Hellas Transalp Forum

Ένα λάδι ρε παιδιά!!!

M. I. Pagalos · 638988

Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #800 on: Τρίτη 20 Αύγουστος 2013, 11:47:22 πμ
Και εγώ προχθές άλλαξα τα valvoline 20/50 ορυκτέλαιο με τα motul 10/40 συνθετικης βάσης
 για να τα δοκιμάσω εν οψει
του χειμώνα που θα έρθει(είναι η πρώτη φορά που πάω σ΄αυτό το ιξώδες,προς χειμώνα
πάντα χρησιμοποιούσα motul 15/50).
Οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές(300 χιλ.έκανα από τις13 του μηνός που τα άλλαξα),
θα επανέλθω όταν θα παλιώσουν λίγο.



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #801 on: Τρίτη 20 Αύγουστος 2013, 12:04:42 μμ
Εντυπώσεις από το CASTROL Power 1 15-50.

Όπως έχω πεί προτιμάω στην μηχανή τα λάδια CASTROL και με 2 εξαιρέσεις δεν έχω βάλει άλλο λάδι.

Πριν 3000 χλμ άλλαξα λάδια και φίλτρο και μέχρι σήμερα η συμπεριφορά είναι η ίδια. Το λάδι έχει μαυρίσει λίγο και η κατανάλωση είναι περίπου 30ml/1000km.

Σε καμμιά 10αριά μέρες πάνε για αλλαγή (έχω σύστημα να τα αλλάζω κάθε 3-4000χλμ) και θα ανεβάσω καμμιά φωτογραφία από το παλιό (σε σύγκριση με το καινούργιο).

(Σκέφτομαι να κάνω και μια δοκιμή με το ACTEVO 10-40, για να δώ πως πάει και αυτό)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Βαγγέλης

  • Ζήσε με την Υγεία σου, μην παίζεις με αυτήν, θα χάσεις πολλά
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3987
Reply #802 on: Τρίτη 20 Αύγουστος 2013, 13:27:41 μμ
δεν παθαινει τιποτα το λαδι στην ντουλαπα μεσα.
:thumbright: :thumbright: :thumbright: :thumbright: :thumbright: :2drunk:



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #803 on: Τρίτη 20 Αύγουστος 2013, 14:19:55 μμ
(έχω σύστημα να τα αλλάζω κάθε 3-4000χλμ)

  Τότε, αν τα αλλάζεις τόσο συχνά, θα σού συνιστούσα να βρεις ένα καλό ορυκτέλαιο στα μισά λεφτά από τα συνθετικά. Καλό όμως. Ο κινητήρας, ειδικά το χαμηλών επιδόσεων ΤΑ, δεν παθαίνει τίποτα, οικονομικά θα σού κατεβαίνει το ίδιο για δύο αλλαγές αντί μία, και σού μένει το κέρδος ότι έχεις συνεχώς καινούριο λάδι μέσα.  ;)
 
 




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #804 on: Τρίτη 20 Αύγουστος 2013, 14:49:45 μμ
Μιχάλη, αυτό σκέφτομαι και είπα για το Actevo.  Το βρίσκω 8.50€ το 20-50 και 10.50€ το 10-50, οπότε κερδίζω από 1 έως 3€ ανα λίτρο σε σχέση με το Power 1

Έχω αυτό το κόλλημα με το Castrol διότι από εμπειρία είδα ότι δεν μου καίει σχεδόν καθόλου λάδια (τουλάχιστον με τον τρόπο που εγώ οδηγώ την μηχανή).  Είναι κάτι που το θεωρώ σημαντικό στην επιλογή λαδιού μια και οι 4χρονες δεν είναι φτιαγμένες να καίνε λάδια και ότι καίγεται στον χώρο καύσης όλο και κάτι αφήνει (και το βλέπεις στο τέλος στις βαλβίδες). Κάπου δηλαδή προτιμώ να δώσω κάτι παραπάνω για το λάδι και να το κόψω από κάπου αλλού.

Ίσως να κάνω και μια δοκιμή με κάποιο άλλο φτηνότερο (είδα αρκετά εδώ στις συζητήσεις) και βλέπω με τις καταναλώσεις και την συμπεριφορά.



Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #805 on: Τρίτη 20 Αύγουστος 2013, 15:16:38 μμ
δεν υπαρχει προβλημα με αυτο.ενταξει να μην μεινουν καμια 5ετια στην ντουλαπα.
δεν παθαινει τιποτα το λαδι στην ντουλαπα μεσα.

Χονδρικά το υπολογίζω στους 6 μήνες άντε 7 μέγιστο. Κάνω αρκετά χιλιόμετρα κάθε χρόνο οπότε δύο αλλαγές τις έχω σίγουρες, άρα μπορώ και να το κρατήσω. Εάν δεν το πάρει τελικά ο φίλος θα γίνει έτσι.



Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #806 on: Τρίτη 20 Αύγουστος 2013, 16:04:40 μμ
Μιχάλη, αυτό σκέφτομαι και είπα για το Actevo.  Το βρίσκω 8.50€ το 20-50 και 10.50€ το 10-50, οπότε κερδίζω από 1 έως 3€ ανα λίτρο σε σχέση με το Power 1

Έχω αυτό το κόλλημα με το Castrol διότι από εμπειρία είδα ότι δεν μου καίει σχεδόν καθόλου λάδια (τουλάχιστον με τον τρόπο που εγώ οδηγώ την μηχανή).  Είναι κάτι που το θεωρώ σημαντικό στην επιλογή λαδιού μια και οι 4χρονες δεν είναι φτιαγμένες να καίνε λάδια και ότι καίγεται στον χώρο καύσης όλο και κάτι αφήνει (και το βλέπεις στο τέλος στις βαλβίδες). Κάπου δηλαδή προτιμώ να δώσω κάτι παραπάνω για το λάδι και να το κόψω από κάπου αλλού.

Ίσως να κάνω και μια δοκιμή με κάποιο άλλο φτηνότερο (είδα αρκετά εδώ στις συζητήσεις) και βλέπω με τις καταναλώσεις και την συμπεριφορά.
 

   Χιιιιιιιι!  :o  Τι οχτώ και δέκα μού λες? Πολλά είναι! Εδώ μιλάμε για έξι και κάτω. Εγώ έχω βρει ένα με 3,50 ευρώ το λίτρο. Δοκιμασμένο, εξακριβωμένο, τεσταρισμένο, όλα κανονικά.
  Βέβαια εσύ δεν θα βρεις τέτοια τιμή γιατί τα λάδια μοτοσυκλέτας έχουν πρόσθετα για το κιβώτιο και άρα είναι ακριβά, αλλά όχι και 10 ευρώ! Εμένα παίρνει αυτοκινήτου γιατί παίρνει ξεχωριστά λάδια στο κιβώτιο και ξεχωριστά στον κινητήρα, οπότε καθάρισα με το θέμα "λάδι". Όλα τα παίρνει, όλα τα σφάζει (αρκεί, εννοείται, να τηρείς τις προδιαγραφές τού κατασκευαστή). Τέλος!




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #807 on: Τρίτη 20 Αύγουστος 2013, 18:55:39 μμ
Μιχάλη, αυτό σκέφτομαι και είπα για το Actevo.  Το βρίσκω 8.50€ το 20-50 και 10.50€ το 10-50, οπότε κερδίζω από 1 έως 3€ ανα λίτρο σε σχέση με το Power 1

Έχω αυτό το κόλλημα με το Castrol διότι από εμπειρία είδα ότι δεν μου καίει σχεδόν καθόλου λάδια (τουλάχιστον με τον τρόπο που εγώ οδηγώ την μηχανή).  Είναι κάτι που το θεωρώ σημαντικό στην επιλογή λαδιού μια και οι 4χρονες δεν είναι φτιαγμένες να καίνε λάδια και ότι καίγεται στον χώρο καύσης όλο και κάτι αφήνει (και το βλέπεις στο τέλος στις βαλβίδες). Κάπου δηλαδή προτιμώ να δώσω κάτι παραπάνω για το λάδι και να το κόψω από κάπου αλλού.

Ίσως να κάνω και μια δοκιμή με κάποιο άλλο φτηνότερο (είδα αρκετά εδώ στις συζητήσεις) και βλέπω με τις καταναλώσεις και την συμπεριφορά.






valvoline 20/50 mineral motor oil 6.5 euro το λίτρο ,επώνυμο και δοκιμασμένα
καλό;) .



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #808 on: Τρίτη 20 Αύγουστος 2013, 20:39:12 μμ
Επανέρχομαι μετά από ένα 8ωρο τρελής και αδιάκοπης εργασίας. Μου πήρε τόσο πάλι γιατί έκανα πατάτα στα καρμπς, την οποία ευτυχώς κατάλαβα και διόρθωσα άμεσα. Περισσότερα θα γράψω στο θέμα με το Service μιας και δεν μας αφορά εδώ.

Μπήκαν και τα Bel Ray. Αλλά πρίν από αυτά να πώ λίγα λόγια για τα φθηνά που είχα βάλει. Βγήκαν μαύρα, άρα καθάριζαν τον κινητήρα, διατηρούσαν τις ιδιότητες τους ώς λάδια, και δεν φαινόταν να είχαν "νερώσει" ιδιαίτερα, κρατάω μια επιφύλαξη γιατί νόμιζα πως τα είδα λίγο πιο "αραιά" από ότι όταν τα έβαλα, αλλά ίσως να είχε υπολείμματα και στο δοχείο που τα μάζεψα (νερά και παλιά λάδια). Στα 2000 παρά κάτι χιλιόμετρα, το μοτέρ δεν παραπονέθηκε ούτε στιγμή και δεν έλειπε ούτε σταγόνα στην αλλαγή. Δεν ξέρω αν θα έβγαζαν 6000 χιλιόμετρα, ίσως 4500~5000 αν όντως είχαν γίνει πιο αραιά.

Με τα Bel Ray, δεν έχω θόρυβο όταν το μοτέρ είναι κρύο, όπως είχα με τα Torco, στην καμπάνα. Ο κινητήρας φαίνεται να λειτουργεί πιο στρωτά και να έχει τον ίδιο ήχο περίπου με τα τηγανόλαδα που δούλεψα για λίγο καιρό. Στην πορεία θα δώ πως θα συμπεριφερθούν και αν όλα πάνε κατ ευχήν, μάλλον θα κατασταλάξω (ξέρω τα ίδια έλεγα και για τα τόρκο... :2hysterical: ). Νομίζω, λαμβάνοντας υπόψιν και το ότι τα τηγανόλαδα ήταν επίσης 15-50, ότι το καλύτερο ιξώδες για την ΤΑ, είναι το 15-50 και πλέον ανεξάρτητα από τη μάρκα που θα πέφτει μέσα θα προσπαθήσω να μένω εκεί.  ;D



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #809 on: Τετάρτη 21 Αύγουστος 2013, 09:32:06 πμ
Μιχάλη, αν έχεις την αβάντα να έχεις διαφορετικό για κιβώτιο και διαφορετικό για κινητήρα, είσαι μια χαρά και έχεις πολλές επιλογές. Δυστυχώς τα μοτόλαδα (με κοινό κιβώτιο/μηχανή) είναι πάντα πιό ακριβά (δεν είμαι σίγουρος ότι πρέπει να είναι ή απλά μας λένε ότι πρέπει να είναι  ;D)

@giamar4. Valvoline δεν έχω χρησιμοποιήσει, αλλά με 7€ το λίτρο είναι καλή περίπτωση. Θα δω και αυτή την περίπτωση (είναι και σχετικά κοντά μου τα μαγαζιά οπότε δεν θα τρέχω σε όλη την Αθήνα)

@Johnny_Nik. Όταν λές μαύρα, εννοείς κατράμι ή απλά είχαν μαυρίσει λίγο? Χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος, έχω την αίσθηση ότι το πολύ μαύρο δεν σημαίνει ότι απαραίτητα καθαρίζει, αλλά μπορεί να έιναι και μαυρίλα από καμμένο λάδι στον χώρο καύσης και το κατεβάζει στο κάρτερ. Βέβαια μια και δεν έλειπε λάδι (άρα δεν έκαιγε) τότε από καθάρισμα καταλοίπων καύσης θα είναι η μαυρίλα.  Πάντως σε γενικές γραμμές και τα ανώνυμα/απλά λάδια συνήθως δεν παρουσιάζουν προβλήματα για 2000-3000 χιλιόμετρα (φυσικά με ήπια χρήση  ;D). Αυτό που δεν ξέρω είναι η ποιότητα των αντι-αφριστικών/απορυπαντικών προσθέτων που βάζουν (αν βάζουν).


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline M. I. Pagalos

  • ΕΞΕΡΓΕΡΣΗ ΤΩΡΑ!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ!!!
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8637
  • Όλα είναι δρόμος...Keep going!
Reply #810 on: Τετάρτη 21 Αύγουστος 2013, 09:42:03 πμ
Μιχάλη, αν έχεις την αβάντα να έχεις διαφορετικό για κιβώτιο και διαφορετικό για κινητήρα, είσαι μια χαρά και έχεις πολλές επιλογές. Δυστυχώς τα μοτόλαδα (με κοινό κιβώτιο/μηχανή) είναι πάντα πιό ακριβά (δεν είμαι σίγουρος ότι πρέπει να είναι ή απλά μας λένε ότι πρέπει να είναι  ;D)

  Έτσι, έτσι. Καθάρισα εγώ με το θέμα "λάδι". Τέλος!  Όπως καθάρισα και με το θέμα "αλυσίδα-γρανάζια". Βέβαια έχω άλλα, ε! Ουδέν καλόν αμιγές κακού! ;D




  Για τους φίλους, τώρα, που μιλάνε για την καθαρότητα τού λαδιού. Δεν είναι και ό,τι καλύτερο να βγαίνει το λάδι πεντακάθαρο. Αυτό σημαίνει δύο πράγματα:

  Α) Ή ο κινητήρας είναι πεντακάθαρος οπότε δεν βρήκε τίποτα να καθαρίσει ή ότι...
 
  Β)...δεν καθάρισε όπως έπρεπε.  :P


  Τι απ' τα δύο συμβαίνει? Ε?

 







 

 

 




ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ 'ΧΕΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ Ο Γ' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ! ΧΩΡΙΣ ΟΠΛΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ (ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ?). ΑΛΛΑ ΠΑΛΙ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ!


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #811 on: Τετάρτη 21 Αύγουστος 2013, 10:06:46 πμ
@Johnny_Nik. Όταν λές μαύρα, εννοείς κατράμι ή απλά είχαν μαυρίσει λίγο? Χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος, έχω την αίσθηση ότι το πολύ μαύρο δεν σημαίνει ότι απαραίτητα καθαρίζει, αλλά μπορεί να έιναι και μαυρίλα από καμμένο λάδι στον χώρο καύσης και το κατεβάζει στο κάρτερ. Βέβαια μια και δεν έλειπε λάδι (άρα δεν έκαιγε) τότε από καθάρισμα καταλοίπων καύσης θα είναι η μαυρίλα.  Πάντως σε γενικές γραμμές και τα ανώνυμα/απλά λάδια συνήθως δεν παρουσιάζουν προβλήματα για 2000-3000 χιλιόμετρα (φυσικά με ήπια χρήση  ;D). Αυτό που δεν ξέρω είναι η ποιότητα των αντι-αφριστικών/απορυπαντικών προσθέτων που βάζουν (αν βάζουν).

Αρκετά μαύρα και όχι κατράμι τελείως. Όπως θα έπρεπε να βγούν από έναν κινητήρα που δεν παρουσιάζει προβλήματα. (Σε θεωρητικό επίπεδο). Θα μπορούσα να πώ ότι την εικόνα που έδωσαν "χρωματικά" στα 2000 χιλιόμετρα την είχαν τα Τόρκο στις 6000 και κάτι που τα άλλαξα. Αλλά μπορεί να μην σημαίνει κάτι αυτό, δεν ξέρω.

Κάτι άλλο που ξέχασα να αναφέρω, στην Tradewind που πήγα είδα στα Torco ένα ταμπελάκι που έλεγε |Made in USA, Ημισυνθετικά λάδια για 5000 χιλιόμετρα|, δεν ρώτησα περισσότερα όμως, αλλά σαν λίγα μου φαίνονται. (??)



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #812 on: Πέμπτη 22 Αύγουστος 2013, 21:39:02 μμ
Μερικές παρατηρήσεις για τα φρέσκα λάδια...  ;D

Βάζοντας σαν σημείο αναφοράς τα Torco, ο κινητήρας δεν κάνει κανένα θόρυβο, όλοι μειώθηκαν ή εξαφανίστηκαν. Σαν σημείο αναφοράς τα φθηνά λάδια, έχουμε ένα τικ βελτίωσης προς τα κάτω στο θόρυβο της καμπάνας που είχα πεί ότι μου ξαναπαρουσιάστηκε πάρα πολύ γρήγορα αφότου τα χρησιμοποίησα. Προς το παρόν, μετράω 180 χιλιόμετρα (σε μόλις μία μέρα  :goofy: ) και δεν μου έβγαλε κάτι άξιο αναφοράς.

Το λάδι φτάνει πιο γρήγορα από το 20-50 σε "θερμοκρασία λειτουργίας" και οι αλλαγές στο σασμάν γίνονται γλυκά, από την ώρα που θα ξεκινήσω. Με 20-50, και το μοτέρ μόλις να έχει πάρει εμπρός, ακόμη και τους καλοκαιρινούς μήνες η εύρεση της νεκράς κάποιες φορές παραήταν δύσκολη. Τώρα εξαφανίστηκε το πρόβλημα αυτό και η νεκρά μπαίνει για πλάκα. Οι αλλαγές όπως είπα ομαλότερες και γλυκές. Δεν έχω απότομα κουμπώματα, όπως τύχαινε καμιά φορά από αλλαγή πρώτης σε δευτέρας, σχεδόν δεν το καταλαβαίνω και νομίζω ότι μπαίνει η νεκρά, αλλά στην πραγματικότητα έχει περάσει αθόρυβα από εκεί.

Ο κινητήρας γενικά ακούγεται πιο "άνετος", πράγμα το οποίο δεν περίμενα σε τέτοιο βαθμό. Επίσης κάτι το οποίο εξαφανίστηκε τελείως, αλλά δεν ξέρω αν οφείλεται στον καθαρισμό των καρμπυρατέρ ή στο ίδιο το λάδι, είναι ότι όταν άφηνα το συμπλέκτη, ορισμένες φορές κλωτσούσε ή σκορτσάριζε όπως λέμε ο κινητήρας, ειδικά εάν η αλλαγή "έριχνε" τις στροφές κάτω από 3000. Τώρα κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει, και τον νιώθω να με "τραβάει" άνετα με μικρότερη ένδειξη στο στροφόμετρο, δεν το κυνηγάω βέβαια να δώ πόσο κάτω πάει για να μη ζορίσω χωρίς λόγο τον κινητήρα.

Νομίζω όμως, ότι δεν έχει τόσο σχέση η μάρκα του λαδιού όσο το ιξώδες που χρησιμοποίησα. Πιστεύω ότι η μάρκα θα δείξει την αξία της όσον αφορά τον καθαρισμό και τη διάρκεια ζωής του λαδιού.



Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #813 on: Πέμπτη 29 Αύγουστος 2013, 09:52:18 πμ
Σκεφτομαι να αγορασω το παρακατω λαδι

http://www.louis.de/_20c976c1e18e3e331c0275e4b084d4c961/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10038450

Η τιμη τους ειναι πολυ καλη, 18 ευρω το 4λιτρο - (4,50 το λιτρο). Γερμανικο λαδι, ημισυνθετικο. Αν τα εχει δοκιμασει καποιος ας αναφερει εντυπωσεις


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #814 on: Πέμπτη 29 Αύγουστος 2013, 14:50:16 μμ
αν θελεις να παρεις μονο το λαδι δεν νομιζω οτι αξιζει,για την ελλαδα το συγκεκριμενο μαγαζι εχει 14 ευρω μεταφορικα.για κυπρο λογικα δεν θα εχει κατι παραπανω?




Offline Ζορπας

  • ΤΑ 700 Golden Edition, και ασε τους αλλους να ειναι
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1443
  • Ο Κυπριος του forum
Reply #815 on: Πέμπτη 29 Αύγουστος 2013, 15:08:03 μμ
Μεταφορικα για τη Κυπρο ειναι 14,95. Αν το παραγγειλω θα παρω και φιλτρο λαδιου, μπουζι, κ.λ.π.
μου φαινεται θα θελω και αλυσιδογραναζα, και το συγκεκριμενο μαγαζι εχει πολυ καλες τιμες σε ολα αυτα

Απλα η τιμη σε αυτη τη μαρκα λαδιου ειναι παντα φθηνοτερη απο τις αλλες και ηθελα να δω αν τα εχει δοκιμασει καποιος


And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instict, and the experience as well, you can fly very high.
Ayrton Senna


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #816 on: Πέμπτη 29 Αύγουστος 2013, 15:14:40 μμ
εσυ ξερεις καλυτερα,απλα νομιζω οτι το συγκεκριμενο μαγαζι σε αναλωσιμα δεν ειναι και τοσο οικονομικο πια.

εκτος απο τα λαδια(νομιζω ειναι φασον δικα του) τα υπολοιπα δεν εχουν και μεγαλες διαφορες προς τα κατω.

φιλτρο λαδιου γνησιο honda το πηρα 8,5 ευρω απο τον τογελο.




Offline Filippos

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 57
Reply #817 on: Σάββατο 31 Αύγουστος 2013, 11:38:28 πμ
Σκεφτομαι να αγορασω το παρακατω λαδι

http://www.louis.de/_20c976c1e18e3e331c0275e4b084d4c961/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10038450

Η τιμη τους ειναι πολυ καλη, 18 ευρω το 4λιτρο - (4,50 το λιτρο). Γερμανικο λαδι, ημισυνθετικο. Αν τα εχει δοκιμασει καποιος ας αναφερει εντυπωσεις

Εγω το εχω δοκιμασει, μια χαρα λαδι ειναι!



Offline Padis

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1440
Reply #818 on: Σάββατο 31 Αύγουστος 2013, 12:40:25 μμ
Ρε παλικάρια συγχωρέστε με... Θα γράψω χωρίς ίχνος ειρωνείας ή οτιδήποτε άλλο θα ενοχλούσε φίλο μοτοσικλετιστή...

όταν λέμε ''μια χαρά λάδι είναι'' τι ακριβώς εννοούμε ? Και όταν ζητάμε σε κάποιον ''να αναφέρει εντυπώσεις'' τι ακριβώς θέλουμε να εισπράξουμε ?

Πως μπορεί κάποιος (συγχώραμε Φίλιππε) να καταλάβει τι λάδι έχει βάλει αν δεν περάσουν μερικά χρόνια (για να διαπιστωθούν φθορές από την χρήση) ή δεν γραφτούν πολλές χιλιάδες χιλιομέτρων έτσι ώστε εμπειρικά πια να πούμε πως με το Χ λάδι διαπίστωσα αυτά.
Μόνο πιστοποιημένοι οργανισμοί θα μπορούσαν (έπειτα από μετρήσεις-πειράματα) να πουν πως το τάδε λάδι είναι τηγανόλαδο για καλαμαράκια, αλλά με προϋποθέσεις μπορείς να τηγανίσεις και πατάτες...
Προσωπικά φοράω AMSoil στη μηχανή. Πέρα από το ότι δεν κάνει θόρυβο η καμπάνα και πως έχουν γλυκάνει οι ταχύτητες, άντε και πως βρίσκω εύκολα την νεκρά, δεν μπορώ να πω κάτι άλλο. Βασιζόμενος μόνο σε μαρτυρίες φίλων (που ξέρω-γνωρίζω πως δεν θα πουν την όποια υπερβολή) μπορώ να εικάσω πως είναι από τα καλύτερα λάδια. Ο χρόνος θα το δείξει, ίσως όχι σε εμένα αλλά στον επόμενο ή μεθεπόμενο ιδιοκτήτη της transalp.

Τα είπα, ευχαριστώ που με διαβάσατε, καλό Σαββατοκύριακο !  ;D ;D ;D


«H ταχύτητα δε σκότωσε ποτέ κανέναν... Tο να σταματήσεις ξαφνικά είναι αυτό που βλάπτει...»


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #819 on: Σάββατο 31 Αύγουστος 2013, 12:45:29 μμ

Προσωπικά φοράω AMSoil στη μηχανή. Πέρα από το ότι δεν κάνει θόρυβο η καμπάνα και πως έχουν γλυκάνει οι ταχύτητες, άντε και πως βρίσκω εύκολα την νεκρά, δεν μπορώ να πω κάτι άλλο.

Θα μπορουσες επισης να πεις κατα την αλλαγη τους σε τι κατασταση ειναι ..αφου μας πεις χιλιομετρα χρησης ..... μαυρα , νερο , εχουν λιπαροτητα ....αν τα καιει η μοτο και αν ναι ποσο βρισκεις έλλειμμα σε καθε αλλαγη ;

αυτα ειναι  χαρακτηριστικα για την αγορα  λαδιων .




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #820 on: Σάββατο 31 Αύγουστος 2013, 20:10:07 μμ
Πιστεύω ότι η μάρκα θα δείξει την αξία της όσον αφορά τον καθαρισμό και τη διάρκεια ζωής του λαδιού.

Είναι νωρίς ακόμα.

όταν λέμε ''μια χαρά λάδι είναι'' τι ακριβώς εννοούμε ? Και όταν ζητάμε σε κάποιον ''να αναφέρει εντυπώσεις'' τι ακριβώς θέλουμε να εισπράξουμε ?

Κανενα μηχανάκι δεν είναι ίδιο με ενα άλλο, η φθορά στα μηχανικά μέρη τα διαφοροποιεί.
Επειτα η επιλογή είναι καθαρά υποκειμενική υπόθεση.
Κρίνουμε τα λάδια απο τις ''μαλάκές'' αλλαγές, την ευρεση της νεκράς,  το αν τα καίει κλπ. (λές και η εύρεση της νεκράς σημαίνει τπτ, στην δική μου μερικές φορές μπαίνει εύκολα και άλλες μου σπάει τα νεύρα, και το αν τα καίει κλπ. μα δεν εχουν όλοι οι κινητήρες την ίδια φθορά, αρα πώς λέμε οτι τα καίει η όχι?)
Ομως το τι προκαλούν στον κινητήρα ΔΕΝ το γνωρίζουμε.

Και εγώ χρησιμοποιώ τα Amsoil σε 20/50 100% συνθετικό.
Αυτό που ξέρω είναι οτι δεν εχω παραξενους θορύβους, και ειδικά τώρα το καλοκαίρι δεν καταλαβαίνω κάποια καθυστέρηση στο ζέσταμά τους.
Κατανάλωση μηδεν, και συμπεριφέρονται στα 1500χλμ όπως την πρώτη στιγμή.
Το ίδιο και τα Amsoil 10/40 100% συνθετικό που εχω δοκιμάσει για 3500χλμ , δεν κουράστηκαν καθόλου, μηδενική κατανάλωση , με τους ηρεμους ρυθμούς οδήγησης που εχω, αλλά εκαναν λίγο παραπανω θόρυβο, δεν ηταν λάδια καλοκαιριού κατα την γνώμη μου.
Εχω δοκιμάσει και τα Motul 15/50 ημισυνθετικό αλλά ''κουράστηκαν'' μετα τα 3500χλμ.
Επίσης εχω δοκιμάσει και τα  CASTROL power1 10w40 που άλλαξα σε 300χλμ καθώς ο κινητήρας ακουγόταν σαν Ιταλικός κουμπαράς και τον λυπήθηκα.

Δεν ξέρω βέβαια τα Amsoil σε 20/50  τι ρόλο θα παίξουν το χειμώνα, αλλά ετσι κι αλλιώς δεν την πολυκυκλοφορώ, ισα να ξεμουδιάζει. :goofy:



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #821 on: Παρασκευή 04 Οκτώβριος 2013, 16:03:59 μμ
Εντυπώσεις από τα motul 5100 ester 10w-40 μετά από 1900(+/-)χιλιόμετρα.
Τα λάδια διατηρούν ακόμα το ιξώδες τους,και η μηχανή σήμερα μετά από 5
μέρες σκεπασμένη κάτω απ'το μπαλκόνι λόγω καιρού πήρε αμέσως(μπαταρία)παρόλο
που ψιλοκρύωσε ο καιρός και στρόφαρε προθυμότατα(λάδια) :goofy: .
Τελικώς τα ''ψιλά'' λάδια της κάτσαν αρκετά καλά της μηχανούλας μου,τώρα
που σιγά-σιγά έρχεται ο χειμώνας.
Να σημειώσω εδώ ότι όταν έρθει ο χειμώνας η μηχανή θα ''παρκάρει'' καθημερινά
στην αποθήκη του σπιτιού απ΄όπου και θα εξέρχεται σχεδόν καθημερινά,καιρού
επιτρέποντος ;D



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #822 on: Παρασκευή 04 Οκτώβριος 2013, 17:02:02 μμ
Εντυπώσεις από τα motul 5100 ester 10w-40 μετά από 1900(+/-)χιλιόμετρα.
Τα λάδια διατηρούν ακόμα το ιξώδες τους......

Αναμονή να δώ μετά τα 3000χλμ πώς θα τα πάνε. :goofy:
(Είχα βάλει τα 15/50 και μετά τα 3000χλμ άλλαξαν συμπεριφορά.)



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #823 on: Παρασκευή 04 Οκτώβριος 2013, 18:29:37 μμ
Αναμονή να δώ μετά τα 3000χλμ πώς θα τα πάνε. :goofy:
(Είχα βάλει τα 15/50 και μετά τα 3000χλμ άλλαξαν συμπεριφορά.)
Νίκο τα 15/50 motul 5100 ester τα είχα πριν την τελευταία αλλαγή
και μάλιστα λόγω υποχρεώσεων τα άλλαξα στα 6χιλ.,αντί στα 5 που
αλλάζω συνήθως.
Δέν παρατήρησα κάτι κακό,ούτε μου έκαψε ( περίπου100ml του έβαλα καθ΄όλη
τη διάρκεια χρήσης τους,νομίζω νορμάλ).



Offline giamar4

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2025
Reply #824 on: Πέμπτη 28 Νοέμβριος 2013, 13:14:15 μμ
Εντυπώσεις από τα motul 5100 ester 10w/40 μετά απο 3000+ χιλιόμετρα χρήσης:
Σήμερα είπα να τσεκάρω τα λαδάκια της ΤΑ ,μιας και συμπλήρωσα τα 3000+χιλ.
χιλιόμετρα.
Πάντα σφίγγω την τάπα των λαδιών ελαφρά με μία πένσα ,από πιτσιρικάς για την αποφυγή
του κακού.Οπότε και έτσι την ξεσφίγγω όταν ξαναχρειαστεί.


Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us

και άλλη μία


Uploaded with ImageShack.us
Τελικά απ΄ότι είδα όχι μόνο δεν άλλαξε το ιξώδες τους,αλλά
δεν έκαψε και "δράμι"που λένε οι παλιοί.
Να σημειώσω ότι αυτό τον καιρό την μηχανή την οδηγώ σε ρυθμούς
εθνικής οδού (120-130) δηλαδή 5600 με 6100 στρ/λεπτό.
Για εμένα λοιπόν το ψιλό αυτό λάδι είναι οkey για χειμώνα.