Hellas Transalp Forum

Μηχανολογικες ανησυχιες

Stoneman · 337554

Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #75 on: Κυριακή 24 Μάρτιος 2013, 19:25:06 μμ

Δεν περιμένω απο δικύλινδρο και μάλιστα ''V'' απολυτο ρελαντί αλλά οχι και τόσο.

Στο δικο μου τουλαχιστον το ρελαντι ειναι σχεδον απολυτο Μιλαμε να παιζει +-10 στρ απο τις περιπου 1250 που το εχω Αρα ψαξε να βρεις τι φταιει στο δικο σου Οι μεμβρανες παντως δεν νομιζω Και ο συγχρονισμος επισης δεν εχει να κανει



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #76 on: Κυριακή 24 Μάρτιος 2013, 19:44:08 μμ
Βγάλε τα Pilots και έλεγξε αν υπάρχουν τα o-ring (αν και φαντάζομαι ότι το έχεις κάνει).
Τάπωσε τις δύο υπο-πιέσεις και δες αν αλλάζει κάτι. Μεμβράνες δε είναι σίγουρα.
Δοκίμασε βγάζοντας με τη σειρά τα μπουζοκαλώδια και δες αν κόβουν όλα το ίδιο.
Το ρελαντί μου έκανε κάτι χαζά όταν ήταν κρύο μόνο αλλά μετά το φύσημα που έκανα στο σωληνάκι της αναπνοή στο ντεπόζιτο παραμένει σταθερότατο ακόμα και κρύο. Όταν ζεσταίνεται δε, είναι όπως τα λέει ο Konkost



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #77 on: Κυριακή 24 Μάρτιος 2013, 19:52:28 μμ
Aέρα για να τραβάει πρέπει να τραβάει ανάμεσα εισαγωγή και καρμπς, η απο τα στρογγυλά λάστιχα η απο τις δύο υποπιέσεις δλδ του ρουμπινέτου η της βαλβίδας του PAIR.

Δεν είναι παίξιμο αργό, δλδ να ανεβοκατεβάζει στροφές σαν να ανοιγοκλείνεις το γκάζι. Είναι ασταθές σαν να δουλεύει παγωμένο στις 500 στρ/λ.
Δεν σβήνει, και κρατάει ρελαντί ακόμα και στις 1000στρ/λ, εχει σωστή απόκριση στο γκάζι και στα απότομα ανοίγματα. Και στα κλεισίματα δεν σκάει, πρέπει να το παρακάνεις.

Ισως είναι κάποια ρύθμιση, θα δώ....
α) Βγάλε τα Pilots και έλεγξε αν υπάρχουν τα o-ring (αν και φαντάζομαι ότι το έχεις κάνει).
β) Τάπωσε τις δύο υπο-πιέσεις και δες αν αλλάζει κάτι. Μεμβράνες δε είναι σίγουρα.
γ) Δοκίμασε βγάζοντας με τη σειρά τα μπουζοκαλώδια και δες αν κόβουν όλα το ίδιο.
δ) Το ρελαντί μου έκανε κάτι χαζά όταν ήταν κρύο μόνο αλλά μετά το φύσημα που έκανα στο σωληνάκι της αναπνοή στο ντεπόζιτο παραμένει σταθερότατο ακόμα και κρύο.
ε)Όταν ζεσταίνεται δε, είναι όπως τα λέει ο Konkost

α) τα εβγαλα αλλά δεν βρήκα Οrings, είναι πολύ μέσα? Δλδ βγαίνουν με τις βίδες η μένουν μεσα και πρέπει να τα βγάλω με κάτι?
β) Θα το κάνω
γ) Δεν είχα σκεφτεί το ηλεκτρικό πρόβλημα
δ) Το εκανε και δίχως τεπόζιτο με το μπουκάλι που είχα βάλει για τον συγχρονισμό
ε) Ζηλεύωωωωωωω! θα το δώσω και θα πάρω 4κύλινδρο.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #78 on: Δευτέρα 25 Μάρτιος 2013, 10:05:56 πμ
Εβγαλα τις Pilot Screws και εχουν μέν O-rings αλλά τοποθετημένα ανάποδα. :eusa_think:
Δλδ οπως φαίνεται εδώ



οι  Pilot Screws είναι σετάκι το Νο6 , μπροστά είναι το O-ring ακολουθεί ενα ροδελάκι κ μετα το ελατήριο, στην μια είναι μπροστά το ροδελάκι και πίσω το O-ring  :cussing: και το O-ring εχει γίνει απο την πίεση του ελατηρίου σαν τσιγαρόχαρτο επειδή το πάταγε σε μικρότερη επιφάνεια.
Οχι οτι το άλλο είναι σε καλύτερη κατασταση αλλά δεν είναι και ετσι. Απο αυριο θα πέσει αφοραστική SKF καμμιά δεκαριά, δώστε διευθύνσεις αν βρώ να στείλω. Η Honda δίνει το O-ring μόνο με το σετ επισκευής των καρμπς που περιέχει τα πάντα.

Εχω και μια ερώτηση, επειδή έβγαλα τις φούσκες για να τις ελέγξω και ηταν σαν καινούργιες  :pope: είδα αυτή την πλαστική βίδα? το Νο11 που είναι στην βάση της βελόνας, αυτή τι κάνει? ρυθμίζει κάτι?



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #79 on: Δευτέρα 25 Μάρτιος 2013, 10:15:16 πμ
Σου είπα τις μεμβράνες να μη τι πειράξεις ;)
Η βίδα είναι για να συγκρατεί τη βελόνα στη θέληση της γυρνώντας 90 μοίρες.
Τα o-ring είναι σημαντικά στην σταθερότητα του ρελαντί.
Πάρε και για μένα κάνα δυο και όποτε μπορείς μου τα στέλνεις.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #80 on: Δευτέρα 25 Μάρτιος 2013, 10:41:19 πμ
Σου είπα τις μεμβράνες να μη τι πειράξεις ;)

 :goofy: :goofy:

Τα o-ring είναι σημαντικά στην σταθερότητα του ρελαντί.

Ναι ε?  :eusa_think: Eλπίζω να βρώ.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #81 on: Τρίτη 26 Μάρτιος 2013, 15:15:35 μμ
Λοιπόν σήμερα εγινε αγοραστική για O-ring.

Πλήρωσα περίπου 5 ευρώ και πήρα τα παρακάτω απο 15 κομμάτια, δίπλα στην περιγραφή γράφω διστάσεις των O-rings.
Οι προδιαγραφές τους είναι για βενζίνη-πετρέλαιο και υψηλή θερμοκρασία.

91356 425 005  Τάπα στροφάλου    30.3*2.4
91356 KG0 003  Τάπα πηρουνιού ανω    33*2.5
16958 KM9 005  Ρουμπινέτο   14*1
91303 MG7 003  Τάπα χρονισμού    14.3*2.4
....................   Pilot screws    3*1
91304 MF5 003  Καπάκι βαλβίδων εισαγωγής   63*2.5
12392 HC4 005  Καπάκι βαλβίδων εξάγωγής    60*2.5

Βασικά ηθελα τα O-ring για τις Pilot Screws που η Honda-μας δίνει μόνο με το σετ επισκευής των καρμπς 16010MZ8B40 στην προνομιακή τιμή των 47.97€ για κάθε καρμπ.

ΥΓ: Κώστα βρήκα και τις ακριβείς διαστάσεις για τα καπάκια των βαλβίδων.




Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #82 on: Τρίτη 26 Μάρτιος 2013, 15:29:00 μμ
Λοιπόν σήμερα εγινε αγοραστική για O-ring.

Πλήρωσα περίπου 5 ευρώ και πήρα τα παρακάτω απο 15 κομμάτια, δίπλα στην περιγραφή γράφω διστάσεις των O-rings.
Οι προδιαγραφές τους είναι για βενζίνη-πετρέλαιο και υψηλή θερμοκρασία.

91356 425 005  Τάπα στροφάλου    30.3*2.4
91356 KG0 003  Τάπα πηρουνιού ανω    33*2.5
16958 KM9 005  Ρουμπινέτο   14*1
91303 MG7 003  Τάπα χρονισμού    14.3*2.4
....................   Pilot screws    3*1
91304 MF5 003  Καπάκι βαλβίδων εισαγωγής   63*2.5
12392 HC4 005  Καπάκι βαλβίδων εξάγωγής    60*2.5

Βασικά ηθελα τα O-ring για τις Pilot Screws που η Honda-μας δίνει μόνο με το σετ επισκευής των καρμπς 16010MZ8B40 στην προνομιακή τιμή των 47.97€ για κάθε καρμπ.

ΥΓ: Κώστα βρήκα και τις ακριβείς διαστάσεις για τα καπάκια των βαλβίδων.


:eusa_clap: :eusa_clap:
Για κατι γεροτεμπεληδες σαν και μενα τελικα δουλευεις  :goofy:



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #83 on: Τρίτη 26 Μάρτιος 2013, 15:38:13 μμ
Σπ. Πάτση 59, κατεβαίνοντας την Ιερά Οδό πρός Αθήνα στην διασταύρωση με την Σπύρου Πάτση κάνουμε δεξιά στα 30 μέτρα απέναντι απο το σχολείο, μια τρύπα είναι αλλά το τι εχει δεν λέγεται.
« Last Edit: Κυριακή 05 Νοέμβριος 2017, 18:00:55 μμ by Stoneman »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #84 on: Τετάρτη 27 Μάρτιος 2013, 19:00:24 μμ
Σήμερα ρύθμισα τις βαλβίδες ενα κάτι πιό σφιχτές, ενα πολύ μικρό ''κάτι''.
Αλλαξα και τα O-ring στις Pilot Screws, και εβαλα μπροστά.

Το μόνο που άλλαξε είναι η ελαφρά πιό ήσυχη λειτουργία.
Το ασταθές ρελαντί δεν είναι απο τις βαλβίδες. Αν και δεν την αφησα να ζεσταθεί καλά.
Λέω να ελέγξω και την βαλβίδα του PAIR , θα την αφαιρέσω και θα ταπώσω την υποδοχή της μήπως και τραβαει απο εκεί αέρα, και μετα να παίξω ολίγον με το μίγμα.

Γιατί οταν αφήνω την υποδοχή υποπίεσης του ρουμπινέτου ανοιχτή ανεβάζει ρελαντί? Λογικά φτωχαίνει το μίγμα στον ενα κύλινδρο, μήπως το εχω πολύ πλούσιο στις 3 1/2 εξω?  :eusa_think:

Το σίγουρο είναι οτι δεν ξαναρυθμίζω βαλβίδες , με τπτ. :cussing: Προτιμώ να την πουλήσω  :2hysterical:


α) Τάπωσε τις δύο υπο-πιέσεις και δες αν αλλάζει κάτι.

β) Δοκίμασε βγάζοντας με τη σειρά τα μπουζοκαλώδια και δες αν κόβουν όλα το ίδιο.


α) Ναι θα το κάνω ...

β) Ενα ενα ? Η και τα δύο κάθε κυλίνδρου? Γιατί αν βγάλω το ενα εχει το άλλο.

Που δεν πιστεύω να στρώσει, ετσι είναι η δική μου απο την φύση της ... πεταχτούλα. :goofy: :goofy:



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #85 on: Τετάρτη 27 Μάρτιος 2013, 19:59:31 μμ
Αυτό με  την υποπίεση σε κανονική λειτουργία θα έπρεπε αφήνωντάς το ανοιχτό να πέφτουν οι στροφές και να απορυθμίζεται.
Τάπωσε την υποπίεση (όχι με το σωληνάκι του ρουμπινέτου) και δες αν αλλάζει κάτι (σταθεροποιείται το ρελαντί).
Στο λέω αυτό για να ελέγξεις αν υπάρχει καμία τρυπούλα στη μεμβράνη του ρουμπινέτου και ρουφάει βενζίνη με αποτέλεσμα να σου απορυθμίζει το ρελαντί.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #86 on: Τετάρτη 27 Μάρτιος 2013, 20:40:04 μμ
α) Αυτό με  την υποπίεση σε κανονική λειτουργία θα έπρεπε αφήνωντάς το ανοιχτό να πέφτουν οι στροφές και να απορυθμίζεται.
β) Τάπωσε την υποπίεση (όχι με το σωληνάκι του ρουμπινέτου) και δες αν αλλάζει κάτι (σταθεροποιείται το ρελαντί).
γ) Στο λέω αυτό για να ελέγξεις αν υπάρχει καμία τρυπούλα στη μεμβράνη του ρουμπινέτου και ρουφάει βενζίνη με αποτέλεσμα να σου απορυθμίζει το ρελαντί.

α) Κουφό
β) Θα δοκιμάσω να ταπώσω και τις δύο
γ) Το κάνει και με το τεπόζιτο και με το handmade δοχείο καυσίμου για τον συγχρονισμό.

Τα μπουζί να τα βγάζω ενα ενα.?  η να μην ασχοληθώ?

ΥΓ: Το πακέτο ταξιδεύει.




Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #87 on: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2013, 00:09:00 πμ
α) Κουφό
Αυτό σημαίνει ότι έχεις πολύ κάυσιμο και λίγο αέρα.
Το τσόκ είναι οκ?
β) Θα δοκιμάσω να ταπώσω και τις δύο
γ) Το κάνει και με το τεπόζιτο και με το handmade δοχείο καυσίμου για τον συγχρονισμό.

Τα μπουζί να τα βγάζω ενα ενα.?  η να μην ασχοληθώ?
Βγάλε μια - μια τις πίπες και δες αν κάθε φορά κόβει ομοιόμορφα.

ΥΓ: Το πακέτο ταξιδεύει.
Ευχαριστώ!




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #88 on: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2013, 14:23:39 μμ
Το θέμα με το ρελαντί δεν είναι κάτι που παρουσίασε το μηχανάκι.
Απο τότε που την αγόρασα το εχει. Και επειδή στην αρχή μπούκωνε στις χαμηλές και δεν πηγαινε με τπτ ενώ απο τις 3000στρ/λ και πάνω καθάριζε πήγα και εκανα ενα καθαρισμό στα καρμπς. Η αιτία απο τα μπουκώματα ηταν το κολημένο τσοκ στον πίσω κύλινδρο, καθαρίστηκε και ολα οκ.
οταν πήγα να την πάρω , ναι μέν ηταν ''άλλο'' μηχανάκι, μεγαλη διαφορά, αλλά το ρελαντί εκεί το βιολί του. Οταν μάλιστα είπα στον μάστορα οτι περίμενα να είχε στρώσει μου είπε οτι αυτά ετσι είναι και δεν γίνεται κάτι καλύτερο. Είχε ρυθμίσει και το μίγμα στις 3 στροφές εξω και μου είχε πεί να μην το πειράξω ποτέ.
Πέρισυ είπα να βάλω το χεράκι μου στις βαλβίδες μήπως και ηταν απο εκεί, αλλά δεν.
Φέτος είπα μήπως δεν εκανα καλή δουλειά πέρισυ, αλλά και πάλι δεν.
Μου φαίνεται οτι θα ζήσω με αυτό , αφού οταν ρώτησα εναν μάστορη τι παίζει, η απάντηση ηταν... καθαρισμα/ρύθμιση καρμπς, βαλβίδες και θαααααα δούμε, κόστος για αυτή την ματιά κάπου 100 ευρώ χωρίς ανταλλακτικά.
Ε! δεν χάθηκε και ο κόσμος να παίζει λίγο παραπάνω η βελόνα του στροφόμετρου. Μην τρελαθούμε κιόλας ....

Σήμερα τράβηξα και ενα βιντεάκι και θα το ανεβάσω να δείς τι εννοώ ''παίξιμο'' στο ρελαντί.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #89 on: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2013, 15:51:11 μμ
Το ανέβασα το βιντεάκι, βασικά για τον συγχρονισμό ηταν αλλά ακούγεται ο κινητήρας (κάπως υπερβολικά θα έλεγα) και φαίνεται το παίξιμο στο στροφόμετρο:

http://www.youtube.com/watch?v=Li0qlA1nc1Q&feature=youtu.be

Παρατηρήσεις α)κάποια στιγμή βγάζω το ναυλον που είχα βάλει για να μην πέφτει βενζίνη πάνω στον κινητήρα , επειδή ακούμπησε στο λαιμό εξαγωγής και βρώμισε ο τόπος  :goofy: :goofy:.
β) το παίξιμο στην σταθμη του υγρού δεν το προκαλώ εγώ, ανεβοκατεβαίνει 1-2 εκ απο μόνο του.
γ) μίγμα 3 1/2 εξω και στους δύο.
« Last Edit: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2013, 15:56:44 μμ by Stoneman »



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #90 on: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2013, 16:04:07 μμ
Νικο εχω την αισθηση οπως ακουω το βιντεο οτι κτυπανε οι βαλβιδες ή καποιες αλλα κατι μεταλικο ακουω παντως ....απο εκει και περα το παιξιμο της βελονας δεν το βρηκα τοσο σοβαρο ωστε να προσπαθεις να την ακινητοποιησεις ισα ισα μου φαινεται ενταξη και μεσα στα πλαισια .

Παντως ενα μεταλικο θορυβο τον ακουσα ρυθμικο ας πουν και οι αλλοι .




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #91 on: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2013, 16:16:35 μμ
Ο θόρυβος είναι υπερβολικός, και αλλάζει ανάλογα με το πόυ κοιτάει η κάμερα, είναι και σε κλειστό χώρο , αυτό φαίνεται απο το ότι ανάμεσα τοίχο και μηχανάκι ο θόρυβος είναι υπερβολικός ενώ απο την άλλη μεριά πιό χαμηλός.

Αλλά ας  ακούσουμε και άλλες απόψεις.

(Με βλέπω να την λύνω τρίτη φορά  :goofy: :goofy:).



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #92 on: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2013, 16:20:52 μμ
Ο θόρυβος είναι υπερβολικός, και αλλάζει ανάλογα με το πόυ κοιτάει η κάμερα, είναι και σε κλειστό χώρο , αυτό φαίνεται απο το ότι ανάμεσα τοίχο και μηχανάκι ο θόρυβος είναι υπερβολικός ενώ απο την άλλη μεριά πιό χαμηλός.

Αλλά ας  ακούσουμε και άλλες απόψεις.

(Με βλέπω να την λύνω τρίτη φορά  :goofy: :goofy:).
Σαφως ,τον ακουω την στιγμη που η καμερα πλησιαζει στα σωληνακια για να δειξεις την μεταβολη που εχουν και την στιγμη που γυρναει και δειχνεις το σωληνακι υποπιεσης απο την μερια το pair σε  ζωντανη ακροαση βεβαια το αποτελεσμα θα ειναι  διαφορετικο .




Offline delta

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 276
  • Κεφάλι αγύριστο...
Reply #93 on: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2013, 16:42:18 μμ
Νίκο από την μικρή εμπειρία που έχω σκαλίζοντας

το δικό μου μηχανάκι το παίξιμο της βελόνας

δεν μου κάνει εντύπωση.Το βλέπω νορμάλ δηλαδή.

Ο θόρυβος του κινητήρα μου ξυνίζει πολύ όμως.

Για την στάθμη των υγρών δεν κατέχω.

Καλή ευκολία αν την ξαναλύσεις. στοπ :-*



Μάστορα πόσο πάει το μέτρο?


kostasxlv

  • Guest
Reply #94 on: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2013, 18:18:43 μμ
Με ολο το θαρρος, νομιζω οτι το μικροφωνο της καμερας δεν μπορει να αποδωσει σωστα τον ηχο του κινητηρα.Μπορεις ομως με μια μεταλλικη μασιφ ραβδο π.χ. μεγαλη προεκταση καστανιας,ακουμποντας την μια ακρη σε διαφορα σημεια του κινητηρα και την αλλη στο αυτι σου να προσδιορισεις περιπου τι και που χτυπαει.Σαν στηθοσκοπιο ενα πραγμα.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #95 on: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2013, 18:51:28 μμ
Πολύ σωστά τα λές, οπως τον παλιό καλό καιρό ...

Χρησιμοποίησα το μακρύ κατσαβίδι για τον συγχρονισμό, εχει στέλεχος 30εκ, και το ακούμπησα στους κυλίνδρους και στην κεφαλή ψηλά κοντά στις βαλβίδες και δεν άκουσα κάτι παράξενο.

Βασικά το βιντεάκι το ανέβασα για την ένδειξη του στροφόμετρου και οχι για τον ήχο. Ο ήχος είναι ίδιος με αυτόν που ξέρω οτι κάνει.

Και σε οτι αφορά τις βαλβίδες εδώ ο μάστορης εφαρμόζει ενα δικό του τρόπο στο 6:25:



Ο άλλος εδώ στο 5:00 και στο 7:50 χρησιμοποιεί την μέθοδο ''δαχτυλάκι''   :2hysterical: για να σφίξει το φίλερ



Εγώ αυτή την λέω χοντρική η ερασιτεχνική ρύθμιση, ασε που στο 08:00 οταν βγάζει το φίλερ είναι σφιχτό.



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #96 on: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2013, 19:05:37 μμ
Μαλιστα στο δευτερο βιντεο στριβει δεξιοστροφα το βολαν για τα σημαδια ....ολοι ξερουμε αριστεροστροφα ..δεν ξερω ομως κατα ποσο ειναι λαθος .




Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #97 on: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2013, 19:08:29 μμ
O ήχος μια χαρά είναι! Τα μεταλικά που ακούγονται είναι λόγω συχνοτήτων που δεν μπορεί να καταγραφούν σωστά απο το mic της κάμερας.
Στο δια ταύτα τώρα:

Το παίξιμο υπάρχει μέν αλλά ανάξιο λόγου δε.
Το πιο πιθανό να οφείλεται σε φθορά των pilots ή και ακαθαρσίες που μπορεί να έχει η γραμμή τους
Πιθανόν με ένα σπρει καθαρσμού να μπορούσες να το βελτιώσεις λίγο
Μην την ξαναλύνεις! Κάνε όσα περισσότερα χλμ μπορείς και σκίστην σε καμια ευθεία να ξεκαπνιστεί λίγο.
Αν θές βέβαια θες να περιραματιστείς κι άλλο σου στέλνω ένα πμ




Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #98 on: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2013, 19:15:25 μμ

Αν θές βέβαια θες να περιραματιστείς κι άλλο σου στέλνω ένα πμ


Εμεις βρε Θαναση τα μυστικα δεν μπορουμε να τα ξερουμε  ;D




Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #99 on: Πέμπτη 28 Μάρτιος 2013, 19:46:51 μμ

Και σε οτι αφορά τις βαλβίδες εδώ ο μάστορης εφαρμόζει ενα δικό του τρόπο στο 6:25:


Τι εννοεις? Δεν ειναι δικος του ο τροπος Αυτος ειναι ο ενδεδειγμενος τροπος!

Ο άλλος εδώ στο 5:00 και στο 7:50 χρησιμοποιεί την μέθοδο ''δαχτυλάκι''   :2hysterical: για να σφίξει το φίλερ



Εγώ αυτή την λέω χοντρική η ερασιτεχνική ρύθμιση, ασε που στο 08:00 οταν βγάζει το φίλερ είναι σφιχτό.
Αυτος κανει την ιδια δουλεια με τον παραπανω και ισως και να βολευει και περισσοτερο με το δακτυλο αφου εχει αισθηση ποσο θα σφιξει τον ρεγουλατορο

Εχω ρυθμισει βαλβιδες και ετσι και αλλιως Και με ειδικο εργαλειο και με μυτοτσιμπιδο και με κατσαβιδι (το ΚΤΜ ηθελε κατσαβιδι) Στο νημα για το σερβις του ΤΑ οπου η χρηση του απλου και γωνιακου πολυγωνου για το κοντρα παξιμαδι δεν ειναι παντου εφικτη το ειχα γραψει κιολας Αυτοσχεδιαστε! Γενικα αυτοσχεδιαστε Σκοπος ειναι να γινει η δουλεια το πως θα γινει ειναι αδιαφορο Αρκει να μην γινει ζημια φυσικα