Hellas Transalp Forum

BMW F800GS

junior CAESAR · 117279

Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2455
  • XLV650, CRF1000
Reply #100 on: Πέμπτη 08 Νοέμβριος 2007, 16:36:32 μμ
Επειδή βλέπω σχόλια του στυλ "του τάδε δεν έχει βγάλει τίποτα", ας πω δυό λόγια ακόμη. Φυσικά και υπάρχουν πολλά μηχανάκια που δεν θα βγάλουν τίποτα σοβαρό που να αφήσει τον αναβάτη, αν και ακούω ότι δεν υπάρχει κανένα 1200GS με πολλά χιλιόμετρα που δεν έβγαλε τίποτα, μακάρι του Θανάση να είναι το πρώτο. Από την άλλη πάντως, όταν πολλά μηχανάκια έχουν βγάλει σοβαρά προβλήματα, η εμπιστοσύνη για μακρινά ταξίδια σε "δύσκολες" χώρες πάει περίπατο. Ο Ewan McGregor και ο Charlie Boorman πήγανε απο το Λονδίνο στο Cape Town αλλά με δύο συνοδευτικά τζιπ, το BBC για υποστήριξη, κλπ. κλπ.  - με την ευκαιρία να πω ότι άρχισε την περασμένη Κυριακή βράδυ η προβολή της καινούργιας τους περιπέτειας στο BBC. Οπότε και να συνέβαινε κάτι ...no problem.
Επίσης για κάποιον που κυκλοφορεί πολύ στη πόλη, άντε και κανένα ταξιδάκι και κανένα νησί το καλοκαίρι και έχει οδική βοήθεια, και να μείνει δεν είναι και φοβερό - αν και εγώ 8α το πέταγα αν με άφηνε σε νησί ή βουνό και μου χάλαγε τις διακοπές.

Αλλα για τον χομπίστα της περιπέτειας, δεν είναι το ίδιο. Πηγαίνοντας Σαχάρα με κάνα δυό φίλους χωρίς υποστήριξη και τα σχετικά, πηγαίνοντας Καππαδοκία και Συρία, ακόμη και ταξιδεύοντας στην Ευρώπη είναι άλλη ιστορία για την οποία θέλει κανείς 100% αξιοπιστία. Εγώ έχω ταξιδεψει στην Ευρώπη μόνος με δύο σαμπρέλες και λεβιέδες με το ΤΑ και με ενα κιτ για tubeless me to VFR, χωρίς οδική βοήθεια. Εχω επίσης ανεβάσει το ΤΑ σε απόμακρες κορυφές σε Ελλάδα και Γαλλία μόνος μου. θα έκανα το ίδιο με ενα 1200GS μετά από όσα έχουν συμβεί? No chance  :o

Γι'αυτό ΤΑάκι και ξερό ψωμί μέχρι να δούμε αν κάτι άλλο (F800GS?) μπορεί να κάνει το ίδιο για ταξίδι της περιπέτειας σε κάθε είδους δρόμο.
« Last Edit: Παρασκευή 09 Νοέμβριος 2007, 18:08:32 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline Fratello Giovanni

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2647
  • μμμμεεεε..μμμεεεε....
Reply #101 on: Πέμπτη 08 Νοέμβριος 2007, 17:05:53 μμ
Μη ξεχνάμε ότι σημαντικό ρόλο στη διατήρηση της υγείας της μηχανής παίζει ο τρόπος που το δουλεύεις. Το ίδιο μηχανάκι μπορεί να βγάλει άλλα προβλήματα με έναν αναβάτη και άλλα προβλήματα με άλλον. Αν κάποιος στο καταχείμωνο βάζει καθημερινά μπροστά τη μηχανή και πηγαίνει αμέσως τη διαδρομή του με αλλαγές στις 6000 στροφές χωρίς καθόλου ζέσταμα του κινητήρα, ε κάποια στιγμή θα του τα δώσει στο χέρι και δε θα φταίει η μηχανή. Όντως βέβαια υπάρχουν και μηχανές που αντέχουν περισσότερο ή λιγότερο στις κακουχίες, αλλά η χρήση και η συντήρηση παίζει μεγάλο ρόλο και μπορείς από δύο διαφορετικούς αναβάτες να ακούσεις διαφορετικά παράπονα για το ίδιο εργαλείο.


καλύτερα μια ώρα ελεύθερη βοσκή, παρά σαράντα χρόνια τριφύλλι στο μαντρί



Της καταστροφής οιωνός η περηφάνεια,και της πτώσης,η υπεροψία.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • mods
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #102 on: Πέμπτη 08 Νοέμβριος 2007, 19:02:08 μμ
Κάνω μια παρένθεση (συμφωνώντας όμως με τον παλαίμαχο Γιώργο). Στην παρουσίαση του Βασίλη Ορφανού (πριν λίγες μέρες) ο οποίος είναι πρωταθλητής στο Dakar, είπε το εξής χαρακτηριστικό όταν ήρθε η στιγμή να επιλέξει (δηλ. με τί μηχανή να αγωνιστεί) ανάμεσα σε Χόντα και ΚΤΜ: "Προτίμησα το Χόντα γιατί στην έρημο ήθελα ένα αξιόπιστο μηχανάκι για να με βγάλει μέχρι το τέλος".

Πάντως (για να γυρίσουμε στο θέμα μας) το ΤΑ σε αξιοπιστία είναι παροιμιώδες. Αυτό το μηχανάκι είναι δύσκολο να το "σπάσεις"! Αρκεί να το συντηρείς σωστά. Όσο για το νέο BMW, ο καιρός θα δείξει πόσο καλό θα είναι.
« Last Edit: Πέμπτη 08 Νοέμβριος 2007, 19:08:59 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #103 on: Πέμπτη 08 Νοέμβριος 2007, 21:52:49 μμ
Κάνω μια παρένθεση (συμφωνώντας όμως με τον παλαίμαχο Γιώργο). Στην παρουσίαση του Βασίλη Ορφανού (πριν λίγες μέρες) ο οποίος είναι πρωταθλητής στο Dakar, είπε το εξής χαρακτηριστικό όταν ήρθε η στιγμή να επιλέξει (δηλ. με τί μηχανή να αγωνιστεί) ανάμεσα σε Χόντα και ΚΤΜ: "Προτίμησα το Χόντα γιατί στην έρημο ήθελα ένα αξιόπιστο μηχανάκι για να με βγάλει μέχρι το τέλος".


Ναι Χρήστο το θυμάμαι και εγώ αυτό και μου έκανε εντύπωση.
Κακά τα ψέματα αρκετοί απογοητευτήκαμε από το καινούργιο ΤΑ.
Άλλοι λίγο, άλλοι πολύ και άλλοι πάαααρα πολύ (εγώ).
Μου αρέσουν πολύ τα BMW, αλλά μου αρέσει και η αξιοπιστία της μαμάς HONDA η οποία αυτή κερδίζει στο τέλος.

"ΑΚΟΥΣ ΜΑΜΑ . . . ;" Χαρούλα Αλεξίου ;


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 889
  • Three and the Koukos Band
Reply #104 on: Παρασκευή 09 Νοέμβριος 2007, 09:02:35 πμ
Δεν λέω η αξιοπιστία της honda ειδικα στο transalp είναι παρομοιώδης, αλλά επιτέλους να σταματήσουμε να πιπιλάμε την ίδια καραμέλα συνέχεια.Η bmw από το 2004 και μετά έχει κάνει μια τρομερή επίθεση με τις νέες της μοτό , που δεν είναι μόνο νέες στην εμφάνιση αλλά με νέους κινητήρες, με νέες απόψεις για το πως θα είναι μια μοτό (αναρτήσεις) αλλά και πολλά άλλα. Δείχνει ότι είναι μια εταιρεία που δεν αποπνέει συντηρητισμό και μούχλα όπως έχει καντατήσει η honda.
Ναι στα διάφορα φορουμ έχω διαβάσει για τα προβλήματα του r1200, αλλά αν δείτε τις αναφορές για τους κ1200 θα δείτε ότι είναι πολύ λιγότερα, όσο για τα f800 ακόμα πιο λίγα (μιλάω για ξένα σαιτ). Αυτό δείχνει πως οι Γερμανοί αρχίζουν να κάνουν ακόμα καλύτερα την δουλειά τους, γιατί όπως έχουν πει και οι ίδιοι έχουν θέσει ένα στόχο: ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ.
(είναι γνωστό πως οι Γερμανοί είναι αργοί αλλά μεθοδικοί, βεβαίως βεβαίως  ;D)

Πείτε μου πια Γιαπωνέζικη εταιρεία  μπορεί να με κάνει να ονειρευτώ μια καινούρια μηχανή, πάνω στο τομέα του οn off εκτός ίσως από την Tenere (μικρή βέβαια, πια για τς ανάγκες μου). Πείτε μου πια μπορώ να αγοράσω από την στιγμή που γίνονται όλες ασφάλτινες και όλες ίδιες μεταξύ τους (εκτός από το Versys που είναι μια καινούρια αντίληψη για το on off και το Tenere). Άρα αυτό με οδηγεί από μόνο του να φύγω από Ιάπωνα μεριά και να με κάνει να λοξοκοιτάω προς την γερμανόφωνη μεριά. Αχ ρε ΚΤΜ  ;D
« Last Edit: Παρασκευή 09 Νοέμβριος 2007, 10:22:46 πμ by manolo »


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 889
  • Three and the Koukos Band
Reply #105 on: Παρασκευή 09 Νοέμβριος 2007, 09:19:46 πμ
Δείτε και αυτό:

 και αυτό σε μορφή pdf
http://www.adventuremotorcyclerental.com/2008_bmw_gs800
« Last Edit: Παρασκευή 09 Νοέμβριος 2007, 09:46:37 πμ by manolo »


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #106 on: Παρασκευή 09 Νοέμβριος 2007, 10:55:28 πμ
Θεωρώ δεδομένη την τιμή του f800 στα >12.000Ε ... κρίμα
Αν το ΤΑ παίζει μέχρι 8000Ε τοτε δεν θα έχει πρόβλημα στις πωλήσεις απο το F800


Offline haniotis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 610
Reply #107 on: Παρασκευή 09 Νοέμβριος 2007, 19:24:13 μμ
Μέμο, πάρε να' χεις!! :fingers: :haha:
« Last Edit: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2007, 18:05:45 μμ by haniotis »


Success is just like being pregnant.
Everybody congratulates you,
but nobody knows how many times you were F****D


Offline takisd

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 241
  • TA XL600VX - 1999 ANNIVERSARY
    • http://www.dilios.gr
Reply #108 on: Παρασκευή 09 Νοέμβριος 2007, 20:05:09 μμ
Μέμο, πάρε να' χεις!! :fingers: :haha:

O τύπος το κατέχει το άθλημα ! Ζηλεύω γιατί στο χώμα είμαι ... άσχετος !!!
Ισως κάποιο περίοδο να καταφέρω να πάω στη σχολή του Λουτρακίου ( της ΒΜW παρεπιπτόντως ; )


Offline memos

  • Με xlv 400 γίνομαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 4642
  • Πάω αργά για να φτάσω πρώτος...
Reply #109 on: Παρασκευή 09 Νοέμβριος 2007, 21:46:59 μμ
Μέμο, πάρε να' χεις!! :fingers: :haha:

Ωραίο Δημήτρη.
Μόνο μία μικρήηηη διαφορά έχω με τον τύπο . . . κάνει ότι κάνει και παραμένει ο άτιμος πάνω στην μηχανή.  ;D ;D ;D


Γιατί ρε Μάνο; Γιατί;


Το αγαπημένο μου παραμύθι... ο Λαγός με τη Χελώνα.

Όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα ταΐσω το αδηφάγο κήτος, όχι δεν θα………


Offline haniotis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 610
Reply #110 on: Σάββατο 10 Νοέμβριος 2007, 06:55:04 πμ
O τύπος το κατέχει το άθλημα ! Ζηλεύω γιατί στο χώμα είμαι ... άσχετος !!!
Ισως κάποιο περίοδο να καταφέρω να πάω στη σχολή του Λουτρακίου ( της ΒΜW παρεπιπτόντως ; )

Τι κατέχει μωρέ! Μια χαλαρή βόλτα κάνει ο μπαγάσας πάνω στην μηχανή "μου"!


Success is just like being pregnant.
Everybody congratulates you,
but nobody knows how many times you were F****D


Offline jkoyr

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 502
  • There is no replacement for displacement
Reply #111 on: Σάββατο 10 Νοέμβριος 2007, 12:06:48 μμ
Δεν λέω η αξιοπιστία της honda ειδικα στο transalp είναι παρομοιώδης, αλλά επιτέλους να σταματήσουμε να πιπιλάμε την ίδια καραμέλα συνέχεια.Η bmw από το 2004 και μετά έχει κάνει μια τρομερή επίθεση με τις νέες της μοτό , που δεν είναι μόνο νέες στην εμφάνιση αλλά με νέους κινητήρες, με νέες απόψεις για το πως θα είναι μια μοτό (αναρτήσεις) αλλά και πολλά άλλα. Δείχνει ότι είναι μια εταιρεία που δεν αποπνέει συντηρητισμό και μούχλα όπως έχει καντατήσει η honda.


Μέρες τώρα το κοιτάω και κάτι μου θυμίζει , αλλά δεν μπορούσα να το προσδιορίσω.
Ωσπου το είδα στο δρόμο (σπάνιο πια) : Suzuki DR 800 S .
Λυπάμαι BMW αλλά στο concept σας προλάβανε άλλοι ! (με σχεδόν 20 χρόνια διαφορά!)
 


We are the Pilgrims master
we shall go always a little further
it may be beyond the last blue mountain
barred with snow,
Across that angry or that glimmering sea


Offline jon t

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 546
Reply #112 on: Σάββατο 10 Νοέμβριος 2007, 16:22:45 μμ
Μέρες τώρα το κοιτάω και κάτι μου θυμίζει , αλλά δεν μπορούσα να το προσδιορίσω.
Ωσπου το είδα στο δρόμο (σπάνιο πια) : Suzuki DR 800 S .
Λυπάμαι BMW αλλά στο concept σας προλάβανε άλλοι ! (με σχεδόν 20 χρόνια διαφορά!)
 

Μηλάμε για καταπληκτική ομοιότητα στον σχεδιασμό. Βέβαια το μοτερ του BMW προσφέρει αυξημένες δυνατότητες και διαφορετικό χαρακτήρα στην καινούργια μοτοσυκλέτα.

Το DR 800 s  (γνωστό και ως bigουλας) το είχε πριν από χρόνια ένας κολητός μου.
Φανταστικό μονοκύλινδρο - πραγματικό on-off.
Τέλειο ζύγισμα με τρομερή οδική συμπεριφορά σε άσφαλτο και χώμα, αξιοπρεπείς επιδίσεις, χώρους, άθραυστο και με τρομερή ποιότητα κατασκευής (βάψιμο, φινίρισμα κλπ).
Αδικημένο γιατί μάλλον αισθητικά ήταν πολύ μπροστά από την εποχή του.



Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 889
  • Three and the Koukos Band
Reply #113 on: Δευτέρα 12 Νοέμβριος 2007, 09:19:28 πμ
Ανακοίνωση από το Bikeworld
http://www.webbikeworld.com/BMW-motorcycles/bmw-f-800-gs/

Με αυτό νομίζω πως είμαστε καλυμένοι. Το μόνο που θέλουμε να μάθουμε είναι η τιμή και να του κάνουμε test ride. Πλάκα πλάκα πληροφορήθηκα από ένα πωλητή ότι του έχουν παραγγείλει και μάλιστα του έχουν δώσει και προκαταβολή.
Όλο και περισσότερο πιστεύω πως αν δεν είναι ακριβό θα κάνει μεγάλο πάταγο.


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #114 on: Σάββατο 17 Νοέμβριος 2007, 21:36:45 μμ
Να σας πω την αλήθεια περίμενα με αγωνία την κίνηση του αντιπάλου για την μεσαία κατηγορία…….στα on-off.
Το GS  δεν μπορώ να πω πως με κέρδισε με την πρώτη ματιά…..
Βέβαια από κοντά, δεν ξέρεις πώς θα σου φανεί κ ιδιαίτερα όταν το οδηγήσεις ……

Σχεδιαστικά το Transalp με εντυπωσίασε περισσότερο ……..εξωτερικά……
ενώ από άποψη κινητήρα όλοι θα περιμέναμε κάτι δυνατότερο…..

Αντίθετα  το GS κερδίζει σε πολλά σημεία, μίας και η βαυαρική εταιρία ξέρει να κατασκευάζει μηχανές ………
Και με βάση τον νέο της κινητήρα τύπου Rotax έκανε την κίνηση που όλοι περιμέναμε……
Ευελπιστώ να κρατήσουν χαμηλά τον πήχη της βασικής της τιμή, διότι φαντάζομαι όπως και στο 1200GS θα χρειαστούν αρκετά πρόσθετα καλούδια για να δείξει η μηχανή όπως την προστατευτική ποδιά, τα πλαϊνά κάγκελα προστασία σας κ.λ.π.

Γιατί διαφορετικά αν είναι να αδειάσουμε όλο τον κουμπαρά μας για να την ντύσουμε και να ξεπεράσουμε τον προσωπικό μας προϋπολογισμό για χάρη του ονόματος της,
σίγουρα θα προτιμήσω την σταθερή μας και αγαπημένη αξία, Transalp 700 

Λ.Γ.


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline frogy

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 55
Reply #115 on: Κυριακή 18 Νοέμβριος 2007, 13:51:22 μμ
   Δεν είχα την πρόθεση να κάνω κανένα σχόλιο, μέχρι να τις δω από κοντά και να τις "βάλω χέρι" :goofy:. Όμως επειδή βλέπω να αργούν κάποιες να βγουν στην αγορά, ας εκφράσω και εγώ τις πρώιμες  απόψεις μου.
Πρώτα απ'όλα θέλω να πω, πως μου αρέσουν και οι τρεις - η τρίτη είναι το καινούριο TENERE.
To Transalp - στις φωτογραφίες τουλάχιστον- φαίνεται πιο καλόφτιαγμένο από τα άλλα δυο.
Η F800GS δείχνει πιο  επιθετική και ετοιμοπόλεμη για περιπέτεια σε χωματόδρομους, αμμόλοφους και γενικως εκτός δρόμου καταστάσεις. Παρόμοια εντύπωση μου κάνει και το tenere το οποίο φαίνεται -και είναι- πιο ελαφρύ και μικροκαμομένο.
Όταν όμως σκέφτομαι μακρινά ταξίδια με πολλά χιλιόμετρα σε εθνικές οδούς, επαρχικούς ασφαλτοστρωμένους δρόμους και ήπιους χωματόδρομους, μία ειναι η επιλογή μου: TRANSALP. Η σέλα-πολυθρόνα και η καλύτερη κάλυψη από τον αέρα την καθιστούν καλύτερη επιλογή για τέτοια χρήση. Επίσης ο κινητήρας του TRANSALP μπορεί να είναι πολύ πιο αδύναμος από την BMW, αλλά στο ταξίδι μεγάλο ρόλο παίζει η αξιοπιστία και σε αυτό το τομέα  η HONDA έχει πολύ καλύτερη προϊστορία από την BMW, εώς τώρα τουλάχιστον.
Αν δεν υπήρχε ο οικονομικός παράγοντας, θα επέλεγα αυτή που θα με βόλευε και θα με κρατούσε ξεκούραστο  για περισσοτερη ώρα. Τα λέφτά όμως δεν περισσεύουν :jail: και γι'αυτό  η Bavarian Waster Money βγαίνει εκτός, εκ των προτέρων. Έτσι για μένα τουλάχιστον καλύτερη επιλογή φαντάζει το TRANSALP και σαν δεύτερη το TENERE το οποίο εμφανισιακά υπόσχεται τις ίδιες συγκινήσεις στο χώμα με το πολύ ακριβότερο BMW και μάλλον είναι  και πιο εύκολο στην πόλη από τα δυο 2κύλινδρα.
Αυτές είναι οι απόψεις μου, μέχρι να τις δω από κοντά και να τις οδηγήσω.



Offline haniotis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 610
Reply #116 on: Κυριακή 18 Νοέμβριος 2007, 22:17:07 μμ
  Έτσι για μένα τουλάχιστον καλύτερη επιλογή φαντάζει το TRANSALP και σαν δεύτερη το TENERE το οποίο εμφανισιακά υπόσχεται τις ίδιες συγκινήσεις στο χώμα με το πολύ ακριβότερο BMW και μάλλον είναι  και πιο εύκολο στην πόλη από τα δυο 2κύλινδρα.
Αυτές είναι οι απόψεις μου, μέχρι να τις δω από κοντά και να τις οδηγήσω.
E όχι και τις ίδιες συγκινήσεις με τον κινητήρα του XT!!! :book1: :eusa_naughty:


Success is just like being pregnant.
Everybody congratulates you,
but nobody knows how many times you were F****D


Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 889
  • Three and the Koukos Band
Reply #117 on: Δευτέρα 19 Νοέμβριος 2007, 10:28:56 πμ
Πραγματικά όχι και τις ίδιες συγκινήσεις. Μιλάμε για τρεις διαφορετικές μοτο τώρα πια. Η bmw με το δικύλινδρο 800  δεν έχει σχέση με μονοκύλινδρο 660 της yamaha καθώς και με το αδύνατο 700 της honda. Αν διάβασες τα περιοδικά ειδικά για το transalp αναφέρουν ότι απλώς έγινε λίγο καλύτερο σε  ασφάλτινα χαρακτηριστικά, ενώ για το χώμα από την στιγμή που του αφαιρέσαν την απόσταση από το έδαφος και μειώσαν τη διαδρομή στις αναρτήσεις, μιλάμε για απλό πέρασμα ενός συμβατού χωματόδρομου.
Περί αξιοπιστίας τώρα, πραγματικά καλύτερο από το transalp δεν υπάρχει. Δεν χρειάζεται όμως να λέμε για τις άλλες εταιρίες από τη στιγμή που και η ίδια η honda  έχει κάνει πατάτες σε άλλα μοντέλα της (βλέπε cbr1000 πριν από 1 με 2 χρόνια). Αντιθέτως θα πρέπει να επικροτούμε τα βήματα προόδου που κάνουν μερικές για να φτάσουν τα στάνταρ της μεγάλης Η.


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 889
  • Three and the Koukos Band
Reply #118 on: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2007, 10:03:51 πμ
Φωτογραφίες από την Touratech κάπου στην Αφρική. Οι τύποι έχουν την μηχανή εδώ και 6 με 7 μήνες και την βελτιώνουν.
Μέμο ιδού η νέα σου μηχανή!!!!!!


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 889
  • Three and the Koukos Band
Reply #119 on: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2007, 10:05:08 πμ
Ακόμα μία.


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 889
  • Three and the Koukos Band
Reply #120 on: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2007, 10:10:41 πμ
Παύλο δεν σε ξεχνάω. Να και για σένα!


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline manolo

  • MudMonster
  • HTC ΔΣ
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 889
  • Three and the Koukos Band
Reply #121 on: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2007, 10:11:44 πμ
Και μια τελευταία.


Όλα είναι δρόμος. Ακόμα και αν φαίνεται ότι δεν υπάρχει, τότε μπορεί να δημιουργήσουμε έναν καινούριο για να φτάσουμε εκεί που θέλουμε.....


Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #122 on: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2007, 11:16:35 πμ
Έχει marketing ο Γερμανός... ξέρει να στο πλασάρει και ας μη σκοπεύεις να το χρησιμοποιήσεις με αυτό τον τρόπο.
Αντιθέτως το ΤΑ το πλασάρει για ακριβώς αυτό που θα κάνει το 95% του κόσμου... ΣΚ με την κοπέλα του και αντε κανένα
χωματόδρομο.Άρα θα πιάσει μόνο τους μετριόφρονες αναβάτες...


Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
Reply #123 on: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2007, 11:29:55 πμ
Όπως και να το κάνουμε η BMW είναι λίγο είδος πολυτελείας...(βλέπε τιμή)

Οπότε και το λανσάρισμα πρέπει να είναι και πολλά υποσχόμενο. Έτσι δεν ειναι?

Το θέμα είναι οτι στα χρήματα που κάνουν, θα έπρεπε να είναι και τέρατα αξιοπιστίας όπως ήταν κάποιες δεκαετίες πρίν.



Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #124 on: Τετάρτη 21 Νοέμβριος 2007, 12:06:55 μμ
Αμ δεν είναι πιά.
Καμία εταιρία δε θα ξαναβγάλει τέτοιες μηχανές , όπως τότε.
Να δούμε σε καμιά 50αριά χρόνια θα υπάρχουν αντίκες ?
Οι μηχανές μας θ αντέξουν τόσο?
Δε νομίζω με τόσο πλαστικούρα.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?