Hellas Transalp Forum

Για το μοτοσακό! => Τεχνικά Θέματα => Topic started by: aggelos978 on Παρασκευή 29 Σεπτέμβριος 2017, 03:06:49 πμ

Title: ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΠΙΣΩ ΖΑΝΤΑΣ...
Post by: aggelos978 on Παρασκευή 29 Σεπτέμβριος 2017, 03:06:49 πμ
Καλησπέρα σε όλη την μηχανοπαρέα ...
Λοιπόν θα ήθελα να σας ρωτήσω πώς προτείνετε να καθαρίσω την πισω ρόδα από κατι μαυρίλες ..
ένα πράγμα ψιλογράσσου και πιτσιλιες απο λίγο πετρέλαιο απο την αλυσίδα ...
Εριξα AZAX αλλα με το πανάκι που έκανα τελικά απλώθηκε ...
Η ερώτηση μου αφορά κυρίως στο ..με τι να ψεκάσω (για να μην τραυματίσω το λάστιχο) ...
Δηλαδή να βάλω βενζίνη ???? Μηπώς κάνω κακό στο ελαστικό ???
Η μπροστα ζάντα ειναι καθαρή
Title: Απ: ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΠΙΣΩ ΖΑΝΤΑΣ...
Post by: Παύλος on Παρασκευή 29 Σεπτέμβριος 2017, 03:27:35 πμ
Χρησιμοποίησε μωρομαντηλα, δε μπορείς να φανταστείς τι μπορούν να καθαρίσουν.
Αν δε βγει και με αυτο, πάρε απο ένα φαρμακείο παραφινέλαιο, οχι αυτο που χρησιμοποιούν για τις δάδες. Ένα αλλο που χρησιμοποιείται ως λιπαντικό. Καθαρίζει τα πάντα, με αυτο καθαρίζω την αλυσίδα και όλα τα υπολοιπα
Title: Απ: ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΠΙΣΩ ΖΑΝΤΑΣ...
Post by: Stoneman on Παρασκευή 29 Σεπτέμβριος 2017, 03:50:54 πμ

Δηλαδή να βάλω βενζίνη ???? Μηπώς κάνω κακό στο ελαστικό ???


Μην το κάνεις μπάνιο, βαλε βενζίνη σε ενα πανί κ τρίφτο.

Οχι ομως στην αλυσίδα, εκει παραφινελαιο , καθάρισμα κ μετα βαλβολίνη .

Ρίξε μια ματιά εδώ:

http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=22405.0

Και απο αυριο (ελπίζω ) να υπάρχουν φωτό κ εδώ : http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=19688.375
απο την Απάντηση #385
Title: Απ: ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΠΙΣΩ ΖΑΝΤΑΣ...
Post by: aggelos978 on Παρασκευή 29 Σεπτέμβριος 2017, 23:38:00 μμ
ΘΑ ΔΟΜΙΜΑΣΩ ...ΚΑΙ ΘΑ ΔΩΣΩ ΦΩΤΟ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ...
ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΜΜΕΝΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ... :) :) :)
Title: Απ: ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΠΙΣΩ ΖΑΝΤΑΣ...
Post by: Sotos on Σάββατο 30 Σεπτέμβριος 2017, 00:35:19 πμ
επιβεβαιωνω για τα μωρομαντηλα...  μαγικά!
Αν δυσκολευονται, τοτε παραφινέλαιο σε ενα πανακι.
Title: Απ: ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΠΙΣΩ ΖΑΝΤΑΣ...
Post by: vaggelis_peir on Σάββατο 30 Σεπτέμβριος 2017, 00:38:02 πμ
Μωρομάντηλο!!!

Το κοροιδευα αλλά πραγματικά δεν καταλαβαίνεις τι βγάζει
Title: Απ: ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΠΙΣΩ ΖΑΝΤΑΣ...
Post by: Stoneman on Σάββατο 30 Σεπτέμβριος 2017, 01:53:55 πμ
Μωρομάντηλο!!!

Το κοροιδευα αλλά πραγματικά δεν καταλαβαίνεις τι βγάζει

Και προστατεύει κα την επιδερμίδα

 :2hysterical: :2hysterical:

Δεν εχω χρησιμοποιήσει μωρομάντηλα ποτέ, συνηθως καθάριζα την ζαντα με αλοιφή , καθαρίζει , γυαλίζει κ δεν αφήνει εύκολα την μπιχλα να ξανακάστει, απλά απαιτεί χρόνο σε σχεση με ενα μωρομάντηλο.
Title: Απ: ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΠΙΣΩ ΖΑΝΤΑΣ...
Post by: aggelos978 on Σάββατο 30 Σεπτέμβριος 2017, 06:27:39 πμ
Ωραία ευχαριστώ ....δεν δοκίμασα το shit-μάντηλο ... (την επόμενη φορά ίσως...) ..
ο Ακρίτας εδώ μου έδωσε αυτό:

(https://metalcaravans.files.wordpress.com/2017/09/img_20170929_231151.jpg)
(https://metalcaravans.files.wordpress.com/2017/09/img_20170929_231239.jpg)

οπότε πρίν είχαμε αυτό:
(https://metalcaravans.files.wordpress.com/2017/09/img_20170929_172854.jpg)
(https://metalcaravans.files.wordpress.com/2017/09/img_20170929_172758.jpg)
(https://metalcaravans.files.wordpress.com/2017/09/img_20170929_172806.jpg)
(https://metalcaravans.files.wordpress.com/2017/09/img_20170929_172824.jpg)
(https://metalcaravans.files.wordpress.com/2017/09/img_20170929_172837.jpg)

και μετά αυτό:
(https://metalcaravans.files.wordpress.com/2017/09/img_20170929_175617.jpg)
(https://metalcaravans.files.wordpress.com/2017/09/img_20170929_175629.jpg)

7 ευρά εδώ στην παραμεθώριο .....

Εάν χρειάζεται να μετακινηθεί η να σβηστεί το post ....just do it ... :)

Ευχαριστώ
Title: Απ: ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΠΙΣΩ ΖΑΝΤΑΣ...
Post by: vaggelis_peir on Κυριακή 19 Αύγουστος 2018, 04:52:51 πμ
Για τα στεφάνια υπάρχουν πολλές λύσεις και εύκολα γίνεται καινούριο. Το δύσκολο της υπόθεσης είναι οι ακτίνες. Εδώ και 3 μήνες παλεύω να τις γυαλίσω γιατί η κάθε μία θέλει καμία ώρα. Μου έχει φύγει ο ποπός αλλά το αποτέλεσμα είναι τέλειο.
Title: Απ: ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΠΙΣΩ ΖΑΝΤΑΣ...
Post by: Stoneman on Δευτέρα 20 Αύγουστος 2018, 15:54:43 μμ
Βαγγέλη δεν τις έπλυνες με βενζίνη κ μετά αλοιφή για ανοξείδωτα?
Γιατί τόσο πολύς κόπος?
Χρησιμοποιείς σπρευ για την αλυσίδα η βαλβολινη?
Title: Απ: ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΠΙΣΩ ΖΑΝΤΑΣ...
Post by: vaggelis_peir on Δευτέρα 20 Αύγουστος 2018, 16:25:29 μμ
Γιατί δεν έχει γίνει ποτέ κι έχει πιάσει μία μαύρη κρούστα που δεν φεύγει με τίποτα. Μόνο η αλοιφή για τα ανοξείδωτα κάνει δουλειά αλλά πραγματικά θέλει άπειρο τρίψιμο. Η μπροστά ρόδα που είναι πιο προσβάσιμη έγινε λίγο πιο εύκολα. Η πίσω είναι βραχνάς.
Title: Απ: ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΠΙΣΩ ΖΑΝΤΑΣ...
Post by: vaggelis_peir on Δευτέρα 20 Αύγουστος 2018, 16:29:39 μμ
To Σ/Κ θα δοκιμάσω τον παρακάτω τρόπο

https://youtu.be/7oLGgnbNqXo

Title: Απ: ΚΑΘΑΡΙΣΜΑ ΠΙΣΩ ΖΑΝΤΑΣ...
Post by: Stoneman on Τρίτη 21 Αύγουστος 2018, 00:30:40 πμ
To Σ/Κ θα δοκιμάσω τον παρακάτω τρόπο

https://youtu.be/7oLGgnbNqXo



Ο σχιστομάτης είναι μαθητής μου. ;D  είναι κ διαβαστερός σε σχέση με μερικούς εδώ μέσα  :2hysterical: :
http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=22405.msg344026#msg344026
 
Λες να είναι τυχαίο που το μηχανάκι είναι 650?   :eusa_think:

http://www.youtube.com/watch?v=qzUSu-Y_wpw&feature=youtu.be