Φίλε Σωτήρη,
Εδώ και περισσότερο από μια δεκαετία έχω αλλάξει όχι μόνο το αφρώδες υλικό αλλά και το κάλυμα της σέλας. Κρατώντας μόνο το σκελετό της (original) σέλας, μπήκαν 3 στρώματα αφρώδους υλικού διαφορετικής σκληρότητας το καθένα, και μετά αντιολισθητική εξωτερική επένδυση. Η σέλα δεν κάνει πια το γνωστό "σκαλοπάτι" οδηγού-συνοδηγού, ενώ η θέση του οδηγού φάρδυνε (για πιο άνετη θέση). Το αποτέλεσμα? Εκεί που κάθε 60 χλμ έπρεπε να σταματάω από το πιάσιμο, τώρα σταματάω αναγκαστικά και μόνο για βενζίνη! Όταν περνάνε τα χρόνια θέλεις κάτι πιο άνετο και αναπαυτικό!
Και όλα αυτά στον μεγάλο (για μένα) ταπετσέρη κ. Κακουλίδη Γιάννη, Λεωφ. Αμφιθέας 91, Π. Φάληρο, 210-9827-008. Άψογη και αριστοτεχνική δουλειά. Είχα πληρώσει βέβαια τότε 35.000 δρχ (μεγάλο ποσό για σέλα εκείνη την εποχή, τη στιγμή που όλοι οι άλλοι ζητούσαν 10-12.000 δρχ). Είχα βέβαια διαλέξει τα καλύτερα σε ποιότητα υλικά.
Αλλά δεν το έχω μετανιώσει καθόλου! Το κόστος άξιζε και με το παραπάνω. Διαρκής άνεση 5 αστέρων. Χαίρεσαι να κάθεσαι και να οδηγείς. Και η σέλα είναι (μετά από τόσα χρόνια) σαν καινούρια! Καμμία φθορά!
Υπάρχει πάντα βέβαια και η εναλλακτική λύση για Corbin σέλα, αλλά αφενός είναι ακριβότερη και αφετέρου δεν μου άρεσε το σχήμα της (δεν ταιριάζει με το χαρακτήρα του ΤΑ, τείνει προς το custom).
« Last Edit: Παρασκευή 06 Ιούλιος 2007, 20:31:30 μμ by Chris_de_Ze »
Ιδρυτικό μέλος HTC. XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.