Hellas Transalp Forum
Γενικά Θέματα => Κουβεντούλα να γίνεται... => Ευχές ! => Topic started by: Stoneman on Τρίτη 02 Ιανουάριος 2024, 03:14:33 πμ
-
Καλή και δημιουργική χρονιά σε όλους σας.
Υγεία πάνω απ όλα , εύχομαι αυτή η χρονιά να σας φέρει οτι ονειρευτήκατε κ ότι επιθυμείτε.
Αν και κάθε χρόνο τα ίδια λέμε , αλλά σημασία έχει οτι τα εννοούμε .
Να προσέχετε και ο Θεός να σας έχει όλους καλά .
(https://www.dropbox.com/scl/fi/6afo0l00txiuj21vfh0t9/2024.jpg?rlkey=6oioz8lj3pwpyy6r3yufadxsn&raw=1)
-
Καλη χρονια με υγεια και χαρα ευχομαι να εχουμε Νικολα να χαιρεσαι οτι αγαπας !
-
Παλικάρια, καλή χρονιά !
Ευχές για υγεία, ευημερία και εκπλήρωση επιθυμιών!
Νικόλα, κάθε χρονιά τα ίδια λέμε, αλλά πάντα ελπίζουμε...
-
@ Βασίλη χρόνια πολλά κ για την ονομαστική σου εορτή
Παντελή λένε οτι η Ελπίδα παεθαίνει τελευταία , φαντάσου να την έχεις πεθερά :2hysterical:
Απο τότε πάντως που θυμάμαι τον εαυτό μου ακούω το κάθε πέρισυ κ καλύτερα .
Ομως ένα εχω να πώ , κ είναι κάτι που μου συνέβη
Εδώ κοντά μένει ενας παπούς ο Κυρ Βασίλης
Εχει ένα μικρό προιστορικό αγροτικό Τογιότα κ κάθε χρόνο μεταφέρει με αυτο τα εγγονια στο δημοτικό σχολείο.
Ενα μεσημέρι πρίν 4 χρόνια πήγα να πάρω την κόρη μου απο το δημοτικό και έκανε πολύ ζέστη , εκανα λοιπόν ένα σχόλιο
τύπου .... αρε γμτ πούναι τα νειάτα ? γεράσαμε πιά
Τοτε ο Κυρ Βασίλης με κοιτάζει κ μου λέει: Ναι Νικόλα μου, γεράσαμε αλλά τα ζήσαμε ως εδώ, άλλοι δεν προλαβαίνουν,
Αυτή η φράση χαράχτηκε βαθιά στην μνήμη μου, κ απο εκεί πηγάζει μια ελπίδα , εφτασα μεχρι εδώ , με βασανα ? ναι , με αρρωστειες? ναι,
με οικονομικά προβλήματα ? ναι , αλλά ηταν περαστικά , περάσανε κ πάνε .
Θάρθουν κ άλλα ? φυσικά κ θα ερθουν , ας ερθουν κ ας είναι περαστικά , γιατι αυτό είναι η ζωή, μια διαρκής πάλη μέχρι το τέλος .
Και όπως λέει ο πεθερός μου το τέλος δεν το ξέρει κανείς , αρα πάμε κ όπου μας βγάλει .
Υγεία, υπομονή κ κουράγιο.
Καλή χρονιά κ πάλι . Να είστε δυνατοί κ πολεμιστές
-
@ Βασίλη χρόνια πολλά κ για την ονομαστική σου εορτή
Νασαι καλα Νικολα σε υχαριστω πολυ !!
Ο κυρ Βασιλης καλα σου τα ειπε οπως και ο πεθερος
υγεια πανω απο ολα και ολα τα αλλα να πανε να Γ@μηθουν παιδες 8)
-
Καλή χρονιά να έχουμε, πάντα όρθιοι!!! :)
-
Καλή χρονιά παίδες. όλα τα καλά με υγεία και ευτυχία!
-
Καλη χρονια σε ολους.Καλα χιλιομετρα με υγεια παντα .
-
Κάλιο αργά παρά ποτέ..... :goofy: :goofy: Καλή χρονιά με υγεία και ταξίδια γεμάτα εικόνες και εμπειρίες! Και πάντα όρθιοι! (... οι νέοι) Οι παλιοί μπορούν και καθιστοί..... :2hysterical:
-
Οσοι απο εσάς έχετε τη συνήθεια να βλέπετε τηλεόραση θα κατάλαβατε οτι οι προσφιλείς κατά τα άλλα ανθρωποι των ΜΜΕ κάνουν τα πάντα
ωστε να μας ενημερώσουν για ότι κακό, στραβό κ ανάποδο έχει συμβεί απο το πρώτο κιόλας λεπτό του "24
:2hysterical: :2hysterical:
Εμείς όμως εκεί , επιμένουμε να υπάρχουμε κ να καβαλάμε όσο ο απο πάνω δεν μας θέλει κοντά Του
Καλή χρονιά με θετική διάθεση
-
καθυστερημένα και εγώ γιατί το tapatalk δεν ήθελε να δουλεψει.
Καλή Χρονιά με Υγεία και πάντα καβάλα .
Χρόνια πολλά και στους Φώτηδες και Γιάννηδες
-
Καθυστερημένα,
Καλή και Δημιουργική Χρονιά σ' όλους, με Υγεία και Δύναμη !!!!
-
Καθυστερημένα,
Καλή και Δημιουργική Χρονιά σ' όλους, με Υγεία και Δύναμη !!!!
Καλή χρονιά συνταξιούχε
-
Καθυστερημένος κι εγώ :(
Καλή Χρονιά με υγεία και τύχη. Χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες των προηγούμενων 20 ημερών :2hysterical: :goofy:
-
......... Χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες των προηγούμενων 20 ημερών :2hysterical: :goofy:
Δλδ την μισή Ελλάδα
:2hysterical: :2hysterical:
-
ε ναι, είναι πολλοί...που να τους γράψω όλους... :2hysterical:
-
ε ναι, είναι πολλοί...που να τους γράψω όλους... :2hysterical:
Σατανά !!! :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
-
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
-
Καλή χρονιά !!!
Ο καθένας να λάβει αυτό που ποθεί !
-
Kαλη χρονια με υγεια και οτι αλλο γουσταρουμε ευχομαι να εχουμε παιδες !
υγ. οι τελευταιοι των μοικανων εχουμε μεινει εδω μεσα με αρχηγο τον Νικολα-stoneman !
-
Περνουσα απ εξω και ειπα να πω ενα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
-
Καλή Χρονιά με υγεία και τύχη. Ας ελπίσουμε πως το 2026 θα ειναι καλύτερο απο το 2025, αν και δεν είμαι πολύ αισιόδοξος... 8)
-
Περνουσα απ εξω και ειπα να πω ενα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
Kαλή χρονιά λασπερέ χωμάτινε καβαλάρη :2hysterical:
Υγεία χαρές κ τύχη.
Μη χάνεσαι , ηταν μεγάλη κ ευχάριστη εκπληξη αυτή. :eusa_clap:
-
Περνουσα απ εξω και ειπα να πω ενα ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
Χρόνια και ζαμάνια είχες να περάσεις! Να είσαι καλά!