Αν είναι έτσι τότε και μένα κάπου θα ήταν και είναι ακόμα βουλωμένο, και γι αυτό καίει λιγότερο.
Να σου πώ , δεν ξέρω ακόμα τι φταίει. Υποθέσεις κάνω.
Πρώτον τα δικά μου είχαν καθαριστεί πρίν 6000χλμ, και τα ξανακαθάρισα ετσι για να είμαι σίγουρος αν ο μάστορης είχε κάνει καμμιά στραβή. Αρα δεν παίζει η περίπτωση βρώμα, ακτός και αν είναι βλαμένα.
Ηταν και η εποχή που μου επαιζε το ρελαντί αλλά ταυτόχρονα ακουγόταν και ο κινητήρας να ανεβοκατεβάζει στροφές σαν κατι να τον ''επνιγε '' χαμηλά.
Τώρα καίει μεν, αλλά η λειτουργία του είναι στρωτή.
Τα καινούργια καρμπς
ΔΕΝ πρόκειται να τα πειράξω.
Βρήκα ενα καταστημα που πουλάει ζιγκλέρ σε λογικές τιμές και λέω να δοκιμάσω την τύχη μου.
Ομως , σκέφτομαι οτι τα καινούργια καρμπς δεν έχουν επάνω το δικό τους TPS. Οπως μου είχε πεί ο Θανάσης απο αυτά τα καρμπς εβγαλε το TPS και το έβαλε στα δικά του αφού το δικό του ηταν βλαμένο.
Σε αυτά τα καρμπς που μου εδωσε εβαλε άλλο TPS απο άλλο μηχανάκι. Βέβαια αντικατέστησε ολο το σύστημα, δλδ TPS + βάση αλλά και πάλι
ισως αυτό να ηταν ρυθμισμένο για άλλα καρμπς.
Αν σκεφτούμε οτι η Honda μας
ΔΕΝ δίνει το TPS χώρια αλλά σετ με τα δύο καρμπς, και είναι μαρκαρισμένες οι βίδες του αλλά και οι βίδες της βάσης του σαν να λένε ''μη τζίζ'', αυτό κατ' εμέ σημαίνει οτι το TPS είναι σέτ με τα καρμπς και
είναι προρυθμισμένο απο την Honda σε μια συγκεκριμένη θέση για κάθε ζευγάρι καρμπς.
Ισως δλδ αυτή η εντολή της θέσης της πεταλούδας να εχει να κάνει με την προπορεία του σπινθήρα η κατι άλλο δεν ξέρω τι, και να αυξάνει την κατανάλωση.
Αρα , αυτό που εχω να κάνω είναι να βάλω τα δικά μου καρμπς με το απείραχτο TPS και τα ζιγκλερ απο τα νεα καρμπς. Μετά μετράω κατανάλωση και βλέπω τι παίζει.
Το θέμα είναι οτι τα ζιγκλέρ είναι δύο κομμάτια, αυτή η βιδωτή σωλήνα και το ζιγκλερ απο πάνω, ισως βρώ ζικλέρ με 10 ευρώ το ενα δλδ κάπου 40 ευρώ όλα, και χρησιμοποιήσω μόνο τα σωληνωτά μερη απο τα νεα καρμπς, θα δώ τι θα βρώ και ανάλογα θα πράξω.
Ετσι η αλλιώς με 95 ευρώ τα αγοράζω όλα καινούργια.
31 JET, MAIN, #132 99101-KAS1320 12.19€
32 JET, SLOW, #38 99103-MY00380 17.67€
23 HOLDER, NEEDLE JET 16165-MAV-000 19.16€
αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το γιατί δίνει το main jet σε δύο τεμάχια, δλδ ζιγκλερ και σωλήνα, και το slow σε ενα
Ισως βάλω και μικρότερα, να ρίξω και άλλο την κατανάλωση, αφού δεν ενδειαφέρομαι για επιδόσεις αλλά δεν ξέρω τι επιπτώσεις θα εχει αυτό σε λίπανση του ανω μέρους της κεφαλής και στο μίγμα γενικά.
Αυτά , τι λές?