Καθότι ηλεκτρονικός και εσύ , θα καταλάβεις αν σου πώ οτι αν η βελόνα του στροφόμετρου είχε ακίδα και εγραφε σε χαρτί θα εκανε ενα τετραγωνικό παλμό που ναί με το πλάτος του παραμένει (περίπου ) σταθερό, αλλά η περίοδός του μεταβάλλεται.
Η λύση με τα υποπιεσόμετρα είναι η πιό φθηνή, αλλά δυστυχώς και η πιό ανακριβής.
Και το πρόβλημα με την κλιμακα παραμένει. Αυτά που βρήκα σήμερα δεν πρόσεξα σε τι μονάδα μέτρησης ηταν
Το φοβάμαι μην και αγοράσω κάτι που είναι εκτός κλίμακας, η εχει μεγάλη διαβάθμιση και η μεταβολή στην ένδειξη είναι πολύ μικρή.
Αφού μέγιστη vacuum difference 2.7kPa (20mm Hg) και 1 mmHg = 1.33322 mbar στα το κενόμετρο πρέπει να μετράει 20*1.34 = 26.8 mbar αντε 100mbar κάτω απο την ένδειξη 0.
Αρα ζητάμε ενα κενόμετρο 0 εως (-100) . Καλά τα λέω? Υπάρχει όμως?
Πρόσεξε τώρα τον συλλογισμό μου:
Σε ορισμένα μηχανάκια με V κινητήρες ο κατασκευαστής ζητάει διαφορά υποπίεσης ανάμεσα στους κυλίνδρους για να αυξάνει το μίγμα ωστε να ψύχεται ο πίσω θερμότερος λόγω ροής αέρα κύλινδρος
Πχ στο RC51
Επίσης στην 600αρα ο πίσω κύλινδρος είχε διαφορετικό ζιγκλέρ για τον ίδιο λόγο.
δλδ:
Main jet XL600V (1987-95) F128/R130
Main jet XL600V (1996) F118/R120
Main jet XL600V (1997-99) F115/R118
Main jet XL650V F132/R132
Ισως λοιπόν εδώ που ανέφερα την απάντηση σε σχετική ερώτηση ενός συμφορουμίτη
----- Forwarded Message ----
From: Honda Customer Relation Center
To: chris_xx_xx@xxxxx.com
Sent: Thursday, October 23, 2008 4:42:54 AM
Subject: Reply from Honda
Dear Mr. Chris xx,
Thank you very much for your interest in our products.
In reply to your question, we would like to inform you that
about your motorcycle (XL600V model year:1993)
the ideal carburetor vacuum
difference is 0 (zero) mmHg and the maximum tolerable difference 40mmHg.
The same for XV1000V (the ideal difference is 0 mmHg
and the maximum tolerable difference 20mmHg.)
We hope this is clear.
Thank you again for your contact and sincerely yours,
Haruna Nagai
Motorcycle Service Division
Customer Service Operations
Honda Motor Co., Ltd (Japan)
----- Original Message -----
From: "Chris Z."
To: "Honda Customer Care Japan 1" ; "Honda Customer Care Japan 2"
Sent: Tuesday, October 21, 2008 1:59 PM
Subject: Carburetor Synchronization XL600V
Dear Honda,
I own a Transalp XL600V (model 1993).
I also have got the original "Transalp XL600V Service Shop Manual" from Honda.
I would like to ask you a question regarding Carburetor Synchronization.
In the above Manual it is written:
"Check that the difference in vacuum readings between the cylinders is 40mmHg or less."
This means that the difference must be in the region 0 to 40mmHg.
Is the ideal difference 0mmHg?And if not possible, the max tolerable difference to be 40mmHg?
So, when we try to synchronize the carburetors, we should look for an ideal zero difference?
Otherwise, what is the mechanical meaning of having a 40mmHg difference between cylinders and not a zero difference?
Does the same also apply for the Varadero XL1000V (old model with carburetors)?
In the Varadero manual, you specify 20mmHg. Is that the maximum tolerable difference, and the ideal is zero mmHg?
Thank you
Chris
Ομως η ερώτηση εγινε για την 600αρα και ο Ιάπωνας ανέφερε και το Varadero , οχι όμως την 650, γιατί?
Μήπως η 600αρα θέλει πράγματι μηδενική διαφορά υποπίεσης λόγω διαφορετικών ζιγκλέρ, ενώ η 650 που τα εχει ίδια θέλει διαφορά? Οπως γράφει το βιβλίο?
Τί λές? Αν ισχύει αυτό τότε με το να εξισώνουμε την υποπίεση κατι δεν κάνουμε σωστά.
Το DIY το εφτιαξα, μόλις πριν λίγο τελείωσα. Οποτε κανόνισε οποτε εχεις χρόνο.
Εγώ εκτός απο Κυριακή πρωί είμαι φρί,