Hellas Transalp Forum

Κρύο και μίζα!

Goodevil · 18853

Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #25 on: Τρίτη 17 Ιανουάριος 2012, 09:54:41 πμ
ωραιος ο stoneman, καλη πατεντα!! Εχω πριζα στην πυλωτη αλλα ειναι ανοικτος ο χωρος κ δεν θα αφηνα κατι χωρις επιτηρηση. Εδω καθησαν και ξηλωσαν τα θερμαινομενα γκριπ περισυ... :masked:



Offline Goodevil

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 53
Reply #26 on: Τρίτη 17 Ιανουάριος 2012, 12:08:01 μμ
Λοιπόν, το πρόβλημά μου εντοπίστηκε και επιδιορθώθηκε με μία Yuasa YB12A-A. Λέγεται CCA! Μετά την αποσύνδεση του προβληματικού (κάποια διαρροή; Δεν ξέρω αλλά θα το ελέγξω όταν φτιάξει ο καιρός) συναγερμού και ενώ η μπαταρία επαναφορτίστικε πολύ προσεκτικά και οι τιμές που έδινε πλέον ήταν απόλυτα φυσιολογικές (12.5V με 12.6V το πρωί, 13.6V με 14.5V σε λειτουργία) το πρόβλημα εξακολουθούσε να υπάρχει στην εκκίνηση με κρύο καιρό. Το 12.5V μετά από 4 – 5 ‘’μιζιές’’, αν δεν κατάφερνε να βάλει μπροστά στη μηχανή, γονάτιζε τη μπαταρία στα 11.5V. Η τάση της μπαταρίας ήταν σωστή, αλλά η ίδια η μπαταρία, η οποία ήταν Τσαϊνόπουλος (ή Κινεζιάδης.. δεν θυμάμαι ακριβώς) δεν είχε δυνατό CCA. Με αποτέλεσμα στο κρύο να μην έχει τη δύναμη να γυρίσει σωστά τη μίζα και μετά από κάποιες προσπάθειες.. να ξελιγώνεται. Η αντικατάστασή της εχθές το απόγευμα με την προαναφερόμενη Yuasa η οποία έχει CCA 165 A, έκανε τη παγωμένη μίζα μου σήμερα το πρωί.. σπίρτο! Η μηχανή με θερμοκρασία περιβάλλοντος 5C πήρε με τη μία και σε ½ δευτερόλεπτο.

Αυτά και ελπίζω να βοηθήθηκε ή να βοηθηθεί κάποιος που αντιμετωπίζει ίδιο πρόβλημα με αυτό που είχα κι εγώ.   



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #27 on: Τρίτη 17 Ιανουάριος 2012, 22:24:41 μμ
Δεν λες οτι επιδιορθωθηκε ακριβως, απλα αλλαξες μπαταρια. Καλορίζικη και ελπιζω να σε βγαλει 4-5 χρόνια! Ποσο την πηρες και απο που αν επιτρέπεται?



Offline Goodevil

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 53
Reply #28 on: Σάββατο 21 Ιανουάριος 2012, 19:45:50 μμ
Δεν λες οτι επιδιορθωθηκε ακριβως, απλα αλλαξες μπαταρια. Καλορίζικη και ελπιζω να σε βγαλει 4-5 χρόνια! Ποσο την πηρες και απο που αν επιτρέπεται?


http://www.automoto-eshop.gr/yuasa-yb12a-a.html



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #29 on: Τετάρτη 15 Φεβρουάριος 2012, 10:03:40 πμ
Stoneman, αναφορικα με την πατέντα με τον φορτιστη, γιατι πρεπει να φορτιστει 3 ωρες με ρευμα 300mA, λίγο δεν είναι ??? Εγω βρηκα στο σπιτι φορτιστη 12v 1,5Α και το συνδεσα με την μπαταρια ολο το βραδυ (περιπου 9 ώρες). Το ρευμα φορτισης το πρωι ήταν 22mA (σχεδον μηδεν δηλαδη) και η ταση της μπαταριας δεν αλλαξε μετα την φορτιση (=12,75V). Ξεχασα ομως να μετρησω ρευμα φορτισης στην αρχη.
Παω τωρα να την δοκιμασω γιατι χθες , παλι τα γνωστα χαζα μου εκανε χωρις να παρει τελικα (γυριζε με λιγο ζόρι χωρις να περνει ωσπου μετα απο 3-4 προσπαθειες τα κακαρωσε...) Την μπαταρια την ειχα φορτισει στο μαστορα , δεν την συνδεσα στη μηχανή και την εβαλα στην αποθηκη χωρις να ειναι εκτεθειμενη στο κρυο.
« Last Edit: Τετάρτη 15 Φεβρουάριος 2012, 10:09:08 πμ by leftlane »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9920
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #30 on: Τετάρτη 15 Φεβρουάριος 2012, 17:32:03 μμ
Stoneman, αναφορικα με την πατέντα με τον φορτιστη, γιατι πρεπει να φορτιστει 3 ωρες με ρευμα 300mA, λίγο δεν είναι ??? Εγω βρηκα στο σπιτι φορτιστη 12v 1,5Α και το συνδεσα με την μπαταρια ολο το βραδυ (περιπου 9 ώρες). Το ρευμα φορτισης το πρωι ήταν 22mA (σχεδον μηδεν δηλαδη) και η ταση της μπαταριας δεν αλλαξε μετα την φορτιση (=12,75V). Ξεχασα ομως να μετρησω ρευμα φορτισης στην αρχη.

Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε ενα φορτιστή με μεγάλο ρεύμα 1,5Ακαι ενός με χαμηλό 0.3A είναι το αρχικό ρεύμα φόρτισης και κατά συνέπεια και η διάρκειά της.
Μια μπαταρία φορτίζει θεωρητικά σωστά με το 1/10 του φορτίου της, πχ μια μπαταρία 15Ah θέλει 1,5Α για 10 ωρες.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει οτι σε όλη την διάρκεια της φόρτισης, το ρεύμα θα παραμένει το ίδιο.
Η δική μου εχω παρατηρήσει οτι σε 2.5 ωρες ρίχνει το ρεύμα φόρτισης τόσο που απλά απο εκεί και πέρα παραμένει σταθερό αρα είναι ασκοπο να συνεχίζω την φόρτιση.
Υπ' όψιν οτι μετά απο μια φόρτιση το σταθερό ρεύμα που συνεχίζει να τραβάει η μπαταρία (και που δεν πέφτει άλλο ) είναι το λεγόμενο ανάστροφο ρεύμα η ρεύμα διαρροής.
Αυτό συνεχίζει να την διαρρέει και αφού την αφαιρέσουμε από τον φορτιστη, είναι δε και η αιτία που ακόμα και με βγαλμένο τον πόλο εκφορτίζει η μπαταρία μας, μερικές φορές χαμηλό ανάστροφο ρεύμα σημαίνει και  καλή κατάσταση   μπαταρίας, οχι πάντα όμως.
Πχ η δική σου με ρεύμα 22mA, η 0,022Α θέλει 100ώρες για να ''χάσει'' 2.2Ah. Δλδ το 1/5 του φορτίου της, αρα σε μια εβδομάδα περίπου το μισό, αν προσθέσεις και λίγο το κρύο, και κάτι ακόμα ο συναγερμός, το ρολογάκι  .... σε μια εβδομάδα το βλέπω χλωμό να πάρει.  :eusa_think:
Αυτή είναι και η αιτία που την εχω καθημερινά στην ... μπρίζα. :2hysterical:



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #31 on: Τετάρτη 15 Φεβρουάριος 2012, 18:12:00 μμ
Stoneman επεσες εξω....οχι μια βδομαδα αλλα ουτε μιση ωρα δεν αντεξε :2hysterical:
Μολις την εβγαλα απο το φορτιστη την συνδεσα στη μηχανη και παπαλα, παλι τα ιδια σαν να μην εκανα σχεδον τιποτα. Γυρναει η μιζα 2-3 φορες ψιλοκανονικα (ετσι ακουγεται τουλαχιστον...) και αν επιμενεις παραδιδει πνευμα  :-\ Επειδη  χρειαζομουν επειγοντως την μηχανη, την εβαλα μπροστα με καλωδια απο το αμαξι. Με το που την συνδεω που λες πέρνει με μιση "μιζια", σπιρτο!
Ως συνηθως εκανα τις δουλειες μου στο κεντρο, 3-4 φορες σταματα-ξεκινα με μισαωρα διαλειματα περιπου και επερνε κανονικα! Αν τωρα παω αυριο πρωι να την ξαναβαλω το πιο πιθανο ειναι να μην παρει...Και αυτος ο κολοκαιρος ρε γμτ δε λεει να ζεστανει κανα βαθμο, πιστευω σε υψηλοτερες θερμοκρασιες η μπαταρια θα με βγαλει μεχρι τον αλλο χειμωνα  ;D



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9920
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #32 on: Πέμπτη 16 Φεβρουάριος 2012, 18:42:13 μμ
Βάλτης θερμοφόρα. :2hysterical:
Απλά έλεγξε τι ρεύμα τραβάει , μην και σου κουράζει τον ανορθωτή.



Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #33 on: Πέμπτη 16 Φεβρουάριος 2012, 19:10:53 μμ
Stoneman επεσες εξω....οχι μια βδομαδα αλλα ουτε μιση ωρα δεν αντεξε :2hysterical:
Μολις την εβγαλα απο το φορτιστη την συνδεσα στη μηχανη και παπαλα, παλι τα ιδια σαν να μην εκανα σχεδον τιποτα. Γυρναει η μιζα 2-3 φορες ψιλοκανονικα (ετσι ακουγεται τουλαχιστον...) και αν επιμενεις παραδιδει πνευμα  :-\ Επειδη  χρειαζομουν επειγοντως την μηχανη, την εβαλα μπροστα με καλωδια απο το αμαξι. Με το που την συνδεω που λες πέρνει με μιση "μιζια", σπιρτο!
Ως συνηθως εκανα τις δουλειες μου στο κεντρο, 3-4 φορες σταματα-ξεκινα με μισαωρα διαλειματα περιπου και επερνε κανονικα! Αν τωρα παω αυριο πρωι να την ξαναβαλω το πιο πιθανο ειναι να μην παρει...Και αυτος ο κολοκαιρος ρε γμτ δε λεει να ζεστανει κανα βαθμο, πιστευω σε υψηλοτερες θερμοκρασιες η μπαταρια θα με βγαλει μεχρι τον αλλο χειμωνα  ;D

Δημητράκη το πουλί έκανε φτερά και πέταξε, κάπως έτσι ετοιμάζεται και η μπαταρία σου, λυπάμαι αν σε στεναχωρώ λίγο αλλά να είσαι έτοιμος.........



Offline dengrafiforum

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2182
  • the dark side is here!!
Reply #34 on: Πέμπτη 16 Φεβρουάριος 2012, 19:15:44 μμ
Μου καψατε το μυαλο με τοσες πληροφοριες πια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Παρε μια καινουρια και τελος,τιποτα δεν
διαρκει για παντα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D



Offline leftlane

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1137
Reply #35 on: Πέμπτη 16 Φεβρουάριος 2012, 23:58:38 μμ
Μου καψατε το μυαλο με τοσες πληροφοριες πια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Παρε μια καινουρια και τελος,τιποτα δεν
διαρκει για παντα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
αααααα γιατι με κόβεις τωρα....μολις ετοιμαζομουν να δωσω την ημερησια αναφορά για την σημερινη κατασταση της μπαταριας.... :2hysterical: :2hysterical: