Hellas Transalp Forum

Ένα λάδι ρε παιδιά!!!

M. I. Pagalos · 636927

tranten

  • Guest
Reply #375 on: Τρίτη 26 Οκτώβριος 2010, 15:07:53 μμ


αρα που ειναι βρε Γιωργη τα 2,5-2,6 κλπ κλπ στεγνα τα δουλευετε τα μοτερ  :2hysterical:

ελα μου ντε???εδω ειναι το θεμα??τον δεικτη το κοιτουσα μετα τα 2,5 συνεχως ανα 100 ml..περιπου.
περαν αυτου ομως θα το τσεκαρω ξανα στις επομενες ημερες κ θα ενημερωσω σχετικα.

αυτα παθαινει (κ οχι μονο!!) οποιος πηγαινει σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο κ φευγει..δεν ξερει ουτε τι, ουτε κ πως. >:(




Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #376 on: Τρίτη 26 Οκτώβριος 2010, 15:08:06 μμ
Παντως να το ξανατσεκαρης το λαδι συνηθως με αλλαγη φιλτρου ειναι στα 2,8 λτ,,και χωρις αλλαγη φιλτρου 2,6λτ με σωστο αδειασμα  ;)




Offline ntinos50

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1714
  • Η αγαπη μου Honda XL 650 V Transalp
    • pagkas
Reply #377 on: Τρίτη 26 Οκτώβριος 2010, 15:11:15 μμ
εγω χτες αλαξα λαδια φιλτρο και πηρε ακριβως τρια λιτρα το ξανακοιταξα σημερα και ειναι οκ



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #378 on: Τρίτη 26 Οκτώβριος 2010, 15:12:41 μμ
εγω χτες αλαξα λαδια φιλτρο και πηρε ακριβως τρια λιτρα το ξανακοιταξα σημερα και ειναι οκ
ειναι πολλα Ντινο κατι δεν κανεις καλα  ???




tranten

  • Guest
Reply #379 on: Τρίτη 26 Οκτώβριος 2010, 15:14:44 μμ
Παντως να το ξανατσεκαρης το λαδι συνηθως με αλλαγη φιλτρου ειναι στα 2,8 λτ,,και χωρις αλλαγη φιλτρου 2,6λτ με σωστο αδειασμα  ;)

αμα ειναι ετσι τι να τσεκαρω ξανα? λες 2,8 με φιλτρο κ εγω εβαλα 2,9.δεν νομιζω να υπαρχει θεμα για τοσο μικρη διαφορα στην ποσοστητα...



Offline ntinos50

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1714
  • Η αγαπη μου Honda XL 650 V Transalp
    • pagkas
Reply #380 on: Τρίτη 26 Οκτώβριος 2010, 15:15:10 μμ
και μενα μου φανηκε πολυ το πηγα και το εστησα σε ισιο δρομο και δειχνει οκ τι να πω?



Offline Παύλος

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9897
Reply #381 on: Τρίτη 26 Οκτώβριος 2010, 15:32:45 μμ
και μενα μου φανηκε πολυ το πηγα και το εστησα σε ισιο δρομο και δειχνει οκ τι να πω?

Μέτρησέ το με ζεστά λάδια και θα δεις ότι είσαι πάνω από το max.

Μη ξεχνάτε ότι η σωστή μέτρηση γίνεται με ζεστή τη μηχανή.


Παύλος Καρούμπης


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #382 on: Τρίτη 26 Οκτώβριος 2010, 15:48:57 μμ
Μέτρησέ το με ζεστά λάδια και θα δεις ότι είσαι πάνω από το max.

Μη ξεχνάτε ότι η σωστή μέτρηση γίνεται με ζεστή τη μηχανή.
να συμπληρωσω ορθια η μηχανη και τον δεικτη τον ακουμπαμε ΔΕΝ τον βιδωνουμε




tranten

  • Guest
Reply #383 on: Τρίτη 26 Οκτώβριος 2010, 15:55:49 μμ
να συμπληρωσω ορθια η μηχανη και τον δεικτη τον ακουμπαμε ΔΕΝ τον βιδωνουμε

μας βλεπω αμφοτερους με συριγγες ανα χειρας... ;D



Offline ntinos50

  • Μέλος HTC
  • Rossi και πάνω !
  • ***
    • Posts: 1714
  • Η αγαπη μου Honda XL 650 V Transalp
    • pagkas
Reply #384 on: Τρίτη 26 Οκτώβριος 2010, 16:00:02 μμ
παυλο με ζεστη  τη μηχανη το εκανα και ειναι ενταξει τι να πω



tranten

  • Guest
Reply #385 on: Τρίτη 26 Οκτώβριος 2010, 16:11:50 μμ
παντως οι αποψεις διαφερουν απο μαστορα σε μαστορα.
ο ενας μου λεει 2,8 :-*
ο αλλος ρητα κ κοφτα 2,7 :P
εγω το ειδα στα 2,9 8)
ενας ακομα τριτος χτυπιωταν για 3 λιτρα... :o

ευτηχως που υπαρχει κ ο δεικτης κ εχουμε εναν μπουσουλα...για φαντασου να ηταν με ξηρο καρτερ να δεις γελια κ κλαματα... :2hysterical:



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #386 on: Πέμπτη 28 Οκτώβριος 2010, 22:18:54 μμ
Καλά λέω εγώ οτι δεν πάμε καλά ...  :2hysterical: :2hysterical:
Από μερικούς λείπουν ανταλλακτικά απο τον κινητήρα και χωράει πιο πολύ λάδι?   :2hysterical: Αφού σύμφωνα με το  Haynes Service Manual για το 600 είναι 2.2/2.4/2.8 και για το 650 2.4/2.6/3.0 για : απλή αλλαγη/ αλλαγή με φίλτρο/ λάδια μετα απο γενική επισκευή κινητήρα. Εγώ άλλαξα λάδια/φίλτρο την στράγγιξα ΚΑΛΑ [ ακόμα και γέρνοντάς την δεξια-αριστερά] και στα 2.5 λίτρα ηταν στην μέση του ακουμπισμένου δείκτη. Και ακόμα εκεί είναι δόξα τω Θεό :pope:



tranten

  • Guest
Reply #387 on: Παρασκευή 29 Οκτώβριος 2010, 05:15:42 πμ
Εγώ άλλαξα λάδια/φίλτρο την στράγγιξα ΚΑΛΑ [ ακόμα και γέρνοντάς την δεξια-αριστερά] και στα 2.5 λίτρα ηταν στην μέση του ακουμπισμένου δείκτη.

μαλλον κοντα ειμαστε κ δεν το ΄χουμε καταλαβει... 8)
λες οτι με 2,5 ειναι στην μεση του δεικτη.γιατι οχι λοιπον οταν βλεπουμε να ειναι στο πανω σημειο του δεικτη η ποσοτητα να μην ειναι 2,8... :-\ για παραδειγμα...



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #388 on: Παρασκευή 29 Οκτώβριος 2010, 08:54:25 πμ
Αν θυμάμαι σωστά, η απόσταση min-max στο δείκτη είναι περ. 300ml.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #389 on: Παρασκευή 29 Οκτώβριος 2010, 11:10:54 πμ
γιατι οχι λοιπον οταν βλεπουμε να ειναι στο πανω σημειο του δεικτη η ποσοτητα να μην ειναι 2,8... :-\ για παραδειγμα...
Αυτό δεν το γνωρίζω και δεν μπορώ να το πώ. Αν ισχύει αυτό που εγραψε ο Χρήστος τότε περισσεύουν άλλα 150 ml, αρα πάμε στα 2.650 το πολύ. Είναι και προσωπικό θέμα το πώς το ''βλέπει'' ο καθένας. Εγώ για παράδειγμα ποτέ, ακόμα και στο αυτ/το ,δεν κυνήγησα το max του δείκτη, στην μοτό βάζω 2.5 λίτρα και δεν ασχολούμαι, στο αυτ/το 4 λίτρα με αλλαγή φίλτρου και πάλι δεν ασχολούμαι. Δεν μπαίνω στην διαδικασία να βάλλω 3,7 και να μετρήσω, και άλλα 200ml και πάλι, μέχρι να πιάσω το max. Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι οτι στην ΤΑ650 το λαμπάκι του λαδιού ανάβει κάτω απο το μισό λίτρο σταθερά, λίγο πάνω απο το μισό λίτρο ανάβει μόνο στο ρελαντί.



Offline Chris_de_Ze

  • Veteran
  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9270
    • Hellas Saab Forum
Reply #390 on: Παρασκευή 29 Οκτώβριος 2010, 13:05:03 μμ
Μεγάλη σημασία στην ακριβή ποσότητα λαδιού στο κάρτερ έχει αν το κυνηγάς το μηχανάκι ή επιδίδεσαι σε άγριες εντουροβόλτες.
Αλλιώς, αυτό που έγραψε ο Stoneman είναι μια χαρά.


Ιδρυτικό μέλος HTC.   XL600V P/YB
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.


Offline karas121173

  • νέος οδηγός
  • **
    • Posts: 57
Reply #391 on: Σάββατο 30 Οκτώβριος 2010, 12:30:09 μμ
Καλημερα ρε παιδια.Μαλον εχω προβλημα αλλα πριν μαλωσω με τον μαστορα θελω την γνωμη σας.Εκανα σερβις πριν 400 το πολυ χιλιομετρα αλλα κατι δεν μου παει καλα.Ειχα ενα μικρο προβλημα με τις ταχυτητες(1-2).Καποιοσ φιλος σε αλλο post μου ειπε να δοκιμασω αλλα λαδια ποιο ψιλα,10-40.Στο συνεργειο μου ειπαν οτι εβαλαν 15-50.Πηγα λοιπον να αλαξω λαδια και αυτα ηταν μαυρα κατραμι.Ρωταω λοιπον γιατι απο οτι ξερω πισα τα λαδια μετα απο 400 χιλιομετρα νομιζω δεν γινονται.Εκτος αν υπαρχει κατι που δεν το ξερω.Λαδια δεν καιω.Βοηθεια γιατι θα φαει μπλουφλες ο ανθρωπος χωρις ισος να φταιει.



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #392 on: Σάββατο 30 Οκτώβριος 2010, 12:53:13 μμ
Ποσο παχυρευστα ειναι τα λαδια  ή εχουν νερωση ? τωρα για το αν ειναι πισσα το χρωμα δεν ειναι και κατι  που δειχνει το 15-50 λογικα θα διορθωνε το θεεμα σασμαν αν και εφοσον ο συμπλεκτης ειναι σωστα ρυθμισμενος.




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #393 on: Σάββατο 30 Οκτώβριος 2010, 12:57:21 μμ
Εκανα σερβις πριν 400 το πολυ χιλιομετρα αλλα κατι δεν μου παει καλα.Ειχα ενα μικρο προβλημα με τις ταχυτητες(1-2).Καποιοσ φιλος σε αλλο post μου ειπε να δοκιμασω αλλα λαδια ποιο ψιλα,10-40.Στο συνεργειο μου ειπαν οτι εβαλαν 15-50.
Εγώ χρησιμοποιώ αυτό [   http://www.amsoil.com/storefront/mcf.aspx  ] μην σε τρομάζει το 100% συνθετικά, θα τα αλλάζεις κάθε 5.000 χλμ μαζί με το φίλτρο λαδιού και το μοτέρ θα γίνει άθραυστο., αλλά και το 15-50 δεν δημιουργεί πρόβλημα. Το θέμα είναι οτι κατά εναν παράξενο τρόπο λάδια απο ορισμένες φημισμένες εταιρείες δεν ''ταιριάζουν'' σε όλες τις μοτό. Από ότι έχω διαβάσει εδώ στο φόρουμ παίζουν τα Torco, και τα  Motul.

Στο συνεργειο μου ειπαν οτι εβαλαν 15-50.

Δεν έκαναν και κάτι κακό, αλλά τι εταιρείας?

Πηγα λοιπον να αλαξω λαδια και αυτα ηταν μαυρα κατραμι.Ρωταω λοιπον γιατι απο οτι ξερω πισα τα λαδια μετα απο 400 χιλιομετρα νομιζω δεν γινονται.

Αυτό σημαίνει οτι καθάρισαν τον κινητήρα δεν είναι κακό, είναι κάτι που για αυτό υπάρχουν ειδικά πρόσθετα στα λάδια.



tranten

  • Guest
Reply #394 on: Κυριακή 31 Οκτώβριος 2010, 22:45:15 μμ
παμε παλι... ;D
...μαθαινεις μεσα απο τα λαθη κ τις εμπειριες σου :goofy:

οπως ειχα αναφερει κ πιο πανω στην αλλαγη λαδιων που εκανα εβαλα 2,9 με φιλτρο.
ομολογω πως καθοτι απειρος με γελασε ο δεικτης... :P
ειχα την υποψια οτι εβαλα περισσοτερο κ με ετρωγε να το τσεκαρω ξανα.

ρωτησα κ ξαναρωτησα  :discussion:,διαβασα εγχειριδια χρησης κτλ. :study:
το owners manual 2,4 :-\
το haynes 2,3  :o
ο μηχανικος μου 2,7 8)
ολα αυτα παντα με το φιλτρο!

καφεδακι λοιπον σημερα,καβατζα συριγγα των 50 ml απο το φαρμακειο κ η μοτο στο 2πλο σταντ (χαλαλι τα λεφτα του,τα αξιξει) για μετρησεις... :clock:
(να πω οτι απο την Δευτερα που εγινε η αλλαγη η μοτο εκανε μολις 30 χιλ λογω καιρου)
ελεγχω τον δεικτη πρωτα με κρυο μοτερ οπως κ κατα την τοποθετηση των λαδιων
κ τα βρισκω σχεδον 1 εκατοστο πανω απο το max.
τσακωνω την συριγγα κ αρχιζω το αδειασμα.
εβγαλα περι τα 250 ml μεχρι η ποσοτητα να κατεβει στο max του δεικτη.

οι 2-3 πρωτες συριγγιες γεμισαν ευκολα χωρις να κουνησω/πλαγιασω την μοτο,
για τις αλλες 2 χρειαστηκε απλα να πατησω στο πισω μερος μεχρι να ακουμπησει η πισω ροδα κατω κ να αλλαξει υψος η σταθμη.
 :2egyptdance:
κατοπιν εγινε ελεγχος με τον κλασικο τροπο (ζεσταμα για λιγο κτλ) κ ολα ηταν οκ,στα προβλεπομενα ορια.

οποτε:
για τον δεικτη του 650 εχουμε.

στο max 2,65-27 ml με φιλτρο.
το μισο εκατοστο μετα το max αντιστοιχει σε 250 περιπου ml.
απο το min για να φτασει καποιος στο max θα χρειαστει περι τα 350-400 ml
ενω για να δει λαδια στο min θα πρεπει τουλαχιστον να βαλει 2,3 litr.

αυτα..ουφ... :thankyou:

 :jack: :jack: ;D



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #395 on: Τετάρτη 03 Νοέμβριος 2010, 16:51:16 μμ
Μαζόχα... :2hysterical:



Offline kostasj

  • >>>>>>
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1523
Reply #396 on: Κυριακή 14 Νοέμβριος 2010, 12:54:34 μμ
Φίλε 3-21 εχω κάποιες απορείες/διορθώσεις σχετικά με τις μετρήσεις που γράφεις.

Αναφέρεις ότι ο δείκτης ήταν 1 εκ πάνω από το μαχ με Κρύο κινητήρα.
Αφαίρεσες 250ml.. Ζεστανες τον κινητήρα και ο δείκτης ήταν εντός ορίων.
Άρα τα 250ml 'έριξαν' τον δείκτη λίγο περισσότερο από 1 εκ. Και όχι 0,5 εκ. που γράφεις πιο μετά.

Επίσης και επειδή ο κινητήρας δεν είναι ομοιόμορφος ούτε εσωτερικά ούτε εξωτερικα.
Δεν μπορούμε να κάνουμε αναγωγή ότι κάθε 'χ μήκος δείκτη' αντιστοιχεί σε 'ψ ποσότητα λαδιού'.
Με άλλα λόγια, για να έβλεπες ότι όντως το min αντιστοιχεί σε 2,3 lt. έπρεπε να αφαιρέσεις και τα άλλα 350ml για να το διαπιστώσεις.

Δηλαδή. Το ότι η στάθμη έπεσε 1εκ με 250ml  ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟ ΤΜΉΜΑ του δείκτη.
ΔΕΝ σημαίνει ότι ΚΆΘΕ αλλο 1εκ  του δείκτη, αντιστοιχεί σε 250ml   



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
Αφού όλοι ψάχνουμε την αλήθεια..
Κι αφού σχεδόν όλοι ξέρουμε ποια είναι..
Γιατί το ψέμα είναι πιο δημοφιλές  ???


tranten

  • Guest
Reply #397 on: Κυριακή 14 Νοέμβριος 2010, 14:10:28 μμ
Φίλε 3-21 εχω κάποιες απορείες/διορθώσεις σχετικά με τις μετρήσεις που γράφεις.

Αναφέρεις ότι ο δείκτης ήταν 1 εκ πάνω από το μαχ με Κρύο κινητήρα.
Αφαίρεσες 250ml.. Ζεστανες τον κινητήρα και ο δείκτης ήταν εντός ορίων.
Άρα τα 250ml 'έριξαν' τον δείκτη λίγο περισσότερο από 1 εκ. Και όχι 0,5 εκ. που γράφεις πιο μετά.

Επίσης και επειδή ο κινητήρας δεν είναι ομοιόμορφος ούτε εσωτερικά ούτε εξωτερικα.
Δεν μπορούμε να κάνουμε αναγωγή ότι κάθε 'χ μήκος δείκτη' αντιστοιχεί σε 'ψ ποσότητα λαδιού'.
Με άλλα λόγια, για να έβλεπες ότι όντως το min αντιστοιχεί σε 2,3 lt. έπρεπε να αφαιρέσεις και τα άλλα 350ml για να το διαπιστώσεις.

Δηλαδή. Το ότι η στάθμη έπεσε 1εκ με 250ml  ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟ ΤΜΉΜΑ του δείκτη.
ΔΕΝ σημαίνει ότι ΚΆΘΕ αλλο 1εκ  του δείκτη, αντιστοιχεί σε 250ml   



φιλε Κωστα για το 0,5 cm εχεις δικιο,το ειδα μετα αλλα ειχε περασει η 1 ωρα που εχουμε περιθωρειο για τροποποιηση του ποστ κ δεν μπορουσα να κανω τπτ... ???

για τα υπολοιπα θα ελεγα να διαβασεις ξανα το θεμα πιο προσεκτικα κ να δεις οτι:
-πουθενα (περαν του πανω απο το μαχ που το ειδα κ τσεκαρα με τα ματια μου)δεν αναφερω οτι καθε 1 εκατοστο=250 μλ
-σαφως ολοι οι κινητηρες δεν ειναι ιδιοι.ολοι οι κινητηρες του ΤΑ650 ομως ΕΙΝΑΙ!! κ καθε Χ μηκος του δεικτη ειναι Ψ ποσοσητα λαδιου σε ΟΛΑ τα 650!!
-Τελος -εαν θεωρεις οτι κατι δεν λεω/γραφω σωστα-θα θελα να δω κ τις δικες σου εμπειριες/δοκιμες. ;)
« Last Edit: Κυριακή 14 Νοέμβριος 2010, 14:16:57 μμ by 3-21 »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9812
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #398 on: Κυριακή 14 Νοέμβριος 2010, 18:21:41 μμ
Αλλαγή ελαίου: (Πές-πές με βάλατε στο λούκι), λοιπόν την ''οριζοντίωσα'' με αλφάδι!!! σε οριζόντιο έδαφος και οχι στο κεντρικό σταντ, και μέτρησα στον ακουμπισμένο δείκτη ακριβώς το max.[ με ελαφρά ζεστο κινητήρα, τη βελόνα της θερμοκρασίας να εχει  ολίγον ''ξεκολήσει'',  λοιπόν στο τρίτο κουτί περίσσευαν 400ml και κάτι ψηλά [μια γραμμούλα]. Πρίν την είχα στραγγίξει καλά, αυτά , η δική μου μαιμού δεν έχει άλλες ψείρες ... :2hysterical:



tranten

  • Guest
Reply #399 on: Κυριακή 14 Νοέμβριος 2010, 18:40:12 μμ
Αλλαγή ελαίου: (Πές-πές με βάλατε στο λούκι), λοιπόν την ''οριζοντίωσα'' με αλφάδι!!! σε οριζόντιο έδαφος και οχι στο κεντρικό σταντ, και μέτρησα στον ακουμπισμένο δείκτη ακριβώς το max.[ με ελαφρά ζεστο κινητήρα, τη βελόνα της θερμοκρασίας να εχει  ολίγον ''ξεκολήσει'',  λοιπόν στο τρίτο κουτί περίσσευαν 400ml και κάτι ψηλά [μια γραμμούλα]. Πρίν την είχα στραγγίξει καλά, αυτά , η δική μου μαιμού δεν έχει άλλες ψείρες ... :2hysterical:

Μαζόχα... :2hysterical:

 :2hysterical: :2hysterical: :2hysterical: