Hellas Transalp Forum

Αγγελίες => Θέλω να ανταλλάξω => Topic started by: sotiris1 on Δευτέρα 11 Ιούνιος 2012, 21:48:41 μμ

Title: Ανταλαγη TA 600 95 με βεσπα 300 εως 400 cc
Post by: sotiris1 on Δευτέρα 11 Ιούνιος 2012, 21:48:41 μμ
Θελω να ανταλαξω την τρανσαλπ 600 του 95 με καποιο βεσπακι 300 εως 400 κιβικα.Τυχον διαφορα τιμης θα συζητηθη,προτημητε yiamaha suzuki honda piagio sym.Oxi κινεζικα.
Title: Απ: Ανταλαγη TA 600 95 με βεσπα 300 εως 400 cc
Post by: dskafidas on Δευτέρα 11 Ιούνιος 2012, 22:48:26 μμ
αν σε ενδιαφέρει έχω ενα suzuki djebel 250 και θέλω να ατο δώσω να πάρω ένα Transalp. Υπάρχει αγγελία και στο car.gr
Title: Απ: Ανταλαγη TA 600 95 με βεσπα 300 εως 400 cc
Post by: sotiris1 on Τρίτη 12 Ιούνιος 2012, 01:48:06 πμ
Δεν με ενδιαφερη.

Θελω να παω σε βεσπακι λογο υψους και βαρους της ΤΑ.
Βλεπεις τα χρονια περνανε και οι δυναμοις ελατωνονται.55.
Ειναι κριμα και η ΤΑ να μενει μεσα καλοκαιριατικα.
ισως καποιος διαβαση και την αγγελεια στο θελω να πουλησω, και να την παρη .Ευχαριστω παντως για την προταση.
Title: Απ: Ανταλαγη TA 600 95 με βεσπα 300 εως 400 cc
Post by: CRISLI on Τρίτη 12 Ιούνιος 2012, 18:35:47 μμ
Δεν με ενδιαφερη.

Θελω να παω σε βεσπακι λογο υψους και βαρους της ΤΑ.
Βλεπεις τα χρονια περνανε και οι δυναμοις ελατωνονται.55.
Ειναι κριμα και η ΤΑ να μενει μεσα καλοκαιριατικα.
ισως καποιος διαβαση και την αγγελεια στο θελω να πουλησω, και να την παρη .Ευχαριστω παντως για την προταση.
Φίλεμου μάλων εχασες την θερμη στην καρδια. Τα χρόνια είναι καλα και εγω εκει ειμαι αλλα θελω να καβαλω οχι να καθωμε..........
Ψηλα το κεφαλι και ελλα και καμια βολτα προς την ΚΡΗΤΗ.
Title: Απ: Ανταλαγη TA 600 95 με βεσπα 300 εως 400 cc
Post by: sotiris1 on Τρίτη 12 Ιούνιος 2012, 20:01:37 μμ
Αληθεια λες κουμπαρε.Ισως πρεπει να κατεβω μια στην ιεραπρτρα και μια σε εσενα να αποτελιοσω της τσικουδες για να ερθω στα καλα μου.Βλεπεις εχω και τον αλλον τον κουμπαρο και καθε μερα αυτο μου λεει.
Title: Απ: Ανταλαγη TA 600 95 με βεσπα 300 εως 400 cc
Post by: CRISLI on Κυριακή 07 Απρίλιος 2013, 06:39:56 πμ
Αληθεια λες κουμπαρε.Ισως πρεπει να κατεβω μια στην ιεραπρτρα και μια σε εσενα να αποτελιοσω της τσικουδες για να ερθω στα καλα μου.Βλεπεις εχω και τον αλλον τον κουμπαρο και καθε μερα αυτο μου λεει.
Ότι είπαμε πέρσι ισχύει και φέτος  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Πριν χαλάση η ρακί
Title: Απ: Ανταλαγη TA 600 95 με βεσπα 300 εως 400 cc
Post by: Stoneman on Κυριακή 07 Απρίλιος 2013, 16:25:20 μμ
Είπαμε , μετα τα 50 έχουμε ωριμάσει λίγο  :thumbup:, αλλά οχι και τόσο ωστε να πέσουμε απο το δέντρο  :2hysterical:
Title: Απ: Ανταλαγη TA 600 95 με βεσπα 300 εως 400 cc
Post by: CRISLI on Κυριακή 07 Απρίλιος 2013, 19:52:24 μμ
Είπαμε , μετα τα 50 έχουμε ωριμάσει λίγο  :thumbup:, αλλά οχι και τόσο ωστε να πέσουμε απο το δέντρο  :2hysterical:
Σωστά ......χικ..στην υγεία μας
 
Title: Απ: Ανταλαγη TA 600 95 με βεσπα 300 εως 400 cc
Post by: sotiris1 on Δευτέρα 08 Απρίλιος 2013, 06:16:40 πμ
Οπως θα διαβασες στο αλλο ποστ...με ριμαξανε στο κλεψημο,2 φορες σε 40 μερες.
Σε ευχαριστω πολυ για το καλεσμα και εαν κατεβω θα σε ειδοποιησω αμεσως.
Της ρακες μου της κατεβαζω αβερτα,την μηχανη μου την εχω ακομα,την υγεια μου την εχω ακομα,την δευτερη κορη μου την αραβωνιαζω το Σαβατο(και μην πει κανεις σας οτι την ημερομηνια αυτη βουλιαξε ο Τιτανικος γιατι ειναι τα γενεθλια της) η οικογενεια μου ειναι αγαπημενη.
ΕΙΜΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΣ.(Καζατζακης)
Title: Απ: Ανταλαγη TA 600 95 με βεσπα 300 εως 400 cc
Post by: CRISLI on Τρίτη 09 Απρίλιος 2013, 04:44:14 πμ
Οπως θα διαβασες στο αλλο ποστ...με ριμαξανε στο κλεψημο,2 φορες σε 40 μερες.
Σε ευχαριστω πολυ για το καλεσμα και εαν κατεβω θα σε ειδοποιησω αμεσως.
Της ρακες μου της κατεβαζω αβερτα,την μηχανη μου την εχω ακομα,την υγεια μου την εχω ακομα,την δευτερη κορη μου την αραβωνιαζω το Σαβατο(και μην πει κανεις σας οτι την ημερομηνια αυτη βουλιαξε ο Τιτανικος γιατι ειναι τα γενεθλια της) η οικογενεια μου ειναι αγαπημενη.
ΕΙΜΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΣ.(Καζατζακης)
Φίλε
να χαίρεσαι την κόρη ,την οικογένεια και εσύ πάντα χαρούμενα νέα να έχεις.
Title: Απ: Ανταλαγη TA 600 95 με βεσπα 300 εως 400 cc
Post by: sotiris1 on Τρίτη 09 Απρίλιος 2013, 07:02:41 πμ
Χρηστο ευχαριστω για της  ευχες σου και τα καλα σου λογια.
Αυτα ειναι ο θησαυρος που δεν μπορουν να μας παρουν.
Ευχομαι ολα τα καλα σε εσενα και στην οικογενεια σου,και τραβα καμια ρακι και για εμενα.
Title: Απ: Ανταλαγη TA 600 95 με βεσπα 300 εως 400 cc
Post by: Africaptan on Παρασκευή 29 Νοέμβριος 2013, 06:04:21 πμ


Θελω να παω σε βεσπακι λογο υψους και βαρους της ΤΑ.

Μηπως τοτε σ ενδιαφερει αυτο;
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4195721/
Title: Απ: Ανταλαγη TA 600 95 με βεσπα 300 εως 400 cc
Post by: sotiris1 on Δευτέρα 02 Δεκέμβριος 2013, 06:09:11 πμ
δεν με ενδιαφερει καλε μου φιλε
οπωσ το παω το πραγμα σε λιγο ουτε σκουτερ δεν θα θελω
αρχισε και φωναζει η μεση και οι  ωμοι
φενετε πως αρχισα να πληρωνω της μαγκες