Hellas Transalp Forum
Για το μοτοσακό! => Τεχνικά Θέματα => Topic started by: cookos on Πέμπτη 09 Ιούνιος 2016, 08:55:15 πμ
-
Έφτασε η ώρα να αλλάξω αλυσίδα. Ο θόρυβος είναι πλέον ενοχλητικός και τρώει κολλήματα σε κάποια σημεία.
Επειδή δεν έχω αλλάξει ξανά αλυσίδα, θα ήθελα τα φώτα/τις γνώμες σας. Τί πρέπει να προσέξω, αν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη μάρκα κοινής αποδοχής ως προς την ποιότητα και τη διάρκεια της... κλπ κλπ.
Θα μου προτείνατε μια "φτηνή" των 70€ ή μια πιο ακριβή των 100+€ ? Έχω αποφασίσει να αλλάξω όλο το σετ (αλυσίδα-γρανάζια).
-
Θα πουν και οι παλιοτεροι βεβαια, αλλα μπροστινο γραναζι ΜΟΝΟ μαμα.Τωρα για το πισω και για αλυσιδα, εγω προτιμω AFAM.
Στάλθηκε από το Lenovo A916 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αυτό (εμπρός) το οποίο δεν είναι μαμα και που είναι στο σετ με την αλυσίδα δεν είναι υποτίθεται συμβατό με τη μηχανή; Ή είναι universal και απλά ταιριάζει και στη δική μου;
-
Το μαμα ειναι οτι καλυτερο απο αποψη αντοχης και υλικου, με αποτελεσμα να μην κανει ζημια στον αξονα.
Ειναι ΓΙΑ την μηχανη μας το αφτερ μαρκετ, αλλα σαν το μαμα "δεν".
Στάλθηκε από το Lenovo A916 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αυτό (εμπρός) το οποίο δεν είναι μαμα και που είναι στο σετ με την αλυσίδα δεν είναι υποτίθεται συμβατό με τη μηχανή; Ή είναι universal και απλά ταιριάζει και στη δική μου;
Το πολύσφηνο που έχει το αφτερμάρκετ γρανάζι ταιριάζει όσο αφορά τις διαστάσεις στο πολύσφηνο του άξονα της τρανσάλπ και μόνο. Οι ενστάσεις αφορούν το ότι τα άφτερ γρανάζια τρώνε το πολύσφηνο του άξονα, ο οποίος είναι ακριβό ανταλλακτικό και για να αντικατασταθεί πρέπει να κατέβει ο κινητήρας.
-
Με set αλυσίδα-γρανάζια JT+DID ΄εννοείται την καλύτερη ποιότητα, βγάζω και έβγαζα πάντα πάνω απο 50Κ .
Δεν αξίζει να πας σε φθηνή λύση. Ούτε κερδίζεις μακροπρόθεσμα ούτε νιώθεις ασφάλεια. Σετ πάντα η αλλαγή.
-
Θα πουν και οι παλιοτεροι βεβαια, αλλα μπροστινο γραναζι ΜΟΝΟ μαμα.
ΜΟΝΟ!!!
Ούτε να σκέφτεσαι να βάλεις άλλο :eusa_naughty:
-
Βρήκα αυτό εδώ (http://www.e-moto.gr/fotos/products/06406_b.jpg) το σετ. =
(http://s33.postimg.org/88c4efnpb/hot_weird_funny_amazing_cool2_weird_ugly_people.jpg)
Είναι τσιμπημένο νομίζω ως τιμή, έχετε να προτείνετε κάτι άλλο; ???
-
Μια χαρά είσαι,λογικά είναι tsubaki με γρανάζια RK,ειδικα για HONDA TRANSALP.
,σώσε και ενα 20 αρι στον μάστορα και καθαρίσες.
Θα σε πανε πολλααα χιλιομετρα αν της φερθεις με στοργη.
Μη λειπηθεις τα φράγκα, είναι οτι καλυτερο για το μηχανάκι σου.
-
Μια χαρά είσαι,λογικά είναι tsubaki με γρανάζια RK,ειδικα για HONDA TRANSALP.
,σώσε και ενα 20 αρι στον μάστορα και καθαρίσες.
Θα σε πανε πολλααα χιλιομετρα αν της φερθεις με στοργη.
Μη λειπηθεις τα φράγκα, είναι οτι καλυτερο για το μηχανάκι σου.
Το 20αρικο στον μαστορα δεν νομιζω οτι πως να το σωσει Μονος του θα κανει το πριτσινωμα της καινουριας αλυσιδας; Εχει το καταλληλο εργαλειο;
-
Βρήκα αυτό εδώ (http://www.e-moto.gr/fotos/products/06406_b.jpg) το σετ. =
(http://s33.postimg.org/88c4efnpb/hot_weird_funny_amazing_cool2_weird_ugly_people.jpg)
Είναι τσιμπημένο νομίζω ως τιμή, έχετε να προτείνετε κάτι άλλο; ???
Κοιτα, 28 ευρω εχει το γνησιο μπροστα γραναζι αν το παρεις μονο του Δεν θα εχει και κανα 35αρι ενα οποιοδηποτε οχι απαραιτητα το γνησιο πισω γραναζι; Και κανα 80 μια καλη με Ο-ring αλυσιδα πας στα 135-140 ευρω Και εγω αυτην την λυση θα προτιμουσα ωστε να εχω την επιλογη της αλυσιδας και του πισω γραναζιου Αλλιως δινεις τα 151,55 και πας στο ανωτερω πακετο που λογικα δεν θα ειναι μαπα και που τελικα δεν ειναι υπερβολικα ακριβο
-
Σε προσφορά after market βρίσκεις από 120 και πάνω (σετ καλό ποιοτικά).
Αν λάβεις υπ' όψη ότι το καλύτερο μπροστά γρανάζι είναι το "μαμα" λογάριασε...