Hellas Transalp Forum

Ώρα για Service

Johnny_Nik · 381708

Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #150 on: Τετάρτη 03 Απρίλιος 2013, 13:58:56 μμ
Εγώ Γιάννη οταν την αγόρασα δεν ξέρω τι λάδια είχε, αλλά και αν είχε ...
Της έβαλα μια φορά απο 10W-40 και μια φορά  15W-50, τώρα είμαι για αλλαγή, είπα να βάλω 20W-50 αλλά με αυτά που λές το σκέφτομαι, αν και η διαφορά με τα 15W-50 είναι μηδαμινή.
Πιστεύω οτι τον θόρυβο απλά δεν τον είχες προσέξει.

Οσο για την λειτουργία του κινητήρα και τους κραδασμούς, δες το βιντεάκι απο εδώ  http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,19688.75.html  να μου πείς αν κάνει τα ίδια το στροφόμετρό σου.
Κραδασμούς εμένα εχει πάνω απο τις 4000στρ/λ. οχι τπτ τρομερό αλλά αισθάνεσαι την διαφορά.
Ο συγχρονισμός που έκανες καλός ηταν, μην νομίζεις οτι εκανες κατι λάθος, απλά αυτό που εφτιαξες είναι πολύ ευαίσθητο και κάνεις μια πολύ μικρομετρική και ακριβέστερη ρύθμιση., στο βιντεάκι στο 0:46 φαίνεται το πέξιμο της σταθμης που δεν σταθεροποιείται περισσότερο.
Στο 1:18 φαίνονται για λίγο τα μπουκάλια.
Απλά η κατασκευή σου ηθελε αποσβεστήρα δλδ τα μπουκάλια που εχω βάλει εγώ, η ενα ψιλό σωλήνα στην κάτω μεριά του handmade οργάνου, η οπως κάνω εγώ σφίξιμο με μια σκύλα τον σωλήνα στο κάτω μέρος.
Για τα καρμπς και τον καθαρισμό τους, είχα καθαρίσει καρμπς πριν 5000χλμ , τώρα τα ξανακαθάρισα, διαφορά δεν είδα ουτε στο τρέμουλο ουτε στο ρελαντί. Είναι και φλάτζα της λεκάνης που κοστίζει κάπου 20 ευρώ αν θυμάμαι καλά και δεν λέει συχνά.
Ρύθμισα και μίγμα(εμπειρικά δίχως όργανο δλδ) και βαλβίδες τπτ. Τα καρμπς μέσα καθαρά, μεμβράνες σλαιντ, και cut-off valve σαν καινούργιες, τα καθαρισα τα φύσηξα αλλά διαφορά μηδέν. Επιμένει.
Ομως σαν κατανάλωση εχω 4.7 λ/100χλμ 99% δικάβαλος, τραβάει με 3η απο τις 2000στρ/λ δικάβαλο δίχως δισταγμούς, γκάζι σαν ηλεκτρικό μοτέρ δίχως κενά, δίχως ξεσπάσματα, απόλυτα γραμμική λειτουργία.
Ισως είναι κατι ποιό βαθύ, πιθανόν διαφορά συμπίεσης στους κυλίνδρους? τι να πώ? λάδια δεν καίει, ουτε με το 10-40 και το εψησα πέρισυ το καλοκαίρι.

Πίσω κατα καιρούς και εμένα κάνει ενα γκάπ, σαν κατι να μπαίνει στην θέση του, αν τα εχεις βιδώσει όλα δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς, εμένα το κάνει (αλλά οσι πάντα)  απο τότε που άλλαξα τακάκια και εκανα σέρβις στην δαγκάνα.






Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #151 on: Τετάρτη 03 Απρίλιος 2013, 17:24:40 μμ
Εγώ Γιάννη οταν την αγόρασα δεν ξέρω τι λάδια είχε, αλλά και αν είχε ...
Της έβαλα μια φορά απο 10W-40 και μια φορά  15W-50, τώρα είμαι για αλλαγή, είπα να βάλω 20W-50 αλλά με αυτά που λές το σκέφτομαι, αν και η διαφορά με τα 15W-50 είναι μηδαμινή.
Πιστεύω οτι τον θόρυβο απλά δεν τον είχες προσέξει.

Οσο για την λειτουργία του κινητήρα και τους κραδασμούς, δες το βιντεάκι απο εδώ  http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,19688.75.html  να μου πείς αν κάνει τα ίδια το στροφόμετρό σου.
Κραδασμούς εμένα εχει πάνω απο τις 4000στρ/λ. οχι τπτ τρομερό αλλά αισθάνεσαι την διαφορά.
Ο συγχρονισμός που έκανες καλός ηταν, μην νομίζεις οτι εκανες κατι λάθος, απλά αυτό που εφτιαξες είναι πολύ ευαίσθητο και κάνεις μια πολύ μικρομετρική και ακριβέστερη ρύθμιση., στο βιντεάκι στο 0:46 φαίνεται το πέξιμο της σταθμης που δεν σταθεροποιείται περισσότερο.
Στο 1:18 φαίνονται για λίγο τα μπουκάλια.
Απλά η κατασκευή σου ηθελε αποσβεστήρα δλδ τα μπουκάλια που εχω βάλει εγώ, η ενα ψιλό σωλήνα στην κάτω μεριά του handmade οργάνου, η οπως κάνω εγώ σφίξιμο με μια σκύλα τον σωλήνα στο κάτω μέρος.
Για τα καρμπς και τον καθαρισμό τους, είχα καθαρίσει καρμπς πριν 5000χλμ , τώρα τα ξανακαθάρισα, διαφορά δεν είδα ουτε στο τρέμουλο ουτε στο ρελαντί. Είναι και φλάτζα της λεκάνης που κοστίζει κάπου 20 ευρώ αν θυμάμαι καλά και δεν λέει συχνά.
Ρύθμισα και μίγμα(εμπειρικά δίχως όργανο δλδ) και βαλβίδες τπτ. Τα καρμπς μέσα καθαρά, μεμβράνες σλαιντ, και cut-off valve σαν καινούργιες, τα καθαρισα τα φύσηξα αλλά διαφορά μηδέν. Επιμένει.
Ομως σαν κατανάλωση εχω 4.7 λ/100χλμ 99% δικάβαλος, τραβάει με 3η απο τις 2000στρ/λ δικάβαλο δίχως δισταγμούς, γκάζι σαν ηλεκτρικό μοτέρ δίχως κενά, δίχως ξεσπάσματα, απόλυτα γραμμική λειτουργία.
Ισως είναι κατι ποιό βαθύ, πιθανόν διαφορά συμπίεσης στους κυλίνδρους? τι να πώ? λάδια δεν καίει, ουτε με το 10-40 και το εψησα πέρισυ το καλοκαίρι.

Πίσω κατα καιρούς και εμένα κάνει ενα γκάπ, σαν κατι να μπαίνει στην θέση του, αν τα εχεις βιδώσει όλα δεν υπάρχει λόγος να ανησυχείς, εμένα το κάνει (αλλά οσι πάντα)  απο τότε που άλλαξα τακάκια και εκανα σέρβις στην δαγκάνα.


Έτσι περίπου παίζει και έμενα. Ίσως να είναι λιγάκι πιο έντονο, αλλά δεν στο λέω με 100% σιγουριά. Αν κρατήσω το γκάζι μου σταθερό στις 4000 στροφές νιώθω το τρέμουλο. Όμως, υπάρχει πιθανότητα, επειδή το οδηγώ όπως το αυτοκίνητο, να έχω λάθος σχέση και να προκαλώ αυτό το τρέμουλο μόνος μου. Γενικότερα, ανοίγει γραμμικά από το ρελαντί μέχρι ψηλαα, και γεμίζει πολύ όμορφα. Δεν δείχνει δηλαδή ότι κάπου κάτι δεν πάει καλά. Λάδια δεν καίει ούτε γραμμάριο. (Αλλά ας τα ξανακοιτάξω για σιγουριά).

Τραβάει παρα πολύ καλά και εμένα από πολύ χαμηλά. Ειδικά σε κίνηση έχω φτάσει να κάνω ισσοροπία πίσω από αυτοκίνητα με 2000 στροφές κύριος, και όταν χρειαστεί να φύγω, ανοίγω απαλά και συνεχίζει χωρίς κομπιάσματα. Από κατανάλωση όμως, έχω περίπου 5,5 με 5,9 στην πόλη, όμως κολλάω στο 99% των διαδρομών πίσω από τα αυτοκίνητα και ετσι είμαι σταμάτα ξεκίνα περισσότερες φορές από μια μέση περίπτωση μοτοσυκλετιστή. Επίσης κατά καιρούς (στάνταρ 2-3 φορές σε κάθε τεπόζιτο βενζίνη) κάνω κάποια γενναία ανοίγματα και έτσι ίσως δικαιολογήσω την κατανάλωση που βλέπω. (ή μήπως όχι;;)

Για τα λάδια, σκέφτηκα στην επόμενη αλλαγή να πέσω σε 15-50 πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να αλλάξω μάρκα, κάτι με το οποίο δεν ήθελα να μπλέξω. Υπολόγιζα να βρώ κάτι και να μείνω εκεί όπως πρέπει κανονικά. Θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά, μιας και απομένουν άλλες 4500 χιλιόμετρα ώς εκείνη την ημέρα. Είδωμεν....

Ξέχασα να αναφέρω ότι τα pilots, δεν εχουν πειραχτεί ποτέ, ούτε ξέρω σε ποια ρύθμιση είναι. Τα μπουζί τα είχα δει στα 1000 χιλιόμετρα και είχα ποστάρει φωτό πιο πάνω στο θέμα μου, η κατάστασή τους έδειχνε ότι είμαι εντάξει. Να πώ και την αλήθεια δεν νιώθω άνετα να βάλω χέρι στα pilots, από τη στιγμή που "δείχνει" ότι είναι σωστά ρυθμισμένα. Φοβάμαι το αποτέλεσμα  :-X



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #152 on: Τετάρτη 03 Απρίλιος 2013, 19:16:07 μμ
Έτσι περίπου παίζει και έμενα. Ίσως να είναι λιγάκι πιο έντονο, αλλά δεν στο λέω με 100% σιγουριά. Αν κρατήσω το γκάζι μου σταθερό στις 4000 στροφές νιώθω το τρέμουλο. Όμως, υπάρχει πιθανότητα, επειδή το οδηγώ όπως το αυτοκίνητο, να έχω λάθος σχέση και να προκαλώ αυτό το τρέμουλο μόνος μου. Γενικότερα, ανοίγει γραμμικά από το ρελαντί μέχρι ψηλαα, και γεμίζει πολύ όμορφα. Δεν δείχνει δηλαδή ότι κάπου κάτι δεν πάει καλά. Λάδια δεν καίει ούτε γραμμάριο. (Αλλά ας τα ξανακοιτάξω για σιγουριά).

Mία από τα ίδια. Αδελφάκια είναι?

Τραβάει παρα πολύ καλά και εμένα από πολύ χαμηλά. Ειδικά σε κίνηση έχω φτάσει να κάνω ισσοροπία πίσω από αυτοκίνητα με 2000 στροφές κύριος, και όταν χρειαστεί να φύγω, ανοίγω απαλά και συνεχίζει χωρίς κομπιάσματα. Από κατανάλωση όμως, έχω περίπου 5,5 με 5,9 στην πόλη, όμως κολλάω στο 99% των διαδρομών πίσω από τα αυτοκίνητα και ετσι είμαι σταμάτα ξεκίνα περισσότερες φορές από μια μέση περίπτωση μοτοσυκλετιστή. Επίσης κατά καιρούς (στάνταρ 2-3 φορές σε κάθε τεπόζιτο βενζίνη) κάνω κάποια γενναία ανοίγματα και έτσι ίσως δικαιολογήσω την κατανάλωση που βλέπω. (ή μήπως όχι;;)

Πολύ καλά είσαι απο κατανάλωση, πέρισυ εκανα ενα ταξιδάκι Κιάτο απον την παλιά Ε.Ο. και τα υπόλοιπα εδώ τριγύρω στην κίνηση και εκαψε κάπου 4.7 λ/100χλμ, αλλά οδήγηση ταρίφα στυλ. Εκανα πάνω απο 330χλμ με ενα γέμισμα.
Μετα κατεβηκα Ρέθυμνο εκαψα ενα τεπόζιτο μέσα στην καλοκαιρινή κίνηση, εβγαλε με το ζόρι 250χλμ !!!
Ετσι οδηγώ και εγώ, ηρεμα και σίγουρα, δεξ παίζουμε με τα τουτού.

Για τα λάδια, σκέφτηκα στην επόμενη αλλαγή να πέσω σε 15-50 πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να αλλάξω μάρκα, κάτι με το οποίο δεν ήθελα να μπλέξω. Υπολόγιζα να βρώ κάτι και να μείνω εκεί όπως πρέπει κανονικά. Θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά, μιας και απομένουν άλλες 4500 χιλιόμετρα ώς εκείνη την ημέρα. Είδωμεν....

Κάτσε να πιάσουν οι ζέστες και θα το ξανασκεφτείς.

Ξέχασα να αναφέρω ότι τα pilots, δεν εχουν πειραχτεί ποτέ, ούτε ξέρω σε ποια ρύθμιση είναι. Τα μπουζί τα είχα δει στα 1000 χιλιόμετρα και είχα ποστάρει φωτό πιο πάνω στο θέμα μου, η κατάστασή τους έδειχνε ότι είμαι εντάξει. Να πώ και την αλήθεια δεν νιώθω άνετα να βάλω χέρι στα pilots, από τη στιγμή που "δείχνει" ότι είναι σωστά ρυθμισμένα. Φοβάμαι το αποτέλεσμα  :-X

Ο κατασκευαστής δίνει 3 στροφές εξω , απο εκεί παίζεις αν εχεις τον κατάλληλο εξοπλισμό.
Δεν εχεις όμως πρόβλημα για να ασχοληθείς, σημείωσε σε κάθε κύλινδρο πόσες στροφές εχεις μέχρι μέσα (βιδώνεις μέχρι να πατήσει δεν σφίγγεις) και αν κάτι δεν πάει καλά το επαναφέρεις.
Στο Haynes λέει οτι αφού το φέρεις στις 3 στροφές εξω και τα δύο,



ρυθμίζεις τον ενα κύλινδρο   ωστε να πετύχεις το μέγιστο ρελαντί , το κατεβάζεις στα σωστά (1200 + - 100) και επαναλαμβάνεις για τον άλλον.
Οσες φορές και να το προσπάθησα δεν τα καταφερα, η μεταβολή είναι τόσο μικρή που δεν καταλαβαίνεις τπτ.
Τώρα τα εχω και τα δύο στις 3 1/2 και απλά ελέγχω τα μπουζί κάθε 1000χλμ.
Το γνήσιο αναφέρει σίνδεση στροφόμετρου ακριβείας με ενδείξεις +- 50 στρ/λ  και :



καλές δουλειές ... :goofy:



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #153 on: Κυριακή 07 Απρίλιος 2013, 20:35:03 μμ
Σήμερα έκανα κάτι το οποίο σκεφτόμουν από καιρό, και όλο το ξεχνούσα. Έτσι στο λίγο μοναχικό απόγευμα που μου είχε απομείνει αποφάσισα να δώ σε τι κατάσταση είναι τα 4 σωληνάκια που κρέμονται από κάτω από τη μηχανή.

Έχουμε δύο μικρά, ένα μεγάλο με τάπα και ένα χωρίς. Το ένα μικρό, και το μεγάλο χωρίς την τάπα ήταν βουλωμένα παρακαλώ με 2 πόντους λάσπη η οποία δεν είχε κοκκαλώσει τελείως. Το μεγάλο με την τάπα, είχε μέσα του 2-2,5 εκατοστά λάδι ανακαταμένο με νερό και στο βάθος όλο αυτό είχε σχηματίσει ένα κρεμώδες πράγμα (λογικόν). Καθάρισα τη λάσπη από τα βουλωμένα και άφησα το ταπωμένο να στραγγίξει. Επανέφερα την τάπα στη θέση της και ξαναπέρασα τα σωληνάκια από την υποδοχή τους. Τσέκαρα και το τέταρτο το οποίο όμως ήταν καθαρό.

Δεν ξέρω που πάνε τα σωληνάκια, ούτε τι κάνουν. Αυτό που ξέρω με σιγουριά είναι ότι μετά το καθάρισμα εξαφανίστηκαν εντελώς κάποια σκασίματα που μου έκανε όταν το άφηνα να ρολάρει με κλειστό γκάζι και ταχύτητα. Έχω κάτι άλλο να περιμένω (εκτός απο το παραπάνω προφανές) από τον καθαρισμό αυτό, άραγε?



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #154 on: Δευτέρα 08 Απρίλιος 2013, 09:36:09 πμ
Λοιπόν ακολουθεί απάντηση με φωτορομάντζο:
α) Η αναπνοή του κινητήρα βγαίνει απο αυτό το σωλήνα στο πίσω καπάκι:



μπίνει στο φίλτρο στην ''Β''



και περνάει απο αυτό το πλαστικό που δεν ξέρω τι κάνει:



κάποια λάδια που βγαίνουν απο αυτό το πλαστικό τρέχουν στην τρύπα αυτή



μετά στην σωλήνα που στην διαδρομή γίνεται διάφανη



και καταλήγει στην τάπα που είπες, και που σε τακτά χρονικά διαστήματα την βγάζουμε και την αδειάζουμε, οπως λέει το Manual, πρόκειται για υγρασία με ολίγον απο λάδι, εγώ το εχω αδειάσει μια φορά πριν 3 χρόνια και δεν εχει ξαναμαζέψει.

β) Ο άλλος σωλήνας ο χοντρός είναι η υπερχείλιση απο την τάπα του τεπόζιτου, (εδώ ο αριστερός)



γ) Ενας ακομα σωλήνας που κατεβαίνει είναι απο την τάπα του ψυγείου





είναι η υπερχείλιση του ψυγείου, που όμως δεν τελειώνει μαζί με τους υπόλοιπους στην τρύπα του πλαστικού αλλά  σε ειδική θέση στο σκελετό.

δ) Η αναπνοή του τεπόζιτου , η δεξιά ψιλή σωλήνα εδώ:



κάνει μια ενωση ''Υ''



και η μία πάει εδώ



και η άλλη κατεβαίνει κάτω    ....

Αυτα ...








Offline trelomhxmhx

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 582
Reply #155 on: Δευτέρα 08 Απρίλιος 2013, 15:12:37 μμ
Σήμερα έκανα κάτι το οποίο σκεφτόμουν από καιρό, και όλο το ξεχνούσα. Έτσι στο λίγο μοναχικό απόγευμα που μου είχε απομείνει αποφάσισα να δώ σε τι κατάσταση είναι τα 4 σωληνάκια που κρέμονται από κάτω από τη μηχανή.

Έχουμε δύο μικρά, ένα μεγάλο με τάπα και ένα χωρίς. Το ένα μικρό, και το μεγάλο χωρίς την τάπα ήταν βουλωμένα παρακαλώ με 2 πόντους λάσπη η οποία δεν είχε κοκκαλώσει τελείως. Το μεγάλο με την τάπα, είχε μέσα του 2-2,5 εκατοστά λάδι ανακαταμένο με νερό και στο βάθος όλο αυτό είχε σχηματίσει ένα κρεμώδες πράγμα (λογικόν). Καθάρισα τη λάσπη από τα βουλωμένα και άφησα το ταπωμένο να στραγγίξει. Επανέφερα την τάπα στη θέση της και ξαναπέρασα τα σωληνάκια από την υποδοχή τους. Τσέκαρα και το τέταρτο το οποίο όμως ήταν καθαρό.

Δεν ξέρω που πάνε τα σωληνάκια, ούτε τι κάνουν. Αυτό που ξέρω με σιγουριά είναι ότι μετά το καθάρισμα εξαφανίστηκαν εντελώς κάποια σκασίματα που μου έκανε όταν το άφηνα να ρολάρει με κλειστό γκάζι και ταχύτητα. Έχω κάτι άλλο να περιμένω (εκτός απο το παραπάνω προφανές) από τον καθαρισμό αυτό, άραγε?

το ένα πρέπει να έρχεται από την μπαταρία


Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #156 on: Δευτέρα 08 Απρίλιος 2013, 15:14:06 μμ
το ένα πρέπει να έρχεται από την μπαταρία

Η 650 εχει μπαταρία τύπου MF , κλειστού τύπου με υγρά. Δεν έχει σωλήνα.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #157 on: Δευτέρα 08 Απρίλιος 2013, 15:31:45 μμ
Λοιπόν ακολουθεί απάντηση με φωτορομάντζο:[...]




Απλά respect, για την όρεξη και το φωτορομάντζο. Σύμφωνα με αυτά το μόνο που κατάφερα να κάνω το τεπόζιτο να αναπνέει καλύτερα. Σήμερα που είχα τη χαρα να το οδηγήσω σε κίνηση είδα μέσα σε όλα ότι το ρελαντί μου είχε πέσει κατά 100rpm, από το καθάρισμα και μετά (οπτικά πάντα ε, δεν έχω ειδικό ψηφιακό 'οργανο να το μετράω).

 Μάλλον στο πρώτο σημείο που δείχνεις, δηλαδή, στην αναπνοή, πρέπει να έχω θέμα με ξεχειλωμένο σωληνάκι. Θα το τσεκάρω και θα πάω σε αλλαγή αν ισχύει κάτι τέτοιο. Εϊχα παρατηρήσει διαρροή στο σημείο αλλά αφότου το καθάρισα δεν ξαναεμφανίστηκε. Ίσως να είχε γίνει λάθος τοποθέτηση παλιότερα (;;)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #158 on: Δευτέρα 08 Απρίλιος 2013, 21:05:17 μμ
Γιάννη αν λές για το κοντό σωλήνα που πιάνει πάνω στο καπάκι του κινητήρα, το ίδιο νόμιζα και εγώ, ετρεχε λάδι αλλά επειδή είναι ψηλά νόμιζα οτι εχει πρόβλημα η φλάτζα στο καπάκι.
Τελικά οταν εβγαλα το φιλτροκούτι είδα οτι την είχα στραβοπιάσει, δλδ πάταγε το φίλτρο στην μισή σωλήνα και ετσι ετρεχε αυτό το λίγο λάδι εξω.
Και κατι ακόμα ο κοντός αυτός σωλήνας εχει δύο συρμάτινα πιαστράκια ετσι? δεν σου λείπει δλδ κάποιο.



Offline Talinos

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 316
Reply #159 on: Τρίτη 09 Απρίλιος 2013, 08:42:31 πμ
Εβαλα να αλλάξω λάδια χθες αλλά κάτι δεν μου πήγε καλά. Το φίλτρο λαδιού είναι πάρα πολύ σφιγμένο και δεν μπόρεσα να το ξεβιδώσω.
Ήδη το εργαλειάκι που αγοράζουμε μαζί με το φίλτρο για ξεβίδωμα έσπασε (ενώ η επισκευή με ηλεκτροκόληση που επιχείρησα δεν πέτυχε, γιατί ενώ ξανακόλλησε το παξιμάδι στο σώμα, χάλασε το πιάσιμο του και δεν χωράει το 17 κλειδι).
Δοκίμασα μετά τη μέθοδο του καταβιδιάσματος, αλλά δεν τα κατάφερα. Πέρα ότι δεν έχει και πολύ χώρο να δουλέψεις, το φίλτρο είναι λεπτό. Όταν στρίβεις το κατσαβίδι, αυτό αντί να ξεβιδώσει, αρχίσει να τσακίζει. (κάτι δεν κάνω καλά?)
Πήρα και ένα εργαλείο με αλυσίδα, αλλά δεν κατάφερα και πολλά πράγματα. Δεν μπόρεσα να το σφίξω αρκετά για να ποιάσει πάνω στο φίτρο και όταν το γυρίζω γλιστράει.

Καμιά ιδέα...?


Υ.Γ. Δεν μπορώ πια να το πάω και σε συνεργείο να με βοηθήσουν, γιατί με το κατσαβίδιασμα του φίλτρου έχω πια καθηλωθεί  :-\



Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #160 on: Τρίτη 09 Απρίλιος 2013, 08:51:31 πμ
αναμεσα στην αλυσιδα του εργαλειου για το φιλτρο λαδιου και το εξωτερικο περιβλημα του φιλτρου,βαλε ενα σμυριδοπανο καπως χοντρο.
η αλυσιδα δλδ να σφιγγει το σμυριδοπανο πανω στο σωμα του φιλτρου.αν δεν σφιγγει αρκετα με την αλυσιδα,δοκιμασε με τα χερια εχωντας στις παλαμες σου το σμυριδοπανο.
αλλη λυση ειναι μια παλια ζωνη παντελονιου.εννοειται οτι το σμυριδοπανο το βαζεις παντα.




Offline Talinos

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 316
Reply #161 on: Τρίτη 09 Απρίλιος 2013, 10:53:13 πμ
Θα μπορούσε να πιάσει, αλλά τζίφος. Το made in Praktiker εργαλείο με αλυσίδα στράβωσε πριν καλά, καλά προλάβω να βάλω δύναμη  :o

Πρέπει τώρα να πάω να βρω ένα που να είναι της προκοπής... Τα νεύρα μου  >:(



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #162 on: Τρίτη 09 Απρίλιος 2013, 11:08:51 πμ
Γιάννη αν λές για το κοντό σωλήνα που πιάνει πάνω στο καπάκι του κινητήρα, το ίδιο νόμιζα και εγώ, ετρεχε λάδι αλλά επειδή είναι ψηλά νόμιζα οτι εχει πρόβλημα η φλάτζα στο καπάκι.
Τελικά οταν εβγαλα το φιλτροκούτι είδα οτι την είχα στραβοπιάσει, δλδ πάταγε το φίλτρο στην μισή σωλήνα και ετσι ετρεχε αυτό το λίγο λάδι εξω.
Και κατι ακόμα ο κοντός αυτός σωλήνας εχει δύο συρμάτινα πιαστράκια ετσι? δεν σου λείπει δλδ κάποιο.

Τα έχει και τα δύο πιαστράκια. Από την ημέρα που το καθάρισα, δεν είδα να έσταξε πάλι. Υπάρχει πιθανότητα να μην είχε μπει καλά πριν το πιάσω στα χέρια μου, και μετά έκατσε (;). Θα δείξει στην πορεία.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #163 on: Τρίτη 09 Απρίλιος 2013, 11:11:59 πμ

Δοκίμασα μετά τη μέθοδο του καταβιδιάσματος, αλλά δεν τα κατάφερα.

1. Το κατσαβίδι πρέπει να είναι πολύ μεγάλο.
2. Η μύτη του κατσαβιδιού πρέπει να βγει από την άλλη μεριά τρυπώντας τη λαμαρίνα του φίλτρου δύο φορές. Έτσι το φίλτρο θα τσακίσει λίγο, αλλά θα βγει.

Καλή επιτυχία.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline Talinos

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 316
Reply #164 on: Τρίτη 09 Απρίλιος 2013, 11:16:31 πμ
1. Το κατσαβίδι πρέπει να είναι πολύ μεγάλο.
2. Η μύτη του κατσαβιδιού πρέπει να βγει από την άλλη μεριά τρυπώντας τη λαμαρίνα του φίλτρου δύο φορές. Έτσι το φίλτρο θα τσακίσει λίγο, αλλά θα βγει.

Καλή επιτυχία.

Έτσι το έκανα, αλλά το αποτέλεσμα είναι να τσαλακώνεται και να σκίζεται το περίβλημα του φίλτρου, χωρίς όμως αυτό να ξεβιδώνει. :-[
Δεν υπάρχει και άπλετος χώρος για μανούβρες απο διάφορες γωνίες και δεν κατάφερα τελικά τίποτα.



Offline γκ

  • Hailwood, Agostini, Roberts,
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2754
  • TA 600 for ever, τρελαμένος με το τετρακύλινδρο
Reply #165 on: Τρίτη 09 Απρίλιος 2013, 11:25:50 πμ
Ε τότε αφού σκίσεις το περίβλημα του φίλτρου, πιάσε τον εσωτερικό του κύλινδρο με μεγάλη πένσα, σκύλα κλπ.

Μπορείς αν φύγει το περίβλημα να χτυπήσεις και τις μικρές περιφερειακές τρύπες που έχει το φίλτρο. Αυτές που είναι προς τη μεριά του κινητήρα.


Μη βάζετε δύναμη, χρησιμοποιήστε σφυρί.
Εάν το πρόβλημα δεν λυθεί, χρησιμοποιήστε βαρύτερο σφυρί.
Αν παρόλα αυτά το πρόβλημα επιμένει, εεε τότε θα είναι ηλεκτρολογικό!


Offline παλτακης

  • η anaconda team..
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 8209
  • anaconda team is back sssssssssssssss
Reply #166 on: Τρίτη 09 Απρίλιος 2013, 11:35:26 πμ
Ελπιζω να προσπαθεις να το ξεβιδωσεις απο την σωστη φορά και οχι αναποδα και να το βιδωνεις ;αριστεροστροφα δλδ ξεβιδωνει.




Offline Talinos

  • Οδηγάρα
  • ****
    • Posts: 316
Reply #167 on: Τρίτη 09 Απρίλιος 2013, 14:40:05 μμ
Επειδή το είχα πάρει προσωπικά το θέμα ξανακατέβηκα να δοκιμάσω.
 Αυτή τη φορά έκανα τα εξής. 
Πήρα το στρογγυλό φιλτρόκλειδο που είχε χαλάσει η κεφαλή με το παξιμάδι και του κόλλησα μόνιμα με ηλεκτροκόλληση ένα 17 γερμανικό.
Ενώ η σκέψη ήταν καλή, δεν έφερε αποτέλεσμα, γιατί το φίλτρο απο το κατσαβίδιασμα είχε παραμορφωθεί λίγο και το κλειδί ενώ έμπαινε (με τα χίλια ζόρια και με πολύ κόπο) στο ζόρισμα γλίστραγε πάνω στο φίλτρο χωρίς να το ξεβιδώνει.
Επανήλθα με κάποιες ιδέες που τελικά ήταν χαζές και τελικά γύρισα στη μέθοδο του κατσαβιδιάσματος. Αφού επιστρέτευσα όλη την -ξεχασμένη απο τα παιδικά χρόνια- ευλυγισία μου (σπουδαίο πράγμα η ράμπα ανύψωσης του μάστορα!!!) βρήκα κάποιες ακόμα γωνίες πρόσβασης (και αφού είχα ήδη στραβώσει 2 κατσαβίδια προσπαθώντας) όπου με νέες τρύπες ήρθε τελικά το πολυπόθητο λασκάρισμα.  :dude:
Καθάρισμα, λάδωμα της τσιμούχας του νέου φίλτρου και βίδωμα με το χέρι. Τέλος μισή στροφή ακόμα με το φιλτρόκλειδο και ένας αναστεναγμός ανακούφισης.
Δεν θα τον πετύχω έλεγα απο μέσα μου τον κερατά που το έσφιξε τόσο? Και τον πέτυχα μετά απο 10 λεπτά. Στον καθρέπτη  :alright:   

Υ.Γ. Το εργαλείο για το φίλτρο με την αλυσίδα απο το praktiker (κινέζικο Alltech) ήταν τρελή αποτυχία. Στράβωσε λες και ήταν πλαστικό.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #168 on: Τρίτη 09 Απρίλιος 2013, 15:34:28 μμ
Επειδή το είχα πάρει προσωπικά το θέμα ξανακατέβηκα να δοκιμάσω.
 Αυτή τη φορά έκανα τα εξής. 
Πήρα το στρογγυλό φιλτρόκλειδο που είχε χαλάσει η κεφαλή με το παξιμάδι και του κόλλησα μόνιμα με ηλεκτροκόλληση ένα 17 γερμανικό.
Ενώ η σκέψη ήταν καλή, δεν έφερε αποτέλεσμα, γιατί το φίλτρο απο το κατσαβίδιασμα είχε παραμορφωθεί λίγο και το κλειδί ενώ έμπαινε (με τα χίλια ζόρια και με πολύ κόπο) στο ζόρισμα γλίστραγε πάνω στο φίλτρο χωρίς να το ξεβιδώνει.
Επανήλθα με κάποιες ιδέες που τελικά ήταν χαζές και τελικά γύρισα στη μέθοδο του κατσαβιδιάσματος. Αφού επιστρέτευσα όλη την -ξεχασμένη απο τα παιδικά χρόνια- ευλυγισία μου (σπουδαίο πράγμα η ράμπα ανύψωσης του μάστορα!!!) βρήκα κάποιες ακόμα γωνίες πρόσβασης (και αφού είχα ήδη στραβώσει 2 κατσαβίδια προσπαθώντας) όπου με νέες τρύπες ήρθε τελικά το πολυπόθητο λασκάρισμα.  :dude:
Καθάρισμα, λάδωμα της τσιμούχας του νέου φίλτρου και βίδωμα με το χέρι. Τέλος μισή στροφή ακόμα με το φιλτρόκλειδο και ένας αναστεναγμός ανακούφισης.
Δεν θα τον πετύχω έλεγα απο μέσα μου τον κερατά που το έσφιξε τόσο? Και τον πέτυχα μετά απο 10 λεπτά. Στον καθρέπτη  :alright:   

Υ.Γ. Το εργαλείο για το φίλτρο με την αλυσίδα απο το praktiker (κινέζικο Alltech) ήταν τρελή αποτυχία. Στράβωσε λες και ήταν πλαστικό.

Έχε γούστο να έκανα και εγώ καμιά πατάτα στην αλλαγή και να ψάχνομαι στην επόμενη. Δεν θυμάμαι πόσο το έσφιξα, αλλά δεν θέλει πάνω από 10Nm. Πάντως ροπόκλειδο δεν μπορούσα να βάλω εκεί μέσα. Θα δείξει...



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #169 on: Τρίτη 09 Απρίλιος 2013, 17:53:45 μμ
Το φιλτρο σφιγγεται μονο με το χερι Αν και εγω συνηθως δινω λιιιιιιιιιιιιιιιιιιιγο ακομα με το φιλτροκλειδο  Η μιση στροφη σφιξιμο με το φιλτροκλειδο ειναι υπερβολη Ελπιζω να μην εχεις παλι προβλημα



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #170 on: Τρίτη 09 Απρίλιος 2013, 18:09:35 μμ
Πάρε ενα σαν αυτό:



σφίγγει γερά, αν γλυστράει βάζεις ανάμεσα ενα πανί.
Είναι τόσο γερό που το χρησιμοποιώ στο παπι για να κρατάω το βολάν οταν λύνω το παξιμάδι του.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #171 on: Τρίτη 09 Απρίλιος 2013, 20:02:17 μμ
Σήμερα σκάλιζα τα εργαλεία που έχει μέσα η ΤΑ. Πέρα από τα προφανή έπεσα επάνω σε ένα κλειδί το οποίο είχε δύο εγκοπές. Φαντάστηκα ότι θα ήταν για να πιάνουν κάποιο από τα κατσαβίδια που έχει μέσα στα εργαλεία της (πολύ περίεργο σύστημα το κατσαβίδι της ΤΑ, αλλά ας το παραβλέψουμε). Οι εν λόγω εγκοπές γράφουν νούμερα (5.9 και 5.6 φαντάζομαι χιλιοστά). Όμως.... Που στο καλό χρησιμεύουν οι εγκοπές? Τι υποτίθεται ότι ρυθμίζεις ή ελέγχεις με αυτό κλειδί; Φωτό:




Κοντινό οι εγκοπές...




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #172 on: Τρίτη 09 Απρίλιος 2013, 20:33:39 μμ
νομιζω οτι αυτο το κλειδι κανει και για την βιδα του πισω αξονα.
επισης στην δικια μου,το κλειδι αυτο ειναι μεσα σε μια θηκη  ??? μεταλικη,σαν γυρισμενη λαμαρινα ενα πραγμα που εγω την εχω χρησιμοποιησει σαν προεκταση του κλειδιου για να μου δινει χερι.




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #173 on: Τρίτη 09 Απρίλιος 2013, 20:46:14 μμ
νομιζω οτι αυτο το κλειδι κανει και για την βιδα του πισω αξονα.
επισης στην δικια μου,το κλειδι αυτο ειναι μεσα σε μια θηκη  ??? μεταλικη,σαν γυρισμενη λαμαρινα ενα πραγμα που εγω την εχω χρησιμοποιησει σαν προεκταση του κλειδιου για να μου δινει χερι.


Ναι για τη βίδα του πίσω άξονα είναι. Και η λαμαρίνα υπάρχει που βοηθάει σαν μοχλός. Οι εγκοπές όμως στο πίσω μέρος του τι ρόλο βαράνε?



Offline Aerios

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3378
  • Όλα Τριγύρω αλλάζουνε κι όλα τα ίδια μένουν...
Reply #174 on: Τρίτη 09 Απρίλιος 2013, 20:53:02 μμ
Για τις ακτίνες