Hellas Transalp Forum

Ένα λάδι ρε παιδιά!!!

M. I. Pagalos · 636555

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #575 on: Πέμπτη 11 Αύγουστος 2011, 10:34:48 πμ
    3. Λάθος! Για να μην πω ότι είναι κοτσάνα, με το συμπάθειο.  ;D

 Ζούμε για να μαθαίνουμε ...

    5. Λάθος. Το "νούμερο" τού λαδιού χαρακτηρίζει το ιξώδες, δηλαδή την ρευστότητα τού λαδιού. Φαντάσου μέλι και ελαιόλαδο. Ποιο ρέει πιο εύκολα? Αν θέλαμε
να τα παρομοιάσουμε με λάδι, το ελαιόλαδο θα ήταν κάπου SAE 5 ενώ το μέλι SAE 180!!!!
   Συνεπακολούθως, το πιο χοντρό λάδι αντέχει σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες. Λάδι με πολλαπλό ιξώδες, SAE10W40 πχ, συμπεριφέρεται ως 10άρι σε χαμηλές θερμοκρσσίες και ως 40άρι σε υψηλές. Αυτό το επιτυγχάνουν οι μηχανικοί με τα κατάλληλα χημικά πρόσθετα.

Το 10-40 στο Owners Manual  της ΤΑ το δίνει για θερμοκρασίες από -15 εως +45 οC, το 25-50 από -5 εως +45οC, και το 20-50 απο 0 εως +45οC.
Το θέμα [απορία] είναι οτι σε μια συγκεκριμένη θερμοκρασία πχ 35οC  τα τρία αυτά λάδια εχουν διαφορετικό SAE? Με το συμπάθειο αλλά από την μιά είμαι μικρό παιδί και εχω απορίες, από την άλλη εχει κάμποσες ψείρες ακόμα η ρημάδα η μαιμού. :2hysterical: :2hysterical:



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #576 on: Πέμπτη 11 Αύγουστος 2011, 10:39:25 πμ
...μαλλον λοιπον θα μεινω σε αυτο το νουμερο και δεν θα αλλαξω παλι.

Και πολύ καλά θα κάνεις αφού πλέον εχεις τους λόγους σου .



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #577 on: Πέμπτη 11 Αύγουστος 2011, 10:49:16 πμ
Ζούμε για να μαθαίνουμε ...

Το 10-40 στο Owners Manual  της ΤΑ το δίνει για θερμοκρασίες από -15 εως +45 οC, το 25-50 από -5 εως +45οC, και το 20-50 απο 0 εως +45οC.
Το θέμα [απορία] είναι οτι σε μια συγκεκριμένη θερμοκρασία πχ 35οC  τα τρία αυτά λάδια εχουν διαφορετικό SAE? Με το συμπάθειο αλλά από την μιά είμαι μικρό παιδί και εχω απορίες, από την άλλη εχει κάμποσες ψείρες ακόμα η ρημάδα η μαιμού. :2hysterical: :2hysterical:

  Όχι, δεν λέει αυτό. Εγώ το βρίσκω πολύ σαφές. Αν είσαι σε περιβάλλον με θερμοκρασίες από -15 έως +45 βάλε 10/40. Αν είσαι σε -5 έως +45 βάλε 25/50. Αν είσαι......Και ούτω καθεξής......Αυτό σού λέει.
  Ξαναλέω, εμένα έπαψε να με απασχολεί το θέμα αυτό από τότε που έζησα στην βόρεια Ευρώπη χειμώνα. Πολύ ψείρισμα βρε παιδί μου, για 5 βαθμούς πάνω-κάτω. Ένα καλό ορυκτέλαιο θα βάζω από 'δω μπρος με σχετικά συχνές αλλαγές. Και τέλος!





ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #578 on: Πέμπτη 11 Αύγουστος 2011, 13:07:47 μμ
Και μιλάμε για μέση θερμοκρασία έτσι. Άρα μιλάμε για θερμοκρασίες για την Ελλάδα όχι κάτω απο 0 και όχι πάνω απο 35. Για παράδειγμα η μέση θερμοκρασία για τον Ιανουάριο του 2010 στη Φλώρινα (που ήταν η πιο χαμηλή σε όλη την Ελλάδα) ήτνα 2,3 βαθμοί!



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #579 on: Πέμπτη 11 Αύγουστος 2011, 18:24:09 μμ
Και μιλάμε για μέση θερμοκρασία έτσι. Άρα μιλάμε για θερμοκρασίες για την Ελλάδα όχι κάτω απο 0 και όχι πάνω απο 35. Για παράδειγμα η μέση θερμοκρασία για τον Ιανουάριο του 2010 στη Φλώρινα (που ήταν η πιο χαμηλή σε όλη την Ελλάδα) ήτνα 2,3 βαθμοί!

  Όχι, δεν μιλάμε για μέση! Μιλάμε για απόλυτη! Από 0 έως 35 πχ. Από 10 έως 50. Οι κατασκευαστές είναι σαφείς. Απόλυτα νούμερα είναι.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #580 on: Πέμπτη 11 Αύγουστος 2011, 18:28:38 μμ
Έχω περιέργεια να δω πότε θα βγάλουμε άκρη με τα λάδια….κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια…. ;D


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline XL700V ARCHANES

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 891
Reply #581 on: Πέμπτη 11 Αύγουστος 2011, 19:13:25 μμ
Επειδή δεν μπορώ να ψάξω σε 24 σελίδες...........
.....αν θυμάμαι καλά είχα αναφερθεί στο ιξώδες, και μάλιστα με πίνακες. Αυτό που πραγματικά συμβαίνει, είναι ότι τα πολύτυπα λάδια, έχουν ΕΝΑ ιξώδες, το οποίο διατηρούν σταθερό στο εύρος των θερμοκρασιών, που αναφέρθηκαν παραπάνω. Δεν μεταβάλουν το ιξώδες τους. Απλά το διατηρούν σταθερό. Φυσικά, το 10-40 έχει χαμηλότερο ιξώδες από το 15-50 ή το 20-50



Offline Nikos12

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 44
Reply #582 on: Πέμπτη 11 Αύγουστος 2011, 19:15:49 μμ
Εγώ του βάζω  spectro ! ;)



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #583 on: Πέμπτη 11 Αύγουστος 2011, 19:16:18 μμ
Έχω περιέργεια να δω πότε θα βγάλουμε άκρη με τα λάδια….κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια…. ;D

δεν νομιζω οτι θα βγει ποτε ακρη η καποιο συμπερασμα.καλο ειναι παντως ετσι να εχουμε να λεμε.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #584 on: Παρασκευή 12 Αύγουστος 2011, 11:20:53 πμ
  Ένα καλό ορυκτέλαιο θα βάζω από 'δω μπρος με σχετικά συχνές αλλαγές. Και τέλος!

Μιχάλη αν κατάλαβα καλά με τον όρο ορυκτελαιο εννοείς μη πολύτυπο λάδι? Γιατί αυτά σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα εχουν πολύ περιορισμένο εύρος λειτουργίας σε θέμα θερμοκρασίας.



δεν νομιζω οτι θα βγει ποτε ακρη η καποιο συμπερασμα.καλο ειναι παντως ετσι να εχουμε να λεμε.
Έχω περιέργεια να δω πότε θα βγάλουμε άκρη με τα λάδια….κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια…. ;D

Εχετε δίκιο αλλά και στα καφενεία τι κάνουν οι μπαρμπάδες ολημερίς? Τι αλλάζει στη ζωή τους σε μια βραδυά που το συζητάνε ολη την επόμενη? :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #585 on: Σάββατο 13 Αύγουστος 2011, 11:22:44 πμ
Μιχάλη αν κατάλαβα καλά με τον όρο ορυκτελαιο εννοείς μη πολύτυπο λάδι? Γιατί αυτά σύμφωνα με τον παρακάτω πίνακα εχουν πολύ περιορισμένο εύρος λειτουργίας σε θέμα θερμοκρασίας.



  Όχι, δεν εννοώ μη πολύτυπο λάδι. Εννοώ ορυκτέλαιο  ;D , δηλαδή παράγωγο τού πετρελαίου και όχι προϊόν τού εργαστηρίου. ΚΑΙ τα ορυκτέλαια γίνονται πολύτυπα με τα κατάλληλα πρόσθετα. Απλώς, μέχρι τώρα δεν έχω βρει ορυκτέλαιο στο 10/40. Σταματάνε στο 15/50 ή στο 20/50. Υπάρχει ένα τής SHELL, την οποία εμπιστεύομαι γιατί βάζουμε τα λάδια της στα αεροπλάνα, αλλά δεν εισάγεται στην Ελλάδα. [ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΟΝ GEORIG ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΤΑ ΠΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΕΝΑ 10/40. ΓΙΩΡΓΟΟΟΟΟΟΟΟΟ....]
    Στο μεταξύ, ποιος ξέρει, μπορεί να αλλάξω μοτοσυκλέτα και να μην χρειάζομαι 10/40, οπότε υπάρχουν ορυκτέλαια στα άλλα νούμερα  :2hysterical:






...και είναι ορυκτέλαια. Πολύτυπα βέβαια, 20/50. Τι μου λέτε τώρα εμένα για λάδια και θερμοκρασίες και βαθμούς και το ψειρίζετε από 'δω, το ψειρίζετε απο 'κει....






Λιθουανία, πρωί, -17 βαθμοί Κελσίου. Όλα παγωμένα. Για να φύγεις πρέπει να ξύσεις πρώτα τον πάγο από το αυτοκίνητο. Τα ίδια και στην Φινλανδία, έναν χρόνο πριν. Άλλο ένα γεγονός που με έκανε να απομυθοποιήσω το θέμα "λάδι". Στην Ελλάδα δεν υπάρχει θέμα λαδιού.
« Last Edit: Σάββατο 13 Αύγουστος 2011, 11:44:08 πμ by M. I. Pagalos »




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #586 on: Σάββατο 13 Αύγουστος 2011, 14:04:15 μμ
 
Λιθουανία, πρωί, -17 βαθμοί Κελσίου. Όλα παγωμένα. Για να φύγεις πρέπει να ξύσεις πρώτα τον πάγο από το αυτοκίνητο. Τα ίδια και στην Φινλανδία, έναν χρόνο πριν. Άλλο ένα γεγονός που με έκανε να απομυθοποιήσω το θέμα "λάδι". Στην Ελλάδα δεν υπάρχει θέμα λαδιού.

δεν ειναι ακριβως ετσι μιχαλη.
οταν το αυτοκινητο οπως και πολλα προιοντα,προοριζεται για βορειες χωρες η νοτιες,εχει αλλες προδιαγραφες.
και δεν μιλαω για το αν εχει gps και 134 αεροσακους οπως ελεγαν οι παλιοι,παρε με γερμανικες προδιαγραφες που ειναι καλυτερο.δεν ειναι καλυτερο,ειναι διαφορετικο.ναι μπορει η λαμαρινα να εχει αλλες στρωσεις στην γερμανια που ριχνουν συνεχεια αλατια στους δρομους και εχουν φουλ υγρασιες,αλλα αν ερθει ελλαδα καλοκαιρι αυτο το αυτοκινητο,αν δεν του κανεις μια ανανεωση στο συστημα ψυξης,το φθινωπορο  θα εχεις φλαντζα στα χερια.
το οτι δουλευουν μια χαρα εκει στους -17 ,δεν σημαινει οτι με το ιδιο λαδι θα δουλεψει μια χαρα και στην ελλαδα η στην αιγυπτο.
φυσικα αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να διυλιζουμε τον κωνοπα με το θεμα λαδι.αλλα δεν ειναι και ακριβως ετσι οπως τα λες.
νομιζω και θελω να πιστευω τουλαχιστον.




Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #587 on: Σάββατο 13 Αύγουστος 2011, 22:52:55 μμ
Ο Μιχάλης έχει δίκιο, πολύ την ψειρίζουμε την μαϊμού και μάλιστα χωρίς λόγο, χολοσκάνε τι λάδια θα βάλουν στο μοτέρ του ΤΑ? Σιγά το μοτέρ και σιγά τα ζόρια και σιγά την πολυστροφία…..έχουμε ακούσει μέχρι και ιξώδες 5-30 !...κανονικά είναι να γελάς….

Άντε και καταλαβαίνω το 20-50 να τους πέφτει λίγο, αλλά το ότι δεν τους κάνει το 15-50 είναι υπερβολή για το κλίμα της Ελλάδας και για αυτό το μοτέρ, τα υπόλοιπα είναι για να πετάς χρήμα…..



Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #588 on: Κυριακή 14 Αύγουστος 2011, 08:32:34 πμ
δεν ειναι ακριβως ετσι μιχαλη.
οταν το αυτοκινητο οπως και πολλα προιοντα,προοριζεται για βορειες χωρες η νοτιες,εχει αλλες προδιαγραφες.
και δεν μιλαω για το αν εχει gps και 134 αεροσακους οπως ελεγαν οι παλιοι,παρε με γερμανικες προδιαγραφες που ειναι καλυτερο.δεν ειναι καλυτερο,ειναι διαφορετικο.ναι μπορει η λαμαρινα να εχει αλλες στρωσεις στην γερμανια που ριχνουν συνεχεια αλατια στους δρομους και εχουν φουλ υγρασιες,αλλα αν ερθει ελλαδα καλοκαιρι αυτο το αυτοκινητο,αν δεν του κανεις μια ανανεωση στο συστημα ψυξης,το φθινωπορο  θα εχεις φλαντζα στα χερια.
το οτι δουλευουν μια χαρα εκει στους -17 ,δεν σημαινει οτι με το ιδιο λαδι θα δουλεψει μια χαρα και στην ελλαδα η στην αιγυπτο.
φυσικα αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να διυλιζουμε τον κωνοπα με το θεμα λαδι.αλλα δεν ειναι και ακριβως ετσι οπως τα λες.
νομιζω και θελω να πιστευω τουλαχιστον.

  Δεν έχεις καταλάβει τι ακριβώς λέω. Κατ' αρχάς άλλο τα αυτοκίνητα, άλλο τα λάδια. Εσύ μιλάς για αυτοκίνητα. Σαφώς και έχουν άλλες προδιαγραφές τα αυτοκίνητα που προορίζονται για Γερμανία από αυτά για την Ζιμπάμπουε. Εγώ μιλάω για καταπονήσεις. Τα λάδια είναι ίδια και εδώ και εκεί. Ένα 10/40 πχ είναι ίδιο και εδώ και εκεί. Και οι καταπονήσεις είναι απείρως μεγαλύτερες.
  Και εν πάσει περιπτώσει, ο καθένας ό,τι νομίζει. Εγώ παραθέτω τις εμπειρίες μου για να τις αξιολογήσει ο καθένας όπως νομίζει, δεν προσπαθώ να πείσω κανέναν  ;) Ασχολούμενος με αεροπλάνα, και έχοντας ζήσει σε δύο πολύ βόρειες χώρες, εγώ θέμα λαδιού δεν έχω. Στο αυτοκίνητό μου, για να καταλάβεις, βάζω ένα απλό ορυκτέλαιο, σκέτο 30άρι! Ναι, ούτε καν πολύτυπο, σκέτο 30άρι "κακής" ποιότητας από το βενζινάδικο που κάνει 3-4 ευρώ το λίτρο.  ;)
  Και στην Αμερική που άλλαξα λάδια τον περασμένο Δεκέμβρη χύμα λάδια έβαλα από το βαρέλι!! Σε αυτόματο αυτοκίνητο 2500 κυβικών. Ο μηχανικός μέτρησε την κατάλληλη ποσότητα με ένα μεταλλικό δοχείο. Κόστος 12,95 δολλάρια (10 ευρώ). Υπήρχε και πιο φτηνός παραπέρα (με 8 δολλάρια) αλλά περίμενε κόσμος και βαριόμουνα να περιμένω.
 

 
 Σημ: Εγώ που άνοιξα το νήμα το 2007 ως ερώτηση και μόνο μήπως και ήξερε κανείς τίποτα, είναι γιατί έψαχνα (και ακόμα ψάχνω) ένα ορυκτέλαιο 10/40, . Απλό ορυκτελαιάκι, ούτε συνθετικό, ούτε καν ημισυνθετικό ούτε τίποτα. Ένα απλό, ταπεινό ορυκτέλαιο τού Θεούλη. Δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ τι έκταση θα έπαιρνε το θέμα  ;D
« Last Edit: Κυριακή 14 Αύγουστος 2011, 09:00:10 πμ by M. I. Pagalos »




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #589 on: Κυριακή 14 Αύγουστος 2011, 14:06:33 μμ
αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι οντως δεν χρειαζεται να ψειριζουμε την μαιμου αφου τα λαδια κανουν μια χαρα την δουλεια τους ακομα και σε ακραιες συνθηκες.απλα σε αυτες τις συνθηκες την κανουν καλα την δουλεια τους γιατι ειναι και διαφορετικες οι προδιαγραφες των οχηματων.
αν παρεις ενα μηχανακι η αυτοκινητο απο ελλαδα και το πας στην βορεια φινλανδια και του βαλεις το λαδι που λεει ο κατασκευαστης,δεν νομιζω οτι θα αντεξει για πολυ.ενω με το ιδιο λαδι στην ελλαδα θα ειναι ολα οκ.

απλο ορυκτελαιο σε 10w40 δεν θα βρεις,μην ψαχνεσαι.ειναι ολα ημισυνθετικα.
ειναι ο ιδιο πραγμα σαν να ψαχνεις ψιλο λαδι(15w50,5w30,5w40,0w60,10w30 κ.α.) και να μην ειναι συνθετικο,δεν υπαρχει απλα.
οπως βεβαια δεν υπαρχει 20w50 φουλ συνθετικο.




Offline ΧΡΗΣΤΑΡΑΣ

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 216
Reply #590 on: Κυριακή 14 Αύγουστος 2011, 21:05:24 μμ
παιδια εχθες αλλαξα λαδια και φιλτρο λαδιου. εβαλα αυτα http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&product_id=139&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el. νομιζω ειναι απλο ορυκτελαιο.  τα προβληματα με τη νεκρα που δεν εμπαινε και τις ταχυτητες που πετουσε, λυθηκε.



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #591 on: Δευτέρα 15 Αύγουστος 2011, 09:42:44 πμ
παιδια εχθες αλλαξα λαδια και φιλτρο λαδιου. εβαλα αυτα http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&product_id=139&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el. νομιζω ειναι απλο ορυκτελαιο.  τα προβληματα με τη νεκρα που δεν εμπαινε και τις ταχυτητες που πετουσε, λυθηκε.

  Είδες τα ορυκτέλαια?  ;)




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #592 on: Δευτέρα 15 Αύγουστος 2011, 10:04:05 πμ
αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι οντως δεν χρειαζεται να ψειριζουμε την μαιμου αφου τα λαδια κανουν μια χαρα την δουλεια τους ακομα και σε ακραιες συνθηκες.απλα σε αυτες τις συνθηκες την κανουν καλα την δουλεια τους γιατι ειναι και διαφορετικες οι προδιαγραφες των οχηματων.
αν παρεις ενα μηχανακι η αυτοκινητο απο ελλαδα και το πας στην βορεια φινλανδια και του βαλεις το λαδι που λεει ο κατασκευαστης,δεν νομιζω οτι θα αντεξει για πολυ.ενω με το ιδιο λαδι στην ελλαδα θα ειναι ολα οκ.

  Εγώ πάλι όταν θα πάω Βόρειο Ακρωτήριο, αλλά και οπουδήποτε αλλού βόρεια, δεν θα κάτσω να ασχοληθώ ιδιαίτερα με τα λάδια, ούτε θα έχω έννοια για το λάδι.  Τα ίδια λάδια που βάζω εδώ θα βάλω και εκεί. Και θα είναι όλα μια χαρά!  ;) Το 10/40 πχ δουλεύει σε θερμοκρασίες από -10 έως πάνω από +40.
  Να σού (σάς) πω και ένα ακόμη χαρακτηριστικό γεγονός. Ένα από τα σέρβις που έκανα στο Στρομ ήταν στην Λιθουανία. Εκεί με βρήκαν τα χιλιόμετρα για το σέρβις, εκεί το έκανα. Σε Σουζούκι, με σφραγίδα στο βιβλιαράκι, όλα κανονικά.* ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΑΔΙΑ ΠΟΥ ΕΒΑΖΑ ΕΔΩ ΕΒΑΛΑ ΚΙ ΕΚΕΙ. Καλοκαίρι βέβαια.






*Αυτό αναδεικνεύει και ένα άλλο θέμα, αυτό τών εγγυήσεων  ;)




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline XL700V ARCHANES

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 891
Reply #593 on: Δευτέρα 15 Αύγουστος 2011, 17:29:53 μμ
Το βρήκα. Στην σελίδα 11 το είχα δημοσιεύσει. Βέβαια το link που έχει βάλει ο Stoneman δεν δουλεύει πλέον αλλά δεν έχει και πολύ σημασία. Λοιπόν έχει μετρηθεί το ιξώδες πολύτυπων λαδιών στους 100 βαθμούς (προφανώς θερμοκρασία κινητήρα) Δυστυχώς δεν υπάρχει μέτρηση σε θερμοκρασία περιβάλλοντος, αλλά λογικά, αφού στους 100 βαθμούς όλα έχουν περίπου ίδιο ιξώδες, που φυσικά ΔΕΝ είναι 40 ούτε καν 30, υποθέτω ότι και σε θερμοκρασία περιβάλλοντος θα έχουν ίδιο περίπου ιξώδες, λογικά λίγο χαμηλότερο από αυτό των 100 βαθμών. Άρα μάλλον επιβεβαιώνομαι για το ότι ουσιαστικά το ιξώδες είναι ΕΝΑ και διατηρήτε όσο γίνεται σταθερό στο εύρος εξωτερικών θερμοκρασιών που αναφέρεται ο τύπος του (10-40  20-50 κ.λ.π.)



Αντιγραφή από το link του Stoneman σελ. 6
Νομίζω πώς επιβεβαιώνονται πλήρως τα γραφόμενα μου. Μονότυπα λάδια είναι, με ειδική επεξεργασία και πρόσθετα για να κρατούν την ρευστότητα τους μέσα σε κάποια όρια, για ένα συγκεκριμένο εύρος θερμοκρασιών περιβάλλοντος.


SAE 40 Group
Brand Indicated Measured Viscosity SAE Viscosity
Viscosity Grade @ 100° C cSt Range for Within Grade
40 Grade

     Brand                               Indicated                               Measured Viscosity
                                        Viscosity Grade                            @ 100° C cSt
AMSOIL MCF                          10W-40                                        14.45
Bel-Ray EXS Super Bike           0W-40                                         14.13
Castrol Power RS R4 4T           5W-40                                         12.95
Honda HP4                           10W-40                                        13.75 
Lucas High Performance          10W-40                                        13.56
Maxima Maxum 4 Ultra            5W-40                                          12.67
Mobil 1 Racing 4T                  10W-40                                         13.98
Motul 300V Factory Line         10W-40                                         13.03
Pennzoil Motorcycle Oil           10W-40                                         15.24
Pure (Polaris) Victory             20W-40                                          14.60
Royal Purple Max-Cycle          10W-40                                          13.51
Spectro, Platinum SX4           10W-40                                          14.61
Suzuki, 4-Cycle Syn Racing    10W-40                                          14.72
Torco T-4SR                         10W-40                                        15.60



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #594 on: Δευτέρα 15 Αύγουστος 2011, 21:26:30 μμ
.... είπαμε οτι δεν υπάρχει ορυκτέλαιο 10-40. Υπάρχει όμως 15-50 που για την Ελλάδα είναι και πάλι κατάλληλα. Να ρωτήσω κάτι ακόμα α) πώς ξεχωρίζουμε το ορυκτέλαιο? εχει κάτι η συσκευασία που το αναφέρει? και β) εκτός από την χαμηλότερη τιμή σε τί διαφέρει σε θέμα ''φροντίδας'' του κινητήρα σε σχέση με ενα ημισυνθετικό, η συνθετικό λάδι?

παιδια εχθες αλλαξα λαδια και φιλτρο λαδιου. εβαλα αυτα http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&product_id=139&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el. νομιζω ειναι απλο ορυκτελαιο.  τα προβληματα με τη νεκρα που δεν εμπαινε και τις ταχυτητες που πετουσε, λυθηκε.

Ναι αλλά αυτά είναι 10-40 πώς είναι ορυκτέλαια? αφού είπαμε οτι δεν υπάρχουν σε 10-40.

Από μια ματιά εδώ μέσα διαβάστε να δείτε τι γράφουμε κατά καιρούς, εχει πλάκα .... αντε να βγάλεις ακρη τι να χρησιμοποιήσεις...

-valvoline doura-blend 10-40. για πειραματα καιρος δεν ειναι.απο τα καλυτερα αν οχι το καλυτερο.
-Τα διάβασα αυτά και κατέληξα σε ημισυνθετικό Castrol 10-40.
-Παντα εβαζα Motul 15/50 ημουν αρκετα ευχαριστημενος.Σημερα που εχω προγραμματισει αλλαγη για πρωτη φορα θα βαλω Shell VSX 15/50.
-VALVOLINE doura-blend  10-40
δεν κοστιζει...δεν δημιουργει προβληματα...δεν καιει λαδια οπως και να της πας την μηχανη.
-Από εμπειρία, με τα Shell Advance και Valvoline DuraBlend έχω παρατηρήσει τη μικρότερη κατανάλωση από όλα τα άλλα λάδια που έχω χρησιμοποιήσει.
-Του χρόνου που το μηχανάκι μου θα είναι πιο παλιό, και αν είμαστε καλά, θα το γυρίσω σε 20-50 αγνό, καθαρό, απλό ορυκτέλαιο (μοτούλ)
-Καί σέ μένα πού έβαλα τά ημισυνθετικά Arall όπως προείπα μού πρότεινε αλλαγή μετά από 3000 χιλ. δηλ. στά 4000 χιλ. Πάντως τά λάδια μέ ψιλοαπογοήτευσαν. Οι ταχύτητες (ειδικά 1η 2η σέ στάση) κτυπάνε περισσότερο
-έβαλα πάλι τα Repsoil SJ ημί τα οποία τα πήγαν μια χαρά μέχρι τώρα δεν έλειπε σταγόνα από την αλλαγή και μια χαρά χρωματάκι είχαν άρα εμπιστεύτηκα τα ίδια
-Προσωπικά το 10W40 πιστεύω πως δεν χρειάζεται για τις κλιματικές συνθήκες της Ελλάδας (εκτός ίσως από τη Βόρεια Ελλάδα ). Το 15W50 είναι ιδανικό
-Για τις συνθήκες της χώρας μας όπου η θερμοκρασία σπάνια πέφτει κάτω από τους -10oC λάδια με τα χαρακτηριστικά 15W-40, 15W-50
-Αν και δεν ξέρω τον κινητήρα σου, στο 650 μετά την αποτυχή προσαρμογή των Agip, βρήκα την υγειά μου με Motul 15-50 και τελευταία αλλαγή δοκίμασα στην ΙΤΤ τα Valvoline Durablend 10-40 και δεν έκαψε σταγόνα σχεδόν. Βέβαια, λέγεται ότι το χοντρότερο λάδι είναι καλύτερο για κινητήρες με πολλά χιλιόμετρα.
-Κοιταξα στην ιστοσελιδα της motul και λεει οτι καλυτερο για τα ΤΑ 600 ειναι το MOTUL 300V FACTORY LINE 10-40
=τα  Agip  τα έβαλα μια φορά και σε 1000 χλμ. τα έβγαλα γιατί το κιβώτιο κοπάναγε λες και είχα βάλει λάδια φαγητού μέσα!
-Και το ίδιο έπαθε και ένας φίλος που έχει το ίδιο….
Μακριά από Agip    !
μια απο τα ιδια για τα agip,μου τα προτεινε ο μηχανικος μου για δοκιμη,ενω εχουν τα ιδια χαρακτηριστικα με τα castrol (μονο αυτα εβαζα)ακους περισσοτερους θορυβους απο το μοτερ-σασμαν.στην επομενη αλλαγη σε 500 περιπου χιλιομετρα ΞΑΝΑ CASTROL!!!
-Εχω την εντύπωση ότι Καλύτερα  τα motul από τα agip  αλλά όχι και τόσο στον τομέα του θορύβου. Και αυτα χτυπάνε. (Για 10w 40 μιλάω και ΤΑ 650)
-Σήμερα άλλαξα τα motul 15-50, τα οποία είχα σιχαθεί, λόγω συμπεριφοράς κιβωτίου ταχυτήτων και έβαλα torco 10-40,                                             
-Τώρα στο Vara βάζω motul 5100 (αρχικά 300V) τα οποία δουλεύουν πολύ καλά μέχρι τα 8000 χλμ όπου τα αλλάζω.
Τα ίδια λάδια (τα motul)  δε "ταιριάζανε" στο ΤΑ πάντως.
-Ο μηχανικός μου, μου έχει προτείνει 20-50 EXP της BELRAY, το οποίο και χρησιμοποιώ τα τελευταία 18.000 χλμ. Κιβώτιο βούτυρο και γενικά είμαι ευχαριστημένος.
-Τα Castrol τα είχα βάλει μια φορά στο ΤΑ και τα έβγαλα μετά απο 200km... πολύ πατινάρισμα.
Τώρα στο Vara βαζω 15-40 5100 Motul το 4λιτρο. Βγαίνει οικονομικό και με αλλαγές κάθε 8Kkm κάνει διαφορά.
-Motorex  ημισυνθετικό 15-50w  Ίσως τα μόνα λάδια που δεν ακούγετε το κιβώτιο στην αλλαγή παρά μόνο ταν ρθει ο καιρός για αλλαγή.
Τσίμπημα λαδιού μηδέν και πεντακάθαρες βαλβίδες εξαγωγής.
Ένα μείον είναι ότι τσιμπάνε λίγο στην τιμή. Αλλά ότι δίνεις..... 
-Το ίδιο ισχύει και για τα Repsol που έβαλα μετά από 4000 χιλιόμετρα σε δύσκολες συνθήκες (ζέστες και με πολύ γρήγορες ταχύτητες για το ΤΑ) δεν έκαψε σταγόνα οπότε πάλι μια από τα ίδια την επόμενη φορά σε 2000χλμ. που είναι και το πρώτο μεγάλο service.
-Και γώ BelRay έχω βάλει απο τον Ιούνιο, πολύ καλή λειτουργία κινητήρα και σαζμάν
Πρόσεξα ότι ενώ έχει έρθει η ώρα για αλλαγή δεν έχει επιδεινωθεί κατά πολύ ο θόρυβος!
-MOTOREX 15W/50 MOTOR OIL 4T FORMULA SEMI SYNTHETIC(oil of switzerland)
Επιτέλους μοναδική αίσθηση κιβωτίου
Αυτά βάζω τα τελευταία 2 χρόνια κ έχω βρεί την υγεία μου
-λοιπον μετα απο περιπου 1000 χιλ με τα BELRAY εχω να πω τα εξης..
πολυ καλη λειτουργια στο κιβωτιο,
το μοτερ δεν κουδουνιζει οπως με τα AGIP..
το μονο αρνητικο ειναι λιγο παραπανω θορυβος στην καμπανα οταν ειναι κρυο(φαινομενο το οποιο με τα Castrol δεν υπηρχε) μολις δουλεψει 1-2 λεπτα εξαφανιζεται κ αυτος.
απο τις 3 αυτες διαφορετικες εταιρειες καταληξα οτι για το δικο μου ΤΑ...ΜΟΝΟ CASTROL!!
-Τελικά αφού μετρήσαμε ποσότητα και δεν είχε κάψει καθόλου, βγάλαμε το μαύρο "νερό" από τον κινητήρα και βάλαμε Castrol GPS. Αμέσως το κιβώτιο έγινε "βούτυρο" όπως όταν την είχα αγοράσει πριν το πρώτο service!






Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #595 on: Τρίτη 16 Αύγουστος 2011, 08:08:15 πμ
  Μα πού το είδατε ρε παιδιά και το κοπανάτε με τόση σιγουριά ότι δεν υπάρχει ορυκτέλαιο 10/40??? Και η SHELL έχει ένα (αλλά δεν εισάγεται στην Ελλάδα) και η ARAL, αν δεν κάνω λάθος, έχει ένα (αλλά είναι πανάκριβο όπως τα συνθετικά).....
  Και τώρα εδώ το λινκ τής TORCO που βάζει ο φίλος αναφέρει Premium grade petroleum formula. Ψέμματα να λένε? Δεν νομίζω!



   Νικήτα, τι ακριβώς υποδηλώνουν όμως τα νούμερα στην δεύτερη στήλη?




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline XL700V ARCHANES

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 891
Reply #596 on: Τρίτη 16 Αύγουστος 2011, 12:02:16 μμ

   Νικήτα, τι ακριβώς υποδηλώνουν όμως τα νούμερα στην δεύτερη στήλη?

Measured Viscosity  @ 100° C cSt 

Αν δεν κάνω λάθος, "την μετρημένη ρευστότητα στους 100 βαθμούς C."



Transalpinos

  • Guest
Reply #597 on: Τρίτη 16 Αύγουστος 2011, 15:32:25 μμ
Το βρήκα. Στην σελίδα 11 το είχα δημοσιεύσει. Βέβαια το link που έχει βάλει ο Stoneman δεν δουλεύει πλέον αλλά δεν έχει και πολύ σημασία. Λοιπόν έχει μετρηθεί το ιξώδες πολύτυπων λαδιών στους 100 βαθμούς (προφανώς θερμοκρασία κινητήρα) Δυστυχώς δεν υπάρχει μέτρηση σε θερμοκρασία περιβάλλοντος, αλλά λογικά, αφού στους 100 βαθμούς όλα έχουν περίπου ίδιο ιξώδες, που φυσικά ΔΕΝ είναι 40 ούτε καν 30, υποθέτω ότι και σε θερμοκρασία περιβάλλοντος θα έχουν ίδιο περίπου ιξώδες, λογικά λίγο χαμηλότερο από αυτό των 100 βαθμών. Άρα μάλλον επιβεβαιώνομαι για το ότι ουσιαστικά το ιξώδες είναι ΕΝΑ και διατηρήτε όσο γίνεται σταθερό στο εύρος εξωτερικών θερμοκρασιών που αναφέρεται ο τύπος του (10-40  20-50 κ.λ.π.)

Να σε διορθώσω λιγο, σε θερμοκρασία περιβάλλοντοε έχουν αρκετά υψηλότερο ιξώδες

Έτσι για το τυπικό λάδι μοτοσυκλέτας

στους 40 oC έχουν περίπου 120 cst για το 10W-40 και 175 cst για λάδι 20W-50

ενώ στους 100oC περίπου 15 cst για το 10W-40 και 20 cst για το 20W-50



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9810
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #598 on: Τετάρτη 17 Αύγουστος 2011, 08:49:44 πμ
Σόρυ αλλά τώρα εγώ μετά απο αυτό :

απλο ορυκτελαιο σε 10w40 δεν θα βρεις,μην ψαχνεσαι.ειναι ολα ημισυνθετικα.
ειναι ο ιδιο πραγμα σαν να ψαχνεις ψιλο λαδι(15w50,5w30,5w40,0w60,10w30 κ.α.) και να μην ειναι συνθετικο,δεν υπαρχει απλα.
οπως βεβαια δεν υπαρχει 20w50 φουλ συνθετικο.

... και αυτό

  Μα πού το είδατε ρε παιδιά και το κοπανάτε με τόση σιγουριά ότι δεν υπάρχει ορυκτέλαιο 10/40??? Και η SHELL έχει ένα (αλλά δεν εισάγεται στην Ελλάδα) και η ARAL, αν δεν κάνω λάθος, έχει ένα (αλλά είναι πανάκριβο όπως τα συνθετικά).....
  Και τώρα εδώ το λινκ τής TORCO που βάζει ο φίλος αναφέρει Premium grade petroleum formula. Ψέμματα να λένε? Δεν νομίζω!

Εγώ ο λίγο πολύ άσχετος τι συμπέρασμα να βγάλω? Οτι υπάρχει η οτι δεν υπάρχει? Τι με νοιάζει αν βγάζει η SHELL αλλά δεν εισάγεται στην Ελλάδα? Θα πάω να το βρώ?  Και αν η Aral παράγει ενα αλλά είναι πανάκριβο όπως τα συνθετικά , ποιός ο λόγος να το χρησιμοποιήσω? Ολοι ξέρουν οτι τα συνθετικά λάδια είναι και τα καλύτερα, η μήπως είμαι και εδώ λάθος? Αρα αφού δεν παίζει ρόλο ούτε και η χαμηλή τιμή,  γιατί να χρησιμοποιήσω ενα ορυκτέλαιο και οχι ενα ημί η φούλ συνθετικό.

στην παρακάτω ερώτηση τελικά τι παίζει?
... σε τί διαφέρει σε θέμα ''φροντίδας'' του κινητήρα σε σχέση με ενα ημισυνθετικό, η συνθετικό λάδι?
















Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #599 on: Τετάρτη 17 Αύγουστος 2011, 10:24:07 πμ
Measured Viscosity  @ 100° C cSt 

Αν δεν κάνω λάθος, "την μετρημένη ρευστότητα στους 100 βαθμούς C."

  Όχι, δεν ρωτάω αυτό Νικήτα. Δεν κάνεις λάθος, αυτό μετράει: την ρευστότητα στους 100 βαθμούς. Αλλά ποια ρευστότητα θεωρείται καλύτερη? Η 15,60 τού Torco πχ, ή η 14,72 τού Suzuki?  :goofy:




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!