Θεμιστολή καλώς ήρθες στην παρέα μας, εύχομαι να βρείς το μηχανάκι που σου ταιριάζει αλλά κ να το αποκτήσεις.
Θα απαντήσω εν συντομία στα ερωτήματά σου αν κ καλό θα ήταν κάποιος μοντ να ανοίξει κάποιο άλλο νήμα για να λάβεις περισσότερες απαντήσεις .
.Η προηγούμενη μοτοσυκλέτα ήταν Beverly.
Εντάξει , τώρα αυτό τι το ήθελες ?
Σαν οδηγός είμαι αρκετά συντηρητικός.Δεν μου αρέσει η ταχύτητα στην βόλτα, την θέλω χαλαρή. Η μότο θα είναι για μια Κυριακάτικη βόλτα μιας και οι εποχές μας έχουν φέρει στη θέση να δουλεύουμε και Σάββατο μέχρι αργά το απόγευμα.
Καλά το πάς , δικός μας είσαι .
Μετά από μια έρευνα κατέληξα σε 2 μότο.Η μία είναι CBF500 και η άλλη Transalp 650.Την CBF πριν μια βδομάδα την οδήγησα..Στα υπέρ η θέση οδήγησης όπου λόγω του ύψους μου , 1,75m τα πόδια μου πάταγαν τελείως δίνοντας την αίσθηση ασφάλειας..Στα κατά ο αέρας που με μια μικρή ταχύτητα 70 km/h με χτύπαγε αλύπητα.Βέβαια είχα συνηθίσει από το σκουτερ που δεν είχα θέμα αέρα μιας και είχα μεγάλο ανεμοθώρακα.Όσο για την Transalp δεν έχω την δυνατότητα να την δοκιμάσω.. Θα ήθελα αν μπορείτε και θέλετε να μου απαντήσετε σε κάποιες απορίες που έχω.
1) Θα με βολέψει ως προς το θέμα ύψους(1,75) ή θα είμαι με τις μύτες των ποδιών?
2) Από θέμα αέρα πως είναι?
3) Τα χρήματα που διαθέτω είναι το ανώτερο 2500€.Πιστεύετε ότι θα βρω κάτι αξιόλογο?Και αν ναι τι θα πρέπει να προσέξω ιδιαιτέρως ?
CBF500 η Transalp 650, και συμπληρώνω , και γιατί όχι το CBF600?
Aφού κ η Τρανσαλπ κ το 500 είναι με καρμπυρατερ με τα λ7 σου πιάνεις το CBF600 το καμπυρατεράτο, λέω ετσι?
Εγώ είμαι 1.87 κ στην Τρανσαλπ πάταγα κάτω κανονικά αλλά με τα πόδια τεντωμένα , τώρα έχω ενα CBF600SA8, κ πατάω κάτω με τα γόνατα λυγισμένα .
Οσο για τον αέρα? το 500 είναι εντελώς γυμνό, το 600 έχει μούτρο κ μάλιστα καλό, ειδικά αν βάλεις την πιο ψηλή ζελατίνα της Givi είσαι αρχοντας.
Δλδ με το 600 στα 100-120 δεν καταλαβαίνεις αέρα, στα 140-160 πλέον νομίζεις οτι ο αέρας σε ξεπερνάει, δεν ταξιδεύω με τετοιες ταχύτητες μπορεί να καταπίνεις χιλιόμετρα αλλά καταπίνει κ καύσιμο.
Δεν ξέρω για το 500 αλλά αν βαθμολογούσα την Τρανσαλπ κ το CBF600 σε θέμα αέρα (και τα δύο όμως με ψηλές ζελατίνες ) σε σχεση με το 10, αν θα έβαζα 10 στο CBF600 στην Τρανσαλπ θα έβαζα 6.
Τώρα, διαφορές ? το Τρανσαλπ είναι 50-50 , δρομος / χώμα , σε όλα είναι (ετσι λένε ) μετριότητα, εγώ δεν το ξέρω αφου στα 9 χρόνια που το είχα δεν καταφερα να το φτάσω στα όριά του αφου τα δικά μου ήταν πιο χαμηλά .
Ομως ενα CBF/500/600 είναι για δρόμο κ μάλιστα ανοικτό δρόμο , αρα απο αναρτήσεις , φρένα κ προστασία απο αέρα είναι σαφως ανωτερο.
Επίσης απο φώτα το CBF600 υπερέχει , πορεία έχεις την χαμηλή σκάλα κ σε ανοικτό δρόμο ανοίγει κ η μεγαλη, ετσι βλέπεις κ χαμηλά μπροστα κ μακρυά , στο Τρανσαλπ κ το 500 με μια λάμπα Η4 διπλή θα έχεις η την μια η την αλλη σκάλα , αυτός είναι κ ο λόγος που αρκετοι επιλέγουν να βαζουν πρόσθετα προβολάκια.
Απο οδήγηση επειδή έχω οδηγήσει κ το καρμπυρατεράτο CBF600 δεν παίζεται, ροπάκλα απο χαμηλά ένεκα 4κυλινδρου σε σειρα, 2500στρ/λ με 6η δικάβαλος κ μεσα στην κινηση πάει ανετα, οχι με υπερβολικές απαιτησεις αλλά πάει χωρίς να φερνει αντιρρήσεις με σκορτσαρίσματα κλπ.
Δεν έχει όμως την ευελιξία μεσα στην πόλη ενός Τρανσαλπ, σε βαρος διαφερουν κάπου 10 η 15 κιλά , το Τρανσαλπ είναι πιο ελαφρύ , αλλά επειδή το CBF είναι χαμηλόβαρο μοιάζει να είναι πιο ελαφρύ κ στις στροφες του αρέσουν οι μεγαλύτερες κλίσεις, όμως δεν του αρέσει το σταματα ξεκινα στην κίνηση, στο 3ο φαναρι έχει πάρει το βεντιλατερ.
Τέλος , σε ότι έχει να κάνει με τα χρήματα που διαθέτεις, 5 πάνω 5 κάτω δεν παίζει ρόλο δλδ αν το βρείς 2300 κ θέλει λάστιχα μια η άλλη θα σε πάει, κανείς δεν θα σου πουλήσει μηχανάκι που άλλαξε χθες μπαταρία, ασε που όλα είναι φροντισμένα , ολα φυλάσσονται σε πυλωτή η παρκιγκ, κλπ κλπ.
Το μεταχειρισμένο ήταν κ είναι λαχείο, αν δεν το πάρεις απο γνωστό η φίλο (που κ εκεί παίζει δλδ ) πρέπει οπωσδήποτε να το οδηγήσεις, να έχεις μαζί σου κάποιον γνώστη κ αν είναι δυνατόν να έχει το ίδιο μηχανάκι, κ ο πωλητής να είναι συνεργάσιμος για να δείς μερικά πράγματα.
Και φυσικά αυτό ισχύει για ότι κ αν επιλέξεις.
Αυτά , εγραψα ένα σεντόνι τελικά