Hellas Transalp Forum

Χαιρετώ την παρέα και ζητώ την γνώμη της μαζί......

kuzco · 25624

DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #50 on: Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 15:44:39 μμ
Ωχ Παναγιά μου βοήθα!



Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #51 on: Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 15:46:34 μμ
Εγώ βασικά χ...κα αν πούλησε ή όχι. Γιατί το ΚαροΝορντ τρελάθηκε στις πωλήσεις? Μου αρέσει κάνει τις δουλειές/διασκέδαση που θέλω καλύτερα από τα άλλα για μένα και δεν απέχει οικονομικά από τα άλλα της κατηγορίας. Θέμα αξιοπιστίας απλά δεν υπάρχει. Αυτά τα λίγα....

Και εγω να δεις ποσο χ....! αν πουλησε η οχι. Το ειχα αγορασει πρωτος στην Κυπρο και εδω στο φορουμ, και δεν το μετανιωσα καθολου. Αλλα και το φαναρι να μην μου αρεσε, παλι θα το αγοραζα


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #52 on: Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 15:54:41 μμ
Αποστολε τι εμεις και εσυ ? και τι εσυ υπερασπιζεσαι και εμεις λεμε οτι ξεφλουδιζουν πλαστικα ?
Κανενας δεν ειναι εναντιον σου εδω, και σιγουρα δεν εισαι μονος εναντιων ολων

Το θεμα αρχισε με την τοποθετηση σου οτι το 700ρι δεν πουλησε λογω ασχημης μουρης. Και σου απαντησαμε. Δεν τιθεται θεμα υπερασπισης της χοντα εκ μερους σου εδω..

Επισης, αν τωρα εχεις Απριλια, μεχρι προσφατα ειχες Χοντα, σωστα ?
Ειχες πει οτι στις προσφατες δοκιμες σου, δεν κατεβαινες απο το 700ρι με τιποτα, και σε εντυπωσιασε απο τα υπολοιπα. Γιατι δεν το αγορασες τοτε, μηπως για το φαναρι του ? Δεν νομιζω..

Όποιος πάρει να διαβάσει το νήμα απο την αρχή μπορεί να βγάλει τα συμπεράσματα του...για όλα όσα γράφτηκαν.

Τι θες τώρα;
Να σου λύσω το Κυπριακό;
Ασε...προσπάθησαν καλύτεροι...



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2455
  • XLV650, CRF1000
Reply #53 on: Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 16:13:02 μμ
εμενα το φαναρι του με ξετρελανε και η εξατμιση του.
Οσον αφορα για το ΤΑ 650 μπροστα δεν μου αρεσει καθολου (ωχ τωρα εχω να ακουσω τα εξ αμαξης), αντιθετα τα υπολοιπα μηχανακια που αναφερθηκαν ειναι ομορφα στο μπροστινο μερος τους.

Ακριβως αυτα που δεν μου αρεσουν εμενα στο 700. Επισης με καμμια ζελατινα δεν δειχνει ομορφο το μπροστινο. Αν εξαιρεσει κανεις συτα ειναι ομορφο μηχανακι, η δε εξατμιση αλλαζει και γινεται ομορφοτερο. Φυσικα κει δεν θα γινει ποτε 650, περι ορεξεως ...κολοκυθοπιττα.

Αλλα σε σχεση με το στρωμα η το bmw 650, ειναι απλα κουκλι  ;)


" the PouroDuro spirit "


Offline olmega

  • νομίζει ότι είναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2559
Reply #54 on: Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 16:14:04 μμ

Αλλα σε σχεση με το στρωμα η το bmw 650, ειναι απλα κουκλι  ;)

+1000  :thumbup: :thumbup:


Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2455
  • XLV650, CRF1000
Reply #55 on: Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 16:31:54 μμ
Και με την ευκαιρια να πω οτι σκεφτομαι να το αγορασω μεταχειρισμενο σαν μηχανη πολης (Λονδινο), μικρων αποδρασεων και χωματος μαζι με εναν κολλητο που εχει παρει το 650 εδω. Το μονο που με χαλαει ειναι αυτο το χαμηλο καζανακι (ειδα καπου οτι η Leo Vince βγαζει σωληνα) και το ABS γιατι στην Αγγλια ερχεται μονον μ'αυτο. Σκεφτομαι καμμια σαθρη κατηφορα στη Γαλλια στα μερη που παω (ο παραδεισος του εντουρα), να βλεπω το γκρεμο να ερχεται και ναμαι ανημπορος  :o :o φτου κακα. Αγαπητε Olmega, οταν το τεσταρεις σε τετοιες ακραιες συνθηκες, γραψε καμμια κουβεντα ...αν γλυτωσεις  ;D ;D Sorry για το off-topic :goofy:


" the PouroDuro spirit "


DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #56 on: Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 16:36:36 μμ
Τις προάλλες το δοκιμάσαμε μαζί σε χαλικόδρομο (άσχημο) με έντονες ανωφέρειες και κατωφέρειες.δεν θυμάμαι να είχε κάποιο πρόβλημα , και μάλιστα σε κάποια φάση στο κατέβασμα πήγαινε και αέρα πατέρα!
Ίσως τελικά το οτι μείωσαν την διάμετρο του τροχού να μην χάλασε καιπολύ το Off του χαρακτήρα του.

Γιατί όμως δεν σκέφτεσαι και για το 650 μεταχειρισμένο;



Offline olmega

  • νομίζει ότι είναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2559
Reply #57 on: Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 16:39:19 μμ
Και με την ευκαιρια να πω οτι σκεφτομαι να το αγορασω μεταχειρισμενο σαν μηχανη πολης (Λονδινο), μικρων αποδρασεων και χωματος μαζι με εναν κολλητο που εχει παρει το 650 εδω. Το μονο που με χαλαει ειναι αυτο το χαμηλο καζανακι (ειδα καπου οτι η Leo Vince βγαζει σωληνα) και το ABS γιατι στην Αγγλια ερχεται μονον μ'αυτο. Σκεφτομαι καμμια σαθρη κατηφορα στη Γαλλια στα μερη που παω (ο παραδεισος του εντουρα), να βλεπω το γκρεμο να ερχεται και ναμαι ανημπορος  :o :o φτου κακα. Αγαπητε Olmega, οταν το τεσταρεις σε τετοιες ακραιες συνθηκες, γραψε καμμια κουβεντα ...αν γλυτωσεις  ;D ;D Sorry για το off-topic :goofy:

Σε χώμα το τέσταρα και ευτυχώς οι φοβίες μου βγήκαν λανθασμένες, δεν είχα κανένα πρόβλημα με το ABS ούτε το κατάλαβα και πήγαινα αρκετά γρήγορα δεν το λυπήθηκα τόσο σε ανηφορικό αλλά και σε κατηφορικό δρόμο. Πίσω μου ήταν ο αρκούδος με αυτοκίνητο και στην αρχή πήγα να οδηγήσω σιγά για πηγαίνουμε παρέα αλλά ήταν αδύνατο το μηχανάκι βούλιαζε. Με το που το άνοιξα άρχισε το παιχνίδι... ;D ;D
Απλά οι συνθήκες δεν ήταν τόσο ακραίες όσο περιγράφεις ήταν χαλίκι χωρίς ιδιαίτερες ανωμαλίες αλλά αρκετό για να βουλιάζεις αν δεν πηγαίνεις γρήγορα.


Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits



DRAKE RAMORE

  • Guest
Reply #58 on: Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 16:45:24 μμ
Ούτε να είχαμε συνεννοηθεί απο πριν πίθηκα! ;D

Πάντως εγώ με 1000αρι (όποιο και να 'ναι) σε τέτοιο δρόμο δεν μπαίνω!
Ίσως μόνο με το ΚΤΜ του πούλου...



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2455
  • XLV650, CRF1000
Reply #59 on: Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 16:56:26 μμ
Σε χώμα το τέσταρα και ευτυχώς οι φοβίες μου βγήκαν λανθασμένες, δεν είχα κανένα πρόβλημα με το ABS ούτε το κατάλαβα και πήγαινα αρκετά γρήγορα δεν το λυπήθηκα τόσο σε ανηφορικό αλλά και σε κατηφορικό δρόμο. Πίσω μου ήταν ο αρκούδος με αυτοκίνητο και στην αρχή πήγα να οδηγήσω σιγά για πηγαίνουμε παρέα αλλά ήταν αδύνατο το μηχανάκι βούλιαζε. Με το που το άνοιξα άρχισε το παιχνίδι... ;D ;D
Απλά οι συνθήκες δεν ήταν τόσο ακραίες όσο περιγράφεις ήταν χαλίκι χωρίς ιδιαίτερες ανωμαλίες αλλά αρκετό για να βουλιάζεις αν δεν πηγαίνεις γρήγορα.

That's encouraging :) Εχω διαβασει καπου οτι το ABS της Honda στο Varadero ειναι πολυ "διακριτικο" στο χωμα και φανταζομαι οτι ετσι θα ειναι και του ΤΑ700. Απλα θαθελα να το τεσταρω σε ακραιες συνθηκες στο χωμα. Και τελικα, απλα αποσυνδεει κανεις τον αισθητηρα απο τους τροχους ;) ;D αλλα και παλι θαχει το DCBS, οποτε δεν θα μπαινει με πισω φρενο στα σαθρα στροφιλικια :( Αυτα ειναι που κανει κανεις με τα προηγουμενα ΤΑ, τα οποια δεν παιζονται σαν μηχανακια για τον ερασιτεχνη adventure rider ;D

Δεν λεω τιποτα παντως αν δεν το οδηγησω στο χωμα, εχω διαβασει παντως πολυ καλα σχολια σε αλλα φορουμ για τη συμπεριφορα του εκει. Τελικα, ειναι ακομη και τωρα το μονο πραγματικα χωματινο μηχανακι της κατηγοριας  8)


" the PouroDuro spirit "


Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2455
  • XLV650, CRF1000
Reply #60 on: Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 17:05:48 μμ
Τις προάλλες το δοκιμάσαμε μαζί σε χαλικόδρομο (άσχημο) με έντονες ανωφέρειες και κατωφέρειες.δεν θυμάμαι να είχε κάποιο πρόβλημα , και μάλιστα σε κάποια φάση στο κατέβασμα πήγαινε και αέρα πατέρα!
Ίσως τελικά το οτι μείωσαν την διάμετρο του τροχού να μην χάλασε καιπολύ το Off του χαρακτήρα του.

Γιατί όμως δεν σκέφτεσαι και για το 650 μεταχειρισμένο;

Ωπα, αυτο το ποστ τωρα το βλεπω. Μαλλον μιλατε για την ιδια διαδρομη με τον Olmega, more encouraging stuff  :)

Στην αρχη σκεφτηκα να παρω παλι 650, ενα απο τα τελευταια (τωρα εχω του 2002). Αλλα το παραπανω γκαζι/ροπη του 700 δεν θα μου κακοπεφτε, επισης και η πιο στιβαρη συμπεριφορα του στην ασφαλτο. Οδηγησα προχθες το 650 σε back-to-back στυλ με το VFR (ή μαλλον εδωσα το VFR στον κολλητο μου να το δει καθως με ειχε φαει) και ... :-[  :-[  :'(  :'( στην ασφαλτο  ;D ;D


" the PouroDuro spirit "


Offline Ταξιδευτής

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2067
  • Κυνηγός ηλιοφάνειας.
Reply #61 on: Τρίτη 24 Μάρτιος 2009, 19:01:15 μμ

Ίσως τελικά το οτι μείωσαν την διάμετρο του τροχού να μην χάλασε καιπολύ το Off του χαρακτήρα του.




                          :2hysterical:      :2hysterical:      :2hysterical:






Όλοι θά πεθάνουμε , λίγοι όμως θά ... ζήσουμε

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΑΓΝΩΣΤΑ ΠΕΛΑΓΗ ΠΑΡΑ ΝΑ ΣΚΟΥΡΙΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ......

Κυνηγός ηλιοφάνειας.

Η καλύτερη δουλειά.
Ούτε όπλα χρειάζεσαι, ούτε άδειες και έχεις και το θήραμα χωρίς να το σκοτώσεις.


Offline kuzco

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 36
Reply #62 on: Πέμπτη 26 Μάρτιος 2009, 16:01:36 μμ
Παιδιά σας ευχαριστώ πάρα πολυ ειλικρινά γιαόλη την κουβέντα, με βοήθησε πολύ!!!!!!!!!!!



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2455
  • XLV650, CRF1000
Reply #63 on: Πέμπτη 26 Μάρτιος 2009, 21:48:44 μμ
Παιδιά σας ευχαριστώ πάρα πολυ ειλικρινά γιαόλη την κουβέντα, με βοήθησε πολύ!!!!!!!!!!!

Μολις ειδα οτι δισταζες αναμεσα σε Transalp και Tenere. Το Tenere ειναι πολυ ωραιο χωματινο μηχανακι αλλα ειναι μονολυλινδρο και ...δεν ειναι Honda ;) Απο το δικυλινδρα της κατηγοριας, το ΤΑ700 φαινεται οτι ειναι και παλι το πιο χωματινο μηχανακι, με μεγαλη διαφορα απο τα Vstrom και Versys και με μικροτερη απο το 650GS και ...ειναι Honda :) ;D

Καλες βολτες οτι κι'αν παρεις


" the PouroDuro spirit "


Offline spyridon

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 42
Reply #64 on: Πέμπτη 26 Μάρτιος 2009, 23:05:53 μμ
Το προηγουμενο μηχανακι μου ηταν το caponord και γενικα δεν ειμαι γιαπονεζοφιλος.Τωρα εχω το ΤΑ 700 ΑΒS και θα προσπαθησω να σε βοηθησω οσο ποιο αντικειμενικα γινεται.Οταν σου ειπαν για τον κινητηρα μαλλον εννοουσαν οτι δεν ειναι τυπου L δηλαδη μοντερνος και του λειπουν 5-7 αλογα στον τροχο.Οχι απο αξιοπιστια.Το ψαλιδι εν ετος 2009 ειναι σιδερενιο και οχι αλουμινιου δηλαδη οχι μοντερνο γιαυτο και ειναι 214 κιλα το μηχανακι,αλλα δεν το καταλαβαινεις στην οδηγηση.Τα φρενα με ΑΒS ειναι συνδυασμενα και ειναι τα κορυφαια που εχω δει σε ον/οff,ειναι για σεμιναριο.Η εξατμηση βγαζει πολυ ζεστη και καει το συνεπιβατη.Βαλε τιτανιου(το εχω κανει με τελεια αποτελεσματα).Η εμφανιση κατα τη γνωμη μου  ειναι δροσερη και ποιο μοντερνα απο το 650.Γενικα ειναι ανωτερο του v-strom,versus στο συνολο και οχι μεμονομενα.Ελπιζω να βοηθησα



Offline KostasC

  • Administrator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 10466
  • Γαβ !
    • HTC
Reply #65 on: Παρασκευή 27 Μάρτιος 2009, 17:01:56 μμ
XLGeorge, δεν υπάρχει θέμα με το abs στο χώμα. Στην εκδρομή στα Μέθανα το είχα πάρει για αρκετά χλμ...
Πάρα πολύ καλό... Αν το ΤΑ σου άρεσε (με τους συμβιβασμούς) τότε το ΤΑ700 θα το γουστάρεις ακόμα περισσότερο.
ο 19ρης μπροστά αδιάφορος στο χώμα.


Offline kuzco

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 36
Reply #66 on: Παρασκευή 27 Μάρτιος 2009, 17:23:18 μμ
Στο ΤΑ κλείνω τελικά με διαφορά. Όσον αφορά την εξάτμιση, είναι ζόρικα ειδικά για τον συνοδηγό ε; Το έκανα test ride και μου άρεσε πολύ η αίσθηση. Όσο για την τιτανίου πόσο σου βγήκε?????



Offline spyridon

  • οδηγός τρίκυκλου
  • *
    • Posts: 42
Reply #67 on: Παρασκευή 27 Μάρτιος 2009, 23:12:54 μμ
Remus Titanium.Την εβαλα στον Πετσα Θησεως,400 Ευρω και το καλο ειναι οτι δεν βγαζει πολυ θορυβο.Η εμφανιση ειναι τελεια.Το θεμα ειναι αν σου δινει κανενα αλογο,αυτο δεν το ξερω



Offline makis30

  • maik30@hol.gr
  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 111
Reply #68 on: Σάββατο 28 Μάρτιος 2009, 10:51:56 πμ
καλως ηρθες



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2455
  • XLV650, CRF1000
Reply #69 on: Σάββατο 28 Μάρτιος 2009, 12:08:06 μμ
XLGeorge, δεν υπάρχει θέμα με το abs στο χώμα. Στην εκδρομή στα Μέθανα το είχα πάρει για αρκετά χλμ...
Πάρα πολύ καλό... Αν το ΤΑ σου άρεσε (με τους συμβιβασμούς) τότε το ΤΑ700 θα το γουστάρεις ακόμα περισσότερο.
ο 19ρης μπροστά αδιάφορος στο χώμα.

KostaC, χωρις να εχω οδηγησει το ΤΑ700 στο χωμα ειμαι σιγουρος οτι τα ΤΑ650/600 ειναι σαφως καλυτερα ...when the going gets tough  ;) Μεγαλυτερη αποσταση σπο το εδαφος, καζανακι οχι εκτεθειμενο στο 650, μεγαλυτερες διαδρομες και πιο ενδοτικες αναρτησεις, 21" μπροστινος τροχος. Οταν οδηγησα το 700αρι στην ασφαλτο με τις εργοστασιακες ρυθμισεις μου φανηκε ηδη σκληρο, σκεφτομαι πως θα χοροπηδαει σαν κατσικι στα δυσκολα.

Οπως εχουμε πει, με το 650/600 κατεβαινεις π.χ. στο trail-ride της Αυλωνας - και κουφαινεις και τον Τηλεμαχο με DT200 που δεν μπορει να ξεφυγει ;D Γινεται αυτο με το 700? Δεν ειμαι σιγουρος. Αλλα για εξερευνητικη εντουροβολτα πρεπει να ειναι μια χαρα και ισως τελικα αυτες οι χωματινες θυσιες αξιζουν γιατι το μηχανακι στεκεται αλλιως πια στην ασφαλτο. Πολυ καλη η πληροφορια για το ABS, thanks. Για μενα που το θελω σαν μηχανακι πολης, μικρων ταξιδιων και για χαλαρες εντουροβολτες με τον φιλο με το 650, μαλλον ειναι μια χαρα. Εξαλλου εχω το πολεμικο (και τιμημενο) 650 στην Ελλαδα  ;)

Και θα "ελευθερωσω" το VFR για να το φχαριστιεμαι στο Λονδινο-Αθηνα και πισω, με σουβλακι μερικες Ευρωπαϊκες χωρες αλλα Ταξιδευτης  ;) ;D ;D


" the PouroDuro spirit "


Offline olmega

  • νομίζει ότι είναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2559
Reply #70 on: Τετάρτη 01 Απρίλιος 2009, 08:46:01 πμ
KostaC, χωρις να εχω οδηγησει το ΤΑ700 στο χωμα ειμαι σιγουρος οτι τα ΤΑ650/600 ειναι σαφως καλυτερα ...when the going gets tough  ;) Μεγαλυτερη αποσταση σπο το εδαφος, καζανακι οχι εκτεθειμενο στο 650, μεγαλυτερες διαδρομες και πιο ενδοτικες αναρτησεις, 21" μπροστινος τροχος. Οταν οδηγησα το 700αρι στην ασφαλτο με τις εργοστασιακες ρυθμισεις μου φανηκε ηδη σκληρο, σκεφτομαι πως θα χοροπηδαει σαν κατσικι στα δυσκολα.


Σκληρό με τις εργοστασιακές? George μήπως δεν ήταν εργοστασιακές και το είχε πειραγμένο για το test ride? Εγώ έτσι έπαθα, στις εργοστασιακές η ανάρτηση είναι βρακολάστιχο εγώ το έσφιξα 2 γύρες για να το φέρω στα ίσα του (όχι τη βίδα αυτή είναι απλά για να υπάρχει δεν κάνει τίποτα).


Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits



Offline XLGeorge

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2455
  • XLV650, CRF1000
Reply #71 on: Πέμπτη 02 Απρίλιος 2009, 13:57:29 μμ
Σκληρό με τις εργοστασιακές? George μήπως δεν ήταν εργοστασιακές και το είχε πειραγμένο για το test ride? Εγώ έτσι έπαθα, στις εργοστασιακές η ανάρτηση είναι βρακολάστιχο εγώ το έσφιξα 2 γύρες για να το φέρω στα ίσα του (όχι τη βίδα αυτή είναι απλά για να υπάρχει δεν κάνει τίποτα).

Αλεξανδρε, ισως ητανε σφιγμενο. Παντως το μηχανακι στην ασφαλτο ητανε αστερι, θυμιζε street μηχανακι το στησιμο του. Το δε αρπαγμα του κινητηρα ητανε σαφως διαφορετικο, καμμια σχεση με την πιο αργη και μαλακη αισθηση του ΤΑ650. Επειδη απ'οτι καταλαβαινω τα πας τα μηχανακια σου, ελπιζω να παμε καποτε καμμια βολτα να τα δουμε/πουμε κι'απο κοντα  ;) Αν και Αθηνα/Θεσσαλονικη ειναι μακρια (για το ΤΑ, αν ειχα το VFR Ελλαδα θα ανεβαινα για καφε ;D ;D), κανενας Ολυμπος μπορει να παιξει.

ΥΓ Οταν πρωτοπηρα το ΤΑ650 (τον Απριλη του 2002 στη Γαλλια, ειναι 7 χρονων το ατιμο και δεν του φαινεται ;D), το ελατηριο ητανε καρασφιγμενο για χωμα, οταν το ξεσφιξα εγινε μια χαρα. Βεβαια με τα χρονια επεσε και ξανασφιχτηξε αρκετα (για μηδεν static sag με το βαρος του μονο, το οποιο το κανει ακριβως οπως χρειαζεται για το βαρος μου - 87 κιλα).
« Last Edit: Πέμπτη 02 Απρίλιος 2009, 18:23:34 μμ by XLGeorge »


" the PouroDuro spirit "


Offline olmega

  • νομίζει ότι είναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2559
Reply #72 on: Πέμπτη 02 Απρίλιος 2009, 15:10:59 μμ
Εγώ εδώ θεσσαλονίκη όταν έκανα το test ride όπως λες είχα απίστευτη αίσθηση στην άσφαλτο. Οταν αγόρασα το δικό μου νόμιζα ότι μου δώσαν άλλο μηχανάκι προφανώς τα test ride σε κάποια μαγαζιά τα έχουν πιο "στημένα" από τα εργοστασιακά.
Ναι μακάρι να μας φέρει ο "δρόμος" να τα πούμε από κοντά κάποια στιγμή. Καλό το Λονδίνο αλλά με το ΤΑ μου πέφτει πολύ μακρυά... ;D ;D


Η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας \"...Είμαστε πίθηκοι με λεφτά και όπλα\" Tom Waits