Γεια χαρά.
Το σωληνάκι για να αλλαχθεί πρέπει να βγουν οι κύλινδροι ή έστω ο ένας.
Δεν το έχω αλλάξει ποτε ,αλλα επειδη ειναι μεταλλικό , ειναι αδύνατο να μπει το καινούργιο χωρίς να βγούν οι κύλινδροι.
Το προβλημα ειναι οτι και στα δύο ακρα του , υπάρχει o-ring. Για κάποιο λόγο πρεπει να έχει κοπεί αυτο τωρα και
γι αυτο το λόγο να χάνει απο εκει.
Στη θέση σου θα προσπαθούσα να το επισκευάσω χωρίς να προχωρήσω σε λύσιμο του κινητήρα, επισκευάζοντας το με
σιλικόνη ανθεκτική στη θερμοκρασία
Πρωτα απ ολα θα δοκίμαζα να παίξω λιγο μπρος λίγο πίσω με το κολλάρο ΄μηπως και πατήσει καλυτερα.
Αν δεν έχει πειραχτεί η ασφάλεια (γιατι έτσι φαίνεται απο τη φωτό) ίσως να στρώσει . Σε κάθε περίπτωση χρειάζεται
να ασφαλιστεί στη θέση του.