Hellas Transalp Forum
Για το μοτοσακό! => ΤΑ600/650/700 => Μηχανολογικά => Topic started by: papg on Δευτέρα 30 Νοέμβριος 2020, 21:56:52 μμ
-
Επισκευών συνέχεια. Μιάς και βολεύει και η περίσταση είπα να ασχοληθώ με τα καρμπιρατέρ για τα μικροσκασίματα που κάνει.Τα έβγαλα έγινε σχολαστικός καθαρισμός και έλεγχος άλλαξα και τις δύο μεμβράνες η μία είχε ανοίξει, οι μεμβράνες των Cut-off είναι οκ και πεντακάθαρες.Άλλαξα και τα oring από pilot screws. Ξανασυναρμολόγιση και τοποθέτηση.Η μηχανή πάει πολύ καλά ανεβάζει στροφές χωρίς κομπιάσματα κλπ.Τα μικροσκασίματα συνεχίζουν στο κλείσιμο του γκαζιού και σε ξερόγκαζο και σε πορεία.Τα καρμπυρατέρ τα συγχρόνισα ,ρελαντί οκ σταθερό, οι pilot screws στις 2,5 στροφές αλλά στο δεξί καρμπιρατέρ δεν έχει την μεταβολή στη λειτουργία που έχει στο αριστερό καρμπιρατέρ(π.χ. στο αριστερό βιδώνοντας τέρμα το pilot screws ο κινητήρας σβήνει ενώ στο δεξί όχι) Τα μπουζί έχουν νορμάλ χρώμα καυσης.Τι να φταίει και δεν έχει μεταβολή στη λειτουργία το pilot screws στο δεξί καρμπιρατέρ και τα μικροσκασίματα μπορεί να οφείλονται σε ηλεκτρολογικό πρόβλημα (ηλεκτρονική κλπ) Υπόψιν 600σάρι κατασκευής 1998-99
-
Τα σκασίματα είναι το δώρο - μεταξύ άλλων - του Τρανσάλπ στον αναβάτη του, αν δεν είναι πολλά.
Τις πάιλοτ δεν τις αφήνομε στις 2,5, αλλά από εκεί ξεκινάμε. Υπάρχει στη Βίβλο (Χάινς μάνιουαλ) η διαδικασία.
Οι πάιλοτς δεν συνδέονται με ηλεκτρολογικά προβλήματα.
Αφού στο βίδωμα - ξεβίδωμα η μια δεν αντιδρά κοίτα μη διαλύθηκε το ο ρινγκ της ή κάτι άλλο.
-
Καινούργια oring έχουν οι pilot screws ,προσπαθώ να βρώ τι γίνεται και στο ένα δεν έχει την σωστή ανταπόκριση.