Ας γραψουμε και καποιες εντυπωσεις.
Την μοτο την παρελαβα στις 24/03/12 .
Εμφανιση : Η πιο ομορφη...........αφου την εχω
Φρενα: Ειχα ενδοιασμούς για τον μονο δισκο , αλλα τελικα τα φρενα ειναι εξαιρετικα. Δεν τα εχω δοκιμασει βεβαια με δευτερο ατομο ή αποτομο φρεναρισμα μιας και ειμαστε στο στρωσιμο.
Κινητηρας : Τι να λεμε τωρα ? ΔΙΑΜΑΝΤΙ . Δεν σκορτσαρει με τιποτα ακομα και με 4η-5η ταχυτητα και 40km/h , και με 6η με 50 km/h . Απιστευτη γραμμικοτητα και ροπη αθφονη απο 0 στροφες
. Εχει καποιους κραδασμους (μην φανταστειτε τιποτα τρομερο) απο 3000 στροφες και πανω και ευτυχως μαλιστα , γιατι θα νομιζα οτι οδηγω κανα ηλεκτρικο οχημα. Ψηλα προφανως (δεν το εχω παει ακομα) δεν θα εχει τιποτα το ιδιατερο μιας και στις 6250 εχει κοφτη
.
Η μοτο με (περιπου ) 2500 στροφες , παντα με 6η μεσα εχει 85 km/h και στις 3500 στροφες (περιπου) εχει 120 km/h
.
Ποιοτητα: Απλα ΚΟΡΥΦΗ. Made in Japan.
Πρακτικότητα : Ολα τα λεφτα.
Οργανα : Ολες οι λειτουργιες , ευαναγνωστα , αλλά μικρα . Δεν ειναι του γουστου μου μιας και μου αρεσουν τα αναλογικα ή mix .
Κρατημα : Τελειο , ουτως ή αλλως ειναι street μηχανη με θεση οδηγησης (η οποια ειναι ονειρο) on-off και ψηλες αναρτησεις να καβαλα κανα πεζοδρομιο και να πηγαίνει σε βατο χωμα καλυτερα απο μια street. Ουτως ή αλλως και χωμα , το TA700 που ειχα , ειχα παει κανα 5 χιλιομετρα σε βατο χωμα συνολικα στα 3 χρονια που την ειχα.
Θεση οδηγησης : Τελεια , αλλα το καλυμα της σελας γλιστραει λιγο και τα στριταδικα μακρια μαρσπιε βρισκουν στην γαμπα οταν εισαι σταματημενος.
Πισω σελα δεν ξερω , ουτε εχω ανεβασει αλλο ατομο να μου πει εντυπωσεις.
Καταναλωση: Με χρηση λογω στρωσίματος 90% επαρχιακο δίκτυο και 10% πολη . Ταχυτητες εκτος πολης απο 85 km/h (2500 στρ) με ανογματα αρκετα εως 120 km/h (3500 στρ. περιπου) με μεσο ορο περιπου τα 100 km/h τα περισσοτερα χιλιομετρα . Το καλο εδω ειναι οτι , αν και στρωνεται , επειδη εχει τοση δυναμη χαμηλα , αυτες ειναι και οι ταχυτητες που συνηθως κανω οταν βγαινω εκτος πολης (μιας και εδω δεν εχουμε Εθνικη Οδο) με κανενα ανοιγμα στα 130-140 ετσι για ξεκαρφωμα ή για καποια ασφαλή προσπεραση.
Με αυτες τις συνθηκες για 308 χιλιομετρα εβαλα 9.8 λιτρα βενζινης. Δηλαδη περιπου 3.2 lt/100 .
Θεωρω οτι η HONDA εφτιαξε την απολυτη all round μηχανη , ικανη στην πολη , στα ταξιδια , με πρακτικοτητα και οικονομικη .