Hellas Transalp Forum
Αγγελίες => Θέλω να ανταλλάξω => Topic started by: sotiris1 on Δευτέρα 11 Ιούνιος 2012, 21:48:41 μμ
-
Θελω να ανταλαξω την τρανσαλπ 600 του 95 με καποιο βεσπακι 300 εως 400 κιβικα.Τυχον διαφορα τιμης θα συζητηθη,προτημητε yiamaha suzuki honda piagio sym.Oxi κινεζικα.
-
αν σε ενδιαφέρει έχω ενα suzuki djebel 250 και θέλω να ατο δώσω να πάρω ένα Transalp. Υπάρχει αγγελία και στο car.gr
-
Δεν με ενδιαφερη.
Θελω να παω σε βεσπακι λογο υψους και βαρους της ΤΑ.
Βλεπεις τα χρονια περνανε και οι δυναμοις ελατωνονται.55.
Ειναι κριμα και η ΤΑ να μενει μεσα καλοκαιριατικα.
ισως καποιος διαβαση και την αγγελεια στο θελω να πουλησω, και να την παρη .Ευχαριστω παντως για την προταση.
-
Δεν με ενδιαφερη.
Θελω να παω σε βεσπακι λογο υψους και βαρους της ΤΑ.
Βλεπεις τα χρονια περνανε και οι δυναμοις ελατωνονται.55.
Ειναι κριμα και η ΤΑ να μενει μεσα καλοκαιριατικα.
ισως καποιος διαβαση και την αγγελεια στο θελω να πουλησω, και να την παρη .Ευχαριστω παντως για την προταση.
Φίλεμου μάλων εχασες την θερμη στην καρδια. Τα χρόνια είναι καλα και εγω εκει ειμαι αλλα θελω να καβαλω οχι να καθωμε..........
Ψηλα το κεφαλι και ελλα και καμια βολτα προς την ΚΡΗΤΗ.
-
Αληθεια λες κουμπαρε.Ισως πρεπει να κατεβω μια στην ιεραπρτρα και μια σε εσενα να αποτελιοσω της τσικουδες για να ερθω στα καλα μου.Βλεπεις εχω και τον αλλον τον κουμπαρο και καθε μερα αυτο μου λεει.
-
Αληθεια λες κουμπαρε.Ισως πρεπει να κατεβω μια στην ιεραπρτρα και μια σε εσενα να αποτελιοσω της τσικουδες για να ερθω στα καλα μου.Βλεπεις εχω και τον αλλον τον κουμπαρο και καθε μερα αυτο μου λεει.
Ότι είπαμε πέρσι ισχύει και φέτος :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Πριν χαλάση η ρακί
-
Είπαμε , μετα τα 50 έχουμε ωριμάσει λίγο :thumbup:, αλλά οχι και τόσο ωστε να πέσουμε απο το δέντρο :2hysterical:
-
Είπαμε , μετα τα 50 έχουμε ωριμάσει λίγο :thumbup:, αλλά οχι και τόσο ωστε να πέσουμε απο το δέντρο :2hysterical:
Σωστά ......χικ..στην υγεία μας
-
Οπως θα διαβασες στο αλλο ποστ...με ριμαξανε στο κλεψημο,2 φορες σε 40 μερες.
Σε ευχαριστω πολυ για το καλεσμα και εαν κατεβω θα σε ειδοποιησω αμεσως.
Της ρακες μου της κατεβαζω αβερτα,την μηχανη μου την εχω ακομα,την υγεια μου την εχω ακομα,την δευτερη κορη μου την αραβωνιαζω το Σαβατο(και μην πει κανεις σας οτι την ημερομηνια αυτη βουλιαξε ο Τιτανικος γιατι ειναι τα γενεθλια της) η οικογενεια μου ειναι αγαπημενη.
ΕΙΜΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΣ.(Καζατζακης)
-
Οπως θα διαβασες στο αλλο ποστ...με ριμαξανε στο κλεψημο,2 φορες σε 40 μερες.
Σε ευχαριστω πολυ για το καλεσμα και εαν κατεβω θα σε ειδοποιησω αμεσως.
Της ρακες μου της κατεβαζω αβερτα,την μηχανη μου την εχω ακομα,την υγεια μου την εχω ακομα,την δευτερη κορη μου την αραβωνιαζω το Σαβατο(και μην πει κανεις σας οτι την ημερομηνια αυτη βουλιαξε ο Τιτανικος γιατι ειναι τα γενεθλια της) η οικογενεια μου ειναι αγαπημενη.
ΕΙΜΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΣ.(Καζατζακης)
Φίλε
να χαίρεσαι την κόρη ,την οικογένεια και εσύ πάντα χαρούμενα νέα να έχεις.
-
Χρηστο ευχαριστω για της ευχες σου και τα καλα σου λογια.
Αυτα ειναι ο θησαυρος που δεν μπορουν να μας παρουν.
Ευχομαι ολα τα καλα σε εσενα και στην οικογενεια σου,και τραβα καμια ρακι και για εμενα.
-
Θελω να παω σε βεσπακι λογο υψους και βαρους της ΤΑ.
Μηπως τοτε σ ενδιαφερει αυτο;
http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/4195721/
-
δεν με ενδιαφερει καλε μου φιλε
οπωσ το παω το πραγμα σε λιγο ουτε σκουτερ δεν θα θελω
αρχισε και φωναζει η μεση και οι ωμοι
φενετε πως αρχισα να πληρωνω της μαγκες