Hellas Transalp Forum

Spray αλυσίδας

επισκέπτης · 125892

flwrina

  • Guest
Reply #100 on: Δευτέρα 12 Μάιος 2008, 20:51:08 μμ
ουσιαστικα ποιος ειναι ο χρονος ζωης της αλυσιδας?
 εγω εχω περιπου 22.000κμ.  λαδωμα καθε 300κμ με belray μεσα-εξω. φυσικα μετα απο βροχη η...μπανιο παντα πεφτει λαδωμα.
το οτι σε εναν μηνα την εμασα 2 φορες να με προβληματιζει? απο μια στροφη την καθε βιδα εκανα και τις 2 φορες.  τωρα περιπου 2cm ειναι το κενο της.



Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #101 on: Δευτέρα 12 Μάιος 2008, 23:25:44 μμ
Εγω βαζω στην αλυσιδα μου μονο βαλβολινη με λιομενο γρασο μαζι. Η αλυσιδα εχει κανει 46000χιλ.και εχει κι αλλο!!!!!
Σπρε'ι' δεν εβαλά ποτε.Πειραζει?


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #102 on: Τρίτη 13 Μάιος 2008, 07:14:33 πμ
 1) Σπρέϊ, γράσσο, βαλβολίνη, λάδι δεν έχει σημασία αρκεί να είναι πάντα λαδωμένη σωστά με κάτι.

 2) Λευτέρη, εννοείται ότι δυο φορές σε ένα μήνα δεν είναι φυσιολογικό.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #103 on: Τρίτη 13 Μάιος 2008, 08:30:40 πμ
ουσιαστικα ποιος ειναι ο χρονος ζωης της αλυσιδας?
Λευτέρη παίζει ρόλο (εκτός από το συχνό γρασσάρισμα) και η ποιότητα της αλυσίδας και των γραναζιών. Με μια DID Gold X-ring και γρανάζια JT, τα αλλάζω κάθε περ. 60.000 χλμ, λαδώνοντάς τα (με Belray SuperClean) κάθε 500 χλμ. Και τη στιγμή της αλλαγής, και η αλυσίδα αλλά και τα γρανάζια, είναι ακόμα σε πολύ καλή κατάσταση (απλώς τα αλλάζω προληπτικά).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


flwrina

  • Guest
Reply #104 on: Τρίτη 13 Μάιος 2008, 13:44:41 μμ


 2) Λευτέρη, εννοείται ότι δυο φορές σε ένα μήνα δεν είναι φυσιολογικό.

ξεχασα να αναφερω οτι στο μεσοδιαστημα αλλαξακαι τα λαστιχα. μηπως επαιξε και τον ρολο του αυτο?
δεν ηταν ποιος ξερει ποσο χαλαρη, απλα στο οριακο που δινει ο κατασκευαστης ηταν



Offline junior CAESAR

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1309
  • ...¨Οποιος έχει μυαλό το προστατεύει!!
Reply #105 on: Τρίτη 13 Μάιος 2008, 15:59:25 μμ
ξεχασα να αναφερω οτι στο μεσοδιαστημα αλλαξακαι τα λαστιχα. μηπως επαιξε και τον ρολο του αυτο?
δεν ηταν ποιος ξερει ποσο χαλαρη, απλα στο οριακο που δινει ο κατασκευαστης ηταν

Μηπως δεν τεντωθηκε οσο επρεπε οταν εβαλες τα λαστιχα και για αυτο την τεντωσες εσυ κι'αλλο?


Salonica Iron Club

ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑΞΙ
Η ΑΣΚΟΠΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΩΛΕΙΑ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟ ΜΑΣ
ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΜΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΠΟΤΕ ΤΟ ΑΣΘΕΝΟΦΟΡΟ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΟΣ


flwrina

  • Guest
Reply #106 on: Τρίτη 13 Μάιος 2008, 19:53:05 μμ
Μηπως δεν τεντωθηκε οσο επρεπε οταν εβαλες τα λαστιχα και για αυτο την τεντωσες εσυ κι'αλλο?
τοτε δεν πειραξαμε οδηγους,



flwrina

  • Guest
Reply #107 on: Τρίτη 23 Σεπτέμβριος 2008, 13:31:29 μμ
μηπως τωρα που χειμωνιαζει και κρυωνει ο καιρος μηπως θα ηταν πιο καλο να χρησιμοποιουμε ενα πιο λεπτο σπρευ και οχι το belray? δοκιμασε ποτε κανεις κατι αντιστοιχο????????????????



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #108 on: Τρίτη 23 Σεπτέμβριος 2008, 18:19:14 μμ
Βάζε βαλβολίνη 90άρα, όπως έχει προτείνει ο Κώστας.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #109 on: Τρίτη 23 Σεπτέμβριος 2008, 18:23:33 μμ
Βάζε βαλβολίνη 90άρα, όπως έχει προτείνει ο Κώστας.

Χρηστο πως ακριβως την βαζεις την βαλβολίνη ? Πανι βαμβακι την σταζεις χυμα η κατι αλλο? :goofy:


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #110 on: Τρίτη 23 Σεπτέμβριος 2008, 18:44:57 μμ
Ο Κώστας έχει περιγράψει τον τρόπο σε προηγούμενο post. Ανατρέξτε(*)...

Βγάζεις τον πίσω τροχό, λύνεις όλο το πίσω μοχλικό και τη κεντρική βίδα που το στερεώνει. Τον κινητήρα τον αφήνεις επάνω στο σκελετό. Βάζεις ένα μεγάλο τάκο κάτω από τον κινητήρα να στερεωθεί η μηχανή. Βγάζεις την αλυσίδα και την αφήνεις να μουλιάσει για 24 ώρες σε μια λεκάνη με 100 λίτρα βαλβολίνη!

Εναλλακτικά: Δεν βγάζεις τίποτα. Με ένα μικρό πινελάκι μπορείς (προσεκτικά) να γρασσάρεις ολόκληρη την αλυσίδα κάθε 500 χλμ.

(*)
Εγω σε ενα μικρό (πολυ μικρό) μπουκαλάκι απο κολλίριο βάζω βαλβολίνη.
Και περνάω απο την εσωτερική πλευρά της αλυσίδας ενα μικρό στρώμα - σταγόνα
πάνω στα o-rings .Χρόνια τωρα... και ειναι οτι καλυτερο και οικονομικότερο έχω δοκιμάσει !
Επισης το μπουκαλάκι χωραει κάτω απο τη σέλα , ετσι το κουβαλω πάντα μαζί μου.
Το πινελάκι βάζει μεγάλη ποσοτητα.
« Last Edit: Παρασκευή 26 Σεπτέμβριος 2008, 13:24:50 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Γιάννης Σταυρουλάκης

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4154
  • by Jstavrou
Reply #111 on: Τρίτη 23 Σεπτέμβριος 2008, 18:59:17 μμ
Βγάζεις τον πίσω τροχό, λύνεις όλο το πίσω μοχλικό και τη κεντρική βίδα που το στερεώνει. Τον κινητήρα τον αφήνεις επάνω στο σκελετό. Βάζεις ένα μεγάλο τάκο κάτω από τον κινητήρα να στερεωθεί η μηχανή. Βγάζεις την αλυσίδα και την αφήνεις να μουλιάσει για 24 ώρες σε μια λεκάνη με 100 λίτρα βαλβολίνη!

Χμμμμ.... :eusa_think: :eusa_think: :eusa_think:

Υπάρχουν κάπου φωτογραφίες?

Ας είναι κι από κινητό.

Επειδή σε 20 ώρες θα χρειαστώ τη μηχανή να πάω σε μια δουλειά δεν προλαβαίνω σήμερα, οπότε δώσ'τε μου το λινκ με τα φώτος να τα μελετήσω και να βαλβολινάρω την αλυσίδα μου το Σάββατο.

Σας μερσώ.

Υ.Γ. Μπορείτε επίσης να δώσετε καμμιά ιδέα για τις διαστάσεις του τάκου?


There are 3 kinds of people.
Those who MAKE things happen.
Those who WATCH what happens.
Those who WONDER what happened.
Μέλος Κ.Τ. XL650V


Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #112 on: Τρίτη 23 Σεπτέμβριος 2008, 19:48:30 μμ
Ο Κώστας έχει περιγράψει τον τρόπο σε προηγούμενο post. Ανατρέξετε...

Βγάζεις τον πίσω τροχό, λύνεις όλο το πίσω μοχλικό και τη κεντρική βίδα που το στερεώνει. Τον κινητήρα τον αφήνεις επάνω στο σκελετό. Βάζεις ένα μεγάλο τάκο κάτω από τον κινητήρα να στερεωθεί η μηχανή. Βγάζεις την αλυσίδα και την αφήνεις να μουλιάσει για 24 ώρες σε μια λεκάνη με 100 λίτρα βαλβολίνη!

Εναλλακτικά: Δεν βγάζεις τίποτα. Με ένα μικρό πινελάκι μπορείς (προσεκτικά) να γρασσάρεις ολόκληρη την αλυσίδα κάθε 500 χλμ.


                                                       


                                                    ;)





Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.


Offline Panoulis_ser

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 443
  • Σεργετζής Παναγιώτης
Reply #113 on: Τρίτη 23 Σεπτέμβριος 2008, 20:00:28 μμ
Ο Κώστας έχει περιγράψει τον τρόπο σε προηγούμενο post. Ανατρέξετε...

Βγάζεις τον πίσω τροχό, λύνεις όλο το πίσω μοχλικό και τη κεντρική βίδα που το στερεώνει. Τον κινητήρα τον αφήνεις επάνω στο σκελετό. Βάζεις ένα μεγάλο τάκο κάτω από τον κινητήρα να στερεωθεί η μηχανή. Βγάζεις την αλυσίδα και την αφήνεις να μουλιάσει για 24 ώρες σε μια λεκάνη με 100 λίτρα βαλβολίνη!

Εναλλακτικά: Δεν βγάζεις τίποτα. Με ένα μικρό πινελάκι μπορείς (προσεκτικά) να γρασσάρεις ολόκληρη την αλυσίδα κάθε 500 χλμ.

100 ltr λιγα δεν ειναι




Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #114 on: Τρίτη 23 Σεπτέμβριος 2008, 23:49:36 μμ
Δεν βρισκω λεκανη να χωραει τα 100 λιτρα . Καμια ιδεα απο που να την προμηθευτω. Για βαλβολινη ξερω ενα καλο μαγαζι ;)


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #115 on: Τετάρτη 24 Σεπτέμβριος 2008, 08:19:03 πμ
  Κι εγώ αυτή τη μέθοδο ακολουθώ αλλά σκέφτομαι να την σταματήσω και να επανέλθω στο παλιό καλό σπρέϊ. Τα πάντα γύρω από την αλυσίδα, μοχλικό, ψαλίδι, ζάντες, φτερά είναι τίγκα στο λάδι καθώς η βαλβολίνη λόγω της φυγόκεντρου εκτινάσσεται παντού. Είναι η καλύτερη λίπανση μεν αλλά εκτός από την αλυσίδα λιπαίνονται και όλα τα άλλα μαζί!!

 Αυτή είναι άλλωστε και η μόνη διαφορά με το σπρέϊ, το ότι έχει μέσα ειδικά πρόσθετα που το κρατούν κολλημένο στην αλυσίδα.
 




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline georig25

  • Θα ήθελα να είμαι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 4162
  • Η ζωή είναι ωραία . . . . . συνήθως
    • ΡΗΓΑΣ
Reply #116 on: Τετάρτη 24 Σεπτέμβριος 2008, 08:22:37 πμ
 
... η βαλβολίνη λόγω της φυγόκεντρου εκτινάσσεται παντού....

 

Μιχαλη και βραδυ αν κανεις την διαδικασια (οπως μας λεν οι "οδηγιες") παλι το ιδιο ειναι.


Δεν γεννήθηκα με εξαρτήσεις, γιατί να τις αποκτήσω;

:moped:Γιώργος Ρήγας
click me!


flwrina

  • Guest
Reply #117 on: Τετάρτη 24 Σεπτέμβριος 2008, 08:37:19 πμ
Μιχαλη και βραδυ αν κανεις την διαδικασια (οπως μας λεν οι "οδηγιες") παλι το ιδιο ειναι.

 :eusa_naughty: :eusa_naughty: :eusa_naughty:αν βαλεις ενα καλο σπρευ και μετα απο 1 ωρα να ξεκινησεις δεν λερωνει.το θεμα ειναι ποσο καλα λιπαινει!!



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #118 on: Τετάρτη 24 Σεπτέμβριος 2008, 09:21:58 πμ
Προσωπικά, βαλβολίνες και άλλα τυχόν λαδάκια, μια φορά τα δοκίμασα και μετά τέλος (λόγω λερώματος). Παλιά (πριν βγει το belray superclean) έβαζα Motul ή Sonax (από τα πιο καλά που κολλάνε και δεν λερώνουν). Από τότε που βγήκε το superclean, μόνο αυτό (μια χαρά δουλειά κάνει).

Λευτέρη, δεν έχω καμία ένδειξη/απόδειξη ότι δεν λιπαίνει καλά. Η αλυσίδα και τα γρανάζια διατηρούνται σε πολύ καλή κατάσταση.
« Last Edit: Τετάρτη 24 Σεπτέμβριος 2008, 09:23:35 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


flwrina

  • Guest
Reply #119 on: Τετάρτη 24 Σεπτέμβριος 2008, 09:31:13 πμ
απλα χρηστο ειπωθηκε καποια στιγμη επειδη δεν εχει την ρευστοτητα το συγκεκριμενο το οποιο και εγω χρησιμοποιω, οτι ισως στα  ο-ring x-ring να μην λιπαινει σωστα...



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #120 on: Τετάρτη 24 Σεπτέμβριος 2008, 09:44:21 πμ
Λευτέρη, προσωπικά, από τη χρήση που κάνω τόσα χρόνια, δεν έχω καμία ένδειξη για κάτι τέτοιο. Μάλιστα πριν αρκετό καιρό άλλαξα αλυσίδα/γρανάζια μετά από 40.000+ χλμ. Ήταν ακόμα σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και δεν χρειαζόντουσαν καν αλλαγή (τα άλλαξα προληπτικά, δική μου απόφαση). 


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


flwrina

  • Guest
Reply #121 on: Τετάρτη 24 Σεπτέμβριος 2008, 09:48:12 πμ
οποτε το θεμα ληγει εδω.κατι ξερεις και συ... ;) ;) ;)



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #122 on: Τετάρτη 24 Σεπτέμβριος 2008, 10:19:05 πμ
Εγώ απλώς μεταφέρω τη δική μου εμπειρία. Αν κάποιος έχει αντίθετη ή διαφορετική γνώμη/εμπειρία, μπορεί να το αναφέρει.

Λόγω της περιοχής σου, εγώ στη θέση σου θα έστελνα πάντως και ένα email στην belray θέτοντας την ερώτηση για να ζητήσω μια γνώμη.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline nikosr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 810
Reply #123 on: Τετάρτη 24 Σεπτέμβριος 2008, 12:45:12 μμ
Λευτέρη, προσωπικά, από τη χρήση που κάνω τόσα χρόνια, δεν έχω καμία ένδειξη για κάτι τέτοιο. Μάλιστα πριν αρκετό καιρό άλλαξα αλυσίδα/γρανάζια μετά από 40.000+ χλμ. Ήταν ακόμα σε πάρα πολύ καλή κατάσταση και δεν χρειαζόντουσαν καν αλλαγή (τα άλλαξα προληπτικά, δική μου απόφαση). 

+1.  ;)
Αλλαγή στα 60.000+ (νομίζω 65.000) χλμ. αλλαγή προληπτικά !

Κάτι ξέρει ο Dr. Chris de Ze.



Offline Zan Klon

  • οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2202
  • μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Reply #124 on: Παρασκευή 26 Σεπτέμβριος 2008, 00:54:37 πμ
Ο Κώστας έχει περιγράψει τον τρόπο σε προηγούμενο post. Ανατρέξετε...

Βγάζεις τον πίσω τροχό, λύνεις όλο το πίσω μοχλικό και τη κεντρική βίδα που το στερεώνει. Τον κινητήρα τον αφήνεις επάνω στο σκελετό. Βάζεις ένα μεγάλο τάκο κάτω από τον κινητήρα να στερεωθεί η μηχανή. Βγάζεις την αλυσίδα και την αφήνεις να μουλιάσει για 24 ώρες σε μια λεκάνη με 100 λίτρα βαλβολίνη!
επειδη στη Λαρισα ειναι πολυ δυσκολο να βρω τακο μηπως ξερεις αν θα μπορουσα να παρω απο καπου το belray superclean με αντικαταβολη γιατι εδω δεν νομιζω να παιζει....