Hellas Transalp Forum

Ένα λάδι ρε παιδιά!!!

M. I. Pagalos · 638980

Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #925 on: Παρασκευή 06 Μάρτιος 2015, 13:52:21 μμ
στο συνεργειο όταν πηγα για αλλαγη λαδιων εβαλα liqui moly. με ρωτάει ο μαστορας ποια θελω. τα 10 40 τα 15 50 ή τα 20 50;  του απαντησα τα 15 50 και γελώντας μου λεει επιτελους ενας φυσιολογικος ανθρωπος. το 90% των μηχανόβιων νομιζει ότι αν βαλει κατι άλλο εκτος από 10 40 , θα παει μεχρι το περιπτερο και θα βαρεσει το μοτερ!


XL650V


Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #926 on: Παρασκευή 06 Μάρτιος 2015, 17:25:24 μμ
Μπερδευετε μερικοι την ποιοτητα του λαδιου με το sae



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #927 on: Σάββατο 07 Μάρτιος 2015, 10:16:41 πμ
Ας απαντήσω ...

α) δεν ζεσταίνω ποτέ το κινητήρα πριν ξεκινήσω, μίζα ,1η και φύγαμε, απλά για 1-2 χλτρα την πάω μαλακά και ηρεμα, αν και πάντα ετσι την πάω  :goofy:

β) με τα 20/50 όπως είπε ο Παναγιώτης δεν έχω θέμα, και ο κινητήρας και το κιβώτιο ''μαλακώνουν'' , απλά ψάχνω αυτό το ''κάτι'' που σε κρύο καιρό δλδ θερμοκρασία κάτω απο 10 βαθμούς να μην κάνει τον κινητήρα να δουλεύει σαν να έχει μέσα γιαούρτι για τα πρώτα όμως χιλιόμετρα.
Δεν ξέρω αν με το 15/50 πάψει αυτό το φαινόμενο, ισως ναι ίσως όχι, δλδ θέλω μια ακόμα δοκιμή με 15/50 για να καταλήξω σε τι λάδι θα χρησιμοποιώ.
Είχα παλιοτερα χρησιμοποιήσει 15/50 ημισυνθετικά Motul αλλά μετά απο 3500 χλμ κουράστηκαν και σε ζεστό ταξίδι καλοκαιριάτικα στο Ρέθυμνο οι αλλαγες στις μικρές ταχύτητες ηταν βάσανο αφού το κιβώτιο εδεινε την αίσθηση οτι ''κόλαγε''.
Οπως εχω γράψει λοιπόν, ΔΕΝ μιλάω για καλά η κακά λάδια, αφού ενα οποιοδήποτε επώνυμο κάνει την δουλειά του, μιλάω για ένα λάδι που θα μου κάτσει ΕΜΕΝΑ προσωπικά και υποκειμενικά καλά σαν συμπεριφορά και σαν ηχο/αίσθηση στον κινητήρα και δεν θα θέλει αλλαγή στα 3000χλμ.



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #928 on: Σάββατο 07 Μάρτιος 2015, 15:30:19 μμ

Είχα παλιοτερα χρησιμοποιήσει 15/50 ημισυνθετικά Motul αλλά μετά απο 3500 χλμ κουράστηκαν και σε ζεστό ταξίδι καλοκαιριάτικα στο Ρέθυμνο οι αλλαγες στις μικρές ταχύτητες ηταν βάσανο αφού το κιβώτιο εδεινε την αίσθηση οτι ''κόλαγε''.
η αλυσιδα ηταν καλα/σωστα ρυθμισμενη? ειχε την καταλληλη λιπανση? εχω παθει το ιδιο και η λυση ηταν καθαρισμα και λιπανση αλυσιδας
 και δεν θα θέλει αλλαγή στα 3000χλμ.
κανεις παραπανω απο 3-4000χλμ μεσα στο χρονο?αφου μια φορα το χρονο αλλαζονται ετσι και αλλιως.





Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #929 on: Σάββατο 07 Μάρτιος 2015, 16:49:45 μμ
Αλυσίδα λιπαίνω/καθαρίζω με βαλβολίνη σε κάθε γέμισμα τεπόζιτου, δλδ κάπου 270-300χλμ ανάλογα που κινούμαι.
Δεν τα αλλάζω πλέον κάθε χρόνο, αλλά κάθε δύο, ετσι πιάνουν τα 5000χλμ.
Τα Amsoil που έχω τώρα είναι απο τον Απρίλη του '13 και δεν καταλαβαίνουν τπτ, σαν την 1η μέρα, μάλλον τα ίδια θα βάλω.



Offline dengrafiforum

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2182
  • the dark side is here!!
Reply #930 on: Σάββατο 07 Μάρτιος 2015, 19:58:10 μμ
Αλυσίδα λιπαίνω/καθαρίζω με βαλβολίνη σε κάθε γέμισμα τεπόζιτου, δλδ κάπου 270-300χλμ ανάλογα που κινούμαι.
Δεν τα αλλάζω πλέον κάθε χρόνο, αλλά κάθε δύο, ετσι πιάνουν τα 5000χλμ.
Τα Amsoil που έχω τώρα είναι απο τον Απρίλη του '13 και δεν καταλαβαίνουν τπτ, σαν την 1η μέρα, μάλλον τα ίδια θα βάλω.
Απίστευτο!!!!!!!!!!



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #931 on: Σάββατο 07 Μάρτιος 2015, 23:34:53 μμ
 :eusa_think:  τι είναι απίστευτο Πολυχρόνη?



Offline dengrafiforum

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2182
  • the dark side is here!!
Reply #932 on: Κυριακή 08 Μάρτιος 2015, 00:20:05 πμ
Αλυσίδα λιπαίνω/καθαρίζω με βαλβολίνη σε κάθε γέμισμα τεπόζιτου, δλδ κάπου 270-300χλμ ανάλογα που κινούμαι.
Δεν τα αλλάζω πλέον κάθε χρόνο, αλλά κάθε δύο, ετσι πιάνουν τα 5000χλμ.
Τα Amsoil που έχω τώρα είναι απο τον Απρίλη του '13 και δεν καταλαβαίνουν τπτ, σαν την 1η μέρα, μάλλον τα ίδια θα βάλω.
Όλο αυτό που γράφεις Νικολα!!!!!!Για την λίπανση για τα λάδια και τα χιλ  που  γράφεις!!!!!
Πραγματικά απίστευτα!!!!!!!



Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #933 on: Κυριακή 08 Μάρτιος 2015, 07:30:31 πμ
Όλο αυτό που γράφεις Νικολα!!!!!!Για την λίπανση για τα λάδια και τα χιλ  που  γράφεις!!!!!
Πραγματικά απίστευτα!!!!!!!
Δεν έχεις καταλάβει ρε φίλε κάτι, αυτός ο ΚΥΡΙΟΣ εκεί δίπλα της τρώει, πίνει, κοιμάται (επειδή δεν τον αφήνει η Γυναίκα να την πάρει στο κρεβάτι), έχει γκιογκιο για να μην απομακρυνθεί από κοντά της, και εσύ μου λες για απίστευτα άλλα πράγματα???  :goofy: :goofy: :-* :-*



Offline mantis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 95
Reply #934 on: Τετάρτη 29 Απρίλιος 2015, 21:20:50 μμ
Εχω μια απορια και ζητω τα φωτα σας σχετικα με τα λαδια.Το τρανσαλπακι μου το χρεισιμοποιο απο φεβρουαριο μεχρι τελος νοεμβρη,
μενω κεντρικη ελλαδα.Ξεκινησα με 10/40 bel rey αλλα μετα απο πολυ αναγνωση και ανταλλαγη αποψεων μεσα στο foroum εκανα αλλαγη σε 15/50
και ποιο συγκεκριμενα motoul.Παρατηρησα λοιπον παρολου που η διαδρομες που κανω ειναι ιδιες σχεδον(δουλεια,μπανακια,θερμοκρασιες περιοχης)
ανεβηκε η θερμοκρασια λειτουργιας της ΤΑ.Κατι που λογικα με το φτωχο μου το μυαλο δεν επρεπε να εχει γινει διοτι το 15/50 σαν ποιο παχυ λαδι
θα επρεπε να συμπερηφερετε ποιο καλα.Μηπως τελικα το motoul φταιει αν και ειναι 15/50 ενω το bel rey αν και 10/40 φερνει καλυτερο αποτελεσμα? ??? :o
Ξεχασα να αναφερω αν και δεν νομιζω οτι εχει να κανει,οτι η ΤΑ ειναι 650/06 με 46 χχμ αριστα συντηρημενη.
Τη γνωμη σας λοιπον φιλοι του foroum.Ευχαριστω εκ τον προτερον! ;D ;D



Offline stefosg

  • Μέλος ΗTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 565
Reply #935 on: Τετάρτη 29 Απρίλιος 2015, 22:09:05 μμ
Να βάλω και εγώ το ληθαράκι μου στο θέμα...

Στο δικό μου 600αρι από ένα χρόνο που το έχω έβαζα πάντα Castrol 15W50 και ειχα παρατηρήσει ότι οι ταχύτητες αλλάζανε καλά μόνο όταν είχε ζεσταθεί καλά, ενώ το χειμώνα δεν αλλάζανε εύκολα, συν του οτι δεν ζεσταινόταν ποτέ το λάδι. Επίσης τσίμπαγε λάδι σε λογικές ποσότητες, αλλά τσίμπαγε. Στο τελευταίο σέρβις έβαλα της ίδιας εταιρίας το 10W40 και αμέσως είδα διαφορά στη λειτουργία του κινητήρα. Πρώτα από όλα οι ταχύτητες δουλέυουν άψογα ακόμα και κρύο, μειώθηκαν αρκετά οι κραδασμοί και έχω την εντύπωση οτι τραβάει λίγο καλύτερα. Επίσης στο φετινό 36ώρο που πήγα του έσκισα τα ράμματα και για 2000+ χλμ. Δεν έκαψε τίποτα από λάδι. Προσωπική μου άποψη θα τα δουλέψω για μερικές αλλαγές να δω συμπεριφορά, θεωρώ ότι το 10W40 (εκτός του ότι είναι αυτό που προτείνει η Honda) είναι πολύ καλύτερο στο χαρακτήρα και τη λειτουργεία του κινητήρα.



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #936 on: Τετάρτη 29 Απρίλιος 2015, 22:13:52 μμ
Αυτό που το χοντρότερο λάδι λιπαίνει καλύτερα είναι "λανθασμένος μύθος".



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #937 on: Τετάρτη 29 Απρίλιος 2015, 23:34:06 μμ
Η Honda δεν προτείνει μόνο το 10/40.

Επειδή τελευταία χρησιμοποιούσα τα Amsoil 20/50 σε 100% συνθετικό , πήγα στην αντιπροσωπεία τους στον Αγγελόπουλο στην Λ.Αθηνών όπου εμαθα οτι δεν αντιπροσωπεύει πιά τα λάδια αυτά.
Επειδή δεν είναι  να βάζω χιλιομετρα  για ψάξιμο , πήγα στον ''λαδά'' μου και του ζήτησα ενα λάδι 15/50 100% συνθετικό της προκοπής.
Ετσι πήρα αυτό:



στα 35 ευρώ τα 3 λίτρα. Τώρα τι θα βγεί δεν ξερω, αλλά τα περιμένει ενα καλοκαίρι για να τεσταριστούν.
Μετά έπαιξε μια επίσκεψη στον Σαρακάκη για ροδέλα τάπας λαδιού και φίλτρο.
Μια επίσκεψη που χρειαζόταν για να τονώσει κάπως τα νεύρα μου   :goofy:
Ετσι είναι, μερικά πράματα δεν αλλάζουν ποτέ, διαχρονικές αξίες.  :2hysterical:



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #938 on: Πέμπτη 30 Απρίλιος 2015, 06:39:29 πμ
Νίκο!
Τί στρόφαλοι είναι αυτοί; Τί πιστόνια; Αλλά και σταυρός !!!


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline mantis

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 95
Reply #939 on: Πέμπτη 30 Απρίλιος 2015, 19:40:09 μμ
Νικολα βλεπω του εβγαλες τα εντερα του Τ80 :2hysterical:Τη σου εκανε ο παπουλης και του εβγαλες σουγια? :2search: :2search:



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #940 on: Πέμπτη 30 Απρίλιος 2015, 20:47:42 μμ
Ο παπούλης είχε θέμα με την καδένα του και τον τεντωτήρα της αλλά επειδή ακουγόταν σαν μπιέλα αναγκάστηκα να λύσω κινητήρα, ευκαιρεία ηταν για να τον αναβαθμίσω στα 80 κυβικά.

Προχωρώ λοιπόν γοργά στην επανασυναρμολόγηση του κινητήρα του .
 


Γιάννη πήγα απο τον Σαρακάκη και δεν είχαν 4λιτρο ψυκτικό, εσύ είχες βρεί?
Είχαν μόνο σε 5λιτρο, με κωδικό 08CLAG026LO, τιμή 23 ευρώ + 23%φπα
« Last Edit: Πέμπτη 30 Απρίλιος 2015, 21:01:26 μμ by Stoneman »



Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #941 on: Παρασκευή 01 Μάιος 2015, 15:52:50 μμ
Νίκο για ποιο λογο βάζεις 100% συνθετικό στο τρανσάλπ; ημισυνθετικο θελει. συνθετικο θα εβαζες αν ειχες κανα R1 και πηγαινες στα μεγαρα


XL650V


Offline bestoftherest7

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 269
Reply #942 on: Παρασκευή 01 Μάιος 2015, 15:53:49 μμ
Νίκο για ποιο λογο βάζεις 100% συνθετικό στο τρανσάλπ; ημισυνθετικο θελει. συνθετικο θα εβαζες αν ειχες κανα R1 και πηγαινες στα μεγαρα


XL650V


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #943 on: Παρασκευή 01 Μάιος 2015, 20:18:10 μμ
Τώρα αυτό χρήζει ψυχολογικής ανάλυσης ... αλλά που λ7 για συνεδρίες?  :2hysterical:

Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο λόγο  :eusa_think:, απλά έχω την ιδέα? αποψη? εντύπωση? αποθημένο? οτι το 100% συνθετικό προστατεύει καλύτερα τον κινητήρα της.

Ετσι αντί για τα ημίσυνθετικά  15/50 Motul 5100  στα 27 ευρώ τα 3 λίτρα , πήρα τα 300V 100% συνθετικά 15/50 με 35.



Offline Καψιώτης....

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 3489
Reply #944 on: Σάββατο 02 Μάιος 2015, 08:24:25 πμ
Γιάννη πήγα απο τον Σαρακάκη και δεν είχαν 4λιτρο ψυκτικό, εσύ είχες βρεί?
Είχαν μόνο σε 5λιτρο, με κωδικό 08CLAG026LO, τιμή 23 ευρώ + 23%φπα
Σαν τιμή αυτό μου παίζει, αλλά να δώ αυτό που είχα πάρει εγώ.
Τελικά, 5 lit είναι. Eγώ από κακτημένη ταχύτητα το έκανα 4 lit.
Σαν τιμή όμως του έδωσε λιγάκι πάνω.
« Last Edit: Σάββατο 02 Μάιος 2015, 08:26:14 πμ by Καψιώτης.... »


Αγάλια-αγάλια, ντραϊλίζουμι....


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #945 on: Σάββατο 02 Μάιος 2015, 11:33:37 πμ
2,4 λίτρα ''παίρνει'' το μοτόρι , αρα θα εχω για δύο αλλαγές, αν όμως δεν αποθηκεύεται?



Offline Filippos

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 57
Reply #946 on: Κυριακή 03 Μάιος 2015, 23:13:43 μμ
Τώρα αυτό χρήζει ψυχολογικής ανάλυσης ... αλλά που λ7 για συνεδρίες?  :2hysterical:

Δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιο λόγο  :eusa_think:, απλά έχω την ιδέα? αποψη? εντύπωση? αποθημένο? οτι το 100% συνθετικό προστατεύει καλύτερα τον κινητήρα της.

Ετσι αντί για τα ημίσυνθετικά  15/50 Motul 5100  στα 27 ευρώ τα 3 λίτρα , πήρα τα 300V 100% συνθετικά 15/50 με 35.


Τα 300ν δεν ειναι για χρηση δρομου. Ειναι παρα πολυ καλα λαδια, αλλα δεν εχουν τα απαραιτητα προσθετα για να καθαριζουν το κινητηρα απο τις επικαθησεις της καυσης. Φουλ συνθετικα της μοτουλ για χρηση δρομου ειναι τα 7100.



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #947 on: Κυριακή 03 Μάιος 2015, 23:50:39 μμ
Τα 300ν δεν ειναι για χρηση δρομου. Ειναι παρα πολυ καλα λαδια, αλλα δεν εχουν τα απαραιτητα προσθετα για να καθαριζουν το κινητηρα απο τις επικαθησεις της καυσης. Φουλ συνθετικα της μοτουλ για χρηση δρομου ειναι τα 7100.

οσο αφορα τα αυτοκινητα,αυτο που λες ισχυει απολυτα για την σειρα 300V Competition.

για αυτα που λεει ο νικος δεν ειμαι σιγουρος οτι ισχυει.αν και τα παρουσιαζει ως αγωνιστικα.

νικο χρειαζεται μια διευκρινηση.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #948 on: Δευτέρα 04 Μάιος 2015, 19:01:00 μμ
Aπο εδώ: http://www.oilsmotoauto.gr/el/lipantika-moto/265-motul-300v-15w50-factory-line-1l.html#
Γράφει: - σταθερή πίεση λαδιού μέχρι το τέλος του αγώνα.
και παρακάτω :
- Υψηλό ιξώδες 15W/50, για έμφαση στην υψηλή θερμική σταθερότητα του λιπαντικού φιλμ. Πολύ υψηλό ιξώδες HTHS, για αυξημένη αντοχή και αξιοπιστία κάτω από πολύ υψηλές θερμοκρασίες περιβάλλοντος. Συνιστάται σε αγώνες αντοχής / μεγάλης διάρκειας (rally, enduro, raid κλπ). Επιτυγχάνει αυξημένη ιπποδύναμη και ευστροφία, λόγω μείωσης τριβών & απωλειών. Ιδανικό για κινητήρες με μεγάλες ανοχές (μονοκύλινδρα μεγάλου κυβισμού και αερόψυκτοι κινητήρες) και θερμά κλίματα. Συνιστάται για τις περισσότερες Ιταλικές ...

Μήπως να την κάνω κατά Μέγαρα μεριά?  :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical:


Oτι και να είναι , θα τα αλλάξω σε ενα χρόνο και περίπου 3-5000χλμ.
Ο καλός ο μύλος τα αλέθει όλα, γιατί πήρα Honda ? :thumbright:

Αυτό που σίγουρα ισχύει είναι αυτό με το πατινάρισμα, με τα Amsoil 20/50 είχα ενα ελαφρύ πατινάρισμα στο πρώτο χιλιόμετρο όταν ηταν ακόμα κρύα.
Και τώρα βρίσκω ευκολότερα την νεκρά.
« Last Edit: Δευτέρα 04 Μάιος 2015, 19:19:31 μμ by Stoneman »



Offline Transalpinos

  • Απλός οδηγός
  • ***
    • Posts: 164
Reply #949 on: Δευτέρα 04 Μάιος 2015, 20:39:49 μμ
2,4 λίτρα ''παίρνει'' το μοτόρι , αρα θα εχω για δύο αλλαγές, αν όμως δεν αποθηκεύεται?

θα σου λειψουν 100μλ καθως σωστα λες για 2400 (χωρις αλλαγη φιλτρου) αλλα θες κ 2700 (με αλλαγη φιλτρου) το οποιο αλλαζουμε καθε 2η φορα,
συνεπως 2700+2400=5100... ;D

νεος γριφος...  :2hysterical: