Γιατί τυχαίνει να έχω περάσει καποια σεμινάρια πάνω στα συστήματα πέδησης και απλά φταίει η δισκόπλακα...
Αφού έχεις λοιπόν τις γνώσεις, μπορείς να τις μοιραστείς μαζί μας; Όχι γράφοντας φταίει απλά η δισκόπλακα αλλά τεκμηριώνοντας το γιατί, νομίζω ότι θα ήταν κάτι ενδιαφέρον να το έχουμε γραμμένο και εδώ.
Αν με το ένα τακάκι σφθρίζει και με το άλλο όχι, τότε απλά δεν συνεργάζονται μεταξύ τους.
Σα να λέμε δηλαδή ότι όταν ένας κινητήρας που δεν λειτουργεί καλά με λάδι Castrol, αλλά λειτουργεί καλύτερα και πιο στρωτά με λάδι Motul για παράδειγμα, φταίει ο κινητήρας και όχι το λάδι. Αν και είναι δύο διαφορετικά τελείως πράγματα, το αναφέρω απλά για να δείξω που οδηγούμαι με απλή λογική και χωρίς εξειδικευμένες γνώσεις πάνω στα συστήματα πέδησης. Γι αυτό θα ζητήσω αν έχεις το χρόνο και αφού διαθέτεις τις γνώσεις να αναλύσεις τι κάνει τη δισκόπλακα να φέρει την ευθύνη εξ ολοκλήρου.
@trackler: Εμένα προσωπικά με ενοχλεί ο θόρυβος που έβγαζαν και αυτός ήταν ο λόγος για τον οποίο έγραψα ότι δεν είμαι ευχαριστημένος. Από εκεί και πέρα επειδή οι δοκιμές κοστίζουν 20άρικα, αποφάσισα να παραμείνω στην πρώτη φίρμα που θα επέλεγα και θα λειτουργούσε μέσα στα πλαίσια που νιώθω ικανοποιημένος. 20 ευρώ είναι πολλά, και σε εμένα φαντάζουν ακόμη πιο πολλά όταν πρέπει να τα πληρώσω εις διπλούν γιατί δεν δουλεύουν όπως τα θέλω. Επειδή δεν πιέζω τα φρένα μου λοιπόν, άρα χρησιμοποιώ πολλά απαλά πατήματα κατά τις διαδρομές μου, ο θόρυβος είναι μόνιμος και άκρως ενοχλητικός για εμένα, ενώ εμφανιζόταν ακόμη πιο έντονος όταν οδηγούσα σε βροχή.