Hellas Transalp Forum

Ώρα για Service

Johnny_Nik · 381708

Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #425 on: Κυριακή 25 Αύγουστος 2013, 11:40:31 πμ
ο μονος λογος που βγηκε το μπουζι ειναι για να αποκτησει διασημοτητα στο φορουμ.σιγα μην τριβω τωρα,εκτος του οτι θα ζηλεψουν τα υπολοιπα,αν το τριψω λιγο παραπανω μπορει να χαλασει πιο γρηγορα απο τα αλλα και μετα να τρεχουμε.σε χρονο dt ξαναμπηκε στην μηχανη.

α ρε τι κανουν οι διακοπες στον ανθρωπο,ορεξατος γυρισες!

 :2tongue: :2tongue: :2tongue: :2tongue: :2tongue:




Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #426 on: Κυριακή 25 Αύγουστος 2013, 12:18:01 μμ
Μια χαρά είναι!. Το ΤΑ έτσι κι αλλιώς δουλεύει πάντα με πλούσιο μείγμα. Στη επόμενη αλλαγή βάλε ιριδίου και  μην ξανά ασχολείσαι!



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #427 on: Κυριακή 25 Αύγουστος 2013, 14:04:03 μμ
θαναση ξερεις ποση ειναι η διαφορα στο κοστος?
εριξα μια ματια στον τογελο και τα βρηκα.

οσο κανει η 4αδα τα απλα κανει το ενα ιριδιου. δεν αξιζει νομιζω με τιποτα.
οταν πηρα την μηχανη εκανα ενα πρωτο γενικο σερβις.
οταν ξαναεκανα το μεγαλο σερβις στα 21000 χλμ τα μπουζι εδειχναν(αν θυμαμαι καλα) οτι κρατουσαν πολυ ακομα αλλα για να μην ξαναλυνεις ολη την μηχανη τα αλλαξαμε.καθε 20 Κ χλμ λοιπον δεν ειναι τιποτα ενα κοστολογιο της ταξης των 13 ευρω,την στιγμη μαλιστα που ετσι και αλλιως λυνεις ολη την μηχανη για τις βαλβιδες.αν ηταν ο μονος λογος τα μπουζι,ισως αξιζε να βαλεις κατι αλλο ωστε να μακρυνεις τον χρονο που θα χρειστει να κανεις παλι τετοιο ξεβρακωμα στην μηχανη.

φυσικα γουστα ειναι αυτα.
« Last Edit: Κυριακή 25 Αύγουστος 2013, 14:13:33 μμ by trackler »




Offline ΓIANNHΣ

  • Γιάννης Αποστόλου
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3763
Reply #428 on: Κυριακή 25 Αύγουστος 2013, 16:53:56 μμ
θαναση ξερεις ποση ειναι η διαφορα στο κοστος?
εριξα μια ματια στον τογελο και τα βρηκα.

οσο κανει η 4αδα τα απλα κανει το ενα ιριδιου. δεν αξιζει νομιζω με τιποτα.
οταν πηρα την μηχανη εκανα ενα πρωτο γενικο σερβις.
οταν ξαναεκανα το μεγαλο σερβις στα 21000 χλμ τα μπουζι εδειχναν(αν θυμαμαι καλα) οτι κρατουσαν πολυ ακομα αλλα για να μην ξαναλυνεις ολη την μηχανη τα αλλαξαμε.καθε 20 Κ χλμ λοιπον δεν ειναι τιποτα ενα κοστολογιο της ταξης των 13 ευρω,την στιγμη μαλιστα που ετσι και αλλιως λυνεις ολη την μηχανη για τις βαλβιδες.αν ηταν ο μονος λογος τα μπουζι,ισως αξιζε να βαλεις κατι αλλο ωστε να μακρυνεις τον χρονο που θα χρειστει να κανεις παλι τετοιο ξεβρακωμα στην μηχανη.

φυσικα γουστα ειναι αυτα.



Μαζί με τα μεταφορικά 35 ευρώ περίπου από ebay.


Ποτέ μην μαλώνεις με έναν ηλίθιο.
Θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε νικήσει λόγω μεγαλύτερης εμπειρίας


Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #429 on: Κυριακή 25 Αύγουστος 2013, 18:25:18 μμ
σαφως πιο οικονομικα αλλα και παλι ειναι σχεδον 3 φορες πανω στην τιμη και χωρις ουσιαστικο οφελος.




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #430 on: Κυριακή 25 Αύγουστος 2013, 19:46:17 μμ
σαφως πιο οικονομικα αλλα και παλι ειναι σχεδον 3 φορες πανω στην τιμη και χωρις ουσιαστικο οφελος.

Θα συμφωνήσω. Δεν μιλάμε άλλωστε για έναν κινητήρα τέτοιων επιδόσεων που να θέλει τόσο "μελετημένο" σπινθήρα.

Απλά όσον αφορά τα κανονικά μπουζί θέλει λίγο προσοχή γιατί κυκλοφορούν και κινέζικα στην αγορά. Επίσης λέγεται ότι υπάρχουν NGK Γαλλίας και NGK Ιαπωνίας με τα δεύτερα να θεωρούνται καλύτερα ποιοτικά. Όσο για μένα? Έβαλα NGK, ούτε που έψαξα από που κρατάει η σκούφια τους  :2hysterical:, φρόντισα μόνο να μην είναι τα κινέζικα.



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #431 on: Κυριακή 25 Αύγουστος 2013, 19:50:24 μμ
Οπως σου ειπε και ο Aerioς και ο Airhead μια χαρα ειναι το μπουζι
Θα το προτιμουσα λιγο πιο κεφετοσταχτι (λιγοτερο πλουσιο μειγμα) αλλα ενταξει ειναι απο οτι φαινεται Εξαλου καλυτερα να εχεις λιγο πλουσιοτερο μειγμα παρα φτωχο
Και παντως σε καμια περιπτωση δεν φαινεται (απο την φωτογραφια τουλαχιστον) να εχει λιπαρα καταλοιπα Αρα μαλλον και απο καταναλωση λαδιου εισαι μεσα σε αποδεκτα πλαισια



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #432 on: Δευτέρα 26 Αύγουστος 2013, 13:43:51 μμ
Οπως σου ειπε και ο Aerioς και ο Airhead μια χαρα ειναι το μπουζι
Θα το προτιμουσα λιγο πιο κεφετοσταχτι (λιγοτερο πλουσιο μειγμα) αλλα ενταξει ειναι απο οτι φαινεται Εξαλου καλυτερα να εχεις λιγο πλουσιοτερο μειγμα παρα φτωχο
Και παντως σε καμια περιπτωση δεν φαινεται (απο την φωτογραφια τουλαχιστον) να εχει λιπαρα καταλοιπα Αρα μαλλον και απο καταναλωση λαδιου εισαι μεσα σε αποδεκτα πλαισια

Καφετοσταχτί το βγάζει το δικό μου, με φίλτρο KN και τη ρύθμιση σύμφωνα με το μάνιουαλ. Τελικά έβαλα και εκεί χέρι (μόνο και μόνο για δώ τι ρύθμιση είχε τελικά η μηχανή)  :2hysterical: . Νομίζω ότι του trackler είναι σε αποδεκτά επίπεδα.



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #433 on: Δευτέρα 26 Αύγουστος 2013, 13:46:36 μμ
να συμπληρωσω οτι και εγω εχω K&N φιλτρο και την ρυθμιση εκει που την ειχε ο προηγουμενος ιδιοκτητης που μαλλον ειναι η εργοστασιακη καθως δεν τον εκοψα για ανθρωπο που σκαλιζει.




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #434 on: Δευτέρα 26 Αύγουστος 2013, 13:57:51 μμ
να συμπληρωσω οτι και εγω εχω K&N φιλτρο και την ρυθμιση εκει που την ειχε ο προηγουμενος ιδιοκτητης που μαλλον ειναι η εργοστασιακη καθως δεν τον εκοψα για ανθρωπο που σκαλιζει.


 :eusa_think: Μήπως θα έπρεπε να αρχίσω να ψάχνομαι για σημάδια - αιτίες φτωχού μείγματος? Γιατί με τις ίδιες ρυθμίσεις έχω τόσο διαφορετικό χρωματισμό? Ξέρω σίγουρα ότι εμένα δεν μου καίει λάδι, ούτε σταγόνα. Μήπως παίζει ο τρόπος / συνθήκες οδήγησης? Όπως είχα ξαναγράψει εμένα στο ρελαντί χοροπηδάει το στροφόμετρο, όπως και σε αρκετούς με TA. Εσένα πως συμπεριφέρεται?


:eusa_think:
« Last Edit: Δευτέρα 26 Αύγουστος 2013, 14:02:35 μμ by Johnny_Nik »



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #435 on: Δευτέρα 26 Αύγουστος 2013, 14:34:41 μμ
οπως και σε σενα μιας και οι λαιμοι μου δεν ειναι στα καλυτερα τους και συντομα θα αλλαχτουν.να σκεφτεις οτι στον συγχρονισμο που προσπαθησαμε να κανουμε με φιλο αρκετα εμπειρο μιας και το δικο του το κανει βιδες για πλακα(οχι ο stoneman,υπαρχουν και αλλοι λυκοσιδεραδες  ;D ) δεν μπορουσαμε να το κανουμε καλυτερα μιας απο καπου τραβαει αερα.πιθανον απο τους λαιμους που οταν με το καλο αλλαχτουν θα δουμε αν λυθηκε το προβλημα η χρειαζεται περισσοτερο ψαξιμο.12 χρονια κολαρα ολο και καπου θα εχουν ενα θεμματακι.

καμια 200αρια στροφες ανεβοκατεβαινει το δικο μου.καπου ειχα βαλει και βιντεακι νομιζω.
ισως και σε αυτο το νημα.




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #436 on: Δευτέρα 26 Αύγουστος 2013, 18:13:26 μμ
οπως και σε σενα μιας και οι λαιμοι μου δεν ειναι στα καλυτερα τους και συντομα θα αλλαχτουν.να σκεφτεις οτι στον συγχρονισμο που προσπαθησαμε να κανουμε με φιλο αρκετα εμπειρο μιας και το δικο του το κανει βιδες για πλακα(οχι ο stoneman,υπαρχουν και αλλοι λυκοσιδεραδες  ;D ) δεν μπορουσαμε να το κανουμε καλυτερα μιας απο καπου τραβαει αερα.πιθανον απο τους λαιμους που οταν με το καλο αλλαχτουν θα δουμε αν λυθηκε το προβλημα η χρειαζεται περισσοτερο ψαξιμο.12 χρονια κολαρα ολο και καπου θα εχουν ενα θεμματακι.

καμια 200αρια στροφες ανεβοκατεβαινει το δικο μου.καπου ειχα βαλει και βιντεακι νομιζω.
ισως και σε αυτο το νημα.


Μία από τα ίδια και εμένα. Με τη μόνη διαφορά ότι εγώ έχω αλλάξει και λαιμούς. Βελτίωση δεν είδα όμως. Ίσως τραβάει και από αλλού αέρα. Υποψιάζομαι όλες τις σωληνώσεις από βαλβίδες pair, συνδέσεις με φιλτροκούτια και γενικά ότι παίζει με υποπιέσεις ή και αναθυμιάσεις, αλλά ποιος θα κάτσει να βρεί από που είναι η διαρροή???  :2hysterical: Προσωπικά με βλέπω να το αφήνω έτσι. Ίσως πάρω σταντ πρώτα  ;D



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #437 on: Σάββατο 31 Αύγουστος 2013, 20:39:45 μμ
Τελικά την εκανες μόνος την ''λαδιά''?  :thumbright:
Και τώρα τι θα έχουμε να κάνουμε? :eusa_think:

Βιαστικό σε βρίσκω  ;D

Εγώ εχω ακόμα ''παιχνίδι'' με τα καρμπς ...  :goofy: , σε πρόσφατο ταξίδι είχα κατανάλωση  κάπου 6.6λ/100χλμ .
Καλό η κακό?

Κακό , εχω βγάλει και 330χλμ με 16,5 λίτρα με τα άλλα καρμπς, τι συνέβη απο τότε που τα άλλαξα? Βέβαια το μηχανάκι εχει στρώσει απο τότε κυρίως στις χαμηλές στροφές, εχει καλύτερο ρελαντί, διαφορετική λειτουργία του τσόκ, παίρνει με τη μία δίχως γκάζι απο κρύο (τώρα καλοκαιράκι, χειμώνα δεν ξέρω ακόμα) και τώρα με τις ζέστες στροφάρει χωρίς τσοκ στις 1000στρ/λ δίχως να τρέμει, η μάλλον τρέμει λιγότερο από ότι με τα παλιά καρμπς στις 1250στρ/λ ζεστό. Στις στροφές του ρελαντί το στροφόμετρο παίζει, αλλά ο κινητήρας δεν τρέμει.
Επίσης τώρα με τις ζέστες δεν δέχεται τσοκ στην 1η σκάλα πάνω απο 20'', για 2η σκάλα δεν το συζητώ , οταν με τα παλιά καρμπς ακόμα και ζεστό το τσόκ ανέβαζε τις στροφές στις 1800 δίχως να μπουκώνει.

Κάτι παίζει στα παλιά με το μίγμα, :eusa_think: ισως κατι να ηταν βουλωμένο ... ισως  :eusa_think:... θα το δώ και αυτό το χειμώνα που ισως τα κάνω μια σκάτζα. Σε δουλειά να βρισκόμαστε δλδ. :goofy:



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #438 on: Κυριακή 01 Σεπτέμβριος 2013, 11:13:07 πμ
Τελικά την εκανες μόνος την ''λαδιά''?  :thumbright:
Και τώρα τι θα έχουμε να κάνουμε? :eusa_think:

Βιαστικό σε βρίσκω  ;D


Νίκο από ότι είδες όλο και κάτι θα βρίσκουμε να κάνουμε. Ήθελα η αλήθεια είναι να περάσω ένα πριζάκι 12V, να προσαρμόσω κάπου ένα βολτόμετρο και άλλα. Αλλά η απογοήτευση είναι μεγάλη... "σκυλα" και δεν έχω κέφι για τέτοιες αλλαγές. Μάλλον θα πίνουμε σκέτο καφέ για λίγο καιρο  :goofy:


Εγώ εχω ακόμα ''παιχνίδι'' με τα καρμπς ...  :goofy: , σε πρόσφατο ταξίδι είχα κατανάλωση  κάπου 6.6λ/100χλμ .
Καλό η κακό?


Κακό αν σκεφτείς ότι εγώ κατάφερα το καλοκαίρι να παίζω από 4.5 μέχρι 6 /100 χωρίς να νοιάζομαι ιδιαίτερα για την κατανάλωση και ενώ τα καρμπς ήταν ακαθάριστα. Όσο και αν το ζόρισα δεν μου έκαψε παραπάνω από τα συνηθισμένα.

Κακό , εχω βγάλει και 330χλμ με 16,5 λίτρα με τα άλλα καρμπς, τι συνέβη απο τότε που τα άλλαξα? Βέβαια το μηχανάκι εχει στρώσει απο τότε κυρίως στις χαμηλές στροφές, εχει καλύτερο ρελαντί, διαφορετική λειτουργία του τσόκ, παίρνει με τη μία δίχως γκάζι απο κρύο (τώρα καλοκαιράκι, χειμώνα δεν ξέρω ακόμα) και τώρα με τις ζέστες στροφάρει χωρίς τσοκ στις 1000στρ/λ δίχως να τρέμει, η μάλλον τρέμει λιγότερο από ότι με τα παλιά καρμπς στις 1250στρ/λ ζεστό. Στις στροφές του ρελαντί το στροφόμετρο παίζει, αλλά ο κινητήρας δεν τρέμει.
Επίσης τώρα με τις ζέστες δεν δέχεται τσοκ στην 1η σκάλα πάνω απο 20'', για 2η σκάλα δεν το συζητώ , οταν με τα παλιά καρμπς ακόμα και ζεστό το τσόκ ανέβαζε τις στροφές στις 1800 δίχως να μπουκώνει.


Αυτό το έκανε και εμένα, και πριν το καθάρισμα και μετά. Μου το παρουσίασε από τη μέρα που πήγα χωριό και αφότου καθάρισα και τα κάρμπς παρουσιάζει το ίδιο ακριβώς φαινόμενο. Δεν δέχεται τσοκ και παίρνει πολύ πιο εύκολα μπροστά. Λες να χάλασα τίποτα ή απλά έτσι δουλεύει?? Εγώ δεν ασχολούμαι άλλο πάντως και θα περιμένω να χειμωνιάσει....

Κάτι παίζει στα παλιά με το μίγμα, :eusa_think: ισως κατι να ηταν βουλωμένο ... ισως  :eusa_think:... θα το δώ και αυτό το χειμώνα που ισως τα κάνω μια σκάτζα. Σε δουλειά να βρισκόμαστε δλδ. :goofy:

Αν είναι έτσι τότε και μένα κάπου θα ήταν και είναι ακόμα βουλωμένο, και γι αυτό καίει λιγότερο.  :2hysterical:



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #439 on: Κυριακή 01 Σεπτέμβριος 2013, 16:39:29 μμ

Αν είναι έτσι τότε και μένα κάπου θα ήταν και είναι ακόμα βουλωμένο, και γι αυτό καίει λιγότερο.  :2hysterical:

Να σου πώ , δεν ξέρω ακόμα τι φταίει. Υποθέσεις κάνω.

Πρώτον τα δικά μου είχαν καθαριστεί πρίν 6000χλμ, και τα ξανακαθάρισα ετσι για να είμαι σίγουρος αν ο μάστορης είχε κάνει καμμιά στραβή. Αρα δεν παίζει η περίπτωση βρώμα, ακτός και αν είναι βλαμένα.
Ηταν και η εποχή που μου επαιζε το ρελαντί αλλά ταυτόχρονα ακουγόταν και ο κινητήρας να ανεβοκατεβάζει στροφές σαν κατι να τον ''επνιγε '' χαμηλά.
Τώρα καίει μεν, αλλά η λειτουργία του είναι στρωτή.

Τα καινούργια καρμπς ΔΕΝ πρόκειται να τα πειράξω.
Βρήκα ενα καταστημα που πουλάει ζιγκλέρ σε λογικές τιμές και λέω να δοκιμάσω την τύχη μου.

Ομως , σκέφτομαι οτι τα καινούργια καρμπς δεν έχουν επάνω το δικό τους TPS. Οπως μου είχε πεί ο Θανάσης απο αυτά τα καρμπς εβγαλε το TPS και το έβαλε στα δικά του αφού το δικό του ηταν βλαμένο.
Σε αυτά τα καρμπς που μου εδωσε εβαλε άλλο TPS απο άλλο μηχανάκι. Βέβαια αντικατέστησε ολο το σύστημα, δλδ TPS + βάση αλλά και πάλι  ισως  αυτό να ηταν ρυθμισμένο για άλλα καρμπς.

Αν σκεφτούμε οτι η Honda μας ΔΕΝ δίνει το TPS χώρια αλλά σετ με τα δύο καρμπς, και είναι μαρκαρισμένες οι βίδες του αλλά και οι βίδες της βάσης του σαν να λένε ''μη τζίζ'', αυτό κατ' εμέ σημαίνει οτι το TPS είναι σέτ με τα καρμπς και είναι προρυθμισμένο απο την Honda σε μια συγκεκριμένη θέση για κάθε ζευγάρι καρμπς.

Ισως δλδ αυτή η εντολή της θέσης της πεταλούδας να εχει να κάνει με την προπορεία του σπινθήρα η κατι άλλο δεν ξέρω τι, και να αυξάνει την κατανάλωση.

Αρα , αυτό που εχω να κάνω είναι να βάλω τα δικά μου καρμπς με το απείραχτο TPS και τα ζιγκλερ απο τα νεα καρμπς. Μετά μετράω κατανάλωση και βλέπω τι παίζει.

Το θέμα είναι οτι τα ζιγκλέρ είναι δύο κομμάτια, αυτή η βιδωτή σωλήνα και το ζιγκλερ απο πάνω, ισως βρώ ζικλέρ με 10 ευρώ το ενα δλδ κάπου 40 ευρώ όλα, και χρησιμοποιήσω μόνο τα σωληνωτά μερη απο τα νεα καρμπς, θα δώ τι θα βρώ και ανάλογα θα πράξω.
Ετσι η αλλιώς με 95 ευρώ τα αγοράζω όλα καινούργια.

31   JET, MAIN, #132     99101-KAS1320   12.19€
32   JET, SLOW, #38     99103-MY00380   17.67€
23   HOLDER, NEEDLE JET   16165-MAV-000   19.16€

αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το γιατί δίνει το main jet σε δύο τεμάχια, δλδ ζιγκλερ και σωλήνα, και το slow σε ενα  :eusa_think: :eusa_think:

Ισως βάλω και μικρότερα, να ρίξω και άλλο την κατανάλωση, αφού δεν ενδειαφέρομαι για επιδόσεις αλλά δεν ξέρω τι επιπτώσεις θα εχει αυτό σε λίπανση του ανω μέρους της κεφαλής και στο μίγμα γενικά.


Αυτά , τι λές?





« Last Edit: Κυριακή 01 Σεπτέμβριος 2013, 16:41:24 μμ by Stoneman »



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #440 on: Κυριακή 01 Σεπτέμβριος 2013, 18:59:00 μμ
Να σου πώ , δεν ξέρω ακόμα τι φταίει. Υποθέσεις κάνω.

Πρώτον τα δικά μου είχαν καθαριστεί πρίν 6000χλμ, και τα ξανακαθάρισα ετσι για να είμαι σίγουρος αν ο μάστορης είχε κάνει καμμιά στραβή. Αρα δεν παίζει η περίπτωση βρώμα, ακτός και αν είναι βλαμένα.
Ηταν και η εποχή που μου επαιζε το ρελαντί αλλά ταυτόχρονα ακουγόταν και ο κινητήρας να ανεβοκατεβάζει στροφές σαν κατι να τον ''επνιγε '' χαμηλά.
Τώρα καίει μεν, αλλά η λειτουργία του είναι στρωτή.


Εγώ μετά το καθάρισμα βλέπω ότι το ρελαντί συνεχίζει τα δικά του (αν δεν έχει χειροτερέψει κιόλας). Δεν πείραξα κάτι, ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι μπορεί να φταίει. Χαμηλά δεν έχω περίεργη συμπεριφορά, αλλά το γκάζι απέκτησε άλλη απόκριση, έγινε πιο "ευαίσθητο" πως να το πώ. Πάντως μου κάει τα ίδια με καθοδικές τάσεις (άντε να κερδίζω 100~200 ml στα 100)

Τα καινούργια καρμπς ΔΕΝ πρόκειται να τα πειράξω.
Βρήκα ενα καταστημα που πουλάει ζιγκλέρ σε λογικές τιμές και λέω να δοκιμάσω την τύχη μου.


Ζιγλέρ γενικά βρίσκεις και φθηνά απλά δεν θα γράφει το σακουλάκι χόντα. Σιγά τα ωά!! Δεν νομίζω να έχουν καμία απολύτως διαφορά.


Ομως , σκέφτομαι οτι τα καινούργια καρμπς δεν έχουν επάνω το δικό τους TPS. Οπως μου είχε πεί ο Θανάσης απο αυτά τα καρμπς εβγαλε το TPS και το έβαλε στα δικά του αφού το δικό του ηταν βλαμένο.
Σε αυτά τα καρμπς που μου εδωσε εβαλε άλλο TPS απο άλλο μηχανάκι. Βέβαια αντικατέστησε ολο το σύστημα, δλδ TPS + βάση αλλά και πάλι  ισως  αυτό να ηταν ρυθμισμένο για άλλα καρμπς.

Αν σκεφτούμε οτι η Honda μας ΔΕΝ δίνει το TPS χώρια αλλά σετ με τα δύο καρμπς, και είναι μαρκαρισμένες οι βίδες του αλλά και οι βίδες της βάσης του σαν να λένε ''μη τζίζ'', αυτό κατ' εμέ σημαίνει οτι το TPS είναι σέτ με τα καρμπς και είναι προρυθμισμένο απο την Honda σε μια συγκεκριμένη θέση για κάθε ζευγάρι καρμπς.

Ισως δλδ αυτή η εντολή της θέσης της πεταλούδας να εχει να κάνει με την προπορεία του σπινθήρα η κατι άλλο δεν ξέρω τι, και να αυξάνει την κατανάλωση.

Αρα , αυτό που εχω να κάνω είναι να βάλω τα δικά μου καρμπς με το απείραχτο TPS και τα ζιγκλερ απο τα νεα καρμπς. Μετά μετράω κατανάλωση και βλέπω τι παίζει.


Δεν ξέρω τι γίνεται με τα TPS, εγώ δεν προσπάθησα να τα χωρισω καν από τα κάρμπς. Δεν κοίταξα όμως, εάν πέρα από τη συγκεκριμένη θέση στα βιδάκια έχουν και συγκεκριμένη θέση εσωτερικά εκεί που είναι το ελατήριο. Πχ θα μπορούσε το TPS σαν εξάρτημα να δουλεύει από 0 έως 100 ohm (τυχαίες τιμές), αλλά να είναι τοποθετημένο έτσι ώστε να "ξεκινάει" από 20 ohm έως 100. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι θέλω να πώ.

Πάντως σε άλλο θέμα με το TPS είχε αναφερθεί ότι αυτό που κάνει είναι μικροδιορθώσεις και τίποτα παραπάνω. Εγώ δεν έχω άποψη επί του θέματος. Ίσως επηρεάζει κάτι σημαντικό για να είναι εκεί. Το να βάλεις ένα εξάρτημα που δεν πουλιέται μόνο του, που θέλει ειδικές ρυθμίσεις και θέσεις για να δουλέψει σωστά κάτι σημαντικό θα έχει να κάνει.




Το θέμα είναι οτι τα ζιγκλέρ είναι δύο κομμάτια, αυτή η βιδωτή σωλήνα και το ζιγκλερ απο πάνω, ισως βρώ ζικλέρ με 10 ευρώ το ενα δλδ κάπου 40 ευρώ όλα, και χρησιμοποιήσω μόνο τα σωληνωτά μερη απο τα νεα καρμπς, θα δώ τι θα βρώ και ανάλογα θα πράξω.
Ετσι η αλλιώς με 95 ευρώ τα αγοράζω όλα καινούργια.

31   JET, MAIN, #132     99101-KAS1320   12.19€
32   JET, SLOW, #38     99103-MY00380   17.67€
23   HOLDER, NEEDLE JET   16165-MAV-000   19.16€

αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το γιατί δίνει το main jet σε δύο τεμάχια, δλδ ζιγκλερ και σωλήνα, και το slow σε ενα  :eusa_think: :eusa_think:


To main jet, είναι σε δύο τεμάχια, γιατί από ότι έχω καταλάβει το δεύτερο κομμάτι (φλογέρα) είναι model specific. Δηλαδή πάει το συγκεκριμένο σε συγκεκριμένο μηχανάκι και τέλος, δεν ξαναχρειάζεται πείραγμα. Εάν θέλεις να κάνεις διορθώσεις στο μείγμα που συνήθως κάνεις γιατί άλλαξες εξάτμιση ή γιατί άλλαξες εισαγωγή θα παίξεις με το μικρότερο κομμάτι. Πιο απλό βέβαια θα ήταν να αλλάζει ολόκληρο αλλά στη μέση είναι και το κόστος να κατασκευαστεί και να αλλάζεται συνέχεια ολόκληρο. Για φαντάσου πχ να έπρεπε να φτιάξει η εταιρεία ζιγκλέρ νούμερο 180+ φλογἐρα. για την ΤΑ, άλλο 180+φλόγέρα για το VFR κοκ... Ενώ με αυτή τη μέθοδο κάνει μια φλογέρα για κάθε μηχανάκι και τα κεντρικά ζιγκλέρ είναι ίδια για όλα. (Άρα μικρότερο κόστος). Επιπλέον, τη διάμετρο της φλογέρας την κανονίζει η βελόνα του σλάιντ. Εάν αλλάξεις βελόνα πρέπει να αλλάξεις και φλογέρα και πάει λέγοντας, οπότε άλλος ένας λόγος που πρέπει να είναι ξεχωριστά, αφού κάθε μηχανακι μπορεί να έχει διαφορετική βελόνα, ανάλογα με τον κινητήρα του.  Το ζιγκλερ του ρελαντί είναι ίδιο για όλα γιατί είναι μικρότερο και άρα φθηνότερο σε παραγωγή, ενώ ο ρόλος του, ίσως να μην απαιτεί συγκεκριμένες προδιαγραφές για κάθε μηχανάκι. Αν δεις στη φωτό φαίνεται απλά να "βοηθάει" όσο ανοίγει το γκάζι, ενώ "αναλαμβάνει" πλήρως όταν το γκάζι είναι κλειστό.Επιπλέον στο σύστημα του, δεν περιλαμβάνεται κάποιο είδος βελόνας όπως στο σλάιντ, άρα η διάμετρος του θα είναι στάνταρ για όλα τα νούμερα και για όλα τα κάρμπς, ενώ αυτό που αλλάζει θα είναι η μικρή τρυπίτσα στη μεριά που βλέπει βενζίνη.

Μπορεί να κάνω και λάθος αλλά η αλήθεια κάπου εκεί γύρω πρέπει παίζει.





Ισως βάλω και μικρότερα, να ρίξω και άλλο την κατανάλωση, αφού δεν ενδειαφέρομαι για επιδόσεις αλλά δεν ξέρω τι επιπτώσεις θα εχει αυτό σε λίπανση του ανω μέρους της κεφαλής και στο μίγμα γενικά.


Αν θυμάμαι καλά το δικό σου έβγαζε τα μπουζί ήδη αρκετά άσπρα, πράγμα το οποίο ίσως δεν σε αφήνει να κατέβεις άλλο στα νούμερα. Δεν ξέρω. Ίσως να τα καταφέρεις αν κάνεις πάααρα πολλές δοκιμές, τις οποίες δεν ξέρω αν θες να τις κάνεις. ( Όρεξη, κόστος και όχι μόνο)


Αυτά , τι λές?


Εγώ λέω να πάρεις τα ζιγκλέρ στα σωστά νούμερα και να τα βάλεις στα δικά σου. Με δύο καινούργιες φούσκες για τα σλάιντ, όταν ξαναδέσεις τη μηχανή να τα βάλεις πάνω και να τα αφήσεις όπως είναι, με το ρελαντί να πηδάει, με την κατανάλωση όση ήταν, με ότι άλλο προκύψει... Όσο το σκαλίζεις τόσο το χειρότερο....  ;D . Δεν το λέω για σένα συγκεκριμένα, αλλά έχω φάει το κεφάλι μου αρκετές φορές και έχω πληρώσει αρκετά που δεν θα έπρεπε γιατί σκέφτηκα να "δοκιμάσω".


« Last Edit: Κυριακή 01 Σεπτέμβριος 2013, 19:13:13 μμ by Johnny_Nik »



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #441 on: Κυριακή 01 Σεπτέμβριος 2013, 19:46:44 μμ
Σε τρώει ο στόλος σου Νικόλα πάλι ε?!
To TPS στα Carbs που σου έδωσα είναι ρυθμισμένο από μένα με Fluke πιστοποιημένο σύμφωνα με τις τιμές που είχε το δικό τους αρχικά.
Τα συγκεκριμένα Carbs είναι άψογα λειτουργικά.
Με την πρώτη ευκαιρία πάρε ένα ψεκαστό! ;D και 1000άρι να είναι λιγότερο θα καίει (κάτι ξέρω ;))



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #442 on: Κυριακή 01 Σεπτέμβριος 2013, 20:21:58 μμ
Τώρα που το λές ... εχω κάτι φαγούρες τώρα τελευταία   :2hysterical:

Βασικά , τέλη Σεπτεμβρη λήγει η ασφάλεια της ΤΑ και μπάινει σε χειμερία νάρκη. Αφού φέτος θα παραδώσω και πινακίδες ωστε να μην εχω θέμα με την ασφάλεια.
Οπότε ψάχνω δουλειές να προγραμματίσω για τις ηλιόλουστες μέρες του χειμώνα. ;D

Και φυσικά η αιτία είναι η κατανάλωση, δεν μπορεί απο τα 330χλμ με 16.5λίτρα να ανεβαίνεις στα 240χλμ  με 17.5 λίτρα, κάτι πάιζει εφ' όσον η οδήγησή σου είναι η ίδια. :eusa_think:
Ισως το βρώ , ισως δεν το βρώ, όμως θα εχω περάσει αρκετές  ωρες δημιουργικής ενασχόλησης με το μηχανάκι, και θα σας εχω κάνει εδώ μέσα ... ανω κάτω. :goofy:

Οσο για τα ψεκαστά? αυτά είναι απλά μάνα εξ ουρανού για τα συνεργεία.
Με ενα μηχανάκι με ψεκασμό θα ήθελα τα 2/3 σε καύσιμο η κάπου εκεί στο περίπου, δλδ σε ενα ταξίδι 1200χλμ  απο τα 150ευρώ σε καύσιμο της ΤΑ  στα 100ευρώ, καλή περίπτωση δεν λέω, όμως πόσα ταξίδια πρέπει να κάνω για να βγάλω την διαφορά των 2000-2500 ευρώ που θέλω για να αγοράσω ενα? Πχ ενα ψεκαστό cbf600 abs? Πόσο φαίνεται η διαφορά στην κατανάλωση οταν το 98% των διαδρομών της ΤΑ μου είναι το πολύ 10χλμ?
Κάπου 50 ταξίδια χρειάζομαι, θα τα κάνω? Προλαβαίνω? Και με την υπάρχουσα οικονομική κατάσταση αναρωτιέμαι αν θα μπορέσω . Αυτά βέβαια με την δική μου χρήση των 3500χλμ το χρόνο.
Και δεν είναι ανάγκη να τα κάνω σε ταξίδια, αν δλδ κάποιος χρησιμοποιεί το μηχανάκι του καθημερινά για τις μετακινήσεις του και γράφει πολλά χιλιόμετρα το μήνα σίγουρα θα βγάλει την διαφορά πολύ συντομότερα.
Προσωπικά λοιπόν δεν θα δώσω ενα μηχανάκι που το ξέρω πολύ καλά , του βάζω χέρι σε όλα για να ρισκάρω την αγορά ενός μεταχειρισμένου που δεν ακουμπιέται και θέλει λάπτοπ και βίσμα για κάθε σέρβις η βλάβη. Και αν κρίνουμε απο τα Ελληνικά συνεργεία που ακόμα και στο δικό μου πάνε ψάχνοντας εκεί θα χάνουν το λογαριασμό.
Θα το σκεφτώ όμως όταν πιάσω το Τζόκερ. ;D ;D



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #443 on: Κυριακή 01 Σεπτέμβριος 2013, 20:52:22 μμ

Και φυσικά η αιτία είναι η κατανάλωση, δεν μπορεί απο τα 330χλμ με 16.5λίτρα να ανεβαίνεις στα 240χλμ  με 17.5 λίτρα, κάτι πάιζει εφ' όσον η οδήγησή σου είναι η ίδια. :eusa_think:
Ισως το βρώ , ισως δεν το βρώ, όμως θα εχω περάσει αρκετές  ωρες δημιουργικής ενασχόλησης με το μηχανάκι, και θα σας εχω κάνει εδώ μέσα ... ανω κάτω. :goofy:

Έχεις σκεφτεί να φταίει το ίδιο το καύσιμο? Δοκίμασες με "Αθηναική" βενζίνη από γνωστό σου πρατήριο να δεις εάν έχει διαφορά? Αν δοκιμάσεις και κάνεις ακόμα λιγότερα χιλιόμετρα τότε θα ξέρουμε ποιός κλέβει ποιόν, αν και δεν θα έχουμε μάθει τι φταίει με την ΤΑ.  :2hysterical:


Οσο για τα ψεκαστά? αυτά είναι απλά μάνα εξ ουρανού για τα συνεργεία.

Για τα συνεργεία και τις αντιπροσωπείες. Έτσι και σκάσει τίποτα στον ψεκασμό απλά την έκανες λαχείο. Να μου πείς γιατί πρέπει σώνει και καλά να τύχει σε σένα? Η ερώτηση ρητορική.... Σε μένα θα τύχει γιατί είμαι γκαντέμης. Έχουν πράγματα που κοστίζουν, και σε ενδεχόμενη βλαβη το κέρδος από τη βενζίνη μπορεί να σου βγεί ξυνό. Δεν κρύβομαι πάντως, και εγώ θα προτιμούσα λιγότερη κατανάλωση (και άρα ιντζέξιον) μιας και την ΤΑ, την έχω κάνει παπί. Βέβαια σε σχέση με την παλιά μου είναι οικονομικότερη κατά 0.1 λίτρα/100, και 400 κυβικά παραπάνω... Δεν βαριέσαι.  :2hysterical:



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #444 on: Κυριακή 01 Σεπτέμβριος 2013, 21:03:14 μμ
Έχεις σκεφτεί να φταίει το ίδιο το καύσιμο? Δοκίμασες με "Αθηναική" βενζίνη από γνωστό σου πρατήριο να δεις εάν έχει διαφορά? Αν δοκιμάσεις και κάνεις ακόμα λιγότερα χιλιόμετρα τότε θα ξέρουμε ποιός κλέβει ποιόν, αν και δεν θα έχουμε μάθει τι φταίει με την ΤΑ.  :2hysterical:

Eκανα μπόλικα ... 1200χλμ όπως είπα σε τρείς μέρες , Κιάτο - Θεσσαλονίκη και επιστροφή.
Δες εδώ:  http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,19688.new.html#new

Για τα συνεργεία και τις αντιπροσωπείες. Έτσι και σκάσει τίποτα στον ψεκασμό απλά την έκανες λαχείο. Να μου πείς γιατί πρέπει σώνει και καλά να τύχει σε σένα? Η ερώτηση ρητορική....

Εμένα μου λές?

Σε μένα θα τύχει γιατί είμαι γκαντέμης.

Καλώς ηρθες στο Club

Έχουν πράγματα που κοστίζουν, και σε ενδεχόμενη βλαβη το κέρδος από τη βενζίνη μπορεί να σου βγεί ξυνό.

Tην ξέρω την γεύση, δεν καταπίνεται με τπτ.

Δεν κρύβομαι πάντως, και εγώ θα προτιμούσα λιγότερη κατανάλωση (και άρα ιντζέξιον) μιας και την ΤΑ, την έχω κάνει παπί. Βέβαια σε σχέση με την παλιά μου είναι οικονομικότερη κατά 0.1 λίτρα/100, και 400 κυβικά παραπάνω... Δεν βαριέσαι.  :2hysterical:

Αυτό ακριβώς, τα μηχανάκια δεν καίνε, δλδ καίνε όσο καίγανε, η βενζίνη ακρίβηνε.




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #445 on: Δευτέρα 02 Σεπτέμβριος 2013, 07:46:34 πμ
Αυτό ακριβώς, τα μηχανάκια δεν καίνε, δλδ καίνε όσο καίγανε, η βενζίνη ακρίβηνε.

Θυμάμαι εκεί στο μακρινό 2008 που αγοράσαμε το αυτοκίνητο μου. Το φουλάραμε καθώς συνηθίζεται γιατί ήταν "καινούργιο μέλος" με μόλις 25 ευρώ, και τη βενζίνη κάτω από 1 ευρώ το λίτρο. Κάπου στο 2009 που πρωτοκαβάλησα τη πρώτη μου μοτό, δίχρονη κιόλας, με ένα 10άρικο γύριζα όλη τη βδομάδα βόλτες. Τι και αν έκαιγε? Έβαζα σχεδόν 10 λίτρα σε 14άρι τεπόζιτο που πάντα είχε τα άλλα 4 λίτρα μέσα (ρεζέρβα). Σχεδόν γέμιζα...

Τώρα???

Άστο καλύτερα  :2hysterical:





Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #446 on: Δευτέρα 02 Σεπτέμβριος 2013, 16:00:11 μμ
Ώρα να με δείρει ο Stoneman  ;D


Αφού το θέμα με τα σπασμένα από το ατυχές περιστατικό κομμάτια είχε πλέον λυθεί, λέω δεν ρίχνω μια ματιά και προς αλυσίδα μεριά, ένα λαδωματάκι βρε αδερφέ και έναν οπτικό έλεγχο, που αλλού, στο μπροστά γρανάζι και στον άξονα!!! Επειδή μου έχει μείνει παιδικό τραύμα φρόντισα να πάρω ένα μεγάλο κουτί αδιάβροχο γράσσο και όποτε με βγάζει ο δρόμος να γρασσάρω τον άξονα. Βασικά υπολόγιζα ότι θα το κάνω όταν θα κοντεύει να στεγνώσει, ώστε να τον σώσω από σκουριά και πρόωρη φθορά.


Λύνω λεβιέ και έξω το καπάκι εμπρός. Λασκάρω το παξιμάδι του άξονα πίσω. Σηκώνω στο γρυλο τη μοτό και ξεβιδώνω το μεγάλο παξιμάδι του άξονα, τραβάω τον άξονα και ντουπ...! Πέφτει ο τροχός κάτω, τον σπρώχνω μπροστά να ελευθερώσει την αλυσίδα και τραβάω το γρανάζι από τη θέση του.

Οπτικός έλεγχος στο γρανάζι και στον άξονα:

Κανένα πρόβλημα. Ήταν ακόμη γρασσαρισμένο από την προηγούμενη φορά. Το καθάρισα όμως για να βάλω φρέσκο. Το ίδιο έκανα και στον άξονα. Δεν μου έδειξε ότι η υπάρχουσα φθορά προχωράει. Ίσως το σώσαμε το θέμα. Βάζω πάλι το γρανάζι αλάδωτο, και κουμπώνω μια πρώτη για να παίξω να δώ τι μπόσικα έχουμε. Χμμμ. Δεν υπάρχουν μπόσικα. Η φθορά ήταν πράγματι ελάχιστη. Άρα λέω καλά είμαστε και από εδώ. Βάζω το γρανάζι στη θέση του με γράσσο, αλυσίδα, ρόδα άξονα, ρυθμίζω και τελειώνει εκεί το θέμα. Γιατί όμως τα γράφω όλα αυτά?

Ορισμένες φορές συνήθως σε απότομο ξεκίνημα, ή σε προσπάθεια εκκίνησης σε ανηφόρα έχω παρατηρήσει ότι υπάρχει ένα μικρό "κενό", το οποίο μεταφράζεται σε ένα στιγμιαίο "γκουπ" όταν ξεκινάω. Σαν δηλαδή να έχω φαγωμένο άξονα, και αυτός να περιστρέφεται λίγες μοίρες ώσπου να κοντράρει με το εμπρός γρανάζι και να ξεκινήσει την πορεία. Όμως, όπως απέδειξα πιο πάνω, (πραγματικά το πάλεψα για να βρώ εάν έχει κενό) κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει στον άξονα και στο μπροστινό γρανάζι.

Μπορεί και εγώ, να φαντάζομαι πράγματα, ίσως θα έπρεπε να υπάρχει κάπου ένα μικρό free-play, το οποίο προκαλεί αυτό το μικρό "κενό" που προσπαθώ να περιγράψω. Ίσως όμως να είναι κάτι βαθύτερο. Σινεμπλόκ ίσως? Ή κάτι άλλο? Η απλά εγώ τρώγομαι με τα ρούχα μου??  :2hysterical:




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #447 on: Δευτέρα 02 Σεπτέμβριος 2013, 16:22:48 μμ

Μπορεί και εγώ, να φαντάζομαι πράγματα, ίσως θα έπρεπε να υπάρχει κάπου ένα μικρό free-play,

δεν φανταζεσαι πραγματα. ;)




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #448 on: Δευτέρα 02 Σεπτέμβριος 2013, 16:51:34 μμ
Ώρα να με δείρει ο Stoneman  ;D

Kανω απλά υπομονή .

Ορισμένες φορές συνήθως σε απότομο ξεκίνημα, ή σε προσπάθεια εκκίνησης σε ανηφόρα έχω παρατηρήσει ότι υπάρχει ένα μικρό "κενό", το οποίο μεταφράζεται σε ένα στιγμιαίο "γκουπ" όταν ξεκινάω.

Απο που ακούγεται αυτό?
Ακουγεται φυσικά αφού εχεις κουμπώσει την 1η ταχύτητα, αλλά ακούγεται οταν αφήνεις συμπλέκτη η οταν αφήνεις το φρένο?

Σαν δηλαδή να έχω φαγωμένο άξονα, και αυτός να περιστρέφεται λίγες μοίρες ώσπου να κοντράρει με το εμπρός γρανάζι και να ξεκινήσει την πορεία.

Αποκλείεται

Όμως, όπως απέδειξα πιο πάνω, (πραγματικά το πάλεψα για να βρώ εάν έχει κενό) κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει στον άξονα και στο μπροστινό γρανάζι.


Και φυσικά δεν είναι απο την αλυσίδα αφού και αυτή είναι ζορισμένη αρα και τεντωμένη

Μπορεί και εγώ, να φαντάζομαι πράγματα, ίσως θα έπρεπε να υπάρχει κάπου ένα μικρό free-play, το οποίο προκαλεί αυτό το μικρό "κενό" που προσπαθώ να περιγράψω.

... μικρό free-play σε ποιό εξάρτημα?

Ίσως όμως να είναι κάτι βαθύτερο. Σινεμπλόκ ίσως? Ή κάτι άλλο? Η απλά εγώ τρώγομαι με τα ρούχα μου??  :2hysterical:

Κοιτα οτι εχεις και εσύ φαγούρα και τρύπιο πορτοφόλι σαν και εμένα ουτε συζήτηση.
Αλλά συνεμπλόκ ... εννοείς του πίσω ψαλιδιού? δύσκολο αφού δεν αλλάζει κατασταση .

Ισως είναι τα DAMPER στο πίσω τροχό. To No1 εδώ:



Αλλά και πάλι δεν το πιστεύω.










Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #449 on: Δευτέρα 02 Σεπτέμβριος 2013, 17:27:45 μμ
Kανω απλά υπομονή .

Μέχρι πότε να δώ!!  :2hysterical:

Απο που ακούγεται αυτό?
Ακουγεται φυσικά αφού εχεις κουμπώσει την 1η ταχύτητα, αλλά ακούγεται οταν αφήνεις συμπλέκτη η οταν αφήνεις το φρένο?

Ακούγεται αφού έχω κουμπώσει πρώτη, όταν αφήνω συμπλέκτη και προέρχεται μάλλον από το σύνολο αλυσιδογράναζα μέχρι πίσω τροχό.
 
Και φυσικά δεν είναι απο την αλυσίδα αφού και αυτή είναι ζορισμένη αρα και τεντωμένη

Πιστεύω ότι δεν είναι απο την αλυσίδα. Είναι σωστά ρυθμισμένη το έχω τσεκάρει.

... μικρό free-play σε ποιό εξάρτημα?

Αν ήξερα δεν θα ρώταγα  ;D. Κάπου εκεί γύρω πάντως... Αλυσίδα, γρανάζια, πίσω τροχός... Πχ θα μπορούσε να παρουσιάζει ένα "μπόσικο" ο πίσω τροχός λόγω των damper που γράφεις παρακάτω επειδή είναι από λάστιχο και προφανώς δεν είναι "κόκκαλο". Πρέπει να το ξανασηκώσω να βάλω ταχύτητα με τον τροχό στη θέση του να δώ εάν "παίζει" το συγκεκριμένο σημείο.

Κοιτα οτι εχεις και εσύ φαγούρα και τρύπιο πορτοφόλι σαν και εμένα ουτε συζήτηση.
Αλλά συνεμπλόκ ... εννοείς του πίσω ψαλιδιού? δύσκολο αφού δεν αλλάζει κατασταση .

Ισως είναι τα DAMPER στο πίσω τροχό. To No1 εδώ:



Αλλά και πάλι δεν το πιστεύω.


Αυτά εννοώ σινεμπλόκ. Τα "ντάμπερ" στον πίσω τροχό. Δεν τα έχω δεί ποτέ, δεν ξέρω τι παίζει εκεί μέσα και δεν ξέρω αν λείπει και κανένα, από παλιότερες επεμβάσεις. Ποτέ δεν ξέρεις. Δεν έχω κάτι άλλο να σκεφτώ, εκτός από το ενδεχόμενο να μην υπάρχει κανένα πρόβλημα και να έπρεπε να είναι έτσι, ή κάπως έτσι, και εγώ να μεγαλοποιώ τα πράγματα. Δεν θυμάσαι τι πίκρα είχα φάει με τον άξονα και πίστευα ότι όλα τα κακά και ανάποδα από εκεί ξεκινούσαν?  :goofy: