Hellas Transalp Forum
Για το μοτοσακό! => ΤΑ600/650/700 => Ηλεκτρολογικά => Topic started by: Stoneman on Παρασκευή 13 Μάιος 2011, 21:25:18 μμ
-
8 Immobilizer system (HISS) XL650V models
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ
1. Το Immobilizer της Honda HISS (Honda Ignition Security System) τοποθετείται στο μοντέλο XL650V σαν μια αντικλεπτική συσκευή. Το σύστημα επιτρέπει στον κινητήρα να εκκινήσει μόνον εάν χρησιμοποιείται το σωστά δηλωμένο κλειδί στην προσπάθεια εκκίνησης.Το σύστημα αποτελείται από έναν πομπό που είναι ενσωματωμένος στο κλειδί, εναν δέκτη που είναι τοποθετημένος περιμετρικά του διακόπτη εκκίνησης, και την Μονάδα Ελέγχου Ανάφλεξης (ICU).
2. Oταν η ανάφλεξη τίθεται ΟΝ (θέση διακόπτου ING) η ICU στέλνει τάση μέσω του δέκτη στον πομπό.Ο πομπός με τη σειρά του στέλνει ενα κωδικοποιημένο σήμα πίσω μέσω του δέκτη στην ICU. Εαν το σήμα που εστάλει από τον πομπό ταιριάζει με το σήμα που βρίσκεται αποθηκευμένο στην μνήμη της ICU, το ενδεικτικό λαμπάκι στον πίνακα οργάνων ( με το σύμβολο του κλειδιού χαραγμένο επάνω) ανάβει για δύο δευτερόλεπτα, κατόπιν σβήνει, και η ICU επιτρέπει στον κινητήρα να εκκινήσει.Εάν το κωδικοποιημένο σήμα του κλειδιού δεν αναγνωριστεί, η υπάρχει κάποιο σφάλμα στο σύστημα, το λαμπάκι παραμένει αναμένο.Εάν το λαμπάκι παραμένει αναμένο, απευθυνθείτε στο κεφάλαιο Διάγνωσης βλαβών και οδηγό βλαβών παρακάτω. Παρομοίως εάν το λαμπάκι δεν ανάβει καθόλου.
3. Η ICU μπορεί να αποθηκεύσει κωδικούς μέχρι τεσσάρων κλειδιών. Τα κλειδιά πρέπει να φυλάσσονται ξεχωριστά (για παράδειγμα ποτέ στο ίδιο μπρελόκ) καθώς το να πησιάσει το ένα κλειδί το άλλο που χρησιμοποιείται στον διακόπτη μπορεί να προκαλέσει παρεμβολή στο σήμα του και ο κινητήρας να μην τιθεται σε λειτουργία. Το κλειδί διαθέτει ένα πομπό που μπορεί να πάθει ζημιά εάν πέσει η κτυπηθεί, υπερθερμανθεί, η βρεθεί κοντά σε μαγνήτη, η βυθιστεί στο νερό για μεγάλο χρονικό διάστημα. Εάν όλα τα κλειδιά χαθούν, η ICU πρέπει να αντικατασταθεί με καινούργια, άρα σιγουρευτείτε οτι έχετε τουλάχιστον ένα εφεδρικό κλειδί. Εάν προμηθευτείτε ένα νέο κλειδί αυτό πρέπει να δηλωθεί στο σύστημα πρίν η μοτοσυκλέτα τεθεί σε λειτουργία.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΊΑ ΔΗΛΩΣΗΣ ΚΛΕΙΔΙΟΥ
Πώς να δηλώσετε ένα καινούργιο κλειδί.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Για να το κάνετε αυτό χρειάζεστε τα εξής ειδικά κλειδιά της Honda : (07XMZ-MBW0100, 07YMZ-MCB0100 η τα 07XMZ-MBW0101, και 07MZ-0010100) που είναι ενα συστημα καλωδίων και ένας αντάπτορας που συνδέεται στον κονέκτορα της γεννήτριας που παράγει τον παλμό ανάφλεξης (Ignition Pulse Generator).Εάν δεν διαθέτετε το ανωτέρο εργαλείο η όλη διαδικασία πρέπει να γίνει σε εναν αντιπρόσωπο Honda.
4. Προμηθευτείτε ενα καινούργιο κλειδί απο εναν αντιπρόσωπο της Honda, και κατόπιν κόψτε το ωστε να ταιριάζει με το γνήσιο κλειδί.
5. Αφαιρέστε το τεπόζιτο και αποσυνδέστε τον διπολικό κονέκτορα της Ignition Pulse Generator. Συνδέστε τον κονέκτορα του ειδικού εργαλείου στην μεριά της ICU,και κατόπιν συνδέστε το κόκκινο καλώδιο του εργαλείου στο (+) της μπαταρίας και το πράσινο καλώδιο στο (-).
6. Γυρίστε τον διακόπτη στο ΟΝ χρησιμοποιώντας το9 γνήσιο κλειδί. Το λαμπάκι του Immobilizer θα ανάψει και θα παραμείνει αναμένο ( εάν μετά απο 10 δευτερόλεπτα αρχίσει να αναβοσβήνει τότε υπάρχει σφάλμα στο σύστημα, που πέρασε σε κατάσταση ανίχνευσης βλάβης, και το δείγμα των αναλαμπών που στέλνει θα πρέπει να συγκριθεί με τον κώδικα βλαβών που βρίσκεται στο διάγραμμα παρακάτω). Τώρα αποσυνδέουμε το κόκκινο καλώδιο από την μπαταρία και το αφήνουμε αποσυνδεδεμένο για τουλάχιστον 2 δευτερόλεπτα, και το επανασυνδέουμε. Το λαμπάκι πρέπει να ανάψει για 2 δευτερόλεπτα, μετά αρχίζει να αναβοσβήνει ξανά και ξανά 4 φορές. Αυτό δείχνει οτι το σύστημα βρίσκεται σε κατάσταση δήλωσης ( registration mode). Σε αυτό το σημείο οι δηλώσεις όλων των κλειδιών εκτός απο του κλειδιού που βρίσκεται εντός του διακόπτη εχουν διαγραφεί, έτσι εάν έχετε ενα άλλο εφεδρικό χωριστα από το καινούργιο που θέλετε να δηλώσετε, και αυτό θα πρέπει να δηλωθεί.
7. Γυρίστε τον διακόπτη σε θέση OFF και αφαιρέστε το γνήσιο κλειδί, τοποθετώντας το μακριά απο τον δέκτη.
8. Τοποθετείστε το καινούργιο κλειδί στην θέση του διακόπτη και στρέψτε το σε θέση ΟΝ. Το λαμπάκι θα πρέπει τώρα να ανάψει για 2 δευτερόλεπτα, μετά αχίζει να φλασάρει επανειλημμένα 4 φορές. Αυτό δείχνει οτι το καινούργιο κλειδί εχει δηλωθεί.Στρέψτε τον διακόπτη σε θέση OFF και αφαιρέστε το κλειδί.
9. Για να δηλώσετε οποιοδήποτε άλλο εφεδρικό κλειδί που έχει διαγραφεί, επαναλάβετε τα βήματα 7 και 8. Μέχρι 4 κλειδιά μπορούν να δηλωθούν.
10. Τελειώνοντας στρέψτε τον διακόπτη σε θέση OFF, αφαιρέστε το ειδικό εργαλείο και επανασυνδέστε τον κονέκτορα της Ignition Pulse Generator. Στρέψτε τον διακόπτη σε θέση ΟΝΝ χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε απο τα δηλωθέντα κλειδιά για να επαναφέρετε το σύστημα σε κανονική κατάσταση (normal mode).
11. Eλέγξτε οτι όλα τα δηλωθέντα κλειδιά θέτουν σε λειτουργία την μοτοσυκλέτα.
ΠΩΣ ΜΑ ΔΗΛΩΣΕΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΔΙΑΚΟΠΤΗ
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Για να το κάνετε αυτό χρειάζεστε τα εξής ειδικά κλειδιά της Honda : (07XMZ-MBW0100, 07YMZ-MCB0100 ) που είναι ενα συστημα καλωδίων και ένας αντάπτορας που συνδέεται στον κονέκτορα της γεννήτριας που παράγει τον παλμό ανάφλεξης (Ignition Pulse Generator).Εάν δεν διαθέτετε το ανωτέρο εργαλείο η όλη διαδικασία πρέπει να γίνει σε εναν αντιπρόσωπο Honda.
12. Προμηθευτείτε εναν καινούργιο διακόπτη και δύο (η περισσότερα) καινούργια κλειδιά (τα δύο δίνονται με την αγορά του διακόπτη).
13. Αφαιρέστε τον χαλασμένο διακόπτη αλλά κρατείστε τον δέκτη για να τον τοποθετήσετε με τον καινούργιο διακόπτη.
14. Αφαιρέστε το τεπόζιτο και αποσυνδέστε τον διπολικό κονέκτορα της Ignition Pulse Generator. Συνδέστε τον κονέκτορα του ειδικού εργαλείου στην μεριά της ICU,και κατόπιν συνδέστε το κόκκινο καλώδιο του εργαλείου στο (+) της μπαταρίας και το πράσινο καλώδιο στο (-).
15. Τοποθετείστε ένα από τα γνήσια δηλωμένα κλειδιά για τον χαλασμένο διακόπτη κοντά στον δέκτη.
16. Συνδέστε τον καινούργιο διακόπτη στον κονέκτορά του στην κεντρική καλωδίωση (πλεξούδα) αλλά κρατείστε τον μακριά από τον δέκτη. Θέστε τον καινούργιο διακόπτη ΟΝ με ένα απο τα καινούργια κλειδιά. Το λαμπάκι του Immobilizer πρέπει να ανάψει και να παραμείνει αναμένο, που σημαίνει οτι η ICU αναγνωρίζει το παλιό κλειδί που βρίσκεται δίπλα στον δέκτη ( εάν μετά απο 10 δευτερόλεπτα αρχίσει να αναβοσβήνει τότε υπάρχει σφάλμα στο σύστημα, που πέρασε σε κατάσταση ανίχνευσης βλάβης, και το δείγμα των αναλαμπών που στέλνει θα πρέπει να συγκριθεί με τον κώδικα βλαβών που βρίσκεται στο διάγραμμα παρακάτω). Τώρα αποσυνδέστε το κόκκινο καλώδιο απο το (+) της μπαταρίας , αφήστε το αποσυνδεδεμένο για τουλάχιστον 2 δευτερόλεπτα και κατόπιν επανασυνδέστε το. Το λαμπάκι θα πρέπει τώρα να ανάψει για 2 δευτερόλεπτα και μετά θα φλασάρει επανειλημμένα 4 φορές. Αυτό δείχνει οτι το σύστημα είναι σε κατάσταση δήλωσης (registration mode). Σε αυτό το σημείο οι δηλώσεις όλων των κλειδιών εκτός απο αυτού που βρίσκεται κοντά στον δέκτη εχουν διαγραφεί.
17. Γυρίστε τον διακόπτη σε θέση OFF και αφαιρέστε το κλειδί.
18. Τοποθετείστε τον καινούργιο διακόπτη και τον δέκτη επάνω του.
19. Εισάγετε το καινούργιο κλειδί στον διακόπτη και γυρίστε το σε θέση ΟΝ. Το λαμπάκι θα ανάψει για 2 δευτερόλεπτα, Και μετά θα φλασάρει επανειλημμένα 4 φορές. Αυτό δείχνει οτι το σύστημα εχει δηλώσει το καινούργιο κλειδί. Γυρίστε τον διακόπτη σε θέση OFF και αποσυνδέστε το κόκκινο καλώδιο του ειδικού εργαλείου απο το (+) της μπαταρίας.
20. Γυρίστε τον διακόπτη σε θέση OΝ με το καινούργιο κλειδί που μόλις δηλώσατε. Το λαμπάκι θα ανάψει για 2 δευτερόλεπτα και μετά θα σβήσει.
21. Γυρίστε τον διακόπτη σε θέση OFF και επανασυνδέστε το κόκκινο καλώδιο στο (+) της μπαταρίας.
22. Γυρίστε τον διακόπτη σε θέση OΝ με το καινούργιο κλειδί που μόλις δηλώσατε. Το λαμπάκι θα ανάψει και θα παραμείνει αναμένο. Τώρα αποσυνδέστε το κόκκινο καλώδιο από το (+) της μπαταρίας, αφήστε το αποσυνδεδεμένο για το λιγότερο 2 δευτερόλεπτα και επανασυνδέστε το και πάλι. Το λαμπάκι θα ανάψει για 2 δευτερόλεπτα, Και μετά θα φλασάρει επανειλημμένα 4 φορές. Αυτό δείχνει οτι το σύστημα είναι σε κατάσταση δήλωσης. Σε αυτό το σημείο οι δηλώσεις όλων των παλιών κλειδιών (του χαλασμένου διακόπτη) εχουν διαγραφεί.
23. Γυρίστε τον διακόπτη σε θέση OFF και αφαιρέστε το κλειδί, τοποθετώντας το μακριά απο τον δέκτη.
24. Τοποθετείστε το δεύτερο καινούργιο μη δηλωμένο κλειδί και γυρίστε τον διακόπτη σε θέση OΝ. Το λαμπάκι θα ανάψει για 2 δευτερόλεπτα, Και μετά θα φλασάρει επανειλημμένα 4 φορές. Αυτό δείχνει οτι το δεύτερο καινούργιο κλειδί δηλώθηκε στο σύστημα. Γυρίστε τον διακόπτη σε θέση OFF και αφαιρέστε το κλειδί.
25. Για να δηλώσετε οποιοδήποτε άλλο εφεδρικό κλειδί, επαναλάβετε τα βήματα 23, και 24. Μέχρι 4 κλειδιά μπορούν να δηλωθούν.
26. Τελειώνοντας στρέψτε τον διακόπτη σε θέση OFF, αφαιρέστε το ειδικό εργαλείο και επανασυνδέστε τον κονέκτορα της Ignition Pulse Generator. Στρέψτε τον διακόπτη σε θέση ΟΝ χρησιμοποιώντας οποιοδήποτε απο τα δηλωθέντα κλειδιά για να επαναφέρετε το σύστημα σε κανονική κατάσταση (normal mode).
27. Eλέγξτε οτι όλα τα δηλωθέντα κλειδιά θέτουν σε λειτουργία την μοτοσυκλέτα.
ΠΩΣ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ICU
28. Προμηθευτείτε μια καινούργια ICU μαζί με 2 η παραπάνω καινούργια κλειδιά. Τοποθετείστε την καινούργια ICU. Κόψτε τα καινούργια κλειδιά ωστε να ταιριάζουν με το γνήσιο κλειδί.
29. Θέστε τον διακόπτη σε θέση ΟΝ με το καινούργιο κλειδί. Το λαμπάκι θα ανάψει για 2 δευτερόλεπτα, Και μετά θα φλασάρει επανειλημμένα 4 φορές. Αυτό δείχνει οτι το καινούργιο κλειδί δηλώθηκε στο σύστημα.( εάν μετά απο 10 δευτερόλεπτα αρχίσει να αναβοσβήνει τότε υπάρχει σφάλμα στο σύστημα, που πέρασε σε κατάσταση ανίχνευσης βλάβης, και το δείγμα των αναλαμπών που στέλνει θα πρέπει να συγκριθεί με τον κώδικα βλαβών που βρίσκεται στο διάγραμμα παρακάτω).
30. Γυρίστε τον διακόπτη σε θέση OFF και αφαιρέστε το κλειδί.
31. Τοποθετείστε το δεύτερο καινούργιο μη δηλωμένο κλειδί και γυρίστε τον διακόπτη σε θέση OΝ. Το λαμπάκι θα ανάψει για 2 δευτερόλεπτα, Και μετά θα φλασάρει επανειλημμένα 4 φορές. Αυτό δείχνει οτι το δεύτερο καινούργιο κλειδί δηλώθηκε στο σύστημα.
32. Γυρίστε τον διακόπτη σε θέση OFF και αφαιρέστε το κλειδί.
33. Η καινούργια ICU θα αναγνωρίσει μόνον δύο καινούργια κλειδιά σε αυτό το στάδιο. Εάν έχετε ένα τρίτο κλειδί να δηλώσετε, επιστρέψτεστα βήματα 4 εως 10 για να το δηλώσετε, χρησιμοποιώντας το ειδικό εργαλείο.
34. Eλέγξτε οτι τα δηλωθέντα κλειδιά θέτουν σε λειτουργία την μοτοσυκλέτα.
ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΒΛΑΒΩΝ
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Για να μπείτε σε κατάσταση διάγνωσης βλαβών χρειάζεστε τα εξής ειδικά κλειδιά της Honda : (07XMZ-MBW0100, 07YMZ-MCB0100 η τα 07XMZ-MBW0101, και 07MZ-0010100) που είναι ενα συστημα καλωδίων και ένας αντάπτορας που συνδέεται στον κονέκτορα της γεννήτριας που παράγει τον παλμό ανάφλεξης (Ignition Pulse Generator).Εάν δεν διαθέτετε το ανωτέρο εργαλείο η όλη διαδικασία πρέπει να γίνει σε εναν αντιπρόσωπο Honda.
35. Υπάρχουν δύο καταστάσεις διάγνωσης βλαβών, μια για προβλήματα (βλάβες) κατά την κανονική χρήση, και μια για προβλήματα (βλάβες) που εμφανίζονται κατά την δήλωση νέου κλειδιού. Προσέξτε να αναφέρεστε στον σωστό πίνακα οταν συγκρίνετε τον κώδικα βλαβών με τις αναλαμπές απο το λαμπάκι.
36. Εάν το λαμπάκι είναι αναμένο και παραμένει αναμένο κατά την κανονική λειτουργία , αφαιρέστε το τεπόζιτο και αποσυνδέστε τον διπολικό κονέκτορα της Ignition Pulse Generator. Συνδέστε τον κονέκτορα του ειδικού εργαλείου στην μεριά της ICU,και κατόπιν συνδέστε το κόκκινο καλώδιο του εργαλείου στο (+) της μπαταρίας και το πράσινο καλώδιο στο (-).
37. Θέστε τον διακόπτη σε θέση ΟΝ. Το λαμπάκι ανάβει για 10 δευτερόλεπτα , και μετά φλασάρει. Αυτό σημαίνει οτι εχουμε μπεί σε κατάσταση διάγνωσης βλαβών, και η αλληλουχία των φλασαρισμάτων υποδεικνύει την βλάβη που έχει παρουσιαστεί. Η αλληλουχία επαναλαμβάνεται διαρκώς. Συγκρίνετε την αλληλουχία με τους κώδικες βλαβών που φαίνονται στον παρακάτω πίνακα, αφού σιγουρευτείτε οτι αναφέρεστε στον σωστό πίνακα. Εάν το λαμπάκι παραμένει αναμένο μετά απο 10 δευτερόλεπτα και δεν φλασάρει, δεν υπάρχει βλάβη στο σύστημα.
Στην φωτό παρουσιάζεται ο πίνακας :
(https://www.dropbox.com/s/zii6rdozlyf6q0i/TABLE.jpg?raw=1)
Το HISS είναι λίγο παρεξηγημένο και ακούγονται πολλά για τα ''κόλπα'' του, ελπίζω να βοήθησα με αυτή την δουλειά να λυθούν αρκετές απορίες.
ΥΓ: Πληροφορίες για το πώς να φτιάξετε το ειδικό εργαλείο θα βρείτε εδώ:
http://www.motorcycle.in.th/filemgmt_data/files/Honda-HISS-Key-tool.pdf
-
Eισαι αρχηγος! :eusa_clap:
Ευχαριστω!
-
Νάσαι καλά φίλε Κώστα, αυτό λέγεται αλληλοβοήθεια, ο καθένας με τον τρόπο του, αν δεν άλλαζες εσύ ρουλεμάν δεν θα το επιχειρούσα ποτέ.
Το μόνο που μου έχει αφήσει μια απορία σε σχέση με το παραπάνω κείμενο είναι η συνεχής επανάλειψη του ''Μέχρι 4 κλειδιά μπορούν να δηλωθούν.'' Είναι αυτό που έγραψα στο άλλο θέμα, τι εννοεί ο καλλιτέχνης? συνολικά για μία συγκεκριμένη ICU η κάθε φορά που διαγράφεις την μνήμη της [αλλά διατηρώντας στη μνήμη το κλειδί που είναι στον διακόπτη] μπορείς να δηλώσεις άλλα τρια κλειδιά?
-
Ναι. Η "μνημη" της χωραει συνολικα 4 κωδικους κλειδιων
Μαλιστα.... οποτε απο οσο καταλαβαινω, στην ουσια δε προγραμματιζεις το κλειδι (ή αντιγραφεις το παλιο σε ενα νεο) αλλα στην ουσια το δηλωνεις στην ICU. Αρα ενας κλειδαρας δε μπορει να στο κανει... ασε που πρεπει να σηκωσεις ντεποζιτο.... Για αυτο και αν τα χασεις ολα αλλαζεις και ολη την ICU...
-
Ναι, και αν παρατηρήσεις την λειτουργία του ''δέκτη'' στην ουσία είναι ενας πομποδέκτης αν επιτρέπεται η σύγκριση, δηλαδή οταν βάλουμε το κλειδί και το στρέψουμε στη θέση ΟΝ στέλνει εναν παλμό η ICU στον υποτιθέμενο δέκτη που όμως αυτή τη στιγμή εκπέμπει ... [βλέπε ενεργοποίηση παθητικού κυκλώματος στο κλειδί που συζητούσαμε .......,] και αφού με τον εκπεμπόμενο παλμό ενεργοποιήσει το κλειδί-πομπό , γυρίζει σε λειτουργία δέκτου και συγκρίνει το σήμα που θα λάβει.
Το ζουμί είναι εδώ: Το ότι <<Η μνήμη της χωράει συνολικά 4 κωδικούς κλειδιών>> σημαίνει οτι οι ''δηλώσεις'' που μπορείς να κάνεις είναι μεχρι τέσσερις? Η σημαίνει οτι κάθε φορά που διαγράφεις απο τη μνήμη κάποιο αριθμό κλειδιών διατηρώντας το ένα που βρίσκεται στον διακόπτη μπορεις να δηλώσεις άλλα τρια? Ιδού η απορία.
Στο Owners Manual γράφει ακριβώς:
Εως και 4 κλειδιά μπορούν να καταχωρηθούν ωστε να αναγνωρίζονται απο το σύστημα ακινητοποίησης .[ εννοεί ταυτόχρονα κατ' εμέ] ..... Η ICU πρέπει να αντικατασταθεί αν χάσετε όλα τα κλειδιά !! Γιατί? Δεν βγαίνουν κλειδιά με το ταμπελάκι? Τι ρόλο παίζει τότε το ταμπελάκι??
-
μηπως θα μπορουσε καποιος να ανεβασει μια φωτο που βρίσκεται ο διπολικός κονέκτορας της Ignition Pulse Generator της ICU στο transalp 650v.
ευχαριστώ
-
Αυτό βοηθάει?
(https://www.dropbox.com/s/qrria7gnduhe535/PulseGeneratorWire_zps6edd0195.jpg?raw=1)
-
είσαι θεός, βοηθάει και με το παραπάνω φίλε μου.
Ευχαριστώ πολύ!
-
Μωρε μπραβο τεχνολογια για μοτο του 2000...
-
Μωρε μπραβο τεχνολογια για μοτο του 2000...
Mη το γελάς , διάβασε εδώ για τους κωδικούς διάγνωσης βλαβών ...
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,16889.0.html
-
Mη το γελάς , διάβασε εδώ για τους κωδικούς διάγνωσης βλαβών ...
http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,16889.0.html
Δεν το λέω ειρωνικά. ειναι απάντηση ειρωνια για τους χιλιαδες ελληνες αντιχοντακηδες που λενε τα χοντα εχουν απαρχαιωμενη τεχνολογια...
-
Δεν ξέρω πολλά απο μηχανάκια, αλλά κατά τα φαινόμενα η Χόντα μας κατα καιρούς πετάει κάτι πρωτοποριακό/διαφορετικό σαν μοντέλο, πχ σαν την Transalp , που στην εποχή της δεν υπήρχε δικύλινδρο, 600αρι, ον-οφ, που τα κάνει όλα στον μέσο όρο, και μετά αράζει στην επιτυχία της και αναμασάει τα ίδια κ τα ίδια.
Η Transalp ήταν κ είναι μια κατηγορία μοτοσυκλέτας απο μόνη της.
Πιστεύω οτι η δεύτερη γενιά της 650 έπρεπε να ηταν με ψεκασμό, 16βάλβιδη με 10 έστω αλογάκια παραπάνω, μια 6η κ με τα φανταστικά φρένα της 700. Αν μάλιστα είχε και λίγο πιο προσεγμένες αναρτήσεις , ποιός θα αγόραζε V-strom?
Aργησε να το κάνει και έχασε κόσμο.
-
Εχω μια σοβαρη απορια,αγορασα πριν απο 6 μηνες ενα 650 του 2001 και εχω μονο ενα κλειδι ,υπαρχει καποιος τροπος να δω εαν μπορω να δηλωσω και αλλο κλειδι στην μνημη ή εαν εχουν ηδη δηλωθει τα 4 κλειδια?
-
Γιάννη είμαι της άποψης οτι μπορείς να δηλώσεις μέχρι 4 κλειδιά ταυτόχρονα.
Απλά μετά τα τέσσερα πρέπει να διαγραφεί ενα παλιό για να εγγραφει το νεότερο.
Μου φαίνεται κουφό , αν κάποιος είχε την ατυχία να χάσει 4 κλειδιά να έπρεπε να αλλάξει και την ICU.
Γνώμη μου.
-
να ρωτησω και κατι ακομα μονο σε honda φανταζομαι μπορουν να μου φτιαξουν κλειδι?
-
εξουσιοδοτημενο της honda
-
Νομιζω οτι εχουν ενα τροπο να ξυπνανε τα κλειδια που εχουμε και δεν δουλευουν...Οταν αυτο δεν ειναι εφικτο, η οταν κοβουμε ενα νεο κλειδι, τα παμε ολα μαζι στην αντιπροσωπεια, τα σβηνουν ολα και τα επαναπρογραμματιζουν ολα (νεα-παλια) απο την αρχη με το κωδικο που εχουν στις βασεις δεδομενων...Αυτα με τα honda , σε ΤΑ και VARA το εχω κανει ..
Εγκυκλοπεδικα τωρα, Σε BMW παραγγελνεις απο μαμα Γερμανια με το serial number τις μοτο (μεσω της ελληνικης αντιπροσωπειας ) και σου ερχεται σπιτι το κλειδακι, ετοιμο , προγραμματισμενο και πληρως λειτουργικο....
-
Λοιπόν μίλησα σήμερα με ένα εξουσιοδοτημένο Honda και η διαδικασία είναι η εξής. Παραγγέλνουν κλειδί πηγαίνω με την μηχανή κόβουν το αντικλείδι και μετά το προγραμματιζουν κόστος 35EUR ,τώρα αν έχουν δηλωθεί ήδη 4 κλειδιά δεν μπορούν να δηλώσουν άλλο ούτε να διαγράψουν προηγούμενο
-
Λοιπόν μίλησα σήμερα με ένα εξουσιοδοτημένο Honda και η διαδικασία είναι η εξής. Παραγγέλνουν κλειδί πηγαίνω με την μηχανή κόβουν το αντικλείδι και μετά το προγραμματιζουν κόστος 35EUR ,τώρα αν έχουν δηλωθεί ήδη 4 κλειδιά δεν μπορούν να δηλώσουν άλλο ούτε να διαγράψουν προηγούμενο
Αν είναι 35 ευρώ είναι πολύ καλά!
Εγώ έκανα την εξής κουταμάρα (αν δεν πάθεις πως θα μάθεις;): Δεν είχα ιδέα ότι το ΤΑ είχε τέτοιο σύστημα στο κλειδί και το συμπεριφερόμουν σαν ένα απλό κλειδί, το είχα με το κλειδί του αυτοκινήτου που ήταν και αυτό παλιό και απλό και όποτε ξεχνούσα τα κλειδιά έλεγα στη γυναίκα και μου τα πετούσε από το μπαλκόνι του δευτέρου. Έτσι κάποια στιγμή ξεκόλλησε το σηματάκι της Honda (που μέσα έχει τον πομπό) αλλά δεν έδωσα και ιδιαίτερη σημασία μιας και τη μηχανή την είχα παροπλισμένη. Όταν ήρθε ο καιρός να τη βγάλω ούτε γκουκ ούτε μουκ, το κλειδί δεν έσβηνε με τίποτα. Ανοίγω υπολογιστή, googlάρω και πέφτω πάνω στο φόρουμ (ήταν η πρώτη μου επαφή με το φόρουμ). Έριξα ένα 5ωρο διάβασμα και κατάλαβα τι είχε συμβεί. Τώρα έχω το δεύτερο κλειδί και ούτε καν μου πέρασε από το μυαλό να βγάλω άλλο γιατί νόμιζα θα δώσω κανένα 200άρι ευρώ αλλά αν είναι μόνο τόσα θα το προχωρήσω το θέμα. Βέβαια στην ακριτική Αλεξανδρούπολη ο αντιπρόσωπος πετάει χαρταετό κι έτσι πρέπει να ψάξω αλλού!
-
Παιδιά δοκίμασα να κάνω το Honda tool όπως φένεται στην φωτο με αντίσταση 100ohm 1 watt (http://i63.tinypic.com/mtxvtv.jpg)
το σύνδεσα στην φίσα (http://i65.tinypic.com/2qn8pkl.jpg)
το (-) στο άσπρο καλώδιο της φίσας και το (+) στο κίτρινιο-άσπρο, άνοιξα διακόπτη και το φωτάκι με το κλειδί έμεινε αναμμένο...έβγαλα τον (+) crocodile για 5 sec ξαναέβαλα αλλά τπτ(το δοκίμασα πολλές φορές)...παραμένει αναμένο... :-\...
το έχει δοκιμάσει κάποιος για να με βοηθήσει αν μπορεί...ΤΑ 650 01'
Ευχαριστώ!
-
Ακολούθησες τις οδηγίες στο ποστ του Stoneman από πάνω;
Με ένα πολύ γρήγορο πέρασμα βλέπω ότι το λαμπάκι μένει αναμμένο αν δεν εντοπιστούν βλάβες, αναβοσβήνει μόνο αν υπάρχει βλάβη και ανάλογα με τα φλασαρίσματα βλέπεις τι βλάβη έχεις.
Τι θέλεις ακριβώς να κάνεις;
-
Ακολούθησες τις οδηγίες στο ποστ του Stoneman από πάνω;
Με ένα πολύ γρήγορο πέρασμα βλέπω ότι το λαμπάκι μένει αναμμένο αν δεν εντοπιστούν βλάβες, αναβοσβήνει μόνο αν υπάρχει βλάβη και ανάλογα με τα φλασαρίσματα βλέπεις τι βλάβη έχεις.
Τι θέλεις ακριβώς να κάνεις;
Ναι ακολούθησα τις οδηγίες του Stoneman, θέλω να προγραμματίσω 2 νέα κλειδιά εννοείται πως έχω ένα που λειτουργεί κανονικά.
-
Η ίδια διαδικασία φανταζομε ισχύει και για το Varadero
-
Εχει κ εδώ την διαδικασία http://www.deauvillevrienden.be/docs/HISS-immobilizer.pdf στην σελίδα 13.
-
Εχει κ εδώ την διαδικασία http://www.deauvillevrienden.be/docs/HISS-immobilizer.pdf στην σελίδα 13.
Σε ευχαριστώ stone man.....πρόσθεσα και ασφάλεια 10 A στα καλωδια...ξαναεκανα την διαδικασία αλλά κανένα αποτέλεσμα. ....το φωτάκι μένει αναμενο ...Κ δεν γίνεται τπτ...
-
Σε ευχαριστώ stone man.....πρόσθεσα και ασφάλεια 10 A στα καλωδια...ξαναεκανα την διαδικασία αλλά κανένα αποτέλεσμα. ....το φωτάκι μένει αναμενο ...Κ δεν γίνεται τπτ...
Έχεις π.μ.
-
Σε ευχαριστώ stone man.....πρόσθεσα και ασφάλεια 10 A στα καλωδια...ξαναεκανα την διαδικασία αλλά κανένα αποτέλεσμα. ....το φωτάκι μένει αναμενο ...Κ δεν γίνεται τπτ...
Η ασφάλεια δεν θα βοηθήσει σε κάτι πέρα από το να τραβάς εκείνη αντί για τον πόλο. Στο σάιτ όπου είχα εντοπίσει πρώτη φορά το καλώδιο νομίζω ότι έγραφε κάποιος με το ίδιο πρόβλημα και τελικά χρησιμοποίησε αντίσταση μικρότερων Ohm. Δεν ξέρω αν κατέληξε κάπου όμως. Δεν στο προτείνω γιατί δεν ξέρω που πάνε οι τάσεις που δίνεις από τη μπαταρία και τι ζημιές είναι πιθανό να προκληθούν στην ECU.
-
Καλημερα λογω ωρας που γραφω..... Επειδη εδω μεσα ειστε κορυφη και με εχετε ανοιξει τα ματια σε παρα πολλα και κατηργησα τον μαστορα και τα κανω ολα μονος θα ηθελα να ρωτησω κατι..... Εχω το 650 2001 μοντελο και με εσπασε το κλειδι.... παρηγγειλα ενα αλλο γνησιο HONDA για να κανω τραμπα τον αισθητηρα... Η ερωτηση ειναι οτι οταν το παρω θελει να παω σε κλειδαρα να το λιμαρει και να το κανει σαν αυτο που χα ή το σχεδιο ειναι ιδιο σε ολα τα μοτορια απλα αλλαζει η κωδικοποιηση? Καταφερα και εβγαλα ενα προχειρο κλειδι οπου ακουμπαω το σπασμενο με την πλευρα του αισθητηρα και το βαζω μπρος αλλα τωρα δεν παιρνει... δεν σβηνει το λαμπακι μετα απο σερβις που του εκανα.... φιλτρο αερα μπουζια λαδια αλλαγη αντιψυκτικου.... πρωτη φορα με το κανει αυτο μετα απο σερβις... υπαρχει περιπτωση να φταιει κατι αλλο? Σας ευχαριστω πολυ εκ των προτερων για ολα γενικα αλλα και για την πιθανη απαντηση που θα με δωσετε.... :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
-
Το κλειδί αν είναι γνήσιο κ έχεις δώσει τα νούμερά του πιθανόν να ταιριάζει χωρίς να το ''φτιάξει'' κλειδαράς.
Ομως υπάρχουν κ κλειδαράδες που μπορούν να φτιάξουν κ το ηλεκτρικό κομμάτι της δουλειάς.
Το οτι δεν σβήνει το λαμπάκι δεν φταίει το σερβις.
Εχεις ενα μονο κλειδί? κ αυτό εσπασε?
Δοκίμασες να το βαλεις μπροστά με το ''μαγικό'' κόλπο?
Δλδ , γυρνάς κλειδί να αναψουν τα λαμπάκια ,( εχεις βαλει το παλιό φυσικά σε σημείο που να το ''διαβαζει'' η κεραία του HISS) , Πατάς το Killswitch .
Μετά πατας το μπουτον της μίζας συνεχώς κ κλείνεις το Killswitch.
Λογικά θα πάρει κ το πράσινο λαμπάκι του HISS θα σβήσει λίγα δευτερόλεπτα μετά.
Αν κ πάλι δεν , τότε η εχει σβήσει ο κωδικός του κλειδιού απο την ηλέκτρονική
η κάποιο καλώδιο του HΙSS εχει κοπεί,
η έχεις πρόβλημα με τον αισθητήρα στροφάλου.
-
Ναι εχω ενα γνησιο σπασμενο το οποιο το ακουμπαω με το προχειρο που εβγαλα χωρις αισθητηρα..... αυριο θα κανω ακριβως αυτο το κολπο που με λες και θα ενημερωσω..... τωρα αν δεν παρει οπως με ειπες Stoneman θα ψαχτω για αυτα που με ειπες..... πρωτα τσεκ τα καλωδια μπας και εχω θεμα εκει και μετα τα αλλα..... θα βγαλω και μια την μπαταρια μπας και αν και δεν νομιζω και βλεπουμε βημα βημα... Σε ευχαριστω πολυ για την αμεση απαντρηση...
-
Λοιπον Stoneman αμα σε πω θα με δειρεις.... εκανα τσεκ το καλωδιο που με ειπες και μαλλον οπως ειχα βγαλει το ρεζερβουαρ αποσυνδεσα την φισα που δινει το σκασιμο.... εκανα πρωτα το κολπο που με ειπες αλλα φυσικα δεν πηρε μπρος αφου δεν υπηρχε καλωδιο.... οποτε ελεγξα την ενωση και φυσικα ηταν βγαλμενο.... παρατηρησα πολυ μαυριλα σαν γρασο λαδια κατι τετοιο.... πηρα σπρευ επαφων να το καθαρισω.... το ενωσα και εσκασε με την μια η κυρία μου και ενθουσιαστηκα γιατι μαυρες σκεψεις περασαν απο το μυαλο μου.... τελικα ολα καλα ολα ανθηρα.... ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ εισαι ΚΟΡΥΦΗ....τωρα γεμισμα το μοτορι και βουρ για παραλια χωμα πετρα και ψαροντουφεκα.... τωρα ενα τσεκ τα pilot screws για το μειγμα μετα απο βολτιτσα και πενα ειμαστε.... Ευχαριστω και παλι....
-
Επειδη το λινκ για το πως να φτιαξουμε το καλωδιο δεν δουλευει υπαρχει καποιο αλλο λινκ?
Επισης το θετικο της μπαταριας σε πιο pin του κονεκτορα το συνδεουμε τι χρωμα καλωδιο εχει απο τη μερια της μηχανης ? Η δεν πεζει ρολο?
-
Κάνε μια ψαχτική στο νετ σαν : Honda-HISS-Key-tool θα σου βγέλει ενα σωρό αποτελέσματα .
και ρίξε κ μια ματιά εδώ: https://www.team-bhp.com/forum/superbikes-imports/145900-diy-honda-hiss-key-programming.html
-
Το ειχα δει και αυτο το λινκ αλλα επισης δεν γραφει που παει το + της μπαταριας στην κοκκινη φυσα
-
Για δες εδώ στο 1:41
https://www.youtube.com/watch?v=iGWk5oTD6G4
Aκόμα στο hondahornet.org.uk δείχνει την σύνδεση αλλά δεν ξέρω αν τα χρώματα των καλωδίων ταιριάζουν.
http://www.hondahornet.org.uk/messageboard/viewtopic.php?f=72&t=24218
Για να πώ την αλήθεια δεν έχω ασχοληθεί με τα κλειδιά . Δεν είχα ποτέ πρόβλημα ,
εκτός απο μια στο τόσο που το Hiss έκανε τα δικά του.