Hellas Transalp Forum
Αγγελίες => θέλω να πουλήσω => Προς πώληση: Εξοπλισμός μοτό & αναβάτη => Topic started by: vaggelis_peir on Πέμπτη 31 Μάιος 2018, 22:07:55 μμ
-
Καλησπέρα, πήρα μια μαύρη καρίνα με σκοπό να την σουλουπώσω αλλά βάζωντας κάτω τον χρόνο που χρειάζεται για στόκο, αστάρωμα, βάψιμο το μετάνοιωσα. Καλή είναι και η γκρι ;D
Την δίνω 25 euro. Όποιος θέλει με 30 παίρνει και την κουτάρα στόκο πλαστικών που πήρα (δεν βρήκα σωληνάριο και έδωσα το ένα μου νεφρό).
Σημείωση ότι είναι μόνο η καρίνα και όχι και το πίσω κομμάτι και ότι δεν είχε βίδες.
Όποιος ενδιαφέρεται στείλτε μου pm αλλιώς την κάνω πορτατίφ.