Μηπως τα σκασιματακια προερχονται απτο φιλτρο?στο σερβις το καθαρισα μονο..η ηρθε η ωρα μαλλον να κατσαβιδιασω κ εγω της pilots...
Η αριστερη πως ρυθμιζεται?πρεπει να βγαλω το 'εμποδιο' που εχει μπροστα?
απο αυτα που περιγραφεις για τα μπουζια εχω με νορμαλ ηλεκτροδιο πανω λογικα!!
Χλωμό το βλέπω να ευθύνεται το φίλτρο.
Ομως πρόσεξε γιατί το γνήσιο φίλτρο δεν καθαρίζεται ούτε καν μπορείς να το φυσήξεις, επειδή είναι εμποτισμένο με λάδι και καταστρέφεται.
Ετσι η αλλιώς τα σκασίματα είναι αέρας στην εισαγωγή δλδ μετά τα καρμπς και όχι πρίν δεν ενοχλέι δλδ ακόμα και να τραβάει αέρα απο τις εισαγωγές του φίλτρου.
Αν πειράξεις τις pilot δλδ το μίγμα να ξέρεις οτι επηρεάζεις το μίγμα μέχρι τις 2500στρ/λ μετά απο αυτές τις στροφές το slow jet (ζιγκλερ του ρελαντί) δεν επηρεάζει και αναλαμβάνει το main jet (κυρίως ζιγκλερ) και η βελόνα.
Πριν τις πειράξεις να σημειώσεις σε κάθε μια ποσες στροφές θέλει μέχρι να πατήσει βιδώνοντας ελαφρά στην βάση της.
Η δεξιά (και όχι η αριστερή) είναι βάσανο, την καλύπτει η μεταλική βάση του TPS, υπάρχουν βέβαια δύο τρύπες για αυτό το σκοπό αλλά με τον καιρό το πλαστικό παραμορφώνεται και δεν είναι κεντραρισμένες.
Εγώ άνοιξα μια ακόμα στο πλατικό για να κάνω δουλειά.
Και οταν τα έβγαλα για να τα καθαρίσω ''έφαγα'' την μεταλική βάση που ενοχλούσε
Περισσότερα εδώ εχει πολλές φωτό για να δείς και τις pilots http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,20128.0.html
Μπουζί ασε τα κανονικά, μην τα πειράζεις, απλά κάθε τόσο βγάζε τα ''εύκολα'' ελέγχοντας το μίγμα σου.
Οταν βρείς το σωστό τα ξεχνάς και αυτά.