Hellas Transalp Forum
Αγγελίες => θέλω να πουλήσω => Προς πώληση: Εξοπλισμός μοτό & αναβάτη => Topic started by: vaggelis_peir on Πέμπτη 04 Οκτώβριος 2018, 16:53:48 μμ
-
Καλημέρα σας,
Πουλάω το AGV Τ-2. Φοβερό κράνος αλλά λόγω αυχενικού μου φάνηκε βαρύ.
https://www.car.gr/parts/view/15825146/
-
Μήπως να έγραφες και το μέγεθος; ;)
-
;D Small (55-56)