Hellas Transalp Forum
Για το μοτοσακό! => Τεχνικά Θέματα => Topic started by: aggelos978 on Παρασκευή 29 Σεπτέμβριος 2017, 03:06:49 πμ
-
Καλησπέρα σε όλη την μηχανοπαρέα ...
Λοιπόν θα ήθελα να σας ρωτήσω πώς προτείνετε να καθαρίσω την πισω ρόδα από κατι μαυρίλες ..
ένα πράγμα ψιλογράσσου και πιτσιλιες απο λίγο πετρέλαιο απο την αλυσίδα ...
Εριξα AZAX αλλα με το πανάκι που έκανα τελικά απλώθηκε ...
Η ερώτηση μου αφορά κυρίως στο ..με τι να ψεκάσω (για να μην τραυματίσω το λάστιχο) ...
Δηλαδή να βάλω βενζίνη ???? Μηπώς κάνω κακό στο ελαστικό ???
Η μπροστα ζάντα ειναι καθαρή
-
Χρησιμοποίησε μωρομαντηλα, δε μπορείς να φανταστείς τι μπορούν να καθαρίσουν.
Αν δε βγει και με αυτο, πάρε απο ένα φαρμακείο παραφινέλαιο, οχι αυτο που χρησιμοποιούν για τις δάδες. Ένα αλλο που χρησιμοποιείται ως λιπαντικό. Καθαρίζει τα πάντα, με αυτο καθαρίζω την αλυσίδα και όλα τα υπολοιπα
-
Δηλαδή να βάλω βενζίνη ???? Μηπώς κάνω κακό στο ελαστικό ???
Μην το κάνεις μπάνιο, βαλε βενζίνη σε ενα πανί κ τρίφτο.
Οχι ομως στην αλυσίδα, εκει παραφινελαιο , καθάρισμα κ μετα βαλβολίνη .
Ρίξε μια ματιά εδώ:
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=22405.0
Και απο αυριο (ελπίζω ) να υπάρχουν φωτό κ εδώ : http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=19688.375
απο την Απάντηση #385
-
ΘΑ ΔΟΜΙΜΑΣΩ ...ΚΑΙ ΘΑ ΔΩΣΩ ΦΩΤΟ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ...
ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΜΜΕΝΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ... :) :) :)
-
επιβεβαιωνω για τα μωρομαντηλα... μαγικά!
Αν δυσκολευονται, τοτε παραφινέλαιο σε ενα πανακι.
-
Μωρομάντηλο!!!
Το κοροιδευα αλλά πραγματικά δεν καταλαβαίνεις τι βγάζει
-
Μωρομάντηλο!!!
Το κοροιδευα αλλά πραγματικά δεν καταλαβαίνεις τι βγάζει
Και προστατεύει κα την επιδερμίδα
:2hysterical: :2hysterical:
Δεν εχω χρησιμοποιήσει μωρομάντηλα ποτέ, συνηθως καθάριζα την ζαντα με αλοιφή , καθαρίζει , γυαλίζει κ δεν αφήνει εύκολα την μπιχλα να ξανακάστει, απλά απαιτεί χρόνο σε σχεση με ενα μωρομάντηλο.
-
Ωραία ευχαριστώ ....δεν δοκίμασα το shit-μάντηλο ... (την επόμενη φορά ίσως...) ..
ο Ακρίτας εδώ μου έδωσε αυτό:
(https://metalcaravans.files.wordpress.com/2017/09/img_20170929_231151.jpg)
(https://metalcaravans.files.wordpress.com/2017/09/img_20170929_231239.jpg)
οπότε πρίν είχαμε αυτό:
(https://metalcaravans.files.wordpress.com/2017/09/img_20170929_172854.jpg)
(https://metalcaravans.files.wordpress.com/2017/09/img_20170929_172758.jpg)
(https://metalcaravans.files.wordpress.com/2017/09/img_20170929_172806.jpg)
(https://metalcaravans.files.wordpress.com/2017/09/img_20170929_172824.jpg)
(https://metalcaravans.files.wordpress.com/2017/09/img_20170929_172837.jpg)
και μετά αυτό:
(https://metalcaravans.files.wordpress.com/2017/09/img_20170929_175617.jpg)
(https://metalcaravans.files.wordpress.com/2017/09/img_20170929_175629.jpg)
7 ευρά εδώ στην παραμεθώριο .....
Εάν χρειάζεται να μετακινηθεί η να σβηστεί το post ....just do it ... :)
Ευχαριστώ
-
Για τα στεφάνια υπάρχουν πολλές λύσεις και εύκολα γίνεται καινούριο. Το δύσκολο της υπόθεσης είναι οι ακτίνες. Εδώ και 3 μήνες παλεύω να τις γυαλίσω γιατί η κάθε μία θέλει καμία ώρα. Μου έχει φύγει ο ποπός αλλά το αποτέλεσμα είναι τέλειο.
-
Βαγγέλη δεν τις έπλυνες με βενζίνη κ μετά αλοιφή για ανοξείδωτα?
Γιατί τόσο πολύς κόπος?
Χρησιμοποιείς σπρευ για την αλυσίδα η βαλβολινη?
-
Γιατί δεν έχει γίνει ποτέ κι έχει πιάσει μία μαύρη κρούστα που δεν φεύγει με τίποτα. Μόνο η αλοιφή για τα ανοξείδωτα κάνει δουλειά αλλά πραγματικά θέλει άπειρο τρίψιμο. Η μπροστά ρόδα που είναι πιο προσβάσιμη έγινε λίγο πιο εύκολα. Η πίσω είναι βραχνάς.
-
To Σ/Κ θα δοκιμάσω τον παρακάτω τρόπο
https://youtu.be/7oLGgnbNqXo
-
To Σ/Κ θα δοκιμάσω τον παρακάτω τρόπο
https://youtu.be/7oLGgnbNqXo
Ο σχιστομάτης είναι μαθητής μου. ;D είναι κ διαβαστερός σε σχέση με μερικούς εδώ μέσα :2hysterical: :
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=22405.msg344026#msg344026
Λες να είναι τυχαίο που το μηχανάκι είναι 650? :eusa_think:
http://www.youtube.com/watch?v=qzUSu-Y_wpw&feature=youtu.be