Hellas Transalp Forum

Για το μοτοσακό! => ΤΑ600/650/700 => Μηχανολογικά => Topic started by: γκ on Κυριακή 07 Απρίλιος 2024, 04:35:16 πμ

Title: Σκελετός 650
Post by: γκ on Κυριακή 07 Απρίλιος 2024, 04:35:16 πμ
Ακολουθούν σκληρές εικόνες.
Απομακρύνετε τα παιδιά και τον Στόουνμαν από τη οθόνη.

(https://i.postimg.cc/CKJPySvG/thumbnail-1.jpg)

Το είδα σε ένα φανοποιείο και το χειρότερο ο φανοποιός μου είπε ότι έχει τέτοια προβλήμα το 650.
Ισχύει;
Title: Απ: Σκελετός 650
Post by: VaSiLiSj on Κυριακή 07 Απρίλιος 2024, 06:59:48 πμ
πωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω τι λες τωρα......
Title: Απ: Σκελετός 650
Post by: Παύλος on Κυριακή 07 Απρίλιος 2024, 07:14:58 πμ
το αλάτι, "τρώει" τα πάντα...
Title: Απ: Σκελετός 650
Post by: Padis on Κυριακή 07 Απρίλιος 2024, 14:44:39 μμ
Δεν είναι τίποτα... Με λίγη αλοιφή στρώνει.   ;D
Title: Απ: Σκελετός 650
Post by: Stoneman on Δευτέρα 08 Απρίλιος 2024, 16:37:39 μμ
Καλημέρα κ καλή βδομάδα ...

Τι να σχολιάσω μα τον Τουτάτη?

Πρώτα απο  ασφάλεια  αυτο το μηχανάκι κυκλοφορούσε? 
Δύσκολο να το πιστέψω γιατι δεν φαίνεται κάποιος να το ετριψε και να βρήκε την σκουριά αλλά υπήρχε κ έκανε μπάμ στο μάτι .

Το οτι είναι χαμηλά στο σκελετό σημαίνει οτι απο ενα κάποιο έστω κ μικρό χτύπημα άνοιξε μια τρύπα που επεκτάθηκε η απο άλλο σημείο του σκελετού κατέβαιναν
νερά που λίμνιαζαν εκεί και εγινε η ζημιά απο μέσα προς τα έξω.

Το θέμα είναι αν εκείνη την εποχή η Χοντα η όποια άλλη εταιρεία κατασκεύαζαν σκελετούς με γαλβάνισμα όπως άρχισε να γίνεται στα αυτοκίνητα απο το 1985.

Και αυτό που μας βάζει σε σκέψεις είναι το αν αξίζει να κρατάς ένα όχημα τόσα χρόνια σε κυκλοφορία παίζοντας μες την ζωή σου στην τελική.

Title: Απ: Σκελετός 650
Post by: louros on Δευτέρα 08 Απρίλιος 2024, 22:11:08 μμ
Για να γίνει έτσι πήρε χρόνια πάντως .
Τι διάολο  ? δε το πήρε χαμπάρι  αρχή αρχή .

Κανα τσουβάλι με αλάτι για σταντ , 

Φτιάνεται ...  ;D