Hellas Transalp Forum
Για το μοτοσακό! => ΤΑ600/650/700 => Μηχανολογικά => Topic started by: Mike01 on Τρίτη 23 Ιούνιος 2026, 16:23:52 μμ
-
Καλημέρα.Εχω διαβασει ολα τα θέματα σχετικα με συντονισμό εδω μεσα αλλα σχεδον ολα μεινανε χωρις να αναφερθεί η λυση του προβλήματος.εκτος απο ενα που ελεγε το παλικάρι οτι ηταν οι βιδες των πλαστικών μερων.
Ξαναρωταω λοιπον σε οποιον το έχει συναντήσει και εχει βρει τη λυση να το γράψει αν θελει γιατί σκέφτομαι τη καμπανα του συμπλέκτη.και επειδη ειναι λιγο μπελαλίδικη δουλειά πριν ασχοληθώ μπας κ υπαρχει κατι αλλο που δε πηγε ο νους μου