Hellas Transalp Forum

Δίσκοι συμπλέκτη

George_Peristeri · 100223

Offline azwros

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3928
  • Ερωτας με την πρώτη ματιά!!
Reply #100 on: Δευτέρα 10 Αύγουστος 2009, 18:16:00 μμ
Μεγάλε μας έβγαλες τα μάτια με την ορθογραφία σου  :o
Ξένος είσαι;;


Δεν   πλαλάου!!!!
γιατί νουγάου!!!! γκε γκε;;
[img]http://farm3.static.flickr.com[img]


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #101 on: Κυριακή 06 Σεπτέμβριος 2009, 12:09:15 μμ
Αλλά και πάλι, τον θόρυβο δε μπορώ να καταλάβω πως τον συσχετίζει ο μάστορας. Οι φαγωμένοι δίσκοι προκαλούν μειωμένη επιτάχυνση με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο.
Πολύ σωστά! Οι φαγωμένοι δίσκοι δεν προκαλούν θορύβους. Απλώς πατινάρουν!
Η αιτία του "τακ-τακ" αλλού πρέπει να αναζητηθεί.
Μια ελατωματική καμπάνα συμπλέκτη προκαλεί μόνο ελαφρο-σκορτσαρίσματα στις αλλαγές ταχυτήτων και στις αυξομειώσεις ταχύτητας. Έχουν αυξηθεί οι ανοχές στο γρανάζι της.

Καποια στιγμη που το έψαχνα και εγω για αλλαγη δίσκων, σε κουβέντα που είχα με έναν μαστορα μου ειχε πει οτι τους μεταλλικους δίσκους τους αλλαζει μονο εάν πατινάρει παρα πολυ το μηχανακι.
Κατα ποσο αληθευει αυτο?
Δες το ανάλογο με την αλλαγή πλατώ-δίσκου στο αυτοκίνητο.
Στο ΤΑ, τα 6+1 ζευγάρια δίσκων (7 μεταλλικοί και 7 τριβής) "πατάνε" μεταξύ τους και σχηματίζουν κάποιο "pattern". Για καλή εφαρμογή και σωστό ροντάρισμα, καλό είναι να αλλάζονται μαζί. Αν και μεγαλύτερη σπουδαιότητα έχει η αλλαγή των 4 ελατηρίων. Αυτά καταπονούνται περισσότερο και χάνουν σταδιακά την επαναφορά τους.
« Last Edit: Κυριακή 06 Σεπτέμβριος 2009, 12:19:27 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline haniotis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 610
Reply #102 on: Δευτέρα 07 Σεπτέμβριος 2009, 06:36:47 πμ
Όταν άλλαξα τους δικούς μου δίσκους (και έβαλα Newfren παρεμπιπτόντως) άλλαξα και τα ελατήρια με της ίδιας εταιρίας ενισχυμένα.Τα είχα αγοράσει από του Billsrebuilds. Ακόμα και τώρα μου φαίνεται σκληρή η μανέτα, αλλά το σίγουρο είναι πως δεν πατινάρει με τίποτα!!
Δέν άλλαξα τα μεταλλικά δισκάκια, αλλά η δουλειά έγινε μιά χαρά!


Success is just like being pregnant.
Everybody congratulates you,
but nobody knows how many times you were F****D


Offline mkc

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 33
Reply #103 on: Δευτέρα 07 Σεπτέμβριος 2009, 23:04:30 μμ
Αγαπητοί φίλοι για σας

Tελικά άλλαξα δίσκους ελατήρια στη χοντα και τέλος το πρόβλημα με το συμπλέκτη. Ο μάστορας μου είπε ότι θέλουν αλλαγή τα γρανάζια και η αλυσίδα τον άκουσα και τα άλλαξα ρύθμισε και της βαλβίδες και τώρα είναι όλα μια χαρά κανένας θόρυβος εκτός από κάτι μικρούς που από ότι καταλαβαίνω τα προκαλούν τα πλάστηκα.

Σήμερα όμως παρατήρησα μαυρίλα επάνω στο μοτέρ που μάλλον είναι λάδια και οι διαρροή μάλλον από την πίσω μέρος της πίσω κεφαλής τη μπορεί να συμβαίνει και τη με συμβουλεύεται να κάνω;



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #104 on: Δευτέρα 07 Σεπτέμβριος 2009, 23:42:59 μμ
αν ψάξεις στα τεχνικά έχει αναφερθεί ξανά παρόμοιο πρόβλημα.
Οφείλεται στο κολάρο του καρμπυρατέρ προς τον κύλινδρο. Θέλει λίγο ξεβίδωμα, κούνημα και βίδωμα καλό ξανά να πατήσει πιο καλά.


Offline mkc

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 33
Reply #105 on: Δευτέρα 07 Σεπτέμβριος 2009, 23:53:47 μμ
Κώστα ευχαριστώ θα το κοιτάξω



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #106 on: Σάββατο 05 Δεκέμβριος 2009, 10:53:31 πμ
Το πρωι πηγαινοντας για δουλεια, τσαααακ! Η μανετα του συμπλεκτη ακουμπησε στο γκριπ Ευτυχως -σκεφτηκα- που μου "εκατσε" εδω λιγο θελω ακομα για να φτασω! Καρφωτες λοιπον μεχρι την δουλεια οπου και θα αγγαρευα καποιον να μου φερει μια ντιζα και ολα ΟΚ
Αμ δε!! Η ντιζα ηταν μια χαρα Την  :humping:μαλλον! Μενει μονο να δω ποσο μεγαλο :fingers: θα φαω απ' το συνεργειο!
« Last Edit: Τρίτη 08 Δεκέμβριος 2009, 09:21:16 πμ by Chris_de_Ze »



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #107 on: Σάββατο 05 Δεκέμβριος 2009, 11:07:12 πμ
  Πόσα χιλιόμετρα έχεις?




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #108 on: Σάββατο 05 Δεκέμβριος 2009, 11:56:57 πμ



Offline fparis

  • Anaconda Team Member
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1007
Reply #109 on: Σάββατο 05 Δεκέμβριος 2009, 12:19:21 μμ
Συνεργείο για να αλλάξεις ντίζα; ???



Να είσαι Έλληνας είναι περηφάνεια.
Να είσαι Μακεδόνας είναι τίτλος

…τὸ εὔδαιμον τὸ ἐλεύθερον, τὸ δ' ἐλεύθερον τὸ εὔψυχον…


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #110 on: Σάββατο 05 Δεκέμβριος 2009, 12:22:22 μμ
Τι εννοείς μια χαρά;;;

Δεν μπορεί κάπου θα έσπασε για να ακουμπήσει στο Grip σου....

Για τσέκαρε καλύτερα το πάνω και κάτω άκρο της ντίζας στα σημεία σύνδεσης κλπ και μετά πες μας...

Δεν νομίζω να τίθεται θέμα συνεργείου....


"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #111 on: Σάββατο 05 Δεκέμβριος 2009, 12:34:25 μμ
Να διευκρινησω:
ΔΕΝ ΚΟΠΗΚΕ Η ΝΤΙΖΑ!!!!
Το αναφερω και στο αρχικο ποστ
Το προβλημα ειναι εσωτερικα Κατι εσπασε! Θα δειξει η νεκροψια!



Offline Zan Klon

  • οδηγώντας στους ελληνικούς δρόμους έγινα...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2202
  • μοτοσυκλετιστής παντός καιρού και εδάφους !!!
Reply #112 on: Σάββατο 05 Δεκέμβριος 2009, 12:37:08 μμ
 :pope: :pope: :pope:
ας ειναι μικρο το κακο...


Offline African Boy

  • Τhe Professional
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 7624
    • eGeorgalas
Reply #113 on: Σάββατο 05 Δεκέμβριος 2009, 13:17:55 μμ
Στα 30.000 χλμ μου κάνει εντύπωση..... :-\

Το Transalp δεν είθισται να βγάζει τέτοια προβλήματα....




"Life is not about waiting for the storms to pass.... it's about learning how to dance in the rain"
"Africa Twin XRV750 RD07A"


Offline Sotos

  • Global Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 11470
Reply #114 on: Σάββατο 05 Δεκέμβριος 2009, 15:25:36 μμ
Εξαρταται τα "ζορια"....
εμενα το ειχε βγαλει στα 80.000. Αλλα και παλι, απλα πατιναριζε. Δεν περασε το ρουλεμαν τους δισκους...

Αυτο το ειχαμε δει σε εναν αγωνα βραδυπορίας στην Παρνηθα μονο...


Dad to the bone!     Σωτήρης   -   GSA -       b 82.144km


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #115 on: Σάββατο 05 Δεκέμβριος 2009, 17:04:57 μμ
  Κι εμένα λίγα μου φαίνονται τα 30.000 χλμ για να φάει δίσκους. Γι' αυτό ρώτησα.




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #116 on: Σάββατο 05 Δεκέμβριος 2009, 19:48:59 μμ
Εξαρταται τα "ζορια"....
εμενα το ειχε βγαλει στα 80.000. Αλλα και παλι, απλα πατιναριζε. Δεν περασε το ρουλεμαν τους δισκους...

Αυτο το ειχαμε δει σε εναν αγωνα βραδυπορίας στην Παρνηθα μονο...
:eusa_naughty: :eusa_naughty:Δεν με τρομαζεις!!
Μαλλον το αξονακι ειναι :smoke:



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #117 on: Δευτέρα 07 Δεκέμβριος 2009, 09:39:31 πμ
Το ελατήριο του άξονα αλλαγής μάλλον έσπασε ή έφυγε από τη θέση του. Μικρή η ζημιά αλλά θα χρειαστεί να ανοιχθεί το δεξί καπάκι για να αντικατασταθεί. Με την ευκαιρία, να αλλάξεις και το πάνω μεταλλικο-πλαστικό τσιμουχάκι του άξονα (μικρό το κόστος). Θα χρειαστείς και φλάντζα καπακιού. Αφού θα ανοιχθεί, κάνε και ένα έλεγχο στην καδένα της αντλίας λαδιού.
« Last Edit: Δευτέρα 07 Δεκέμβριος 2009, 09:42:48 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #118 on: Δευτέρα 07 Δεκέμβριος 2009, 10:20:05 πμ
Το ελατήριο του άξονα αλλαγής μάλλον έσπασε ή έφυγε από τη θέση του. Μικρή η ζημιά αλλά θα χρειαστεί να ανοιχθεί το δεξί καπάκι για να αντικατασταθεί. Με την ευκαιρία, να αλλάξεις και το πάνω μεταλλικο-πλαστικό τσιμουχάκι του άξονα (μικρό το κόστος). Θα χρειαστείς και φλάντζα καπακιού. Αφού θα ανοιχθεί, κάνε και ένα έλεγχο στην καδένα της αντλίας λαδιού.
Αν εννοεις το ελατηριο που φαινεται εξωτερικα δυστιχως δειχνει ενταξει



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #119 on: Δευτέρα 07 Δεκέμβριος 2009, 10:32:27 πμ
Το ελατήριο του άξονα αλλαγής μάλλον έσπασε ή έφυγε από τη θέση του. Μικρή η ζημιά αλλά θα χρειαστεί να ανοιχθεί το δεξί καπάκι για να αντικατασταθεί. Με την ευκαιρία, να αλλάξεις και το πάνω μεταλλικο-πλαστικό τσιμουχάκι του άξονα (μικρό το κόστος). Θα χρειαστείς και φλάντζα καπακιού. Αφού θα ανοιχθεί, κάνε και ένα έλεγχο στην καδένα της αντλίας λαδιού.

Μάλλον το κοκοράκι για εσωτερικό αξονάκι έχει καβαλήσει και έχει γυρίσει τούμπα. Αν ανοίξεις το καπάκι θα δεις τι παίζει. μικρό το κακό αλλά μπορεί να το ξανακάνει, ίσως χρειαστεί αλλαγή.


Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #120 on: Δευτέρα 07 Δεκέμβριος 2009, 12:19:41 μμ
Με το φόβο μην τυχόν (λέμε μην τυχόν) έχει σπάσει κάτι εσωτερικά που μπορεί με την περιστροφή του λαδιού και των δίσκων να μπλεχτεί πουθενά στα κινούμενα μέρη, έλεγξέ το σύντομα.

Μάλλον το κοκοράκι για εσωτερικό αξονάκι έχει καβαλήσει και έχει γυρίσει τούμπα. Αν ανοίξεις το καπάκι θα δεις τι παίζει. μικρό το κακό αλλά μπορεί να το ξανακάνει, ίσως χρειαστεί αλλαγή.
Κώστα υπάρχει κοκκοράκι εκεί? Ο άξονας αλλαγής, με την περιστροφή του, σπρώχνει μηχανικά ένα μικρό έμβολο που πιέζει το σύστημα των δίσκων να απομονώσουν. Μπορεί αυτό να έφυγε από τη θέση του ή να έσπασε η βάση που στηρίζεται ο άξονας.
« Last Edit: Τρίτη 08 Δεκέμβριος 2009, 09:25:48 πμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #121 on: Τρίτη 08 Δεκέμβριος 2009, 12:33:39 μμ
Λοιπον...... :goofy:
Εχετε δει ποτε ντιζα συμπλεκτη να κοβεται ενδιαμεσα? Στο μη ορατο μερος της? Οχι στις ακρες στα βαρελακια Στη μεση! Εγω πατως οχι Και πιθανοτατα ουτε ο μηχανικος Αφου ακομα κι αυτος ξεγελαστηκε
Τελικα ηταν η ντιζα η οποια κρατιοταν απο ενα μονο συρματακι με αποτελεσμα να κινειται κανονικα αλλα να μην απομονωνει
Ουφ!! Ληξη συναγερμου

Σημ. 25Ε η ντιζα????!!! Βαρια μου επεσε!



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #122 on: Τρίτη 08 Δεκέμβριος 2009, 12:48:23 μμ
Πάλι καλά!
Τέλος καλό, όλα καλά!
Ελπίζω να έβαλες γνήσια (με επένδυση teflon).


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #123 on: Τρίτη 08 Δεκέμβριος 2009, 12:55:48 μμ
Πάλι καλά!
Τέλος καλό, όλα καλά!
Ελπίζω να έβαλες γνήσια (με επένδυση teflon).
Ναι γι αυτο με πονεσε!
Επι τη ευκαιρια το καπακι του συμπλεκτη στο 650 δεν εχει φλατζα Σφραγιζει με φλατζοκολα



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #124 on: Τρίτη 08 Δεκέμβριος 2009, 13:26:17 μμ
Αυτό είναι καλά νέα γιατί το πιο χρονοβόρο μέρος στην αλλαγή δίσκων συμπλέκτη σε ΤΑ600 είναι η ...αφαίρεση της παλιάς φλάντζας!  :goofy:

« Last Edit: Τρίτη 08 Δεκέμβριος 2009, 13:28:46 μμ by Chris_de_Ze »


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.