Οταν αγορασα το μηχανάκι, τελη του ΄09, πήγα συστημένος (πως λένε αδιάβαστος ενα πράμα? ε! αυτό) σε ενα συνεργειο στα Πατησια για να αλλάξω φυσσουνες μπροστά αφου ο Πακσταν στο πλυντήριο τις εκανε ρετάλια ο
-Ποσο παει μαστορα η εργασία?
-80 ευρώ.
-Μάλιστα ενταξει , θα σε πάρω τηλ να κλεισουμε ποτε να το φερω.
Κανω να φύγω, και ξαναγυρνάω (τι τοθελα? )
- και δεν μου λές μαστορα επι τη ευκαιρεία που θα εχουμε τα πηρουνια στο χερι ποσο θες για να αλλάξουμε λάδια?
-80 ευρώ
-Α μάλιστα ολα μαζί 80.
-Οχι, όλα μαζί 160.
-Μα αφου η δουλειά είναι μία ρε μαστορα, απλά ξεταπώνουμε αδειάζουμε ξεπλενουμε και γεμιζουμε.
Τα λάδια θα στα φερω εγώ.
-Ακου φίλε μου, εννοειται οτι θα φερεις τα λάδια, η θα τα πληρώσεις, εγώ εχω μαγαζί και τιμοκατάλογο, 80 η εργασια για λυσιμο/δεσιμο μπροστινου για οποιαδήποτε αιτία, 80 η εργασια για λάδια, αν θες.
Φυσικά δεν με ξαναείδε, έπεσε κατεβαστική, διαβαστική σε φόρουμ και διαδύκτιο, μπορεί να εκανα 18 μηνες να την καβαλήσω, μπορεί να πληρωσα 1800 ευρω σε ανταλλακτικά απο Αγγλια, μισό μηχανάκι δλδ , αλλά προτιμώ να την πετάξω παρά να ξαναπάω σε συνεργείο.
Θα μπορουσε να είχε πει 100 όλα και να είχε κ ενα ευχαριστημένο πελάτη.
Αντε για να μη ξαναθυμηθώ οτι απο εκθεση / συνεργειο την αγορασα και μου είπαν οτι μου εκαναν δώρο και τα πισω τακακια που ηθελαν αλλαγή και ηταν αυτά:
σύγκριση με τα καινουργια της EBC
Tι είχαν κάνει? είδαν την δισκοπλακα ...
....που η χαράδρα συνεχιζε και απο την αλλη, ηταν δλδ δύο κομμάτια, και λένε, ας πάρουμε δύο τακακια μεταχειρισμένα, να τα ''φάμε'' στον τροχό να μπαινουν , ωστε ο βλάκας να μην το πάρει είδηση για καμποσα χιλιομετρα, μετα αν ζει βλέπουμε, αν επιβιωσει θα ερθει και του αλλάζουμε δισκοπλακα και τακακια και βγαζουμε κ απο εκεί.
Αρε Γιωργη , 4 χρονια τα κραταω στο υπογειο.
Και μετα λέμε για συνεργεια ...