Hellas Transalp Forum

Στάξιμο απο αντλία νερού.

sheldon cooper · 42803

Offline sheldon cooper

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 9
on: Τετάρτη 08 Απρίλιος 2015, 17:48:16 μμ
Καλησπέρα.

Παρατήρησα οτι χάνω νερό απο την αντλία και συγκεκριμένα, απο εκείνη την τρύπα που έχει απο κάτω για να φέυγει το νερό σε περίπτωση που κατι έχει γίνει μέσα. Δεν μπορώ να βρω ένα μαγαζί που να πουλάει όλες τις φλάτζες και o ring που χρειάζεται και δεν ξέρψ αν είναι φρόνιμο να την οδηγήσω έτσι και παλι γιατι απο ότι διάβασα στο μανιουαλ υπάρχει περίπτωση να μπερδέψει τα νερα με τα λάδια?

Για πείτε καμια ιδέα :).
Ευχαριστώ.



Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #1 on: Πέμπτη 09 Απρίλιος 2015, 19:14:56 μμ
Καλησπέρα.
Είχα το ίδιο πρόβλημα που έχεις.
Πρώτα πρέπει να βεβαιωθείς ότι πραγματικά χάνει από την οπή που βρίσκεται κάτω από την αντλία.
Υπάρχει πιθανότητα να χάνει από την φλάντζα που στεγανοποιεί τα δυο τμήματα της αντλίας ή κάποια από τις βίδες έχει λασκάρει και επιτρέπει την έξοδο του παραφλού. Αν τελικά ευθύνεται η αντλία τότε έχεις μόνο μια λύση προμήθεια καινούριας ή μεταχειρισμένης. Το κόστος κυμαίνεται από 30 ευρώ (μεταχειρισμένη με αμφιβολία για το πόσο θα κρατήσει) έως 150 ευρώ για αγορά καινούριας η οποία σίγουρα θα είναι εγγυημένη. Προσωπικά προμηθεύτηκα μια μεταχειρισμένη και μέχρι σήμερα δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα. Στο διάστημα που έψαχνα ανταλλακτικό έβαλα μια κοντή βίδα άλλεν και έκλεισα την οπή για να μην τρέχει παραφλού. Για να μπερδέψει λάδια και νερά θα πρέπει και οι τσιμούχες του λαδιού (έχει 2) να έχουν καταστραφεί λίγο δύσκολο γιατί θα είχες και λάδια να τρέχουν από την οπή. Ακόμα είναι πολύ δύσκολο να γίνει αυτό γιατί υπάρχει ένας άξονας με αρκετά μεγάλο στο μήκος ρουλεμάν που μεταδίδει την κίνηση από το κιβώτιο στην φτερωτή της αντλίας. Είχα στον νου μου ότι μπορεί να μπερδέψει νερά-λάδια και κάθε φορά που τελείωνα μια διαδρομή έκανα έλεγχο στα λάδια. Ποτέ όμως όσο είχα απλά την βίδα δεν έκανα ταξίδι πάνω από 150 χλμ. Το ότι όμως είχα χρόνο να ψάξω για το ανταλλακτικό μου έδωσε 2 μήνες κυκλοφορίας μέχρι να το βρω σε καλή τιμή.



Offline jiannhs

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 132
Reply #2 on: Πέμπτη 09 Απρίλιος 2015, 20:15:37 μμ
και εγώ με τα 600 έχω το ίδιο πρόβλημα άρχισε πριν ένα χρόνο να δακρύζει από την μικρή τρυπα που έχει από κάτω αυτό κράτησε όλο το καλοκαίρι από φθινόπωρο σταμάτησε μεχτί και τώρα δεν έχει χάσει καθόλου



Offline black600

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 367
Reply #3 on: Παρασκευή 10 Απρίλιος 2015, 00:32:43 πμ
αλλαζεις και τις 2 φλατζες αφου θα λυσεις που θα λυσεις και θα ισυχασει το κεφαλι σου....βρισκεις και αφτερ εξω σε μαγαζια με ορινγκ..... ;)



Offline sheldon cooper

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 9
Reply #4 on: Παρασκευή 10 Απρίλιος 2015, 15:17:07 μμ
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις.
Αγόρασα τις φλάτζες και τα ορινγκ, περιμένω να έρθουν και θα ενημερώσω το θρέντ με φωτό και λοιπά.



Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #5 on: Παρασκευή 10 Απρίλιος 2015, 23:33:14 μμ
Τι φλάτζες να αλλάξει ρε black? Αντλία νερού θέλει ο άνθρωπος όχι φλάζτες. Η φλάτζα που τα έχει παίξει είναι πίσω από την φτερωτή και δεν αλλάζει γιατί η φτερωτή τοποθετείται πρεσσαριστά από την Honda.



Online Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #6 on: Σάββατο 11 Απρίλιος 2015, 08:23:01 πμ
Διαβάζοντας σχεδόν όλα τα σχετικά θέματα με την αντλία νερού έχω μια απορία.

Μη γνωρίζοντας και πολλά απο μηχανουργεία κλπ , υπάρχει δυνατότητα να διαιρεθεί η αντλία και στο σημείο που καταστρέφεται η στεγανότητά της να διαμορφωθεί κατά τέτοιο τρόπο ωστε να τοποθετηθεί ενα εξάρτημα πχ κατάλληλη τσιμούχα , αλλά του εμπορίου ωστε να μπορεί να βρεθεί εύκολα και να αντικατασταθεί με χαμηλό κόστος?

Λέω εγώ τώρα ....



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #7 on: Σάββατο 11 Απρίλιος 2015, 09:55:21 πμ


Λέω εγώ τώρα ....

Μ' αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι, ;D ;D ;D αλλά είναι ακριβός και σε βγάζει από τον κατάλογο ανταλλακτικών της Χόντα μια και κάποια κομμάτια θα είναι ιδιοκατασκευή πλεον. Με την αντλια του Τρανσάλπ μου δεν έχω ασχοληθεί, αλλά ιδού μια άλλη αγωνιστική σχεδίαση:



Βγάζομε το καπάκι και βλέπομε τη φτερωτή της αντλίας νερού. Στη συνέχεια αφαιρούμε το μεγάλο πλαϊνό καπάκι ( μαζί με τη φτερωτή) και κοιτώντας από μέσα έχομε αυτή την εικόνα:



Το μεσαίο πλαστικό γρανάζι είναι που δίνει κίνηση στη φτερωτή και την ασφαλίζει στη θέση της. Αφαιρείται εύκολα και σε περιμένει μια απλή τσιμούχα 9,99 λιρών. Μειονέκτημα ότι δεν υπάρχει η προειδοποίηση των νερών που τρέχουν από την τρύπα. Καλό Πασχα!



Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Online Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #8 on: Κυριακή 12 Απρίλιος 2015, 08:32:05 πμ
Yamaha ε?
Είδες η Yamaha? απλό και πρακτικό, φαίνεται η Honda μας είχε πολλή εμπιστοσύνη στην κατασκευή της η ήλπιζε πώς θα είχαμε πετάξει τα μηχανάκια μας στην 10ετία, αρκετά πρίν δλδ τα ''παίξει΄'' η αντλία.

Πρόσφατα ανοίξαμε ενα τέτοιο με ενα φίλο συμφορουμίτη, βέβαια δεν ηταν 4Τ, αλλά φριτέζα 2Τ  :2hysterical:
Οπως εγραψες ανοίγεις :





φτάνεις στο γρανάζι της αντλίας :

 

την αφαιρείς ολόκληρη, βγάζεις το γρανάζι που κ εδώ είναι πλαστικό και απλά αλλάζεις την τσιμούχα :

 

Τόσο απλά ....


Χριστός Ανέστη, χρόνια μας πολλά , τα λέμε.
« Last Edit: Τρίτη 10 Απρίλιος 2018, 15:02:18 μμ by Stoneman »



Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #9 on: Κυριακή 12 Απρίλιος 2015, 12:34:14 μμ
Πάντως για όποιον έχει την διάθεση να πειραματιστεί έχω χωρίσει μια αντλία σε κομμάτια. Αν κάποιος ενδιαφέρεται να κάνει κάποια πατέντα κανονίζουμε να βρεθεί στην κατοχή του.



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #10 on: Κυριακή 12 Απρίλιος 2015, 17:55:30 μμ
Yamaha ε?
Είδες η Yamaha? απλό και πρακτικό, φαίνεται η Honda μας είχε πολλή εμπιστοσύνη στην κατασκευή της η ήλπιζε πώς θα είχαμε πετάξει τα μηχανάκια μας στην 10ετία, αρκετά πρίν δλδ τα ''παίξει΄'' η αντλία.

Πρόσφατα ανοίξαμε ενα τέτοιο με ενα φίλο συμφορουμίτη, βέβαια δεν ηταν 4Τ, αλλά φριτέζα 2Τ  :2hysterical:
Οπως εγραψες ανοίγεις :


TDR 250? :love4:



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #11 on: Κυριακή 12 Απρίλιος 2015, 19:09:21 μμ
TDR 250? :love4:

Spam on
Oooh yes!
Κώστα θα ήθελα να ήξερα τι θα μπορούσε να κάνει με τροχούς 21 - 18.
Spam off


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Online Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #12 on: Κυριακή 12 Απρίλιος 2015, 19:24:45 μμ
Πάντως για όποιον έχει την διάθεση να πειραματιστεί έχω χωρίσει μια αντλία σε κομμάτια. Αν κάποιος ενδιαφέρεται να κάνει κάποια πατέντα κανονίζουμε να βρεθεί στην κατοχή του.

Αυτό κανονίζεται , αρκεί ενα τηλέφωνο. :thumbright:

TDR 250? :love4:

Ωραίο μηχανάκι, και ο Γιάννης έχει ρίξει επάνω πολύ προσωπική δουλειά και το διατηρεί σε φανταστική κατάσταση, εμένα μου αρεσαν τα εμπρός δισκόφρενα , εντελώς ψαρωτικά, τεράστια.
Ενα μηχανάκι κατηγορίας φτερού με τέτοιες φρενάρες και ολόκληρη ΤΑ με κάτι δισκάκια του καφέ. :eusa_think:



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #13 on: Τρίτη 14 Απρίλιος 2015, 23:03:55 μμ
Ωραίο μηχανάκι, και ο Γιάννης έχει ρίξει επάνω πολύ προσωπική δουλειά και το διατηρεί σε φανταστική κατάσταση, εμένα μου αρεσαν τα εμπρός δισκόφρενα , εντελώς ψαρωτικά, τεράστια.
Ενα μηχανάκι κατηγορίας φτερού με τέτοιες φρενάρες και ολόκληρη ΤΑ με κάτι δισκάκια του καφέ. :eusa_think:

Αλλο το ενα μηχανακι, αλλο τ'αλλο. Αν ειχε η ΤΑ τα μπροστινα ταψια του TDR, δεν θα ητανε να πατησει κανεις μπροστινο φρενο στο χωμα  :o  Ας μην ξεχναμε οτι η ΤΑ ειχε βγει σαν πραγματικη on-off μοτο, ασχετα αν η χρηση που κανει η μεγαλη πλειοψηφια δεν ειναι τετοια.


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #14 on: Τρίτη 14 Απρίλιος 2015, 23:04:40 μμ
.


" the PouroDuro spirit "


Offline sheldon cooper

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 9
Reply #15 on: Τρίτη 28 Απρίλιος 2015, 12:44:30 μμ
UPDATE.

Παρήγγειλα τσιμουχα φλατζες και λοιπα, αλλα τελικά το πρόβλημα είναι κάτω απω την φτερωτή, άρα τσάμπα τα πήρα.

Μεταχειρισμένες δεν βρίσκω καποια της προκοπης με νορμαλ τιμη. Η ερώτηση είναι μήπως ταιριάζει απο άφρικα ή κάποιο άλλο μοντελο? Μηπως έχει κανεις εδω μέσα τρόμπα για τρανσαλπ που δεν είναι σε αγγελία?
Θα μπορούσα με κάποιο τρόπο να ανοίξω την φτερωτη όπως αναφέρει ο stoneman?




Online Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #16 on: Τρίτη 28 Απρίλιος 2015, 21:24:27 μμ
Παρήγγειλα τσιμουχα φλατζες και λοιπα, αλλα τελικά το πρόβλημα είναι κάτω απω την φτερωτή, άρα τσάμπα τα πήρα.

Οχι άδικα, η αντλία για να μπεί πρέπει να διαιρεθεί, αρα χρειάζεσαι τουλάχιστον το ενα Οring.

Μεταχειρισμένες δεν βρίσκω καποια της προκοπης με νορμαλ τιμη. Η ερώτηση είναι μήπως ταιριάζει απο άφρικα ή κάποιο άλλο μοντελο? Μηπως έχει κανεις εδω μέσα τρόμπα για τρανσαλπ που δεν είναι σε αγγελία?


Yπομονή και ψάξιμο, δεν είναι και τόσο επείγον, απλά μην το καθυστερήσεις πολύ.

Θα μπορούσα με κάποιο τρόπο να ανοίξω την φτερωτη όπως αναφέρει ο stoneman?


Αυτό ούτε ο ίδιος δεν το ξέρει. :2hysterical:


 



Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #17 on: Κυριακή 03 Μάιος 2015, 00:52:17 πμ
Βάλε μια κοντή αλλενόβιδα φίλε μέχρι να βρεις αντλία σε νορμάλ τιμή. Αλλά προσοχή κάθε φορά που θα είναι να ανέβεις στην μηχανή να ελέγχεις τα λάδια για νερά ή αφρούς. Οχι μεγάλες ταχύτητες, όχι πολλές στροφές στο μοτέρ και όχι μεγάλες αποστάσεις. Αν το κάνεις κάντο με δική σου ευθύνη γιατί αύριο μπορεί να έχεις κολλημένο μοτέρ.



Online Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #18 on: Σάββατο 22 Αύγουστος 2015, 09:18:11 πμ
Πάντως για όποιον έχει την διάθεση να πειραματιστεί έχω χωρίσει μια αντλία σε κομμάτια. Αν κάποιος ενδιαφέρεται να κάνει κάποια πατέντα κανονίζουμε να βρεθεί στην κατοχή του.

Αυτό και πολλά άλλα σε σχετικά με την τρόμπα νερού θέματα αλλά και αυτό το βίντεο:



με βάλανε σε ιδέες.

Στο βίντεο είναι μια παλιά αφαιρούμενη τρόμπα νερού αυτ/του που έχει την φτερωτή στο κύκλωμα και παίρνει κίνηση απο εξωτερική τροχαλία.
Εδώ τον ρόλο της τροχαλίας τον παίζει ο στρόφαλος.
Αρα γιατί να μην μπορούμε να κάνουμε και εμείς το ίδιο?

Δλδ να την διαιρέσουμε και να δημιουργήσουμε πατούρες για τσιμούχες του εμπορίου που κ φθηνές θα είναι και θα κάνουν την τρόμπα επισκευάσιμη.



Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #19 on: Σάββατο 22 Αύγουστος 2015, 17:29:36 μμ
Νικόλα το είχα δει κι εγώ το βίντεο πριν καιρό. Ο τύπος είναι αστέρι και ξέρει τι κάνει. Εγώ δεν έχω τέτοια εμπειρία και θέλει αρκετό ψάξιμο για ρουλεμάν και τσιμούχες. Η λυμένη αντλία που έχω είναι στην διάθεση όποιου επιθυμεί να πειραματιστεί.



Online Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #20 on: Σάββατο 22 Αύγουστος 2015, 17:56:04 μμ
  Η λυμένη αντλία που έχω είναι στην διάθεση όποιου επιθυμεί να πειραματιστεί.

Απλά μην την πετάξεις. Κάποια στιγμή θα βρεθούμε.



Offline ΕΛΛΗ- ΛΕΥΤΕΡΗΣ (flwrina)

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 556
  • transalp 1000 cc
Reply #21 on: Πέμπτη 27 Αύγουστος 2015, 08:21:34 πμ
το επαθα και εγω πριν 3 χρονια. οσο και αν εψαξα οσο και αν προσπαθησα η αλλαγη αντλιας ειναι μονοδρομος. ημουν τυχερος γιατι βρηκα σχεδον καινουρια με 40€ απο συμφορουμιτη. καινουρια απο την χοντα κοντα στα 270€ κοστιζει. μονο απο καποια τρακαρισμενη με λιγα χιλιομετρα ισως κανει δουλεια. απο καταστηματα μεταχειρισμενων μακρυα!! 2 ειχα παρει και τις εστειλα πισω μολις τις ειδα.

 να ανοιξεις αντλια να αλλαξεις τσιμουχες κλπ...τουλαχιστον στις δικες μας μηχανες δεν παιζει. οπως δεν παιζει ταπωμα της οπης=εγκλημα!!!!


Ζήσε το σήμερα χωρίς αναστολές

NRG...


Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #22 on: Δευτέρα 09 Απρίλιος 2018, 18:12:48 μμ
Καλησπέρα παιδιά. Χριστός ανέστη. Χθες ύστερα απο εκδρομή λόγω ημερών παρατήρησα οτι ακριβώς κατω απο την αντλία νερου στο σημείο που ενώνει το καπάκι με την αντλία υπάρχει διαρροή. Ισα που δακρύζει. Να σημειώσω οτι πριν απο μια βδομαδα εκανα σέρβις βαλβιδες καθάρισμα καρμπς λαδια φίλτρα και αλλαγη παραφλου. Δυστυχώς δεν βγάζω ακρη πως να ανεβάσω φωτο να σας δείξω. Χρειάζομαι τα φώτα σας για το τι μπορεί να είναι. Επίσης ήμουν μολις τωρα κατω την έχω μιση ωρα σχεδόν να δουλεύει στις 3000 σαλ ρυθμίζοντας το ρελαντί ανεβασε θερμοκρασία εως το κοκκινο πηρε μπρος το βεντιλατερ αλλα σταξιμο μηδέν. Παρατήρησα όμως πως ο μηχανικός μου εχει βαλει 2 με 3 δάχτυλα παραπάνω απο το "upper "  παραφλου. Υπάρχει περίπτωση να είναι υπερχείλιση; συγνώμη για το μεγάλο ποστ μου αλλά προσπαθώ να είμαι αναλυτικός.
« Last Edit: Δευτέρα 09 Απρίλιος 2018, 19:01:58 μμ by ZeusTheGreat »


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #23 on: Τρίτη 10 Απρίλιος 2018, 11:21:07 πμ
υπερχειλιση απο εχεί, όχι δεν παίζει να είναι.
Μηπως στο σερβις (αλλαγή παραφλού που λες) ο μηχανικός δεν εσφιξε καλά την βιδα εκει (ειναι και ταπα για τα υγρά ψυξης αν θυμαμαι καλά) ή απλα δεν άλλαξε την ροδελα της?
Ξεκινάω από τα απλά...


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline ZeusTheGreat

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 94
  • Οτι γράφει δεν ξεγράφει...
Reply #24 on: Τρίτη 10 Απρίλιος 2018, 13:20:50 μμ
Τι να πω.. Η απάντηση του πάντως σημερα και του ίδιου αλλα και του βοηθού του ειναι οτι ολο αυτό έγινε από  υπερχείλιση.. Μου απάντησε με μεγάλη σιγουριά και χαλαρωτητα. Βέβαια είναι πολυ πάνω απο το όριο οπως βλέπω το παραφλου. Για ποια τάπα - βίδα μιλάς; να ξερω να τσεκάρω και εγω


Δεν κάνεις ουτε για σφήνα σε γκασμά