Hellas Transalp Forum

Ώρα για Service

Johnny_Nik · 381703

Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #350 on: Παρασκευή 28 Ιούνιος 2013, 17:37:55 μμ
Οτι θες δισκοπλακα δεν το συζηταμε .....το αν πρεπει να την αφησεις επανω μεχρι το χειμωνα δεν απαντω διοτι αν σπασει καταλαβαινεις τις συνεπειες ... δεν ειναι αναγκη να βαλεις γνησια ...μπορεις να βρεις γνησια μεταχειρω σε καλη τιμη

Οπότε από αύριο ξεκινάω το ψάξιμο. Μακάρι να μπορούσα να διαθέσω ποσό για γνήσια + καινούργια. Αλλά όπως καταλαβαίνεις δεν είναι και τόσο απλό. Ελπίζω μόνο να μην πέσω πάλι σε στραβή μεταχειρισμένη. Αν και όλες τις φορές την επέστρεψα, η ταλαιπωρία και μόνο φτάνει... Χόντα που δεν χαλάνε σου λέει μετά...  :2hysterical:



Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #351 on: Παρασκευή 28 Ιούνιος 2013, 17:51:54 μμ
Χόντα που δεν χαλάνε σου λέει μετά...  :2hysterical:
τσ τσ τσ φυσιολογικες φθορες  ;D ;)




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #352 on: Παρασκευή 28 Ιούνιος 2013, 18:05:42 μμ
.... Μακάρι να μπορούσα να διαθέσω ποσό για γνήσια ....
Τιμή Σαραβαλάκη 125.00€
Eνα τελευταίο σε τιμή στοκ  http://www.davidsilverspares.co.uk/XL650V2-TRANSALP-2002/part_99752/
« Last Edit: Παρασκευή 28 Ιούνιος 2013, 18:07:29 μμ by Stoneman »



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #353 on: Παρασκευή 28 Ιούνιος 2013, 18:42:19 μμ
Τιμή Σαραβαλάκη 125.00€
Eνα τελευταίο σε τιμή στοκ  http://www.davidsilverspares.co.uk/XL650V2-TRANSALP-2002/part_99752/

Έεεχ' ξεφύγ' ο Σαραβαλάκης. Αλλά να μου πείς κάθε πότε την αλλάζεις. Νίκο, δεν "αντέχω" και καινούργια και γνήσια. Οπότε ή θα παίξει μεταχειρισμένη, ή θα πάω σε άφτερμάρκετ (XG Braking, και άλλες No-name φίρμες), για να ισοφαρίσω τη ζημιά. Αν δεν έχριζε άμεσης αντικατάστασης τότε θα μπορούσα ίσως να πάρω τη γνήσια σε καινούργια από το Σαραβαλάκη σε βάθος ενός δύο μηνών.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #354 on: Παρασκευή 28 Ιούνιος 2013, 18:55:05 μμ
... Νίκο, δεν "αντέχω" και καινούργια και γνήσια.

Πάρε ενα "δανειάκι" ...

Οπότε ή θα παίξει μεταχειρισμένη, ή θα πάω σε άφτερμάρκετ (XG Braking, και άλλες No-name φίρμες), για να ισοφαρίσω τη ζημιά.

Δεν συμφωνώ με την λύση μεταχειρισμένο, καλύτερα σε aftermarket αλλά μια μάρκα της προκοπής.

Αν δεν έχριζε άμεσης αντικατάστασης τότε θα μπορούσα ίσως να πάρω τη γνήσια σε καινούργια από το Σαραβαλάκη σε βάθος ενός δύο μηνών.

€ 70.0+19%Vats=84€ και κάπου 15€ μεταφορικά , είσαι στο κατοστάρικο για τον Αγγλο.

Κανε υπομονή.
Οι καιροί είναι δύσκολοι, ο Kωνκωστής εβαλε μια Κινέζικη , αλλά δεν ξέρω με τι τακάκια, και με δεδομένο οτι το σκίζει "ελαφρώς" το μηχανάκι  εχει μείνει ευχαριστημένος, απο τιμή κάπου 50 ευρώ αλλά δεν είμαι σίγουρος.




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #355 on: Παρασκευή 28 Ιούνιος 2013, 19:12:48 μμ

Κανε υπομονή.
Οι καιροί είναι δύσκολοι, ο Kωνκωστής εβαλε μια Κινέζικη , αλλά δεν ξέρω με τι τακάκια, και με δεδομένο οτι το σκίζει "ελαφρώς" το μηχανάκι  εχει μείνει ευχαριστημένος, απο τιμή κάπου 50 ευρώ αλλά δεν είμαι σίγουρος.



Είμαι διατεθιμένος να κάνω όση υπομονή χρειάζεται. Ελπίζω να συμμερίζεται την άποψή μου και η παλιά δισκόπλακα  ;D. Με ενδιαφέρει το κόλπο με την κινέζικη. Όπως είπα πιο πάνω εγώ δουλεύω κυρίως το μπροστά, ενώ όπως ξέρεις δεν τη σκίζω καθόλου. Νομίζω ότι θα με καλύψει, έστω και σαν τελευταία λύση (αν όχι πρώτη).  :)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #356 on: Παρασκευή 28 Ιούνιος 2013, 19:24:53 μμ
Με την εξεταστική τι παίζει?



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #357 on: Παρασκευή 28 Ιούνιος 2013, 20:05:44 μμ
Με την εξεταστική τι παίζει?

Αρχίζουμε 1η και τελειώνουμε 19 του μήνα. Πίπα - κώλο - εμπλοκή από μάθημα σε μάθημα. Δυστυχώς τα λίγα που έχω είναι διάσπαρτα καθ όλη την διάρκεια, και η τελευταία βδομάδα είναι κόλαση... Αλλά ελπίζω να πάει καλά, για πρώτη φορά.  ;D



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #358 on: Σάββατο 29 Ιούνιος 2013, 13:17:11 μμ
Σήμερα πήρα σβάρνα ότι μοτομάγαζο έτυχε να ξέρω σχετικό με χόντα και δισκόπλακες γενικά. Βρήκα πολλά πράγματα, και άκρως ενδιαφέροντα. Κατ αρχάς τιμές από 50 έως 130 ευρώ (που κοστίζει η γνήσια). Και που είναι το αξιοπερίεργο?

Βρήκα τις XG (X Gear), στα 60 ευρώ στο car, αλλά στο μαγαζί μου τις έδινε 80 και 110 με τοποθέτηση. Προέλευση από Ταιβάν μεριά (?) νομίζω μου είπε. Μικρό το κακό. Αλλά δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτη, από Δευτέρα.

Ο ίδιος μου έδινε (και πρότεινε) την Braking, στα 160 (!!!) χωρίς τοποθέτηση, την οποία επίσης δεν είχε ετοιμοπαράδοτη (από Δευτέρα).

Στα περισσότερα μαγαζιά δεν βρήκα καν δισκόπλακες (τόσο σπάνιο είναι να θέλει αλλαγή σε ΤΑ?), και όλοι μου έλεγαν να περάσω από Δευτέρα φυσικά, για να έχουν ψάξει προφανώς να βρουν και να φέρουν δισκόπλακα. Είναι τραγικό το ότι κανένα μαγαζί δεν στοκάρει πια ανταλλακτικά, έστω μια δισκόπλακα ρε αδερφε... Αλλά το παραβλέπω. Όλοι μα όλοι μου ζήτησαν 50 ευρώ για την εργασία-τοποθέτηση, όταν και αν την κάναμε.

Ξεκίνησα το ψάξιμο από Πέραμα και ανέβαινα. Όσο πλησίαζα προς κέντρο έβρισκα κινέζικες με 30 ευρώ, ταιβάν με 50 ευρώ, ακόμα και σε ορισμένους που "ειδικεύονται" σε ανταλλακτικά χόντα. Γνήσια, άν ήθελα από Δευτέρα πάντα, και με παραγγελία, με προκαταβολές, σε αγνωστες εργάσιμες και πάει λέγοντας. Πολλές επιλογές για όλα τα γούστα. Δεν ξαναρώτησα για κόστος τοποθέτησης, μιας και είχα αποφασίσει ότι θα το κάνω μόνος μου. Που κατέληξε όλο το ψάξιμο...

1. Δισκόπλακα γνήσια από το Σαρακάκη στα 128, παραγγελία Δευτέρα, άγνωστο εάν είναι διαθέσιμη για άμεση παράδοση

2. Δισκόπλακα Braking (made in Italy) από γνωστό μαγαζί με φρένα μοτό στο Ν.Κόσμο, κόστος 89 ευρώ, ετοιμοπαράδοτη ακόμη και σήμερα.

Λέω να πάω για τη δεύτερη.

Η παλιά δισκόπλακα, όσο την παρατηρώ, βλέπω ότι εκτός από το ράγισμα που μου κίνησε την περιέργεια έχει κάνει κ άλλα ραγίσματα τα οποία όλα ξεκινούν από τις τρύπες και πάνε προς τις άκρες της. Μάλλον η αλλαγή πρέπει να γίνει άμεσα (ακόμη και σήμερα αν προλάβω). Πάντως πίσω φρένο δεν ακούμπησα καθόλου από χθές  ;D



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #359 on: Σάββατο 29 Ιούνιος 2013, 22:27:27 μμ
Καιρό είχα να γράψω....

Λοιπόν.... Τι έχουμε σήμερα στο μενού? Ραγισμένη πίσω δισκόπλακα!!!!  :2hysterical:

Είχε μέρες που με έτρωγε η τσέπη μου. Ήταν να αλλάξω τα τακάκια με καινούργια (οργανικά - μαλακή πάστα) γιατί τα παλιά σφύριζαν και είδα το ράγισμα να μου χαμογελάει... Άρα...

1. Θέλω δισκόπλακα (?)

2. Πάλι καλά έχω καινούργια τακάκια να της βάλω όταν με το καλό...

3. Η παλιά γιατί να ράγισε ? Υποθέτω ότι δεν πρέπει να είναι και γνήσια για να το κάνει αυτό.

Fωτογραφία τράβηξα μεν, η χαρακιά δεν φαίνεται δε... Είναι σαν τρίχα και δεν φαίνεται από την πίσω πλευρά. Επίσης σε κάποια σημεία δείχνει να έχει χτυπήματα, όπως κάνουν τα χαλίκια στις επιφάνειες του αυτοκινήτου. Τι παίζει εδώ? Όπως δεν είπαμε είναι η πίσω, αλλά δεν είπαμε ότι εγώ αλλάζω τακάκια δύο φορές μπροστά και μία πίσω, οπότε δεν το χρησιμοποιώ τοοοοοσο πολύ. Μήπως μπορώ να την αφήσω λίγο καιρό πάνω και να την αλλάξω αργότερα (μέσα στο χειμώνα πχ?)

Πολύ σπάνιο το ράγισμα σε δισκόπλακα, ειδικά η πίσω που δεν καταπονείται τόσο.

Ο βασικός λόγος είναι από υψηλές θερμοκρασίες και όπως αναφέρθηκε η αλλαγή πρέπει να είναι άμεση.

Επειδή μου έχει μείνει μια λόξα με τα τακάκια (τα δοκίμασα όλα, απο αγωνιστικά μέχρι οργανικά) μέχρι να βρώ τι μου άρεσε καλύτερα σε θ'εμα φθοράς του δίσκου (κοίταζα για ομοιόμορφο πάτημα και μικρή φθορά), θυμάμαι ότι κάποια με ίνες χαλκού όντως ζέσταιναν τον δίσκο περισσότερο (αν και φρενάριζαν καλύτερα).

Ο δίσκος πίσω έχει ομοιόμορφη φθορά ή γραμμώσεις? 'Εχει μπλεδίσει πουθενά?. Αν ναι τότε πιθανόν κάποα απο τα τακάκια σου να υπερθέρμαναν τον δίσκο και να ξεκίνησε το ράγισμα.

Η φθορά στα τακακια είανι πολύ μεγάλη στην μία πλευρα σε σχέση με την άλλη? Αν ναι είναι πιθανόν να είχες ανομοιόμορφη απαγωγή θερμοκρασίας και να "πετσικάρισε" ο δίσκος (σπάνιο και μόνο με παρατεταμένη χρήση φρένων).


Μια άλλη περίπτωση είναι από χτύπημα πολύ κοντά ή μέσα στιις τρύπες.

Πάντως, αν δεν είχε μεγάλη φθορά ο δίσκος, το΄ράγισμά νομίζω ότι είναι κάτι σπάνιο σε Transalp. (αν μπορούσες να ανεβάσεις μια φωτογραφία θα ήταν ενδιαφέρον)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #360 on: Κυριακή 30 Ιούνιος 2013, 09:30:55 πμ
Πολύ σπάνιο το ράγισμα σε δισκόπλακα, ειδικά η πίσω που δεν καταπονείται τόσο.

Ο βασικός λόγος είναι από υψηλές θερμοκρασίες και όπως αναφέρθηκε η αλλαγή πρέπει να είναι άμεση.
Διάβασα και σε άλλα φόρουμ (ξένα) ότι κάποιες άφρικα το παρουσιάζαν αυτό. Δυστυχώς δεν μπορώ να γνωρίζω εάν ο δίσκος ήταν γνήσιος ή όχι, η ακόμη και αν είχε μπει μεταχειρισμένος κάποια στιγμή από άλλη μοτό. Σίγουρα όμως είχε αλλαχτεί σε κάποια φάση (το είδα στο βιβλίο σέρβις που πήρα μαζί με τη μοτό), αλλά δεν αναφέρει λεπτομέρειες. Βλακωδώς υπέθεσα ότι αφού η δουλειά έγινε σε εξουσιοδοτημένο θα έγινε σωστά και με τα σωστά υλικά. Όμως όσο βρίσκω βλάβες τόσο αμφιβάλλω για την ποιότητα του συγκεκριμένου.

Τακάκια άλλαξα με το που ήρθε η μηχανή στην κατοχή μου, ο προηγούμενος δούλευε πολυ το πίσω φρένο και τα τακάκια ήταν "τελειωμένα", όμως δεν είχε ιδιαίτερη φθορά ο δίσκος. Έλεγε όριο 3mm, αλλά ακόμη το πάχος του ήταν πάνω από αυτό το νούμερο. (Μετρήθηκε με μικρόμετρο). Τα τακάκια που είχαν μπεί πάνω στην αλλαγή σφύριζαν, και ήθελα να τα αλλάξω και έτσι είδα ότι ο δίσκος την είχε ακούσει, αν τα είχα αφήσει, δεν θα το μάθαινα, τουλάχιστον όχι σύντομα.

Ο δίσκος αλλάχτηκε για την ιστορία, δεν έβαλα γνήσιο, γιατί γνήσιο δεν έβρισκα το Σάββατο, και μόλις ο παλιός ήρθε στα χέρια μου, είδα ότι είχε "σκασίματα" και σε άλλα σημεία και όχι μόνο σε αυτό που είχα δεί.

Επειδή μου έχει μείνει μια λόξα με τα τακάκια (τα δοκίμασα όλα, απο αγωνιστικά μέχρι οργανικά) μέχρι να βρώ τι μου άρεσε καλύτερα σε θ'εμα φθοράς του δίσκου (κοίταζα για ομοιόμορφο πάτημα και μικρή φθορά), θυμάμαι ότι κάποια με ίνες χαλκού όντως ζέσταιναν τον δίσκο περισσότερο (αν και φρενάριζαν καλύτερα).

Έβαλα οργανικά, μαλακά τακάκια πίσω, μιας και εγώ δεν "ζορίζω" το φρένο. Φρενάρω με το γνωστό 75-25%, και αρκετές φορές ανεβαίνω κοντά στο 90-10%. Επίσης δεν ζητάω πολλά από το πίσω φρένο μου και δεν του βγάζω το λάδι, σε καμία περίπτωση. Ξέρω ότι όταν το χρειαστώ το έχω, και ξέρω το όριό του.

Ο δίσκος πίσω έχει ομοιόμορφη φθορά ή γραμμώσεις? 'Εχει μπλεδίσει πουθενά?. Αν ναι τότε πιθανόν κάποα απο τα τακάκια σου να υπερθέρμαναν τον δίσκο και να ξεκίνησε το ράγισμα.

Γραμμώσεις είχε κυκλικές, ανομοιόμορφη φθορά δεν είχε και δεν είχε μπλεδίσει πουθενά. Ο άνθρωπος που αγόρασα το νέο δίσκο μου έδωσε μια άλλη εξήγηση, η οποία ίσως είναι και πιο κοντά στη πραγματικότητα. Ο προηγούμενος δούλευε πολύ το πίσω φρένο και πιθανόν να είχε αφήσει κάποια φορά τα τακάκια να πιάσουν μέταλλο. Σε αυτή τη περίπτωση το μέταλλο "βρίσκει" στις τρύπες με τις οποίες ο δίσκος ψύχεται και μαγώνοντας τες προκαλει ένα μικρό ράγισμα σαν τρίχα, το οποίο στη συνέχεια μεγαλώνει. Μοιάζει πιο κοντά στην πραγματικότητα αφού όπως είπα ο δίσκος δεν παρουσιάζει περίεργα σημάδια που να δείχνουν ότι κάτι έγινε.


Η φθορά στα τακακια είανι πολύ μεγάλη στην μία πλευρα σε σχέση με την άλλη? Αν ναι είναι πιθανόν να είχες ανομοιόμορφη απαγωγή θερμοκρασίας και να "πετσικάρισε" ο δίσκος (σπάνιο και μόνο με παρατεταμένη χρήση φρένων).

Η φθορά στα τελειωμένα (πρώτη αλλαγή) ήταν ομοιόμορφη. Τα άλλα τα έβγαλα ολοκαίνουργια σχεδόν, αλλά και πάλι η φθορά τους ήταν ομοιόμορφη στις δύο πλευρές.

Μια άλλη περίπτωση είναι από χτύπημα πολύ κοντά ή μέσα στιις τρύπες.

Πάντως, αν δεν είχε μεγάλη φθορά ο δίσκος, το΄ράγισμά νομίζω ότι είναι κάτι σπάνιο σε Transalp. (αν μπορούσες να ανεβάσεις μια φωτογραφία θα ήταν ενδιαφέρον)

Το χτύπημα μπορεί να είναι επίσης πιθανό (πέρα από τα τελειωμένα τακάκια. Ο δίσκος έχει δύο τρία "σκαψίματα" όπως όταν πετάγονται χαλίκια σε καπώ αυτοκινήτου, τα οποία παραδόξως είναι κοντά στο ράγισμα. Φωτογραφία προσπάθησα να ανεβάσω, μα δεν φαίνεται το ράγισμα, γιατί είναι πολύ λεπτό. Θα σημειώσω με μαρκαδόρο τα ραγίσματα που έχω εντοπίσει όπως και τα χτυπήματα και θα τα ανεβάσω έτσι. (Μισή ωρίτσα υπομονή)

Φωτό:





Με γραμμές έχω σημειώσει τα ραγίσματα, ενώ με κυκλάκια σημείωσα τα "σκαψίματα-χτυπήματα". Επίσης νομίζω ότι η δισκόπλακα είναι αφτερμάρκετ της τάξεως των 30~50 ευρώ. Νομίζω ότι είδα κάπου το ίδιο σχέδιο όταν έψαχνα για να βρώ καινούργια.
« Last Edit: Κυριακή 30 Ιούνιος 2013, 09:40:23 πμ by Johnny_Nik »



Offline zami

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 816
Reply #361 on: Κυριακή 30 Ιούνιος 2013, 11:47:03 πμ
εγώ πάντως ,οταν είχα ακόμη το ΤΑ και προ-κρίσης εποχή(Σαραβαλάκης στα high του...) είχα βάλει πίσω δισκόπλακα και τακάκια NEWFREN με περίπου 100€ αν θυμάμαι καλά και έμεινα αρκετά ικανοποιημένος σε όλα πλην ενος τριξίματος που αργησε λίγο να φύγει.....


HONDA ή γενόσιμο?


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #362 on: Κυριακή 30 Ιούνιος 2013, 14:04:41 μμ
εγώ πάντως ,οταν είχα ακόμη το ΤΑ και προ-κρίσης εποχή(Σαραβαλάκης στα high του...) είχα βάλει πίσω δισκόπλακα και τακάκια NEWFREN με περίπου 100€ αν θυμάμαι καλά και έμεινα αρκετά ικανοποιημένος σε όλα πλην ενος τριξίματος που αργησε λίγο να φύγει.....

Μαζί με τα τακάκια μου κόστισε 89 ευρώ. Νομίζω ότι ήταν καλά, με δεδομένο ότι ο Σαραβαλάκης ήθελε 130 μόνο για τη δισκόπλακα. Η συγκεκριμένη, αν θυμάμαι καλά είναι λίγο καλύτερη από τη μαμά, η newfren δεν ξέρω τι ρόλο βαράει. Τρίξιμο δεν μου έκανε ακόμα κανένα (αν και είναι στο στρώσιμο και δεν έχει πατήσει λογικά). Όμως έχει αρχίσει και δείχνει ότι πατάει ομοιόμορφα πράγμα που με ικανοποιεί. Σφύριγμα, τρίξιμο δεν παρουσιάσε όπως είπα, και εύχομαι να μην βγάλει κανένα.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #363 on: Κυριακή 30 Ιούνιος 2013, 17:32:54 μμ
ειναι βεβαιο οτι οταν χρειαστει να το βγαλεις,θα σου βγαλει την παναγια.σιγουρο θεωρηται και το κατσαβιδιασμα του φιλτρου.

εγω παντως το λαδωσα.


Σήμερα δοκίμασα αν "παίρνει" το φίλτρο ξεβίδωμα καθώς ΔΕΝ είχα λαδώσει τη φλάτζα όταν το έβαλα πριν από περίπου 5000 χιλιόμετρα. Ο καιρός για λάδια πλησιάζει, αλλά δεν ήθελα να ασχοληθώ νωρίτερα, το ότι θα έβγαινε δύσκολα με προβλημάτισε όμως.

Έτσι έβγαλα από το κασελάκι το κλειδί για φίλτρο της Χόντα και μόνο με το κλειδί από τα εργαλεία της δοκίμασα να το ξεβιδώσω. Ξεβίδωσε για πλάκα, έστω και αν δεν είχα λαδώσει τη φλάτζα. Η ροπή που είχα χρησιμοποιήσει ήταν κοντά στα 10Νm που έλεγε το μάνιουαλ (λίγο παραπάνω πρέπει να έδωσα με το χέρι μετά γιατί μου φάνηκε λίγο). Το έσφιξα και πάλι στη θέση του, και σε 500 χιλιόμετρα θα πάρει πόδι για να μπεί φρέσκο με φρέσκα λάδια.

ΥΓ: Καλό θα ήταν να το αλλάζω σε κάθε αλλαγή ή κάθε δεύτερη όπως τα αυτοκίνητα? Αυτή τη φορά πάντως θα αλλαχτεί μαζί με τα λάδια.



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #364 on: Κυριακή 30 Ιούνιος 2013, 20:20:46 μμ
Νομίζω ότι κάθε δεύτερη αλλαγή εκτός αν αλλάζεις τύπο λαδιού, οπότε θέλει και φίλτρο. (υποθέτω ότι αλλάζεις λάδια κάθε 6000, αν όχι και αλλάζεις κάθε 12000, τότε νομίζω και φίλτρο σε κάθε αλλαγή).

(προσωπικά αλλάζω λάδια κάθε 3000 και λαδια/φίλτρο κάθε 6000)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #365 on: Κυριακή 30 Ιούνιος 2013, 21:52:42 μμ
Νομίζω ότι κάθε δεύτερη αλλαγή εκτός αν αλλάζεις τύπο λαδιού, οπότε θέλει και φίλτρο. (υποθέτω ότι αλλάζεις λάδια κάθε 6000, αν όχι και αλλάζεις κάθε 12000, τότε νομίζω και φίλτρο σε κάθε αλλαγή).

(προσωπικά αλλάζω λάδια κάθε 3000 και λαδια/φίλτρο κάθε 6000)

Λάδια δεν έχω ξαναλλάξει, αλλά θα τηρήσω το κάθε 6000, με ημισυνθετικά. Τύπο, δεν θα αλλάξω επίσης, ούτε και μάρκα αυτή τη φορά γιατί έμεινα ευχαριστημένος.



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #366 on: Δευτέρα 01 Ιούλιος 2013, 10:16:01 πμ
Ετοιμάζομαι να αλλάξω λάδια και φίλτρο (λόγω αλλαγής τύπου λαδιού), αλλά θέλω μια βοήθεια γιατί δεν θυμάμαι κάτι (και δεν βρήκα κάτι στο manual).

Γνωρίζει κάποιος αν το φίλτρο ή η  τάπα λαδιού είναι μαγνητικά? (η να κάνω πατέντα με μαγνήτη νεοδυμίου για να μαζεύω ότι ρινίσματα βγαίνουν απο το κιβώτιο)

Για να πω την αλήθεια, 18 χρόνια τώρα το θεωρούσα ότι κάποιο από τα δύο είναι, αλλά ποτε δεν το είχα επιβεβαιώσει.


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #367 on: Δευτέρα 01 Ιούλιος 2013, 10:23:00 πμ
Ετοιμάζομαι να αλλάξω λάδια και φίλτρο (λόγω αλλαγής τύπου λαδιού), αλλά θέλω μια βοήθεια γιατί δεν θυμάμαι κάτι (και δεν βρήκα κάτι στο manual).

Γνωρίζει κάποιος αν το φίλτρο ή η  τάπα λαδιού είναι μαγνητικά? (η να κάνω πατέντα με μαγνήτη νεοδυμίου για να μαζεύω ότι ρινίσματα βγαίνουν απο το κιβώτιο)

Για να πω την αλήθεια, 18 χρόνια τώρα το θεωρούσα ότι κάποιο από τα δύο είναι, αλλά ποτε δεν το είχα επιβεβαιώσει.
Οχι δεν ειναι μαγνητικα ...δεν ξερω αν εχει ετοιμα στο εμποριο ....οποτε πριν την πατεντα δες αν εχει ετοιμα εργοστασιακα  ;D




Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #368 on: Δευτέρα 01 Ιούλιος 2013, 10:31:01 πμ
Βρήκα από Κρήτη αλλά για 600΄. Έχω το 400 και δεν έιμαι σίγουρος αν η βίδα είναι η ίδια, οπότε μάλλον γαι την ώρα θα αλλάξω λάδια, θα μετρήσω βίδα και σπείρωμα και θα παραγγείλω μετα. (έτσι γαι την ώρα μάλλον μαγνητάκι κολλητό από έξω ή πάνω στο φίλτρο)


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #369 on: Δευτέρα 01 Ιούλιος 2013, 10:34:19 πμ
Βρήκα από Κρήτη αλλά για 600΄. Έχω το 400 και δεν έιμαι σίγουρος αν η βίδα είναι η ίδια, οπότε μάλλον γαι την ώρα θα αλλάξω λάδια, θα μετρήσω βίδα και σπείρωμα και θα παραγγείλω μετα. (έτσι γαι την ώρα μάλλον μαγνητάκι κολλητό από έξω ή πάνω στο φίλτρο)
Ψαξε στα μοτομαγαζα χοντα της περιοχης σου αν εχει ..και αν βρεις κατι ενημερωσε και εμας  ;D




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #370 on: Τετάρτη 03 Ιούλιος 2013, 09:32:22 πμ

Με γραμμές έχω σημειώσει τα ραγίσματα, ενώ με κυκλάκια σημείωσα τα "σκαψίματα-χτυπήματα". Επίσης νομίζω ότι η δισκόπλακα είναι αφτερμάρκετ της τάξεως των 30~50 ευρώ. Νομίζω ότι είδα κάπου το ίδιο σχέδιο όταν έψαχνα για να βρώ καινούργια.

Η δική μου δεν ηθελε μαρκαδόρο για να φανεί η χαραμάδα ... :shocked:



περισσότερα εδώ: http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,16644.0.html

« Last Edit: Τετάρτη 03 Ιούλιος 2013, 10:05:18 πμ by Stoneman »



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #371 on: Τετάρτη 03 Ιούλιος 2013, 10:17:11 πμ
Η δική μου δεν ηθελε μαρκαδόρο για να φανεί η χαραμάδα ... :shocked:



περισσότερα εδώ: http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,16644.0.html



Τελικά υπάρχουν και πολύ χειρότερες περιπτώσεις. Βέβαια κανείς δεν μπορούσε να μου εγγυηθεί ότι και η δικιά μου δεν θα γινόταν έτσι με τον καιρό. Πάντως τα τακάκια που έβγαλα ήταν αυτά που μπαίνουν στην TA.  ;D

Με την καινούργια δισκόπλακα μπήκαν βέβαια ένα ζευγάρι καινούργια (οργανικά). Την έβγαλα λίιγο φθηνότερα μιας και δεν πήρα γνήσια.

Άκρη έβγαλες τελικά με το δικό σου, ή απλά άλλαξες δισκόπλακα και τακάκια και το άφησες το θέμα?



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #372 on: Τετάρτη 03 Ιούλιος 2013, 10:54:37 πμ

Άκρη έβγαλες τελικά με το δικό σου, ή απλά άλλαξες δισκόπλακα και τακάκια και το άφησες το θέμα?


Δεν ασχολήθηκα, το αφησα ετσι, αυτό κάνουμε και μένουν ατιμώρητοι και το χειρότερο? θεωρούν οτι μας επιασαν και μακάκες.

Με σετ  γνήσια εμπρός και πίσω γνήσιο δίσκο και οργανικά EBC δεν εχω ακούσει ακόμα σφύριγμα.
Μου εχουν πεί δίχως να το εχω επιβεβαιώσει οτι το σφύριγμα σημαίνει φθορά του δίσκου :eusa_think:
Βασικά εβαλα μπρός πίσω γνήσια γιατί πιστεύω δεν σκουριάζουν.

Επειδή δεν το ζορίζω το μηχανάκι , αλλά και επειδή λόγω του οτι ηταν το πρωτο μου μετα το Ταούνι, μου εχει μείνει η συνήθεια της χρήσης του πίσω φρένου.
Επιβραδύνω με κινητήρα, βοηθάω με πίσω φρένο και αν απαιτείται περισσότερη επιβράδυνση τότε παταω το εμπρός. Συνδοιασμένα σε "ειδικές" περιπτώσεις  η σε ανάγκη.
Με τα οργανικά πάντως μπλοκάρει το πίσω πιό εύκολα εκτός και αν εχει ζεσταθεί.

Και τι φθορά να εχει η δική μου ΤΑ? 2000χλμ το χρόνο, φέτος εχει κάνει κάπου 300χλμ απο τον Απρίλη. :goofy:  αν δεν κινηθεί και φέτος δεν θα μου κάνει παρεα για πολύ. :eusa_think:



Offline Dimitri

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 357
  • I'm normal. It's everyone else that's weird.
    • Dimitri
Reply #373 on: Τετάρτη 03 Ιούλιος 2013, 11:05:24 πμ
Ψαξε στα μοτομαγαζα χοντα της περιοχης σου αν εχει ..και αν βρεις κατι ενημερωσε και εμας  ;D

Θα περάσω από μερικά γύρω από την Λιοσίων και υποθέτω ότι κάτι θα έχει (και όχι τίποτα άλλο, αλλά χθες πήγα για λάδια στο oilsmotoauto και ξέχασα να ρωτήσω  :-[). Θα περάσω  και από Τογελο για να ρωτήσω και ότι βρω θα το γράψω εδώ.


Dimitri

Too many Chiefs, not enough Indians...


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #374 on: Τετάρτη 03 Ιούλιος 2013, 11:17:40 πμ
Μην βάζεις τπτ.
Σε μπελάδες θα βρεθείς.
Αν δλδ βάλεις μαγνητική τάπα και βρείς ρινίσματα, λέω αν, μετα θα κοιμάσαι ησυχος? ;D