Hellas Transalp Forum

Ένα λάδι ρε παιδιά!!!

M. I. Pagalos · 636766

Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #850 on: Τετάρτη 29 Ιανουάριος 2014, 11:30:01 πμ
μιας και κοιταω τι λαδι να βαλω στην μηχανη αν και εχει μονο 2500 χλμ, λεω να δοκιμασω αυτα τα amsoil.
απο την αλλη,δεν μου πολυαρεσει αυτο το 10w40.

συμφωνα με το βιβλιο του haynes,στην σελιδα 0-16 γραφει.
προτεινομενο λιπαντικο το 10w40.
αλλα

αν χρησιμοποιεις την μοτοσυκλετα σε αλλες συνθηκες(ακραιες λεει αλλα πιο ειναι το ακραιο στην ελλαδα,το 45αρι το καλοκαιρι ή το -15 τον χειμωνα?) ανατρεχωντας στον διπλανο πινακα μπορεις να επιλεξεις αλλου ιξωδους λιπαντικο.

δεδομενου λοιπον οτι κατω απο 5 βαθμους κελσιου,οχι βολτα δεν παω αλλα δεν την βαζω καν σε λειτουργια,το ιξωδες 20w50 ειναι το καλυτερο λιπαντικο για τις συνθηκες που εγω κυκλοφορω την μηχανη.καποιος που μενει πιο βορεια σαφως και θα πρεπει να εχει αλλο λιπαντικο.

θαναση δεν νομιζω να ισχυριστηκε καποιος οτι το χοντρο λαδι λιπαινει καλυτερα,το θεμα ειναι τι ταιριαζει καλυτερα στις συνθηκες λειτουργιας.

με δεδομενο λοιπον οτι αλλαζουμε λαδια μια φορα τον χρονο(αλλη μεγαλη κουβεντα αυτο,το 2001 που κυκλοφορουσε η ΤΑ δεν νομιζω να ελεγε κανεις κατι τετοιο)
με δεδομενο οτι εγω πλεον δεν προλαβαινω να φτασω σε ενα χρονο τα χλμ της αλλαγης
και με δεδομενο οτι οι συνθηκες που κυκλοφορω την μηχανη ειναι πανω απο 10 βαθμους κελσιου

θεωρω οτι μια χαρα και πολυ της ειναι το 20w50.ασε που παντα κατα την περιοδο λειτουργιας της,εχω παντα φρεσκο λαδι μεσα.

τωρα γλυκοκοιταω αυτο
http://www.trade-wind.gr/moto/lubricants/ixodes/20w-50/amsoil-synthetic-motorcycle-oil-20w-50.html
μου ανεβαζει σχεδον στο διπλασιο το κοστος αλλαγης αλλα ειναι SG,κατι που δυσκολα βρισκεις και ειναι αυτο που θελει η ΤΑ.
μηπως γνωριζει κανεις τον κωδικο για το φιλτρο λαδιου απο το συγκεκριμενο καταστημα?
τελευταια φορα ειχα βαλει το γνησιο απο τον τογελο αλλα δεν συμφερει να πληρωσω 2 μεταφορικα,οποτε λεω να παρω και φιλτρο λαδιου απο το πρωτο μαγαζι.




Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #851 on: Τετάρτη 29 Ιανουάριος 2014, 12:37:28 μμ
Λοιπόν.... Ο κατασκευαστής σε αυτό το φυλλάδιο


ορίζει για τις θερμοκρασιακές συνθήκες ή 20w40 ή 20w50.


Επειδή εδώ που μένω σπανίως η θερμοκρασία φτάνει στο 0°, και αν φτάσει δεν κινούμαι με την μηχανή (καλομαθημένος) βάζω 20w50.
Δεν καταλαβαίνω πως (αυθαίρετα) βγαίνει πως το 40άρι ή το 15άρι είναι καλό λάδι... :-\

Απο την άλλη, το χρώμα του λαδιού ίσως να μην λέει και τόσα όσα η υφή του, που όμως  μπορώ να μεταφέρω της εντύπωση που μου άφησε : κολλάει στο χέρι περίπου όπως καινούργιο, κάνει ίνα όταν ανοίγω τα δάκτυλα και γενικά μου δείχνει πως δεν έχει ''κουραστεί'' σαν λάδι.
Δεν είμαι σε θέση να κάνω εργαστηριακές μετρήσεις, οπότε εμπειρικά μεταφέρω αυτά που νιώθω.



«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #852 on: Τετάρτη 29 Ιανουάριος 2014, 13:12:44 μμ
Λοιπόν.... Ο κατασκευαστής σε αυτό το φυλλάδιο


ορίζει για τις θερμοκρασιακές συνθήκες ή 20w40 ή 20w50.


Επειδή εδώ που μένω σπανίως η θερμοκρασία φτάνει στο 0°, και αν φτάσει δεν κινούμαι με την μηχανή (καλομαθημένος) βάζω 20w50.
Δεν καταλαβαίνω πως (αυθαίρετα) βγαίνει πως το 40άρι ή το 15άρι είναι καλό λάδι... :-\

Απο την άλλη, το χρώμα του λαδιού ίσως να μην λέει και τόσα όσα η υφή του, που όμως  μπορώ να μεταφέρω της εντύπωση που μου άφησε : κολλάει στο χέρι περίπου όπως καινούργιο, κάνει ίνα όταν ανοίγω τα δάκτυλα και γενικά μου δείχνει πως δεν έχει ''κουραστεί'' σαν λάδι.
Δεν είμαι σε θέση να κάνω εργαστηριακές μετρήσεις, οπότε εμπειρικά μεταφέρω αυτά που νιώθω.


Επειδη η κατα Sae κατηγοριοποιηση ειναι λιγο εως πολυ γενικη, τουτεστιν ενδεχεται δυο πολυτυπα λαδια με το ιδιο sae να εχουν διαφορετικο πραγματικο ιξωδες σε συγκεκριμενη θερμοκρασια και επειδη οπως προαναφερθηκε η μεγαλυτερη φθορα του κινητηρα συμβαινει κατα την εκκινηση του, καταλαβαινεις οτι ειναι σημαντικο να προστατευτει Ειδικα αν μιλαμε για κρυα εκκινηση κατα την διαρκεια του χειμωνα
Δεν καταλαβαινω λοιπον την εμονη για 20αρι λαδι που συμφωνα και με τον πινακα θα προστατεψει ή θα "προστατεψει" απο τους 0ο Γιατι να μην προτιμησεις ενα 10αρι που σιγουρα θα εισαι καλυμενος? Ή αντε το πολυ πολυ ενα 15αρι?

ΥΓ1 Ουτε η υφη του λαδιου ειναι δεικτης ποιοτητας του λαδιου!
ΥΓ2 Ο κατασκευαστης δεν οριζει το sae αλλα το προτεινει απλως! Και αυτο γιατι μια μοτοσυκλετα του μπορει να πουληθει στην Αλασκα για παραδειγμα αλλα και στην Αφρικη Και αν προσεξεις στον ιδιο πινακα και το 10W-40 ειναι καταλληλο αλλα και το 15W-50 εφοσον μιλαμε για την Αττικη Επισης αν προσεξες για συγκεκριμενες θερμοκρασιες προτεινει και μονοτυπα λαδια τα οποια ομως πλεον κανενας δεν τα χρησιμοποιει



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #853 on: Τετάρτη 29 Ιανουάριος 2014, 14:16:37 μμ
κωστα,νομιζω οτι λανθασμενα βλεπεις ¨εμμονη¨οπως λες.

μιλαω για συγκεκριμενα πραγματα.
δεν βαζω μπρος και δεν παω πουθενα αν εχει κατω απο 10 βαθμους κελσιου.
αυτο απο μονο του ειναι ικανο για να πεισει καποιον οτι το 20w50 ειναι ενα ¨πιο σωστο¨ λαδι (κυριως αναφερομαι για το δευτερο νουμερο)

παρα το 10w40 η καποιο αλλο τελος παντων.να προφυλαξω τον κινητηρα τον χειμωνα οταν αυτος δεν λειτουργει? που θα ωφελισει?

οσο λαθος βλεπεις εσυ το 20w50,αλλα τοσο λαθος μπορει να βλεπω εγω το 10w40 για την κρητη ή για τον καμπο της θεσσαλιας που μπορει να υπαρξει μερα να ξεπερασει τους 45 βαθμους το καλοκαιρι.
τωρα δεν νομιζω να πιστευεις οτι εκτος χειμωνα μπορει καποιο πρωινο να εχει κατω απο μηδεν βαθμους κελσιου οποτε εκει μπορει να εχει προβλημα οποιος χρησιμοποιει 20w50.

πφφφφφφ

ατερμονη συζητηση.
τιποτα ομως δεν ειναι λαθος και τιποτα σωστο.ολα ειναι υπο συνθηκες,κανονικες ή μη.



ΥΓ μολις γυρισα απο μια συντομη βολτα 15 λεπτων για να δουλεψει ο κινητηρας και η μπαταρια.εστησα αυτι κατα την εκκινηση μηπως ξανακουσω κατι ψιλοθορυβους που ειχα ακουσει καποια στιγμη στο παρελθον(με πολυ περισσοτερο κρυο ομως) αλλα δεν.
ισως να ηταν και η ιδεα μου.




Offline panisk

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3729
Reply #854 on: Τετάρτη 29 Ιανουάριος 2014, 14:42:35 μμ
Εγώ πάλι θα συμφωνήσω με τον konkost. Το χειμώνα, στην ψυχρή εκκίνηση το 20άρι λάδι δεν λιπαίνει... Όταν ζεσταθεί, κάνει τη δουλειά του, αλλά στην πρωινή μιζιά ...απουσιάζει. Ο κατασκευαστής κάτι ξέρει παραπάνω και βγάζει προδιαγραφές  ;)

Στα ...ζουμιά που έχουν κάνει τη βόλτα τους στο 700άρι μου.
Τα πρώτα τα εργοστασιακά ήταν Θεϊκά!!!

Μετά από αυτά, έχω βάλει τα γνήσια Honda σε 10/30, τα Castrol GPS 15/50, τα Bikers Oils 10/40 (ακόμα ψάχνω τι είναι αυτά - τα οποία τα είχε βάλει εξουσιοδοτημένος) και τα AmsOil 10/40.

Αυτά που "έκατσαν" καλύτερα στην μοτοσυκλέτα μου και έδιναν την καλύτερη αίσθηση στο κιβώτιο, ήταν τα AmsOil. Σε 2η μοίρα αυτά της Honda. Αυτά που τα άλλαξα στα 1300 σχεδόν χλμ, ήταν τα Castrol GPS. Παρ' όλο τα είχα βάλει καλοκαιράκι, το κιβώτιο ...τσιμεντοποιήθηκε!

Αυτές τις ημέρες, με αυτή τη θερμοκρασία - υγρασία, τα Honda που έχω τώρα, δίνουν λίγο πιο "ξερή" αίσθηση στο κιβώτιο. Εννοείται ότι έχω ελέγξει ότι έχει την ποσότητα που πρέπει.


Αφού το φως ταξιδεύει γρηγορότερα απο τον ήχο, εγώ γιατί πρώτα ακούω τις μ@λ@κίες και μετά μου ανάβουν τα λαμπάκια;

Live to Drive - Drive to Live


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #855 on: Τετάρτη 29 Ιανουάριος 2014, 14:53:44 μμ

μιλαω για συγκεκριμενα πραγματα.
δεν βαζω μπρος και δεν παω πουθενα αν εχει κατω απο 10 βαθμους κελσιου.

το ξαναβαζω για να μην δημιουργουνται λαθος εντυπωσεις.

αυθαιρετες κουβεντες ¨αυτο κανει¨ ή ¨αυτο δεν κανει¨ ειναι πολυ γενικολογες και δεν προσφερουν τιποτα.

φανταζομαι οτι ολοι ειμαστε μεγαλοι ανθρωποι και μπορουμε να ξεχωρισουμε τι λεει  ο καθενας μας και τι εννοει.
δεν υποστηριζω σε καμια περιπτωση οτι το 20w50 ειναι το καλυτερο.
λεω οτι οποιος εχει τις ιδιες συνθηκες χρησης με μενα,μια χαρα θα βολευτει και με το 20w50.




Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #856 on: Τετάρτη 29 Ιανουάριος 2014, 15:21:01 μμ
Αν το μηχανακι δεν μπαινει ποτε μπροστα κατω απο 10'C, τοτε και 20-50 ειναι οκ. Αλλα απο την αλλη γιατι να βαλει κανεις 20-50 οταν υπαρχει το ευρος 15-50 που προστατευει καλυτερα σε χαμηλουτσικες θερμοκρασιες..


" the PouroDuro spirit "


Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #857 on: Τετάρτη 29 Ιανουάριος 2014, 16:03:17 μμ
Αλλα απο την αλλη γιατι να βαλει κανεις 20-50 οταν υπαρχει το ευρος 15-50 που προστατευει καλυτερα σε χαμηλουτσικες θερμοκρασιες..

:) Βρες το μου σε amsoil !!! :) :) :)


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #858 on: Τετάρτη 29 Ιανουάριος 2014, 16:15:22 μμ
Με το 20-50, θες καμιά ώρα να κατέβει το λάδι στη θέση του. Το είχα βάλλει στην itt2009 και μετά τη βόλτα το έψαχνα, καλά που είχα κοντά τον Βάιο...

Στάλθηκε από το HUAWEI G525-U00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #859 on: Τετάρτη 29 Ιανουάριος 2014, 16:34:13 μμ
Με το 20-50, θες καμιά ώρα να κατέβει το λάδι στη θέση του. Το είχα βάλλει στην itt2009 και μετά τη βόλτα το έψαχνα, καλά που είχα κοντά τον Βάιο...

Στάλθηκε από το HUAWEI G525-U00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Νίκο ,τι ακρβώς συνέβει; ???



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #860 on: Τετάρτη 29 Ιανουάριος 2014, 17:10:00 μμ
Απλά ήθελα να τσεκάρω κατανάλωση και άργησε πολύ να κατέβει στο κάρτερ

Στάλθηκε από το HUAWEI G525-U00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #861 on: Τετάρτη 29 Ιανουάριος 2014, 17:33:51 μμ
Αφού κανείς δεν εκπροσωπεί κάποια εταιρεία λαδιών κ οπως εγραψε και ο Padis η Honda δεν έχει πρόβλημα με τα  10/40, 20/50, η 15/50 εμείς γιατί έχουμε πρόβλημα? δεν το καταλαβαίνω.

Και δλδ τι τρομερή διαφορά έχει ενα 15/50 απο το 20/50? το 5 στις χαμηλές θερμοκρασίες?
μα εγώ δεν το θέλω για το 20 αλλά για το 50.
Αν το ψυρίσουμε περισσότερο το 10/40 κοπανάει (κατ εμέ πάντα και στο δικό μου μηχανάκι) στις ζέστες και υποθετουμε οτι λιπαίνει καλύτερα στην μιζιά , το 20/50 παρουσιάζει κάποιους θορύβους στο ξεκίνημα (οχι νέους απλά αυτούς που ακούμε και με το 10/40 αλλά λίγο πιο αυξημένους) αλλά μετα τα πρώτα μέτρα εξαφανίζονται και ο κινητήρας λειτουργεί πιο μαλακά και ο λεβιές χωρίς την αίσθηση οτι είναι κολημένος.

Αυτό πάλι το ότι το 20αρι λάδι αργεί να ζεσταθεί είναι κουφό, δλδ ο κινητήρας ζεσταίνεται γρηγορότερα με το 10/40? Γιατί?

Ολα αυτά με το λάδι που εξαφανίζεται, η που δεν λιπαίνει κλπ είναι ... να μην πώ.
μα είναι δυνατόν λάδι 100% συνθετικό να μήν λιπαίνει?

Αυτό που συμβαίνει είναι οτι το πιό ''παχύ'' σχηματίζει μεγαλύτερο φίλμ και ετσι μαλακώνουν οι όποιοι θόρυβοι του μοτέρ και αυτό είναι που σε ορισμένους αρέσει.

Για δύο συνεχείς αλλαγές και 7500χλμ χρησιμοποίησα Amsoil 10/40 με ταυτόχρονη αλλαγή φίλτρου.
Απο την 1η μέρα μέχρι την αλλαγή τους δεν άλλαξαν καθόλου συμπεριφορά, δεν εκαψε σταγόνα, αλλά κατακαλόκαιρο σε κίνηση οι αλλαγές πονάγανε, και αυτό δεν μ' άρεσε.
Το ξαναλέω δεν ξέρω αν προκαλούν λιγότερη η περισσότερη φθορά στον κινητήρα , σε αυτό πολύ σωστά απάντησε ο Κωνκωστής νωρίτερα, αλλά ξέρω οτι απλά δεν μ άρεσαν.
Τώρα αν κάποιος επιστημονικά  μου αποδείξει οτι  ο κινητήρας θα καταστραφεί επειδή χρησιμοποιώ 20/50 θα βάλω 10/40 και θα κλείσω τα αυτιά μου.

Συμπέρασμα, όλα τα λάδια είναι καλά γι τον κινητήρα μας, η επιλογή τους όμως είναι προσωπική υπόθεση, και όλοι μας μετα απο μερικές αλλαγές τελικά βρίσκουμε το ... λάδι μας.



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1438
Reply #862 on: Τετάρτη 29 Ιανουάριος 2014, 19:42:49 μμ
Με το 20-50, θες καμιά ώρα να κατέβει το λάδι στη θέση του.

Μην υπερβάλουμε ρε παιδιά... Δεν μιλάμε για βαλβολίνες.

Stoneman σου βρήκα ΤΟ άρθρο !!!  Ανακατεύοντας τα λάδια !!!  :blob8:


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #863 on: Τετάρτη 29 Ιανουάριος 2014, 21:26:11 μμ
Μην υπερβάλουμε ρε παιδιά... Δεν μιλάμε για βαλβολίνες.

Stoneman σου βρήκα ΤΟ άρθρο !!!  Ανακατεύοντας τα λάδια !!!  :blob8:

 :eusa_doh: :eusa_doh: :eusa_doh:
τι το θελες τωρα αυτο ρε παντελη?

























 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #864 on: Τετάρτη 29 Ιανουάριος 2014, 23:15:54 μμ
amsoil 20w50                                              150,3       20,1
motul 7100 20w50                                       124,4       17,7
motul 3000 20w50                                       146,4       19,0
castrol actevo 20w50                                  180.0       19,0
torco t-4 20w50                                         173          20,31
torco t-4r 20w50                                        147,54      20,1
torco t-4sr 20w50                                       155          19,5
valvoline dureblend                                                     18,2
Bel-Ray EXP Synthetic Ester Blend 4T             160,7        19
ipone r4000rs                                             140           18
repsol moto rider 4t 20w50                           163           18,1



παντελη διαλεξε!
 :P




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #865 on: Πέμπτη 30 Ιανουάριος 2014, 10:26:58 πμ
Stoneman σου βρήκα ΤΟ άρθρο !!!  Ανακατεύοντας τα λάδια !!!  :blob8:

Σε βρίσκω διαβαστερό , οπότε ρίξε εδώ μια ματιά:

"ΛΑΔΙ, ΑΥΤΟΣ Ο ΑΓΝΩΣΤΟΣ''
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=17013

 ΛΑΔΟΛΟΓΙΕΣ !!!
  http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=14087

Μοτοσυκλετιστικά λιπαντικά, τα πρόσθετά τους και οι διαφορές τους με τα αυτοκινητάδικα λάδια
http://www.mybike.gr/topic/30641-%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%83%CF%85%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CF%84%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%BB%CE%B9%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CF%84%CE%B1-%CF%80%CF%81%CF%8C%CF%83%CE%B8%CE%B5%CF%84%CE%AC-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BA/

Οσα θέλατε να ξέρετε για το λάδι της μηχανής σας
αλλά φοβόσασταν να ρωτήσετε...
http://www.motocikleta.gr/distribution/topic7939.html

και αν το πάς το Αγγλικό
All About Oil
http://motorcycleinfo.calsci.com/Oils1.html
http://motorcycleinfo.calsci.com/API.html
http://performanceoiltechnology.com/harleydavidsonoil.htm?source=overture

Τώρα αν τα έχω διαβάσει? ναι , τα έχω διαβάσει, και το συμπέρασμα είναι αυτό
Συμπέρασμα, όλα τα λάδια είναι καλά για τον κινητήρα μας, η επιλογή τους όμως είναι προσωπική υπόθεση, και όλοι μας μετα απο μερικές αλλαγές τελικά βρίσκουμε το ... λάδι μας.



amsoil 20w50                                              150,3       20,1
motul 7100 20w50                                       124,4       17,7
motul 3000 20w50                                       146,4       19,0
castrol actevo 20w50                                  180.0       19,0
torco t-4 20w50                                         173          20,31
torco t-4r 20w50                                        147,54      20,1
torco t-4sr 20w50                                       155          19,5
valvoline dureblend                                                     18,2
Bel-Ray EXP Synthetic Ester Blend 4T             160,7        19
ipone r4000rs                                             140           18
repsol moto rider 4t 20w50                           163           18,1



παντελη διαλεξε!
 :P

Τί είναι αυτά Παναγιώτη, τιμές κλεισίματος στο χρηματιστήριο?



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #866 on: Πέμπτη 30 Ιανουάριος 2014, 10:50:54 πμ
το ιξωδες στους 40 βαθμους κελσιου ( 1η λιστα) και στους 100 βαθμους κελσιου(2η λιστα).





Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #867 on: Πέμπτη 30 Ιανουάριος 2014, 11:51:59 πμ
866 ποστ εχει αυτο το θεμα, το 'χετε σκισει, και ακομα ακρη δεν βγαλατε? ???

...867 με αυτο το δικο μου  :P



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #868 on: Πέμπτη 30 Ιανουάριος 2014, 16:47:03 μμ
868, αντε να τα χιλιάσουμε

το ιξωδες στους 40 βαθμους κελσιου ( 1η λιστα) και στους 100 βαθμους κελσιου(2η λιστα).

Δλδ πχ: αντί για 20/50 γίνεται  150,3   κ    20,1 ? αυτό θές να πείς? δεν σε πιάνω.



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #869 on: Πέμπτη 30 Ιανουάριος 2014, 17:03:31 μμ
869  :P

νικο διαβασε το μυνημα του κονκωστη 852 και θα παρεις την απαντηση.




Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #870 on: Πέμπτη 30 Ιανουάριος 2014, 18:05:25 μμ
Μην υπερβάλουμε ρε παιδιά... Δεν μιλάμε για βαλβολίνες.

Κοίτα, δεν τραβάω ζόρι να πείσω κανέναν, μετά απο όλη τη μέρα λειτουργίας, άργησε χαρακτηριστικά.
Η μηχανή είχε αυτή την αίσθηση γλυκύτητας που περιγράφει ο stoneman.


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9811
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #871 on: Πέμπτη 30 Ιανουάριος 2014, 21:19:05 μμ
3576

Παναγιώτη όλο γρίφους είσαι, ακόμα δεν καταλαβα τι είναι ο πίνακας που ποστάρησες, και όσο για τα λεγόμενα του Κώστα, ''τουτεστιν ενδεχεται δυο πολυτυπα λαδια με το ιδιο sae να εχουν διαφορετικο πραγματικο ιξωδες σε συγκεκριμενη θερμοκρασια'' έχει δίκιο. Αυτός είναι και ο λόγος που τα λάδια δεν είναι ίδια, ασχετα το τι γράφουν στην συσκευασία.
Στην εκκίνηση όμως το ανω τμήμα του κινητήρα δεν  δουλεύει στεγνό, εκτός και αν την έχεις αραγμένη κανα δίμηνο και κάτσανε τα λάδια στο κάρτερ.
Απλά το παχύτερο λάδι ισως αργεί κάτι τις παραπάνω να ζεσταθεί και ετσι η πίεση του λαδιού ισως  δεν ανεβαίνει τόσο γρήγορα , όμως εμείς (νομίζω) δεν μπορούμε να απαντήσουμε στα ίσως.

Πιθανόν ενα 10/40 Amsoil να λιπαίνει καλύτερα απο ένα Amsoil 20/50 τον ίδιο κινητήρα , στις ιδιες συνθήκες λειτουργίας, όμως ο καθένας μας αντιλαμβάνεται διαφορετικά αυτό που λέμε θόρυβο στον κινητήρα η κοπανάει το κιβώτιο. Μερικοί θέλουν πιο γλυκιά λειτουργία και χρησιμοποιούν το 20αρι, ισως κάνουν λάθος , ίσως το σωστό , αν όπως είπε ο Κώστας δεν ελεγχθεί ο κινητήρας η το λαδι χημικά δεν βγαζουμε αποτελεσμα.

Το Amsoil 10/40 μου το πρότεινε φίλος γκαζοφονιάς με GSXR, εγραψε ακριβώς:

- Λοιπόν για να μην λέμε πολλές κουβέντες χωρίς νόημα θα βάλεις αυτά : http://www.amsoil.com/storefront/mcf.aspx  μην σε τρομάζει το 100% συνθετικά, θα κλείσεις τα αυτιά σου και θα τα αλλάζεις κάθε 5.000 χλμ, μαζί με το φίλτρο λαδιού και το μοτέρ θα γίνει άθραυστο.Φυσικά κάθε 1000 χλμ θα ελέγχεις τη στάθμη λαδιού μην τυχόν είχες δημιουργήσει προηγουμένως κάποια φθορά και καίς λάδι.Μιλάμε για ένα από τα ελάχιστα top λάδια σε όλο το κόσμο...

Οσα και να γράφουμε , τελειωμό δεν έχει το θέμα αυτό.
Πάω να διαβάσω για ανάμιξη ... :goofy:



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #872 on: Πέμπτη 30 Ιανουάριος 2014, 23:01:54 μμ
αυτα που εγραψα εγω ειναι τα κινηματικα ιξωδη των συγκεκριμενων λαδιων στους 40 και στους 100 βαθμους κελσιου.

ειναι προς αναγνωση χρησιμοποιωντας τον πινακα που εχει το λινκ που ανεβασε ο παντελης με τιτλο ¨ανακατευοντας τα λαδια¨  και αυτο που εγραψε ο κονκοστης οτι τα κατα SAE ιξωδη ειναι λιγο στο περιπου και οχι ακριβως.

παραδειγμα.

το amsoil οπως και το motul 7100 ειναι 2 ιδια λαδια καθως εχουν ιδιο ιξωδες (20w50)

αλλα το κινηματικο τους ιξωδες δεν ειναι το ιδιο.το motul εχει κινηματικο ιξωδες κοντα στο κατωτερο σημειο της προδιαγραφης για το 50αρι λαδι ενω το amsoil πολυ κοντα στην ανωτερη τιμη για το 50αρι λαδι.
δεν εχω ιδεα τι ειναι κινηματικο ιξωδες και ουτε θελω να μαθω,αυτο το κανουν οι εταιριες που φτιαχνουν λαδια.απλα απο την στιγμη που μου παρεχουν αυτη την πληροφορια,θα επιλεξω αυτο που εχει το καλυτερο δυνατο κινηματικο ιξωδες.( το amsoil για παραδειγμα)

καλα αυτα τωρα οτι το πιο παχυ λαδι αργει να ζεσταθει (ποσο αργει δλδ?) και οτι δεν λιπαινει ή λιπαινει λιγοτερο απο το 10w40,μονο ως αστειο μπορουν να διαβαστουν.
αν τα συγκρινεις σε θερμοκρασιακες συνθηκες εξω απο τις συνθηκες του ενος,σαφως το αλλο θα υπερτερει.
αλλα οταν εχεις θερμοκρασια 25 βαθμους κελσιου ή 20 που εχω την εντυπωση οτι ειναι η μεση θερμοκρασια στην ελλαδα,ειναι αστειο να λεμε τι το ενα λιπαινει καλυτερα απο το αλλο.

θα χρησιμοποιησω μια λεξη που εγραψε ο κονκοστης ετσι για να ριξω λαδι στην φωτια  :goofy:
αν καποιος λεει οτι σε θερμοκρασιακες συνθηκες ανω των 10-15 βαθμων κελσιου επιμενει να χρησιμοποιει το 10w40,αυτο ειναι εμμονη.
την στιγμη που με το 20w50 ειναι απολυτα καλυμμενος και σαν + εχει και την πιθο γλυκια ¨αισθηση¨ στο αριστερο ποδι.



Πιθανόν ενα 10/40 Amsoil να λιπαίνει καλύτερα απο ένα Amsoil 20/50 τον ίδιο κινητήρα , στις ιδιες συνθήκες λειτουργίας,

το θεμα ειναι ποιες ειναι αυτες οι συνθηκες λειτουργιας?
αν μιλαμε για χειμωνα και θερμοκρασιες απο 5 βαθμους και κατω,ναι το 10w40 σαφως και ειναι καλυτερο.
αν μιλαμε για τον υπολοιπο χρονο,οχι σε καμια περιπτωση το 10w40 δεν ειναι καλυτερο απο το 20w50.ασε που μπορει να υπαρξουν μερες το καλοκαιρι που το 10w40 μπορει να ειναι και λιγο.
για τι συνθηκες μιλαμε λοιπον?


ναι σαν πιο ολοκληρωμενη λυση το 10w40 ειναι καλυτερο.τον χειμωνα ειναι καλυτερο απο οτιδηποτε αλλο και σιγα τωρα ποσες μερες το καλοκαιρι θα βρεθει εκτος προδιαγραφων και αν.

εγω αυτο που λεω ειναι πως οταν εγω χρησιμοποιω την μηχανη ,το καλυτερο ειναι το 20w50,συμφωνα και με τον κατασκευαστη.
δεν ειπα οτι το 20w50 ειναι το καλυτερο για ολους ετσι αυθαιρετα.

ο παντελης νομιζω οτι θα επρεπε να χρησιμοποιει 10w40,τουλαχιστον τον χειμωνα.αν μαλιστα απο τελος σεπτεμβριου μεχρι τελος απριλιου πιανει τα 3000-3500 χλμ ,τοτε το ιδανικο θα ηταν την καλοκαιρινη περιοδο να βαζει το 20w50,που υποψιαζομαι οτι κανει και περισσοτερα χλμ.




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #873 on: Πέμπτη 30 Ιανουάριος 2014, 23:06:42 μμ

Το Amsoil 10/40 μου το πρότεινε φίλος γκαζοφονιάς με GSXR, εγραψε ακριβώς:

- Λοιπόν για να μην λέμε πολλές κουβέντες χωρίς νόημα θα βάλεις αυτά : http://www.amsoil.com/storefront/mcf.aspx 

αυτο ακριβως ειναι το παραδειγμα αστειοτητας που εγραψα πριν.

τι παει να πει βαλε αυτα και τελος.

απο οσο γνωριζω(ισως κανω λαθος) και εσυ την μηχανη την χρησιμοποιεις αποκλειστικα το θερινο 6μηνο του χρονου.τον υπολοιπο χρονο την εχεις σε τευχη  :P και οταν δεν ειναι σε κομματια,την βαζεις μπρος για καμια μικρη βολτουλα σε καλο καιρο,δλδ πανω απο 10 βαθμους θερμοκρασια.
ε τοτε και για σενα (αν ειναι ετσι βεβαια) το ιδανικο ειναι το 20w50.
ειναι πολυ πιο πιθανο να χρειαστεις τις ικανοτητες του δευτερου νουμερου παρα το πρωτου.




Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #874 on: Πέμπτη 30 Ιανουάριος 2014, 23:48:07 μμ
Μήνυμα 874: δεν πρόκειται να ξαναδιαβάσω και φυσικά να ξαναγράψω στο συγκεκριμένο νήμα! Έχει καταντήσει πλέον αντικείμενο ψυχιατρικής διατριβής  :malliotravigmata: :malliotravigmata: