Δεν είχα την πρόθεση να κάνω κανένα σχόλιο, μέχρι να τις δω από κοντά και να τις "βάλω χέρι"
. Όμως επειδή βλέπω να αργούν κάποιες να βγουν στην αγορά, ας εκφράσω και εγώ τις πρώιμες απόψεις μου.
Πρώτα απ'όλα θέλω να πω, πως μου αρέσουν και οι τρεις - η τρίτη είναι το καινούριο TENERE.
To Transalp - στις φωτογραφίες τουλάχιστον- φαίνεται πιο καλόφτιαγμένο από τα άλλα δυο.
Η F800GS δείχνει πιο επιθετική και ετοιμοπόλεμη για περιπέτεια σε χωματόδρομους, αμμόλοφους και γενικως εκτός δρόμου καταστάσεις. Παρόμοια εντύπωση μου κάνει και το tenere το οποίο φαίνεται -και είναι- πιο ελαφρύ και μικροκαμομένο.
Όταν όμως σκέφτομαι μακρινά ταξίδια με πολλά χιλιόμετρα σε εθνικές οδούς, επαρχικούς ασφαλτοστρωμένους δρόμους και ήπιους χωματόδρομους, μία ειναι η επιλογή μου: TRANSALP. Η σέλα-πολυθρόνα και η καλύτερη κάλυψη από τον αέρα την καθιστούν καλύτερη επιλογή για τέτοια χρήση. Επίσης ο κινητήρας του TRANSALP μπορεί να είναι πολύ πιο αδύναμος από την BMW, αλλά στο ταξίδι μεγάλο ρόλο παίζει η αξιοπιστία και σε αυτό το τομέα η HONDA έχει πολύ καλύτερη προϊστορία από την BMW, εώς τώρα τουλάχιστον.
Αν δεν υπήρχε ο οικονομικός παράγοντας, θα επέλεγα αυτή που θα με βόλευε και θα με κρατούσε ξεκούραστο για περισσοτερη ώρα. Τα λέφτά όμως δεν περισσεύουν
και γι'αυτό η
Bavarian
Waster
Money βγαίνει εκτός, εκ των προτέρων. Έτσι για μένα τουλάχιστον καλύτερη επιλογή φαντάζει το TRANSALP και σαν δεύτερη το TENERE το οποίο εμφανισιακά υπόσχεται τις ίδιες συγκινήσεις στο χώμα με το πολύ ακριβότερο BMW και μάλλον είναι και πιο εύκολο στην πόλη από τα δυο 2κύλινδρα.
Αυτές είναι οι απόψεις μου, μέχρι να τις δω από κοντά και να τις οδηγήσω.