Hellas Transalp Forum

Ένα λάδι ρε παιδιά!!!

M. I. Pagalos · 470075

Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4641
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #25 on: Δευτέρα 14 Απρίλιος 2008, 22:54:25 μμ
  Τι μάρκα (και νούμερο) είναι το...φτηνό?

Μιχάλη απ΄ότι καταλαβαίνω είναι του ιδίου το λάδι.


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


axidous

  • Guest
Reply #26 on: Πέμπτη 17 Απρίλιος 2008, 11:21:52 πμ
Ποσα λιτρα παιρνει το μηχανακι ???

φιλικα



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #27 on: Πέμπτη 17 Απρίλιος 2008, 12:10:33 μμ
ΤΑ600: 2.4 λτ (με αλλαγή φίλτρου)
ΤΑ650: 2.6 λτ (με αλλαγή φίλτρου)


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline g0ng

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 308
Reply #28 on: Πέμπτη 17 Απρίλιος 2008, 12:40:41 μμ
Μπορεί κάποιος να πεί δυο πράγαμτα για το τί σημαίνουν οι 2 αριθμοί;

Πρόσφατα είδα ότι χρειαζόμουν λάδι. Είχα ένα ανοιχτό απο ένα βενζινάδικο της Shell 25-50W που είχα πάρει για το αμάξι και συμπλήρωσα;

χρειάζεται κάτι πιο ειδικό ; έκανα βλακεία;

Η ποσότητα που συμπλήρωσα ήταν 250cc. Service έκανα το Νοέμβριο και έκτοτε έχω κάνει 2000Km. Μήπως είχε χάσει πολύ λάδι ή είναι φυσιολογική η ποσότητα και απλά έκανα χαζομάρα που δεν το κοίταξα πιο νωρίς;



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #29 on: Πέμπτη 17 Απρίλιος 2008, 13:11:05 μμ
Γενικά (λόγω κιβωτίου) μην βάζεις λάδι με προδιαγραφές για αυτοκίνητο (γιατί μπορεί να πατινάρουν οι δίσκοι) Αρκέσου σε λάδι για μηχανή (προδιαγραφών API SG). Δες και το user manual της μηχανής σου.
Για τη μικρή ποσότητα που ανέφερες δεν τίθεται πρόβλημα.
« Last Edit: Πέμπτη 17 Απρίλιος 2008, 13:20:36 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4160
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #30 on: Πέμπτη 17 Απρίλιος 2008, 17:30:12 μμ
Γενικά (λόγω κιβωτίου) μην βάζεις λάδι με προδιαγραφές για αυτοκίνητο (γιατί μπορεί να πατινάρουν οι δίσκοι) Αρκέσου σε λάδι για μηχανή (προδιαγραφών API SG). Δες και το user manual της μηχανής σου.
Για τη μικρή ποσότητα που ανέφερες δεν τίθεται πρόβλημα.

sg η νεότερες. Αν βάλεις ας πούμε sl δεν είναι το ίδιο ;


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #31 on: Πέμπτη 17 Απρίλιος 2008, 17:33:17 μμ
sg η νεότερες. Αν βάλεις ας πούμε sl δεν είναι το ίδιο ;

Όχι δεν είναι το ίδιο. Το πολύ να είναι API SH, αλλά όχι παραπάνω. Ειδικά όχι τα SL.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #32 on: Πέμπτη 17 Απρίλιος 2008, 19:17:57 μμ
  Μια που ξαναπιάσαμε τα λάδια έχω δύο παρατηρήσεις/θέματα.

  1) Η χόντα συνιστά Agip, αλλά δεν είδα πουθενά πάνω στο μπουκάλι να αναφέρεται ότι καλύπτει προδιαγραφές SG. Τι παίζεται? Γι' αυτό και δεν τα έβαζα στο ΤΑ.
  {Σημειωτέον ότι, τα Agip τα έχω σε πολύ μεγάλη εκτίμηση. Παλαιά είχα ένα άλφα ρομέο Α33 (καταπληκτικό αμάξι) που το μόνο λάδι που δεν έκαιγε ήταν τα agip (ως γνωστόν τα άλφα ρομέο έχουν κινητήρα αντιμετώπου διατάξεως (μπόξερ), ο οποίος τσιμπάει από φυσικού του λίγο λαδάκι}.

  2) Και μια πληροφορία που ίσως είναι αξιολογήσιμη/χρήσιμη. Η σουζούκι αναφέρει ΡΗΤΑ στο μάνιουαλ του στρομ να μη βάζουμε λάδια με την επιγραφή power saving. Ξέρει κανείς κάτι?




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #33 on: Πέμπτη 17 Απρίλιος 2008, 19:45:23 μμ
"power saving" εννοεί τις προδιαγραφές API SL (αυτές που λέμε ότι δεν κάνουν)


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #34 on: Πέμπτη 17 Απρίλιος 2008, 19:52:03 μμ
"power saving" εννοεί τις προδιαγραφές API SL (αυτές που λέμε ότι δεν κάνουν)

  Ωραία. Και γιατί το agip συνιστάται απο τη χόντα ενώ δεν είναι SG?




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #35 on: Πέμπτη 17 Απρίλιος 2008, 19:59:04 μμ
Tα λάδια της Agip (για μηχανές) ήταν μέχρι πρότινος SG. Τελευταία είναι σύμφωνα με SJ.
Ποιο λάδι της Agip συνιστά η Honda?


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #36 on: Πέμπτη 17 Απρίλιος 2008, 20:01:24 μμ
  Δεν ξέρω αν συνιστά κάποιο συγκεκριμένο ή γενικώς. Δεν έβαλα ποτέ στο ΤΑ.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #37 on: Πέμπτη 17 Απρίλιος 2008, 20:13:42 μμ
Το user manual του ΤΑ650 (τουλάχιστον αυτό που έχω στα ισπανικά από τη Montesa Honda) συνιστά SE ή SF ή SG.
« Last Edit: Πέμπτη 17 Απρίλιος 2008, 20:16:10 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #38 on: Πέμπτη 17 Απρίλιος 2008, 20:20:24 μμ
Το user manual του ΤΑ650 (τουλάχιστον αυτό που έχω στα ισπανικά από τη Montesa Honda) συνιστά SE ή SF ή SG.

  Ε, αυτό λέω κι εγώ. Τα agip καλύπτουν αυτές τις προδιαγραφές?




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #39 on: Πέμπτη 17 Απρίλιος 2008, 20:23:10 μμ
Tα SJ λάδια δεν διαφέρουν τόσο πολύ από τα SG και δεν είναι τόσο "τραγικά" για τη μηχανή. Στα SL όμως οι διαφορές είναι μεγάλες (με πολλά αντιτριβικά και αντιαφρώδη). Υπάρχει ένα λάδι της Agip που είναι όμως SG: RACING 4T 10W-60 ή 20W-50 (αυτό συνιστά η Honda?)

Και κάτι για την ιστορία! Από περιέργεια, έχω βάλει αυτοκινητιστικό λάδι semi-synthetic BP προδιαγραφών SL στο ΤΑ και έκανα με αυτό αρκετά χλμ (περ. 3000) πριν το αλλάξω. Δεν είδα διαφορές, εκτός του ότι λιγάκι (σε πολύ απότομα ξεσπάσματα μόνο) πατινάριζε πολύ ανεπαίσθητα ο δίσκος. Αλλά κατά τα άλλα πήγαινε μια χαρά.

« Last Edit: Πέμπτη 17 Απρίλιος 2008, 20:28:07 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4160
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #40 on: Πέμπτη 17 Απρίλιος 2008, 22:05:34 μμ
Όχι δεν είναι το ίδιο. Το πολύ να είναι API SH, αλλά όχι παραπάνω. Ειδικά όχι τα SL.
το μοτούλ το 5100 το 15/50 γράφει sg sh sj sl


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #41 on: Πέμπτη 17 Απρίλιος 2008, 23:13:47 μμ
Το 5100 μέχρι πριν λίγα χρόνια ήταν προδιαγραφών SG. Το έβαζα παλιά και το θυμάμαι.
Οι τωρινές του προδιαγραφές αναφέρουν: API SL / SJ / SH / SG

Η μόνη εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι ότι είτε το υλικό των νέων δίσκων (στα καινούρια μοντέλα) έχει αλλάξει και έχει προσαρμοστεί ώστε να είναι απροβλημάτιστο με την API SL, ή τα πρόσθετα που χρησιμοποιούν πια κατά την κατεργασία του λαδιού (όπως πχ. Antioxidants, Dispersants, Antiwear agents, Antifoamants, Anti corrosion, Lubricity additives, Metal Detergents, Viscosity modifiers, Pour point depressants, Seal swell agents, Metal deactivators, Corrosion Inhibitors, Extreme pressure additives, Friction modifiers, κλπ) είναι πιο "φιλικά" προς τους δίσκους (πιθανότερο το 2ο).

Δεν είναι όμως όλα τα SL λάδια ίδια. Άλλα είναι κατάλληλα μόνο για αυτοκίνητα και άλλα κάνουν και για μηχανές. Εξαρτάται από το είδος και τη σύσταση των πρόσθετων που περιέχουν. Πχ. η Amsoil (μεγάλη αμερικάνικη εταιρία με πολύ καλά προιόντα, της οποίας τα λάδια χρησιμοποιώ στο αυτοκίνητο) διαφημίζει για ένα μοτοσυκλετιστικό της λάδι:

Excellent Wet Clutch Performance: Many motorcycles utilize a clutch that is immersed in the motor oil. The friction modifiers present in many automotive motor oils and the extreme pressure additives present in EP gear lubricants produce a low coefficient of friction between the clutch discs and plates, resulting in clutch slippage and glazing. Slippage leads to increased operating temperatures and reduced clutch life. AMSOIL Synthetic Motorcycle Oils are formulated without friction modifiers, providing positive clutch engagement, longer equipment life and reduced temperatures. AMSOIL Synthetic Motorcycle Oils meet the clutch compatibility requirements mandated by JASO MA.

Όπως επίσης αναφέρει:

Because motorcycle applications require robust additive systems to control wear and oxidation, use of an automotive motor oil or an automotive motor oil re-labeled as a motorcycle oil compromises protection and performance. AMSOIL Synthetic Motorcycle Oils are overtreated with robust additive packages, including high levels of calcium, phosphorus, zinc and additional oxidation inhibitors, to extend oil life expectancy, provide unmatched engine cleanliness and greatly reduce wear.


ΥΓ: Έχω ξαναναφέρει ότι δεν είμαι ειδικός στα "λάδια", απλώς εξηγήσεις προσπαθώ να βρώ.
« Last Edit: Παρασκευή 18 Απρίλιος 2008, 00:08:38 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #42 on: Παρασκευή 18 Απρίλιος 2008, 06:55:48 πμ
Tα SJ λάδια δεν διαφέρουν τόσο πολύ από τα SG και δεν είναι τόσο "τραγικά" για τη μηχανή. Στα SL όμως οι διαφορές είναι μεγάλες (με πολλά αντιτριβικά και αντιαφρώδη). Υπάρχει ένα λάδι της Agip που είναι όμως SG: RACING 4T 10W-60 ή 20W-50 (αυτό συνιστά η Honda?)

Και κάτι για την ιστορία! Από περιέργεια, έχω βάλει αυτοκινητιστικό λάδι semi-synthetic BP προδιαγραφών SL στο ΤΑ και έκανα με αυτό αρκετά χλμ (περ. 3000) πριν το αλλάξω. Δεν είδα διαφορές, εκτός του ότι λιγάκι (σε πολύ απότομα ξεσπάσματα μόνο) πατινάριζε πολύ ανεπαίσθητα ο δίσκος. Αλλά κατά τα άλλα πήγαινε μια χαρά.



  Δεν ξέρω αν συνιστά αυτό η χόντα. Σίγουρα όμως συνιστά Agip. Εγώ μια φορά έβαλα αυτοκινητιστικό λάδι στην απρίλια (μόνο και μόνο επειδή το συνιστούσε ή ίδια) και φεύγοντας από το συνεργείο, στο πρώτο φανάρι γύρισα πίσω και τα άλλαξα!!! Δεν έμπαιναν οι ταχύτητες με τίποτα. Ειδικά η πρώτη.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #43 on: Παρασκευή 18 Απρίλιος 2008, 12:15:13 μμ
Με την τόσο γρήγορα αναπτυσσόμενη τεχνολογία λαδιών και τις εξελίξεις, φαίνεται ότι οι εταιρίες έχουν βρεί καινούριες μεθόδους ώστε να προσαρμόσουν τα λάδια τους και για χρήση από τις μοτοσυκλέτες. Παλαιότερα δεν ίσχυε αυτό, πχ. οι Motul και Belray έβγαζαν λάδια για μοτό αποκλειστικά με SG προδιαγραφές.

Ας κοιτάμε λοιπόν αν πάνω στο μπουκάλι αναγράφεται ότι το λάδι καλύπτει τις προδιαγραφές JASO MA (που πρέπει να ισχύει για τους υγρούς πολύδισκους συμπλέκτες των μοτοσυκλετών).
« Last Edit: Παρασκευή 18 Απρίλιος 2008, 12:19:01 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #44 on: Παρασκευή 18 Απρίλιος 2008, 15:09:53 μμ
Με την τόσο γρήγορα αναπτυσσόμενη τεχνολογία λαδιών και τις εξελίξεις, φαίνεται ότι οι εταιρίες έχουν βρεί καινούριες μεθόδους ώστε να προσαρμόσουν τα λάδια τους και για χρήση από τις μοτοσυκλέτες. Παλαιότερα δεν ίσχυε αυτό, πχ. οι Motul και Belray έβγαζαν λάδια για μοτό αποκλειστικά με SG προδιαγραφές.

Ας κοιτάμε λοιπόν αν πάνω στο μπουκάλι αναγράφεται ότι το λάδι καλύπτει τις προδιαγραφές JASO MA (που πρέπει να ισχύει για τους υγρούς πολύδισκους συμπλέκτες των μοτοσυκλετών).

  Τα JASO MA δεν είναι τίποτα άλλο από τις ιαπωνικές προδιαγραφές (έτσι τις ονόμασαν οι γιαπωνέζοι). Οι αντίστοιχες αμερικάνικες είνια οι SG, SJ κλπ. Συνεπώς οποιαδήποτε από τις δύο αναγράφεται είμαστε καλυμένοι. Συνήθως αναγράφονται και οι δύο.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #45 on: Παρασκευή 18 Απρίλιος 2008, 15:34:28 μμ
Ναι έτσι είναι. Αρκεί να γράφει μια από τις δύο.
Και πάντα να συμβουλευόμαστε το user manual του κατασκευαστή για το τί λάδι επιλέγουμε.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


TransalpMan

  • Guest
Reply #46 on: Παρασκευή 23 Μάιος 2008, 13:43:30 μμ
Τον τελευταίο καιρό πηγαινοέρχομαι στη Χαλκίδα κάθε μέρα και όπως είναι φυσικό τα χιλιόμετρα πέρασαν για πλάκα.Μιλάμε για 160 χιλ τη μέρα συν τα χιλιόμετρα που εξακολουθώ να κάνω στην πόλη για τις καθημερινές οικογενειακές ανάγκες.Η εταιρεία μου πληρώνει τις βενζίνες αλλά φυσικά όχι την συντήρηση της μοτό.Εδώ να πω πως το τρανσαλπάκι είναι πραγματικά βράχος και δεν καταλαβαίνει χριστό όσο και να το ξεσκίζω  ;D.Σήμερα λοιπόν μιας και καθόμουν και δεν πήγα Χαλκίδα είπα να αλλάξω τα λάδια και το φίλτρο μιας και πέρασαν τα 6.000 χλμ από την τελευταία φορά που τα άλλαξα.
Αυτό που είδα είναι ότι οι τιμές των λαδιών έχουν ξεφύγει κατά πολύ και μάλλον οι έμποροι μας νομίζουν για Γερμανούς μπρούκληδες δεν εξηγείται αλλιώς.
Επειδή λοιπόν καταρχήν θεωρώ (και έτσι είναι) πως όλα τα λάδια είναι ίδια και μόνο στα πρόσθετα που έχουν μέσα αλλάζουν πήγα στον προμηθευτή λιπαντικών της εταιρείας που δουλεύω και πήρα τρία λίτρα λάδι LAMCO 15W-50 (το οποίο κατ' εμέ είναι το καλύτερο ιξώδες για την Ελλάδα) με 4 ευρώ το λίτρο δηλαδή 12 ευρώ συν 4 ευρώ ένα φίλτρο HIFLO και με 17 ευρώ έκανα τη δουλειά μου μια χαρά.
Από Δευτέρα που θα ξαναπάω Χαλκίδα θα δώ και τη συμπεριφορά του στο μοτέρ.Προς το παρών είδα λίγο καλύτερη συμπεριφορά στο κιβώτιο αλλά αυτό μάλλον συμβαίνει γιατί είναι φρέσκο το λάδι.
Φίλοι μου οι καιροί είναι δύσκολοι και δεν είμαι για πολλά πολλά καθώς το χόμπυ μας και η αγάπη για την μοτοσυκλέτα μας κοστίζουν ακριβά.Και εντάξει το ΤΑ δεν έχει πολλές απαιτήσεις αυτό είναι αλήθεια έτσι κι αλλιώς στα 5 με 6 χιλ χλμ που του αλλάζω τα λάδια τι κακό μπορεί να πάθει ?
Το μόνο σίγουρο είναι πως θα κόψω άπαξ και δια παντώς τις εξωτικές εταιρείες και τα προϊόντα τους αν δεν βάλουν μυαλό και προσγειωθούν σε πιο νορμάλ τιμές.



Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους
Νίκος Δεληγιάννης



pnefsis

  • Guest
Reply #47 on: Παρασκευή 23 Μάιος 2008, 14:08:54 μμ
Καλησπέρα σε όλους,

εγώ παιδιά βάζω στο ΤΑ 650 αλλά και σε ένα παπάκι που έχω το PUTOLINE DX 4,  20/50, το αγοράζω βαρέλι 60 λίτρων και μου έρχετε πολυυυυυυύ οικονομικά, δε γράφει επάνω η βαρέλα τίποτα απ όλα αυτά που αναφέρετε εσείς εδώ, τους κωδικούς εννοώ. είμαι ευχαριστημένος πάντως.

Αυτό το λάδι το έβαζαν στη μηχανή μου σε ένα συνεργείο που πήγαινα παλιά και απο κεί το έμαθα και ''κόλλησα'' μ αυτό, το μόνο που ξέρω γι αυτό είναι οτι το κάνει εισαγωγή η METZELER.



Offline Fratello Giovanni

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2647
  • μμμμεεεε..μμμεεεε....
Reply #48 on: Παρασκευή 23 Μάιος 2008, 14:16:18 μμ
Τη μάρκα ούτε τη ξέρω, το 20/50 όμως νομίζω ότι είναι για κρύα κλίματα και δε κάνει σωστή δουλειά για το ελληνικό κλίμα, ειδικά καλοκαίρι. Θα το κοιτάξω και θα επανέλθω επειδή δε το θυμάμαι καλά.


καλύτερα μια ώρα ελεύθερη βοσκή, παρά σαράντα χρόνια τριφύλλι στο μαντρί



Της καταστροφής οιωνός η περηφάνεια,και της πτώσης,η υπεροψία.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #49 on: Παρασκευή 23 Μάιος 2008, 14:21:15 μμ
Το όνομα LAMCO είναι ένα καθαρά εμπορικό όνομα.
Το λάδι προέρχεται από κάποιο εργοστάσιο λιπαντικών (πιθανόν κάποιας άλλης μάρκας στην Ελλάδα ή το εξωτερικό) το οποίο συσκευάζεται με αυτό το όνομα για λογαριασμό και μόνο του εισαγωγέα που είναι ταυτόχρονα και διανομέας.
Για αυτό και είναι τόσο φθηνό (δηλ. δεν υπάρχουν μεσάζοντες).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.