XLGeorge, δεν υπάρχει θέμα με το abs στο χώμα. Στην εκδρομή στα Μέθανα το είχα πάρει για αρκετά χλμ...
Πάρα πολύ καλό... Αν το ΤΑ σου άρεσε (με τους συμβιβασμούς) τότε το ΤΑ700 θα το γουστάρεις ακόμα περισσότερο.
ο 19ρης μπροστά αδιάφορος στο χώμα.
KostaC, χωρις να εχω οδηγησει το ΤΑ700 στο χωμα ειμαι σιγουρος οτι τα ΤΑ650/600 ειναι σαφως καλυτερα ...when the going gets tough
Μεγαλυτερη αποσταση σπο το εδαφος, καζανακι οχι εκτεθειμενο στο 650, μεγαλυτερες διαδρομες και πιο ενδοτικες αναρτησεις, 21" μπροστινος τροχος. Οταν οδηγησα το 700αρι στην ασφαλτο με τις εργοστασιακες ρυθμισεις μου φανηκε ηδη σκληρο, σκεφτομαι πως θα χοροπηδαει σαν κατσικι στα δυσκολα.
Οπως εχουμε πει, με το 650/600 κατεβαινεις π.χ. στο trail-ride της Αυλωνας - και κουφαινεις και τον Τηλεμαχο με DT200 που δεν μπορει να ξεφυγει
Γινεται αυτο με το 700? Δεν ειμαι σιγουρος. Αλλα για εξερευνητικη εντουροβολτα πρεπει να ειναι μια χαρα και ισως τελικα αυτες οι χωματινες θυσιες αξιζουν γιατι το μηχανακι στεκεται αλλιως πια στην ασφαλτο. Πολυ καλη η πληροφορια για το ABS, thanks. Για μενα που το θελω σαν μηχανακι πολης, μικρων ταξιδιων και για χαλαρες εντουροβολτες με τον φιλο με το 650, μαλλον ειναι μια χαρα. Εξαλλου εχω το πολεμικο (και τιμημενο) 650 στην Ελλαδα
Και θα "ελευθερωσω" το VFR για να το φχαριστιεμαι στο Λονδινο-Αθηνα και πισω, με σουβλακι μερικες Ευρωπαϊκες χωρες αλλα Ταξιδευτης