Stoneman, αναφορικα με την πατέντα με τον φορτιστη, γιατι πρεπει να φορτιστει 3 ωρες με ρευμα 300mA, λίγο δεν είναι
Εγω βρηκα στο σπιτι φορτιστη 12v 1,5Α και το συνδεσα με την μπαταρια ολο το βραδυ (περιπου 9 ώρες). Το ρευμα φορτισης το πρωι ήταν 22mA (σχεδον μηδεν δηλαδη) και η ταση της μπαταριας δεν αλλαξε μετα την φορτιση (=12,75V). Ξεχασα ομως να μετρησω ρευμα φορτισης στην αρχη.
Η μόνη διαφορά ανάμεσα σε ενα φορτιστή με μεγάλο ρεύμα 1,5Ακαι ενός με χαμηλό 0.3A είναι το αρχικό ρεύμα φόρτισης και κατά συνέπεια και η διάρκειά της.
Μια μπαταρία φορτίζει θεωρητικά σωστά με το 1/10 του φορτίου της, πχ μια μπαταρία 15Ah θέλει 1,5Α για 10 ωρες.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει οτι σε όλη την διάρκεια της φόρτισης, το ρεύμα θα παραμένει το ίδιο.
Η δική μου εχω παρατηρήσει οτι σε 2.5 ωρες ρίχνει το ρεύμα φόρτισης τόσο που απλά απο εκεί και πέρα παραμένει σταθερό αρα είναι ασκοπο να συνεχίζω την φόρτιση.
Υπ' όψιν οτι μετά απο μια φόρτιση το σταθερό ρεύμα που συνεχίζει να τραβάει η μπαταρία (και που δεν πέφτει άλλο ) είναι το λεγόμενο ανάστροφο ρεύμα η ρεύμα διαρροής.
Αυτό συνεχίζει να την διαρρέει και αφού την αφαιρέσουμε από τον φορτιστη, είναι δε και η αιτία που ακόμα και με βγαλμένο τον πόλο εκφορτίζει η μπαταρία μας, μερικές φορές χαμηλό ανάστροφο ρεύμα σημαίνει και καλή κατάσταση μπαταρίας, οχι πάντα όμως.
Πχ η δική σου με ρεύμα 22mA, η 0,022Α θέλει 100ώρες για να ''χάσει'' 2.2Ah. Δλδ το 1/5 του φορτίου της, αρα σε μια εβδομάδα περίπου το μισό, αν προσθέσεις και λίγο το κρύο, και κάτι ακόμα ο συναγερμός, το ρολογάκι .... σε μια εβδομάδα το βλέπω χλωμό να πάρει.

Αυτή είναι και η αιτία που την εχω καθημερινά στην ... μπρίζα.
