Hellas Transalp Forum

Ένα λάδι ρε παιδιά!!!

M. I. Pagalos · 637267

Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #550 on: Παρασκευή 15 Ιούλιος 2011, 16:24:12 μμ
αυτο το SELENIA  το εχει δοκιμασει κανεις ?πηγα και πηρα χτες για δυο αλαγες 6 λιτρα απο τον πειραια μεζι με φιλτρα ολα μαζι 37 ευρα

Αν και πρόσφατα έβαλα τα καστρόλ ακτίβο 10-40, μέχρις στιγμής τα καλύτερα στο 650 ήσαν (για μένα) τα Τόρκο.
Γενικά αυτά που δοκίμασα (με εξαίρεση τα καστρολ που δεν έβγαλα συμπέρασμα ακόμα) :

Με σειρά κατάταξης :
1. Τόρκο 10-40 (1 φορά)
2. Βαλβολάιν ντούραμπλεντ 10-40 (3 φορές)
3. Μοτούλ 5100 15-50 (2 φορές)
4. Μοτούλ 5000 10-40 (2 φορές)
5. Άτζιπ  (μισή)
 
Τα σελένια καλά πρέπει να είναι, αλλά τελικά το θέμα του λαδιού και η αίσθηση είναι υποκειμενικό ζήτημα.   


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #551 on: Δευτέρα 18 Ιούλιος 2011, 08:32:46 πμ
αυτο το SELENIA  το εχει δοκιμασει κανεις ?πηγα και πηρα χτες για δυο αλαγες 6 λιτρα απο τον πειραια μεζι με φιλτρα ολα μαζι 37 ευρα

Εσύ  ξοδεύτηκες  :2hysterical:  εμείς βρήκαμε κάποιον να τα τεστάρει   :thumbup:,  αναμονή λοιπόν για εντυπώσεις ...



Offline zaxos

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 60
Reply #552 on: Τετάρτη 20 Ιούλιος 2011, 14:10:16 μμ
καλησπερα !!! χθες εβαλα αυτα εδω TORCO T4SR 20W50 13,50 το λιτρο !!! νομιζω πως εχουν μεγαλη διαφορα απο τα ημι της τορκο ST 20W50 1 LT ..δουλευει πολυ γλυκα για να δουμε για ποσο ομως  ;)



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #553 on: Τετάρτη 20 Ιούλιος 2011, 15:04:38 μμ
καλησπερα !!! χθες εβαλα αυτα εδω TORCO T4SR 20W50 13,50 το λιτρο !!! νομιζω πως εχουν μεγαλη διαφορα απο τα ημι της τορκο ST 20W50 1 LT ..δουλευει πολυ γλυκα για να δουμε για ποσο ομως  ;)

Τα ημί της Τόρκο, δουλεύανε μια χαρά για 5500 Κ. (τα 10-40)


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #554 on: Τετάρτη 20 Ιούλιος 2011, 15:20:18 μμ


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #555 on: Τετάρτη 20 Ιούλιος 2011, 16:30:45 μμ
Κάνει καλό στους δίσκους αν εχει αντιτριβικά πρόσθετα? Δεν είναι να παίζεις με κάτι τέτοια....



Offline ΧΡΗΣΤΑΡΑΣ

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 216
Reply #556 on: Τρίτη 09 Αύγουστος 2011, 12:42:50 μμ
μετα απο 7.000 χλμ με τα σελλ 15-50 ημισυνθετικα, το σασμαν κανει οτι θελει. αποτε θελει μπαινει η νεκρα, οποτε θελει πεταει ταχυτητα. ηρθε μαλλον ο καιρος για αλλαγη. σκεφτομαι να παραγγειλω τα http://www.maximausa.com/shopping/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=6. εχετε γνωμη για αυτα? δεν μπορω να βρω ενα λαδι 10-40 ορυκτελαιο η εστω ημισυνθετικο εδω στην αλεξ/πολη.



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #557 on: Τρίτη 09 Αύγουστος 2011, 12:57:41 μμ
μετα απο 7.000 χλμ με τα σελλ 15-50 ημισυνθετικα, το σασμαν κανει οτι θελει. αποτε θελει μπαινει η νεκρα, οποτε θελει πεταει ταχυτητα. ηρθε μαλλον ο καιρος για αλλαγη. σκεφτομαι να παραγγειλω τα http://www.maximausa.com/shopping/index.php?main_page=product_info&cPath=1&products_id=6. εχετε γνωμη για αυτα? δεν μπορω να βρω ενα λαδι 10-40 ορυκτελαιο η εστω ημισυνθετικο εδω στην αλεξ/πολη.

  Χμμμμ! Φίλε μου, τα συμπτώματα που περιγράφεις δεν μού φαίνεται να οφείλονται στο λάδι.  :eusa_think:Περισσότερο μού κάνει σαν να έχει χτυπημένη καμιά φουρκέτα το κιβώτιο.
« Last Edit: Τρίτη 09 Αύγουστος 2011, 12:59:21 μμ by M. I. Pagalos »




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #558 on: Τρίτη 09 Αύγουστος 2011, 19:11:37 μμ
  Χμμμμ! Φίλε μου, τα συμπτώματα που περιγράφεις δεν μού φαίνεται να οφείλονται στο λάδι.  :eusa_think:Περισσότερο μού κάνει σαν να έχει χτυπημένη καμιά φουρκέτα το κιβώτιο.

+1000

Τα Shell δεν είναι τις πλάκας λάδια, μάλλον έχει δίκιο ο Μιχάλης….


Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline ΧΡΗΣΤΑΡΑΣ

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 216
Reply #559 on: Τρίτη 09 Αύγουστος 2011, 19:19:12 μμ
παιδια με αγχωσατε τωρα. λοιπον θα αλλαξω τα λαδια πρωτα γιατι εχει περασει και χρονος απο την τελευταια αλλαγη και αν το κανει και μετα τα λεμε παλι. παντως παρηγγειλα τα torco 10-40 απο tradewind.gr.



Offline Babstaz

  • Ε όχι και
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 634
Reply #560 on: Τρίτη 09 Αύγουστος 2011, 19:25:04 μμ
παιδια με αγχωσατε τωρα. λοιπον θα αλλαξω τα λαδια πρωτα γιατι εχει περασει και χρονος απο την τελευταια αλλαγη και αν το κανει και μετα τα λεμε παλι. παντως παρηγγειλα τα torco 10-40 απο tradewind.gr.

Όταν λες χρόνος εννοείς χρόνος (πολύς) αόριστα ή χρόνος 12 μήνες;


Στο άπειρο κι ακόμη παραπέρα.....                                                                                          "Επί αμφιβολίας, άνοιξε τέρμα το γκάζι. Μπορεί να μην δώσει λύση, αλλά θα δώσει τέλος στην αγωνία"


Offline ΧΡΗΣΤΑΡΑΣ

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 216
Reply #561 on: Τρίτη 09 Αύγουστος 2011, 19:50:44 μμ
12  μηνες



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #562 on: Τρίτη 09 Αύγουστος 2011, 20:30:33 μμ
... παντως παρηγγειλα τα torco 10-40 απο tradewind.gr.

Καλή επιλογή



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #563 on: Τρίτη 09 Αύγουστος 2011, 23:35:40 μμ
εγω εδω και λιγες μερες εχω βαλει αυτα http://www.motoduck.gr/index.php?option=com_eshop&task=view&id=16&Itemid=9&PHPSESSID=147977cbc67fc4542f7b31ba9c161742
(το site τυχαιο,εγω τα πηρα πιο φτηνα.)
τα castrol 20-50 που ειχα πριν στα 4500 χλμ θεωρω οτι ειχαν ξεπερασει το οριο τους.το σαζμαν κροταλιζε.
τωρα με τα μοτουλ,ενταξει λογικο ειναι στην αρχη να ειναι ολα μελι γαλα αλλα θα τα δω και μετα τα 4000χλμ.
αυτο ομως που μου εκανε μια σχετικη εντυπωση,ειναι οτι ο κινητηρας ακουγεται αλλιως,κατι που δεν θυμαμαι να ειχα προσεξει ποτε με αλλα λαδια,εστω και καινουρια.μου φαινεται οτι ακουγεται πιο στρωτα,πιο προθυμα πιο γλυκα,πιο ......πως να το πω,ακουγεται καλυτερα.
και αυτα στα 4 με 4μιση χιλιαδες χλμ θα τα αλλαξω,αλλα να δουμε πως θα ειναι μεχρι τοτε.τωρα που ειναι κουνουρια ολα καλα,στο μελλον θα φανει.




Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #564 on: Τετάρτη 10 Αύγουστος 2011, 10:09:24 πμ
εγω εδω και λιγες μερες εχω βαλει αυτα http://www.motoduck.gr/index.php?option=com_eshop&task=view&id=16&Itemid=9&PHPSESSID=147977cbc67fc4542f7b31ba9c161742
(το site τυχαιο,εγω τα πηρα πιο φτηνα.)
τα castrol 20-50 που ειχα πριν στα 4500 χλμ θεωρω οτι ειχαν ξεπερασει το οριο τους.το σαζμαν κροταλιζε.
τωρα με τα μοτουλ,ενταξει λογικο ειναι στην αρχη να ειναι ολα μελι γαλα αλλα θα τα δω και μετα τα 4000χλμ.
αυτο ομως που μου εκανε μια σχετικη εντυπωση,ειναι οτι ο κινητηρας ακουγεται αλλιως,κατι που δεν θυμαμαι να ειχα προσεξει ποτε με αλλα λαδια,εστω και καινουρια.μου φαινεται οτι ακουγεται πιο στρωτα,πιο προθυμα πιο γλυκα,πιο ......πως να το πω,ακουγεται καλυτερα.
και αυτα στα 4 με 4μιση χιλιαδες χλμ θα τα αλλαξω,αλλα να δουμε πως θα ειναι μεχρι τοτε.τωρα που ειναι κουνουρια ολα καλα,στο μελλον θα φανει.

  Εγώ βάζω Μοτούλ εδώ και 20 χρόνια. Κάποια άλλη φορά θα πω πώς και γιατί κατέληξα σ' αυτά.  ;)
« Last Edit: Τετάρτη 10 Αύγουστος 2011, 10:11:34 πμ by M. I. Pagalos »




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #565 on: Τετάρτη 10 Αύγουστος 2011, 10:12:52 πμ
  Εγώ βάζω Μοτούλ εδώ και 20 χρόνια. Κάποια άλλη φορά θα πω πώς και γιατί κατέληξα σ' αυτά.  ;)

ε γραψτο ντε,γιατι μας αφηνεις ετσι να περιμενουμε?




Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #566 on: Τετάρτη 10 Αύγουστος 2011, 10:27:24 πμ
ε γραψτο ντε,γιατι μας αφηνεις ετσι να περιμενουμε?

  Γιατί πάω φυσιοθεραπεία. Εν ολίγοις, πριν 20 χρόνια που είχα το MOTO GUZZI V-50 Monza, με ξηρό, μονόδισκο συμπλέχτη όπως τα αυτοκίνητα, ήταν το μόνο λάδι με το οποίο δούλευε το κιβώτιο.  ;) Έκτοτε, αφού πέρασαν το τεστ στο χημικό εργαστήριο που λέγεται GUZZI δεν έπαψα να τα χρησιμοποιώ.  ;)




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #567 on: Τετάρτη 10 Αύγουστος 2011, 18:20:05 μμ
εγω εδω και λιγες μερες εχω βαλει αυτα http://www.motoduck.gr/index.php?option=com_eshop&task=view&id=16&Itemid=9&PHPSESSID=147977cbc67fc4542f7b31ba9c161742
(το site τυχαιο,εγω τα πηρα πιο φτηνα.)
τα castrol 20-50 που ειχα πριν στα 4500 χλμ θεωρω οτι ειχαν ξεπερασει το οριο τους.το σαζμαν κροταλιζε.

Παναγιώτη, και οι δύο μάρκες είναι καλές, αλλά γιατί επιμένεις στο 20αρι?  Αυτό :  http://www.oilsmotoauto.gr/index.php?module=products&pid=36   δεν σε καλύπτει?



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #568 on: Πέμπτη 11 Αύγουστος 2011, 08:00:25 πμ
Προχθές άλλαξα τα λάδια. Στήν προηγούμενη αλλαγή δοκίμασα τα Castrol GP1 15-50 τα οποία δεν είχαν και καμία διφορά απο τα Shell advance 10-40 που έβαζα πρίν.
Τώρα έβαλα τα ACT-EVO  X-TRA 10-40 



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #569 on: Πέμπτη 11 Αύγουστος 2011, 09:17:28 πμ
Διαβάζοντας περί ελαίου εδώ μέσα βγάζω τα εξής:
1.  Castrol και Motul είναι στις προτιμήσεις των περισσοτέρων.[Ισως να ανοίξουμε και ενα θέμα με ψηφοφορία]
2.  Επίσης  το αν θα είναι 10-40 η 15-50 η 20-50  παίζει ρόλο σε ότι εχει να κάνει με την χαμηλότερη θερμοκρασία απο την οποία θα εκκινήσει ο κινητήρας που σημαίνει οτι σε χαμηλές ''βόρειες'' θερμοκρασίες το λάδι πρέπει να ''ξεκινάει'' από χαμηλότερο SAE.
3. Οσο για το ανώτερο SAE , αν θα είναι 40 η 50 είναι καθαρά εγκυκλοπαιδικό, ασε που οσο πιό πολλά ''κάνει'' ενα λάδι τόσο πιο πολλά πρόσθετα περιέχει και λιγότερο λάδι ανα λίτρο!
4. Ημισυνθετικό η φούλ συνθετικό είναι θέμα τσέπης, προσωπικά καλύτερο το ημισυνθετικό και πιό συχνές αλλαγές για πιό καθαρό κινητήρα.
5. Δεν καταλαβαίνω την περιγραφή ''χοντρό'' λάδι που χαρακτηρίζεται το 20αρι για κινητήρες που ''τσιμπάνε'' λαδάκι. Αφού το SAE 20 παίζει ρόλο με την εξωτερική θερμοκρασία στην οποία θα εκκινήσει ο κινητήρας και μετά απο λίγο πλέον το λάδι εργάζεται υψηλότερα σε θερμοκρασίες πώς αυτό μειώνει την κατανάλωση λαδιού?
Σωστά η τα λέω λάθος?



Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #570 on: Πέμπτη 11 Αύγουστος 2011, 09:27:33 πμ
Προχθές την Τρίτη, έκανα το Service των 24000 χλμ στην ΤΑ μου. Το λάδι που είχε μέσα ήταν το AMSOIL 10-40 συνθετικό. Μου έκανε εντύπωση ότι μέχρι τη στιγμή που τα έβγαζα η αίσθηση που είχα στο σαζμάν ήταν η ίδια με τη στιγμή που τα έβαλα! Βούτυρο και ας είχαν δουλέψει για 6.500χλμ! Το χρώμα τους ήταν προς το σκούρο μελί (και όχι μαύρο) και στο "πιάσιμο" δεν ένιωθες νερούλιασμα... Αυτά ξαναμπήκαν στο μοτέρ με κόστος 12,5€ το λίτρο.


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #571 on: Πέμπτη 11 Αύγουστος 2011, 09:37:06 πμ
Πάνο αυτά εχω και εγώ , αλλά οταν ζεσταθεί για τα καλά το μοτόρι γίνεται λίγο σκληρότερη η αλλαγή ταχυτήτων και τα εχω 1200χλμ, θα δούμε αφού σε λιγο συμπληρώνουν ενα χρόνο ζωής και θα τα αλλάξω.



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #572 on: Πέμπτη 11 Αύγουστος 2011, 09:58:58 πμ
Διαβάζοντας περί ελαίου εδώ μέσα βγάζω τα εξής:
1.  Castrol και Motul είναι στις προτιμήσεις των περισσοτέρων.[Ισως να ανοίξουμε και ενα θέμα με ψηφοφορία]
2.  Επίσης  το αν θα είναι 10-40 η 15-50 η 20-50  παίζει ρόλο σε ότι εχει να κάνει με την χαμηλότερη θερμοκρασία απο την οποία θα εκκινήσει ο κινητήρας που σημαίνει οτι σε χαμηλές ''βόρειες'' θερμοκρασίες το λάδι πρέπει να ''ξεκινάει'' από χαμηλότερο SAE.
3. Οσο για το ανώτερο SAE , αν θα είναι 40 η 50 είναι καθαρά εγκυκλοπαιδικό, ασε που οσο πιό πολλά ''κάνει'' ενα λάδι τόσο πιο πολλά πρόσθετα περιέχει και λιγότερο λάδι ανα λίτρο!
4. Ημισυνθετικό η φούλ συνθετικό είναι θέμα τσέπης, προσωπικά καλύτερο το ημισυνθετικό και πιό συχνές αλλαγές για πιό καθαρό κινητήρα.
5. Δεν καταλαβαίνω την περιγραφή ''χοντρό'' λάδι που χαρακτηρίζεται το 20αρι για κινητήρες που ''τσιμπάνε'' λαδάκι. Αφού το SAE 20 παίζει ρόλο με την εξωτερική θερμοκρασία στην οποία θα εκκινήσει ο κινητήρας και μετά απο λίγο πλέον το λάδι εργάζεται υψηλότερα σε θερμοκρασίες πώς αυτό μειώνει την κατανάλωση λαδιού?
Σωστά η τα λέω λάθος?

  1. -
  2. Σωστό.
  3. Λάθος! Για να μην πω ότι είναι κοτσάνα, με το συμπάθειο.  ;D
  4. Σωστό. Όσο συχνότερες αλλαγές τόσο το καλύτερο.
  5. Λάθος. Το "νούμερο" τού λαδιού χαρακτηρίζει το ιξώδες, δηλαδή την ρευστότητα τού λαδιού. Φαντάσου μέλι και ελαιόλαδο. Ποιο ρέει πιο εύκολα? Αν θέλαμε
να τα παρομοιάσουμε με λάδι, το ελαιόλαδο θα ήταν κάπου SAE 5 ενώ το μέλι SAE 180!!!!
   Συνεπακολούθως, το πιο χοντρό λάδι αντέχει σε μεγαλύτερες θερμοκρασίες. Λάδι με πολλαπλό ιξώδες, SAE10W40 πχ, συμπεριφέρεται ως 10άρι σε χαμηλές θερμοκρσσίες και ως 40άρι σε υψηλές. Αυτό το επιτυγχάνουν οι μηχανικοί με τα κατάλληλα χημικά πρόσθετα.
  
  Το λέει και ο τύπος, εξάλλου. Αυτό το W ανάμεσα στα δυο νούμερα ξέρει κανείς τι σημαίνει? Μάλλον όχι. Σημαίνει Winter=χειμώνας. Δηλαδή 10 Winter 40. Τον χειμώνα 10άρι, το καλοκαίρι 40άρι. Έτσι το έχουν κωδικοποιήσει. Το πώς το πετυχαίνουν αυτό (είπαμε με πρόσθετα) δεν μάς ενδιαφέρει. Μάς αρκεί που το πετυχαίνουν.  ;)

  Και μια ακόμα διευκρίνηση. SAE είναι τα αρχικά από το Society Automotive Engineering που είναι η ένωση μηχανικών τής Αμερικής η οποία είναι αυτή που έχει θεσπίσει αυτά τα νούμερα.




  Α, και κάτι από την προσωπική μου πείρα. Όταν ζήσει κάποιος σε "άλλα" κλίματα, με χειμώνα με -17 και χιόνι επί τρεις μήνες, θα πάψει να ασχολείται με το θέμα λάδι στην Ελλάδα. Πολλή φασαρία για το τίποτα  ;)




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #573 on: Πέμπτη 11 Αύγουστος 2011, 10:09:16 πμ
   Α, και κάτι από την προσωπική μου πείρα. Όταν ζήσει κάποιος σε "άλλα" κλίματα, με χειμώνα με -17 και χιόνι επί τρεις μήνες, θα πάψει να ασχολείται με το θέμα λάδι στην Ελλάδα. Πολλή φασαρία για το τίποτα  ;)

Α! γειά σου



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #574 on: Πέμπτη 11 Αύγουστος 2011, 10:24:11 πμ
αλλά γιατί επιμένεις στο 20αρι?
αρχικα το εκανα για δοκιμη λογο καλοκαιριου.ετσι για να εχουμε να ασχολουμαστε.
στην επομενη επεμεινα στο 20αρι κυριως γιατι διαπιστωσα μικροτερη καταναλωση λαδιου(σχεδον μηδενικη) στις ιδιες συνθηκες κινησης και λειτουργιας.ο δευτερος λογος ειναι οτι με το απλο ορυκτελαιο κανω πιο συχνα της αλλαγες απο οτι με το ημισυνθετικο.
οταν εβαζα τα ημισυνθετικα castrol 15w50 μεχρι να φτασω στις 6000 με 6500 χλμ που τα αλλαζα ειχε τυχει να χρειαστει να αγορασω λιτρο για συμπληρωμα περα απο το σχεδον μισο λιτρο που μου μενει απο τα 3 λιτρα που αγοραζα κατα την αλλαγη.στην προηγουμενη που εβαλα το 20w50   μου εχει μεινει στην ντουλαπα λαδι αυτο το σχεδον μισο λιτρο καθως δεν χρειαστηκε να συμπληρωσω.ετσι λοιπον και τωρα επεμεινα παλι στο 20w50 το οποιο θα το αλλαξω παλι στα περιπου 4500 χλμ. αφου λοιπον μου μενει το σχεδον μισο λιτρο σε καθε αλλαγη,στην τριτη αλλαγη λαδιου θα αγορασω 2 λιτρα αντι για 3.  με λιγα λογια πιασε το αυγο και κουρευτο αλλα εχουμε να λεμε.
φυσικα εννοειται σε καθε αλλαγη λαδιου αλλαζω και φιλτρο.
μαλλον λοιπον θα μεινω σε αυτο το νουμερο και δεν θα αλλαξω παλι.