Hellas Transalp Forum

Νέος στην παρέα ? συστήσου εδώ

gvarth · 1463796

Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #4175 on: Δευτέρα 20 Οκτώβριος 2014, 07:13:59 πμ
Καλώς ήλθες στην παρέα Δημήτρη, εκει θα βρεις πολλούς φίλους που θα σε μυήσουν στα του φόρουμ, κάπου βρίσκονται κάθε Τετάρτη νομίζω!!!!



Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #4176 on: Τετάρτη 22 Οκτώβριος 2014, 21:59:27 μμ
Καλησπέρα. Καλώς σας βρήκα στο φόρουμ. Είμαι ο Γιώργος, 39 ετών και κάτοχος μιας γριάς ΤΑ600 του 1990. Εκτός με το να λύνω και να δένω συνεχώς την γριά προς βελτίωση της (καθώς οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες της δεν της φέρθηκαν όπως αρμόζει σε μια Κυρία  ;D) ασχολούμε με τα τεχνολογικά θαύματα που δεν είναι άλλα από τα ηλεκτρονικά. Εύχομαι σε όλους αμέτρητα, ακούραστα και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #4177 on: Τετάρτη 22 Οκτώβριος 2014, 22:12:41 μμ
Γιώργο καλώς ηρθες (επιτέλους)  και εδώ, εύχομαι καλή σου παραμονή και πολύ συνεργασία στα ηλεκτρονικά θέματα.
Οτι βοήθεια θές εδώ είμαστε.

Τα λέμε.



Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #4178 on: Πέμπτη 23 Οκτώβριος 2014, 06:15:18 πμ
Γιώργο καλώς ήλθες στο φόρουμ της transalp, καλά παραμονή και πολλή υπομονή χρειάζεται, τα υπόλοιπα όλα καλάτα πάτε με τον Πετράνθρωπο (Stoneman)!!!!



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #4179 on: Πέμπτη 23 Οκτώβριος 2014, 06:27:51 πμ
Γιώργο, καλώς ήλθες στην παρέα.
Υπάρχουν "δάσκαλοι" που θα σε "δασκαλέψουν"... ;D ;D ;D


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #4180 on: Πέμπτη 23 Οκτώβριος 2014, 14:40:09 μμ
Γεια σου Γιώργο,καλωσήρθες στο transalpforum. ;)




Offline georgetziker

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #4181 on: Πέμπτη 23 Οκτώβριος 2014, 19:15:00 μμ
Γειά σας και από μένα.
Νέος κάτοχος 650 2001 μοντέλο 40,000 χλμ
Εχω διαβάσει πάρα πολλά εδώ μέσα μέχρι τώρα και έχω ήδη αρχίσει να την ψιλοπειράζω!


Spritmonitor.de" border="0


Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #4182 on: Πέμπτη 23 Οκτώβριος 2014, 20:10:43 μμ
Καλώς ηρθες Γεώργιε  :welcome:


Καλή παραμονή και καλές βόλτες με την ΤΑ σου.

Τι πείραξες? για λέγε. :eusa_think:



Offline georgetziker

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 50
Reply #4183 on: Πέμπτη 23 Οκτώβριος 2014, 22:05:22 μμ
Βαψίματα - καθαρισματα - καγκελα -ζελατίνα


Spritmonitor.de" border="0


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #4184 on: Παρασκευή 24 Οκτώβριος 2014, 06:11:20 πμ
Καλώς ήλθες στην παρέα Γιώργο.
Μην την ψιλοπειράζεις και παρεξηγηθεί. :2hysterical: :2hysterical:
Να την χαρείς και με το παραπάνω.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #4185 on: Παρασκευή 24 Οκτώβριος 2014, 11:16:44 πμ
Καλώς ήλθες Γιώργο στην παρέα μας, καλοτάξιδος και πάντα απροβλημάτιστος



Offline dengrafiforum

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2182
  • the dark side is here!!
Reply #4186 on: Παρασκευή 24 Οκτώβριος 2014, 12:16:03 μμ
Γιωργάκηδες,καλός ήρθατε στη παρέα των κουζουλών!!!!!!!
Να είστε πάντα καλά και καβαλάρηδες!!!!!



Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #4187 on: Παρασκευή 24 Οκτώβριος 2014, 17:06:29 μμ
Σας ευχαριστώ για την θερμή υποδοχή στην ηλεκτρονική φυλή των ΤΑ-ΑΤ  ;D
Εύχομαι να υπάρξει η φορά που θα βοηθήσω και δεν θα ζητάω την βοήθεια σας.
Συνονόματε Γιώργο καλώς ήρθες κι εσύ (λόγω του ότι ήρθες ταυτόχρονα με εμένα στο φόρουμ με τα καλύτερα μηχανάκια του κόσμου θα μου επιτρέψεις να σε προσφωνώ "Σειρά"). Με τον Stone γνωριζόμαστε από διπλανό φόρουμ θα χαρώ πολύ να γνωρίσω και άλλους λάτρεις των ΤΑ-ΑΤ.
Καλά χιλιόμετρα σε όλους με φτηνή βενζίνη  :qriding:
« Last Edit: Παρασκευή 24 Οκτώβριος 2014, 17:08:20 μμ by geoa »



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #4188 on: Σάββατο 25 Οκτώβριος 2014, 08:29:23 πμ

Καλά χιλιόμετρα σε όλους με φτηνή βενζίνη  :qriding:


H Tζίνα δεν θα φθηνίνει ποτέ, ....

,,,,  εμείς θα τα κάνουμε ηλεκτρικά στο τέλος  :2hysterical:



Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #4189 on: Σάββατο 25 Οκτώβριος 2014, 21:28:12 μμ
H Tζίνα δεν θα φθηνίνει ποτέ, ....

,,,,  εμείς θα τα κάνουμε ηλεκτρικά στο τέλος  :2hysterical:

Μη σου το σκέφτηκα και αυτό. Έχω τα πάντα το μόνο που μου λείπει είναι το μοτέρ και οι μπαταρίες. Βέβαια μετά θα χαθεί ο ήχος της V από το μοτέρ αλλά υπάρχει λύση όπως αυτο που κάναμε μικροί στα ποδήλατα με το χαρτόνι και το μανταλάκι  :moped:



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #4190 on: Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 09:18:35 πμ
......   όπως αυτο που κάναμε μικροί στα ποδήλατα με το χαρτόνι και το μανταλάκι  :moped:

Είσαι τοσο παλιοσειρά ?  ;D

Ζιγκλέρ βρήκες? τι εγινε με τα καρμπς?



Offline geoa

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 133
Reply #4191 on: Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 11:58:58 πμ
Δεν αγόρασα καινούρια (δεν υπάρχει ούτε πενηντάλεπτο στην τσέπη) έβαλα 105 εμπρός και 108 πίσω που είχα από τρανσαλπ 400. Τα main jets τα άφησα 38άρια. Τώρα μέχρι τις 3000 στροφές τραβάει καλά δίχως σκασίματα. Από τις 3000 μέχρι τις 5000 πάει σχετικά κανονικά. Κάπου εκεί πνίγετε για λίγο. Μετά ανοίγει σωστά στις 6500. Τώρα δεν καίει τίποτα (σαν παπάκι πάει) και η θεμοκρασια είναι κολλημένη στην γραμμή πριν το άχρωμο. Αν πω να φτιάξω ένα οικονομικό μηχανάκι για κάθε μέρα θα πρέπει να βάλω την μαμά εξάτμιση (αυτή που έχω είναι μπουρί της σόμπας) και ένα καινούριο μαμά φίλτρο. Εξάτμιση έχω (ο λαιμός της μου λείπει) φίλτρο όμως θα πρέπει να αγοράσω. Μετά από αυτά θα πρέπει να ρυθμίσω βαλβίδες και να συγχρονίσω καρμπυρατέρια. Σκέφτομαι όλα αυτά να γίνουν στην επόμενη αλλαγή λαδιών. Προς το παρόν μετά την τελευταία νεροποντή και λόγω του ότι έκανα ποταμόεντουράδα Αθήνας στην ώρα αιχμής της πρέπει να βγάλω τροχούς να γρασσάρω ξανά τα πάντα.



Offline Stoneman

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #4192 on: Κυριακή 26 Οκτώβριος 2014, 18:22:03 μμ
  Γιώργο καλύτερα να συνεχίσουμε εδώ  http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,21317.0.html  που είναι σχετικό το θέμα για να μην χαλάμε εδώ το νήμα, απαντάω εκεί .....



Offline kostas vfr800f

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 90
Reply #4193 on: Τετάρτη 29 Οκτώβριος 2014, 15:38:03 μμ
Γειά σας και από μένα, Κωστας απο Πρέβεζα 41 χρονών , δεν έχω πάρει transalp ακόμα ,αλλά έχω οδηγήσει το 600 μερικές φορές και την Κυριακή οδηγησα το 700 σε σφιχτή διαδρομή και κατάλαβα πόσο καλό είναι το transalp, δεν έχει πολύ δύναμη αλλά η ευκολία στην οδήγηση είναι απίστευτη. Η προηγούμενη μηχανή μου ήταν το tenere 1200 (με ύψος 1,70 με ταλαιπώρησε πολύ 4 χρόνια)το οποίο πωλήθηκε και έχει παραγγελθει το vfr 800 τώρα δίνω το αυτοκίνητο για xl700v. Με το vfr εχω συμβιωσει από το 2001 ως το 2009 οπότε η επιλογή έγινε εκ του ασφαλούς . Επόμενος στόχος είναι να μπορέσω να αποκτήσω το transalp .Καλά χιλιόμετρα σε όλους σας.



Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #4194 on: Τετάρτη 29 Οκτώβριος 2014, 16:30:49 μμ
Κώστα καλώς μας ήλθες και καλή παραμονή στο φόρουμ\

Με το καλό να αποκτήσεις ένα transalp και ας είναι όποιο θέλει, δεν σπάει δεν χαλάει, είναι τοκαλυτερομηχανακιτουκοσμου.

Πάντα όρθιος και πάντα ασφαλής με πολλά πολλά χιλιόμετρα!



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #4195 on: Τετάρτη 29 Οκτώβριος 2014, 16:32:25 μμ
Γειά σας και από μένα, Κωστας απο Πρέβεζα 41 χρονών , δεν έχω πάρει transalp ακόμα ,αλλά έχω οδηγήσει το 600 μερικές φορές και την Κυριακή οδηγησα το 700 σε σφιχτή διαδρομή και κατάλαβα πόσο καλό είναι το transalp, δεν έχει πολύ δύναμη αλλά η ευκολία στην οδήγηση είναι απίστευτη. Η προηγούμενη μηχανή μου ήταν το tenere 1200 (με ύψος 1,70 με ταλαιπώρησε πολύ 4 χρόνια)το οποίο πωλήθηκε και έχει παραγγελθει το vfr 800 τώρα δίνω το αυτοκίνητο για xl700v. Με το vfr εχω συμβιωσει από το 2001 ως το 2009 οπότε η επιλογή έγινε εκ του ασφαλούς . Επόμενος στόχος είναι να μπορέσω να αποκτήσω το transalp .Καλά χιλιόμετρα σε όλους σας.

Γεια σου Κωστα, καλως ηρθες κι'εδω, ταχουμε πει και στο VFR φορουμ ;)  Το Τρανσαλπ μπορει να μην εχει δυναμη, και ιδιαιτερα τα 600/650 τα οποια καταναλωνουν και σχετικα πολυ βενζινη οταν τα πιεζει κανεις στην Εθνικη, αλλα απο ευκολια χρησης, ποιοτητα/αξιοπιστια και πολλαπλη χρησιμοτητα (versatility αγγλιστι) ειναι απλα απαιχτα. Τα δε 600/650 με λιγο φτιαξιμο στις αναρτησεις κανουν πραγματα σε δυσκολα χωμα που δεν τα φανταζεται κανεις. Τρανσαλπ και VFR ειναι απαιχτος συνδυασμος και μιλαω απο πειρα.
« Last Edit: Τετάρτη 29 Οκτώβριος 2014, 16:34:12 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #4196 on: Τετάρτη 29 Οκτώβριος 2014, 17:06:32 μμ
Κώστα, καλώς ήλθες στην παρέα.
Στην παρέα μας είναι κάποιος, (έτσι Γιώργο;), έγραψε πρίν από μένα που σίγουρα θα σου πεί πολλά...
Να είσαι γερός δυνατός και... καβαλάρης.


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline kostas vfr800f

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 90
Reply #4197 on: Τετάρτη 29 Οκτώβριος 2014, 19:29:59 μμ
Γιώργο λες να πάρω το 650; είναι φθηνότερο αν πάει και καλύτερα στο χώμα από ότι λες. ..



Offline Dinos

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 5
Reply #4198 on: Τετάρτη 29 Οκτώβριος 2014, 19:56:40 μμ
Καλησπέρα σε όλους.

Είμαι ο Ντίνος από Κορυδαλλό, είμαι 44 ετών και είμαι νέος στην παρέα του forum.

Μετά από αρκετά χρόνια απουσίας από τον χώρο των μοτοσυκλετών, είμαι ένας σχετικά καινούργιος ιδιοκτήτης μίας μαύρης transalp 650.
Κυκλοφορούσα για πολλά χρόνια στο παρελθόν αποκλειστικά με μοτό, αλλά λόγω οικογένειας παιδιών κλπ, πούλησα την προηγούμενη μηχανή μου (Honda bros 400) και άρχισα να χρησιμοποιώ μόνο το αυτοκίνητο, μέχρι που πριν από 1,5 χρόνο περίπου, απέκτησα μία μαύρη transalp 650 του 2003.
Από τότε ξεκίνησα να διαβάζω πληροφορίες από το υπέροχο forum σας.

Συγχαρητήρια παιδιά συνεχίστε την καλή προσπάθεια.

Για κάποιο λόγο τον οποίο δεν τον έχω εντοπίσει επακριβώς ακόμη, όλες οι μηχανές που είχα στο παρελθόν ήταν όλες HONDA.........

Honda C50
Honda XL250R
Honda Bros 400
και τώρα Honda XLV 650

.......και δεν μπορώ να πω ότι είχα παράπονο από κάποια.

Ελπίζω να μπορέσουμε να τα πούμε κάποια στιγμή κι από κοντά σε κάποια από τις συναντήσεις σας.

 

 



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2454
  • XLV650, CRF1000
Reply #4199 on: Τετάρτη 29 Οκτώβριος 2014, 20:58:18 μμ
Γιώργο λες να πάρω το 650; είναι φθηνότερο αν πάει και καλύτερα στο χώμα από ότι λες. ..

Κωστα, τα 600/650 και 700 ειναι αρκετα διαφορετικα μηχανακια και εχουν γραφτει εδω μεσα - αλλα και αλλου - πολλες σελιδες σχολιων.

Αν σου αρεσει το 700 και εχεις σκοπο να το χρησιμοποιησεις βασικα στην ασφαλτο και σε βατες χωματινες διαδρομες, τοτε ειναι πιο καταλληλο. Tα φρενα του ειναι καλυτερα λογω τριπιστονων δαγκανων μπροστα και ABS, ειναι αρκετα πιο δυνατο/ροπατο και καιει σαφως λιγοτερο λογω ψεκασμου. Αλλα εχει 19αρη τροχο μπροστα, πιο σφιχτες/στρηταδικες αναρτησεις και εκτεθειμενο καζανακι που βρισκει κατω για πλακα οταν το πραγμα δυσκολευει στο χωμα. Επισης εχει λιγοτερη καλυψη απο τον αερα στο ταξιδι. Η εμφανιση του ειναι επισης αμφιλεγομενη καθως η Χονδα χαλασε μια πετυχημενη συνταγη 20 χρονων.

Απο την αλλη το 650 εχει πιο ενδοτικες αναρτησεις με μεγαλυτερες διαδρομες, πολυ καλη καλυψη για ταξιδι - μιλαω και για τα δυο με αφτερμαρκετ ζελατινα την οποια χρειαζονται απαραιτητα, καλο ground clearance, ικανοποιητικα φρενα αλλα οχι συνδεδεμενα - στο 700 το πισω ενεργοποιει και το μπροστινο που δεν ειναι καλο στο χωμα, λιγοτερη ισχυ/ροπη και σαφως μεγαλυτερη καταναλωση παντα και ειδικα οταν του πινει κανεις το αιμα. Θαλεγα οτι δεν κανει για ταξιδια στις εθνικες με πανω απο 130-140χμω. Αλλα εχει καλυτερο road presence απο ογκο και αν και υποκειμενικο, θεωρειται το ομορφοτερο Τρανσαλπ.

Εξαρταται τι θες να κανεις με το μηχανακι, οδηγησε τα και τα δυο και βλεπεις τι θελεις και τι σου ταιριαζει.


" the PouroDuro spirit "