Hellas Transalp Forum

Αγγελίες => θέλω να πουλήσω => Προς πώληση: Εξοπλισμός μοτό & αναβάτη => Topic started by: Stoneman on Πέμπτη 27 Σεπτέμβριος 2018, 00:02:30 πμ

Title: ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΦΤΕΡΟΥ HONDA CB 600 F HORNET 05-13
Post by: Stoneman on Πέμπτη 27 Σεπτέμβριος 2018, 00:02:30 πμ
 

Περιγραφή: ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΦΤΕΡΟΥ HONDA CB 600 F HORNET 05-13
Τιμή πώλησης: 15 euro
Συμβατά μοντέλα: HONDA CB 600 F HORNET 05-13
Χρονολογίες συμβατών μοντέλων: 05-13
Κατάσταση: Καινούριο
Χρώμα: Mαύρο
Άλλες πληροφορίες:

Παράγγειλα αυτό:
https://www.motoraid.eu/index.php?_route_=ext-fenda-cbf

και παρέλαβα αυτό

https://www.motoraid.eu/ext-fenda-honda-cb-f-600-hornet

Είναι ολοκαίνουργιο στην συσκευασία του, με τις ταινίες κ τα πλαστικά πιρτσίνια .
Title: Απ: ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΦΤΕΡΟΥ HONDA CB 600 F HORNET 05-13
Post by: konkost on Πέμπτη 27 Σεπτέμβριος 2018, 00:28:24 πμ
Γιατι δεν το επιστρεφεις και ειτε να σου στειλουν το σωστο ειτε να σου επιστρεψουν τα χρηματα;
Title: Απ: ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΦΤΕΡΟΥ HONDA CB 600 F HORNET 05-13
Post by: γκ on Πέμπτη 27 Σεπτέμβριος 2018, 02:21:40 πμ
Ότι σου γράφει ο Κώστας από πάνου, ή αγόρασε και ένα Χόρνετ για το φτερό.  :P
Title: Απ: ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΦΤΕΡΟΥ HONDA CB 600 F HORNET 05-13
Post by: Stoneman on Πέμπτη 27 Σεπτέμβριος 2018, 21:41:38 μμ
Δεν το επιστρέφω γιατί έχει περάσει ένας χρόνος , φταίω σε αυτό , αφού όλο  ανέβαλα την τοποθέτηση.

Αλλά αν η παραγγελία έγινε τηλεφωνικά , κ εδώ είναι το κουφό ότι δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο, αφήνουμε την περίπτωση στο αυτί του πωλητή.
 
Ετσι ήταν ο λόγος μου με το λόγο τους , δλδ ο υπάλληλός τους δεν θα έκανε ΠΟΤΕ λάθος, είναι δλδ πολύ δύσκολο κάποιος να μετέφερε ενα F , απο CBF600 δλδ να άκουσε CB600F.

Δεν πειράζει , ετσι είναι η ζωή, ας πρόσεχα.

Θα παραγγείλω απο έξω αυτή τη φορά κ θα έρθει και μισό ευρώ φθηνότερα μαζί με τα μεταφορικά.
Title: Απ: ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΦΤΕΡΟΥ HONDA CB 600 F HORNET 05-13
Post by: Sotos on Πέμπτη 27 Σεπτέμβριος 2018, 22:41:50 μμ
ολες αυτες οι συναλλαγες, με μαιλ... και μόνο!
αμα καεις μια φορά... μαθαινεις...
Εννοω οτι την εχω πατησει και εγώ ετσι με τηλέφωνο (και δεν ειχε περασει ουτε βδομαδα... οχι χρόνος...