Μιας και χθές μόλις κατάφερα να τελειώσω με τις εργασίες ήρθε η ώρα για τον απολογισμο (με bold αναφέρω απορίες):
1. Τα μπουζί ήταν χάλια, μην πω απαράδεκτα. Στο ένα μάλιστα όταν το έβγαλα από το μοτέρ και το ακούμπησα κάτω έφυγε το ηλεκτρόδιο
(Πάλι καλά δηλαδή που έφυγε έξω). Με ταλαιπώρησαν πολύ τα δύο κρυφά (εμπρός και πίσω)
2. Το φίλτρο αέρα είχε φίδια, ήταν κατάμαυρο, και μόλις από περιέργεια το φύσηξα είδα ότι έπρεπε να είναι πορτοκαλοκόκκινο. Μπήκε το ΚΝ με συνοπτικές διαδικασίες. Το μικρό φιλτράκι των αναθυμιάσεων ήταν στη θέση του, ξερό μεν, αλλά μετά το πλύσιμο και "λάδωμα" επανήλθε στα φυσιολογικά του. Στην επόμενη θα αλλαχτεί καλού κακού.
Εδώ τα δύο αυτάκια από το καπάκι ήταν σπασμένα και το όλο κόλπο ήταν δεμένο με tie wrap. Εφάρμοσα την ίδια τακτική, εκτός και αν αλλάζει και είναι φθηνό να πάω να το πάρω. Δεν με πειράζει εάν θα αργήσει να έρθει μιας και τόσο καιρό δούλευε (μάλλον) με αυτό το τρόπο.
3. Τα καρμπυρατέρ παραδόξως ήταν καθαρά, μέσα, αλλά και εξω. Ο υπόλοιπος κινητήρας είχε αρκετή σκόνη, αλλά τα καρμπυρατέρ φαίνονταν πιο καθαρά από το υπόλοιπο. Η επανατοποθέτηση τους δεν με δυσκόλεψε αλλά είχα θέμα στο συγχρονισμό γιατί δεν έβρισκα μακρύ κατσαβίδι.
4. Πέρασα φίλερ όλες τις βαλβίδες και ήταν μια χαρά. Δεν το είχα ξανακάνει και ζήτησα τη βοήθεια του συνεργείου που μου έκανε τα αλυσιδογράναζα και τα ορινγκ. Του ζήτησα να μου πεί εάν το μετράω σωστά και να με βοηθήσει εάν κάνω κάπου λάθος ή μπερδευτώ. Φυσικά του πλήρωσα το χρόνο που τον απασχόλησα για να νιώθω ΟΚ απέναντί του. Δεν είναι κάτι τραγικό, αλλά το να τις φτάσω ήταν πολύ χρονοβόρο.
5. Ο συναγερμός μπήκε επίσης. Δεν επέλεξα τελικά πλεξούδα για ΤΑ γιατί ήθελαν 40 ευρώ παραπάνω, όσο δηλαδή θα μου στοίχιζε η τοποθέτηση με universal πλεξούδα σε κάποιο ηλεκτρολόγο. Μιας όμως και το κατέχω το θέμα τον έβαλα μόνος μου και μπορώ να πώ ότι η δουλειά βγήκε πολύ καλύτερη από αν το πήγαινα έξω. Πέρασα τα πάντα από εκεί που ήθελα δεν έκανα κύκλους στα καλώδια και μπάλωσα όλες τις μαιμουδιές που είχε από την τοποθέτηση του προηγούμενου (Η τοποθέτηση του προηγούμενου είχε γίνει απλώς ενώνοντας τα αντίστοιχα καλώδια και κολλώντας τα με σκέτη ταινία, τώρα έγιναν σωστές ενώσεις με καλάι και θερμοσυστελόμενα και φυσικά στο τέλος η ταινια). Ο συναγερμός που έβαλα έχει διπλό κλέιδωμα και κόβει και την ανάφλεξη (όπως ο παλιός) αλλά και το ρελέ της μίζας. Τα ένωσα και τα δύο. Αν και αλλοιώνω αρκετά τη προστασία που παρέχει ο συναγερμός σε κρυφό σημείο τοποθέτησα διακόπτη με κλειδί (με δύο επαφές εσωτερικά) ο οποίος παρακάμπτει τα δύο Immobilizer του συναγερμού. Έτσι σε περίπτωση βλάβης ή αφαίρεσης του θα μπορώ να λειτουργήσω το μηχανάκι, απλά γυρίζοντας το κλειδί. Έβαλα κλειδί για περισσότερη ασφάλεια, ακόμη και αν βρεί κάποιος το διακοπτάκι. Η πίσω πλευρά του θωρακίστηκε και κρύβεται καλά ώστε να μη μπορεί κάποιος να βάλει χέρι πίσω από αυτόν, τουλάχιστον όχι σε σύντομο διάστημα. Δεν σύνδεσα ακόμη την επαφή που τον ενεργοποιεί εάν ανοίξει η σέλα γιατί δεν είχα μπουτονάκι. Άφησα την αναμονή για να το κάνω στα προσεχώς...
Τι έσπασα:
Το σωληνάκι της βενζίνης το οποίο κόπηκε
μόλις το τράβηξα από το τεπόζιτο. Αν και ήταν αρκετά μαλακό σκίστηκε εκεί ακριβώς που τελειώνει το σιδερένιο τμήμα από το ρουμπινέτο. Είχε όμως αρκετό "αέρα" και το κόντυνα περίπου 2cm και το τράβηξα λίγο πιο πέρα. Θα αλλαχτεί εάν παρουσιάσει προβλήματα δηλαδή αν αρχίσει να σκαει παρακάτω.
Επίσης έσπασα τα περισσότερα πλαστικά κουμπώματα που λέγαμε και έψαχνα πιο πάνω. Αυτά που είχα από το αυτοκίνητο δεν έκαναν και έτσι συγκέντρωσα όσα υπήρχαν από τις εσωτερικές ποδιές στα φέρινγκ και κούμπωσα εκεί που είναι δύσκολη η πρόσβαση. Από Δευτέρα θα πάρω καμιά δεκαριά να φτιάξω και τα υπόλοιπα.
Τι δεν έφτιαξα:
Το διακόπτη του σταντ. Δεν είχε μαιμουδιές και δεν είχε καταργηθεί από πουθενά. Δεν μπορούσα βέβαια να λύσω το σταντ γιατί έχω μονο ένα και έτσι δεν ξέρω αν παίζει κάτι εκεί πίσω. Μάλλον στην πορεία χάλασε. Αξίζει να το φτιάξω ή είναι πολλά τα λεφτά Άρη?
Το διακόπτη μικρής μεγάλης σκάλας. (Τον ξέχασα) Ίσως ρίξω μια ματιά σήμερα, αν και με μόλυνση στο ένα μάτι μάλλον θα αναβάλλω τα σχέδιά μου για λιγες μέρες.
Όλα αυτά ξεκίνησαν γύρω στις 8 το πρωί της Παρασκευής με αρκετά διαλείμματα στα ενδιάμεσα και τελείωσαν στις 7 ακριβώς το βράδυ. Αυτό που με τρόμαξε ήταν όταν την έβαλα μπροστά στο τέλος. Όπως είχατε πεί λόγω του ΚΝ θα είχε διαφορετικό ήχο. Όντως είχε, αλλά ώσπου να το καταλάβω έψαχνα να βρώ ποιό κολλάρο δεν είχε δέσει και ρούφαγε αέρα σαν τρελό
. Κάτι ακόμα, το ρελαντί δεν το πείραξα (νομίζω) όμως μετά το δέσιμο και με τα καινούργια μπουζί δεν κράταγε. Δούλευε στις 800-900 στροφές και έσβηνε. Έδωσα λίγο μόλις τελείωσα με όλα και το έφερα εκεί που έλεγε το μάνιουαλ. Μου έκανε εντύπωση γιατί νόμιζα ότι με τον έξτρα αέρα που έδινε το ΚΝ θα ήθελε χαμήλωμα όχι ανέβασμα...