Login
Register
Menu
Home
Help
Search
News:
Δείτε το ανανεωμένο Site του συλλόγου:
εδώ
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
Hellas Transalp Forum
Αγγελίες
Θέλω να ανταλλάξω
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
Ανταλλαγη ψηλης ζελατινας (+15 cm) με εργοστασιακη TRANSALP 650
News
Εάν είσαι νέος στην παρέα επισκέψου πρώτα:
εδώ
Ανταλλαγη ψηλης ζελατινας (+15 cm) με εργοστασιακη TRANSALP 650
ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ
·
4145
« προηγούμενο
επόμενο »
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Down
ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ
νέος οδηγός
Posts:
60
Ανταλλαγη ψηλης ζελατινας (+15 cm) με εργοστασιακη TRANSALP 650
on:
Κυριακή 17 Φεβρουάριος 2013, 06:02:11 πμ
Ανταλλασω την ψηλη ζελατινα που φοραει το TRANSALP 650 που αγορασα, με την (χαμηλοτερη) εργοστασιακη. Απαραιτητα σε αριστη κατασταση!
trackler
Rossi και πάνω !
Posts:
5433
Απ: Ανταλλαγη ψηλης ζελατινας (+15 cm) με εργοστασιακη TRANSALP 650
Reply #1 on:
Κυριακή 17 Φεβρουάριος 2013, 06:11:04 πμ
θα την βγαλω φωτογραφια να δεις την δικη μου εργοστασιακη και αν σου κανει προχωραμε.
manos_tzatz
οδηγός τρίκυκλου
Posts:
28
Απ: Ανταλλαγη ψηλης ζελατινας (+15 cm) με εργοστασιακη TRANSALP 650
Reply #2 on:
Κυριακή 24 Φεβρουάριος 2013, 05:12:23 πμ
Εάν ενδιαφέρεσαι ακόμα, ανταλλάσσω κι εγώ την εργοστασιακή μου.
Στείλε μου p.m.
trackler
Rossi και πάνω !
Posts:
5433
Απ: Ανταλλαγη ψηλης ζελατινας (+15 cm) με εργοστασιακη TRANSALP 650
Reply #3 on:
Κυριακή 24 Φεβρουάριος 2013, 06:24:55 πμ
Quote from: manos_tzatz on Κυριακή 24 Φεβρουάριος 2013, 05:12:23 πμ
Εάν ενδιαφέρεσαι ακόμα, ανταλλάσσω κι εγώ την εργοστασιακή μου.
Στείλε μου p.m.
αν δεν εχεις ηδη ψηλη ζελατινα,παραχωρω την σειρα μου στην αγγελια,καθως εχω αργησει κιολλας να δειξω την φωτο.
ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ
νέος οδηγός
Posts:
60
Απ: Ανταλλαγη ψηλης ζελατινας (+15 cm) με εργοστασιακη TRANSALP 650
Reply #4 on:
Δευτέρα 04 Μάρτιος 2013, 04:24:36 πμ
Ευχαριστω τους φιλους που απαντησαν, η ζελατινα δωθηκε τελικα σε φιλο απ' την δουλεια μου! Συγνωμη για την αναστατωση και τον χρονο σας.
Send this topic
Print
Pages:
1
Go Up
« προηγούμενο
επόμενο »
Hellas Transalp Forum
Αγγελίες
Θέλω να ανταλλάξω
(Moderators:
Παύλος
,
Yianni
)
Ανταλλαγη ψηλης ζελατινας (+15 cm) με εργοστασιακη TRANSALP 650
Search
Username
Password
Always stay logged in
Forgot your password?