Hellas Transalp Forum

Τι να ειναι αυτο αραγε? πρόβλημα με λαμπάκι νεκράς

mantis · 71809

Offline mantis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 95
Καλησπερα σε ολοι την παρεα!θα θελα την βοηθεια σας γιατι το κοριτσι μου θα με τρελανει!Στο θεμα μας λοιπον,βαζω μπρος τη μηχανη το λαμπακι τις νεκρας δεν σβηνει ακομα και οταν βαλω πρωτη η δευτερα!Οταν ανοιξω το stand με ταχυτητα μεσα  σβηνει το λαμπακι κανονικα!Εχει τυχη σε κανεναν κατι παρομοιο η ειμαι ο και ο πρωτος γκαντεμης?Καμια γνωμη,κανενας γιατρος?Σας ευχαριστω παντος προκαταβολικα!
« Last Edit: Πέμπτη 09 Νοέμβριος 2017, 16:07:33 μμ by Stoneman »



Offline Specialized

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 296
Reply #1 on: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 08:26:06 πμ
Από όσο φαντάζομαι, το κύκλωμα του σταντ με το κύκλωμα της βαλβίδας της νεκράς δεν έχουν σχέση. Θα έλεγα να το πας στο μηχανικό, δεν φαίνεται να είναι και τόσο τραγικό.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #2 on: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 09:15:52 πμ
Αν δεν βγάλεις ακρη απο εδώ  http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,2343.0.html   τα λέμε.



Offline mantis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 95
Reply #3 on: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 19:00:57 μμ
Το προβλημα ειναι οτι δεν σβηνει το λαμπακι τις νεκρας οταν βαλω ταχυτητα,αλλα μολις κατεβασω το stand με ταχυτητα σβηνει κανονικα!Δεν ειναι κατι τραγικο αλλα αν ξεχαστω σε κανενα φαναρι με βλεπω ανασκελα! :2hysterical:Πηγα και μια βολτα απο ηλεκτρολογο και κατι εκανε με τη φυσα στον αριστερο διακοπτη!Τωρα δουλευει κανονικα αλλα αν σβησει πρεπει να βγαλω νεκρα πρωτα γιατι εχει παρακαμση το συμπλεκτη! ??? Προχειρη λυση βεβαια αλλα αυτο που με φοβιζει πιο πολυ ηταν η ατακα (μαλλον βραχυκυκλωμα φερτο οταν δεν το χρειαζεσε πολυ,να το λυσω απο μποστα να το ψαξω!!!)Μολις λοιπον τον ακουσα μου μυρισε οτι ψαχνει για ψοφιμι! :asshaking:Χωρις να αποριψει τιποτα,ουτε να μετρηση κατι ντε? :eusa_naughty:Ετσι λοιπον ζητω της γνωσης σας,μηπως γλυτωσω το ξεβρακομα! :2dizzy:



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #4 on: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 19:42:52 μμ
Πηγα και μια βολτα απο ηλεκτρολογο και κατι εκανε με τη φυσα στον αριστερο διακοπτη!

Για να καταλάβω, εβγαλε τα καλώδια του διακόπτη της μανέτας του συμπλέκτη και τα ένωσε?

Τωρα δουλευει κανονικα αλλα αν σβησει πρεπει να βγαλω νεκρα πρωτα γιατι εχει παρακαμση το συμπλεκτη! ??? Προχειρη λυση βεβαια ....

Οταν λές ''τώρα δουλεύει κανονικά '' τι εννοείς?

Μισό ψάχνω και  το ηλεκτρικό διάγραμμα. .



Offline mantis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 95
Reply #5 on: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 20:09:05 μμ
Eβγαλε τη φυσα στη μανετα του συμπλεκτη και την κουμπωσε μονο στη μια επαφη!Ετσι σβηνει το λαμπακι της νεκρας οταν βαλω ταχυτητα,αλλα χανω τον συμπλεκτη οταν εχω μεσα ταχυτητα και εχει σβησει! ???



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #6 on: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 20:24:43 μμ
Το πιθανότερο που εικάζω είναι πρόβλημα στον διακόπτη (αν μπορώ να τον πώ έτσι) του κιβωτίου και δεν κόβει το κύκλωμα και μένει αναμένο.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #7 on: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 20:31:30 μμ
Λοιπόν στην όλη ιστορία παίζουν ρόλο συνδυασμένα τρείς διακόπτες.
α) ο διακόπτης της μανέτας του συμπλέκτη που ενώνει τις επαφές του οταν συμπλεκτάρουμε.
Τίς επαφές του είναι εύκολο να τις δείς , πρόσεξε την παρακάτω φωτό:



είναι αυτές οι δύο μικρες πλακε επαφές που δείχνει το βέλος. Πλησίασε το αυτί σου κοντά και άκουσε τον ήχο του, πρέπει να κάνε ενα χαμηλό ''κλίκ'' οπως κάνει και ο διακόπτης της μανέτας του εμπρός φρένου, αν δεν το κάνει εχει κολήσει.

β) Ο διακόπτης της νεκράς που βρίσκεται εδώ:



λύνεις το καπάκι του εμπρός γραναζιού με τις δύο 7αρες βίδες μια πάνω και μια κάτω και τον βρίσκεις. Είναι εύκολο να καταλάβεις αν λειτουργεί σωστά.
Τραβάς το βίσμα του και με τον διακόπτη με το κλειδί ανοικτό ακουμπάς το βίσμα του σε ενα μεταλικό σημείο πχ σε μια κοντινή βίδα , αν εχεις νεκρά και τον ενώσεις όπως είπα το λαμπάκι της νεκράς θα ανάψει. Εάν το λαμπάκι δεν ανάψει τότε εχει αυτός ζημιά.

γ) Ο διακόπτης του σταντ, για αυτόν ξεβιδώνεις το αριστερό πλαινό πλαστικό καπάκι που είναι κάτω απο την σέλα και βλέπεις αυτό το πράσινο βίσμα με τα δύο καλώδια, ενα πράσινο και ενα πράσινο /λευκό.



Οταν το πλαινό σταντ είναι κάτω ο διακόπτης είναι ΟΝ, για να τον ελέγξεις τραβας το βίσμα και το βγάζεις.
Κατόπιν με ενα μικρό καλώδιο ενώνεις  τους ακροδέκτες του βίσματος απο την μεριά της πλεξούδας , βασικά αν ο διακόπτης είναι κολημένος ανοικτός φαίνεται οτι το σταντ είναι μόνιμα κάτω, αρα τραβώντας το βίσμα θα είναι σαν να ανέβασες το σταντ .


Ετσι ελέγχεις τους τρείς διακόπτες, ακόμα για τον διακόπτη του συμπλέκτη μπορείς να ενώσεις τα δύο φισάκια απο την μεριά της πλεξούδας με ενα καλώδιο ωστε να δείς πώς αντιδρά το λαμπάκι.

Απορίες ...
« Last Edit: Πέμπτη 22 Νοέμβριος 2018, 16:02:35 μμ by Stoneman »



Offline dengrafiforum

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2182
  • the dark side is here!!
Reply #8 on: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 20:34:58 μμ
 :o :o :o :o :2dizzy: :2dizzy: :2dizzy: :2dizzy: :2dizzy: :2bowing: :2bowing: :2bowing: :2bowing: :2bowing:Αυτα.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #9 on: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 20:40:03 μμ
Τόσο δύσκολα τα εγραψα? :goofy: :goofy:  Αποτυχία δλδ η προσπάθεια να βοηθήσω? :eusa_think:



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #10 on: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 20:42:24 μμ
Νίκο, επιτέλους σ' έπιασα. 8αρες είναι οι βίδες. :2hysterical:
Προσωπικά πιστεύω ότι έχει πρόβλημα ο διακόπτης της νεκράς.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Hypersonic

  • Γιώργος... Mr. Anderson
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5163
  • Μπαμπάς * 2
Reply #11 on: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 21:22:12 μμ
Μην παιζεις με το συμπλεκτη.... ο διακοπτης του συμπλεκτη συνεργαζεται με το σταντ, για να μη μπορεις να βαλεις μπροστα με ταχυτητα αν δεν εχεις πατημενο το συμπλεκτη....
Επισης αν δεν κανω λαθος (για το αν ισχυει και στο transalp) ο διακοπτης του συμπλεκτη επιδρα και στην ηλεκτρονικη οταν πατας και κατι αλλαζει .... δε θυμαμαι τι...

Ωραιοι μαστορες με τις πατεντες τους.... ρε γαμωτο.... γιατι δεν καινε τα πτυχια τους?




Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #12 on: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 21:22:30 μμ
Αφού βάζεις ταχύτητα και δε σβήνει να κοιτάξεις τον διακόπτη που είναι κοντά στο γρανάζι.
Τον διακόπτη στον συμπλέκτη να τον βάλεις όπως ήταν γιατί είναι επικίνδυνο όπως γράφτηκε πιο πάνω.
« Last Edit: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 21:34:19 μμ by Aerios »



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #13 on: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 21:23:32 μμ
Νίκο, επιτέλους σ' έπιασα. 8αρες είναι οι βίδες. :2hysterical:

εισαι σιγουρος? εγω δεν θα τολμουσα να τον αμφισβητησω τον νικο.  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #14 on: Τετάρτη 17 Απρίλιος 2013, 21:25:12 μμ
Ωραιοι μαστορες με τις πατεντες τους.... ρε γαμωτο.... γιατι δεν καινε τα πτυχια τους?

τα ποια?  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
να μεταφερθει παρακαλω στην ενοτητα με τα ανεκδοτα.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #15 on: Πέμπτη 18 Απρίλιος 2013, 09:41:30 πμ
Ναι , το όλο κύκλωμα είναι για να προστατεύει τον αναβάτη , και για να ξέρει πότε έχει νεκρά, ωστε να μην πατήσει μίζα με ταχύτητα στο κιβώτιο και για να μην ξεκινήσει με το σταντ κατεβασμένο.
Αυτός είναι και ο λόγος που ο διακόπτης της νεκράς και ο διακόπτης του σταντ/συμπλέκτη στέλνουν εντολή στην ECU ωστε σε περίπτωση λάθους να κόβει την ανάφλεξη. Κάτι που μερικοί κάνουν λάθος με το να σβήνουν τον κινητήρα σταματημένοι με ταχύτητα /πατημένο συμπλέκτη , κατεβάζοντας το σταντ.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν πιστεύω οτι φταίει η καλωδίωση, << (μαλλον βραχυκυκλωμα φερτο οταν δεν το χρειαζεσαι πολυ,να το λυσω απο μπροστα να το ψαξω!!!) >>  όπως διέγνωσε ο μηχανικάρας πατεντιάρης.

Τι να ''ψάξει'' δλδ χάθηκε τπτ?
Τρείς διακόπτες, εύκολη πρόσβαση,(εδειξα που είναι πιό πάνω)  λίγο χρόνο χρειάζεται και ενα κομμάτι καλώδιο να τους ενώνεις ενα ενα μέχρι να δείς ποιος φταιει.

Αν και κατ' εμέ αυτό:

Το προβλημα ειναι οτι δεν σβηνει το λαμπακι τις νεκρας οταν βαλω ταχυτητα,αλλα μολις κατεβασω το stand με ταχυτητα σβηνει κανονικα!

Σημαίνει προβληματικό διακόπτη νεκράς.

Που ελέγχεται ετσι : Με νεκρά στο κιβώτιο , βγάζεις το πλαστικό καπάκι του εμπρός γραναζιού και τραβώντας το μαύρο ελαστικό καπάκι του βίσματος του διακόπτη της νεκράς το ακουμπάς στην βίδα, αν το λαμπάκι ανάβει οταν το ακουμπάς σημαίνει οτι ο διακόπτης δίνει εντολή αρα είναι οκ.
Τι ποιό εύκολο δλδ?

Αν κάποιος δεν καταλαβαίνει αυτά τα  απλά βήματα, ο μηχανικάρας είναι μονόδρομος.

Τόσο δύσκολο είναι? Ο ''μάστορης'' δλδ τι παραπάνω θα κάνει?



Offline mantis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 95
Reply #16 on: Πέμπτη 18 Απρίλιος 2013, 20:33:57 μμ
Φιλε stoneman πρωτα θελω να σε ευχαριστησω για το ενδιαφερον και τη αμεση απαντηση! :2bowing:Περιτο να πω οτι η αναλητικη σου περιγραφη και με φωτο,με αφησε με το στομα ανοιχτο! :eusa_clap:Θα τσεκαρω αυριο τη απο τις τρεις περιπτωσεις μπορει να ειναι,και θα τα ξανα πουμε για νεοτερα!Ευχαριστω και παλι ολους! :eusa_clap:



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #17 on: Πέμπτη 18 Απρίλιος 2013, 20:43:01 μμ
Μην κολάς, προχώρα, για τυχόν απορίες εδώ είμαστε.



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #18 on: Πέμπτη 18 Απρίλιος 2013, 22:24:03 μμ
εισαι σιγουρος? εγω δεν θα τολμουσα να τον αμφισβητησω τον νικο.  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:
Τις έλυσα πρόσφατα και το θυμάμαι. ;D


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #19 on: Παρασκευή 19 Απρίλιος 2013, 13:31:26 μμ
Τις έλυσα πρόσφατα και το θυμάμαι. ;D

8αρες είναι  :goofy: :goofy:, απλά εκεί χρησιμοποιώ σωληνωτο 8Χ9 και δεν κοιτάω και πολύ τα νούμερα.



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #20 on: Παρασκευή 19 Απρίλιος 2013, 22:22:12 μμ
8αρες είναι  :goofy: :goofy:, απλά εκεί χρησιμοποιώ σωληνωτο 8Χ9 και δεν κοιτάω και πολύ τα νούμερα.
Το ανοίγω τακτικά να σκουπίζω τα λάδια (SAE90) απ' το λάδωμα της αλυσίδας. Έχω ένα σετάκι με ψιλά καρυδάκια  κι είναι μανούλα.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline mantis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 95
Reply #21 on: Σάββατο 20 Απρίλιος 2013, 14:13:02 μμ
Σημερα λοιπον το πρωι εκανα καποιες δοκιμες και διαπιστωσα οτι τελικα ο διακοπτης τις νεκρας ειναι ενταξει!Δηλ εβγαλα το φυσακι το ακουμπησα σε βιδα και αναψε το λαμπακι!Οποτε διακοπτης ειναι οκ αν καταλαβα καλα με τις οδηγιες του stoneman!Αν δεν καταλαβα κατι σωστα διορθωστε με!
2)Διακοπτης σταντ.Βρηκα πρασινη φυσα την εβγαλα και τοποθετησα συρμα απο τη μερια τις πλεψουδας,μαζευω σταντ και βαζω μπρος μετα ταχυτητα και σβησε!
Νομιζω οτι ειναι ενταξει η κανω λαθος στον ελενχο? ???3)Διακοπτης στο συμπλεκτη ακουγετε το ψιλο κλικ αλλα τον ελενχο στις επαφες οπως στη φυσα μεταξυ τους?



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #22 on: Σάββατο 20 Απρίλιος 2013, 14:36:41 μμ
Μου φαίνεται δύσκολο, αλλά θα το πώ. Ίσως γι' αυτούς που ξέρουν περισσότερα (κι είναι πολλοί) να φανεί και βλακώδες, και τρελό, αλλά καμιά φορά "από μικρό κι από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια" (πάντως μικρός δεν είμαι, φυλαχτήτε, ;D ;D), να βραχυκυκλώνει κάπου ίσως και στο "ντουϊ" του λαμπακιού;


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #23 on: Σάββατο 20 Απρίλιος 2013, 15:20:28 μμ
Σημερα λοιπον το πρωι εκανα καποιες δοκιμες και διαπιστωσα οτι τελικα ο διακοπτης τις νεκρας ειναι ενταξει!Δηλ εβγαλα το φυσακι το ακουμπησα σε βιδα και αναψε το λαμπακι!Οποτε διακοπτης ειναι οκ αν καταλαβα καλα με τις οδηγιες του stoneman!Αν δεν καταλαβα κατι σωστα διορθωστε με!

Καλά το πάς, λοιπόν πρόσεξε: το οτι εβγαλες το βίσμα και το ακούμπησες σε μια γείωση(βίδα) και άναψε το λαμπάκι σημαίνει οτι ανατρέπεις την θεωρία του μάστορα περί βραχυκυκλώματος.
Δλδ το κύκλωμα απο τον ακροδέκτη εως το λαμπάκι είναι οκ.
Ομως ισως ο διακόπτης να είναι κολημένος μόνιμα στην θέση ΟΝ . Τι κάνεις τώρα?

2)Διακοπτης σταντ.Βρηκα πρασινη φυσα την εβγαλα και τοποθετησα συρμα απο τη μερια τις πλεψουδας,μαζευω σταντ και βαζω μπρος μετα ταχυτητα και σβησε!
Νομιζω οτι ειναι ενταξει η κανω λαθος στον ελενχο? ???

Αρα και εδώ η καλωδίωση είναι οκ , αφού το κύκλωμα με το σύρμα επάνω στην φίσα αντιδρά σαν να είναι μόνιμα το σταντ κάτω. Ετσι μόλις έβαλες ταχύτητα εσβησε ο κινητηρας.
Καλά πάμε.

3)Διακοπτης στο συμπλεκτη ακουγετε το ψιλο κλικ αλλα τον ελενχο στις επαφες οπως στη φυσα μεταξυ τους?

Ναι με τον ίδιο τρόπο.
Ομως και για να καταλάβεις τι ψάχνουμε, σου εξηγώ οτι με το σύρμα που ενώνεις απλά φέρνεις τους διακόπτες στην κατάσταση που είναι οταν κάνεις μια ενέργεια.
Πχ: ενώνοντας την φίσα του σταντ το κάνεις να αντιδρά σαν να είναι μονιμα κατεβασμένο, σε περίπτωση δλδ που ο διακόπτης του είναι χαλασμένος και εχει μείνει στην θέση ανεβασμένο, πιστεύω να καταλαβαίνεις.
Αυτός είναι και ο λόγος που εσβησε η μηχανή οταν εβαλες ταχύτητα, είτε το είχες κατεβασμένο είτε ανεβασμένο αυτό αντιδρούσε σαν κατεβασμένο μόνιμα.

Δλδ αν με το σύρμα ενώσεις τα φισάκια της μανετας απο την μεριά της πλεξούδας τότε το κύκλωμα θα καταλαβαίνει οτι εχεις μόνιμα πατημένη την μανετα.


Εκιανα μερικές δοκιμές στην δική μου ΤΑ και στις γράφω παρακάτω:
Περίπτωση α:
Σταντ κατεβασμένο
Νεκρά στο κιβώτιο και λαμπάκι αναμένο
Μανέτα συμπλέκτη οχι πατημένη
Μιζα  παίρνει

Περίπτωση β:
Σταντ κατεβασμένο
Νεκρά στο κιβώτιο και λαμπάκι αναμένο
Βάζουμε 1η ταχύτητα το λαμπάκι σβήνει
Μανέτα συμπλέκτη οχι πατημένη
Μιζα δεν παίρνει


Περίπτωση γ:
Σταντ κάτω
Βάζουμε 1η ταχύτητα το λαμπάκι σβήνει
Μανέτα  πατημένη
Μιζα δεν παίρνει

Περίπτωση δ:
Σταντ ανεβασμένο
Νεκρά στο κιβώτιο και λαμπάκι αναμένο
Μανέτα συμπλέκτη οχι πατημένη
Μιζα παίρνει

Περίπτωση ε:
Σταντ ανεβασμένο
Βάζουμε 1η ταχύτητα το λαμπάκι σβήνει
Μανέτα συμπλέκτη οχι πατημένη
Μιζα δεν παίρνει

Περίπτωση ζ:
Σταντ ανεβασμένο
Βάζουμε 1η ταχύτητα το λαμπάκι σβήνει
Μανέτα συμπλέκτη  πατημένη
Μιζα  παίρνει

Αν έχεις χρόνο κάνε αυτές τις δοκιμές και πές μου αν σε κάποια περίπτωση εχεις διαφορά και πού.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #24 on: Σάββατο 20 Απρίλιος 2013, 15:39:26 μμ
.... να βραχυκυκλώνει κάπου ίσως και στο "ντουϊ" του λαμπακιού;

Το βραχυκλύκλωμα αν δεν είναι στο μυαλό του μάστορη για να τα αρπάξει , (υπάρχουν και τίμιοι μηχανικοί όντως)  προκαλεί τρείς καταστάσεις, η θα ανάβει μόνιμα το λαμπάκι, η θα είναι μόνιμα κλειστό, η πότε θα ανάβει και πότε δεν θα ανάβει.
Οσο δε για βραχυκύκλωμα αμφιβάλω (ρισκάροντας σε κάποιο ποσοστό αφού δεν είμαι μηχανικός και προσπαθώ να βγάλω ακρη με διάγνωση εξ αποστάσεως) επειδή το λαμπάκι της νεκράς παίρνει (+) απο την ίδια ασφάλεια των 15Α που παίρνουν  το στόπ, η κόρνα, τα φλάς, τα φωτα θέσης, και τα όργανα.
Ισως κάποιο κομένο καλώδιο, η φίσα, ισως αλλα και πάλι παίζουμε με τις πιθανότητες.
Ετσι η αλλιώς αν δεν βγεί ακρη απο εδώ η λύση είναι ο μάστορας.