Hellas Transalp Forum

Μέτρηση αυτονομίας (κατανάλωση)

επισκέπτης · 632062

Offline nakis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 16
Reply #1025 on: Δευτέρα 09 Σεπτέμβριος 2013, 18:29:42 μμ
ναι με το ειδικο σετακι καθαρισμου οχι της ΚΝ αλλα της ΣΙΜΟΤΑ αλλα ειναι το ιδιο πραγμα ...
 τωρα τα μπουζια ειναι αρκετα μαυρα οχι να σταζουν μαυριλα αλλα καπνισμενα αρκετα
η βιδες που λες που βρισκονται για να τις δω τις εχει στο τεχνικο εγχειριδιο ?



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1026 on: Δευτέρα 09 Σεπτέμβριος 2013, 18:44:21 μμ
O πίσω κύλινδρος



και ο εμπρός , που η βίδα καλύπτεται απο την μεταλική βάση του TPS



Βιδώνεις μετρώντας εως η βίδα να πατήσει ελαφρά δλδ οχι σφιχτά.
Σημειώνεις κάπου οτι μετρησες ωστε αν κατσει καμμιά στραβή να ξαναβάλεις τις ίδιες ρυθμίσεις.
Μετά ξεβιδώνεις 3 στροφές  κάθε μια βίδα, κιαι εχεις μια μέση τιμή.




pan zak

  • Guest
Reply #1027 on: Δευτέρα 09 Σεπτέμβριος 2013, 19:02:48 μμ
Stoneman εχω κατι σκασιματακια στο αφημα γκαζιου να πειραξω της pilot η οχι?απο καταναλωση με 20 ευρα απο ρεζερβα σε ρεζερβα 210-220 χ.α καλα ειναι?τιμη βενζινης 1.74



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1028 on: Δευτέρα 09 Σεπτέμβριος 2013, 20:37:22 μμ
Stoneman εχω κατι σκασιματακια στο αφημα γκαζιου να πειραξω της pilot η οχι?απο καταναλωση με 20 ευρα απο ρεζερβα σε ρεζερβα 210-220 χ.α καλα ειναι?τιμη βενζινης 1.74

Σκασίματα σημαίνουν φτωχό μίγμα.
Αρα η εχεις ρυθμισμένες τις pilot πολύ μέσα και εχεις φτωχό μίγμα, η
απο κάπου τραβάει αέρα , απο λαιμούς η απο τα σωληνάκια της υποπίεσης.

Σε κάθε περίπτωση πάντως τα μπουζί θα σου πούν το τι συμβαίνει, βγάλε τα δύο που βγαίνουν εύκολα και δες τι παίζει.
Μην πειράζεις τπτ αν δεν συμβουλευθείς τα μπουζί σου.
Δες εδώ   http://www.ngksparkplugs.com/tech_support/spark_plugs/faqs/faqread.asp   μου το εστειλε ο Dimitri πριν λίγο.

20 ευρα με τιμη βενζινης 1.74 σημαίνει 11.5 λίτρα  στα 220χλμ. Είσαι δλδ στα 5.22 λ/100χλμ, πολύ καλά.
Ομως για σιγουριά στην μέτρηση χρειάζεται φουλάρισμα και οχι γέμισμα, ο δείκτης ξεγελάει.




pan zak

  • Guest
Reply #1029 on: Δευτέρα 09 Σεπτέμβριος 2013, 21:26:21 μμ
Σκασίματα σημαίνουν φτωχό μίγμα.
Αρα η εχεις ρυθμισμένες τις pilot πολύ μέσα και εχεις φτωχό μίγμα, η
απο κάπου τραβάει αέρα , απο λαιμούς η απο τα σωληνάκια της υποπίεσης.

Σε κάθε περίπτωση πάντως τα μπουζί θα σου πούν το τι συμβαίνει, βγάλε τα δύο που βγαίνουν εύκολα και δες τι παίζει.
Μην πειράζεις τπτ αν δεν συμβουλευθείς τα μπουζί σου.
Δες εδώ   http://www.ngksparkplugs.com/tech_support/spark_plugs/faqs/faqread.asp   μου το εστειλε ο Dimitri πριν λίγο.

20 ευρα με τιμη βενζινης 1.74 σημαίνει 11.5 λίτρα  στα 220χλμ. Είσαι δλδ στα 5.22 λ/100χλμ, πολύ καλά.
Ομως για σιγουριά στην μέτρηση χρειάζεται φουλάρισμα και οχι γέμισμα, ο δείκτης ξεγελάει.


Τις pilot δεν της πειραξα. τα καρπς ειναι καθαρισμενα
Η εξατμιση εχει 1 μικρη τρυπα κατω απτο ποδι του συνοδηγου,λογικο μου ειπαν για υπερχιλησεις νερου,απο λαιμους δεν χανει κ στη υποπιεση αλλαξα το σωληνακι  με καινουργιο.
Τα 2 μπουζι τα εβγαλα προσφατα να δω το αριστερο πολυ καλο το δεξι ηταν ψιλοχαλια ειχε μαυριλα...υποψιν αλαγμενα στο σερβις με NGK
Αν 5.22 που μου ειπες καιω οποτε τα pilots δεν ειναι ρυθμισμενα να ΄'πετουν΄' πολυ μειγμα?σωστα?
Δεν εχω δειχτη μονο ρεζερβα ΤΑ 600



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #1030 on: Δευτέρα 09 Σεπτέμβριος 2013, 21:39:11 μμ
Όταν λές μαυρίλα, θυμάσαι άν ήταν στεγνή ή υγρή?

Από κατανάλωση λαδιού πως πάς?

Ποιά NGK έχεις?  Τα θερμά ή τα κρύα?


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline nakis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 16
Reply #1031 on: Δευτέρα 09 Σεπτέμβριος 2013, 22:32:38 μμ
O πίσω κύλινδρος



και ο εμπρός , που η βίδα καλύπτεται απο την μεταλική βάση του TPS



Βιδώνεις μετρώντας εως η βίδα να πατήσει ελαφρά δλδ οχι σφιχτά.
Σημειώνεις κάπου οτι μετρησες ωστε αν κατσει καμμιά στραβή να ξαναβάλεις τις ίδιες ρυθμίσεις.
Μετά ξεβιδώνεις 3 στροφές  κάθε μια βίδα, κιαι εχεις μια μέση τιμή.


και στους δυο κυλινδρους πειραζω μονο τις δυο κατω βιδες η μονο την pilot απο τη  μερια του tps ?
μηπως θελει αλλη ρυθμηση εξαιτιας του φιλτρου που ειναι πιο ελευθερο απο το μαμα ?
σορρυ αν πριζω ....  :goofy: :goofy: :goofy:



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1032 on: Τρίτη 10 Σεπτέμβριος 2013, 14:26:29 μμ
και στους δυο κυλινδρους πειραζω μονο τις δυο κατω βιδες η μονο την pilot απο τη  μερια του tps ?
μηπως θελει αλλη ρυθμηση εξαιτιας του φιλτρου που ειναι πιο ελευθερο απο το μαμα ?


Mόνο τις pilot πειράζεις.
Στην φωτό του πίσω κυλίνδρου την δείχνει το βέλος.
Στην φωτό του εμπρός κυλίνδρου η Drain είναι για να αδειάζεις τα λεκανάκια αν τυχόν εχουν κρατήσει τπτ υγρασία στον πατο. Στην ίδια φωτό δείχνω την ''ΒΙΔΑ'' για να φανεί που περίπου είναι η pilot αφού δεν φαίνεται.
Εννοείται την ''Βιδα" δεν την πειράζεις ποτέ, είναι η βίδα που συγκρατεί το λεκανάκι του καρμπ.

Στις 3 στροφές εξω εχεις μια μέση ρύθμιση των pilots.
Aπο εκεί και πέρα αν χρειαστεί κάποια διαφορετική ρύθμιση θα στο πουν τα μπουζί.
Πρός το παρόν δλδ αστο στις 3 στροφές εξω και ματα απο κάποια χλμ βγάλε τα εύκολα μπουζί και δες σε τι κατασταση είναι.



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #1033 on: Τρίτη 10 Σεπτέμβριος 2013, 14:35:25 μμ
στην τελευταια βολτα εις τας αθηνας

εθνικη οδο στο πηγαινε με ταχυτητες μεταξυ 110 και 130 χλμ με καποια ανοιγματα μεχρι τα 160 για λιγο.
στην αθηνα μεσα σχετικα χαλαρα με 2-3 ανοιγμτα μεχρι τα κοκκινα απο φαναρια.
στην επιστροφη σταθερα στα 140 με παλι καποια ανοιγματα μεχρι τα 165 για λιγο.
απο τα 340 χλμ συνολικα,τα 240 στην εθνικη και τα υπολοιπα στην αθηνα μεσα στην κινηση και καποια πολυ λιγα εδω στο χωριο.

για μενα δλδ ειναι αυτο που λεμε μικτη καταναλωση

σημερα λοιπον που ξαναφουλαρισα μου εβγαλε 6,51 λιτρα στα 100 χλμ.

δεν το λες και χαμηλη καταναλωση αλλα μια χαρα νομιζω οτι ειναι με δεδομενο της συνθηκες.
επισης θεωρω οτι το 16αρι γραναζι μπροστα,στον δικο μου τροπο οδηγησης που δεν τον λες και ηρεμο και στρωτο εχει αρνητικες συνεπειες ενω θα μπορουσε να εχει θετικες λογο των χλμ στην εθνικη οδο.στην επομενη αλλαγη θα γυρισω παλι σε 15αρι μπροστα και θα αλλαξω το πισω με ενα δοντι μικροτερο.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1034 on: Τρίτη 10 Σεπτέμβριος 2013, 14:43:59 μμ
Κάγκουρα  :smackbottom:



 :2hysterical: :2hysterical:



Offline nakis

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 16
Reply #1035 on: Τρίτη 10 Σεπτέμβριος 2013, 18:27:47 μμ
εγινε stoneman ευχαριστω πολυ !!!



pan zak

  • Guest
Reply #1036 on: Πέμπτη 12 Σεπτέμβριος 2013, 09:31:49 πμ
Όταν λές μαυρίλα, θυμάσαι άν ήταν στεγνή ή υγρή?

Από κατανάλωση λαδιού πως πάς?

Ποιά NGK έχεις?  Τα θερμά ή τα κρύα?
Ηταν υγρη μαυριλα στο μπροστα δεξιο,απο καταναλωση λαδιου φυσιολογικοτατη την ελεγχω συχνα..τα μπουζια θα σε γελασω-δεν ηξερα αυτη την λεπτομερεια..σε τι παιζουν ρολο θερμα η κρυα?



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #1037 on: Πέμπτη 12 Σεπτέμβριος 2013, 10:36:38 πμ
Λογικά δεν θα έπρεπε αν έχει αυτή την μαυρίλα, εκτός αν πάς με χαμηλές στροφές.

Τα θερμά μπουζί έχουν λίγο μεγαλύτερο ηλεκτρόδιο και λειτουργούν καλύτερα σε περιπτώσεις που πάς με λίγες στροφές, τα ψυχρά έχουν πιό κοντό και βοηθάνε όταν πάς τον περισσότερο χρόνο με ψηλές στροφές.

Αν θυμαμαι καλά τα NGK που βάζει η ΤΑ , το 8 είναι το νορμάλ, το 7 είναι θερμό και το 9 είναι ψυχρό.

Είχα κάνει παλιά δοκιμή με το 7 για χειμώνα αλλά δεν είδα και την τρελή διαφορά και παρέμεινα στα νορμαλ.


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


pan zak

  • Guest
Reply #1038 on: Πέμπτη 12 Σεπτέμβριος 2013, 11:20:37 πμ
Λογικά δεν θα έπρεπε αν έχει αυτή την μαυρίλα, εκτός αν πάς με χαμηλές στροφές.

Τα θερμά μπουζί έχουν λίγο μεγαλύτερο ηλεκτρόδιο και λειτουργούν καλύτερα σε περιπτώσεις που πάς με λίγες στροφές, τα ψυχρά έχουν πιό κοντό και βοηθάνε όταν πάς τον περισσότερο χρόνο με ψηλές στροφές.

Αν θυμαμαι καλά τα NGK που βάζει η ΤΑ , το 8 είναι το νορμάλ, το 7 είναι θερμό και το 9 είναι ψυχρό.

Είχα κάνει παλιά δοκιμή με το 7 για χειμώνα αλλά δεν είδα και την τρελή διαφορά και παρέμεινα στα νορμαλ.
Μηπως τα σκασιματακια προερχονται απτο φιλτρο?στο σερβις το καθαρισα μονο..η ηρθε η ωρα μαλλον να κατσαβιδιασω κ εγω της pilots...
Η αριστερη πως ρυθμιζεται?πρεπει να βγαλω το 'εμποδιο' που εχει μπροστα?
απο αυτα που περιγραφεις για τα μπουζια εχω με νορμαλ ηλεκτροδιο πανω λογικα!!



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1039 on: Πέμπτη 12 Σεπτέμβριος 2013, 16:44:12 μμ
Μηπως τα σκασιματακια προερχονται απτο φιλτρο?στο σερβις το καθαρισα μονο..η ηρθε η ωρα μαλλον να κατσαβιδιασω κ εγω της pilots...
Η αριστερη πως ρυθμιζεται?πρεπει να βγαλω το 'εμποδιο' που εχει μπροστα?
απο αυτα που περιγραφεις για τα μπουζια εχω με νορμαλ ηλεκτροδιο πανω λογικα!!

Χλωμό το βλέπω να ευθύνεται το φίλτρο.
Ομως πρόσεξε γιατί το γνήσιο φίλτρο δεν καθαρίζεται ούτε καν μπορείς να το φυσήξεις, επειδή είναι εμποτισμένο με λάδι και καταστρέφεται.
Ετσι η αλλιώς τα σκασίματα είναι αέρας στην εισαγωγή δλδ μετά τα καρμπς και όχι πρίν δεν ενοχλέι δλδ ακόμα και να τραβάει αέρα απο τις εισαγωγές του φίλτρου.

Αν πειράξεις τις pilot δλδ το μίγμα να ξέρεις οτι επηρεάζεις το μίγμα μέχρι τις 2500στρ/λ μετά απο αυτές τις στροφές το slow jet (ζιγκλερ του ρελαντί) δεν επηρεάζει και αναλαμβάνει το main jet (κυρίως ζιγκλερ) και η βελόνα.

Πριν τις πειράξεις να σημειώσεις σε κάθε μια ποσες στροφές θέλει μέχρι να πατήσει βιδώνοντας ελαφρά στην βάση της.
Η δεξιά (και όχι η αριστερή) είναι βάσανο, την καλύπτει η μεταλική βάση του TPS, υπάρχουν βέβαια δύο τρύπες για αυτό το σκοπό αλλά με τον καιρό το πλαστικό παραμορφώνεται και δεν είναι κεντραρισμένες.
Εγώ άνοιξα μια ακόμα στο πλατικό για να κάνω δουλειά.
Και οταν τα έβγαλα για να τα καθαρίσω ''έφαγα'' την μεταλική βάση που ενοχλούσε





Περισσότερα εδώ εχει πολλές φωτό για να δείς και τις pilots   http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,20128.0.html

Μπουζί ασε τα κανονικά, μην τα πειράζεις, απλά κάθε τόσο βγάζε τα ''εύκολα'' ελέγχοντας το μίγμα σου.
Οταν βρείς το σωστό τα ξεχνάς και αυτά.
« Last Edit: Πέμπτη 12 Σεπτέμβριος 2013, 16:47:13 μμ by Stoneman »



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #1040 on: Πέμπτη 12 Σεπτέμβριος 2013, 18:35:44 μμ
Μπουζί ασε τα κανονικά, μην τα πειράζεις, απλά κάθε τόσο βγάζε τα ''εύκολα'' ελέγχοντας το μίγμα σου.
Οταν βρείς το σωστό τα ξεχνάς και αυτά.
Με τα βγαλε βαλε (τα ιδια) μπουζι βλεπω να περνει κανενας το σπειρωμα στο χερι!
Το νου σας μαστροχαλαστηδες



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #1041 on: Πέμπτη 12 Σεπτέμβριος 2013, 19:46:43 μμ
Αυτοί για να ησυχάσουν θέλουν να του ηλεκτροκολήσεις τα μπουζί και τις pilot. Να μη σου πω να τους δέσεις και τα χέρια! :2hysterical: :2hysterical:
Τώρα θα μου πεις "κοίτα ποιος μιλάει!". Εγώ βρήκα άλλο φάρμακο κι ησύχασα...προς το παρόν





















pan zak

  • Guest
Reply #1042 on: Πέμπτη 12 Σεπτέμβριος 2013, 19:52:53 μμ
Χλωμό το βλέπω να ευθύνεται το φίλτρο.
Ομως πρόσεξε γιατί το γνήσιο φίλτρο δεν καθαρίζεται ούτε καν μπορείς να το φυσήξεις, επειδή είναι εμποτισμένο με λάδι και καταστρέφεται.
Ετσι η αλλιώς τα σκασίματα είναι αέρας στην εισαγωγή δλδ μετά τα καρμπς και όχι πρίν δεν ενοχλέι δλδ ακόμα και να τραβάει αέρα απο τις εισαγωγές του φίλτρου.

Αν πειράξεις τις pilot δλδ το μίγμα να ξέρεις οτι επηρεάζεις το μίγμα μέχρι τις 2500στρ/λ μετά απο αυτές τις στροφές το slow jet (ζιγκλερ του ρελαντί) δεν επηρεάζει και αναλαμβάνει το main jet (κυρίως ζιγκλερ) και η βελόνα.

Πριν τις πειράξεις να σημειώσεις σε κάθε μια ποσες στροφές θέλει μέχρι να πατήσει βιδώνοντας ελαφρά στην βάση της.
Η δεξιά (και όχι η αριστερή) είναι βάσανο, την καλύπτει η μεταλική βάση του TPS, υπάρχουν βέβαια δύο τρύπες για αυτό το σκοπό αλλά με τον καιρό το πλαστικό παραμορφώνεται και δεν είναι κεντραρισμένες.ok stoneman σευχαριστω για την λεπτομεραστατη αναλυση...θα εχεις νεα μολις της πειραξω!
Εγώ άνοιξα μια ακόμα στο πλατικό για να κάνω δουλειά.
Και οταν τα έβγαλα για να τα καθαρίσω ''έφαγα'' την μεταλική βάση που ενοχλούσε





Περισσότερα εδώ εχει πολλές φωτό για να δείς και τις pilots   http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,20128.0.html

Μπουζί ασε τα κανονικά, μην τα πειράζεις, απλά κάθε τόσο βγάζε τα ''εύκολα'' ελέγχοντας το μίγμα σου.
Οταν βρείς το σωστό τα ξεχνάς και αυτά.



pan zak

  • Guest
Reply #1043 on: Πέμπτη 12 Σεπτέμβριος 2013, 19:54:34 μμ
.ok stoneman σευχαριστω για την λεπτομεραστατη αναλυση...θα εχεις νεα μολις της πειραξω!



pan zak

  • Guest
Reply #1044 on: Πέμπτη 12 Σεπτέμβριος 2013, 19:56:34 μμ
Με τα βγαλε βαλε (τα ιδια) μπουζι βλεπω να περνει κανενας το σπειρωμα στο χερι!
Το νου σας μαστροχαλαστηδες
Αν βαζεις λιγο γρασακι στο σπειρωμα δεν χαλανε ποτε,κ παντα κρυο μοτερ!



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #1045 on: Παρασκευή 13 Σεπτέμβριος 2013, 18:26:05 μμ
Αν βαζεις λιγο γρασακι στο σπειρωμα δεν χαλανε ποτε,κ παντα κρυο μοτερ!
Νομιζεις!
Λιγο πιο βαρυ χερι να εχει καποιος απο οσο πρεπει και να εχει κατσει τελειως και η ροδελα...



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1046 on: Παρασκευή 13 Σεπτέμβριος 2013, 18:47:48 μμ
Εχουμε ροπόκλειδα εμείς , τι νομίζετε ?  :thumbup:

Αν και απο το βγάλε βάλε εδώ που τα λέμε παταει η ροδέλα στην βάση και δεν στεγανώνει σωστά. :eusa_think:
.
.
.
.
Αλλά τι με νοιάζει εμένα? αφού τα αλλάζω κάθε χρόνο. :2hysterical:



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #1047 on: Παρασκευή 13 Σεπτέμβριος 2013, 22:57:18 μμ
Εχουμε ροπόκλειδα εμείς , τι νομίζετε ?  :thumbup:

Αν και απο το βγάλε βάλε εδώ που τα λέμε παταει η ροδέλα στην βάση και δεν στεγανώνει σωστά. :eusa_think:
.
.
.
.
Αλλά τι με νοιάζει εμένα? αφού τα αλλάζω κάθε χρόνο. :2hysterical:
H ροπη που αναφερει το μανουαλ ειναι για σφιξιμο με καινουρια ροδελα Οταν αυτη πατησει το ροποκλειδο δεν χρησιμευει πια



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #1048 on: Παρασκευή 13 Σεπτέμβριος 2013, 22:59:32 μμ
μυριζομαι καινουρια ψαχτικη για ροδελες.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #1049 on: Σάββατο 14 Σεπτέμβριος 2013, 16:58:53 μμ
Εχει δίκιο ο Κώστας, αλλά δεν γίνεται συχνά, δλδ απο οτι έχω παρατηρήσει με τις pilots 3 στροφές έξω είσαι πολύ κοντά στο ιδανικό, τόσο κοντά που δεν χρειάζεται να ξαναασχοληθείς. Και γιατί να ασχοληθείς? για να τις βιδώσεις 10 μοίρες μέσα η έξω? Ουτε που θα φανεί η διαφορά.
Τις έχω αφήσει 3 στροφές έξω , και αν έβγαλα τα μπουζί μία φορά το εμπρός και δύο το πίσω ηταν για να σιγουρευτώ οτι πάει καλά απο μίγμα επειδή με τα νεα καρμπς έχω αυξημένη κατανάλωση και φοβόμουν οτι εχω πλούσιο μίγμα και θα ηταν καταμαυρα.
Τώρα που σιγουρεύτηκα δεν έχω ανάγκη να τις ξαναπειράξω αλλά ούτε και τα μπουζί να ξαναβγάλω.

μυριζομαι καινουρια ψαχτικη για ροδελες.

 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: