Hellas Transalp Forum

Συσκευή ρύθμισης καρμπυρατέρ...

zoulou · 31567

Offline Rontis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
Reply #25 on: Κυριακή 21 Μάρτιος 2010, 21:54:15 μμ
[Στο μανουαλ της καλης μου λεει πως μηδενιζουμε τις βιδες του μειγματος κ επειτα της στρεφουμε κατα 2+3/8  στοφες, ετσι εχουμε μια αρχικη θεση κ μετα με το....αυτι....
Οι ρυθμίσεις που γίνονται από τις βίδες (pilot screws) είναι μικρομετρικές και για fine tuning. Δεν είναι βίδες που αλλάζουν τη σύνθεση του μίγματος σε μια μεγάλη (ευρεία) περιοχή.

Παλικαρια αυτο με τα 2+3/8 ισχυει και με το xl600v 97-99 mont. Επισης ειναι μονο μια βιδα στο ΤΑ διπλα στη βιδα ρελαντι?την μηδενιζουμε δεξιόστροφα και μετα οι στροφεσ που ειπατε αριστεροστροφα?



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9793
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #26 on: Δευτέρα 22 Μάρτιος 2010, 12:52:12 μμ
τα μπλου λετερς δεν μπορω να τα διαβασω, τι λενε?



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #27 on: Δευτέρα 22 Μάρτιος 2010, 17:11:01 μμ
Ο Rontis γράφει αυτό..
Παλικαρια αυτο με τα 2+3/8 ισχυει και με το xl600v 97-99 mont. Επισης ειναι μονο μια βιδα στο ΤΑ διπλα στη βιδα ρελαντι?την μηδενιζουμε δεξιόστροφα και μετα οι στροφεσ που ειπατε αριστεροστροφα?


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #28 on: Δευτέρα 22 Μάρτιος 2010, 17:21:39 μμ
Ρε παιδιά εγώ δεν εχω καταλάβει το εξής..
Όταν γράφετε ότι τα 'pilot screws τα κλείνετε-βιδώνετε τελείως και μετά τα ξεβιδώνετε 2-3/8 της στροφης'
Τι εννοείτε?
Εγώ τις βίδες αυτές τις εχω περίπου, 3 ΟΛΌΚΛΗΡΕΣ στροφές, ξεβιδοτες
Και όχι 2-3/8 της στροφής
(Εχω ΤΑ 650)


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9793
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #29 on: Δευτέρα 22 Μάρτιος 2010, 18:50:03 μμ
Για τον εμπρος ειναι αυτη που φαινεται στις εικονες, για τον πισω κυλινδρο δεν ξερω καπου μου κρυβεται η ατιμη!!!!!!!!!



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9793
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #30 on: Δευτέρα 22 Μάρτιος 2010, 19:01:59 μμ
Σκεψη:Αφου τα καρμπς εινα ιδια τοτε και σε αυτο του πισω κυλινδρου θα ειναι στο ιδιο σημειο.

<<Εγώ τις βίδες αυτές τις εχω περίπου, 3 ΟΛΌΚΛΗΡΕΣ στροφές, ξεβιδοτες
Και όχι 2-3/8 της στροφής
(Εχω ΤΑ 650)>>
 Και πολυ καλα κανεις ,οπως λεει και το Manual



Offline Rontis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
Reply #31 on: Δευτέρα 22 Μάρτιος 2010, 19:22:43 μμ
Τελικα μια ειναι η βιδα(διπλα στη ρυθμιση ρελαντη) Η ειναι δυο στο transalp 600???Εγω δευτερη δεν εχω δει...μηπως να ψαξω πιο καλα!!!! :goofy:



Offline Rontis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
Reply #32 on: Δευτέρα 22 Μάρτιος 2010, 19:25:37 μμ
Ο Chris_de_Ze θα μας δωσει τα φωτα του Η απλα γελαει με αυτα που διαβαζει :);;;;Που εισαι Δασκαλε ???;;;



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9793
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #33 on: Δευτέρα 22 Μάρτιος 2010, 19:42:28 μμ
Rontis εγω απαντησα στον kostaj, που εχει την ΤΑ650 , απο την 600αρα δεν κατεχω



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #34 on: Δευτέρα 22 Μάρτιος 2010, 21:16:46 μμ
Για τον εμπρος ειναι αυτη που φαινεται στις εικονες, για τον πισω κυλινδρο δεν ξερω καπου μου κρυβεται η ατιμη!!!!!!!!!

Παιδιά και το άλλο καρμπ έχει ακριβώς στο αντίστοιχο σημείο την δίκη του pilot screw
Μην σας μπερδεύει το μαλακό πλαστικό κάλυμμα από την δεξιά πλευρά της μηχανής.
Πίσω από αυτό το κάλυμμα (το οποίο έχει 2 τρύπες για να περνάει κατσαβίδι) υπάρχει και η pilot screw
Ένας μικρός φακός θα σας βοηθήσει.
Ίσως σας μπερδεύει το ότι στο δεξιό καρμπ ΔΕΝ έχει βίδα ρύθμισης ρελαντί ΟΎΤΕ ντιζα γκαζιού (συνδέται με μια ράβδο με το αριστερό καρμπ και έτσι παίρνει την εκεί ρύθμιση.)
Όμως pilot screw έχει


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline Rontis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 72
Reply #35 on: Τρίτη 23 Μάρτιος 2010, 23:06:13 μμ
Παιδιά και το άλλο καρμπ έχει ακριβώς στο αντίστοιχο σημείο την δίκη του pilot screw
Μην σας μπερδεύει το μαλακό πλαστικό κάλυμμα από την δεξιά πλευρά της μηχανής.
Πίσω από αυτό το κάλυμμα (το οποίο έχει 2 τρύπες για να περνάει κατσαβίδι) υπάρχει και η pilot screw
Ένας μικρός φακός θα σας βοηθήσει.
Ίσως σας μπερδεύει το ότι στο δεξιό καρμπ ΔΕΝ έχει βίδα ρύθμισης ρελαντί ΟΎΤΕ ντιζα γκαζιού (συνδέται με μια ράβδο με το αριστερό καρμπ και έτσι παίρνει την εκεί ρύθμιση.)
Όμως pilot screw έχει
Ισχυει και στα 600αρια τα τρανσαλπ αυτο που εγραψες ? ???



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #36 on: Τρίτη 23 Μάρτιος 2010, 23:31:21 μμ
Ισχυει και στα 600αρια τα τρανσαλπ αυτο που εγραψες ? ???

Φίλε εγώ εχω το 650
Πιστεύω όμως ότι και στο 600 ισχύει το ίδιο.

Ριξε μια ματιά και σε αυτα.
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=7744.0

http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=1455.80

http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=8969.0
« Last Edit: Τρίτη 23 Μάρτιος 2010, 23:49:36 μμ by kostasj »


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #37 on: Τετάρτη 24 Μάρτιος 2010, 00:32:14 πμ
Ισχυει και στα 600αρια τα τρανσαλπ αυτο που εγραψες ? ???
Σαφώς και ισχύει.
Pilot screws υπάρχουν και στα 2 καρμπς και στα ΤΑ400 και στα ΤΑ600 και στα ΤΑ650, τα οποία είναι ίδια ως ζευγάρι (σε μερικά μοντέλα αλλάζουν μόνο εσωτερικά τα jets). Προσέξτε αν τα ξεβιδώσετε τελείως μην χάσετε το μικροσκοπικό ελαστικό o-ring της βίδας (καμιά φορά κολλάει πάνω στην υποδοχή του καρμπ). Ειναι εύκολο να πέσει και να χαθεί. Αν δεν υπάρχει, τότε σημαίνει απλώς ότι ...το έχετε ήδη χάσει!
« Last Edit: Τετάρτη 24 Μάρτιος 2010, 00:35:15 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2447
  • XLV650, CRF1000
Reply #38 on: Τετάρτη 24 Μάρτιος 2010, 01:38:47 πμ
Και μια και μιλαμε γι'αυτο, αξιζει αυτη η ρυθμιση ή αν δουλευει μια χαρα ας το αφησει κανεις? Εχω φερει μαζι μου το carbtune για να την κανω αλλα δεν ξερω αν πρεπει ν'ασχοληθω καθως το μηχανακι "δουλευει ρολοι".

Επισης, ειναι πιο ευκολη η δουλεια αυτη (απο προσβαση) χωρις το κοστουμι η δεν παιζει ρολο?


" the PouroDuro spirit "


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9793
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #39 on: Τετάρτη 24 Μάρτιος 2010, 17:25:47 μμ
XLGeorge, για να αναφερεις  το carbtune , εννοεις την ρυθμιση του συγχρονισμου,πρεπει να βγαλεις το τεποζιτο γιατι η βιδα για τη ρυθμιση ειναι αναμεσα στα καρμπς οπως τα κοιτας απο πανω, στο 650 ρυθμιζεται με τον κινητηρα ζεστο και στις στροφες του ρελαντι, απο την τρυπα που εχει το φιλτροκουτι .



Offline Dimitris_35gr

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #40 on: Τετάρτη 15 Ιανουάριος 2020, 09:54:32 πμ
Παιδιά καλησπέρα. Σε εμένα έχω δει ότι αν βάλω τον εμπρός στης 2 με 2 1/4 και τον πίσω στις 3 στροφές έχω καρφί ρελαντί και ομοιόμορφο ήχο . Δεν ξέρω αν η 2 στροφές είναι λίγο για το transalp 650.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9793
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #41 on: Τετάρτη 15 Ιανουάριος 2020, 19:27:36 μμ
Kανονικά δεν παίζει ρόλο.
 Βιδώνοντας βέβαια μειώνεις μίγμα στο ρελαντί αλλά αφού η αρχική ρύθμιση σύμφωνα με την βίβλο από όπου ξεκινάς να ρυθμίζεις είναι οι τρείς στροφές εξω δεν θα έχεις θέμα .

Ομως την αλήθεια θα στην πούν τα μπουζί κ το χρώμα τους , καλό είναι μια φορά ανάμεσα στα χιλιόμετρα αλλαγής τους να τα ελέγχεις.