Hellas Transalp Forum
Για το μοτοσακό! => ΤΑ600/650/700 => Μηχανολογικά => Topic started by: γκ on Κυριακή 07 Απρίλιος 2024, 04:35:16 πμ
-
Ακολουθούν σκληρές εικόνες.
Απομακρύνετε τα παιδιά και τον Στόουνμαν από τη οθόνη.
(https://i.postimg.cc/CKJPySvG/thumbnail-1.jpg)
Το είδα σε ένα φανοποιείο και το χειρότερο ο φανοποιός μου είπε ότι έχει τέτοια προβλήμα το 650.
Ισχύει;
-
πωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω τι λες τωρα......
-
το αλάτι, "τρώει" τα πάντα...
-
Δεν είναι τίποτα... Με λίγη αλοιφή στρώνει. ;D
-
Καλημέρα κ καλή βδομάδα ...
Τι να σχολιάσω μα τον Τουτάτη?
Πρώτα απο ασφάλεια αυτο το μηχανάκι κυκλοφορούσε?
Δύσκολο να το πιστέψω γιατι δεν φαίνεται κάποιος να το ετριψε και να βρήκε την σκουριά αλλά υπήρχε κ έκανε μπάμ στο μάτι .
Το οτι είναι χαμηλά στο σκελετό σημαίνει οτι απο ενα κάποιο έστω κ μικρό χτύπημα άνοιξε μια τρύπα που επεκτάθηκε η απο άλλο σημείο του σκελετού κατέβαιναν
νερά που λίμνιαζαν εκεί και εγινε η ζημιά απο μέσα προς τα έξω.
Το θέμα είναι αν εκείνη την εποχή η Χοντα η όποια άλλη εταιρεία κατασκεύαζαν σκελετούς με γαλβάνισμα όπως άρχισε να γίνεται στα αυτοκίνητα απο το 1985.
Και αυτό που μας βάζει σε σκέψεις είναι το αν αξίζει να κρατάς ένα όχημα τόσα χρόνια σε κυκλοφορία παίζοντας μες την ζωή σου στην τελική.
-
Για να γίνει έτσι πήρε χρόνια πάντως .
Τι διάολο ? δε το πήρε χαμπάρι αρχή αρχή .
Κανα τσουβάλι με αλάτι για σταντ ,
Φτιάνεται ... ;D