Ας απαντήσω ...
α) δεν ζεσταίνω ποτέ το κινητήρα πριν ξεκινήσω, μίζα ,1η και φύγαμε, απλά για 1-2 χλτρα την πάω μαλακά και ηρεμα, αν και πάντα ετσι την πάω
β) με τα 20/50 όπως είπε ο Παναγιώτης δεν έχω θέμα, και ο κινητήρας και το κιβώτιο ''μαλακώνουν'' , απλά ψάχνω αυτό το ''κάτι'' που σε κρύο καιρό δλδ θερμοκρασία κάτω απο 10 βαθμούς να μην κάνει τον κινητήρα να δουλεύει σαν να έχει μέσα γιαούρτι για τα πρώτα όμως χιλιόμετρα.
Δεν ξέρω αν με το 15/50 πάψει αυτό το φαινόμενο, ισως ναι ίσως όχι, δλδ θέλω μια ακόμα δοκιμή με 15/50 για να καταλήξω σε τι λάδι θα χρησιμοποιώ.
Είχα παλιοτερα χρησιμοποιήσει 15/50 ημισυνθετικά Motul αλλά μετά απο 3500 χλμ κουράστηκαν και σε ζεστό ταξίδι καλοκαιριάτικα στο Ρέθυμνο οι αλλαγες στις μικρές ταχύτητες ηταν βάσανο αφού το κιβώτιο εδεινε την αίσθηση οτι ''κόλαγε''.
Οπως εχω γράψει λοιπόν, ΔΕΝ μιλάω για καλά η κακά λάδια, αφού ενα οποιοδήποτε επώνυμο κάνει την δουλειά του, μιλάω για ένα λάδι που θα μου κάτσει ΕΜΕΝΑ προσωπικά και υποκειμενικά καλά σαν συμπεριφορά και σαν ηχο/αίσθηση στον κινητήρα και δεν θα θέλει αλλαγή στα 3000χλμ.