Χωρίς ελπίζω να χαλάσω το θέμα και την καλλιτεχνική διάθεση του Λευτέρη, ρίχνω και εγώ λίγη τέχνη, όχι πάνω σε καμβά, αλλά πάνω στο δίκυκλο.
Και ιδού η περίφημη KR V5 του Roland Sands:
Αριστούργημα, δεν αντιλέγω (εντάξει εκτός από τις ζάντες) αλλά το ερώτημα είναι αν είναι ΚΑΙ μοτοσυκλέτα! Υπάρχει από ότι φαίνεται μεγάλη ζήτηση για μοτοσυκλέτες που ΔΕΝ είναι οδηγήσιμες, όπως ας πούμε αυτές που φτιάχνει η Orange Country Cycles (βλέπε την ομώνυμη εκπομπή του sky) που κοστίζουν 150.000$!!!!!!!!!
Οι τύποι που τις αγοράζουν υποθέτω ότι τις αγοράζουν σαν επένδυση......
Η KR V5 κοστίζει ή κόστιζε 500.000$
Τρελαίνομαι με την αισθητική των πρώτων ποδηλάτων και μοτοσυκλετών για ξύλινες πίστες που κουβαλάει,
παραβλέπω
τις 500.000$
αλλά δείτε χαρακτηριστικά να φρίξετε!
Ο κινητήρας είναι ο v5 του Κenny Roberts για gran pri! Στους αγώνες δεν ήταν ανταγωνιστικός και ο βασιληάς Kenny βρήκε τρόπο να ξεφορτωθεί καμμιά δεκαριά, τους πούλησε στον Roland Sands.
O κινητήρας έχει 250 ΙΠΠΟΥΣ!
Δεν του έχουν κόψει καθόλου ίππους ή θόρυβο!
Εκκινεί μόνο με εξωτερική μίζα. Οπότε να θυμάστε να μη σβύσετε αν βγήτε βόλτα.
Καίει και δερμάτινα παντελόνια, παρ' όλα τα μονωτικά στην εξάτμιση.
Η εμπρός ζάντα είναι 23 ιντσών! και η πίσω 21 με πλάτος 9. Όταν η μοτοσυκλέτα (τελικά είναι μοτοσυκλέτα; ) αναπτύξει την ταχύτητα που μπορεί λόγο κινητήρα, η στροφορμή των τροχών δεν θα κουμαντάρεται με τίποτα.
Α ναι για λογους αισθητικής δεν μπήκε εμπρός φρένο........ ηρεμήστε στα πρώτα μοντέλα μόνο (φωτό).
Το ξαναγράφω: Είναι τέχνη, αλλά μοτοσυκλέτα, ΟΧΙ.