Hellas Transalp Forum

Honda 700 Twin – All New Fuel Efficient Engine with Second Generation Dual Clutc

African Boy · 129052

Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 889
  • Three and the Koukos Band
Reply #50 on: Τρίτη 06 Δεκέμβριος 2011, 10:00:51 πμ
Και ένα από Ισπανία. Αν βγάζει κάποιος άκρη ας κάνει μια μίνι μετάφραση...



Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #51 on: Τρίτη 06 Δεκέμβριος 2011, 18:24:54 μμ
πολυ ομορφο και γουργουριζει εντελως hondiστικα !


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline XL700V ARCHANES

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 891
Reply #52 on: Τρίτη 06 Δεκέμβριος 2011, 19:27:58 μμ
Καααλοο.., είναι, έχω όμως μια απορία. Απ΄αυτό το άτιμο το ψαλίδι, πόσα έχει παράξει και στοκάρει η Honda? Τελειωμό δεν έχουν..................



Offline IKAROS

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 16
  • ανεμουριος
Reply #53 on: Τρίτη 06 Δεκέμβριος 2011, 19:34:40 μμ
Ποια κατηγορια θελει να πιασει η χοντα με αυτή τη μηχανη?
Αν παει στην ευθια 188…διπλος και σε λιγο ανηφορα τι θα κανει?
 



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #54 on: Τρίτη 06 Δεκέμβριος 2011, 19:47:40 μμ
Ekeino που προσεξα ειναι οτι το στροφομετρο κοκκινιζει απο τις 6500 χιλ/στροφες   σε σχεση με το 650 που κοκκινιζει μετα τις 8-8500 και απο οτι καταλαβα εχει χαμηλα τις ροπες και γιααυτο δεν εχει μεγαλη τελικη .Μεχρι τα 160 + παει ανετα.




Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 889
  • Three and the Koukos Band
Reply #55 on: Τετάρτη 07 Δεκέμβριος 2011, 08:47:25 πμ
Ποια κατηγορια θελει να πιασει η χοντα με αυτή τη μηχανη?
Αν παει στην ευθια 188…διπλος και σε λιγο ανηφορα τι θα κανει?
Δε θέλει να πιάσει κατηγορία, αλλά από ότι φαίνεται φτιάχνει δικιά της κατηγορία με την παραγωγή των 700, 800 και 1200. Ασφάλτινα με όρθια θέση οδήγησης, οικονομικά στην κατανάλωση (ειδικά το 700) και πολύ δήθεν Adventure εμφάνιση.....
Τώρα αν πιάσει, ένας θεός ξέρει.....(μιλάω για παγκόσμιο επίπεδο και όχι Ελλάδας, αν και με τη παγκόσμια κρίση το 700 με τα 7000Ε θα μοσχοπουλήσει).


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #56 on: Τετάρτη 07 Δεκέμβριος 2011, 10:37:27 πμ
Αν κυκλοφορήσει κάτω απο 7Κ... θα πουλήσει πολύ. Και θα είναι και η χαριστική βολή στο ΤΑ.
Σίγουρα κάποιος θα προτιμήσει το οικονομικό, σύγχρονο NC παρά το ΤΑ .


Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 889
  • Three and the Koukos Band
Reply #57 on: Δευτέρα 13 Φεβρουάριος 2012, 18:46:28 μμ
.........Ασφάλτινο πάνω από όλα. Η τιμή στην Ολανδία στα 7000Ε δηλαδή εδώ στα 7500Ε :P (ίσως κάτι παραπάνω, Σαρακάκης είναι αυτός....)

Είχα δίκιο τελικά!!! Η τιμή του βασικού μοντέλου με το ABS είναι στα 7500 Ε
http://www.hondabikes.gr/product.php?products_id=531


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #58 on: Δευτέρα 13 Φεβρουάριος 2012, 19:46:14 μμ
Είχα δίκιο τελικά!!! Η τιμή του βασικού μοντέλου με το ABS είναι στα 7500 Ε
http://www.hondabikes.gr/product.php?products_id=531

Δεν είναι άσχημη η τιμή του.........



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #59 on: Τρίτη 14 Φεβρουάριος 2012, 11:25:12 πμ
Δεν είναι άσχημη η τιμή του.........



Για κάποιον που κοιτάει προς στρωματέξ.... μια χαρά είναι. Και επιτέλους μια καινοτομία με ουσιαστικό αποτέλεσμα (κατανάλωση)


Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #60 on: Τρίτη 28 Φεβρουάριος 2012, 14:01:39 μμ
Την άνεση που δίνει σε οδηγό και συνοδηγό το Vστροματεξ δεν θα την εχεις απο το NC700, να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους.

Εμένα εμφανισιακά μου αρέσει,απο την αρχή μου άρεσε, η τιμή εκκίνησης στα 7500€ είναι καλή (και για Honda) αυτο που με προβληματίζει είναι η άνεση του συνοδηγού και η άνεση του οδηγού οταν υπάρχει συνοδηγός !!

Πόσα χρήματα να χρειάζονται για την βάση του τριβάλιτσου και που στηρίζονται ?

Το λινκ άλλαξε : http://www.hondabikes.gr/product.php?products_id=646


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #61 on: Τρίτη 28 Φεβρουάριος 2012, 15:52:24 μμ
..... Και επιτέλους μια καινοτομία με ουσιαστικό αποτέλεσμα (κατανάλωση)



Ναι, αν πνιξεις εναν κινητηρα "700cc" και τον εγκλωβισεις στα 50 αλογα, εννοειται οτι θα εχεις καταπληκτικη καταναλωση....




Offline makispsilos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 662
Reply #62 on: Τρίτη 28 Φεβρουάριος 2012, 15:57:46 μμ
Το καινούριο γυμνό!!! NC700S










ρε παιδιά και το ντεπόζιτο που είναι;



Offline Venumis (Mike)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 832
Reply #63 on: Τετάρτη 29 Φεβρουάριος 2012, 02:25:10 πμ

ρε παιδιά και το ντεπόζιτο που είναι;

Ισως κάτω απο το ντεπόζιτο, οπως και στην BMW αλλά πόσα λίτρα άραγε !!


Μετά απο τόσα χρόνια ακόμα ακούω Heavy metal και το γουστάρω τρελά..Μπράβο μου ο μπαγάσας, μου αρέσω !


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #64 on: Τετάρτη 29 Φεβρουάριος 2012, 14:15:52 μμ
Το ντεποζιτο ειναι αφαιρουμενο και εχει το ρολο του HISS. Βαζεις το κρανος μεσα και το παιρνεις μαζι σου. Ειναι αντικλεπτικο ντεποζιτο.




Offline Αιγαιοπλόος

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 359
Reply #65 on: Τετάρτη 29 Φεβρουάριος 2012, 14:18:53 μμ
Παρατήρησα ότι ο κινητήρας είναι υποτετράγωνος, πράγμα σπάνιο για σύγχρονη μοτοσυκλέτα.
Τί σημαίνει αυτό; Εμφαση στη ροπή σε βάρος της ιπποδύναμης. Προτεραιότητα στο χαλαρό - βολτατζίδικο "ρολάρισμα" σε βάρος των απόλυτων επιδόσεων και επιταχύνσεων.
Για τους περισσότερους ίσως είναι ένας κινητήρας - μαλακία, ένα οπισθοδρομικό κατασκεύασμα.
Για μένα είναι μια έξυπνη επιλογή και έχει λόγο ύπαρξης στους χαλεπούς οικονομικά καιρούς που ζούμε και σαφώς θα βρει μοτοσυκλετιστικό κοινό για να ενδιαφερθεί.
Προσωπικά, με ενδιαφέρει να το οδηγήσω. Πολύ περισσότερο από άλλα εξωτικά μηχανάκια που ξηλώνουν την άσφαλτο και τις ... τσέπες.  



Μια αστραπή είν' η ζωή και στ' άναμμα που κάνει, ό,τι προλάβει ο άνθρωπος, τα υπόλοιπα τα χάνει.


Offline Nickoss

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 100
Reply #66 on: Τετάρτη 29 Φεβρουάριος 2012, 21:58:28 μμ
το τεποζιτο ειναι κατω απο το σελακι του συνεπιβατη

http://www.motorcycle-usa.com/79248/Motorcycle-Photo-Gallery-Photo/2012-Honda-NC700X-First-Look.aspx



Offline Antonis S

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 231
Reply #67 on: Τετάρτη 29 Φεβρουάριος 2012, 22:00:10 μμ
το τεποζιτο ειναι κατω απο το σελακι του συνεπιβατη

http://www.motorcycle-usa.com/79248/Motorcycle-Photo-Gallery-Photo/2012-Honda-NC700X-First-Look.aspx

Σα σκούτερ δηλαδή. ???


Άστους να λένε, αρκεί να πούν το όνομα σου σωστά.



Offline Nickoss

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 100
Reply #68 on: Τετάρτη 29 Φεβρουάριος 2012, 22:03:47 μμ
Σα σκούτερ δηλαδή. ???

Οντως!ειναι σπαστικο να κατεβαινεις απο τη μοτο για ανεφοδιασμο... >:(



Offline makispsilos

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 662
Reply #69 on: Τετάρτη 29 Φεβρουάριος 2012, 22:59:25 μμ
το παπακι μου θα θυμηθώ



ekos

  • Guest
Reply #70 on: Πέμπτη 01 Μάρτιος 2012, 08:16:55 πμ
το παπακι μου θα θυμηθώ

Γιατί ψηλέ;
Θα το πάρεις; 



Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #71 on: Σάββατο 17 Μάρτιος 2012, 16:30:30 μμ
Εκεί που κανονικά θα υπήρχε το ρεζερβουάρ αντικρίζει κανείς ένα μεγάλο αποθηκευτικό χώρο ικανό να χωρέσει ένα κράνος κλειστού τύπου.


Ο απλός ψηφιακός πίνακας οργάνων βρίσκεται στο σωστό ύψος και εντός του οπτικού πεδίου.


Το ρεζερβουάρ βρίσκεται κάτω από τη σέλα του συνεπιβάτη που μένει ανοιχτή χάρη στο μικρό σιδερένιο σταντ.






Η νέα γενιά commuter της Honda, μία από τις σημαντικότερες μοτοσικλέτες που έχει παρουσιάσει η ιαπωνική εταιρία τα τελευταία χρόνια, εκτός από γεγονός, είναι πλέον και κοντά μας.
Το X, το πρώτο εκ των δύο NC700 που έφτασε στη χώρα μας, δείχνει έτοιμο να πρωταγωνιστήσει στη μεσαία κατηγορία συγκεντρώνοντας όλα τα χαρίσματα ενός Honda και κατανάλωση που θα σας κάνει να τρίβετε τα μάτια σας!

Ό,τι θέλει ο λαός!
Η Honda έχει αδιαμφισβήτητα τον δικό της τρόπο να λέει τα πράγματά με το όνομά τους παρουσιάζοντας μοντέλα που απευθύνονται ακριβώς στις ανάγκες του μοτοσικλετιστικού κοινού, άσχετα από την κατηγορία που ανήκουν. Ακούγοντας τις ανάγκες του μέσου αναβάτη προσεκτικά, η ιαπωνική εταιρία δημιούργησε δίκυκλα που βρήκαν τεράστια απήχηση στο μοτοσικλετιστικό κοινό και η πρώτη θέση που κατέχει στις πωλήσεις παγκοσμίως, όλες αυτές τις 10ετίες, απλά αποδεικνύει το ορθό των πράξεών της.

Το νέο NC700 είναι η τελευταία προσπάθεια της Honda στην αποκρυπτογράφηση των αναγκών του δίτροχου κοινού. Ένα μοντέλο που ενσωματώνει τις τελευταίες τάσεις της αγοράς, όπου η οικονομία, η πρακτικότητα και η χαμηλή τιμή απόκτησης, χωρίς θυσίες στους νευραλγικούς τομείς της ποιότητας και της ασφάλειας δείχνουν να παίζουν και τον κυρίαρχο ρόλο στην επιλογή μίας μοτοσικλέτας. Αν είστε από εκείνους που κρίνετε ένα μοντέλο μόνο από τα διαγράμματα ισχύος και ροπής τότε, ίσως βρείτε τον εαυτό σας απελπιστικά μόνο και το NC700X μπορεί να σας φανεί αδιάφορο σε αυτό τον τομέα. Αν πάλι βλέπετε τα πράγματα πιο σφαιρικά, τότε, σύμφωνα και με την ιαπωνική εταιρία, θα ανακαλύψετε πως ανήκετε στη συντριπτική πλειοψηφία και θα βρείτε στο πρόσωπο του νέου Honda την επόμενη μοτοσικλέτα σας που έχει όλα τα φόντα για να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην καθημερινότητά σας χωρίς να κάνει πραγματικές θυσίες ούτε στον τομέα των επιδόσεων.


mototriti


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


andy

  • Guest
Reply #72 on: Σάββατο 17 Μάρτιος 2012, 22:49:50 μμ
Το ρεζερβουάρ βρίσκεται κάτω από τη σέλα του συνεπιβάτη που μένει ανοιχτή χάρη στο μικρό σιδερένιο σταντ.




με αυτή την παπαριά αν κάποιος βάλει σαμάρια τι κάνει;;;;;
Άρα είναι απαγορευτικό στα σαμάρια.



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #73 on: Κυριακή 18 Μάρτιος 2012, 12:58:32 μμ
Το ρεζερβουάρ βρίσκεται κάτω από τη σέλα του συνεπιβάτη που μένει ανοιχτή χάρη στο μικρό σιδερένιο σταντ.




με αυτή την παπαριά αν κάποιος βάλει σαμάρια τι κάνει;;;;;
Άρα είναι απαγορευτικό στα σαμάρια.

Γιατί τα σαμάρια τα δένεις μεταξύ τους πάνω απο τη σέλα ? δεν υπάρχει λόγος


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #74 on: Κυριακή 18 Μάρτιος 2012, 20:55:18 μμ
Τα σαμάρια σας ενοχλούν, όχι το γεγονός πως πρέπει να έχεις τον συνεπιβάτη ανέβα κατέβα....


Στα παπάκια επιστρέψαμε.... :finger2:



"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"