Σήμερα ρύθμισα τις βαλβίδες ενα κάτι πιό σφιχτές, ενα πολύ μικρό ''κάτι''.
Αλλαξα και τα O-ring στις Pilot Screws, και εβαλα μπροστά.
Το μόνο που άλλαξε είναι η ελαφρά πιό ήσυχη λειτουργία.
Το ασταθές ρελαντί δεν είναι απο τις βαλβίδες. Αν και δεν την αφησα να ζεσταθεί καλά.
Λέω να ελέγξω και την βαλβίδα του PAIR , θα την αφαιρέσω και θα ταπώσω την υποδοχή της μήπως και τραβαει απο εκεί αέρα, και μετα να παίξω ολίγον με το μίγμα.
Γιατί οταν αφήνω την υποδοχή υποπίεσης του ρουμπινέτου ανοιχτή ανεβάζει ρελαντί? Λογικά φτωχαίνει το μίγμα στον ενα κύλινδρο, μήπως το εχω πολύ πλούσιο στις 3 1/2 εξω?
Το σίγουρο είναι οτι δεν ξαναρυθμίζω βαλβίδες , με τπτ.
Προτιμώ να την πουλήσω
α) Τάπωσε τις δύο υπο-πιέσεις και δες αν αλλάζει κάτι.
β) Δοκίμασε βγάζοντας με τη σειρά τα μπουζοκαλώδια και δες αν κόβουν όλα το ίδιο.
α) Ναι θα το κάνω ...
β) Ενα ενα ? Η και τα δύο κάθε κυλίνδρου? Γιατί αν βγάλω το ενα εχει το άλλο.
Που δεν πιστεύω να στρώσει, ετσι είναι η δική μου απο την φύση της ... πεταχτούλα.