ωραιοι!
χρειαστηκε πολλη πιεση απο την μεριά σου για να το καταφερεις ?
Οχι πολυ, απ'αυτους αγορασα τα δυο αυτοκινητα που αγορασα καινουργια, το Golf GTI MkIV το 1998 και το Golf GTI MkV Edition 30 το 2007. Εχω δε φτιαξει καλες σχεσεις με την ωραια Lisa Chambers που ειναι στο σερβις reception (και που παρεπιπτοντως με εχει εκπληξει με τις τεχνικες γνωσεις της
), οποτε με λιγη κουβεντα η δουλεια εγινε
Και για το ευχαριστω περασα το αυτοκινητο και ΚΤΕΟ οσο ητανε εκει και της εδωσα και ενα καλο μπουκαλι κρασι απ'αυτα που φερνω απο Γαλλια. Ειπαμε, χρειαζεται "δημοσιες σχεσεις"
[offtopic]
Και ακουστε κι'αυτο. Οταν πηγα να το παρω το περασμενο Σαββατο μου λεει η Lisa "μηπως θαθελες να οδηγησεις το καινουργιο GTI Mk7 εφ'οσον εισαι εδω?" Εγω "Μμμ, να σκεφτω λιγο, οκ φερτο"
Αν και το ΜκVI δεν μου αρεσε εμφανισιακα σε σχεση με το V (πισω φωτα, πιο "τετραγωνο" σαν το IV κλπ), το MkVII εχει αυτες τις πινελιες που το ξανακανουν ομορφο. Το πηρα για περιπου 45', τωρα πια βγαζει 220PS και με ενα performance option βγαζει 230PS με επισης μεγαλυτερα φρενα και slip differential. Και τα δυο εχουνε ομως ροπη 350Nm, περισοτερη απο το δικο μου που εχει 230PS/300Nm και αυτο φαινεται αμεσως. Επισης η αναρτηση αν και πολυ σωστη ειναι αρκετα ανετη, σαφως πιο ανετη απο το special edition δικο μου που ειναι χαμηλοτερο κατα 15χλ και εχει σκληροτερα ελατηρια και παχυτερες αντιστρεπτικες. Ο δε κινητηρας κανει πολυ ωραιο θορυβο πανω απο τις 4000σαλ που ακουγεται σπορτιβικα στην καμπινα, αυτο ισως να ειναι too much για GT χρηση. Γενικα οι εντυπωσεις ητανε πολυ θετικες, ολα τα Golf GTI απο το MkV και μετα ειναι πολυ καλοστημενα, εχουν αυτον τον πολυ ελαστικο, δυνατο και αθραυστο TFSI κινητηρα, ειναι αρκετα ραφιναρισμενα για καθημερινη χρηση/ταξιδια και επιτρεπουν στον enthusiast να κανει πλακα σε (κουλο)πορσικα σε στροφιλικια ή πιστα
Τι δεν μου αρεσε? Φυσικα το ημι-αυτοματο DSG
Το αυτοκινητο που οδηγησα το ειχε και οπως και οταν το ειχα δοκιμασει το 2007, no thanks
Σε νορμαλ setting ανεβαζει πολυ αργα, σε sport mode ανεβαζει πολυ γρηγορα και overwriting με τα paddles στο τιμονι ειναι επισης no good: οδηγεις γρηγορα, ανεβαζεις σε ψηλες σαλ και διαπιστωσεις οτι το αυτοματο εχει επισης ανεβασει αλλη μια και σε κρεμαει
Και γενικα αφου παιζεις λιγο με τα paddles μετα εγκαταλειπεις και το αυτοματο κανει τα δικα του. Και αυτα οταν το manual ειναι απλα φανταστικο 6χυτο κιβωτιο με πολυ μικρες σπορτιβικες διαδρομες. Απορω που καποιοι παιρνουν τετοιο κιβωτιο ακομα και σε Porsche, ιεροσυλια if you ask me..
[/offtopic]