Hellas Transalp Forum

Αλλαγή γραναζιών αλυσίδας διαφορετικής διάστασης

konnik · 62037

Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #75 on: Δευτέρα 21 Ιούλιος 2008, 14:00:25 μμ
Το ΤΑ600, με 5000 στροφές, 16άρι γρανάζι και με 5η ταχύτητα, έχει περ. 112χλμ/ώρα.
Στις 5200 στροφές έχει περ. 116 χλμ/ώρα.

Σκορτσάρει λιγάκι όταν είναι (με 5η ταχύτητα) κάτω από περ. 2.700 στροφές αλλά από εκεί και πάνω πάει περίφημα. Αλλά ακόμα και όταν σκορτσάρει σε χαμηλές στροφές (πχ. κάτω από 2700), ανεβάζει θετικά και εύκολα και ξεπερνά γρήγορα και άνετα το σκορτσάρισμα.
« Last Edit: Δευτέρα 21 Ιούλιος 2008, 20:41:35 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
Reply #76 on: Δευτέρα 21 Ιούλιος 2008, 19:56:26 μμ
Βill δουλεψετο λιγο και οταν εχεις μια πιο ολοκληρωμενη αποψη πες μας εντυπωσεις! εμενα με τρωει ο  :butthead: για αλλαγη και πιστευω και πολλους αλλους με 650!




Offline BilLar

  • Σιγα μην εισαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1056
  • XL650V - 01
Θα έχω πιο ολοκληρωμένη εικόνα, μετά τις διακοπές, όπου θα παίξει εθνική οδός - βουνό - στροφές - ανηφόρες - φόρτωμα *(βλ. Κρήτη)




Offline thanos_trikala

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1753
καλες διακοπες φιλε και αναμενουμε εντυπωσεις!  8)




Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Στο καλό Βασιλάκη και το νού σου.
Γιά ελαφρύ σε κόβω μαζί με την κυρά ,μάλλον δε θάχεις πολλά ζόρια.
Καλού κακού πάρτο μαζί σου το 15άρι.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


DRAKE RAMORE

  • Guest
Στο καλό Βασιλάκη και το νού σου.
Γιά ελαφρύ σε κόβω μαζί με την κυρά ,μάλλον δε θάχεις πολλά ζόρια.
Καλού κακού πάρτο μαζί σου το 15άρι.

Πανάλαφροι είναι και οι δύο.
Μια χαρά θα είναι στο ταξίδι ;)



Offline BilLar

  • Σιγα μην εισαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1056
  • XL650V - 01
......... Καλού κακού πάρτο μαζί σου το 15άρι.

Κάτω από την σέλα το έχω  ;D ;D ;D
Μου το έδωσε δώρο το παιδί που αγόρασα τα αλυσιδογραναζα. :eusa_dance:
Ετσι για να παίζω, μου είπε...




Offline Cool_jonnys

  • Ο
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 162
παιδιά που θα βρώ 16άρι γρανάζι  ???  ???  ???


*SERIFATO*CLUB*EGIO*


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #83 on: Τρίτη 22 Ιούλιος 2008, 16:46:57 μμ
Να προτιμήσεις JT
Για στείλε ένα πμ στον pissaman μήπως έχει.
Αλλιώς: Δημητρακόπουλος, οδός Μακρυγιάννη, Αλεξόπουλος, οδός Δημητρακοπούλου, Κουκάκι
(διόρθωση από Κώστας Χατζ)
« Last Edit: Τετάρτη 23 Ιούλιος 2008, 13:56:18 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline BilLar

  • Σιγα μην εισαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1056
  • XL650V - 01
Reply #84 on: Τετάρτη 23 Ιούλιος 2008, 10:49:57 πμ
παιδιά που θα βρώ 16άρι γρανάζι  ???  ???  ???

Εγω τα πήρα όλα από εδω:
http://www.billsrebuilts.gr/index2.htm
Κάπου στο Κουκάκι ειναι, το εχουνε ξανα αναφερει στο forum.
Πολύ εξυπηρετικός! Τα εστειλε courier (χωρις χρεωση) την επόμενη!
Μου έκανε και δώρο το 15αρι!    ;)
Κανα 20€ εχει το γραναζι... κωδ. Front Sprocket: JTF 296.15




Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #85 on: Τετάρτη 23 Ιούλιος 2008, 11:28:32 πμ
Να προτιμήσεις JT
Για στείλε ένα πμ στον pissaman μήπως έχει.
Αλλιώς: Δημητρακόπουλος, οδός Μακρυγιάννη, Κουκάκι

μήπως εννοείς Αλεξόπουλος στη Δημητρακοπούλου , Κουκάκι ?


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #86 on: Τετάρτη 23 Ιούλιος 2008, 13:52:57 μμ
ναι αυτός! ήταν "νύχτα" όταν τόγραψα!


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline BilLar

  • Σιγα μην εισαι
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1056
  • XL650V - 01
Reply #87 on: Παρασκευή 29 Αύγουστος 2008, 12:53:38 μμ
Λοιπόν... μετά από πολύ πίεση και απειλητικά μηνύματα που δέχτηκα ( :goofy:)
θα καταθέσω τελικά τις εντυπώσεις μου απο το 16αρι γρανάζι σε 650ΤΑ...
Σίγουρα στην εθνική είναι "μανούλα" με 120 ~5.200 στα 140~6.000 (δεν θυμαμαι ακριβώς στρ/λεπτο γιατι εχω και 20 μέρες να καβαλήσω και μεσολάβησε ένα ατύχημα που μου έκανε delete τις καλές στιγμές των διακοπών - ακόμα κάνω restore από τον κάδο...)
Είναι σαν να έχεις 6η ταχύτητα.
Μόνο στις χαμηλές στροφές υστερεί λίγο.
Απο κατανάλωση ειναι στα ίδια περίπου, δεν πολυασχολήθηκα και πολύ με την μετρηση κατανάλωσης.
Ας κάψει όσο θέλει... δεν μπορώ να αλλάξω κάτι.

Γενικά πιστέυω πως στον καθένα θα είναι διαφορετικά, ανάλογα με το στυλ οδήγησης.
Το δοκιμάζεις και αν δεν κάνει βαζεις πάλι 15.
Τόσο απλά!




Offline leroi

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 404
  • Φτιάξε καρδιά μου το δικό σου παραμύθι, αλλιώς...
    • www.pandorasbox.gr
Reply #88 on: Παρασκευή 29 Αύγουστος 2008, 14:09:51 μμ
Με 16άρι γρανάζι δεν υπάρχει καμιά διαφορά στην ροπή έ ? στις χαμηλές δηλάδή. για να πιάνει 120 με λιγότερες στροφές δεν πάει να πει οτι έχει καλύτερη ροπή? μόνο όμως μετά την 3η ?


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Μετά από προσεκτική ανάγνωση των συζητήσεων για τα γρανάζια, την λήψη σοβαρά υπόψη των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων που προβλήκαν από όλους, ο Βασίλης (Billar) μου έδωσε το 16άρι (το οποίο έβγαλε και έβαλε ξανά το 15άρι) και το δοκίμασα στο δικό μου 650.

Δεν ενθουσιάστηκα από την μικρή πτώση των επιδόσεων (σαν αντισπίν ένα πράγμα), αλλά λίγο που το άνοιξα διαπίστωσα ότι κάνει μόνον για ταξίδι (ΕΟ) και μάλιστα χωρίς να το ξεχνάς όταν σκεφτείς να προσπεράσεις.

Από αύριο το 16άρι του Βασίλη θα είναι διαθέσιμο για όποιον θελήσει να το δοκιμάσει στην μηχανή του.

Εγώ παρήγγειλα ένα καινούργιο JT για να το δοκιμάσω εκτενέστερα, καθώς η αλυσίδα είναι σχετικά καινούργια.


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2752
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Μετά από προσεκτική ανάγνωση των συζητήσεων για τα γρανάζια, την λήψη σοβαρά υπόψη των πλεονεκτημάτων και μειονεκτημάτων που προβλήκαν από όλους, ο Βασίλης (Billar) μου έδωσε το 16άρι (το οποίο έβγαλε και έβαλε ξανά το 15άρι) και το δοκίμασα στο δικό μου 650.

Δεν ενθουσιάστηκα από την μικρή πτώση των επιδόσεων (σαν αντισπίν ένα πράγμα), αλλά λίγο που το άνοιξα διαπίστωσα ότι κάνει μόνον για ταξίδι (ΕΟ) και μάλιστα χωρίς να το ξεχνάς όταν σκεφτείς να προσπεράσεις.

Από αύριο το 16άρι του Βασίλη θα είναι διαθέσιμο για όποιον θελήσει να το δοκιμάσει στην μηχανή του.

Εγώ παρήγγειλα ένα καινούργιο JT για να το δοκιμάσω εκτενέστερα, καθώς η αλυσίδα είναι σχετικά καινούργια.
+1 Οι βαρυκόκαλοι να ετοιμάζονται για 14άρι!


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #91 on: Τετάρτη 09 Ιούνιος 2010, 00:36:37 πμ
Η μηχανή ευνοεί τους αδύνατους και η τύχη τους τολμηρούς... ;D


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
Reply #92 on: Τετάρτη 09 Ιούνιος 2010, 09:33:30 πμ
Αντί για 16άρι μπροστά, μπορείς να αλλάξεις το πίσω με 47άρι



Offline Nikos Paxinos

  • Παλιά Σχολή
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 647
  • Emperor of Bans
Reply #93 on: Τετάρτη 09 Ιούνιος 2010, 09:53:03 πμ
Βρε σεις  ;D ...αφήστε το μηχανάκι στην ησυχία του και βάλτε ότι προτείνει ο κατασκευαστής  ;)


Ετσι κι αλλιώς μόνοι μας ερχόμαστε και μόνοι μας φεύγουμε από αυτή τη ζωή.Ολα τα υπόλοιπα είναι διασκέδαση της μοναξιάς μας και δρόμος...


Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
Reply #94 on: Τετάρτη 09 Ιούνιος 2010, 10:24:07 πμ
Βρε σεις  ;D ...αφήστε το μηχανάκι στην ησυχία του και βάλτε ότι προτείνει ο κατασκευαστής  ;)

Ο κατασκευαστής πάντως 20 χρόνια μια έκτη ταχύτητα δεν έβαλε ....



Offline Nikos Paxinos

  • Παλιά Σχολή
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 647
  • Emperor of Bans
Reply #95 on: Τετάρτη 09 Ιούνιος 2010, 10:36:57 πμ
Ο κατασκευαστής πάντως 20 χρόνια μια έκτη ταχύτητα δεν έβαλε ....

Μάλλον επειδή δεν τη χρειάζεται.Υπάρχουν άλλοι κατασκευαστές που βάζουν  :)


Ετσι κι αλλιώς μόνοι μας ερχόμαστε και μόνοι μας φεύγουμε από αυτή τη ζωή.Ολα τα υπόλοιπα είναι διασκέδαση της μοναξιάς μας και δρόμος...


Offline ΚΡΑΣΟΠΑΤΕΡΑΣ

  • Ο ΑΣΤΡΑΠΟΓΙΑΝΝΟΣ
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3677
  • Δεν σπάει δεν χαλάει…δεν στραβώνει δεν λυγάει !!
    • http://www.biowines.gr/
Reply #96 on: Τετάρτη 09 Ιούνιος 2010, 10:57:11 πμ
Ο κατασκευαστής πάντως 20 χρόνια μια έκτη ταχύτητα δεν έβαλε ....

Αυτόν τον καημό είχα και εγώ….αλλά είναι πολύ ηλιθία εταιρία από ότι κατάλαβα για να φτιάχνει το 2010 μηχανή και να μην έχει 6η ταχύτητα και με τέτοιο ανταγωνισμό!




Οι άνθρωποι είναι σαν το κρασί, οι καλοί βελτιώνονται με τα χρόνια, οι άχρηστοι γίνονται ξύδι…..


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #97 on: Τετάρτη 09 Ιούνιος 2010, 11:42:56 πμ
Αντί για 16άρι μπροστά, μπορείς να αλλάξεις το πίσω με 47άρι

Το είχες πει Θεόφραστε, το ξέρω. Αλλά είναι μανούρα η αλλαγή του, ειδικά αν δεν αλλάζεις και αλυσίδα.
Το θεωρώ πιθανό να γυρίσω σε αυτήν την λύση  ;)

Βρε σεις  ;D ...αφήστε το μηχανάκι στην ησυχία του και βάλτε ότι προτείνει ο κατασκευαστής  ;)

Ουσιαστικά έχεις δίκιο, τυπικά μπορούμε να πειραματιστούμε. Η λύση 47άρι είναι μάλλον η καλύτερη.


Αυτόν τον καημό είχα και εγώ….αλλά είναι πολύ ηλιθία εταιρία από ότι κατάλαβα για να φτιάχνει το 2010 μηχανή και να μην έχει 6η ταχύτητα και με τέτοιο ανταγωνισμό!

Φίλε Γιάννη, κατανοητός ο καημός, αλλά το να μην μπαίνεις στο trendy μάρκετινγκ και να ζητάς λογικές αποδόσεις από τα κυβικά που πουλάς, ίσως είναι η απάντηση σε αυτό που λες !




 




ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
Reply #98 on: Πέμπτη 10 Ιούνιος 2010, 10:03:55 πμ
Φυσικά και θα αλλάξεις το πίσω γρανάζι με όλα τα αλυσιδογράναζα πιο πολύ για τον μπελά ο οποίος μεταξύ μας δεν είναι και τόσο μεγάλος.
Επίσης αν η αλυσίδα σου έχει πολλά χλμ γενικά δεν είναι καλή ιδέα να αλλάξεις γρανάζια.
Ένας άλλος παράγοντας, είναι ότι το μπροστά γρανάζι μαμά έχει λάστιχο από μέσα που δεν έχουν τα after market.
 
Από την άλλη η τιμή του πίσω γραναζιού είναι μεγαλύτερη σε σχέση με του μπροστά αλλά η διαφορά είναι μικρή της τάξεως των 20€

Το προτείνω σαν καλύτερη λύση μια που αποδεδειγμένα ούτε το μηχανάκι κρεμάει όπως με το 16αρι μπροστά και από την άλλη σε μεγάλες πχ 150χλμ/ω ταχύτητες είσαι περίπου 180-200 στροφές κάτω εκεί που πραγματικά το θέλεις.

1 δόντι μπροστά είναι 3 πίσω αντίστροφα δηλαδή με δεκαεξάρι μπροστά είναι σαν να έχεις 44 πίσω.
Επίσης νομίζω πως δεν υπάρχει σε DID 46 για πίσω και γενικά είναι λίγο δυσεύρετο.

Μια από τις μεγαλύτερες αξίες του φόρουμ είναι ότι μπορούμε να ανταλλάσσουμε τέτοιες απόψεις και να λέμε τα + και -.

Σαν συμπέρασμα λοιπόν σας λέω ότι βάζοντας 47 πίσω αντί για 48 και μαμά μπροστά και μια πιο ενισχυμένη αλυσίδα από την μαμά,
μιλάω πάντα για ΤΑ650 που το μοτέρ του είναι σε καλή κατάσταση, είναι κάτι που μπορείτε να το κάνετε άφοβα.   
 
Το κυριότερο όμως είναι το εξής.

Η διαφορά δεν είναι δραματική, αλλά παρατήρησα ότι σε μεγάλο εύρος στροφών μπορούσα να οδηγώ την μηχανή με αλλαγές 4-5 που πριν δεν μπορούσα. Δηλαδή μπορούσα να κάνω κατεβάσματα σε 4η όταν η 5η δεν ήταν αρκετή, όταν πριν την αλλαγή δεν μπορούσα γιατί απλά οι στροφές θα χτυπάγαν κόκκινα!

Άλλη μια χρήσιμη πληροφορία είναι οτι τα ΤΑ600 και ΤΑ700 έχουν 15-47 
« Last Edit: Πέμπτη 10 Ιούνιος 2010, 10:22:18 πμ by thleon »



Offline babis5570

  • NC700X abs
  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 91
Τελικα εχει καποιος αλλαξει σε ΤΑ700 το μπροστινο γραναζι σε 16 αρι να μας πει εντυπωσεις?? Ειδικα σε θεμα καταναλωσης  :-X


NC700X