Σημερα λοιπον το πρωι εκανα καποιες δοκιμες και διαπιστωσα οτι τελικα ο διακοπτης τις νεκρας ειναι ενταξει!Δηλ εβγαλα το φυσακι το ακουμπησα σε βιδα και αναψε το λαμπακι!Οποτε διακοπτης ειναι οκ αν καταλαβα καλα με τις οδηγιες του stoneman!Αν δεν καταλαβα κατι σωστα διορθωστε με!
Καλά το πάς, λοιπόν πρόσεξε: το οτι εβγαλες το βίσμα και το ακούμπησες σε μια γείωση(βίδα) και άναψε το λαμπάκι σημαίνει οτι ανατρέπεις την θεωρία του μάστορα περί βραχυκυκλώματος.
Δλδ το κύκλωμα απο τον ακροδέκτη εως το λαμπάκι είναι οκ.
Ομως ισως ο διακόπτης να είναι κολημένος μόνιμα στην θέση ΟΝ . Τι κάνεις τώρα?
2)Διακοπτης σταντ.Βρηκα πρασινη φυσα την εβγαλα και τοποθετησα συρμα απο τη μερια τις πλεψουδας,μαζευω σταντ και βαζω μπρος μετα ταχυτητα και σβησε!
Νομιζω οτι ειναι ενταξει η κανω λαθος στον ελενχο?
Αρα και εδώ η καλωδίωση είναι οκ , αφού το κύκλωμα με το σύρμα επάνω στην φίσα αντιδρά σαν να είναι μόνιμα το σταντ κάτω. Ετσι μόλις έβαλες ταχύτητα εσβησε ο κινητηρας.
Καλά πάμε.
3)Διακοπτης στο συμπλεκτη ακουγετε το ψιλο κλικ αλλα τον ελενχο στις επαφες οπως στη φυσα μεταξυ τους?
Ναι με τον ίδιο τρόπο.
Ομως και για να καταλάβεις τι ψάχνουμε, σου εξηγώ οτι με το σύρμα που ενώνεις απλά φέρνεις τους διακόπτες στην κατάσταση που είναι οταν κάνεις μια ενέργεια.
Πχ: ενώνοντας την φίσα του σταντ το κάνεις να αντιδρά σαν να είναι μονιμα κατεβασμένο, σε περίπτωση δλδ που ο διακόπτης του είναι χαλασμένος και εχει μείνει στην θέση ανεβασμένο, πιστεύω να καταλαβαίνεις.
Αυτός είναι και ο λόγος που εσβησε η μηχανή οταν εβαλες ταχύτητα, είτε το είχες κατεβασμένο είτε ανεβασμένο αυτό αντιδρούσε σαν κατεβασμένο μόνιμα.
Δλδ αν με το σύρμα ενώσεις τα φισάκια της μανετας απο την μεριά της πλεξούδας τότε το κύκλωμα θα καταλαβαίνει οτι εχεις μόνιμα πατημένη την μανετα.
Εκιανα μερικές δοκιμές στην δική μου ΤΑ και στις γράφω παρακάτω:
Περίπτωση α:
Σταντ κατεβασμένο
Νεκρά στο κιβώτιο και λαμπάκι αναμένο
Μανέτα συμπλέκτη οχι πατημένη
Μιζα παίρνει
Περίπτωση β:
Σταντ κατεβασμένο
Νεκρά στο κιβώτιο και λαμπάκι αναμένο
Βάζουμε 1η ταχύτητα το λαμπάκι σβήνει
Μανέτα συμπλέκτη οχι πατημένη
Μιζα δεν παίρνει
Περίπτωση γ:
Σταντ κάτω
Βάζουμε 1η ταχύτητα το λαμπάκι σβήνει
Μανέτα πατημένη
Μιζα δεν παίρνει
Περίπτωση δ:
Σταντ ανεβασμένο
Νεκρά στο κιβώτιο και λαμπάκι αναμένο
Μανέτα συμπλέκτη οχι πατημένη
Μιζα παίρνει
Περίπτωση ε:
Σταντ ανεβασμένο
Βάζουμε 1η ταχύτητα το λαμπάκι σβήνει
Μανέτα συμπλέκτη οχι πατημένη
Μιζα δεν παίρνει
Περίπτωση ζ:
Σταντ ανεβασμένο
Βάζουμε 1η ταχύτητα το λαμπάκι σβήνει
Μανέτα συμπλέκτη πατημένη
Μιζα παίρνει
Αν έχεις χρόνο κάνε αυτές τις δοκιμές και πές μου αν σε κάποια περίπτωση εχεις διαφορά και πού.