Hellas Transalp Forum

Προβλημα στο ρελαντι...

fparis · 8608

Offline fparis

  • Anaconda Team Member
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1007
on: Δευτέρα 21 Απρίλιος 2008, 07:42:00 πμ
Καλημερα  :D

Τις τελευταιες μερες η μοτο μου οταν την βαζω μπρος δεν κραταει το ρελαντι και σβηνει. Ανεβενει στις 1100 στροφές και πεφτει σιγα σιγα κατω απο τις 1000 και σβηνει. Αν κρατησω το γκαζι ανοιχτω δεν παρουσιαζει προβλημα και οταν ζεσταθει κραταει το ρελαντι στιs 1300 στροφες περιπου. Προσφατα αλλαξα την μια ηλεκτρονικη και εκανα και ένα τσεκ σε ανορθωτη, μπαταρια και γενητρια. Δεν ειδα κατι διαφορετικο από αυτά που λεει το μανουαλ και τα παιδια στο φορουμ.  :eusa_think:
Ξερει κανεις τι μπορει να φταίει; Σημερα θα ελέγξω ξανα τα παραπανω.


Να είσαι Έλληνας είναι περηφάνεια.
Να είσαι Μακεδόνας είναι τίτλος

…τὸ εὔδαιμον τὸ ἐλεύθερον, τὸ δ' ἐλεύθερον τὸ εὔψυχον…


Offline Derd

  • The Oracle..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 541
Reply #1 on: Δευτέρα 21 Απρίλιος 2008, 09:13:17 πμ
άνοιγε λίγο το τσοκ στην αρχή αλλά κοίτα και εδώ.. http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=4167.0


May the force be with you..


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #2 on: Δευτέρα 21 Απρίλιος 2008, 09:52:18 πμ
άνοιγε λίγο το τσοκ στην αρχή αλλά κοίτα και εδώ.. http://www.transalpforum.gr/index.php?topic=4167.0
Μάλλον έχεις τον αέρα τελείως ανοιχτό.
Βίδωσε τη βίδα του αέρα στο καρμπ.


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline fparis

  • Anaconda Team Member
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1007
Reply #3 on: Τετάρτη 23 Απρίλιος 2008, 08:05:28 πμ
Μάλλον έχεις τον αέρα τελείως ανοιχτό.
Βίδωσε τη βίδα του αέρα στο καρμπ.

;D Κοίταξα την βίδα την γύρισα λίγο και είδα ότι κρατάει το ρελαντί. Αλλά όταν ζεσταθεί το ρελαντί είναι στις 1600 στρ.

Λογικά θα καίει περισσότερο αλλά μηπως φταιει ο μηχανικος θερμοστατης;

Αντιμέτωπησα και αλλο προβλημα σημερα. Η μοτο μου έσβησε στον δρομο. διαπιστωσα οτι ειχε βγει ενα μαυρο σωληνάκι που φευγει απο τον μπροστα κύλινδρο και παει  μπροστα κατω απο το ντεποζιτο. Συγνωμη που τα λεω ετσι αλλα δεν εχω ιδεα τι ειναι (νομιζω αερας ::) ) και δεν βρίσκω κάτι σχετικό στο μανουαλ. Το σωληνάκι είναι σε άθλια κατάσταση και θέλει αλλαγή, το έβαλα ξανά και πείρε μπρος. Ξέρει κανείς τι είναι αυτό το σωληνάκι;


Να είσαι Έλληνας είναι περηφάνεια.
Να είσαι Μακεδόνας είναι τίτλος

…τὸ εὔδαιμον τὸ ἐλεύθερον, τὸ δ' ἐλεύθερον τὸ εὔψυχον…


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #4 on: Τετάρτη 23 Απρίλιος 2008, 08:18:33 πμ
Αυτό το σωληνάκι (υποπίεσης) φταίει και σου σβήνει και δεν κρατάει ρελαντί. Αντικατέστησέ το οπωσδήποτε.
Από τον πίσω κύλινδρο φεύγει (όχι τον μπροστά).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline fparis

  • Anaconda Team Member
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1007
Reply #5 on: Τετάρτη 23 Απρίλιος 2008, 08:35:08 πμ
Αυτό το σωληνάκι (υποπίεσης) φταίει και σου σβήνει και δεν κρατάει ρελαντί. Αντικατέστησέ το οπωσδήποτε.
Από τον πίσω κύλινδρο φεύγει (όχι τον μπροστά).

;D Ευχαριστώ! Από τον πίσω ε; Καλά μέσα στον πανικό μου ούτε αυτό δεν θυμόμουν. Πάντως χάρηκα που το βρήκα γρήγορα και συνέχισα. Και χαίρομαι πολύ που υπάρχει αυτό το φόρουμ και μαθαίνω τόσα πολλά. :salut:   

Ευχαριστώ πολύ Chris.


Να είσαι Έλληνας είναι περηφάνεια.
Να είσαι Μακεδόνας είναι τίτλος

…τὸ εὔδαιμον τὸ ἐλεύθερον, τὸ δ' ἐλεύθερον τὸ εὔψυχον…


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #6 on: Τετάρτη 23 Απρίλιος 2008, 11:03:38 πμ
Όταν βγάλεις το παλιό, πρόσεξε μόνο σε ποιό από τα 2 ακροφύσια πάει από τη μεριά του διακόπτη βενζίνης (για να μην τα μπερδέψεις).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline fparis

  • Anaconda Team Member
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1007
Reply #7 on: Παρασκευή 09 Μάιος 2008, 13:18:28 μμ
Καλησπερα και παλι.

Σωληνακι υποπιεσης δεν βρησκω. Ο ενας με στελνει στον αλλο.
Σε βενζηναδικα μου ειπαν, δεν εχεουν.
Στη Χοντα μονο με παραγγελια.
Σε μαγαζια με βιδες με στειλαν, δεν εχουν.
Το τρα μου ειπαν σε μαγαζι με μπαταριες και να βαλω σωλινακι σαν αυτο της υπερχιλισης της μπαταριας.

Καμια ιδεα κανεις;


Να είσαι Έλληνας είναι περηφάνεια.
Να είσαι Μακεδόνας είναι τίτλος

…τὸ εὔδαιμον τὸ ἐλεύθερον, τὸ δ' ἐλεύθερον τὸ εὔψυχον…


Offline louros

  • Μονάχος μονάχος
  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 7326
  • Kαι αδιάβροχος.....!
Reply #8 on: Παρασκευή 09 Μάιος 2008, 13:21:23 μμ
Ένα οποιοδήποτε σωληνάκι που να έχει την ίδια διάμετρο.
Πάνε σε κανένα παλιό μάστορα καλύτερα.
Οι νέοι δουλευουν με manual  και .....
« Last Edit: Παρασκευή 09 Μάιος 2008, 14:59:13 μμ by louros tana »


ΘΑΝΑΣΗΣ  
Ομορφάάά





" Μπάρμπα . απο δω βγάζ πθενά ?


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #9 on: Παρασκευή 09 Μάιος 2008, 13:53:54 μμ
Ότι θέλει λέει ο καθένας από αυτούς που πήγες! Σωληνάκι από υπερχείλισης μπαταρίας ΔΕΝ κάνει. Προσοχή! Θα λιώσει (στο σημείο σύνδεσης) από την υψηλή θερμοκρασία του κινητήρα. Και θα ξανατρυπήσει/κοπεί.

Θέλει ειδικό σωληνάκι που να αντέχει θερμοκρασία. Τέτοιο θα βρείς στα ανταλλακτικά ή αξεσουάρ αυτοκινήτων. Το πουλάνε με το μέτρο. Είναι από χοντρό ελαστικό και μερικές φορές έχει και πάνινη επένδυση εξωτερικά (αυτό για περιπτώσεις που το χρησιμοποιείς με υψηλές πιέσεις).
« Last Edit: Παρασκευή 09 Μάιος 2008, 14:01:22 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Fratello Giovanni

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2647
  • μμμμεεεε..μμμεεεε....
Reply #10 on: Παρασκευή 09 Μάιος 2008, 14:21:26 μμ
Ούτε κωδικούς ούτε χιλιοστά....πάει χάλασε και ο Ντε Ζε  :P


καλύτερα μια ώρα ελεύθερη βοσκή, παρά σαράντα χρόνια τριφύλλι στο μαντρί



Της καταστροφής οιωνός η περηφάνεια,και της πτώσης,η υπεροψία.


Offline tserts

  • Θιασώτης του τραμπουκισμού
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3530
  • Transalp GS Forum
Reply #11 on: Παρασκευή 09 Μάιος 2008, 14:44:54 μμ
Ούτε κωδικούς ούτε χιλιοστά....πάει χάλασε και ο Ντε Ζε  :P

:2hysterical:


Το δικό μου φόρουμ κερδίζει το δικό σου φόρουμ και είναι πιο δυνατό.


Offline thleon

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 836
  • Transalp GS Forum
Reply #12 on: Παρασκευή 09 Μάιος 2008, 15:02:24 μμ
Για ρίξε μια ματιά ρε tserts στη κριστίν τι σωληνάκι φοράει να εξυπηρετήσεις τον άνθρωπο γιατι να έχει οριτζιναλ αποκλείεται  :D
« Last Edit: Παρασκευή 09 Μάιος 2008, 15:13:38 μμ by thleon »



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #13 on: Παρασκευή 09 Μάιος 2008, 15:13:12 μμ
Το σωληνάκι έχει διαστάσεις  3.5 X 300 mm (διάμετρος οπής Χ μήκος)


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline fparis

  • Anaconda Team Member
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1007
Reply #14 on: Παρασκευή 09 Μάιος 2008, 15:45:29 μμ
Ειστε απιθανοι :2hysterical:


Να είσαι Έλληνας είναι περηφάνεια.
Να είσαι Μακεδόνας είναι τίτλος

…τὸ εὔδαιμον τὸ ἐλεύθερον, τὸ δ' ἐλεύθερον τὸ εὔψυχον…


Offline Βάιος ο Βραδύπους_ΤΑ

  • Απο
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2457
  • Tie wrap friendly
Reply #15 on: Παρασκευή 09 Μάιος 2008, 15:53:00 μμ
Για ρίξε μια ματιά ρε tserts στη κριστίν τι σωληνάκι φοράει να εξυπηρετήσεις τον άνθρωπο γιατι να έχει οριτζιναλ αποκλείεται  :D

χαχαχαχ κορυφαιο





Πάντα να αφήνεις κάποιον άλλον να οργανώνει τις εκδρομές και τα ταξίδια. Μετά θα έχεις κάποιον να βρίζεις.


Offline MrVoidGr

  • WhatGoesAroundComesAround
  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 30
Reply #16 on: Πέμπτη 21 Δεκέμβριος 2023, 21:23:24 μμ
Καλησπέρα !! Έχω κ εγώ πρόβλημα με το ρελαντί! Δεν κρατάει με τίποτα! Βάζω στροφές στην βίδα του ρελαντί κρατάει αλλά μετά όταν ζεσταθεί πάνε παραπάνω οι στροφές, μετά πειράζω τα pilots εκεί που λέω το βρήκα αργούν να πέσουν οι στροφές κ οι ταχύτητες δεν μπαίνουν τόσο εύκολα όπως πριν. Εκτός από το σκάσιμο που έχει ( αυτό λογικά είναι βαλβίδες. Έτσι νομίζω τουλάχιστον) λέτε να είναι ο θερμοστάτης που λέτε ποιο πάνω ; που είναι στο ντεπόζιτο μπροστά ; soooooooossss 😢😢😢😢



Offline foris

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 19
Reply #17 on: Πέμπτη 21 Δεκέμβριος 2023, 21:30:32 μμ
εισαι αθηνα ?Αν εισαι αθηνα και εισαι μελος στο club με συνδρομη 20 φραγκα το χρονο κανε ενα κοπο να πας στη μηχανη στο ATS εαν βρισκεσαι προς βορεια μερια και στο Μηνα Καραλη στο Moto R evolution εαν εισαι προς νοτια πλευρα.Σιγουρα θα βρουνε λυση στο προβλημα σου και θα σου πουνε και κοστος.Απλα αν δεν ξεερεις να βαζεις χερι μη βαλεις που λεει ο λογος ειναι λιγο περιεργη η φαση με τα καρμπς-ηλεκτρονικη και τα συναφι.



Offline MrVoidGr

  • WhatGoesAroundComesAround
  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 30
Reply #18 on: Πέμπτη 21 Δεκέμβριος 2023, 21:54:35 μμ
Από καλαμάτα είμαι :/
Να βάλω χέρι μόνος μου δεν βάζω, απλά από ό,τι διάβασα πιο πάνω τα ίδια μου κάνει πέφτουν σιγά-σιγά οι στροφές και μετά σβήνει, είτε είναι κρύα είτε είναι ζεστή



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #19 on: Σάββατο 23 Δεκέμβριος 2023, 10:08:30 πμ
Κοίτα μην χάνει κάποια υποπίεση , είναι δύο σωλήνες λεπτοί , ο ένας ξεκινάει απο τον πίσω κύλινδρο κ πάει στο ρουμπινέτο στα αριστερα του τεπόζιτου.



Το άλλο απο τον εμπρός κυλινδρο στα δεξιά πάει σε μια βαλβίδα κάτω απο το τεπόζιτο,



Oι φωτό είναι απο ρυθμιση συγχρονισμού στα καρμπς, αλλά εκεί που συνδέω τους διάφανους σωλήνες στον κινητήρα συνδέονται οι κανονικοί μαύροι
σωλήνες

Μην πειράζεις τις ρυθμίσεις του μίγματος.
Ελπίζω να έχεις σημειώσει τις αρχικές ρυθμίσεις τους.



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9902
Reply #20 on: Σάββατο 23 Δεκέμβριος 2023, 10:16:36 πμ
Συμφωνώ με τον Πετράνθρωπο.  Νικόλα παίζει να φταίει το σωληνάκι αναπνοής του τεποζιτου ;


Παύλος Καρούμπης


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #21 on: Σάββατο 23 Δεκέμβριος 2023, 10:31:09 πμ
Το ίδιο είχα πάθει κ εγώ , το σωληνάκι της βαλβίδας Pair είχε κοπεί, ρύθμιζα ρελαντί και ανεβοκατέβαινε ,
Σταματούσα σε ενα φανάρι 2000 στροφές ρελαντί, ανοιγα γκάζι επεφτε κ κοντευε να σβήσει, το ανέβαζα απο το μαύρο πλαστικό στα καρμπς κ πάλι 2000+ , τελικά
πήγα συνεργείο και το βρήκε .
Αμμέσως τα άλλαξα με σιλικόνης και ησύχασα, τέτοια ταλαιπωρία για 10 ευρώ.

Αφού κοπεί ενα σωληνάκι απο αυτά  επηρεάζει δραματικά το μίγμα και εχει τέτοια αποτελέσματα.



Offline MrVoidGr

  • WhatGoesAroundComesAround
  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 30
Reply #22 on: Κυριακή 24 Δεκέμβριος 2023, 11:15:43 πμ
Παιδιά ευχαριστώ πολύ για την γρήγορη ανταπόκριση σας! Θα το κοιτάξω μετά της γιορτές κ θα σας πω που ήταν ο φταίχτης !
Σε 600 όμως είναι τα ίδια σωληνάκια έτσι;
Αν κ δεν νομίζω να είναι τα σωληνάκια γτ μια φορά που μου το είχε πετάξει το ένα δεν έπαιρνε μπρος κ με το που το έβαλα πήρε
« Last Edit: Κυριακή 24 Δεκέμβριος 2023, 11:18:26 πμ by MrVoidGr »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #23 on: Δευτέρα 25 Δεκέμβριος 2023, 14:09:03 μμ

Σε 600 όμως είναι τα ίδια σωληνάκια έτσι;
Αν κ δεν νομίζω να είναι τα σωληνάκια γτ μια φορά που μου το είχε πετάξει το ένα δεν έπαιρνε μπρος κ με το που το έβαλα πήρε

Το 600 δεν έχει καταλύτη και δεν έχει και το σύστημα Pair, αρα δεν έχει και την βαλβίδα , δεξιά στον εμπρός κύλινδρο έχει τάπα που αφαιρείται για να μπεί ο αντάπτορας ωστε να γίνει συγχρονισμός . Εχει δλδ μόνο το αριστερό σωλήνα που απο τον πίσω κύλινδρο πάει στο ρουμπινέτο της βενζίνης .



Offline MrVoidGr

  • WhatGoesAroundComesAround
  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 30
Reply #24 on: Δευτέρα 25 Δεκέμβριος 2023, 17:42:09 μμ
Αυτό είναι στην θέση του κανονικά