Hellas Transalp Forum

Ώρα για Service

Johnny_Nik · 381776

Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #50 on: Κυριακή 23 Δεκέμβριος 2012, 19:03:39 μμ
Αν είναι να δώσεις κάποια λ7 για διακόπτη μέχρι 5 ευρά. Αν είναι πάλι να αγοράσεις ρελέ το κόστος ανεβαίνει και είναι πια συγκρίσιμο με αυτό του μεταχειρισμένου. Το παραδειγμα που σούδωσα με τα 20 ευρώ πιστεύεις οτι με 15 δεν το χτυπάς?
Αρα ενα μεταχειρισμένο και ξένοιασες .... γνώμη μου.

ΥΓ: τα λαμάκια ετσι λεπτά είναι. Κάτι παίζει με το μικρό συρματάκι του ουσιαστικά κρατάει τον διακόπτη μέσα και μετά τον απελευθερώνει. Στο πλαστικό είναι χαραγμένα δύο (V) και μέσα σε αυτά δουλεύει το συρματάκι , τα αλλα δύο είναι σαν ελατήρια που κρτάνε το ελατήριο στους οδηγούς, στον διακόπτη της Τιβί κατι παρόμοιο εχει διέλυσέ τον να δείς.

Υπάρχουν και διακόπτες που μοιάζουν με μπουτόν αλλά είναι δύο καταστάσεων πχ αυτό δεν είναι μπουτόν, πατάς και παραμένει στην κατασταση αυτή μεχρι να ξαναπατήσεις   http://www.markidis.gr/product_info.php?cPath=31_487_260&products_id=1329
    εδώ εχει κι άλλα    http://www.markidis.gr/index.php?cPath=31_487_260


Σίγουρα κάπου έχω ένα ρελέ για τα χοντρά, και ένα ψιλό σαν το παρακάτω σχήμα. Νομίζω ότι εκεί δεν θα ξεπερνάω τα 5 ευρώ ακόμη και αν αγοράσω τελικά και τα δύο. Τα διακοπτάκια που μου λές είναι ΟΝ -ΟΦ με δύο επαφές μόνο. Στο ΤΑ φτάνουν τρία καλώδια άρα έχει τρεις επαφές και γειώνει τη μία κάποια από τις άλλες δύο. Θα το ψάξω όμως το θέμα. Δές λίγο και την εικόνα:



Στο δικό μου πλαστικάκι το V έχει φαγωθεί και έχει λακούβα στη μέση. Εκεί πλέον δεν μπορεί να οδηγήσει σωστά το λαμάκι. Ίσως αν γέμιζα το κενό με λιωμένο πλαστικό να έκανε δουλειά, αλλά και πάλι δεν είμαι σίγουρος. Ίσως καταφύγω στην παραπάνω λύση απομονώνοντας τα 3 καλώδια που πάνε στο διακόπτη και κάνοντας κατάλληλες συνδέσεις.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #51 on: Κυριακή 23 Δεκέμβριος 2012, 22:38:19 μμ
Χλωμό το βλέπω να γίνει επισκευή ... καλύτερα να μην πειράξεις την ΤΑ, πάρε ενα μεταχειρισμένο , γνώμη μου.

Στο άλλο θεμα  [ http://www.transalpforum.gr/index.php/topic,16553.25.html  ] ο transalparas  είχε περίπου το ίδιο θεμα με εσένα, στείλε του ενα πμ μήπως εχει τπτ κομμάτια κρατήσει και σε βοηθήσει.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #52 on: Κυριακή 23 Δεκέμβριος 2012, 22:57:20 μμ
Ανεβάζω λίγο επίπεδο, για να έχω reference για αργότερα. Και εγώ δεν θέλω να πειράξω την ΤΑ και μόνο βλέποντας τα κυκλώματα κουράζομαι. Αφήνω και το παρακάτω γιατί δεν το θα το βρίσκω όταν το χρειαστώ. Πληροφοριακά είναι ένα latch, δηλαδή αλλάζει κατάσταση από ΟΝ σε ΟΦ με παλμό (τον οποίο κα καλά θα στείλουμε με το χαλασμένο διακόπτη).



Το αποφάσισα θα πάω για μετάχειρο.... Ελπίζω να μπορέσω να προλάβω τον τύπο που τον δινει 19 ευρώ στο καρ, γιατί είμαι σίγουρος ότι τα μαγαζιά με τα ανταλλακτικά θα το περνάνε το 50άρι και θα με δυσκολέψουν λίγο....
« Last Edit: Κυριακή 23 Δεκέμβριος 2012, 23:00:04 μμ by Johnny_Nik »



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #53 on: Τρίτη 25 Δεκέμβριος 2012, 15:39:37 μμ
Και συνεχίζω αφού ένα ένα τα προβλήματα παίρνουν τον δρόμο τους...

1. Τα πλαστικά κλιπς που κουμπώνουν αντί βίδας και κρατάνε τα διακοσμητικά στη θέση τους, έχουν χαθεί τα περισσότερα και άλλα έχουν αρχίσει και χαλαρώνουν σε σημείο μετά από λίγη ώρα να τα χάνω στο δρόμο. Νομίζω, ότι πάνε σετάκι 10άδα κάπου στο 10άρικο κοντά; Η να μην ασχοληθώ και να περάσω λαμάκια για λαμαρινόβιδα;

2. Μου λείπει ένα διακοσμητικό στην ποδιά, ανάμεσα στα πλαινά φέρινγκ. Αυτό είτε βγήκε για να μπεί η ποδιά είτε έπεσε στο δρόμο αφού κρατιόταν με κλιπς όπως αυτά στο 1. Να ασχοληθώ να το ψάξω ή να το αφήσω έτσι;

3. Σημαντικότερο ίσως από τα παραπάνω... Θέλει λάστιχα,μπρος και πίσω θα πάνε σετ αν και το εμπρός έχει λιγότερα χιλιόμετρα. Θέλω να το έχω κομπλέ. Τώρα φοράει Michelin Anakee, νομίζω. Όπως είχα πει και παλιότερα η μηχανή δεν πάει χώμα. Στο παλιό μου φορούσα Pirelli Scorpion, και δεν έχω κανένα παράπονο εκτός από το πίσω το οποίο μετά από το δέυτερο ταξίδι είχε αρχίσει να γλιστράει στις στροφές αν και δεν είχε φαγωθεί. Παρέμενε το ίδιο μαλακό με την πρώτη μέρα που το φόρεσα. Μέχρι τώρα έχω βρεί τα ίδια που φοράει στα 220 με τοποθέτηση, 180 κάποιες μάρκες όπως Pirelli και δεν θυμάμαι τι άλλο και επίσης γενικά και αόριστα "κάποια" Michelin στα 200 ευρώ. Δεν ξέρω τι να διαλέξω!! (Για κανένα λόγο όμως δεν θέλω να ξεπεράσω τα 200 Ευρώ, άντε βία τα 220, κόβοντας από το εικαστικό μέρος - βλ. πλαστικάκια, βίδες κλπ)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #54 on: Τρίτη 25 Δεκέμβριος 2012, 16:58:51 μμ
1. Εννοείς τα 90683MBW003   clip body.  Αγόρασα και εγώ πριν καιρό απο το eBay φθηνά.
Κουμπώνουν καλά αλλά μετα δεν βγαίνουν , πρέπει να τα σπάσεις. Στα 4 που χρησιμοποίησα οταν προσπαθησα να τα βγάλω σπάσανε τα τρία. Ασε την ψυχική οδύνη μην σπάσεις κανα πλαστικό η κάνεις καμμιά γρατζουνιά.
Ετσι πήρα γνήσια 
 


http://makinaparts.com/lang-en/honda-en/852-90683mbw003-honda-body-clip-transalp-xl650v-cbr600rr.html 

 γνήσια πήρα και απο αυτά   για να μην φάω την ζελατίνα στην μάπα. :2hysterical:



90111MM9000 Nut, Cowl Setting Honda XRV-XLV
http://makinaparts.com/lang-en/honda-en/2574-90111mm9000-nut-cowl-setting-honda-xrv-xlv-screw-fairing-transalp-varadero-africa-twin-.html

2. Ποιο λείπει αυτό?  http://viewitem.eim.ebay.gr/Honda-Transalp-XL650-RD10-Khlergitter-Mitte/320691767481/item



Φυσικά και να το βρείς, για να υπάρχει χρειάζεται. Με υπομονή, δεν είναι ανάγκη να το πληρώσεις χρυσάφι.
Στο συγκεκριμένο (αν είναι αυτό)  που εχει 4 πιαστράκια τα δύο τα ατικατεστησα με λαμακι ανοξείδωτο φανοποιού και λαμαρινόβιδα με πλατύ κεφαλι.


3. Αν με αυτά που εχεις (και εχω ) είσαι ευχαριστημένος γιατί ψάχνεσαι?
« Last Edit: Τρίτη 25 Δεκέμβριος 2012, 17:01:49 μμ by Stoneman »



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #55 on: Τρίτη 25 Δεκέμβριος 2012, 18:25:46 μμ
1. Εννοείς τα 90683MBW003   clip body.  Αγόρασα και εγώ πριν καιρό απο το eBay φθηνά.
Κουμπώνουν καλά αλλά μετα δεν βγαίνουν , πρέπει να τα σπάσεις. Στα 4 που χρησιμοποίησα οταν προσπαθησα να τα βγάλω σπάσανε τα τρία. Ασε την ψυχική οδύνη μην σπάσεις κανα πλαστικό η κάνεις καμμιά γρατζουνιά.
Ετσι πήρα γνήσια 
 


Αυτά εννοώ, όταν ήρθε στην κατοχή μου μόνο ένα ήταν στη θέση του και τα άλλα είτε έλειπαν είτε ήταν σεισμόπληκτα. Έβαλα σε μερικά λαμάκια από ηχεία αυτοκινήτου και πέρασα προσωρινά βίδα για να μην τρίζει το σύμπαν. Σε κάποιο σημείο από τους κραδασμούς υπήρχε ράγισμα (είναι όντως από κραδασμούς) και ήθελα μια προσωρινή λύση για να να αποφύγω τα χειρότερα. Μάλλον όμως θα περάσω τα μαμίσια, όταν με το καλό βάψω και το ξεθωριασμένο πλαστικό από τα όργανα μιας και δεν θα τα λύνω κάθε μέρα.


http://makinaparts.com/lang-en/honda-en/852-90683mbw003-honda-body-clip-transalp-xl650v-cbr600rr.html 

 γνήσια πήρα και απο αυτά   για να μην φάω την ζελατίνα στην μάπα. :2hysterical:





90111MM9000 Nut, Cowl Setting Honda XRV-XLV
http://makinaparts.com/lang-en/honda-en/2574-90111mm9000-nut-cowl-setting-honda-xrv-xlv-screw-fairing-transalp-varadero-africa-twin-.html

Αυτά ευτυχώς είναι όλα στη θέση τους, μαμίσια και με τις σωστές βίδες. Η ζελατίνα πάλι, είναι άλλη πονεμένη ιστορία, αλλά προς το παρόν δεν αντιμετωπίζω κάποιο πρόβλημα.

2. Ποιο λείπει αυτό?  http://viewitem.eim.ebay.gr/Honda-Transalp-XL650-RD10-Khlergitter-Mitte/320691767481/item



Φυσικά και να το βρείς, για να υπάρχει χρειάζεται. Με υπομονή, δεν είναι ανάγκη να το πληρώσεις χρυσάφι.
Στο συγκεκριμένο (αν είναι αυτό)  που εχει 4 πιαστράκια τα δύο τα ατικατεστησα με λαμακι ανοξείδωτο φανοποιού και λαμαρινόβιδα με πλατύ κεφαλι.
Αυτό είναι που λέιπει σύμφωνα με το μάνιουαλ. Εϊδα ότι υπήρχαν αχρησιμοποίητες βάσεις στα φέρινγκ και φαντάστικα ότι κάτι έπρεπε να βρίσκεται εκεί. Μετά από πολύ σκέψη κατέληξα στο ότι μάλλον βγήκε γιατί υπήρχε διένεξη με την ποδιά αλλά τελικά δεν είναι έτσι. Μάλλον σε κάποιο σέρβις ξεχάστηκε εκτός, ή απλά καταργήθηκε για ευκολία. Μόνο το μπουζί που βρήκα ξέσφιχτο εκεί πίσω με κάνει να σκεφτώ σοβαρά για το πρώτο ενδεχόμενο. Και επίσης με έκανε να σκεφτώ τι "εξουσιοδοτημένοι" κυκλοφορούν εκεί έξω. Από σήμερα στο σπίτι... και που θα πάει, θα μάθω να κάνω και βαλβίδες!!!
3. Αν με αυτά που εχεις (και εχω ) είσαι ευχαριστημένος γιατί ψάχνεσαι?

Η γνωριμία με αυτά που έχω είναι τελείως θεωρητικού επιπέδου. Αυτό γιατί, το μηχανάκι δεν το έχω πολύ καιρό και μαζί του δεν έχω κάνει ούτε 500ΚΜ. Ειδικά στις αρχές που δεν τό έτρεχα δεν έδωσα και σημασία. Μετά όμως βλέποντας το λάστιχο να έχει φτάσει σχεδόν ώς τα λινά (μιλάμε δεν υπάρχει καθόλου τακούνι πίσω) και το μπροστά σε παρόμοιο χάλι δεν μπορώ να σχηματίσω άποψη για τα Ankee. Σαν λάστιχα δεν τα ξέρω, παρά μόνο απ όσα έχω ακούσει από τα λαστιχάδικα που πήγα. Τα μόνα που ξέρω καλά είναι αυτά που είχα στο παλιό τα οποία δεν ξέρω τι διαφορά θα έχουν από αυτά που ήδη φοράει. Γι αυτό και ρώτησα. Δαγκωτό Ankee λοιπόν?



Offline konkost

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 2116
Reply #56 on: Τετάρτη 26 Δεκέμβριος 2012, 00:06:35 πμ
1. Εννοείς τα 90683MBW003   clip body.  Αγόρασα και εγώ πριν καιρό απο το eBay φθηνά.
Κουμπώνουν καλά αλλά μετα δεν βγαίνουν , πρέπει να τα σπάσεις. Στα 4 που χρησιμοποίησα οταν προσπαθησα να τα βγάλω σπάσανε τα τρία. Ασε την ψυχική οδύνη μην σπάσεις κανα πλαστικό η κάνεις καμμιά γρατζουνιά.
Ετσι πήρα γνήσια 
 

Nικολα η τιμη (2.57Ε) αφορα το ενα? 'Η μηπως τα τρια οπως φαινονται και στην φωτο?


http://makinaparts.com/lang-en/honda-en/852-90683mbw003-honda-body-clip-transalp-xl650v-cbr600rr.html 

 
2. Ποιο λείπει αυτό?  http://viewitem.eim.ebay.gr/Honda-Transalp-XL650-RD10-Khlergitter-Mitte/320691767481/item



Φυσικά και να το βρείς, για να υπάρχει χρειάζεται. Με υπομονή, δεν είναι ανάγκη να το πληρώσεις χρυσάφι.
Στο συγκεκριμένο (αν είναι αυτό)  που εχει 4 πιαστράκια τα δύο τα ατικατεστησα με λαμακι ανοξείδωτο φανοποιού και λαμαρινόβιδα με πλατύ κεφαλι.
Αυτο Νικο υπαρχει εκει χωρις πραγματικα να προσφερει κατι Εγω εδω και μερικα χρονια το εχω καταργησει 



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #57 on: Τετάρτη 26 Δεκέμβριος 2012, 09:32:52 πμ
Konkost, το σακουλάκι γράφει ποσότητα 10, έτσι αναφέρεται και στο μάνιουαλ με τα ανταλλακτικά. Νομίζω τιμή δίνει ο πίσσαρης στα 8 ευρώ και κάτι.

Το μεγάλο πλαστικό το αναφέρει ως rock guard αν θυμάμαι καλά. Τώρα τι rock θα κρατήσει αφού όοοολο είναι πλαστικό και πιάνει με πλαστικάκια δεν ξέρω.  :2hysterical: Στην άφρικα το αντίστοιχο μπαίνει με βίδες.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #58 on: Τετάρτη 26 Δεκέμβριος 2012, 10:41:08 πμ
Τα κλίπς καλό είναι να τα εχεις σε στοκ. Εμένα παραλίγο να χαθεί το πλαστικό καπάκι κάτω απο το εμπρός φανάρι.

Και δυστυχώς είναι τιμή τους είναι ανα τεμάχιο.

Εχω αντικαταστήσει με πιαστράκια μεταλικά και λαμαρινόβιδες ορισμένα που κρατάνε πλαστικά στο δεξί ψυγείο. Οι τρύπες τους απο τους κραδασμούς είχαν ανοίξει και ολα τρέμανε.
Οσο για την ζελατίνα, αν οι λαστιχόβιδες (σύνολον 4 εκεί και δύο στο πλαστικό κάλυμα των οργάνων) είναι πολυκαιρισμένες και γνήσιες να είναι εχουν γίνει σαν μπαλες απο το σφύξιμο, και επειδή δεν δίνει χέρι, η αν προσπαθήσεις να τις πιέσεις για να περάσουν μέσα απο την τρύπα θα γίνει ζημιά στην ζελατίνα η στο φέριγκ , γνώμη μου είναι αν το βγάλε βάλε της ζελατίνας είναι μετα απο  3+  χρόνια να αλλάζονται οι 4 της ζελατίνας.

Το πλαστικό αυτό κατα την γνώμη μου κρατάει δεμένο το κατω ακρο του φέριγκ και τα δύο εσωτερικά μαύρα πλαστικά που καλύπτουν τα φλας.

Οσο για τα λάστιχα, την αγόρασα με τα anakee, ομως επειδή την οδηγώ αποκλειστικά ΟΝ και κάνω λίγα χιλιόμετρα το χρόνο , μου κάνει κάθε μαλακό λάστιχο που ζεσταίνεται γρήγορα , με ενδειαφέρει το κράτημα και ας τρώγεται γρήγορα. Αν δλδ βρώ άλλο ακόμα πιό μαλακό θα πάω κατα κεί.



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #59 on: Τετάρτη 26 Δεκέμβριος 2012, 14:02:40 μμ

Και δυστυχώς είναι τιμή τους είναι ανα τεμάχιο.

Είδα πολλές τιμές που δεν παίζονται με τίποτα!! Αλλά τελικά αυτά τα χόντα είναι αλλού γι αλλού. Χαζές τιμές σε χαζά ανταλλακτικά. Και κυρίως χαζά ανταλλακτικά σε θεσεις που θα έπρεπε να είναι διαφορετικά. Δηλαδή γιατί να μην έχει βίδες στο πλαστικό ανάμεσα στα φέρινγκ; Γιατί να μην έχει το rock guard βίδες αντί για κλιπς? Αν το έκαναν για κόστος τουλάχιστον τα κλιπς που σπάνε για πλάκα θα έπρεπε να έχουν 1 ευρώ η χούφτα  :o . Θυμήθηκα ότι έχω και ένα ράγισμα στο κρύσταλλο των οργάνων. Δεν πρόκειται να ρωτήσω πόσο έχει η αλλαγή. Ήδη μυρίζομαι 50άρι και βάλε.  :goofy:


Τα κλίπς καλό είναι να τα εχεις σε στοκ. Εμένα παραλίγο να χαθεί το πλαστικό καπάκι κάτω απο το εμπρός φανάρι.

Οσο για την ζελατίνα, αν οι λαστιχόβιδες (σύνολον 4 εκεί και δύο στο πλαστικό κάλυμα των οργάνων) είναι πολυκαιρισμένες και γνήσιες να είναι εχουν γίνει σαν μπαλες απο το σφύξιμο, και επειδή δεν δίνει χέρι, η αν προσπαθήσεις να τις πιέσεις για να περάσουν μέσα απο την τρύπα θα γίνει ζημιά στην ζελατίνα η στο φέριγκ , γνώμη μου είναι αν το βγάλε βάλε της ζελατίνας είναι μετα απο  3+  χρόνια να αλλάζονται οι 4 της ζελατίνας.


Η ζελατίνα είχε αλλαχθεί λίγο καιρό πριν το πάρω, μαζί με τα λαστιχάκια. Τα παλιά τα έχω μαζί με την παλιά ζελατίνα. Το κακό με τη ζελατίνα όμως είναι ότι τη βρήκε το τιμόνι κάποια μεγάλη μέρα (προτού το πάρω) και την έσπασε. Κολλήθηκε βέβαια αλλά δεν την βλέπω να κρατάει. Μάλλον θα γυρίσω στην παλιά του.

Για τα κλιπς, σκέφτομαι μήπως ταιρίαξω χύμα κάποια παρόμοια από αυτοκίνητο. Είχα πάρει κάποτε για το αυτοκίνητό μου και έχω μερικά. Ένα σακουλάκι με 50 μέσα ειχα δώσει τότε 2.5 - 3 ευρώ. Δεν ξέρω όμως αν έχουν τη σωστή διάμετρο. Αυτα δεν πρέπει να είναι χόντα αλλά υποθέτω ότι κάνουν; (Και πάλι πολλά λεφτά)
http://www.motopissaris.gr/parts/%CE%91%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C_%CE%BA%CE%BB%CE%B9%CF%80%CE%AC%CE%BA%CE%B9_%CE%B3%CE%B9%CE%B1_%CF%80%CE%BB%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC_%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CF%84%CF%8E%CE%BD_6mm




Οσο για τα λάστιχα, την αγόρασα με τα anakee, ομως επειδή την οδηγώ αποκλειστικά ΟΝ και κάνω λίγα χιλιόμετρα το χρόνο , μου κάνει κάθε μαλακό λάστιχο που ζεσταίνεται γρήγορα , με ενδειαφέρει το κράτημα και ας τρώγεται γρήγορα. Αν δλδ βρώ άλλο ακόμα πιό μαλακό θα πάω κατα κεί.


Θα μείνω και εγώ μάλλον στα ίδια. Εκτός και αν βρώ κάτι με πιο ασφάλτινο προσανατολισμό. Αν όμως είναι να κάνουν αμαν να ζεσταθούν και μετά από δύο ταξίδια γλιστράνε λες και πατάω πάγο τότε μάλλον θα προτιμήσω τα Anakee.
« Last Edit: Τετάρτη 26 Δεκέμβριος 2012, 14:07:48 μμ by Johnny_Nik »



Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #60 on: Τετάρτη 26 Δεκέμβριος 2012, 15:20:20 μμ
γνήσια πήρα και απο αυτά   για να μην φάω την ζελατίνα στην μάπα. :2hysterical:



90111MM9000 Nut, Cowl Setting Honda XRV-XLV
http://makinaparts.com/lang-en/honda-en/2574-90111mm9000-nut-cowl-setting-honda-xrv-xlv-screw-fairing-transalp-varadero-africa-twin-.html

πόσα είχε η συσκευασία και πόσο τα πήρες τελικά;




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #61 on: Τετάρτη 26 Δεκέμβριος 2012, 19:37:03 μμ
Είδα πολλές τιμές που δεν παίζονται με τίποτα!! Αλλά τελικά αυτά τα χόντα είναι αλλού γι αλλού. Χαζές τιμές σε χαζά ανταλλακτικά. Και κυρίως χαζά ανταλλακτικά σε θεσεις που θα έπρεπε να είναι διαφορετικά. Δηλαδή γιατί να μην έχει βίδες στο πλαστικό ανάμεσα στα φέρινγκ; Γιατί να μην έχει το rock guard βίδες αντί για κλιπς? Αν το έκαναν για κόστος τουλάχιστον τα κλιπς που σπάνε για πλάκα θα έπρεπε να έχουν 1 ευρώ η χούφτα  :o . Θυμήθηκα ότι έχω και ένα ράγισμα στο κρύσταλλο των οργάνων. Δεν πρόκειται να ρωτήσω πόσο έχει η αλλαγή. Ήδη μυρίζομαι 50άρι και βάλε.  :goofy:

LENS METER ASSY *D           37212MCB611   € 66.19 και εδω   €64.9   [Τζαμι Οργανων]
Αν το παραγγείλεις να προσέξεις απόθεμα. Εμενα μου είπαν απο Σαρακακη οτι είχαν δύο, τελικά δεν είχαν και παράγγειλα απο έξωτερικό , απο 5-10 εργάσιμες εκαναν 2 1/2 μήνες τελικά, από Μαιο στα τέλη Ιουλίου.

Οσο για τα κλίπς και τις λαστχόβιδες εχουν να κανουν με τις συναρμογές. Σε στατικό πέσιμο εσπασα την ζελατίνα αλλά επειδή ξεκούμπωσε μια λαστιχόβιδα σώθηκε το φεριγκ.
Την εχω 3 χρόνια, εχω αλλάξει ολα τα κλίπς  και δεν εχει ξαναπάσει κανένα. Αρα δεν με ενοχλούν.

Η ζελατίνα είχε αλλαχθεί λίγο καιρό πριν το πάρω, μαζί με τα λαστιχάκια. Τα παλιά τα έχω μαζί με την παλιά ζελατίνα. Το κακό με τη ζελατίνα όμως είναι ότι τη βρήκε το τιμόνι κάποια μεγάλη μέρα (προτού το πάρω) και την έσπασε. Κολλήθηκε βέβαια αλλά δεν την βλέπω να κρατάει. Μάλλον θα γυρίσω στην παλιά του.

Πρόσεχε μην σούρθει κατακεφαλα.

Για τα κλιπς, σκέφτομαι μήπως ταιρίαξω χύμα κάποια παρόμοια από αυτοκίνητο. Είχα πάρει κάποτε για το αυτοκίνητό μου και έχω μερικά. Ένα σακουλάκι με 50 μέσα ειχα δώσει τότε 2.5 - 3 ευρώ. Δεν ξέρω όμως αν έχουν τη σωστή διάμετρο. Αυτα δεν πρέπει να είναι χόντα αλλά υποθέτω ότι κάνουν; (Και πάλι πολλά λεφτά)
http://www.motopissaris.gr/parts/%CE%91%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C_%CE%BA%CE%BB%CE%B9%CF%80%CE%AC%CE%BA%CE%B9_%CE%B3%CE%B9%CE%B1_%CF%80%CE%BB%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC_%CE%BC%CE%BF%CF%84%CE%BF%CF%83%CE%B9%CE%BA%CE%BB%CE%B5%CF%84%CF%8E%CE%BD_6mm

Δεν είναι και τπτ τρομερό εξοδο, μια φορά θα τα αγοράσεις. (Γνώμη μου)
Αυτό του motopissaris δεν είναι δλδ γνήσιο?

πόσα είχε η συσκευασία και πόσο τα πήρες τελικά;

Το καθενα είναι σε δικό του σακκουλάκι. Και η τιμή είναι αυτή που αναφέρει. Απλά τα παραγγειλα απο Αγγλία και δεν μου φανηκαν τα μεταδορικά, ηταν μια παραγγελιά .... 1800 ευρώ.





Offline Goikoetxea

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 1759
Reply #62 on: Τετάρτη 26 Δεκέμβριος 2012, 23:33:24 μμ
Το καθενα είναι σε δικό του σακκουλάκι. Και η τιμή είναι αυτή που αναφέρει. Απλά τα παραγγειλα απο Αγγλία και δεν μου φανηκαν τα μεταδορικά, ηταν μια παραγγελιά .... 1800 ευρώ.

Τα ίδια ακριβώς, σετάκι των 10, προς 7 ευρώ στον Γκατσούλη... Και πάλι ακριβά μου φάνηκαν, για αυτό που είναι, τώρα άλλο αν γράφει Honda επάνω. Από εξωτερικό, η τιμή στο λινκ θα μου φαινόταν φυσιολογική για αντίστοιχη ποσότητα, όχι για ένα μόνο :-\




Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #63 on: Πέμπτη 27 Δεκέμβριος 2012, 09:53:53 πμ
Επειδή πολλά λέγονται για τιμές εξωτερικού, να πώ το εξής. Δεν υπάρχουν φθηνά ανταλλακτικά στο εξωτερικό, αφού είμαστε στο ευρώ μια η άλλη πάει η μια μικρή διαφορά προς τα πάνω η και πρός τα κατω.
Διαφορά μπορεί να υπάρξει η να υπήρξε καααααποτε που υπήρχε διαφορά στο ΦΠΑ αλλά και πάλι πρέπει η διαφορά να ηταν τόση που να κάλυπτε την μεταφορά, η οποία μεταφορά ηταν πάντα ασύμφορη σε μικρές παραγγελίες.
Εκεί που συμφέρει είναι μερικά μαγαζιά του εξωτερικού που στοκαρουν ανταλλακτικά και τα δίνουν σε πολύ χαμηλές τιμές. Πχ στον  http://www.davidsilverspares.co.uk  που ξερω πολύ καλά αν ψάξεις σαν μοντέλο   http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/by-model/      βγάζει αυτή τη λίστα   http://www.davidsilverspares.co.uk/XL650V2-TRANSALP-2002/     ,οτι περιέχει εκεί είναι προσφορά. Το κεντρικό σταντ  για παραδειγμα  http://www.davidsilverspares.co.uk/XL650V2-TRANSALP-2002/part_99735/   γράφει τιμή: Approx  € 135.72  που με τα μεταφορικά πάει στα 190 ευρώ, οταν ο Σαρακακης το εχει 320 ευρώ. Επειδή όμως το αναφερει σαν Temporarily out of stock  σημαίνει οτι αν το παραγγείλεις θα αναγκαστεί να το προμηθευτεί απο την εκεί Honda και η τιμή ισως να πάει μια η άλλη με τον Σαρακάκη, ισως και παραπάνω αν καποιος εχει και την εκπτωση του συλλόγου.  Εγώ περίμενα 9 μήνες να το ανεβασει σε στόκ και το χτύπησα στα 170 ευρώ στο σπίτι μου αλλά πριν 3 χρόνια.

Οσο για το κόστος? απόψεις είναι αυτές. Το να δώσεις μια φορά 25 ευρώ για 10 τεμαχια δεν χάθηκε ο κόσμος.
Εκεί που μπαινει χέρι απο πίσω και τα ιμιτασιον αν κολήσουν τα σπρώχνεις για να βγούν πάει καλά. Αν ομως πρεπει να βγούν ξεκουμπωτά και δεν, αν σου φύγει μια κατσαβιδιά τη μαμησες. :2hysterical:



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #64 on: Παρασκευή 28 Δεκέμβριος 2012, 08:59:20 πμ
.......αν σου φύγει μια κατσαβιδιά τη μαμησες. :2hysterical:

 ::) ::) Δεν μιλάω, δεν μιλάω!!!

Ερώτησης (κακό πράγμα το γοογλινγκ): Πως θα καταλάβουμε εάν έχει σχιστεί κάποια μεμβράνη στο καρμπυρατέρ ενώ δεν το έχουμε ανοίξει ακόμα; Το λέω γιατί όταν την μπούκωσω (όπως θέλω να ελπίζω) επειδή δεν έπαιρνε (το ανέφερα πιο πάνω, ήταν τη μέρα που την έκλεισα μέσα) έκανε χοντρά σκασίματα, τα οποία συνέχισαν ελαφρά όσο ήταν κρύα, σταμάτησαν όταν ζεστάθηκε και έκτοτε δεν το ξαναπαρουσίασε. Ούτε τις μέρες που την κυκλοφορούσα είχε παρουσιάσει κάτι ανάλογο. Γοογλάρωντας όμως, έιδα ότι είναι ένα σύμπτωμα για σκισμένη - τρύπια μεμβρανη. Δυστυχώς για τις επόμενες 6 ημέρες δεν θα μπορώ να το τσεκάρω. Να αρχίσω να ανησυχώ; (δεν είναι καιρός για τέτοια έξοδα)
« Last Edit: Παρασκευή 28 Δεκέμβριος 2012, 10:23:25 πμ by Johnny_Nik »



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #65 on: Παρασκευή 28 Δεκέμβριος 2012, 19:50:26 μμ
και αφού άργησα να τροποποιήσω με τα νεότερα....

Απαντάω μόνος μου στη σκέψη μου και τεκμηριώνω.

Το σκάσιμο το έκανε όταν είχε μπλοκάρει το HISS λόγω συναγερμού και δεν πήρε εμπρός ενω έστελνα βενζίνη μιζάροντας. Αυτό δημιούργησε μπούκωμα, ή αλλιώς πλούσιο μείγμα και εγώ προσπαθώντας να τη βάλω εμπρός με τσοκ τα έκανα χειρότερα (μπαμ), προσθέτουμε τώρα και μπουζί σε φάση για αλλαγή, φίλτρο αέρα βρώμικο, και κυρίως, κρύα ημέρα με αρκετή υγρασία, ε δεν ήθελε και πολυ. Αν είχα θέμα θα το έκανε κάθε μέρα (υποθέτω), και τη δούλεψα αρκετές μέρες και για αρκετά χιλιόμετρα προτού την αφήσω στην άκρη. Παρ όλα αυτά στα πλαίσια της αλλαγής φίλτρου και άλλων πραγμάτων που εχω να κάνω θα βγάλω τα carb για καθάρισμα και ο θεός βοηθός. Αν αποτύχω θα τα μάθετε στο σπάστο μόνος σου  :P :eusa_clap:

ΥΓ: Ψάχνοντας ανακάλυψα ότι ο spyball έχει έτοιμη πλεξούδα για ΤΑ. Μπορώ να πώ ότι χάρηκα ιδιαίτερα. Το κακό είναι ότι ακόμη και έτσι πρέπει να επαναφέρω την πλεξούδα της μηχανής στην αρχική της κατάσταση. Και δυστυχώς έχει παίξει κοπτοραπτική για να βάλουν τον Patrol.  >:( :( >:(
« Last Edit: Παρασκευή 28 Δεκέμβριος 2012, 19:53:35 μμ by Johnny_Nik »



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #66 on: Σάββατο 29 Δεκέμβριος 2012, 11:28:14 πμ
Τα σκασίματα είναι φτωχό μίγμα.

Μπορεί να εχει ετοιμη πλεξούδα ο spyball, η 650 εχει αναμονές? Πάλι θα κόβεις. Η 700 αν δεν κάνω λάθος εχει στα  accessories  κονέκτορα/αναμονή για συναγερμό, κλπ.
« Last Edit: Σάββατο 29 Δεκέμβριος 2012, 11:30:01 πμ by Stoneman »



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #67 on: Σάββατο 29 Δεκέμβριος 2012, 13:17:23 μμ
Τα σκασίματα είναι φτωχό μίγμα.

Το πιστεύω ότι το σκάσιμο μπορεί να προέλθει από φτωχό μείγμα. Όμως για τη συγκεκριμένη περίπτωση διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις και εξηγούμαι. Μιλάμε για μοτέρ κρύο και HISS κολλημένο να έχει κόψει την ανάφλεξη. Την ίδια ώρα χωρίς να το έχω καταλαβει μιζάρω συνέχεια και πρεσσάρω καύσιμο στο μοτέρ το οποίο όμως προφανώς δεν αναφλέγεται. Βλέπω το HISS και το παλεύω, διαβάζει το κλειδί και ξαναμιζάρω. Εκεί σκάει (σαν τουφεκιά και δεν παίρνει). Παρόμοιο είχα συναντήσει σε triumph το οποίο είχε βραχυκυκλώσει ένα από τα μπουζί του. Υποθέτω ότι προφανώς το μούσκεψα και μιας και στα τελευταία του αρνήθηκε να δώσει σωστά το σπινθίρα. Αν βάλεις τώρα και το μπούκωμα που είχα ήδη προκαλέσει τότε το μπαμ νομίζω ότι ήρθε από πλούσιο και όχι από φτωχό μείγμα, είχα δε τραβηγμένο και το τσοκ και ελαφρά γυρισμένο το γκάζι. (Αυτό με μπερδεύει, αν είχα ρίξει τόσο καύσιμο μέσα πως έσκασε από φτωχό?). Μιλάμε για μεμονομένο περιστατικό σε αυτή τη περίπτωση γι αυτό το σκέφτομαι καθ αυτό το τρόπο. Μπορεί όμως, να κάνω και λάθος, προφανώς και δεν είμαι ο παντογνώστης και δεν έχω και την πιο μεγάλη σε διάρκεια σχέση με το μοτοσυκλέτα αυτή. Μακάρι όπως είπα πιο πάνω να πρόκειται για μεμονομένο πρόβλημα λόγω της παλαιότητας των μπουζί και του "χαμένου" σέρβις.

Μπορεί να εχει ετοιμη πλεξούδα ο spyball, η 650 εχει αναμονές? Πάλι θα κόβεις. Η 700 αν δεν κάνω λάθος εχει στα  accessories  κονέκτορα/αναμονή για συναγερμό, κλπ.

Η πλεξούδα επειδή την έψαξα έχει το εξής. Έχει έτοιμα τα καλώδια κομμένα στις αποστάσεις που πρέπει να έχουν, και στην άκρη τους υπάρχουν έτοιμοι ακροδέκτες. Για παράδειγμα στα φλας, χωρίζεις τη σύνδεση με την επαφή τύπου bullet και βάζεις εκεί τον ακροδέκτη από το συναγερμό. Αντίστοιχα συνδέεις το καλώδιο που απομένει στην δεύτερη υποδοχή και έτσι χωρίς να κόψεις τίποτα έχεις συνδέσει τα φλας. Επίσης υπάρχει κονέκτορας για το πίσω φώς, για την ανάφλεξη, και όλες τις απαραίτητες συνδέσεις, στην ανάφλεξη νομίζω πάει σε σειρά με κάποια φισέτα γύρω από την ηλεκτρονικη η οποία έχει σχέση με το σταντ, το οποίο είναι σε σειρά με το Kill Switch, (δηλαδή έχει ίδια φιλοσοφία με το υπάρχων σύστημα). Μόνο οι τάσεις τροφοδοσίας είναι χύμα, αλλά τα κοψίματα στη δικια μου περίπτωση υπάρχουν ήδη. Και αυτά τα καλώδια όμως έχουν κονεκτοράκια στην άκρη. Αυτά λογικά μπορείς να τα βάλεις απευθείας στην μπαταρία, ή σε κάποιο σημείο με τάση, ακριβώς θα ξέρω όταν τα έχω στα χέρια μου.
« Last Edit: Σάββατο 29 Δεκέμβριος 2012, 13:19:12 μμ by Johnny_Nik »



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #68 on: Σάββατο 05 Ιανουάριος 2013, 08:35:29 πμ
Μιας και χθές μόλις κατάφερα να τελειώσω με τις εργασίες ήρθε η ώρα για τον απολογισμο (με bold αναφέρω απορίες):

1. Τα μπουζί ήταν χάλια, μην πω απαράδεκτα. Στο ένα μάλιστα όταν το έβγαλα από το μοτέρ και το ακούμπησα κάτω έφυγε το ηλεκτρόδιο  :o :o (Πάλι καλά δηλαδή που έφυγε έξω). Με ταλαιπώρησαν πολύ τα δύο κρυφά (εμπρός και πίσω)

2. Το φίλτρο αέρα είχε φίδια, ήταν κατάμαυρο, και μόλις από περιέργεια το φύσηξα είδα ότι έπρεπε να είναι πορτοκαλοκόκκινο. Μπήκε το ΚΝ με συνοπτικές διαδικασίες. Το μικρό φιλτράκι των αναθυμιάσεων ήταν στη θέση του, ξερό μεν, αλλά μετά το πλύσιμο και "λάδωμα" επανήλθε στα φυσιολογικά του. Στην επόμενη θα αλλαχτεί καλού κακού. Εδώ τα δύο αυτάκια από το καπάκι ήταν σπασμένα και το όλο κόλπο ήταν δεμένο με tie wrap. Εφάρμοσα την ίδια τακτική, εκτός και αν αλλάζει και είναι φθηνό να πάω να το πάρω. Δεν με πειράζει εάν θα αργήσει να έρθει μιας και τόσο καιρό δούλευε (μάλλον) με αυτό το τρόπο.

3. Τα καρμπυρατέρ παραδόξως ήταν καθαρά, μέσα, αλλά και εξω. Ο υπόλοιπος κινητήρας είχε αρκετή σκόνη, αλλά τα καρμπυρατέρ φαίνονταν πιο καθαρά από το υπόλοιπο. Η επανατοποθέτηση τους δεν με δυσκόλεψε αλλά είχα θέμα στο συγχρονισμό γιατί δεν έβρισκα μακρύ κατσαβίδι. :2hysterical:

4. Πέρασα φίλερ όλες τις βαλβίδες και ήταν μια χαρά. Δεν το είχα ξανακάνει και ζήτησα τη βοήθεια του συνεργείου που μου έκανε τα αλυσιδογράναζα και τα ορινγκ. Του ζήτησα να μου πεί εάν το μετράω σωστά και να με βοηθήσει εάν κάνω κάπου λάθος ή μπερδευτώ. Φυσικά του πλήρωσα το χρόνο που τον απασχόλησα για να νιώθω ΟΚ απέναντί του. Δεν είναι κάτι τραγικό, αλλά το να τις φτάσω ήταν πολύ χρονοβόρο.

5. Ο συναγερμός μπήκε επίσης. Δεν επέλεξα τελικά πλεξούδα για ΤΑ γιατί ήθελαν 40 ευρώ παραπάνω, όσο δηλαδή θα μου στοίχιζε η τοποθέτηση με universal πλεξούδα σε κάποιο ηλεκτρολόγο. Μιας όμως και το κατέχω το θέμα τον έβαλα μόνος μου και μπορώ να πώ ότι η δουλειά βγήκε πολύ καλύτερη από αν το πήγαινα έξω. Πέρασα τα πάντα από εκεί που ήθελα δεν έκανα κύκλους στα καλώδια και μπάλωσα όλες τις μαιμουδιές που είχε από την τοποθέτηση του προηγούμενου (Η τοποθέτηση του προηγούμενου είχε γίνει απλώς ενώνοντας τα αντίστοιχα καλώδια και κολλώντας τα με σκέτη ταινία, τώρα έγιναν σωστές ενώσεις με καλάι και θερμοσυστελόμενα και φυσικά στο τέλος η ταινια). Ο συναγερμός που έβαλα έχει διπλό κλέιδωμα και κόβει και την ανάφλεξη (όπως ο παλιός) αλλά και το ρελέ της μίζας. Τα ένωσα και τα δύο. Αν και αλλοιώνω αρκετά τη προστασία που παρέχει ο συναγερμός σε κρυφό σημείο τοποθέτησα διακόπτη με κλειδί (με δύο επαφές εσωτερικά) ο οποίος παρακάμπτει τα δύο Immobilizer του συναγερμού. Έτσι σε περίπτωση βλάβης ή αφαίρεσης του θα μπορώ να λειτουργήσω το μηχανάκι, απλά γυρίζοντας το κλειδί. Έβαλα κλειδί για περισσότερη ασφάλεια, ακόμη και αν βρεί κάποιος το διακοπτάκι. Η πίσω πλευρά του θωρακίστηκε και κρύβεται καλά ώστε να μη μπορεί κάποιος να βάλει χέρι πίσω από αυτόν, τουλάχιστον όχι σε σύντομο διάστημα. Δεν σύνδεσα ακόμη την επαφή που τον ενεργοποιεί εάν ανοίξει η σέλα γιατί δεν είχα μπουτονάκι. Άφησα την αναμονή για να το κάνω στα προσεχώς... :goofy:

Τι έσπασα:

Το σωληνάκι της βενζίνης το οποίο κόπηκε  ;D μόλις το τράβηξα από το τεπόζιτο. Αν και ήταν αρκετά μαλακό σκίστηκε εκεί ακριβώς που τελειώνει το σιδερένιο τμήμα από το ρουμπινέτο. Είχε όμως αρκετό "αέρα" και το κόντυνα περίπου 2cm και το τράβηξα λίγο πιο πέρα. Θα αλλαχτεί εάν παρουσιάσει προβλήματα δηλαδή αν αρχίσει να σκαει παρακάτω.

Επίσης έσπασα τα περισσότερα πλαστικά κουμπώματα που λέγαμε και έψαχνα πιο πάνω. Αυτά που είχα από το αυτοκίνητο δεν έκαναν και έτσι συγκέντρωσα όσα υπήρχαν από τις εσωτερικές ποδιές στα φέρινγκ και κούμπωσα εκεί που είναι δύσκολη η πρόσβαση. Από Δευτέρα θα πάρω καμιά δεκαριά να φτιάξω και τα υπόλοιπα.

Τι δεν έφτιαξα:

Το διακόπτη του σταντ. Δεν είχε μαιμουδιές και δεν είχε καταργηθεί από πουθενά. Δεν μπορούσα βέβαια να λύσω το σταντ γιατί έχω μονο ένα και έτσι δεν ξέρω αν παίζει κάτι εκεί πίσω. Μάλλον στην πορεία χάλασε. Αξίζει να το φτιάξω ή είναι πολλά τα λεφτά Άρη?


Το διακόπτη μικρής μεγάλης σκάλας. (Τον ξέχασα) Ίσως ρίξω μια ματιά σήμερα, αν και με μόλυνση στο ένα μάτι μάλλον θα αναβάλλω τα σχέδιά μου για λιγες μέρες.

Όλα αυτά ξεκίνησαν γύρω στις 8 το πρωί της Παρασκευής με αρκετά διαλείμματα στα ενδιάμεσα και τελείωσαν στις 7 ακριβώς το βράδυ. Αυτό που με τρόμαξε ήταν όταν την έβαλα μπροστά στο τέλος. Όπως είχατε πεί λόγω του ΚΝ θα είχε διαφορετικό ήχο. Όντως είχε, αλλά ώσπου να το καταλάβω έψαχνα να βρώ ποιό κολλάρο δεν είχε δέσει και ρούφαγε αέρα σαν τρελό  :2hysterical:. Κάτι ακόμα, το ρελαντί δεν το πείραξα (νομίζω) όμως μετά το δέσιμο και με τα καινούργια μπουζί δεν κράταγε. Δούλευε στις 800-900 στροφές και έσβηνε. Έδωσα λίγο μόλις τελείωσα με όλα και το έφερα εκεί που έλεγε το μάνιουαλ. Μου έκανε εντύπωση γιατί νόμιζα ότι με τον έξτρα αέρα που έδινε το ΚΝ θα ήθελε χαμήλωμα όχι ανέβασμα...
« Last Edit: Σάββατο 05 Ιανουάριος 2013, 08:42:35 πμ by Johnny_Nik »



Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #69 on: Παρασκευή 25 Ιανουάριος 2013, 20:14:55 μμ
To service έγινε αλλά ήρθα αντιμέτωπος με δύο μικροπροβληματάκια.

1. Η ασφάλεια στο γρανάζι αγοράστηκε καινούργια για να μπεί λίγες μέρες μετά την αλλαγή των γραναζιών λόγω μη διαθεσιμότητάς της. Όμως, η ασφάλεια έχει δύο πλευρές, μία τελείως ευθεία, και μία "machined" με τα δοντάκια γωνιακά φαγωμένα προς το κέντρο της. (Ελπίζω να καταλάβατε). Υπάρχει συγκεκριμένη φορά τοποθέτησης? Και αν ναι ποιά είναι αυτή? (η παλιά είχε γίνει σώβρακο και είχε φορεθεί και από τις δύο, έτσι δεν μπορούσα να βρώ τι πάει που). Θέλει λοκτάιτ στις βίδες; Κενό στο μέσα-έξω θα πρέπει να υπάρχει μετά την τοποθέτηση;

2. Η αλυσίδα φαίνεται να έχει παρουσιάζει σημάδια "στεγνώματος" από τα 100 χιλιόμετρα που την τσεκάρω συνεχώς. Κάποιο κρίκοι της φαίνονταν να κολλάνε παρ όλο που ήταν καινούργια. Τι να παίζει εδώ; Δοκίμασα διάφορα λιπαντικά αλλά δεν φαίνεται να μαλακώνει ιδιαίτερα. Κατάφερα πάντως να πετύχω το σωστό λιπαντικό ώστε πλέον να μείνει λαδωμένη. Προληπτικά την καθάρισα και την ξαναλάδωσα εξ αρχής, γιατί είδα ότι το γράσσο με το οποίο ήταν περασμένη είχε σημάδια ότι πέτρωσε. Ελπίζω να στρώσει αργότερα (ίσως τα ορινγκ να μην έχουν πάρει τις ανοχές τους ακόμα).

Κάπου στα ενδιάμεσα έφτιαξα και το διακόπτη στο σταντ. Σβήνει με το σταντ κάτω μόνο όταν έχω ταχύτητα, ακόμη και αν έχω πατημένο συμπλέκτη. Υποθέτω ότι έτσι θα πρέπει να δουλεύει;;

Αυτό που βασικά με ενδιαφέρει είναι πως πάει η ασφάλεια του εμπρός γραναζιού. Δεν θέλω να ρισκάρω ζημιά στον άξονα. Το γρανάζι εμπρός μπήκε μαμά όπως με είχατε συμβουλέψει πιο πάνω.



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #70 on: Παρασκευή 25 Ιανουάριος 2013, 22:03:12 μμ

Αυτό που βασικά με ενδιαφέρει είναι πως πάει η ασφάλεια του εμπρός γραναζιού.


Το άλλαξα το καλοκαιρι, θυμάμαι οτι στο γραναζι η εξω πλευρά είναι η επιπεδη, αλλά αν θυμάμαι καλά, η ασφάλεια δεν μπαίνει διαφορετικα. (ρώτα και σε κανα συνεργείο)
Οι βίδες στο γραναζι είναι παρακεντρες.

Αλλά και ο άξονας , δλδ το καρε του στο σημείο που μπαίνει η ασφαλεια αν προσεξεις το κομματι του καρε που είναι πρός τον κινητηρα κοβεται καθετα ενώ το υπολοιπο πρός τα εξω ξεκιναει λοξα. Αρα λογικά το καθετο κομμάτι της ασφαλειας πάει προς τα μεσα.

Το σύστημα μετακινείται μέσα-έξω όσο επιτρέπει η ασφάλεια.

οπως η φωτό:



κοιτα μόνο μην βρεθείς σε αυτή την κατασταση:




Offline trackler

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 5433
Reply #71 on: Παρασκευή 25 Ιανουάριος 2013, 22:31:32 μμ




Offline Johnny_Nik

  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 765
Reply #72 on: Παρασκευή 25 Ιανουάριος 2013, 23:09:25 μμ
Το άλλαξα το καλοκαιρι, θυμάμαι οτι στο γραναζι η εξω πλευρά είναι η επιπεδη, αλλά αν θυμάμαι καλά, η ασφάλεια δεν μπαίνει διαφορετικα. (ρώτα και σε κανα συνεργείο)
Οι βίδες στο γραναζι είναι παρακεντρες.

Αλλά και ο άξονας , δλδ το καρε του στο σημείο που μπαίνει η ασφαλεια αν προσεξεις το κομματι του καρε που είναι πρός τον κινητηρα κοβεται καθετα ενώ το υπολοιπο πρός τα εξω ξεκιναει λοξα. Αρα λογικά το καθετο κομμάτι της ασφαλειας πάει προς τα μεσα.

Το σύστημα μετακινείται μέσα-έξω όσο επιτρέπει η ασφάλεια.
[...]

Δοκίμασα πριν λίγο αλλά με έπιασε η βροχή και αναγκάστηκα να το αφήσω λυμένο. Η ασφάλεια όντως μπαίνει με τα λοξά προς τα έξω τα οποία "ταιριάζουν" με τα λοξά από τον άξονα.

Όμως οι βίδες αν και παράκεντρες αφήνουν την ασφάλεια να μπει και ανάποδα, ταιριάζουν κανονικότατα. Εκεί που βρίσκει εφαρμογή αυτό είναι στο άφτερμάρκετ γρανάζι που φορούσε η μοτό πριν. Στο μαμίσιο γρανάζι δεν μπορείς με κανέναν τρόπο να το περάσεις ανάποδα γιατί δεν αφήνει το λάστιχο που έχει τα αυτάκια να περάσουν τον άξονα και να γυρίσει η ασφάλεια ώστε να έρθουν οι τρύπες στη θέση τους και να βιδωδεί. Στο άφτερμάρκετ όμως που δεν υπάρχει αυτό το λάστιχο η ασφάλεια μπορεί να περιστραφεί ακόμη και αν μπεί ανάποδα. (ϊσως γι αυτό το λόγο η δικιά μου ήταν πατημένη και από τις δύο πλευρές).

Δυστυχώς όπως έιπα δεν μπόρεσα να προχωρήσω στις εργασίες λόγω της βροχής. Κάτι που είδα, δυστυχώς είναι σημάδια στον άξονα στα αυτάκια της έξω πλευράς, μάλλον από τη φαγωμένη ασφάλεια, ευτυχώς όμως μιλάμε για δέκατα του χιλιοστού. Ελπίζω να μην φτάσω σε σημείο να θέλει κόλλημα γιατί καήκαμε. Στα διάφορα μοτοφόρουμ είδα ότι πολλοί κολλάνε το γρανάζι με λοκτάιτ στον άξονα (δεν θέλω να το κάνω), επίσης άλλοι βάζουν γράσσο σε αυτόν για να μην τρώγεται εύκολα από το γρανάζι. (Να το δοκιμάσω ή δεν υπάρχει σωτηρία?)



Offline nikos 238

  • If you doubt, loose it...
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 3198
Reply #73 on: Σάββατο 26 Ιανουάριος 2013, 02:00:05 πμ
Κάπου στα ενδιάμεσα έφτιαξα και το διακόπτη στο σταντ. Σβήνει με το σταντ κάτω μόνο όταν έχω ταχύτητα, ακόμη και αν έχω πατημένο συμπλέκτη. Υποθέτω ότι έτσι θα πρέπει να δουλεύει;;

Ναι. Ο συμπλέκτης δεν παίζει ρόλο. Το ότι έχει κουμπωμένη ταχύτητα.


ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΙΤΙΑ (Αριστοτέλης ο Σταγειρίτης)



Offline Stoneman

  • Moderator
  • Rossi και πάνω !
  • *****
    • Posts: 9816
  • Η πιο ωραια φατσουλα στον ντουνια!
Reply #74 on: Σάββατο 26 Ιανουάριος 2013, 13:18:58 μμ
Δοκίμασα πριν λίγο αλλά με έπιασε η βροχή και αναγκάστηκα να το αφήσω λυμένο. Η ασφάλεια όντως μπαίνει με τα λοξά προς τα έξω τα οποία "ταιριάζουν" με τα λοξά από τον άξονα.

Όμως οι βίδες αν και παράκεντρες αφήνουν την ασφάλεια να μπει και ανάποδα, ταιριάζουν κανονικότατα. Εκεί που βρίσκει εφαρμογή αυτό είναι στο άφτερμάρκετ γρανάζι που φορούσε η μοτό πριν. Στο μαμίσιο γρανάζι δεν μπορείς με κανέναν τρόπο να το περάσεις ανάποδα γιατί δεν αφήνει το λάστιχο που έχει τα αυτάκια να περάσουν τον άξονα και να γυρίσει η ασφάλεια ώστε να έρθουν οι τρύπες στη θέση τους και να βιδωδεί. Στο άφτερμάρκετ όμως που δεν υπάρχει αυτό το λάστιχο η ασφάλεια μπορεί να περιστραφεί ακόμη και αν μπεί ανάποδα. (ϊσως γι αυτό το λόγο η δικιά μου ήταν πατημένη και από τις δύο πλευρές).

Μια ακόμα βοηθεια είναι να κοιταξεις την παλιά σφάλεια σε ποιά μεριά εχει τα σημάδια απο τις βίδες.
Στις βίδες εβαλα λιγο locktite μπλέ.

Δυστυχώς όπως έιπα δεν μπόρεσα να προχωρήσω στις εργασίες λόγω της βροχής. Κάτι που είδα, δυστυχώς είναι σημάδια στον άξονα στα αυτάκια της έξω πλευράς, μάλλον από τη φαγωμένη ασφάλεια, ευτυχώς όμως μιλάμε για δέκατα του χιλιοστού. Ελπίζω να μην φτάσω σε σημείο να θέλει κόλλημα γιατί καήκαμε. Στα διάφορα μοτοφόρουμ είδα ότι πολλοί κολλάνε το γρανάζι με λοκτάιτ στον άξονα (δεν θέλω να το κάνω), επίσης άλλοι βάζουν γράσσο σε αυτόν για να μην τρώγεται εύκολα από το γρανάζι. (Να το δοκιμάσω ή δεν υπάρχει σωτηρία?)

Το μεταλο που είναι κατασκευασμένος ο άξονας δεν καταλαβαίνει τπτ. Δεν είναι λόγος ανησυχίας μια μικρή φθορά. Περισσότερο ζόρι τραβαει το γραναζι και η ασφάλεια. Ακομα και τα διπλάσια χλμτρα να κανεις πάλι η ίδια φθορά θα φαίνεται, αρκεί να μην περιμένεις πρώτα να ακουσεις την ζημιά και μετα να ενδιαφερθείς.
Λιγο γράσσο αδιάβροχο εβαλα και εγώ αναμεσα γραναζι και άξονα, περισσότερο για να μην σκουριάζει.
Το γραναζι δεν κολιέται ποτε στον άξονα , πρέπει να εχει μποσικο μέσα εξω, η μετακίνησή του μέσα εξω είναι  οσο το κενό που εχει η ασφαλεια απο τα δόντια.
Και κατι ακόμα, το παλιο γραναζι που εβγαλα είχε, ενα ελαχιστο μεν αλλά είχε, μποσικο σε σχεση με την κινηση του άξονα και τα δόντια του ηταν ελάχιστα φαγωμένα εκεί που τετραγωνίζουν, το γνήσιο εχει τόσο καλό τετράγωνο που κυριολεκτικά κόβει.

Παραδειγμα , για να γίνει ο άξονας σαν αυτόν



η αυτόν



η ασφάλεια ετσι:



ωστε ο ιδιοκτήτης να αναγκαστεί να κόψει τον άξονα και να τον κολήσει , αφού η επισκευή σημαίνει η άλλο κινητηρα μεταχειρισμένο η πεταμα η ΤΑ αφού το κόστος ξεπερνά τα 800 ευρώ (εδώ πρόκειται για ΤΑ600)



θελει πολυυυυυυύ προσπάθεια και αδιαφορία. :goofy:
« Last Edit: Σάββατο 26 Ιανουάριος 2013, 13:29:05 μμ by Stoneman »