Hellas Transalp Forum

Γενικά Θέματα => Νέος στην ηλεκτρονική-παρέα μας? => Topic started by: kuzco on Κυριακή 22 Μάρτιος 2009, 14:20:31 μμ

Title: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: kuzco on Κυριακή 22 Μάρτιος 2009, 14:20:31 μμ
Loipon exw edw kai 6 xronia mia palia Honda CBN 400 tou 82 (egw eimai genimenos to 85!!) Kai fetos afou mazepsa xrimata apofasisa na parw mixani. Imoun anamesa sto Transalp kai sto Tenere, kai amfitalantevomouna. Telika kateliksa sto na parw Transalp epeidi kaliptei pio swsta tis anagkes pou thelw egw tin mixani. Einai pio poli tou dromou, einai dikilindro , kanei taksidakia pio efkola, pio aneti thesi odigisis, pio kalo fering ktl...... 3 meres prin parw tin mixani milisa me 2 filous pou asxolountai me mixanes kai mou eipan na min parw oute gia plaka to kainourio to transalp giati to allaksan mixanika kai vike poli megali patata, xwria pou den exei poulisei sxedon katholou, me apotelesma na min kseroume akomi tis paidikes tou asthainies. An kapoios apo edw exei tin kainouria tin Transalp kai kserei as me voithisei.... (oso ginetai amerolipta)
Efxaristw
Title: Απ: Xairetw tin parea kai zitw tin gnwmi tis mazi......
Post by: tserts on Κυριακή 22 Μάρτιος 2009, 14:26:26 μμ
Γράφε Ελληνικά, δεν διαβάζεται αυτό...

Καλώς όρισες.
Title: Απ: Xairetw tin parea kai zitw tin gnwmi tis mazi......
Post by: Pezos on Κυριακή 22 Μάρτιος 2009, 14:28:44 μμ
Καλώς ήρθες φίλε...

Γιατί δεν κοιτάς ελαφρός μεταχειρισμένο 650άρι;

Πάντος θεωρώ ότι και τα δύο είναι εγγυήση μαχανάκια
Title: Απ: Xairetw tin parea kai zitw tin gnwmi tis mazi......
Post by: DRAKE RAMORE on Κυριακή 22 Μάρτιος 2009, 14:35:10 μμ
Καλωσήρθες!
Οι φίλοι σου λένε βλακείες!το 700αρι απο το μόνο που δεν πάσχει είναι η μηχανή του.
Γράφε Ελληνικά...Καλό!
Title: Απ: Xairetw tin parea kai zitw tin gnwmi tis mazi......
Post by: kuzco on Κυριακή 22 Μάρτιος 2009, 14:39:56 μμ
Παιδιά σόρρυ για τουσ αγγλικούς χαρακτήρες.
Τώρα οσον αφορα τις πωλήσεις, είναι αλήθεια ότι δεν έχει πουλήσει σχεδόν καθόλου, Θεσσαλονίκη τουλάχιστον που γυρνάς έχω δει 4 μηχανες όλο το 2008!!!!
Και προβληματίζομαι....
Title: Απ: Xairetw tin parea kai zitw tin gnwmi tis mazi......
Post by: DRAKE RAMORE on Κυριακή 22 Μάρτιος 2009, 14:45:17 μμ
Δεν έχει πουλήσει πολύ γιατί έβαλαν αυτό το ηλίθιο το φανάρι μπροστά και ξενέρωσαν τον κόσμο!
Οχι γιατί έχει πρόβλημα ο κινητήρας που σου λένε οι φίλοι σου παραπάνω...τα Honda μπορείς να τα κατηγορήσεις για άχρωμα, για άοσμα, χωρίς να έχουν προσωπικότητα, συντηρητικά,μια απο τα ίδια, ξαναζεσταμένο φαγητό...και αρκετά ακόμα....... αλλά σε θέμα κινητήρα, όποιος κατηγορεί την honda μάλλον δεν ξέρει τι λέει!
Title: Απ: Xairetw tin parea kai zitw tin gnwmi tis mazi......
Post by: African Boy on Κυριακή 22 Μάρτιος 2009, 14:58:17 μμ
Στέλιο καλώς μας βρήκες και καλή τύχη στην αγορά σου…..

Έχω το 650 απ το 2003, και έχω κάνει πολλά πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα…..
Το 700 το πήρε ο φίλος μου, όπως και πολλά παιδία απ το club και το forum και είναι πάρα πολύ ευχαριστημένοι …..

Όσο για τους κινητήρες είναι τέρατα αξιοπιστίας …….
Τώρα το 700 δεν πουλάει λόγω αισθητικής….. σ αρέσει το παίρνεις δεν σ αρέσει πάς σε άλλο….

Γνώμη μου κάνε Test Drive τις μηχανές για τις οποίες ενδιαφέρεσαι και άσε τις γνώμες των φίλων σου κλπ μην σε επηρεάζουν……. 
Title: Απ: Xairetw tin parea kai zitw tin gnwmi tis mazi......
Post by: teslafun on Κυριακή 22 Μάρτιος 2009, 15:00:07 μμ
Έχω το 700άρι.

Να αρχίσω να υπερασπίζω την αγορά μου δε μου αρέσει.
Απλά καβάλησέ το, κάνε ένα test-ride (αν δεν έχεις κάνει ήδη...) και μετά αποφασίζεις.

Έχω 12000+ χλμ δε μου έχει βγάλει προβλήματα εκτός από:
Έκοψε ντίζα συμπλέκτη στα 7.000χλμ (ίσως και να ήθελε κάποια στιγμή λίπανση και να έφταιγα εγώ)
Πολύ μικρά σημαδάκια οξείδωσης στις μπουκάλες, τα καθάρισα και έφυγαν.
Επίσης πετάει ελλάχιστη ποσότητα λαδιού από το πάνω καπάκι στον πίσω κύλινδρο (θέλει σύσφιξη)

Κατά τ'άλλα περί ασχήμιας, ομορφιάς, φαναριών, κεντρικού κλειδώματος, δερμάτινου σαλονιού, dvd player κλπ...
Απλά είναι υποκειμενικά!

Έχει πιο δυνατό κινητήρα από το προηγούμενο.
Αν θέλεις ρώτα συγκεκριμένα πράγματα και αν μπορώ, ευχαρίστως να σου απαντήσω.
Title: Απ: Xairetw tin parea kai zitw tin gnwmi tis mazi......
Post by: Chris_de_Ze on Κυριακή 22 Μάρτιος 2009, 17:14:02 μμ
Στέλιο, τα φιλαράκια σου ή δεν ξέρουν από μηχανές (κινητήρες) ή σου κάνουν πλάκα.
Ο κινητήρας του ΤΑ700 κυκλοφορεί αρκετό καιρό και προέρχεται από ένα άλλο μοντέλο της εταιρίας, το Honda NT700V Deauville. Και εϊναι πιο δυνατός από τους προηγούμενους κινητήρες 600/650 που φόραγαν τα ΤΑ.

Τα δε φρένα του (με το CBS) είναι απλώς....να τα ζηλεύουν άλλα μηχανάκια (της κατηγορίας του).

Οδήγησε ένα, και μετά τα ξαναλέμε...

καλώς ήλθες

ΥΓ: Για ρώτα και τα φιλαράκια, ποια προβλήματα εννοούν. Να μάθουμε και εμείς δηλαδή... :2search: :2dizzy:
Title: Απ: Xairetw tin parea kai zitw tin gnwmi tis mazi......
Post by: kuzco on Κυριακή 22 Μάρτιος 2009, 17:40:52 μμ
Αυτό που άκουσα είναι οτι ο κινητήρας είναι καινούριος, καμία σχέση δεν έχει με τον παλιό κινητήρα του ΤΑ, και ότι δεν έχει σχεδόν καθόλου ένα χρόνο τώρα που κατι σημαίνει αυτό. Γεγονός που μπορεί να έχει αντίκτυπο και στα ανταλλακτικά αργότερα.

Όσον αφορά την ντίζα του συμπλέκτη, με το CB μου έιχε σπάσει πανω απο 5 φορές η ντίζα του συμπλέκτη, και επειδή δεν βρίσκεις πλέον τέτοια ντίζα έτρεχα στα ποδηλατάδικα και έκανα αλχημείες προκειμένου να μην μείνω στην μέση του δρόμου. Η ντίζες είναι απο τα κλασσικά προβλήματα της Honda?????!!!!!!

Για την σκουριά στις μπουκάλες τώρα μου φαίνεται ύποπτη η σκουριά στις μπουκάλες στα 12000 χλμ, σε 5-6 χρόνια τι κάνει θα το βάφουμε με Hamerite!!!! Σαν την διαφήμιση??????????
Title: Απ: Xairetw tin parea kai zitw tin gnwmi tis mazi......
Post by: Chris_de_Ze on Κυριακή 22 Μάρτιος 2009, 17:49:46 μμ
Δεν λέμε ότι είναι το καλύτερο/ομορφότερο από όλα τα άλλα μηχανάκια που υπάρχουν, γιατί το καλύτερο/ομορφότερο είναι εκείνο που ταιριάζει/αρέσει στον καθένα και ανάλογα τη χρήση που το θέλει.
Αλλά όχι όμως και ότι ο κινητήρας είναι προβληματικός! Μην τρελαθούμε!
Εϊπαμε ότι προέρχεται από ένα άλλο μοντέλο της Χόντα. Ο οποίος με τη σειρά του προέρχεται από τον προηγούμενο κινητήρα του ΤΑ.

Λοιπόν για να βγείς από πάνω από τα φιλαράκια σου, πες τους ότι ο 700 πρωτοφορέθηκε στις Deauville και προέρχεται από τον 650 με κύριες αλλαγές την αύξηση της χωρητικότητας των κυλίνδρων και με αντικατάσταση των καρμπυρατέρ με σύστημα ψεκασμού. Άρα πού είδαν τα προβλήματα? Στον κινητήρα του 650 ή στο σύστημα ψεκασμού της Keihin?

Title: Απ: Xairetw tin parea kai zitw tin gnwmi tis mazi......
Post by: andy on Κυριακή 22 Μάρτιος 2009, 23:39:38 μμ
Δεν έχει πουλήσει πολύ γιατί έβαλαν αυτό το ηλίθιο το φανάρι μπροστά και ξενέρωσαν τον κόσμο!
Οχι γιατί έχει πρόβλημα ο κινητήρας που σου λένε οι φίλοι σου παραπάνω...τα Honda μπορείς να τα κατηγορήσεις για άχρωμα, για άοσμα, χωρίς να έχουν προσωπικότητα, συντηρητικά,μια απο τα ίδια, ξαναζεσταμένο φαγητό...και αρκετά ακόμα....... αλλά σε θέμα κινητήρα, όποιος κατηγορεί την honda μάλλον δεν ξέρει τι λέει!
Κοίτα ποιος μιλάει :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Title: Απ: Xairetw tin parea kai zitw tin gnwmi tis mazi......
Post by: DRAKE RAMORE on Κυριακή 22 Μάρτιος 2009, 23:41:16 μμ
Κοίτα ποιος μιλάει :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

Πότε κατηγόρησα τους κινητήρες της Honda και δεν το θυμάμαι; ???
Title: Απ: Xairetw tin parea kai zitw tin gnwmi tis mazi......
Post by: andy on Κυριακή 22 Μάρτιος 2009, 23:43:38 μμ
Πότε κατηγόρησα τους κινητήρες της Honda και δεν το θυμάμαι; ???
Γενικά. Δεν στρίβουν δεν έχουν πλαίσιο δεν έχουν αυτό ...εκείνο
Title: Απ: Xairetw tin parea kai zitw tin gnwmi tis mazi......
Post by: DRAKE RAMORE on Κυριακή 22 Μάρτιος 2009, 23:46:11 μμ
Τι γένικα;
Τι αυτό...εκείνο;

Εγώ αναφέρομαι στον κινητήρα της Honda παραπάνω!
Πότε είπα οτι οι κινητήρες honda είναι αναξιόπιστοι;

Μην βάζεις στο στόμα μου λόγια που δεν είπα!
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: Yianni on Δευτέρα 23 Μάρτιος 2009, 00:17:52 πμ
Στέλιο καλωσόρισες στην παρέα μας. Γιά "τεχνικούς λόγους" άλλαξα με Ελληνικούς χαρακτήρες τον τίτλο σου.
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: Nikos-Veria on Δευτέρα 23 Μάρτιος 2009, 00:26:13 πμ
 :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: thanos_trikala on Δευτέρα 23 Μάρτιος 2009, 01:49:55 πμ
 :welcome:
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: georig25 on Δευτέρα 23 Μάρτιος 2009, 08:57:18 πμ
Καλώς ήρθες Στέλιο στην παρέα. Το σημαντικό είναι να το κανείς ένα τεστ ράιντ και προχωρά άφοβα αν σε ικανοποιεί.
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: alexvan on Δευτέρα 23 Μάρτιος 2009, 09:43:34 πμ
Στέλιο καλημέρα και από μένα. Απλά θα σου πω ότι εγώ αγόρασα το 700 πριν από ένα μήνα περίπου έχοντας περάσει από την κατοχή μου πάνω από 15 μοτοσυκλέτες όλων των ειδών. Είναι το μόνο από όλα που νοιώθω ότι θα με συντροφεύει για τα προσεχή χρόνια και αυτό για τον απλούστατο λόγο ότι το ΤΑ είναι ένα μηχανάκι που τα κάνει σχεδόν όλα και σχεδόν καλά. Αν με καταλαβαίνεις εγώ θα το παρομοίαζα με εργαλείο δουλειάς και διασκέδασης. Σίγουρα δεν έχει υστερικό γκάζι και τρελά κρατήματα. Στάθμισε τι ακριβώς θέλεις και επέλεξε αυτό που και αισθητικά σε καλύπτει. Τα περί προβληματικών μοτέρ και ιστορίες για αγρίους τα ακούω βερεσέ το έτος 2009. Ελπίζω να βοήθησα.
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: Chtech on Δευτέρα 23 Μάρτιος 2009, 10:15:59 πμ
Καλώς όρισες στην παρέα μας Στέλιο. Με το καλό ν΄αγοράσεις την μηχανούλα που γουστάρεις. Τώρα για το ερώτημα περί το 700άρι ΤΑ καλύτερα να σου πουν οι κατέχοντες , όπως ήδη κάνανε, αλλά για τον κηνητήρα του ΤΑ 700 αυτά που έχω ακούσει είναι οτι είναι πάρα πολύ αξιόπιστος και φυσικά να μην πούμε για τους κινητήρες της HONDA γενικά , απλώς δεν τίθεται θέμα.
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: Thanosf on Δευτέρα 23 Μάρτιος 2009, 17:15:11 μμ
Στέλιο καλωσόρισες!
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: strofakias on Δευτέρα 23 Μάρτιος 2009, 20:30:52 μμ
 :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: KostasC on Δευτέρα 23 Μάρτιος 2009, 21:03:28 μμ
Για τον κινητήρα δεν υπάρχει θέμα αξιοπιστίας. Το θέμα με τον συμπλέκτη, μπορεί να είναι κάποια κατασκευαστική βλακεία
αλλά σίγουρα μπορεί να λυθεί με απλή πατέντα (μάλλον κάπου κάνει γωνία η ντίζα στο βαρελάκι...)
Σαν επιδόσεις, στήσιμο κλπ για τα δεδομένα της κατηγορίας, αλλά και να ταξιδέψεις με αξιώσεις σε κάθε έδαφος και ήπειρο, το μηχανάκι δεν παίζεται !
αισθητικά είναι παρεξηγημένο, αλλά σαν σύνολο είναι σταθερό στο χρόνο !
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: memos on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 00:27:14 πμ
Καλώς μας ήρθες Στέλιο  :welcome: :welcome: :welcome:
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: Ταξιδευτής on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 10:52:22 πμ


                           χόντα καί μέ ένα μάτι   
                   :welcome:      :welcome:      :welcome:
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: olmega on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 11:07:58 πμ
Στέλιο καλοσόρισες σου απάντησα με πμ για τους ενδοιασμούς σου. Σου εύχομαι να διαλέξεις το καλύτερο και να το ευχαριστηθείς. Εν συντομία, εγώ είμαι υπερευχαριστημένος από το μηχανάκι. Ηταν αυτό που έψαχνα και κάτι παραπάνω.
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: Bluepetros on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 12:18:53 μμ
Καλως ηρθες  και καλα post.
Εγω ειμαι κατοχος ΤΑ 700 abs και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος, τωρα για τους ενδοιασμους που εχεις και συγκριτικα με το Tenere ενα θα σου πω ,ειναι μονοκυλινδρο και μονο αυτο , αντε να κανεις ταξιδι με αυτο και μετα πες μου, κατι αλλο ,να δεις που θα ειναι και τα παϊδια σου οταν θα κατεβεις.
Επισης αν κανεις ενα search εχουμε γραψει και εντυπωσεις σε συγκριση με το V - strom, θα σου λυθουν και αλλες αποριες.
Το μηχανακι ειναι αθραυστο , εχει Φρεναρες, γκαζι ομαλο, και καλα κρατηματα για την κατηγορια του, τωρα αν θελεις περισσοτερα μαλλον δε θες χαρακτηριστικα on - off αλλα street, αν θελεις πιο street συμπεριφορα ,πιο πολυ γκαζι, καλυτερα κρατηματα δες V - strom με οτι κοστος θα εχεις με κινηση στη πολη.
Ελπιζω να βοηθησα, καλη επιλογη να εχεις.
ΥΓ . Αν εισαι fun yamaha τοτε κοιτα σε tdm 900 με street συμπεριφορα, για Tenere (τζαμπα τα λεφτα τα παραπανω) σκεψου οτι φορα οτι και το ΧΤ 660.
Title: Απ: Xairetw tin parea kai zitw tin gnwmi tis mazi......
Post by: Ζορπας on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 12:46:48 μμ
Δεν έχει πουλήσει πολύ γιατί έβαλαν αυτό το ηλίθιο το φανάρι μπροστά και ξενέρωσαν τον κόσμο!


Θα διαφωνησω οτι το 700ρι δεν εχει πουλησει οσο τα πορηγουμενα ΤΑ λογω του....φαναριου του !
Το φαναρι ειναι καθαρα υποκειμενικο θεμα, σε πολλους αρεσει το φαναρι, σε αλλους οχι.

Πως μπορουμε να αποκλεισουμε λογους που δεν πουλησε το 700ρι οσο τα προηγουμενα ΤΑ οπως :

1. Την τιμη του η οποια θεωρειται ψηλη
2. Τον ανταγωνισμο την ποιοτητα του ανταγωνισμου και τις τιμες των αλλων μηχανων
3. Την διεθνη οικονομικη κριση
4. Το οτι πολλοι περιμενανε αντι 700ρι το νεο ΤΑ να εβγαινε κατι σαν ενα νεο Αφρικα η μεταξυ ΤΑ και Αφρικα..
5. Τη αξιοπιστια και ποιοτητα στο ΤΑ 650 που συνεχιζει να πουλα μεταχειρισμενο
6. Τον εξολοκληρου καινουριο σχεδιασμο του

Υπαρχουνε και πολλοι αλλοι λογοι που μπορουν να αναλυθουν γιατι το 700ρι δεν πουλησε οσο αναμενοταν, αλλα σιγουρα για το φαναρι του, ειναι αστειο, και θα υποθεσω οτι σαν αστειο γραφτηκε παραπανω..
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: Chris_de_Ze on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 13:02:54 μμ
Εντάξει Γιώργο, μπορεί να μην πούλησε μόνο και μόνο από το φανάρι.
Συμφωνώ ότι το "επίμαχο" φανάρι μπορεί είτε να αρέσει είτε να μην αρέσει. Είναι θέμα αισθητικής του καθενός (όπως πχ. το προηγούμενο Renault Megane με εκείνο το "περίεργο" πίσω μέρος, σε μερικούς άρεσε, σε άλλους καθόλου).

Αλλά έχεις δεί να γίνεται τόση συζήτηση για φανάρι άλλης μηχανής ή να ασχολούνται τόσοι πολλοί για ένα φανάρι?  Αυτό μήπως κάτι λέει από μόνο του?
Γιατί δεν συζητήθηκαν τόσο πολύ τα φανάρια πχ. του Άφρικα, του βαραντέρο, του στρομ, του 650, του ΚΤΜ, του Capo κλπ?

ΥΓ1: Το φανάρι του 700 κάτι θέλει να πεί σχεδιαστικά. Αλλά τί όμως?
ΥΓ2: Τέλος, όσον αφορά στην κριτική για το φανάρι, μπορώ να τη δεχτώ. Αλλά όχι όμως για τον κινητήρα (όπως λένε τα "φιλαράκια", ότι δήθεν είναι προβληματικός).
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: Bluepetros on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 13:23:30 μμ
εμενα το φαναρι του με ξετρελανε και η εξατμιση του.
Οσον αφορα για το ΤΑ 650 μπροστα δεν μου αρεσει καθολου (ωχ τωρα εχω να ακουσω τα εξ αμαξεις), αντιθετα τα υπολοιπα μηχανακια που αναφερθηκαν ειναι ομορφα στο μπροστινο μερος τους.
Title: Απ: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: Ζορπας on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 13:27:43 μμ
Εντάξει Γιώργο, μπορεί να μην πούλησε μόνο και μόνο από το φανάρι.
Συμφωνώ ότι το "επίμαχο" φανάρι μπορεί είτε να αρέσει είτε να μην αρέσει. Είναι θέμα αισθητικής του καθενός (όπως πχ. το προηγούμενο Renault Megane με εκείνο το "περίεργο" πίσω μέρος, σε μερικούς άρεσε, σε άλλους καθόλου).

Αλλά έχεις δεί να γίνεται τόση συζήτηση για φανάρι άλλης μηχανής ή να ασχολούνται τόσοι πολλοί για ένα φανάρι?  Αυτό μήπως κάτι λέει από μόνο του?
Γιατί δεν συζητήθηκαν τόσο πολύ τα φανάρια πχ. του Άφρικα, του βαραντέρο, του στρομ, του 650, του ΚΤΜ, του Capo κλπ?

ΥΓ1: Το φανάρι του 700 κάτι θέλει να πεί σχεδιαστικά. Αλλά τί όμως?
ΥΓ2: Τέλος, όσον αφορά στην κριτική για το φανάρι, μπορώ να τη δεχτώ. Αλλά όχι όμως για τον κινητήρα (όπως λένε τα "φιλαράκια", ότι δήθεν είναι προβληματικός).


Χρηστο θα συμωνησω μαζι σου και θα προσθεσω τις αποψεις μου

1. Το οτι συζητηθηκε τοσο πολυ το φαναρι του 700 πιστευω ειναι επειδη βρισκομαστε σε τρανσαλπ φορουμ ! Σιγουρα ολοι περιμεναμε το νεο 700 σε αυτο το φορουμ, και με ενα εξολοκληρου νεο σχεδιασμο και το φαναρι οντως να ειναι διαφορετικο απο οτι εχουμε συνηθισει, ολοι ασχοληθηκαν μαζι του. Ητανε αναποφευκτο
2. Τα φαναρια του αφρικα και του βαρα δεν ητανε τοσο πολυ διαφορετικα σε σχεδιασμο ωστε να αξιζουν αναφορα συζητησης σε τοσο βαθμο οσο του ΤΑ. Υπενθιζω οτι η ονομασια του φορουμ ειναι ΤΑ και οχι Βαραντερο η Αφρικα. Σε ενα Αγγλικο φορουμ που ειμαι ενεργο μελος συζηταμε για ολα τα τραιλ χοντα, Βαρα, Τρανσαλπ, Αφρικα FMX, XR.. Τωρα για ΚΤΜ και αλλα, σιγουρα εδω το μεγιστο μας ενδιαφερον ειναι το Τρανσαλπ..

Και σιγουρα συμφωνω οτι δεν μπορουμε να αποδεχτουμε την κριτικη του καθενος για τον κινητηρα του ΤΑ, μονο και μονο στο οτι αυτοι που το λενε ειναι ανωνυμοι, αρα και ασημαντοι μεσα στο φορουμ στο οποιο συμμετεχουμε.
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: DRAKE RAMORE on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 13:27:58 μμ
1. Την τιμη του η οποια θεωρειται ψηλη
2. Τον ανταγωνισμο την ποιοτητα του ανταγωνισμου και τις τιμες των αλλων μηχανων
3. Την διεθνη οικονομικη κριση
4. Το οτι πολλοι περιμενανε αντι 700ρι το νεο ΤΑ να εβγαινε κατι σαν ενα νεο Αφρικα η μεταξυ ΤΑ και Αφρικα..
5. Τη αξιοπιστια και ποιοτητα στο ΤΑ 650 που συνεχιζει να πουλα μεταχειρισμενο
6. Τον εξολοκληρου καινουριο σχεδιασμο του

Σιγά μην συμφωνούσες εδώ που τα λέμε... ;D

...για ας τα δούμε ένα-ένα...

1.Η τιμή του είναι εντός του συναγωνισμού.Μάλιστα τώρα που το Στρομ έφτασε τις 8000€ (το άλλο φθηνό δικύλινδρο)θα έλεγα πως είναι ποιο δελεαστικό (με ρεαλιστικούς όρους της αγοράς) ένα μοντέλο σχεδίασης 2008 απο ένα 2004 ...επίσης το f 800gs ξεφεύγει πάνω απο 10000€ (πολύ πιο ακριβό).... άρα άκυρο
2.Η honda σε θέματα ποιότητας τουλάχιστον είναι πάνω απο τον μέσο όρο των υπολοίπων εταιριών, και λίγες μπορούν να την κοντράρουν ...άρα άκυρο...εκτός αν διαφωνείς!
3.Η οικονομική κρίση δεν χτύπησε μόνο την Honda, αλλά και τις υπόλοιπες εταιρίες του χώρου.Η αναφορά είναι η πλέον ατυχής, διότι η Honda λόγο μεγέθους και ονόματος είχε τις μικρότερες απώλειες. Οικονομικές μελέτες δέιχνουν πάντα πως σε περιόδους κρίσης όλοι συσπειρώνονται γύρω απο τον δυνατό (leader  του χώρου)...άρα ακόμα ένα άκυρο.
4.Γίνονται συγκρίσεις με πραγματικές μοτοσυκλέτες, και όχι με φανταστικά σενάρια στις ετήσιες πωλήσεις.Το οτι πολλοί περίμεναν να είναι το νέο ΤΑ700 ένα νέο Άφρικα δεν σημαίνει πως πήγαν και αγόρασαν versys ή vtrom...
5.Η αξιοπιστία και η ποιότητα του προηγούμενου μοντέλου είναι συνήθως ο λόγος που προσδίδει κύρος και πωλήσεις στο επόμενο...οι αρχές marketing το λένε ...όχι εγώ.
6.Ο φρέσκος σχεδιασμός προσμετράται στα συν...σε όλες τις εταιρίες παγκοσμίως! Εκτός αν αναφέρεσαι στον εκκεντρικό σχεδιασμό του φαναριού μπροστά, οπότε και θα αναγκαστώ να συμφωνήσω μαζί σου ;D
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: DRAKE RAMORE on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 13:33:07 μμ

Και σιγουρα συμφωνω οτι δεν μπορουμε να αποδεχτουμε την κριτικη του καθενος για τον κινητηρα του ΤΑ, μονο και μονο στο οτι αυτοι που το λενε ειναι ανωνυμοι, αρα και ασημαντοι μεσα στο φορουμ στο οποιο συμμετεχουμε.

Ασήμαντοι;;;
Σε βρίσκω πολύ φάουλ εδώ!!!
Δηλαδή αν μπει κάποιος και γράψει κάτι επειδη δεν τον γνωρίζουμε γίνεται η γνώμη που φέρνει ασήμαντη ασχέτως των επιχειρημάτων του;

...μ'εστειλες!
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: DRAKE RAMORE on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 13:35:03 μμ
ΟΚ τα παραπανω του ΡΚΔ εκτος απο το θεμα ....ποιοτητα κατασκευης!

Πλαστικα, βαφες και κολλησεις παραπεμπουν στην ...Απω Ανατολη  :(

Όπως και πολλών άλλων εταιριών...
Εδώ η BMW συνεχίζει να φτιάχνει το f650 gs (μονοκύλινδρο) στην Κίνα και το όνομάζει g 650 gs  και το πουλάει σε τιμή BMW... τα Ισπανικά Honda  μας πείραξαν;
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: Bluepetros on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 13:42:21 μμ
Σιγά μην συμφωνούσες εδώ που τα λέμε... ;D

...για ας τα δούμε ένα-ένα...

1.Η τιμή του είναι εντός του συναγωνισμού.Μάλιστα τώρα που το Στρομ έφτασε τις 8000€ (το άλλο φθηνό δικύλινδρο)θα έλεγα πως είναι ποιο δελεαστικό (με ρεαλιστικούς όρους της αγοράς) ένα μοντέλο σχεδίασης 2008 απο ένα 2004 ...επίσης το f 800gs ξεφεύγει πάνω απο 10000€ (πολύ πιο ακριβό).... άρα άκυρο
2.Η honda σε θέματα ποιότητας τουλάχιστον είναι πάνω απο τον μέσο όρο των υπολοίπων εταιριών, και λίγες μπορούν να την κοντράρουν ...άρα άκυρο...εκτός αν διαφωνείς!
3.Η οικονομική κρίση δεν χτύπησε μόνο την Honda, αλλά και τις υπόλοιπες εταιρίες του χώρου.Η αναφορά είναι η πλέον ατυχής, διότι η Honda λόγο μεγέθους και ονόματος είχε τις μικρότερες απώλειες. Οικονομικές μελέτες δέιχνουν πάντα πως σε περιόδους κρίσης όλοι συσπειρώνονται γύρω απο τον δυνατό (leader  του χώρου)...άρα ακόμα ένα άκυρο.
4.Γίνονται συγκρίσεις με πραγματικές μοτοσυκλέτες, και όχι με φανταστικά σενάρια στις ετήσιες πωλήσεις.Το οτι πολλοί περίμεναν να είναι το νέο ΤΑ700 ένα νέο Άφρικα δεν σημαίνει πως πήγαν και αγόρασαν versys ή vtrom...
5.Η αξιοπιστία και η ποιότητα του προηγούμενου μοντέλου είναι συνήθως ο λόγος που προσδίδει κύρος και πωλήσεις στο επόμενο...οι αρχές marketing το λένε ...όχι εγώ.
6.Ο φρέσκος σχεδιασμός προσμετράται στα συν...σε όλες τις εταιρίες παγκοσμίως! Εκτός ανμαφέρεσαι στον εκκεντρικό σχεδιασμό του φαναριού μπροστά, οπότε και θα αναγκαστώ να συμφωνήσω μαζί σου ;D


Λοιπον - λοιπον να τα παρουμε απο την αρχη τα πραγματα:
1. Το Στρομ τωρα πηγε στις 8000 ευρω περσι ειχε εως και 1500 ευρω κατω (αν το συγρκινεις με το ΤΑ 700 ABS)
ασε που παραεισαγωγη το εβρισκες και 5600€.
2.Η Honda ηταν πανω απο το μ.ο οταν τα μηχανακια της ηταν made in Japan και οχι Montesa ή στην Ιταλια παλαιοτερα!
3. Αν μιλας για Ελλαδα ο Leader δεν ειναι η HONDA! ουτε σε αυτη την κατηγορια On -off ουτε και σε γενικοτερες ταξινομησεις , αν ψαξεις θα βρεις ποιοι ειναι!!!!!
4. Αφου αναφερεις αρχες marketing να ξερεις οτι ενα μοντελο οταν βγαινει πανω απο 20 χρονια με το ιδιο ονομα καπου Κουραζει, δεν ειναι τυχαιο οτι πολλες αυτοκινητοβιομηχανιες ακομα και τα ονοματα τα αλλαζουν παρε πχ TOYOTA ειχε CARINA, το εκανε AVENSIS, ειχε παλαιοτερα CORONA , το εκανε COROLLA, μεχρι και η SUZUKI το SAMURAI το σταματησε και εβγαλε JIMNY.


Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: DRAKE RAMORE on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 13:45:48 μμ
Εγώ το είπα για το 700αρι...με 3 κινήσεις (σκληρότερη ανάρτηση, μεγαλύτερη ζελατίνα, αποστάτες τιμονιού) γίνεται μια διαφορετική μηχανή!
Έχει πολύ καλό κινητήρα, άριστα φρένα, και κουμπώνεις πάνω με το καλήμέρα...σαν να την έχεις χρόνια!
Αν δεν είχε το φανάρι , και αν ήταν λίγο πιο ογκώδης ίσως  (μετά και απο το τεστ που έκανα με μια βελτιωμένη στα σημεία) να ήταν και η επόμενη αγορά μου!

Υ.Γ Τις προάλλες που οδήγησα 5-6 διαφορετικά Ον-Οφ ήταν το μόνο απο το οποίο δεν ήθελα να κατέβω!!!
Άρχισε να φοβάται ο άλλος μην το χτύπησα πουθενά γιατι αργούσα! :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: DRAKE RAMORE on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 13:57:20 μμ
Λοιπον - λοιπον να τα παρουμε απο την αρχη τα πραγματα:
1. Το Στρομ τωρα πηγε στις 8000 ευρω περσι ειχε εως και 1500 ευρω κατω (αν το συγρκινεις με το ΤΑ 700 ABS)
ασε που παραεισαγωγη το εβρισκες και 5600€.
2.Η Honda ηταν πανω απο το μ.ο οταν τα μηχανακια της ηταν made in Japan και οχι Montesa ή στην Ιταλια παλαιοτερα!
3. Αν μιλας για Ελλαδα ο Leader δεν ειναι η HONDA! ουτε σε αυτη την κατηγορια On -off ουτε και σε γενικοτερες ταξινομησεις , αν ψαξεις θα βρεις ποιοι ειναι!!!!!
4. Αφου αναφερεις αρχες marketing να ξερεις οτι ενα μοντελο οταν βγαινει πανω απο 20 χρονια με το ιδιο ονομα καπου Κουραζει, δεν ειναι τυχαιο οτι πολλες αυτοκινητοβιομηχανιες ακομα και τα ονοματα τα αλλαζουν παρε πχ TOYOTA ειχε CARINA, το εκανε AVENSIS, ειχε παλαιοτερα CORONA , το εκανε COROLLA, μεχρι και η SUZUKI το SAMURAI το σταματησε και εβγαλε JIMNY.

1.α)Και...φέτος; Γιατί δεν πουλάει παραπάνω;
1.Β) Ποτέ δεν είχε το στρομ παραεισαγωγλη 5600€ ...είχε φτάσει 6400(παραεισαγωγή) την στιγμή που η Honda πουλαγε ακόμα στοκαρισμένα ΤΑ650 με 6800€ αντιπροσωπείας και 6200 παραεισαγωγής...Έχω και τις ανάλογες διαφημίσεις απο τα περιοδικά...αυτά για πέρσι....για φέτος κοίτα 1.α)
2.Έχω ανοίξει Suzuki bandit, Καwasaki zzr, και yamaha fazer ...μόνο το yamaha είχε ποιότητα κατασκευής ισάξια με την honda.Ακόμα και Ισπανικά ή Ιταλικά είναι πάνω απο τον μέσο όρο...μόλις ανοίξεις και δεις σε μηχανές άλλων εταιριών κολλητικές ταινίες και κλέμμες ηλεκτρολογικές κάτω απο τεπόζιτο και σέλα , και ανοίξεις ένα honda  με όλα τα καλώδια τακτοποιημένα με θερμοσυστελόμενα και γραφήματα που βγάζεις άκρη θα καταλάβεις τι εννοώ.Ναι έπεσε η ποιότητα, αλλά σε σχέση με τον εαυτό της, και όχι τις άλλες εταιρίες.
3.Δεν μιλάω για Ελλάδα...μια τρίχα είμαστε απ'τα @...
4.Σωστό μεν, αλλά ισχύει και το προηγούμενο.Είναι καθαρα θέμα επιλογής τοποθέτησης στην αγορά , ανάλογα με τις υπάρχουσες οικονομικές συγκυρίες και τον ανταγωνισμό το πως θα λανσαριστεί ένα καινούριο όχημα.Η Honda επέλεξε την συνέχεια του ονόματος ΤΑ για τους δικούς της λόγους...
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: Ζορπας on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 14:09:29 μμ
Σιγά μην συμφωνούσες εδώ που τα λέμε... ;D

...για ας τα δούμε ένα-ένα...

1.Η τιμή του είναι εντός του συναγωνισμού.Μάλιστα τώρα που το Στρομ έφτασε τις 8000€ (το άλλο φθηνό δικύλινδρο)θα έλεγα πως είναι ποιο δελεαστικό (με ρεαλιστικούς όρους της αγοράς) ένα μοντέλο σχεδίασης 2008 απο ένα 2004 ...επίσης το f 800gs ξεφεύγει πάνω απο 10000€ (πολύ πιο ακριβό).... άρα άκυρο
2.Η honda σε θέματα ποιότητας τουλάχιστον είναι πάνω απο τον μέσο όρο των υπολοίπων εταιριών, και λίγες μπορούν να την κοντράρουν ...άρα άκυρο...εκτός αν διαφωνείς!
3.Η οικονομική κρίση δεν χτύπησε μόνο την Honda, αλλά και τις υπόλοιπες εταιρίες του χώρου.Η αναφορά είναι η πλέον ατυχής, διότι η Honda λόγο μεγέθους και ονόματος είχε τις μικρότερες απώλειες. Οικονομικές μελέτες δέιχνουν πάντα πως σε περιόδους κρίσης όλοι συσπειρώνονται γύρω απο τον δυνατό (leader  του χώρου)...άρα ακόμα ένα άκυρο.
4.Γίνονται συγκρίσεις με πραγματικές μοτοσυκλέτες, και όχι με φανταστικά σενάρια στις ετήσιες πωλήσεις.Το οτι πολλοί περίμεναν να είναι το νέο ΤΑ700 ένα νέο Άφρικα δεν σημαίνει πως πήγαν και αγόρασαν versys ή vtrom...
5.Η αξιοπιστία και η ποιότητα του προηγούμενου μοντέλου είναι συνήθως ο λόγος που προσδίδει κύρος και πωλήσεις στο επόμενο...οι αρχές marketing το λένε ...όχι εγώ.
6.Ο φρέσκος σχεδιασμός προσμετράται στα συν...σε όλες τις εταιρίες παγκοσμίως! Εκτός αν αναφέρεσαι στον εκκεντρικό σχεδιασμό του φαναριού μπροστά, οπότε και θα αναγκαστώ να συμφωνήσω μαζί σου ;D


Αποστολε ολα αυτα θα μπορουσες να τα ελεγες απο την αρχη και οχι να ελεγες οτι το 700 δεν πουλησε για το φαναρι του !!!!!!

Να απαντησω στις απαντησεις σου στις αποψεις μου  ;D

1. Οταν κυκλοφορησε το 700, το στρομ και τα αλλα ανταγωνιστικα Ιαπωνικα μηχανακια ητανε πιο φτηνο απο το 700.
2. δεν θα διαφωνησω μαζι σου για την ποιοτητα της Χοντα απλα θα σου πω οτι εννοουσα την επισης καλη ποιοτητα του ανταγωνισμου οπως πχ το στρομ
3. Η οικονομικη κριση φιλε Αποστολε εχει να κανει με ολους, οποταν ο οποισδηποτε πιθανων αγοραστης του 700 η του ανταγωνισμου να προτιμησει να μην αγορασει καμια μηχανη αυτην την περιοδο, σωστα ?
4. Ναι αλλα δεν σημαινει οτι αγορασαν το 700, ετσι ? Δεν σημαινει οτι αν δεν αγορασει καποιος το 700 θα παρει το στρομ.. Αυτο που μετρα και συζηταμε εδω ειναι το οτι δεν πουλησε το 700, οχι το τι πουλησαν οι αλλοι, σωστα ?
5. Εδω απλα εννοουσα οτι πολλοι ακομη αγοραζουν δευτερο χερι το δοκιμασμενο 650 και οχι το νεο 700.
6. Εννοω οτι ενας εξολοκληρου νεος σχεδιασμος ισως να χρειαστει καιρο να αφωμιωθει απο το κοσμο, και στο τελος να μην ειναι τοσο ελυστικος για τον αγοραστη οσο ο προηγουμενος

Εγω απλα παρεθεσα πιθανων λογους που δεν πουλησε το 700 εις απαντηση στο αστειο σχολιο οτι δεν πουλησε για το..φαναρι του.  ;D
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: Ζορπας on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 14:13:07 μμ
Ασήμαντοι;;;
Σε βρίσκω πολύ φάουλ εδώ!!!
Δηλαδή αν μπει κάποιος και γράψει κάτι επειδη δεν τον γνωρίζουμε γίνεται η γνώμη που φέρνει ασήμαντη ασχέτως των επιχειρημάτων του;

...μ'εστειλες!

Αποστολε αν σε εστειλα εγω μια φορα εδω, τοτε ο νεος φιλος που μπαινει στο φορουμ και μας λεει οτι 2 φιλαρακια του του ειπαν κακα λογια για την αξιοπιστια του κινητηρα Χοντα, μας εστειλε ολους !!!  ;D

καταλαβες πως το ειδα τωρα, ετσι ?  ;)
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: Bluepetros on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 14:22:52 μμ
1.α)Και...φέτος; Γιατί δεν πουλάει παραπάνω;
1.Β) Ποτέ δεν είχε το στρομ παραεισαγωγλη 5600€ ...είχε φτάσει 6400(παραεισαγωγή) την στιγμή που η Honda πουλαγε ακόμα στοκαρισμένα ΤΑ650 με 6800€ αντιπροσωπείας και 6200 παραεισαγωγής...Έχω και τις ανάλογες διαφημίσεις απο τα περιοδικά...αυτά για πέρσι....για φέτος κοίτα 1.α)
2.Έχω ανοίξει Suzuki bandit, Καwasaki zzr, και yamaha fazer ...μόνο το yamaha είχε ποιότητα κατασκευής ισάξια με την honda.Ακόμα και Ισπανικά ή Ιταλικά είναι πάνω απο τον μέσο όρο...μόλις ανοίξεις και δεις σε μηχανές άλλων εταιριών κολλητικές ταινίες και κλέμμες ηλεκτρολογικές κάτω απο τεπόζιτο και σέλα , και ανοίξεις ένα honda  με όλα τα καλώδια τακτοποιημένα με θερμοσυστελόμενα και γραφήματα που βγάζεις άκρη θα καταλάβεις τι εννοώ.Ναι έπεσε η ποιότητα, αλλά σε σχέση με τον εαυτό της, και όχι τις άλλες εταιρίες.
3.Δεν μιλάω για Ελλάδα...μια τρίχα είμαστε απ'τα @...
4.Σωστό μεν, αλλά ισχύει και το προηγούμενο.Είναι καθαρα θέμα επιλογής τοποθέτησης στην αγορά , ανάλογα με τις υπάρχουσες οικονομικές συγκυρίες και τον ανταγωνισμό το πως θα λανσαριστεί ένα καινούριο όχημα.Η Honda επέλεξε την συνέχεια του ονόματος ΤΑ για τους δικούς της λόγους...
Καλε μου Αποστολε :
1α Ειναι δυσκολο να χτυπησεις το Leader της κατηγοριας με την 1η χρονια, σκεψου ποσα χρονια εκαναν να δουν    πρωτη θεση ολα τα αλλα μηχανακια πριν το Strom , συνεχεια το ΤΑ ήταν πρωτο, περιμενε και θα δεις, ο χρονος ειναι κριτης για ολους.
1β το στρομ ειχε παραεισαγωγη 5600 στην GLOBAL Λ.Αλεξανδρας Αθηνα.
2. Για πες μας τοτε και για τα πρωτα Ιταλικα ΤΑ που τα πηγαινες για πλυσιμο και εφευγε το χρωμα απο το τεποζιτο!!!!!! αυτο δεν ειναι ποιοτητα κατασκευης;
3. Μα συγνωμη στην Ελλαδα ζουμε , γιατι αν το περνεις παγκοσμια τοτε υπαρχουν μηχανακια που δεν εκαναν καριερα στην Ελλαδα αλλα στο Εξωτερικο πουλουσαν σαν τρελα, και μηχανακια που στην Ελλαδα πουλουσαν στο Εξωτερικο πατωσαν , αρα πως να μιλησουμε για την παγκοσμια αγορα .!! Ειναι ανομοια πραγματα!!!

Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: DRAKE RAMORE on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 14:43:37 μμ
Οκ.
Δεν μπορώ τώρα να κάθομαι να γράφω και να απαντάω και στους δύο...κάποια στιγμή live γιατί εδω ακρη δεν θα βγει...

...εξάλλου εγώ Απρίλια έχω...τι κάθομαι και υπερασπίζομαι την Honda ???   
 ;D 8)


Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: Hypersonic on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 14:47:02 μμ
...εξάλλου εγώ Απρίλια έχω...τι κάθομαι και υπερασπίζομαι την Honda ???   
 ;D 8)

γιατι μιλαει η φωνη της καρδιας....
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: DRAKE RAMORE on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 14:52:15 μμ
αλλαξε προγραμμα ρε!
ειμαι η Πετρουλα και μολις τελειωσα... :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:

Παρασύρθηκα πούλε...δεν το ξανακάνω!
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: Bluepetros on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 15:08:08 μμ
...εξάλλου εγώ Απρίλια έχω...τι κάθομαι και υπερασπίζομαι την Honda ???   
 ;D 8)
Υπερασπίζεσαι τη Honda;  ??? ??? Εγώ άλλα κατάλαβα απο αυτά που γράφεις.
Αν επιτρέπεται τη μηχανή Cnord?
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: DRAKE RAMORE on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 15:15:43 μμ
Εμ αν εγώ λέω πως η Honda έχει καλή ποιότητα κατασκευής (έστω όχι όπως παλιά, αλλά και πάλι καλύτερη απο άλλες εταιρίες), και εσείς οτι ξεφλουδίζουν τα πλαστικά στο πλύσιμο...δεν την υπερασπίζομαι; ;D ;D ;D

Τέσπα ,τέλος απο μένα.
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: DRAKE RAMORE on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 15:17:44 μμ
Επίσης "Ο Τσακ Νόρις οδηγάει Honda"

Enough said! ;D
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: louros on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 15:32:20 μμ
Loipon exw edw kai 6 xronia mia palia Honda CBN 400 tou 82 (egw eimai genimenos to 85!!) Kai fetos afou mazepsa xrimata apofasisa na parw mixani. Imoun anamesa sto Transalp kai sto Tenere, kai amfitalantevomouna. Telika kateliksa sto na parw Transalp epeidi kaliptei pio swsta tis anagkes pou thelw egw tin mixani. Einai pio poli tou dromou, einai dikilindro , kanei taksidakia pio efkola, pio aneti thesi odigisis, pio kalo fering ktl...... 3 meres prin parw tin mixani milisa me 2 filous pou asxolountai me mixanes kai mou eipan na min parw oute gia plaka to kainourio to transalp giati to allaksan mixanika kai vike poli megali patata, xwria pou den exei poulisei sxedon katholou, me apotelesma na min kseroume akomi tis paidikes tou asthainies. An kapoios apo edw exei tin kainouria tin Transalp kai kserei as me voithisei.... (oso ginetai amerolipta)
Efxaristw


............ :bomb:.........mou vgales ta matia re....

Λοιπόν εσένα σ αρέσει το transalp 07 και βάλε .(άστο το νέο που λένε δεν είναι πιά πέρασε χρόνος+).
Και οι φίλοι σου σούπαν έχει προβλήματα.
Πες λοιπόν στους φίλους σου ότι δεν έχει και πάρτο.(προφανώς είναι άσχετοι ή εύπιστοι σε ραδιοαρβύλα).
Επίσης είναι και όμορφο διότι έχει το πιό όμορφο μπροστινό φανάρι του κόσμου .(ο Απόστολος λέει άλλα ,αλλά πήρε Aprillia οπότε δεν παίζει.)
Λες δεν κυκλοφορούν πολλά ,αλλά σάμπως έχει πολλά καινούρια και στο κατω κάτω ένα χρόνο έχει η καημένη η μηχανή.
Πάρτο ,ένα injection transalp είναι και προς το καλύτερο μάλιστα .
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: Ζορπας on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 15:40:03 μμ
Εμ αν εγώ λέω πως η Honda έχει καλή ποιότητα κατασκευής (έστω όχι όπως παλιά, αλλά και πάλι καλύτερη απο άλλες εταιρίες), και εσείς οτι ξεφλουδίζουν τα πλαστικά στο πλύσιμο...δεν την υπερασπίζομαι; ;D ;D ;D

Τέσπα ,τέλος απο μένα.

Αποστολε τι εμεις και εσυ ? και τι εσυ υπερασπιζεσαι και εμεις λεμε οτι ξεφλουδιζουν πλαστικα ?
Κανενας δεν ειναι εναντιον σου εδω, και σιγουρα δεν εισαι μονος εναντιων ολων

Το θεμα αρχισε με την τοποθετηση σου οτι το 700ρι δεν πουλησε λογω ασχημης μουρης. Και σου απαντησαμε. Δεν τιθεται θεμα υπερασπισης της χοντα εκ μερους σου εδω..

Επισης, αν τωρα εχεις Απριλια, μεχρι προσφατα ειχες Χοντα, σωστα ?
Ειχες πει οτι στις προσφατες δοκιμες σου, δεν κατεβαινες απο το 700ρι με τιποτα, και σε εντυπωσιασε απο τα υπολοιπα. Γιατι δεν το αγορασες τοτε, μηπως για το φαναρι του ? Δεν νομιζω..
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: olmega on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 15:44:11 μμ
Εγώ βασικά χ...κα αν πούλησε ή όχι. Γιατί το ΚαροΝορντ τρελάθηκε στις πωλήσεις? Μου αρέσει κάνει τις δουλειές/διασκέδαση που θέλω καλύτερα από τα άλλα για μένα και δεν απέχει οικονομικά από τα άλλα της κατηγορίας. Θέμα αξιοπιστίας απλά δεν υπάρχει. Αυτά τα λίγα....
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: DRAKE RAMORE on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 15:44:39 μμ
Ωχ Παναγιά μου βοήθα!
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: Ζορπας on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 15:46:34 μμ
Εγώ βασικά χ...κα αν πούλησε ή όχι. Γιατί το ΚαροΝορντ τρελάθηκε στις πωλήσεις? Μου αρέσει κάνει τις δουλειές/διασκέδαση που θέλω καλύτερα από τα άλλα για μένα και δεν απέχει οικονομικά από τα άλλα της κατηγορίας. Θέμα αξιοπιστίας απλά δεν υπάρχει. Αυτά τα λίγα....

Και εγω να δεις ποσο χ....! αν πουλησε η οχι. Το ειχα αγορασει πρωτος στην Κυπρο και εδω στο φορουμ, και δεν το μετανιωσα καθολου. Αλλα και το φαναρι να μην μου αρεσε, παλι θα το αγοραζα
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: DRAKE RAMORE on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 15:54:41 μμ
Αποστολε τι εμεις και εσυ ? και τι εσυ υπερασπιζεσαι και εμεις λεμε οτι ξεφλουδιζουν πλαστικα ?
Κανενας δεν ειναι εναντιον σου εδω, και σιγουρα δεν εισαι μονος εναντιων ολων

Το θεμα αρχισε με την τοποθετηση σου οτι το 700ρι δεν πουλησε λογω ασχημης μουρης. Και σου απαντησαμε. Δεν τιθεται θεμα υπερασπισης της χοντα εκ μερους σου εδω..

Επισης, αν τωρα εχεις Απριλια, μεχρι προσφατα ειχες Χοντα, σωστα ?
Ειχες πει οτι στις προσφατες δοκιμες σου, δεν κατεβαινες απο το 700ρι με τιποτα, και σε εντυπωσιασε απο τα υπολοιπα. Γιατι δεν το αγορασες τοτε, μηπως για το φαναρι του ? Δεν νομιζω..

Όποιος πάρει να διαβάσει το νήμα απο την αρχή μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα του...για όλα όσα γράφτηκαν.

Τι θες τώρα;
Να σου λύσω το Κυπριακό;
Ασε...προσπάθησαν καλύτεροι...
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: XLGeorge on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 16:13:02 μμ
εμενα το φαναρι του με ξετρελανε και η εξατμιση του.
Οσον αφορα για το ΤΑ 650 μπροστα δεν μου αρεσει καθολου (ωχ τωρα εχω να ακουσω τα εξ αμαξης), αντιθετα τα υπολοιπα μηχανακια που αναφερθηκαν ειναι ομορφα στο μπροστινο μερος τους.

Ακριβως αυτα που δεν μου αρεσουν εμενα στο 700. Επισης με καμμια ζελατινα δεν δειχνει ομορφο το μπροστινο. Αν εξαιρεσει κανεις συτα ειναι ομορφο μηχανακι, η δε εξατμιση αλλαζει και γινεται ομορφοτερο. Φυσικα κει δεν θα γινει ποτε 650, περι ορεξεως ...κολοκυθοπιττα.

Αλλα σε σχεση με το στρωμα η το bmw 650, ειναι απλα κουκλι  ;)
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: olmega on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 16:14:04 μμ

Αλλα σε σχεση με το στρωμα η το bmw 650, ειναι απλα κουκλι  ;)

+1000  :thumbup: :thumbup:
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: XLGeorge on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 16:31:54 μμ
Και με την ευκαιρια να πω οτι σκεφτομαι να το αγορασω μεταχειρισμενο σαν μηχανη πολης (Λονδινο), μικρων αποδρασεων και χωματος μαζι με εναν κολλητο που εχει παρει το 650 εδω. Το μονο που με χαλαει ειναι αυτο το χαμηλο καζανακι (ειδα καπου οτι η Leo Vince βγαζει σωληνα) και το ABS γιατι στην Αγγλια ερχεται μονον μ'αυτο. Σκεφτομαι καμμια σαθρη κατηφορα στη Γαλλια στα μερη που παω (ο παραδεισος του εντουρα), να βλεπω το γκρεμο να ερχεται και ναμαι ανημπορος  :o :o φτου κακα. Αγαπητε Olmega, οταν το τεσταρεις σε τετοιες ακραιες συνθηκες, γραψε καμμια κουβεντα ...αν γλυτωσεις  ;D ;D Sorry για το off-topic :goofy:
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: DRAKE RAMORE on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 16:36:36 μμ
Τις προάλλες το δοκιμάσαμε μαζί σε χαλικόδρομο (άσχημο) με έντονες ανωφέρειες και κατωφέρειες.δεν θυμάμαι να είχε κάποιο πρόβλημα , και μάλιστα σε κάποια φάση στο κατέβασμα πήγαινε και αέρα πατέρα!
Ίσως τελικά το οτι μείωσαν την διάμετρο του τροχού να μην χάλασε καιπολύ το Off του χαρακτήρα του.

Γιατί όμως δεν σκέφτεσαι και για το 650 μεταχειρισμένο;
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: olmega on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 16:39:19 μμ
Και με την ευκαιρια να πω οτι σκεφτομαι να το αγορασω μεταχειρισμενο σαν μηχανη πολης (Λονδινο), μικρων αποδρασεων και χωματος μαζι με εναν κολλητο που εχει παρει το 650 εδω. Το μονο που με χαλαει ειναι αυτο το χαμηλο καζανακι (ειδα καπου οτι η Leo Vince βγαζει σωληνα) και το ABS γιατι στην Αγγλια ερχεται μονον μ'αυτο. Σκεφτομαι καμμια σαθρη κατηφορα στη Γαλλια στα μερη που παω (ο παραδεισος του εντουρα), να βλεπω το γκρεμο να ερχεται και ναμαι ανημπορος  :o :o φτου κακα. Αγαπητε Olmega, οταν το τεσταρεις σε τετοιες ακραιες συνθηκες, γραψε καμμια κουβεντα ...αν γλυτωσεις  ;D ;D Sorry για το off-topic :goofy:

Σε χώμα το τέσταρα και ευτυχώς οι φοβίες μου βγήκαν λανθασμένες, δεν είχα κανένα πρόβλημα με το ABS ούτε το κατάλαβα και πήγαινα αρκετά γρήγορα δεν το λυπήθηκα τόσο σε ανηφορικό αλλά και σε κατηφορικό δρόμο. Πίσω μου ήταν ο αρκούδος με αυτοκίνητο και στην αρχή πήγα να οδηγήσω σιγά για πηγαίνουμε παρέα αλλά ήταν αδύνατο το μηχανάκι βούλιαζε. Με το που το άνοιξα άρχισε το παιχνίδι... ;D ;D
Απλά οι συνθήκες δεν ήταν τόσο ακραίες όσο περιγράφεις ήταν χαλίκι χωρίς ιδιαίτερες ανωμαλίες αλλά αρκετό για να βουλιάζεις αν δεν πηγαίνεις γρήγορα.
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: DRAKE RAMORE on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 16:45:24 μμ
Ούτε να είχαμε συνεννοηθεί απο πριν πίθηκα! ;D

Πάντως εγώ με 1000αρι (όποιο και να 'ναι) σε τέτοιο δρόμο δεν μπαίνω!
Ίσως μόνο με το ΚΤΜ του πούλου...
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: XLGeorge on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 16:56:26 μμ
Σε χώμα το τέσταρα και ευτυχώς οι φοβίες μου βγήκαν λανθασμένες, δεν είχα κανένα πρόβλημα με το ABS ούτε το κατάλαβα και πήγαινα αρκετά γρήγορα δεν το λυπήθηκα τόσο σε ανηφορικό αλλά και σε κατηφορικό δρόμο. Πίσω μου ήταν ο αρκούδος με αυτοκίνητο και στην αρχή πήγα να οδηγήσω σιγά για πηγαίνουμε παρέα αλλά ήταν αδύνατο το μηχανάκι βούλιαζε. Με το που το άνοιξα άρχισε το παιχνίδι... ;D ;D
Απλά οι συνθήκες δεν ήταν τόσο ακραίες όσο περιγράφεις ήταν χαλίκι χωρίς ιδιαίτερες ανωμαλίες αλλά αρκετό για να βουλιάζεις αν δεν πηγαίνεις γρήγορα.

That's encouraging :) Εχω διαβασει καπου οτι το ABS της Honda στο Varadero ειναι πολυ "διακριτικο" στο χωμα και φανταζομαι οτι ετσι θα ειναι και του ΤΑ700. Απλα θαθελα να το τεσταρω σε ακραιες συνθηκες στο χωμα. Και τελικα, απλα αποσυνδεει κανεις τον αισθητηρα απο τους τροχους ;) ;D αλλα και παλι θαχει το DCBS, οποτε δεν θα μπαινει με πισω φρενο στα σαθρα στροφιλικια :( Αυτα ειναι που κανει κανεις με τα προηγουμενα ΤΑ, τα οποια δεν παιζονται σαν μηχανακια για τον ερασιτεχνη adventure rider ;D

Δεν λεω τιποτα παντως αν δεν το οδηγησω στο χωμα, εχω διαβασει παντως πολυ καλα σχολια σε αλλα φορουμ για τη συμπεριφορα του εκει. Τελικα, ειναι ακομη και τωρα το μονο πραγματικα χωματινο μηχανακι της κατηγοριας  8)
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: XLGeorge on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 17:05:48 μμ
Τις προάλλες το δοκιμάσαμε μαζί σε χαλικόδρομο (άσχημο) με έντονες ανωφέρειες και κατωφέρειες.δεν θυμάμαι να είχε κάποιο πρόβλημα , και μάλιστα σε κάποια φάση στο κατέβασμα πήγαινε και αέρα πατέρα!
Ίσως τελικά το οτι μείωσαν την διάμετρο του τροχού να μην χάλασε καιπολύ το Off του χαρακτήρα του.

Γιατί όμως δεν σκέφτεσαι και για το 650 μεταχειρισμένο;

Ωπα, αυτο το ποστ τωρα το βλεπω. Μαλλον μιλατε για την ιδια διαδρομη με τον Olmega, more encouraging stuff  :)

Στην αρχη σκεφτηκα να παρω παλι 650, ενα απο τα τελευταια (τωρα εχω του 2002). Αλλα το παραπανω γκαζι/ροπη του 700 δεν θα μου κακοπεφτε, επισης και η πιο στιβαρη συμπεριφορα του στην ασφαλτο. Οδηγησα προχθες το 650 σε back-to-back στυλ με το VFR (ή μαλλον εδωσα το VFR στον κολλητο μου να το δει καθως με ειχε φαει) και ... :-[  :-[  :'(  :'( στην ασφαλτο  ;D ;D
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: Ταξιδευτής on Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 19:01:15 μμ

Ίσως τελικά το οτι μείωσαν την διάμετρο του τροχού να μην χάλασε καιπολύ το Off του χαρακτήρα του.




                          :2hysterical:      :2hysterical:      :2hysterical:




Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: kuzco on Πέμπτη 26 Μάρτιος 2009, 16:01:36 μμ
Παιδιά σας ευχαριστώ πάρα πολυ ειλικρινά γιαόλη την κουβέντα, με βοήθησε πολύ!!!!!!!!!!!
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: XLGeorge on Πέμπτη 26 Μάρτιος 2009, 21:48:44 μμ
Παιδιά σας ευχαριστώ πάρα πολυ ειλικρινά γιαόλη την κουβέντα, με βοήθησε πολύ!!!!!!!!!!!

Μολις ειδα οτι δισταζες αναμεσα σε Transalp και Tenere. Το Tenere ειναι πολυ ωραιο χωματινο μηχανακι αλλα ειναι μονολυλινδρο και ...δεν ειναι Honda ;) Απο το δικυλινδρα της κατηγοριας, το ΤΑ700 φαινεται οτι ειναι και παλι το πιο χωματινο μηχανακι, με μεγαλη διαφορα απο τα Vstrom και Versys και με μικροτερη απο το 650GS και ...ειναι Honda :) ;D

Καλες βολτες οτι κι'αν παρεις
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: spyridon on Πέμπτη 26 Μάρτιος 2009, 23:05:53 μμ
Το προηγουμενο μηχανακι μου ηταν το caponord και γενικα δεν ειμαι γιαπονεζοφιλος.Τωρα εχω το ΤΑ 700 ΑΒS και θα προσπαθησω να σε βοηθησω οσο ποιο αντικειμενικα γινεται.Οταν σου ειπαν για τον κινητηρα μαλλον εννοουσαν οτι δεν ειναι τυπου L δηλαδη μοντερνος και του λειπουν 5-7 αλογα στον τροχο.Οχι απο αξιοπιστια.Το ψαλιδι εν ετος 2009 ειναι σιδερενιο και οχι αλουμινιου δηλαδη οχι μοντερνο γιαυτο και ειναι 214 κιλα το μηχανακι,αλλα δεν το καταλαβαινεις στην οδηγηση.Τα φρενα με ΑΒS ειναι συνδυασμενα και ειναι τα κορυφαια που εχω δει σε ον/οff,ειναι για σεμιναριο.Η εξατμηση βγαζει πολυ ζεστη και καει το συνεπιβατη.Βαλε τιτανιου(το εχω κανει με τελεια αποτελεσματα).Η εμφανιση κατα τη γνωμη μου  ειναι δροσερη και ποιο μοντερνα απο το 650.Γενικα ειναι ανωτερο του v-strom,versus στο συνολο και οχι μεμονομενα.Ελπιζω να βοηθησα
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: KostasC on Παρασκευή 27 Μάρτιος 2009, 17:01:56 μμ
XLGeorge, δεν υπάρχει θέμα με το abs στο χώμα. Στην εκδρομή στα Μέθανα το είχα πάρει για αρκετά χλμ...
Πάρα πολύ καλό... Αν το ΤΑ σου άρεσε (με τους συμβιβασμούς) τότε το ΤΑ700 θα το γουστάρεις ακόμα περισσότερο.
ο 19ρης μπροστά αδιάφορος στο χώμα.
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: kuzco on Παρασκευή 27 Μάρτιος 2009, 17:23:18 μμ
Στο ΤΑ κλείνω τελικά με διαφορά. Όσον αφορά την εξάτμιση, είναι ζόρικα ειδικά για τον συνοδηγό ε; Το έκανα test ride και μου άρεσε πολύ η αίσθηση. Όσο για την τιτανίου πόσο σου βγήκε?????
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: spyridon on Παρασκευή 27 Μάρτιος 2009, 23:12:54 μμ
Remus Titanium.Την εβαλα στον Πετσα Θησεως,400 Ευρω και το καλο ειναι οτι δεν βγαζει πολυ θορυβο.Η εμφανιση ειναι τελεια.Το θεμα ειναι αν σου δινει κανενα αλογο,αυτο δεν το ξερω
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: makis30 on Σάββατο 28 Μάρτιος 2009, 10:51:56 πμ
καλως ηρθες
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: XLGeorge on Σάββατο 28 Μάρτιος 2009, 12:08:06 μμ
XLGeorge, δεν υπάρχει θέμα με το abs στο χώμα. Στην εκδρομή στα Μέθανα το είχα πάρει για αρκετά χλμ...
Πάρα πολύ καλό... Αν το ΤΑ σου άρεσε (με τους συμβιβασμούς) τότε το ΤΑ700 θα το γουστάρεις ακόμα περισσότερο.
ο 19ρης μπροστά αδιάφορος στο χώμα.

KostaC, χωρις να εχω οδηγησει το ΤΑ700 στο χωμα ειμαι σιγουρος οτι τα ΤΑ650/600 ειναι σαφως καλυτερα ...when the going gets tough  ;) Μεγαλυτερη αποσταση σπο το εδαφος, καζανακι οχι εκτεθειμενο στο 650, μεγαλυτερες διαδρομες και πιο ενδοτικες αναρτησεις, 21" μπροστινος τροχος. Οταν οδηγησα το 700αρι στην ασφαλτο με τις εργοστασιακες ρυθμισεις μου φανηκε ηδη σκληρο, σκεφτομαι πως θα χοροπηδαει σαν κατσικι στα δυσκολα.

Οπως εχουμε πει, με το 650/600 κατεβαινεις π.χ. στο trail-ride της Αυλωνας - και κουφαινεις και τον Τηλεμαχο με DT200 που δεν μπορει να ξεφυγει ;D Γινεται αυτο με το 700? Δεν ειμαι σιγουρος. Αλλα για εξερευνητικη εντουροβολτα πρεπει να ειναι μια χαρα και ισως τελικα αυτες οι χωματινες θυσιες αξιζουν γιατι το μηχανακι στεκεται αλλιως πια στην ασφαλτο. Πολυ καλη η πληροφορια για το ABS, thanks. Για μενα που το θελω σαν μηχανακι πολης, μικρων ταξιδιων και για χαλαρες εντουροβολτες με τον φιλο με το 650, μαλλον ειναι μια χαρα. Εξαλλου εχω το πολεμικο (και τιμημενο) 650 στην Ελλαδα  ;)

Και θα "ελευθερωσω" το VFR για να το φχαριστιεμαι στο Λονδινο-Αθηνα και πισω, με σουβλακι μερικες Ευρωπαϊκες χωρες αλλα Ταξιδευτης  ;) ;D ;D
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: olmega on Τετάρτη 01 Απρίλιος 2009, 08:46:01 πμ
KostaC, χωρις να εχω οδηγησει το ΤΑ700 στο χωμα ειμαι σιγουρος οτι τα ΤΑ650/600 ειναι σαφως καλυτερα ...when the going gets tough  ;) Μεγαλυτερη αποσταση σπο το εδαφος, καζανακι οχι εκτεθειμενο στο 650, μεγαλυτερες διαδρομες και πιο ενδοτικες αναρτησεις, 21" μπροστινος τροχος. Οταν οδηγησα το 700αρι στην ασφαλτο με τις εργοστασιακες ρυθμισεις μου φανηκε ηδη σκληρο, σκεφτομαι πως θα χοροπηδαει σαν κατσικι στα δυσκολα.


Σκληρό με τις εργοστασιακές? George μήπως δεν ήταν εργοστασιακές και το είχε πειραγμένο για το test ride? Εγώ έτσι έπαθα, στις εργοστασιακές η ανάρτηση είναι βρακολάστιχο εγώ το έσφιξα 2 γύρες για να το φέρω στα ίσα του (όχι τη βίδα αυτή είναι απλά για να υπάρχει δεν κάνει τίποτα).
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: XLGeorge on Πέμπτη 02 Απρίλιος 2009, 13:57:29 μμ
Σκληρό με τις εργοστασιακές? George μήπως δεν ήταν εργοστασιακές και το είχε πειραγμένο για το test ride? Εγώ έτσι έπαθα, στις εργοστασιακές η ανάρτηση είναι βρακολάστιχο εγώ το έσφιξα 2 γύρες για να το φέρω στα ίσα του (όχι τη βίδα αυτή είναι απλά για να υπάρχει δεν κάνει τίποτα).

Αλεξανδρε, ισως ητανε σφιγμενο. Παντως το μηχανακι στην ασφαλτο ητανε αστερι, θυμιζε street μηχανακι το στησιμο του. Το δε αρπαγμα του κινητηρα ητανε σαφως διαφορετικο, καμμια σχεση με την πιο αργη και μαλακη αισθηση του ΤΑ650. Επειδη απ'οτι καταλαβαινω τα πας τα μηχανακια σου, ελπιζω να παμε καποτε καμμια βολτα να τα δουμε/πουμε κι'απο κοντα  ;) Αν και Αθηνα/Θεσσαλονικη ειναι μακρια (για το ΤΑ, αν ειχα το VFR Ελλαδα θα ανεβαινα για καφε ;D ;D), κανενας Ολυμπος μπορει να παιξει.

ΥΓ Οταν πρωτοπηρα το ΤΑ650 (τον Απριλη του 2002 στη Γαλλια, ειναι 7 χρονων το ατιμο και δεν του φαινεται ;D), το ελατηριο ητανε καρασφιγμενο για χωμα, οταν το ξεσφιξα εγινε μια χαρα. Βεβαια με τα χρονια επεσε και ξανασφιχτηξε αρκετα (για μηδεν static sag με το βαρος του μονο, το οποιο το κανει ακριβως οπως χρειαζεται για το βαρος μου - 87 κιλα).
Title: Απ: Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......
Post by: olmega on Πέμπτη 02 Απρίλιος 2009, 15:10:59 μμ
Εγώ εδώ θεσσαλονίκη όταν έκανα το test ride όπως λες είχα απίστευτη αίσθηση στην άσφαλτο. Οταν αγόρασα το δικό μου νόμιζα ότι μου δώσαν άλλο μηχανάκι προφανώς τα test ride σε κάποια μαγαζιά τα έχουν πιο "στημένα" από τα εργοστασιακά.
Ναι μακάρι να μας φέρει ο "δρόμος" να τα πούμε από κοντά κάποια στιγμή. Καλό το Λονδίνο αλλά με το ΤΑ μου πέφτει πολύ μακρυά... ;D ;D