Hellas Transalp Forum

Σπασμένες Βάσεις Πλαστικών

κρομ · 2976

Offline κρομ

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 23
on: Δευτέρα 30 Μάρτιος 2015, 05:43:24 πμ
Καλησπέρα στα μελη του φορουμ. 8)

Τον τελευταίο καιρό έχω αρχίσει να σουλουπώνω εμφανησιακα την Γριά μου [ΤΑ 600] , με στοκους-πολυεστερες κτλ.

Κάποιος που έχει προηγούμενη εμπειρία μπορεί να μου προτείνει τρόπους επισκευής των 2 βασεων της μασκας φαναριου που την ενώνουν με το ταμπλο? Έχω χασει τα σπασμενα κομάτια και ψάχνω τρόπο να τις διορθώσω :'(



Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #1 on: Παρασκευή 03 Απρίλιος 2015, 03:54:28 πμ
Καλησπέρα.
Παρόμοια προβλήματα αντιμετώπισα στην προσπάθεια μου να βελτιώσω την εμφάνιση της δικής μου γριούλας. Η λύση που χρησιμοποίησα ήταν ένα ηλεκτρικό κολλητήρι για ηλεκτρονικά στο οποίο τοποθέτησα μια περισσότερο πλακέ μύτη που βρήκα. Με την χρήση του κολλητηριού και πλαστικό από παλιά σπασμένα πλαστικά μότο που είχα στην κατοχή μου  (φτερά, κορμούς κλπ, πολύ υπομονή και μια μάσκα για να μην αναπνέω αναθυμιάσεις) βάλθηκα να βελτιώσω τα σπασμένα τμήματα των πλαστικών. Για να αποκτήσουν αντοχή τα σημεία που εργάστηκα χρησιμοποίησα μια μεταλλική σίτα της οποίας κομμάτια τα ζέσταινα με το κολλητήρι και τα βύθιζα μέσα στα προς ένωση πλαστικά. Η εργασία θέλει πολύ υπομονή και επιμονή αλλά το αποτέλεσμα ανταμοίβει τον κόπο.